www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 19:22:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921399 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15601200 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76454 Dátum: 2016 Március 06, 10:26:35 »

A vég:
Klassz lett ez a bambuszpolc.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #76453 Dátum: 2016 Március 06, 10:00:20 »

Azt azért nem árt tisztázni, hogy ATE vagy Girling féknyeregről van-e szó. Mert különbözőek. Felújítókészletet lehet kapni mindkettőhöz az Unixnál fillérekért. Zörgégátló lemez csak a Girlingben volt, Csillagnál lehet hozzá kapni. Az Ate-ban nem volt, mert ott a dugattyú nyomófelülete nem kör, egy kb. negyed környi le van szúrva belőle, azt a forgásirány szerint kell beállítani, akkor nincs zörgés. ha rosszul áll, bekap a fék, ill. ferdére kopik a betét.

Nekem Ate van, a leszúrt negyedkörös verzió...hogy mondod, hogy kell beállítani a dugattyút? Merre álljon a bemarás? Jó lenne rajz, vagy kép, úgy egyértelmû...de ha le tudod írni, az is jó Grin
A dugattyúból le van töredezve a pereménél körbe, gondolom valami hülye nem ismerte a nagynyomású levegőt és csőfogóval próbálta kiszedni a dugattyúkat. Ilyen dugattyút(a leszúrt verziót) is be lehet szerezni? A fényes paláston is vannak rozsdanyomok....ezt elég finom papír után gondosan felpolírozni, vagy, kuka....fékkel nem akarok játszani. Ismerősöm mercihez esztergáltatott dugattyúkat, működik,  de nekem.gyanús hogy nem tud olyan kemény és sima felületet egy mezei esztergályos megcsinálni. A gyári szerintem keménykrómozott felületű, polírozva, illesztve. Lényeges még a hőtágulás is, egy mezei anyag, máshogy tágul (esetleg jobban) és megszorul 100 km után, Jajj a bennülőknek....vagy túlgondolom, bonyolítom, és működne egy maszek dugattyú is? Milyen hőfok van itt max? Ha durván lejtőn le végig féken. Van a lábam?
 Gondoltam egy merészet és a typ3-nak a féknyergét tettem volna előre(azt tudtam szerezni), felfogatás ugyanaz, viszont a dugattyú más, nagyobb átmérőjű... Meg a felépítése is más...a dugattyú hátuljába egy megvezető csap megy, a dugattyúban meg kis lemezek fogják a csapot, tehát nem csak egyszerű henger, mint a bogárnál. Félek, ha a többi elem marad a bogáré (főfékhenger, hátsó munkahengerek) felborul a fék egyensúly. A főfékhenger könnyen cserélhető lenne, bár állítólag elég borsos ára van(tudja valaki mennyi?) a hátsó fék átépítése elég bonyolultnak tűnik, van mondjuk egy komplett typ3 olajos féltengelyes váltóm komplett hátsó fékdobokkal, csak azt nem tudom, azt miként lehet alábűvölni a bogárnak. A féltengelyek ránézésre nem egyeznek. Csinált ilyet már valaki?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 06, 10:19:34 írta ranti »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #76452 Dátum: 2016 Március 06, 08:53:03 »

Mivel rohadtul ráérek és rohadt semmi dolgom Grin ,gondoltam a bogiban lévő ,utólagosan vasból gyártott feketére festett pócot (így vettem) átvarázsolom.
Hát nem tíz perc vót de 1500hufból kigyütt Grin
A vég:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #76451 Dátum: 2016 Március 06, 08:49:33 »

Mivel rohadtul ráérek és rohadt semmi dolgom Grin ,gondoltam a bogiban lévő ,utólagosan vasból gyártott feketére festett pócot (így vettem) átvarázsolom.
Hát nem tíz perc vót de 1500hufból kigyütt Grin
A kezdet:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76450 Dátum: 2016 Március 05, 21:47:14 »

Szia akkor válaszolok a kérdéseidre. A dugattyút az Ebay-on vettem a dugattyú száma 234002 Bigg red  ,a dugattyú méretei 29mm magas ,40mm széles.A tömités készlet száma 13-0441-4002.2,ezt lehet kapni magyarországon is,az e-mail cime ahol lehet kapni a tömités készletet  info@autoalkatreszed.hu . Telefonszáma 06203478712, ha felszeretnéd hivni.Mást nem cseréltem benne ,a dugattyú fészkét szépen kitakarítottam.A tuskót lemostam, utána lecsiszoltam és lefestettem pirosra, persze féknyeregre való festékkel .Remélem tudtam segíteni .
Azt azért nem árt tisztázni, hogy ATE vagy Girling féknyeregről van-e szó. Mert különbözőek. Felújítókészletet lehet kapni mindkettőhöz az Unixnál fillérekért. Zörgégátló lemez csak a Girlingben volt, Csillagnál lehet hozzá kapni. Az Ate-ban nem volt, mert ott a dugattyú nyomófelülete nem kör, egy kb. negyed környi le van szúrva belőle, azt a forgásirány szerint kell beállítani, akkor nincs zörgés. ha rosszul áll, bekap a fék, ill. ferdére kopik a betét.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #76449 Dátum: 2016 Március 05, 21:15:12 »

Akkor szerencséd volt, hogy egyáltalán meg voltak Smiley

SzIA. Nem maradt le semmi ,mert èn azokat nem cserèltem ki .
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #76448 Dátum: 2016 Március 05, 17:59:56 »

Valaki mondja már vagy mérje már meg a kormányrúd vastagságát kis és nagy ricni esetén.
vagy másképp kérdezem, a 16 mm az már kisricni ugye?
A 16mm az kicsi.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76447 Dátum: 2016 Március 05, 16:50:04 »

Valaki mondja már vagy mérje már meg a kormányrúd vastagságát kis és nagy ricni esetén.
vagy másképp kérdezem, a 16 mm az már kisricni ugye?

Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76446 Dátum: 2016 Március 05, 12:38:05 »

Azért pár dolog lemaradt:
 Kis gumi tömítés a két fél között? Zörgésgátló lemez? Fékpofa leszorító klipsze?

SzIA. Nem maradt le semmi ,mert èn azokat nem cserèltem ki .
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #76445 Dátum: 2016 Március 05, 07:15:25 »

Azért pár dolog lemaradt:
 Kis gumi tömítés a két fél között? Zörgésgátló lemez? Fékpofa leszorító klipsze?

Szia akkor válaszolok a kérdéseidre. A dugattyút az Ebay-on vettem a dugattyú száma 234002 Bigg red  ,a dugattyú méretei 29mm magas ,40mm széles.A tömités készlet száma 13-0441-4002.2,ezt lehet kapni magyarországon is,az e-mail cime ahol lehet kapni a tömités készletet  info@autoalkatreszed.hu . Telefonszáma 06203478712, ha felszeretnéd hivni.Mást nem cseréltem benne ,a dugattyú fészkét szépen kitakarítottam.A tuskót lemostam, utána lecsiszoltam és lefestettem pirosra, persze féknyeregre való festékkel .Remélem tudtam segíteni .
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76444 Dátum: 2016 Március 04, 22:53:46 »

Szia! Hol vetted a dugattyút? Gondolom a légtelenítő csavart is cserélted...egyebeket? Kis gumi tömítés a két fél között? Zörgésgátló lemez? Fékpofa leszorító klipsze?Fékpofa? Leírnád a tuskókkal csináltál-e valamit? Járattisztítás, rozsdátlanítás, festés, egyebek...a dugattyú fészkével csináltál valamit? Összefoglaló csavarokkal? Rozsdálni szokott az is, imbuszfejszerűségnél különösen. Bocs a sok kérdésért én is előtte állok....
Szia akkor válaszolok a kérdéseidre. A dugattyút az Ebay-on vettem a dugattyú száma 234002 Bigg red  ,a dugattyú méretei 29mm magas ,40mm széles.A tömités készlet száma 13-0441-4002.2,ezt lehet kapni magyarországon is,az e-mail cime ahol lehet kapni a tömités készletet  info@autoalkatreszed.hu . Telefonszáma 06203478712, ha felszeretnéd hivni.Mást nem cseréltem benne ,a dugattyú fészkét szépen kitakarítottam.A tuskót lemostam, utána lecsiszoltam és lefestettem pirosra, persze féknyeregre való festékkel .Remélem tudtam segíteni .
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76443 Dátum: 2016 Március 04, 09:49:37 »

A régi réz golyóstól betétet kell elvágni és az jó a csőszegecsnek. Lehet popszegecsből is szegecset gyártani. Az egész ajtót szét kell bontani, és ez nem egyszerű. Láttam olyat aki a régi gumira ráragasztott egy gumit, és tökéletes volt.
Szét van szedve. Van egy rakás szép keretem, de a külső gumi mindegyiken csipkés.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #76442 Dátum: 2016 Március 03, 19:31:45 »

A régi réz golyóstól betétet kell elvágni és az jó a csőszegecsnek.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76441 Dátum: 2016 Március 03, 18:55:55 »

A külsö vízlehúzóra lehet kapni csak gumit és lehet cserélni?
A régi réz golyóstól betétet kell elvágni és az jó a csőszegecsnek. Lehet popszegecsből is szegecset gyártani. Az egész ajtót szét kell bontani, és ez nem egyszerű. Láttam olyat aki a régi gumira ráragasztott egy gumit, és tökéletes volt.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76440 Dátum: 2016 Március 03, 18:18:50 »

A külsö vízlehúzóra lehet kapni csak gumit és lehet cserélni?

Én mindent próbáltam, de (az általam ismert) legjobb a Hoffmann Speedsternél kapható komplett. A díszléc is fényes és vastag, a gumi is jól illeszkedik.

Tudom, hogy nem ez volt a kérdés, de szépen szegecselni nagyon nehéz, hogy ne nyúljon meg és ne legyen hullámos a gumi.
Még lefúrni sem annyira egyszerű a régi szegecseket. A gyári sem annyira kemény.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76439 Dátum: 2016 Március 03, 10:56:55 »

A külsö vízlehúzóra lehet kapni csak gumit és lehet cserélni?
Ami azt illeti, lehet, de ügyes ember is kell, aki a vékony szegecseket profin kezeli.

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76438 Dátum: 2016 Március 03, 10:37:10 »

A külsö vízlehúzóra lehet kapni csak gumit és lehet cserélni?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #76437 Dátum: 2016 Február 29, 17:04:09 »

110 Euró egy pár új  Huh

Neked körbe ugyanaz a (gyári) féknyereg van?
Igen,kb ezért a pénzért már lehet kapni új nyerget,de az csak valami noname utángyártott.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #76436 Dátum: 2016 Február 29, 16:54:25 »

110 Euró egy pár új  Huh

Neked körbe ugyanaz a (gyári) féknyereg van?
[/quote szia igen gyari van ,tudom hogy van utangyartott feknyereg de en inkabb a gyarit ujitottam fel persze nem volt olcso.

Hátsó setupról mutatsz képet? Ott  milyen távtartó/rögzítőt használtál?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76435 Dátum: 2016 Február 29, 16:54:14 »

Szia! Hol vetted a dugattyút? Gondolom a légtelenítő csavart is cserélted...egyebeket? Kis gumi tömítés a két fél között? Zörgésgátló lemez? Fékpofa leszorító klipsze?Fékpofa? Leírnád a tuskókkal csináltál-e valamit? Járattisztítás, rozsdátlanítás, festés, egyebek...a dugattyú fészkével csináltál valamit? Összefoglaló csavarokkal? Rozsdálni szokott az is, imbuszfejszerűségnél különösen. Bocs a sok kérdésért én is előtte állok....
szia holnap megirom mindennek a szamat oke .
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76434 Dátum: 2016 Február 29, 16:52:48 »

110 Euró egy pár új  Huh

Neked körbe ugyanaz a (gyári) féknyereg van?
[/quote szia igen gyari van ,tudom hogy van utangyartott feknyereg de en inkabb a gyarit ujitottam fel persze nem volt olcso.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #76433 Dátum: 2016 Február 29, 16:49:28 »

szia èn nem règ ujitottam fel magamnak fèknyergett  szètszedtem a nyerget kivettem belöle a dugatyukat  ,vettem hozzá  gumitömitèst ,a tömitès ára 7000ft volt persze mind a kèt oldalt ujitani kell igy 14000ft volt ,ès sajnos a dugattyum is rossz volt  a 4- böl kettö dugattyut cserèlni kellett  egy dugattyu ára +postakölcsègel együtt 13000fz volt.

110 Euró egy pár új  Huh

Neked körbe ugyanaz a (gyári) féknyereg van?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #76432 Dátum: 2016 Február 28, 19:57:53 »

szia èn nem règ ujitottam fel magamnak fèknyergett  szètszedtem a nyerget kivettem belöle a dugatyukat  ,vettem hozzá  gumitömitèst ,a tömitès ára 7000ft volt persze mind a kèt oldalt ujitani kell igy 14000ft volt ,ès sajnos a dugattyum is rossz volt  a 4- böl kettö dugattyut cserèlni kellett  egy dugattyu ára +postakölcsègel együtt 13000fz volt.

Szia! Hol vetted a dugattyút? Gondolom a légtelenítő csavart is cserélted...egyebeket? Kis gumi tömítés a két fél között? Zörgésgátló lemez? Fékpofa leszorító klipsze?Fékpofa? Leírnád a tuskókkal csináltál-e valamit? Járattisztítás, rozsdátlanítás, festés, egyebek...a dugattyú fészkével csináltál valamit? Összefoglaló csavarokkal? Rozsdálni szokott az is, imbuszfejszerűségnél különösen. Bocs a sok kérdésért én is előtte állok....
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76431 Dátum: 2016 Február 28, 18:50:02 »

Szervusztok!
bogár féknyerget hol lehetne felújítatni?
köszönöm!
szia èn nem règ ujitottam fel magamnak fèknyergett  szètszedtem a nyerget kivettem belöle a dugatyukat  ,vettem hozzá  gumitömitèst ,a tömitès ára 7000ft volt persze mind a kèt oldalt ujitani kell igy 14000ft volt ,ès sajnos a dugattyum is rossz volt  a 4- böl kettö dugattyut cserèlni kellett  egy dugattyu ára +postakölcsègel együtt 13000fz volt.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76430 Dátum: 2016 Február 26, 06:27:50 »


1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #76429 Dátum: 2016 Február 25, 07:55:47 »

Jó időben átgurulsz az 51 évessel és Gábor barátunknál válogatunk a minták között.  Wink pusmogas 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76428 Dátum: 2016 Február 25, 06:53:52 »

Köszi, nekünk is nagyon teccik.  Az oldalkárpit beszerzésében pedig mindenki segítségét szívesen veszem.
Jó időben átgurulsz az 51 évessel és Gábor barátunknál válogatunk a minták között.  Wink pusmogas 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #76427 Dátum: 2016 Február 25, 06:26:24 »

Köszi, nekünk is nagyon teccik.  Az oldalkárpit beszerzésében pedig mindenki segítségét szívesen veszem.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #76426 Dátum: 2016 Február 24, 22:48:04 »

...........és még a kalaptartó is illeszkedik hozzá Cheesy
csak az oldal panelok nem annyira. De majd idővel remélhetőleg ez is megoldódik.
Nagyon szép. Ezekkel az ülésekkel viszont a bogár megérdemli, hogy az oldalkárpitjai is eredetiek és évjáratban teljesen egyezőek legyenek.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #76425 Dátum: 2016 Február 24, 21:57:12 »

...........és még a kalaptartó is illeszkedik hozzá Cheesy
csak az oldal panelok nem annyira. De majd idővel remélhetőleg ez is megoldódik.

Szep lett! Az oldalkarpittal vallatni lehet, foleg igy mellette

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #76424 Dátum: 2016 Február 24, 20:06:40 »

Kiganajoltam 51 év retkét Grin Valamivel tisztább lett a kárpit Grin
...........és még a kalaptartó is illeszkedik hozzá Cheesy
csak az oldal panelok nem annyira. De majd idővel remélhetőleg ez is megoldódik.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #76423 Dátum: 2016 Február 24, 20:02:36 »

Kiganajoltam 51 év retkét Grin Valamivel tisztább lett a kárpit Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76422 Dátum: 2016 Február 23, 14:14:54 »

Nos, kiderült a turpisság. Elég nagy szerencsém van, mert az oldalkárpit szet, amit vettem pár éve, ( a térképzsebet kivéve) ebbe az autóba való.
Amit eddig próbáltam, a két girbe-gurba tartalék, azok pedig 72 előttiek.
Szóval előbányásztam és passzolnak a lyukak.



Itt látszik, hogy egymásra téve semmi köze egymáshoz.


A későbbi hátulján ott a régi lyuk is, de a régin nincs az új nyílván. Csak a bőr nincs kilyukasztva.

Csak azért furcsálltam az egészet, mert pl. a bugpartsnál is van 68 utáni, meg előtti kárpit, 72 utánit nem láttam. Vagy a nagy behúzó úgyis eltakarja a másik lyukat?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 23, 14:21:15 írta Zoli »

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76421 Dátum: 2016 Február 22, 23:09:14 »

Most hülye teóriát állítasz fel Dávid!

Amíg a Spar,Spar volt,abban mindig is Spar ajtóbehúzók voltak,függetlenül attól,hogy fekete lökhárítós volt,vagy még a krómos.

Nézd meg,pl a Balogh Atti féle,tök gyári,1974-es Merkuros Spart.

Láttam már ilyen spar-t nagy behúzóval...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76420 Dátum: 2016 Február 22, 22:35:29 »

aszem 72 től változott az ajtó behúzó akasztósról csavarozósra ,nyilván a kárpit is .

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #76419 Dátum: 2016 Február 22, 22:04:08 »

Most hülye teóriát állítasz fel Dávid!

Amíg a Spar,Spar volt,abban mindig is Spar ajtóbehúzók voltak,függetlenül attól,hogy fekete lökhárítós volt,vagy még a krómos.

Nézd meg,pl a Balogh Atti féle,tök gyári,1974-es Merkuros Spart.
Vagy ezt a kicsit szakadtabbat,de szintén gyári 74-est.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #76418 Dátum: 2016 Február 22, 22:02:20 »

Pont akkor javítottam, amikor írtál, hogy igen, sparban is volt ilyen, de nem mindegy, hogy a régi vagy au újabb spar, mert a régiben olyan volt, mint ami képet beszúrtam.
Most hülye teóriát állítasz fel Dávid!

Amíg a Spar,Spar volt,abban mindig is Spar ajtóbehúzók voltak,függetlenül attól,hogy fekete lökhárítós volt,vagy még a krómos.

Nézd meg,pl a Balogh Atti féle,tök gyári,1974-es Merkuros Spart.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76417 Dátum: 2016 Február 22, 21:47:37 »

Pont akkor javítottam, amikor írtál, hogy igen, sparban is volt ilyen, de nem mindegy, hogy a régi vagy au újabb spar, mert a régiben olyan volt, mint ami képet beszúrtam.
Nekem most két tökéletes spar ajtó van fent, csak kicsit aggaszt, hogy a kárpitok lyukai nem egyeznek. Mert ugye az a felakasztós fajta.

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76416 Dátum: 2016 Február 22, 21:44:43 »

Ez nem olyan szerinted?

<beszúrt kép törölve>
Pont akkor javítottam, amikor írtál, hogy igen, sparban is volt ilyen, de nem mindegy, hogy a régi vagy au újabb spar, mert a régiben olyan volt, mint ami képet beszúrtam.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76415 Dátum: 2016 Február 22, 21:43:31 »

Alsó képen látható szerintem 1303-asba való.
<beszúrt kép törölve>
Ez nem olyan szerinted? Hopp és fent meg a korábbi spar ajtóbehúzója.

Ja és keresek ilyen mindenféle dugókat, mindenféle lyukakba.

« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 22, 21:45:11 írta Zoli »

Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.