www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 10:53:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13206816 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76395 Dátum: 2016 Február 21, 18:37:10 »

Akkor egyesbe rakáskor is kellene reccsenie, nem?
Váltórudazat?

Lehet a gumihardi csavarjainak a lazasága is.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76394 Dátum: 2016 Február 21, 16:52:33 »

Akkor egyesbe rakáskor is kellene reccsenie, nem?
Váltórudazat?

Nem emel a ki a kuplungod eléggé.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76393 Dátum: 2016 Február 21, 16:35:16 »

Ha már váltó a téma...
Nekem azt csinálja, hogy amikor (főleg hidegen) leveszem a kuplungról a lábam akkor elkezd nyöszörögni/sírni...ha benyomom a kuplungot akkor elcsendesül.  Melegen kevésbé jelentkezik ez a hang, de akkor is tudom produkálni üresben.
Menet közben sebességben ritkán hallom ezt a hangot,akkor is főleg hidegen motorféknél.
Mi lehet ez? Valamelyik csapágy?
Most állok váltó olajcsere előtt...az segíthet rajta?
Száraz a csapágy. Semmi gond, elmegy még 100 000 kilómétert.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76392 Dátum: 2016 Február 21, 16:33:34 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy hol lehet a nagyjából a hiba (1972-es 02-es).
 
Az egyes fokozatból kettesbe váltáskor van problémám, visszaváltáskor (2->1, 3->2) sincs recsegő hang, semmi eltérést nem tapasztalok.
A hibajelenség  nem minden váltáskor jön elő. Kigyorsítás után egyesből kettesbe nem tudom „behúzni”, semmi recsegés nem tapasztalható, csak mintha egy ”falba ütköznék”. Javasolták, hogy dupla kuplunggal próbáljam ki, ez megoldást jelentett, eddig.
Illetve, ha megállok (lámpánál, stb.) több esetben előfordult, hogy 4-dik fokozatból nem tudtam kitenni üresbe, szintén „falba ütközés effektus”.

El fog szakadni a kuplung bowdened.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76391 Dátum: 2016 Február 21, 16:21:58 »

Ha már váltó a téma...
Nekem azt csinálja, hogy amikor (főleg hidegen) leveszem a kuplungról a lábam akkor elkezd nyöszörögni/sírni...ha benyomom a kuplungot akkor elcsendesül.  Melegen kevésbé jelentkezik ez a hang, de akkor is tudom produkálni üresben.
Menet közben sebességben ritkán hallom ezt a hangot,akkor is főleg hidegen motorféknél.
Mi lehet ez? Valamelyik csapágy?
Most állok váltó olajcsere előtt...az segíthet rajta?
Kinyomó csapágy? (remélem így hívják)
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76390 Dátum: 2016 Február 21, 16:15:31 »

Ha már váltó a téma...
Nekem azt csinálja, hogy amikor (főleg hidegen) leveszem a kuplungról a lábam akkor elkezd nyöszörögni/sírni...ha benyomom a kuplungot akkor elcsendesül.  Melegen kevésbé jelentkezik ez a hang, de akkor is tudom produkálni üresben.
Menet közben sebességben ritkán hallom ezt a hangot,akkor is főleg hidegen motorféknél.
Mi lehet ez? Valamelyik csapágy?
Most állok váltó olajcsere előtt...az segíthet rajta?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76389 Dátum: 2016 Február 21, 16:06:30 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy hol lehet a nagyjából a hiba (1972-es 02-es).
 
Az egyes fokozatból kettesbe váltáskor van problémám, visszaváltáskor (2->1, 3->2) sincs recsegő hang, semmi eltérést nem tapasztalok.
A hibajelenség  nem minden váltáskor jön elő. Kigyorsítás után egyesből kettesbe nem tudom „behúzni”, semmi recsegés nem tapasztalható, csak mintha egy ”falba ütköznék”. Javasolták, hogy dupla kuplunggal próbáljam ki, ez megoldást jelentett, eddig.
Illetve, ha megállok (lámpánál, stb.) több esetben előfordult, hogy 4-dik fokozatból nem tudtam kitenni üresbe, szintén „falba ütközés effektus”.

Nem emel a ki a kuplungod eléggé.
Nem elérhető Bangyi
Hozzászólások: 140


« Hozzászólás #76388 Dátum: 2016 Február 21, 15:28:56 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy hol lehet a nagyjából a hiba (1972-es 02-es).
 
Az egyes fokozatból kettesbe váltáskor van problémám, visszaváltáskor (2->1, 3->2) sincs recsegő hang, semmi eltérést nem tapasztalok.
A hibajelenség  nem minden váltáskor jön elő. Kigyorsítás után egyesből kettesbe nem tudom „behúzni”, semmi recsegés nem tapasztalható, csak mintha egy ”falba ütköznék”. Javasolták, hogy dupla kuplunggal próbáljam ki, ez megoldást jelentett, eddig.
Illetve, ha megállok (lámpánál, stb.) több esetben előfordult, hogy 4-dik fokozatból nem tudtam kitenni üresbe, szintén „falba ütközés effektus”.

Az élet nem nehéz, csak rossz a fogása!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #76387 Dátum: 2016 Február 21, 13:03:23 »



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76386 Dátum: 2016 Február 21, 12:51:59 »

A nyerget a tárcsáról.

Szóval a nyerget a tengelycsonkról?
Igen, ha kiveszed a csavarjait, akkor le tudod húzni a tárcsáról.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #76385 Dátum: 2016 Február 21, 11:39:51 »

Mit? Melyik két csavart? Milyen egészet? Nyerget? Kerékagyat?
A nyerget a tárcsáról.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76384 Dátum: 2016 Február 21, 11:21:59 »

Ha a két csavart kiveszem,és lekötöm a fékcsövet,akkor le tudom az egészet szedni?Full rá van rohadva.

Mit? Melyik két csavart? Milyen egészet? Nyerget? Kerékagyat?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #76383 Dátum: 2016 Február 21, 11:14:03 »

Ha a két csavart kiveszem,és lekötöm a fékcsövet,akkor le tudom az egészet szedni?Full rá van rohadva.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76382 Dátum: 2016 Február 19, 17:17:31 »

ott olyan lemez alá bedugós van mint a nem mexikóin ,lehet kapni rövid darabot csak ha nincs mi alá bedugni akkor csöcs  Undecided
Ott nincs lemez, Akkor ragasztani fogom

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76381 Dátum: 2016 Február 19, 16:57:29 »

Oldalsó kárpitokkal kapcsolatban kérdezek tőletek. Mégpedig a következőt: Van olyan kárpit ami sávos(két színű) ,meg van olyan is ami króm-díszcsíkos egyszínű. Mind a két fajta azonos évjárat elméletileg. Eredetikről van szó. Miért különböznek??? Melyiket melyikhez szerelték???
1965/07-ig volt kétszínű az ajtópanelok színe,ezek az 1965-ös autók.
1965/08-tól pedig egyszínűek (fehér,bézs,bordó,fekete),ezek az 1966-os autók.

Naptári évben egy évjáratok,de modellévben két teljesen más évjárat.

A Tiéd egy igazi 1965-ös,abba kétszínű dukál,és az az évjárathelyes.Én azt tenném bele.És mivel patinásak lesznek az üléseid,azokhoz én nem raknék bele ilyen új,steril ajtókárpitokat,mert akkor nagy lesz a kontraszt.Használt,gyári bontottakat tennék bele.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76380 Dátum: 2016 Február 19, 16:53:18 »

Ha a Thesamba-n megnézed a korabeli prospektusokat, akkor 65-ig mindig a sávos, kétszínű verziót találod, 66-tól pedig a díszléces egyszínüt. Gondolom 65-ben vagy 66-ban váltottak.
De egyébként korábban is volt egy váltás, mert valamikor 60 körül jöhetett be a kétszínű sávos, előtte a korai kisablakosoknál és késői ováloknál is díszléces volt és színtől füddően egyszínű (pl. bordó kárpitoknál, vagy kétszínű pl. szürke kárpitoknál.


Az ováloké volt egyszínű díszléccel,és kétszínű szövet/műbőr is díszléccel,egyidejűleg.Volt pl oválban egyszínű zöld,vagy egyszínű piros műbőr ajtókárpit is,de volt pl műbőr/ülésszövet anyagos kétszínű is (pl Horizont-blau oválok).

A korai kisablakosokra,pedig megintcsak a kétszínű ajtókárpitok voltak jellemzőek,díszlécekkel.Volt az ismert és tipikus,piros,kék és zöld 1958-59-es belső.Ezek ajtókárpitja szintén kétszínűek.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76379 Dátum: 2016 Február 19, 11:11:57 »

Én biztos, hogy az eredeti díszléces verziót tenném bele. Ha később találnál pont olyat ami kell a tiédbe, akkor azt még mindig el tudod adni. (De vigyázz, mert bontott kétszínűből a legtöbb még a kisablakoshoz passzol, ritka a kétszínűből a nagyablakoshoz való.) Szerintem abszolút nem gáz ha pár hónappal fiatalabb benne az oldalkárpit. Ha gyártatnál bele, az sem lenne eredeti, szerintem csak kb. lehetne a színt és a bordázatot reprodukálni (mert anyagában is bordázott a kétszínű és a minta is sütve van benn, nem varrva). Ha lehet venni ilyet újban (mert lehet, hogy csak a kisablakoshoz van) akkor biztos nem olcsó, a minősége kétes és nagyun elüt szerintem a túl új oldalpanel az enyhén patinás ülésektől.

Én is valahogy így érzem.  Köszönöm a megerősítést!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76378 Dátum: 2016 Február 19, 10:59:22 »

Én biztos, hogy az eredeti díszléces verziót tenném bele. Ha később találnál pont olyat ami kell a tiédbe, akkor azt még mindig el tudod adni. (De vigyázz, mert bontott kétszínűből a legtöbb még a kisablakoshoz passzol, ritka a kétszínűből a nagyablakoshoz való.) Szerintem abszolút nem gáz ha pár hónappal fiatalabb benne az oldalkárpit. Ha gyártatnál bele, az sem lenne eredeti, szerintem csak kb. lehetne a színt és a bordázatot reprodukálni (mert anyagában is bordázott a kétszínű és a minta is sütve van benn, nem varrva). Ha lehet venni ilyet újban (mert lehet, hogy csak a kisablakoshoz van) akkor biztos nem olcsó, a minősége kétes és nagyun elüt szerintem a túl új oldalpanel az enyhén patinás ülésektől.

Köszönöm! Most folytatom az agyalást miként tovább. Ugyanis lenne egy díszléces eredeti. Viszont a boginkba kétszínű sávos volt. Kérdéses megéri -e gyártatni(esetleg venni) bele olyat amilyen volt vagy eredetit belerakni ami pár hónappal különbözik  Huh
És egyáltalán egyeznek-e a méretek  Huh

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76377 Dátum: 2016 Február 19, 10:13:38 »

Ha a Thesamba-n megnézed a korabeli prospektusokat, akkor 65-ig mindig a sávos, kétszínű verziót találod, 66-tól pedig a díszléces egyszínüt. Gondolom 65-ben vagy 66-ban váltottak.
De egyébként korábban is volt egy váltás, mert valamikor 60 körül jöhetett be a kétszínű sávos, előtte a korai kisablakosoknál és késői ováloknál is díszléces volt és színtől füddően egyszínű (pl. bordó kárpitoknál, vagy kétszínű pl. szürke kárpitoknál.


Köszönöm! Most folytatom az agyalást miként tovább. Ugyanis lenne egy díszléces eredeti. Viszont a boginkba kétszínű sávos volt. Kérdéses megéri -e gyártatni(esetleg venni) bele olyat amilyen volt vagy eredetit belerakni ami pár hónappal különbözik  Huh
És egyáltalán egyeznek-e a méretek  Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76376 Dátum: 2016 Február 19, 09:49:13 »

Ha a Thesamba-n megnézed a korabeli prospektusokat, akkor 65-ig mindig a sávos, kétszínű verziót találod, 66-tól pedig a díszléces egyszínüt. Gondolom 65-ben vagy 66-ban váltottak.
De egyébként korábban is volt egy váltás, mert valamikor 60 körül jöhetett be a kétszínű sávos, előtte a korai kisablakosoknál és késői ováloknál is díszléces volt és színtől füddően egyszínű (pl. bordó kárpitoknál, vagy kétszínű pl. szürke kárpitoknál.


Oldalsó kárpitokkal kapcsolatban kérdezek tőletek. Mégpedig a következőt: Van olyan kárpit ami sávos(két színű) ,meg van olyan is ami króm-díszcsíkos egyszínű. Mind a két fajta azonos évjárat elméletileg. Eredetikről van szó. Miért különböznek??? Melyiket melyikhez szerelték???

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76375 Dátum: 2016 Február 19, 09:27:53 »

Na fiúkák ide figyusz! Ezt most szermányoltam a párommal Grin Grin Grin
Ez persze beleillik a jó napom van volt megosztom veletek topicba is de mégis ide raktam Cheesy
Oldalsó kárpitokkal kapcsolatban kérdezek tőletek. Mégpedig a következőt: Van olyan kárpit ami sávos(két színű) ,meg van olyan is ami króm-díszcsíkos egyszínű. Mind a két fajta azonos évjárat elméletileg. Eredetikről van szó. Miért különböznek??? Melyiket melyikhez szerelték???

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76374 Dátum: 2016 Február 19, 09:00:50 »

Ma cseréltem a bogáron (F-es motor) kipufogót, meg feltettem a mexikói tömítést a csomitértetőre. A felső szélvédő alattit azt valamivel oda kell ragasztani? Mert most csak a jóindulat tartja a helyén meg  a pár gumipötsch a sarkoknál.
ott olyan lemez alá bedugós van mint a nem mexikóin ,lehet kapni rövid darabot csak ha nincs mi alá bedugni akkor csöcs  Undecided

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76373 Dátum: 2016 Február 18, 21:05:57 »

Ma cseréltem a bogáron (F-es motor) kipufogót, meg feltettem a mexikói tömítést a csomitértetőre. A felső szélvédő alattit azt valamivel oda kell ragasztani? Mert most csak a jóindulat tartja a helyén meg  a pár gumipötsch a sarkoknál.
ott nálam nincs, mert ugye ez nem jó oda
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76372 Dátum: 2016 Február 18, 21:04:52 »

Ma cseréltem a bogáron (F-es motor) kipufogót, meg feltettem a mexikói tömítést a csomitértetőre. A felső szélvédő alattit azt valamivel oda kell ragasztani? Mert most csak a jóindulat tartja a helyén meg  a pár gumipötsch a sarkoknál.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #76371 Dátum: 2016 Február 18, 19:50:12 »

Köszi! ,igen a párommal már agyalunk valami egyszerű gyorsan fel-le dobható megoldásban. Nem szeretnénk elrejteni ismét az eredeti üléshuzatot!
Igen, ez nálam is mindig dilemma, hogy nem akarom elrejteni a gyönyörű gyári huzatot, de meg is szeretném védeni. Ezt úgy oldom meg, hogy takarót szoktam teríteni a vezetőülésre, illetve, ha utas is van, akkor arra az ülésre is. De ez csak akkor megoldás, ha alig van használva az autó, egyébként üléshuzat kell.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76370 Dátum: 2016 Február 18, 19:26:14 »

Gyönyörű eredeti üléskárpit, az ilyen már ritkaság, szerencsés vagy. Viszont, ha kitakarítottad és visszatetted, akkor javasolnám, hogy tegyél rá üléshuzatot, mert ha csak úgy natúrban hagyod és úgy használod, nagyon hamar el fog rongyolódni az öreg üléskárpit.
Köszi! ,igen a párommal már agyalunk valami egyszerű gyorsan fel-le dobható megoldásban. Nem szeretnénk elrejteni ismét az eredeti üléshuzatot!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76369 Dátum: 2016 Február 18, 19:18:12 »

Nagyon jól néznek ki, vigyázz rá takarításkor!

Köszönöm ,vigyázunk!
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 18, 19:47:53 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #76368 Dátum: 2016 Február 18, 19:01:57 »

Gyönyörű eredeti üléskárpit, az ilyen már ritkaság, szerencsés vagy. Viszont, ha kitakarítottad és visszatetted, akkor javasolnám, hogy tegyél rá üléshuzatot, mert ha csak úgy natúrban hagyod és úgy használod, nagyon hamar el fog rongyolódni az öreg üléskárpit.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76367 Dátum: 2016 Február 18, 18:55:22 »

Nagyon jól néznek ki, vigyázz rá takarításkor!

Na fiúkák ide figyusz! Ezt most szermányoltam a párommal Grin Grin Grin
Ez persze beleillik a jó napom van volt megosztom veletek topicba is de mégis ide raktam Cheesy
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76366 Dátum: 2016 Február 18, 15:54:47 »

Na fiúkák ide figyusz! Ezt most szermányoltam a párommal Grin Grin Grin
Ez persze beleillik a jó napom van volt megosztom veletek topicba is de mégis ide raktam Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76365 Dátum: 2016 Február 18, 15:28:00 »

azt hiszem a Váci bogarasok oldalán volt egy cikk, hogy generátorosítás esetén mik a teendők, de az a bejegyzés nem elérhető most.
http://vbklub.net/
1303LS
« Hozzászólás #76364 Dátum: 2016 Február 18, 15:26:07 »

Én meg már tegnap megfogalmaztam a test és a negatív megkülönböztetésekor, de végül nem küldtem el.  Cheesy
pecek
« Hozzászólás #76363 Dátum: 2016 Február 18, 15:10:36 »


Pont egyszerre irtunk csak te gyorsabb voltál a küldésben. Cheesy
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76362 Dátum: 2016 Február 18, 15:07:38 »

miért nem viszed egy autóvillamossági szerelőhöz ,a saját és az utasaid biztonsága érdekében,ha nem értesz hozzá?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
pecek
« Hozzászólás #76361 Dátum: 2016 Február 18, 15:05:52 »

bocsi a test kabelt akkartam irni ,meg hogy az akkumlatort nem kell megforditani  igy ezaltal felcserelodik a pozitiv meg a negativ kabelek.

miért nem viszed egy autóvillamossági szerelőhöz ,a saját és az utasaid biztonsága érdekében,ha nem értesz hozzá?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76360 Dátum: 2016 Február 18, 15:04:03 »

bocsi a test kabelt akkartam irni ,meg hogy az akkumlatort nem kell megforditani  igy ezaltal felcserelodik a pozitiv meg a negativ kabelek.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76359 Dátum: 2016 Február 18, 14:54:34 »

Milyen negatív kábelt? Akkumulátor pólusait???? Huh
bocsi a test kabelt akkartam irni ,meg hogy az akkumlatort nem kell megforditani  igy ezaltal felcserelodik a pozitiv meg a negativ kabelek.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #76358 Dátum: 2016 Február 18, 10:29:13 »

Az állványt cserélned kell, ha jól emlékszem - és ezt nem kérdezted Smiley

Szia akkor a negativ kabelt kössem a kasznihoz  es az akkumlator polusait nem kell megforditani?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76357 Dátum: 2016 Február 18, 10:21:03 »

Szia akkor a negativ kabelt kössem a kasznihoz  es az akkumlator polusait nem kell megforditani?
Milyen negatív kábelt? Akkumulátor pólusait???? Huh
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 18, 10:23:45 írta Zoli »

Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76356 Dátum: 2016 Február 18, 10:18:06 »

negativ nincs. Vagyis a kaszni az. Az ülés alatt össze kel kötni normálisan.
Gépről illusztrálnék is de most telefonozok. Keress rajzokat!

Szia akkor a negativ kabelt kössem a kasznihoz  es az akkumlator polusait nem kell megforditani?
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.