www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 00:32:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14819445 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #75291 Dátum: 2015 Szeptember 14, 20:00:04 »

Víz és olajlecsapó is kéne... Pont annyiba kerül mint ez a kompresszor.
ilyesmi?
http://www.arukereso.hu/kompresszor-c3765/extol/418200-p42439192/#termek-leiras
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75290 Dátum: 2015 Szeptember 14, 19:53:14 »

szóval ez 24 literes tartályos,és valami olyan rémlik hogy jobb az 50 literes, mert ebből ki tud fogyni a szufla, ami a festés minőségére lehet rossz hatással...
aki festeget rendszeresebben (kompresszorral) mekkorát használ,ezügyben mi a tapasztalat?

Attól függ milyen pisztolyt használsz hozzá. Mennyi levegő kell hozzá.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #75289 Dátum: 2015 Szeptember 14, 19:52:53 »

szóval ez 24 literes tartályos,és valami olyan rémlik hogy jobb az 50 literes, mert ebből ki tud fogyni a szufla, ami a festés minőségére lehet rossz hatással...
aki festeget rendszeresebben (kompresszorral) mekkorát használ,ezügyben mi a tapasztalat?

Ha "szakaszosan" fujsz,akkor nincs gond.
Tény,hogy nem tud 3m2-t egyszerre telibe fujni,de "okos" szórópisztoly kezeléssel simán lehet vele dolgozni.

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75288 Dátum: 2015 Szeptember 14, 19:52:13 »

ennek a lidlis kompresszornak elég lehet a teljesítménye hobbista fényezéshez?
http://www.lidl.hu/statics/lidl-hu/ds_doc/HU_KW38_2015_A3_HHZ.pdf
Víz és olajlecsapó is kéne... Pont annyiba kerül mint ez a kompresszor.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #75287 Dátum: 2015 Szeptember 14, 19:46:09 »

szóval ez 24 literes tartályos,és valami olyan rémlik hogy jobb az 50 literes, mert ebből ki tud fogyni a szufla, ami a festés minőségére lehet rossz hatással...
aki festeget rendszeresebben (kompresszorral) mekkorát használ,ezügyben mi a tapasztalat?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #75286 Dátum: 2015 Szeptember 14, 19:37:49 »

Szerintem igen.
Hasonlót vettem én is,stabilan tudja a 6.5-7 bárt,ami festékszóró pisztolyhoz böven elég.
köszönöm☺
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #75285 Dátum: 2015 Szeptember 14, 19:28:01 »

ennek a lidlis kompresszornak elég lehet a teljesítménye hobbista fényezéshez?
http://www.lidl.hu/statics/lidl-hu/ds_doc/HU_KW38_2015_A3_HHZ.pdf
Szerintem igen.
Hasonlót vettem én is,stabilan tudja a 6.5-7 bárt,ami festékszóró pisztolyhoz böven elég.

Tóth Zoltán
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #75284 Dátum: 2015 Szeptember 14, 19:21:13 »

ennek a lidlis kompresszornak elég lehet a teljesítménye hobbista fényezéshez?
http://www.lidl.hu/statics/lidl-hu/ds_doc/HU_KW38_2015_A3_HHZ.pdf
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75283 Dátum: 2015 Szeptember 14, 14:09:34 »

Első híd keskenyítéssel kapcsolatban tud valaki valahol használható olvasnivalót?? Ratro oldalán volt asszem régebben, de nem találom az oldalt már...
Ha őszinte akarok lenni nem csinálnám. Nem szebb. Az ültetőcsonk miatt mégis megcsináltattam, hat centi van elvéve, ami még nem is számít soknak, de mivel más ET-s felnit használok, és a gumi is eléggé peres, elfért volna az amúgy is. A stabilitása pedig érezhetően rosszabb.

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75282 Dátum: 2015 Szeptember 14, 13:32:08 »

Első híd keskenyítéssel kapcsolatban tud valaki valahol használható olvasnivalót?? Ratro oldalán volt asszem régebben, de nem találom az oldalt már...
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Els%C5%91_h%C3%ADd_keskeny%C3%ADt%C3%A9se

Vagy SleepAIR írása:http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Torzi%C3%B3s_els%C5%91_fut%C3%B3m%C5%B1_tuningja
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #75281 Dátum: 2015 Szeptember 14, 13:06:23 »

Első híd keskenyítéssel kapcsolatban tud valaki valahol használható olvasnivalót?? Ratro oldalán volt asszem régebben, de nem találom az oldalt már...
1303LS
« Hozzászólás #75280 Dátum: 2015 Szeptember 14, 12:58:16 »

<beszúrt kép törölve>
De jól néz ki. Honnan van rá a matrica?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75279 Dátum: 2015 Szeptember 14, 12:55:24 »


Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75278 Dátum: 2015 Szeptember 08, 16:17:56 »

ok, jó ha te is tudod. csak ha valaki csak azt a bejegyzést találja meg, mégse a könyv szerint állítsa Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75277 Dátum: 2015 Szeptember 08, 16:10:41 »

Akkor leírom még egyszer: Íme akkoriban mit ajánlottak Wink
(egyébként igen Grin)
ok, jó ha te is tudod. csak ha valaki csak azt a bejegyzést találja meg, mégse a könyv szerint állítsa Wink
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75276 Dátum: 2015 Szeptember 08, 16:07:56 »

naigen, csak ezt utána később felülírták
Akkor leírom még egyszer: Íme akkoriban mit ajánlottak Wink
(egyébként igen Grin)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75275 Dátum: 2015 Szeptember 08, 16:05:38 »

Szerencsémre be tudtam szerezni a bogimhoz a használati útmutatót (79oldalas) Cheesy
Szépen le vannak benne írva a dolgok rajzokkal kiegészítve.
És ,hogy az olajak se maradjanak ki Grin
(persze ezeken kívül még számtalan dolgot taglal a könyvecske Cheesy)

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75274 Dátum: 2015 Szeptember 08, 16:05:02 »

Aztán a szelephézagról is esett szó Wink
Íme akkoriban mit ajánlottak:
naigen, csak ezt utána később felülírták
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75273 Dátum: 2015 Szeptember 08, 16:02:03 »

Szerencsémre be tudtam szerezni a bogimhoz a használati útmutatót (79oldalas) Cheesy
Szépen le vannak benne írva a dolgok rajzokkal kiegészítve.
Aztán a szelephézagról is esett szó Wink
Íme akkoriban mit ajánlottak:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75272 Dátum: 2015 Szeptember 08, 16:00:04 »

Szerencsémre be tudtam szerezni a bogimhoz a használati útmutatót (79oldalas) Cheesy
Szépen le vannak benne írva a dolgok rajzokkal kiegészítve.
Régebben volt szó a hátsó ülés dönthetőségéről.
Íme a gyári könyvből:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75271 Dátum: 2015 Szeptember 08, 15:57:42 »

Szerencsémre be tudtam szerezni a bogimhoz a használati útmutatót (79oldalas) Cheesy
Szépen le vannak benne írva a dolgok rajzokkal kiegészítve.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75270 Dátum: 2015 Szeptember 06, 21:22:49 »

van egy szellőztető furat a váltóorrnál, ott kifolyhat a jobbra mutató nyílnál.
itt egy link a thesambáról hogy hol van  http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1165645.jpg

Köszönöm! Wink Egyről tudtam, abból már egyszer elfolyt némi olaj, mikor még ez a váltó csomagtérben utazott... Csak a helyét nem.  Wink

Egyébként eddig nagy volt az örömöm mert hihetetlen jó állapotban van az alváz... Ahol a festék lejött, van némi felületi rozsda.
DE. Miután kivettem a hidat, kiderült hogy a napóleon frontlapján van egy egy 4-es furatnyi rohadás, plusz egy onnan futó repedés....

Ereszd le.

Úgy nem tudom szerintem, hogy abszolút ne folyjon. Dugózni mindenképp kell...
« Utoljára szerkesztve: 2015 Szeptember 06, 21:31:15 írta tazoli49 »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75269 Dátum: 2015 Szeptember 06, 21:15:23 »

Hülye kérdés:

Alváz kint, híd kint, váltó bent. Alját akarom drótkorongozni.
Ha fejjel lefelé fordítom az alvázat, kifolyik-e az olaj a váltóból?
Ereszd le.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #75268 Dátum: 2015 Szeptember 06, 21:13:36 »

Hülye kérdés:

Alváz kint, híd kint, váltó bent. Alját akarom drótkorongozni.
Ha fejjel lefelé fordítom az alvázat, kifolyik-e az olaj a váltóból?
van egy szellőztető furat a váltóorrnál, ott kifolyhat a jobbra mutató nyílnál.
itt egy link a thesambáról hogy hol van  http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1165645.jpg

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #75267 Dátum: 2015 Szeptember 06, 21:07:28 »

Hülye kérdés:

Alváz kint, híd kint, váltó bent. Alját akarom drótkorongozni.
Ha fejjel lefelé fordítom az alvázat, kifolyik-e az olaj a váltóból?
Teljes mértékben.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75266 Dátum: 2015 Szeptember 06, 20:55:34 »

Hülye kérdés:

Alváz kint, híd kint, váltó bent. Alját akarom drótkorongozni.
Ha fejjel lefelé fordítom az alvázat, kifolyik-e az olaj a váltóból?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75265 Dátum: 2015 Szeptember 06, 18:59:44 »

Most találtam ha érdekel vkit Wink

http://www.ebay.de/itm/VW-T1-Kafer-Oltemperatur-Geber-Olpeilstab-Original-Hot-Oil-Sensor-/271970962672?hash=item3f52bb8cf0

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75264 Dátum: 2015 Szeptember 06, 17:44:22 »

6-ról 12 Voltra alakítottunk és az indexszel van egy kis baj. Kicseréltük az izzókat, a relét, bekötöttük, működött. Villog, visszajelez, minden jó. Kimentem az utcára, 100 méter után a visszajelző elkezdett gyorsan villogni. Kiszálltam, kívül nem villogott, mire visszaértem, az indexkapcsolóból füst jött ki. Gondolodm cserélni kell a kapcsolót.

Viszont mivel az enyémben perec kormány van, nem tudom hogy néz ki. Meglepne, ha lehetne ilyet kompletten kapni 12 Voltosban. Valaki tud olyan embert, aki át tudja építeni? Vagy bármi okosság?

Előre is köszönöm!
Semmi köze ,hogy 6V vagy 12V-s a rendszer a kapcsolót tekintve. Sőt 12V-nál ugyanazon terhelésnél fele akkora áram folyik. Ez csak jó. (töltést csekkold már le) Szerintem a kapcsoló javítható ,nem hiszem ,hogy cserélni kellene. Bár innen a távolból nehéz Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75263 Dátum: 2015 Szeptember 06, 16:27:48 »

Szerintem a kapcsolónak nem lehet az átalakítástól baja. Valahol máshol lehetett a bibi, valamelyik izzó nem érintkezett (ekkor villog gyorsabban a relé, mert kisebb rajta a terhelés), de a kapcsolónak ettől nem igazán romolhat el. Lehet, hogy valami összeégett benne, de ha szét lehet szedni, egy csiszolás segít rajta.
Szerintem.

6-ról 12 Voltra alakítottunk és az indexszel van egy kis baj. Kicseréltük az izzókat, a relét, bekötöttük, működött. Villog, visszajelez, minden jó. Kimentem az utcára, 100 méter után a visszajelző elkezdett gyorsan villogni. Kiszálltam, kívül nem villogott, mire visszaértem, az indexkapcsolóból füst jött ki. Gondolodm cserélni kell a kapcsolót.

Viszont mivel az enyémben perec kormány van, nem tudom hogy néz ki. Meglepne, ha lehetne ilyet kompletten kapni 12 Voltosban. Valaki tud olyan embert, aki át tudja építeni? Vagy bármi okosság?

Előre is köszönöm!
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #75262 Dátum: 2015 Szeptember 06, 15:36:07 »

6-ról 12 Voltra alakítottunk és az indexszel van egy kis baj. Kicseréltük az izzókat, a relét, bekötöttük, működött. Villog, visszajelez, minden jó. Kimentem az utcára, 100 méter után a visszajelző elkezdett gyorsan villogni. Kiszálltam, kívül nem villogott, mire visszaértem, az indexkapcsolóból füst jött ki. Gondolodm cserélni kell a kapcsolót.

Viszont mivel az enyémben perec kormány van, nem tudom hogy néz ki. Meglepne, ha lehetne ilyet kompletten kapni 12 Voltosban. Valaki tud olyan embert, aki át tudja építeni? Vagy bármi okosság?

Előre is köszönöm!

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #75261 Dátum: 2015 Szeptember 06, 08:57:31 »

 Ha nem indulna a gép mert lemerült az aksi..........

https://www.facebook.com/259375167544261/videos/357362837745493/

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75260 Dátum: 2015 Szeptember 05, 20:58:08 »

Köszi!

Hát az alváz villából kirángattam, de az alagútban a váltókar előtt úgy oda van rögzítve hogy meg sem moccan...
Nem tudom ez gyárilag milyen anyag volt, de rendesen el volt rohadva mindkét végén ahol kijön az alvázból...
Nekem a lefényezett alváz után fittyent le a cső volt káromkodás de miután kiszedtem beljebb nagy megnyugvás lett olyan volt mint egy szita, majd jött az ujjabb káromkodás mikor befüztem egy ignis benzin vezetéket:)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75259 Dátum: 2015 Szeptember 05, 20:52:46 »

bontás nélkül nincs esélyed tökéletesen kiszedni én ahol tudtam kiszedtem és befüztem egy másikat,rögzités nélkül.

Köszi!

Hát az alváz villából kirángattam, de az alagútban a váltókar előtt úgy oda van rögzítve hogy meg sem moccan...
Nem tudom ez gyárilag milyen anyag volt, de rendesen el volt rohadva mindkét végén ahol kijön az alvázból...
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75258 Dátum: 2015 Szeptember 05, 20:43:10 »

Benzinvezeték kibányászására jó ötlete valakinek?

Elfáradt a rohadék és a tank alatt tőben eltört... Viszont meg se mozdul se előre se hátra.
bontás nélkül nincs esélyed tökéletesen kiszedni én ahol tudtam kiszedtem és befüztem egy másikat,rögzités nélkül.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75257 Dátum: 2015 Szeptember 05, 20:32:57 »

Benzinvezeték kibányászására jó ötlete valakinek?

Elfáradt a rohadék és a tank alatt tőben eltört... Viszont meg se mozdul se előre se hátra.
1303LS
« Hozzászólás #75256 Dátum: 2015 Szeptember 04, 17:38:56 »

Szóval nekem ilyen nem gyári pöcök aluminium darab van az uszó tengelye felett. Nagyon nem tetszik.lehet ez fel sem engedi az uszót annyira,higy lezárjon a tűszeleo orral partnak...
Mivel tudnám ezt pótolni ?
Kérsz valakitől kukázott karbiból.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #75255 Dátum: 2015 Szeptember 04, 17:29:20 »

Szóval nekem ilyen nem gyári pöcök aluminium darab van az uszó tengelye felett. Nagyon nem tetszik.lehet ez fel sem engedi az uszót annyira,higy lezárjon a tűszeleo orral partnak...
Mivel tudnám ezt pótolni ?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #75254 Dátum: 2015 Szeptember 04, 11:31:54 »

Kicsit nagyon f@sz volt a tulaj,mert a lekapott légszüröt csak letámasztottam a motortérben,az meg szépen ráfeküdt a generátor felsö pozitiv csatijára=elektromos zárlat,tüz.
Nekem pont igy gyulladt ki a bogaram, a Dozsa Gyorgy uton, menet kozben ... :-) Nekem az egesz kabelkoteget ki kellett cserelni, mert osszeegett minden mindennel.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75253 Dátum: 2015 Szeptember 03, 21:00:26 »

Az akksi mellé Cheesy
pont elfér Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75252 Dátum: 2015 Szeptember 03, 20:59:27 »

Hova raktad?
Az akksi mellé Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.