www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 10:36:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13206501 alkalommal)
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76435 Dátum: 2016 Február 29, 16:54:14 »

Szia! Hol vetted a dugattyút? Gondolom a légtelenítő csavart is cserélted...egyebeket? Kis gumi tömítés a két fél között? Zörgésgátló lemez? Fékpofa leszorító klipsze?Fékpofa? Leírnád a tuskókkal csináltál-e valamit? Járattisztítás, rozsdátlanítás, festés, egyebek...a dugattyú fészkével csináltál valamit? Összefoglaló csavarokkal? Rozsdálni szokott az is, imbuszfejszerűségnél különösen. Bocs a sok kérdésért én is előtte állok....
szia holnap megirom mindennek a szamat oke .
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76434 Dátum: 2016 Február 29, 16:52:48 »

110 Euró egy pár új  Huh

Neked körbe ugyanaz a (gyári) féknyereg van?
[/quote szia igen gyari van ,tudom hogy van utangyartott feknyereg de en inkabb a gyarit ujitottam fel persze nem volt olcso.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #76433 Dátum: 2016 Február 29, 16:49:28 »

szia èn nem règ ujitottam fel magamnak fèknyergett  szètszedtem a nyerget kivettem belöle a dugatyukat  ,vettem hozzá  gumitömitèst ,a tömitès ára 7000ft volt persze mind a kèt oldalt ujitani kell igy 14000ft volt ,ès sajnos a dugattyum is rossz volt  a 4- böl kettö dugattyut cserèlni kellett  egy dugattyu ára +postakölcsègel együtt 13000fz volt.

110 Euró egy pár új  Huh

Neked körbe ugyanaz a (gyári) féknyereg van?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #76432 Dátum: 2016 Február 28, 19:57:53 »

szia èn nem règ ujitottam fel magamnak fèknyergett  szètszedtem a nyerget kivettem belöle a dugatyukat  ,vettem hozzá  gumitömitèst ,a tömitès ára 7000ft volt persze mind a kèt oldalt ujitani kell igy 14000ft volt ,ès sajnos a dugattyum is rossz volt  a 4- böl kettö dugattyut cserèlni kellett  egy dugattyu ára +postakölcsègel együtt 13000fz volt.

Szia! Hol vetted a dugattyút? Gondolom a légtelenítő csavart is cserélted...egyebeket? Kis gumi tömítés a két fél között? Zörgésgátló lemez? Fékpofa leszorító klipsze?Fékpofa? Leírnád a tuskókkal csináltál-e valamit? Járattisztítás, rozsdátlanítás, festés, egyebek...a dugattyú fészkével csináltál valamit? Összefoglaló csavarokkal? Rozsdálni szokott az is, imbuszfejszerűségnél különösen. Bocs a sok kérdésért én is előtte állok....
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76431 Dátum: 2016 Február 28, 18:50:02 »

Szervusztok!
bogár féknyerget hol lehetne felújítatni?
köszönöm!
szia èn nem règ ujitottam fel magamnak fèknyergett  szètszedtem a nyerget kivettem belöle a dugatyukat  ,vettem hozzá  gumitömitèst ,a tömitès ára 7000ft volt persze mind a kèt oldalt ujitani kell igy 14000ft volt ,ès sajnos a dugattyum is rossz volt  a 4- böl kettö dugattyut cserèlni kellett  egy dugattyu ára +postakölcsègel együtt 13000fz volt.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76430 Dátum: 2016 Február 26, 06:27:50 »


1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76429 Dátum: 2016 Február 25, 07:55:47 »

Jó időben átgurulsz az 51 évessel és Gábor barátunknál válogatunk a minták között.  Wink pusmogas 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76428 Dátum: 2016 Február 25, 06:53:52 »

Köszi, nekünk is nagyon teccik.  Az oldalkárpit beszerzésében pedig mindenki segítségét szívesen veszem.
Jó időben átgurulsz az 51 évessel és Gábor barátunknál válogatunk a minták között.  Wink pusmogas 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76427 Dátum: 2016 Február 25, 06:26:24 »

Köszi, nekünk is nagyon teccik.  Az oldalkárpit beszerzésében pedig mindenki segítségét szívesen veszem.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #76426 Dátum: 2016 Február 24, 22:48:04 »

...........és még a kalaptartó is illeszkedik hozzá Cheesy
csak az oldal panelok nem annyira. De majd idővel remélhetőleg ez is megoldódik.
Nagyon szép. Ezekkel az ülésekkel viszont a bogár megérdemli, hogy az oldalkárpitjai is eredetiek és évjáratban teljesen egyezőek legyenek.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #76425 Dátum: 2016 Február 24, 21:57:12 »

...........és még a kalaptartó is illeszkedik hozzá Cheesy
csak az oldal panelok nem annyira. De majd idővel remélhetőleg ez is megoldódik.

Szep lett! Az oldalkarpittal vallatni lehet, foleg igy mellette

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76424 Dátum: 2016 Február 24, 20:06:40 »

Kiganajoltam 51 év retkét Grin Valamivel tisztább lett a kárpit Grin
...........és még a kalaptartó is illeszkedik hozzá Cheesy
csak az oldal panelok nem annyira. De majd idővel remélhetőleg ez is megoldódik.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76423 Dátum: 2016 Február 24, 20:02:36 »

Kiganajoltam 51 év retkét Grin Valamivel tisztább lett a kárpit Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76422 Dátum: 2016 Február 23, 14:14:54 »

Nos, kiderült a turpisság. Elég nagy szerencsém van, mert az oldalkárpit szet, amit vettem pár éve, ( a térképzsebet kivéve) ebbe az autóba való.
Amit eddig próbáltam, a két girbe-gurba tartalék, azok pedig 72 előttiek.
Szóval előbányásztam és passzolnak a lyukak.



Itt látszik, hogy egymásra téve semmi köze egymáshoz.


A későbbi hátulján ott a régi lyuk is, de a régin nincs az új nyílván. Csak a bőr nincs kilyukasztva.

Csak azért furcsálltam az egészet, mert pl. a bugpartsnál is van 68 utáni, meg előtti kárpit, 72 utánit nem láttam. Vagy a nagy behúzó úgyis eltakarja a másik lyukat?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 23, 14:21:15 írta Zoli »

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76421 Dátum: 2016 Február 22, 23:09:14 »

Most hülye teóriát állítasz fel Dávid!

Amíg a Spar,Spar volt,abban mindig is Spar ajtóbehúzók voltak,függetlenül attól,hogy fekete lökhárítós volt,vagy még a krómos.

Nézd meg,pl a Balogh Atti féle,tök gyári,1974-es Merkuros Spart.

Láttam már ilyen spar-t nagy behúzóval...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76420 Dátum: 2016 Február 22, 22:35:29 »

aszem 72 től változott az ajtó behúzó akasztósról csavarozósra ,nyilván a kárpit is .

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76419 Dátum: 2016 Február 22, 22:04:08 »

Most hülye teóriát állítasz fel Dávid!

Amíg a Spar,Spar volt,abban mindig is Spar ajtóbehúzók voltak,függetlenül attól,hogy fekete lökhárítós volt,vagy még a krómos.

Nézd meg,pl a Balogh Atti féle,tök gyári,1974-es Merkuros Spart.
Vagy ezt a kicsit szakadtabbat,de szintén gyári 74-est.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76418 Dátum: 2016 Február 22, 22:02:20 »

Pont akkor javítottam, amikor írtál, hogy igen, sparban is volt ilyen, de nem mindegy, hogy a régi vagy au újabb spar, mert a régiben olyan volt, mint ami képet beszúrtam.
Most hülye teóriát állítasz fel Dávid!

Amíg a Spar,Spar volt,abban mindig is Spar ajtóbehúzók voltak,függetlenül attól,hogy fekete lökhárítós volt,vagy még a krómos.

Nézd meg,pl a Balogh Atti féle,tök gyári,1974-es Merkuros Spart.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76417 Dátum: 2016 Február 22, 21:47:37 »

Pont akkor javítottam, amikor írtál, hogy igen, sparban is volt ilyen, de nem mindegy, hogy a régi vagy au újabb spar, mert a régiben olyan volt, mint ami képet beszúrtam.
Nekem most két tökéletes spar ajtó van fent, csak kicsit aggaszt, hogy a kárpitok lyukai nem egyeznek. Mert ugye az a felakasztós fajta.

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76416 Dátum: 2016 Február 22, 21:44:43 »

Ez nem olyan szerinted?

<beszúrt kép törölve>
Pont akkor javítottam, amikor írtál, hogy igen, sparban is volt ilyen, de nem mindegy, hogy a régi vagy au újabb spar, mert a régiben olyan volt, mint ami képet beszúrtam.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76415 Dátum: 2016 Február 22, 21:43:31 »

Alsó képen látható szerintem 1303-asba való.
<beszúrt kép törölve>
Ez nem olyan szerinted? Hopp és fent meg a korábbi spar ajtóbehúzója.

Ja és keresek ilyen mindenféle dugókat, mindenféle lyukakba.

« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 22, 21:45:11 írta Zoli »

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76414 Dátum: 2016 Február 22, 21:40:08 »

Mutassatok már képet, hogy erre a fajta ajtóra milyen kapaszkodó megy!
A másik érdekesség, hogy felrakok egy kb 70-es oldalkárpitot és nem egyezik a lyuk. oda esik, ahol a filctoll jel van. Létezik, hogy 73-tól változott az ajtókárpit is?
Vagy nincs-e valakinek spar ajtóbehúzója?
<beszúrt kép törölve>

Nekem ilyen is van, ez mié?
<beszúrt kép törölve>
Alsó képen látható szerintem 1303-asba való....Viszont a már fekete lökhárítós spar modellekben is mintha ilyen lett volna...

Ez meg ugye a gömbölyű lökhárítós spar:
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 22, 21:44:02 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76413 Dátum: 2016 Február 22, 21:26:15 »

Mutassatok már képet, hogy erre a fajta ajtóra milyen kapaszkodó megy!
A másik érdekesség, hogy felrakok egy kb 70-es oldalkárpitot és nem egyezik a lyuk. oda esik, ahol a filctoll jel van. Létezik, hogy 73-tól változott az ajtókárpit is?
Vagy nincs-e valakinek spar ajtóbehúzója?


Nekem ilyen is van, ez mié?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 22, 21:32:03 írta Zoli »

Nem elérhető Bangyi
Hozzászólások: 140


« Hozzászólás #76412 Dátum: 2016 Február 22, 20:03:27 »

Köszönöm a tanácsokat váltó témában!

A rudazatnál a perselyem van szétmenve, más eltérés nem leltem.
A kuplung bowden szerencsére hibátlan.

Az élet nem nehéz, csak rossz a fogása!
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76411 Dátum: 2016 Február 21, 22:14:27 »

ez a váltóban lévő főtengely vagy csoport tengely csapágya ez álltalában terhelés alatt vagy melegen nem sír . ameddig nem megy az agyadra nem kell vele foglalkozni 4-5 váltóból 1 ilyen (az enyém is így vettem és vagy 30-40ezret lementem vele több féle olajjal kisérleteztem  a hang megmaradt ...

Köszönöm a választ.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76410 Dátum: 2016 Február 21, 22:08:04 »

Ha már váltó a téma...
Nekem azt csinálja, hogy amikor (főleg hidegen) leveszem a kuplungról a lábam akkor elkezd nyöszörögni/sírni...ha benyomom a kuplungot akkor elcsendesül.  Melegen kevésbé jelentkezik ez a hang, de akkor is tudom produkálni üresben.
Menet közben sebességben ritkán hallom ezt a hangot,akkor is főleg hidegen motorféknél.
Mi lehet ez? Valamelyik csapágy?
Most állok váltó olajcsere előtt...az segíthet rajta?
ez a váltóban lévő főtengely vagy csoport tengely csapágya ez álltalában terhelés alatt vagy melegen nem sír . ameddig nem megy az agyadra nem kell vele foglalkozni 4-5 váltóból 1 ilyen (az enyém is így vettem és vagy 30-40ezret lementem vele több féle olajjal kisérleteztem  a hang megmaradt ...

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76409 Dátum: 2016 Február 21, 22:05:33 »

Szervusztok!
bogár féknyerget hol lehetne felújítatni?
köszönöm!
Otthon. Veszel hozzá javító készletet meg finom dörzspapírt és megcsinálod.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76408 Dátum: 2016 Február 21, 22:03:51 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy hol lehet a nagyjából a hiba (1972-es 02-es).
 
Az egyes fokozatból kettesbe váltáskor van problémám, visszaváltáskor (2->1, 3->2) sincs recsegő hang, semmi eltérést nem tapasztalok.
A hibajelenség  nem minden váltáskor jön elő. Kigyorsítás után egyesből kettesbe nem tudom „behúzni”, semmi recsegés nem tapasztalható, csak mintha egy ”falba ütköznék”. Javasolták, hogy dupla kuplunggal próbáljam ki, ez megoldást jelentett, eddig.
Illetve, ha megállok (lámpánál, stb.) több esetben előfordult, hogy 4-dik fokozatból nem tudtam kitenni üresbe, szintén „falba ütközés effektus”.

szerintem is rudazat vagy hardy probléma lesz .

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76407 Dátum: 2016 Február 21, 22:02:43 »


ezek nem azok a csavarok ,a csonkálványhoz  van csavarozva  azok nagyobbak és a túloldalt vannak !

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76406 Dátum: 2016 Február 21, 21:48:49 »

Zsirt kell felmelegíteni lábosba majd beletenni a csapágyat. Hagyni kell kihülni. Ezután van egy halk csapágyad.
1000 köszönet
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76405 Dátum: 2016 Február 21, 21:20:11 »

Melyik a kinyomó?
Eléggé zavaró...inkább kicserélném...
Zsirt kell felmelegíteni lábosba majd beletenni a csapágyat. Hagyni kell kihülni. Ezután van egy halk csapágyad.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76404 Dátum: 2016 Február 21, 20:43:33 »

Itt azt kérded melyik a kinyomó nem? ,ja bocs Evil
A mondat helyesen:
Melyik csapágy......a kinyomó? :-))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #76403 Dátum: 2016 Február 21, 20:12:38 »

Azért először a rudazatot nézd, ahogy Stone írta.

Akkor egyesbe rakáskor is kellene reccsenie, nem?
Váltórudazat?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76402 Dátum: 2016 Február 21, 20:09:58 »

Azt tudom, hogy melyik a kinyomó csapágy ;-).... csak kdf-001 válaszából nem derült ki hogy Ő melyik csapágyra gondol.

Ha tényleg csak a kinyomó szól akkor kicserélem majd.
A te kérdésedből meg nem derült ki, hogy tudod. Tongue

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76401 Dátum: 2016 Február 21, 20:09:10 »

Melyik a kinyomó?
Itt azt kérded melyik a kinyomó nem? ,ja bocs Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76400 Dátum: 2016 Február 21, 20:06:25 »

Ennyi Wink
Azt tudom, hogy melyik a kinyomó csapágy ;-).... csak kdf-001 válaszából nem derült ki hogy Ő melyik csapágyra gondol.

Ha tényleg csak a kinyomó szól akkor kicserélem majd.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76399 Dátum: 2016 Február 21, 20:01:51 »

Kiveszed a motort és egyből látszik a váltóban.

Ennyi Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76398 Dátum: 2016 Február 21, 19:12:16 »

Kiveszed a motort és egyből látszik a váltóban.

Melyik a kinyomó?
Eléggé zavaró...inkább kicserélném...
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76397 Dátum: 2016 Február 21, 19:10:02 »

Száraz a csapágy. Semmi gond, elmegy még 100 000 kilómétert.
Melyik a kinyomó?
Eléggé zavaró...inkább kicserélném...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #76396 Dátum: 2016 Február 21, 18:37:44 »

Szervusztok!
bogár féknyerget hol lehetne felújítatni?
köszönöm!
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.