www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 10:18:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13206203 alkalommal)
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76515 Dátum: 2016 Március 10, 07:32:00 »


Szia, ezt néztem én is de nem hasonlított arra amit a könyvben láttam.
Ehhez kell még valami?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76514 Dátum: 2016 Március 10, 06:16:23 »

Talán.  Wink

Ok!  a kocka el van vetve  Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76513 Dátum: 2016 Március 10, 00:10:45 »

Sziasztok,
Ma volt egy kis szerelgetés: váltóolaj csere,fék állítás és első futómű zsírzás...stb. Mivel valami akadt a fűtésdobomnál ezért azt is megnéztem és ekkor megláttam a termosztát hiányát :-)))
Tehát nincs termosztát a hengerek alatt...semmi csak a menetes rúd. A kérdésem az hogy hol vegyek ilyet (bugparts nál nem találtam) ami komplett szett(tartó és maga a harmonika). Valamint ilyenkor amikor nincs benne termosztát akkor zárt vagy nyitott a turbinaház?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76512 Dátum: 2016 Március 10, 00:05:15 »


Nyitott, mert a rugó nyitja ki, ha a termosztát kicsi (hideg) akkor a rugók ellenében zárja.

Merki Pistának voltak gyári termosztátjai, egy kérdést megér. A konzolt meg bontottban.

merki.hu

Köszönöm a gyors választ...holnap rákérdezek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76511 Dátum: 2016 Március 09, 23:37:51 »

Sziasztok,
Ma volt egy kis szerelgetés: váltóolaj csere,fék állítás és első futómű zsírzás...stb. Mivel valami akadt a fűtésdobomnál ezért azt is megnéztem és ekkor megláttam a termosztát hiányát :-)))
Tehát nincs termosztát a hengerek alatt...semmi csak a menetes rúd. A kérdésem az hogy hol vegyek ilyet (bugparts nál nem találtam) ami komplett szett(tartó és maga a harmonika). Valamint ilyenkor amikor nincs benne termosztát akkor zárt vagy nyitott a turbinaház?


Nyitott, mert a rugó nyitja ki, ha a termosztát kicsi (hideg) akkor a rugók ellenében zárja.

Merki Pistának voltak gyári termosztátjai, egy kérdést megér. A konzolt meg bontottban.

merki.hu

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76510 Dátum: 2016 Március 09, 23:27:19 »

Sziasztok,
Ma volt egy kis szerelgetés: váltóolaj csere,fék állítás és első futómű zsírzás...stb. Mivel valami akadt a fűtésdobomnál ezért azt is megnéztem és ekkor megláttam a termosztát hiányát :-)))
Tehát nincs termosztát a hengerek alatt...semmi csak a menetes rúd. A kérdésem az hogy hol vegyek ilyet (bugparts nál nem találtam) ami komplett szett(tartó és maga a harmonika). Valamint ilyenkor amikor nincs benne termosztát akkor zárt vagy nyitott a turbinaház?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76509 Dátum: 2016 Március 09, 21:27:43 »

Te időnként bogarakból fürdőkádakat csinálsz... Te bármire képes vagy  Tongue

én felbaszom erősített kalapú popszegeccsel és festék tollal befestem , még eddig senki nem vette észre ....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76508 Dátum: 2016 Március 09, 21:06:56 »

motorzúgás mennyire hangos 100-200-300-... km-en keresztül.

-
vagy 800egy nap  vagy 1600egy hétvégén ... én felbaszom erősített kalapú popszegeccsel és festék tollal befestem , még eddig senki nem vette észre ....

Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #76507 Dátum: 2016 Március 09, 20:55:10 »

Ha a profiljára gondolsz, akkor az új korában szimmetrikus T alakú, aminek aztán a keretből kiálló szára elég hamar beidomul a kasztni nyílásába és kifele ívelő formát vesz fel.

Igen arra gondoltam,köszönöm.
Akkor nem nézegetem az újnál,hogy melyik oldala hajlik kijjebb Wink
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76506 Dátum: 2016 Március 09, 20:47:38 »

ATE-hoz elvileg benne van a felújítókészlezben a 2-2 O-gyűrű, amit a felek kozé kell tenni. Ha nincs, méret alapján meg lehet venni (fékolajálló gumi!) az O-ring KFT-nál, valahol a VI. kerületben a Kodály köröndhöz közel.
Szia sajnos nincs benne a felújítókészletben, köszönöm a segitséget.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76505 Dátum: 2016 Március 09, 19:43:53 »

Azt azért nem mondanám túlmisztifikálásnak ha valaki épp szigetelés vásárlás előtt áll és szeretné a legjobbat megvenni.

Emellett a beszíváson kívül van még pár jellemző, amiben különbözhet egy jobb és egy rosszabb minőségű:

- Pl. hangszigetelésben elég nagy különbségek lehetnek. Aki használja hosszú utakra is a bogarát és érzékenyebb is a zajokra, annak nem mindegy, hogy a monoton motorzúgás mennyire hangos 100-200-300-... km-en keresztül.

- Vagy ott van az esztétika. A legolcsóbb bitumen alapú szigetelések hőre lágyulnak. Néhányezer km után a sok felmelegedéstől, lehűléstől bizony a felfogatási pontok között be tud finoman hullámosodni. (Neked valószínűleg egyik autód se fog annyit futni, hogy ez megtörténjen, de van akinek igen és ez zavarja a szemét) A drágább Hudák féle pl. nem tiszta bitumen hanem egy merevebb lap ami nem hullámosodik annyira.

A Zsolti féle megfelelő rögzítést úgy tudom elképzelni, hogy a gyári fülekből többet esetleg nagyobbakat hegeszt fel. Ez egy jó megoldás, felújítás alkalmával jól elvégezhető. De lehet, hogy valaki nem újítja fel az autóját, ráadásul érintetlen a hátfala és nem akar hegeszteni, csak kicserélni a szigetelést és akkor célszerű a gyári rögzítésekre a gyárihoz legközelebb állót feltenni.

Nem kell túlmisztifikázni ezt a motortér kátrány dolgot.
Ha nincs megfelelően rögzítve,beszívja.Ha rendesen oda van fogatva,még a leggagyibbat sem szívja be.

A Breuer Zsolti tudja a megoldást,komolyan oda szokta rögzíteni,és azt nem szívja oda,anyagától függetlenül.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76504 Dátum: 2016 Március 09, 16:49:01 »

Nem kell túlmisztifikázni ezt a motortér kátrány dolgot.
Ha nincs megfelelően rögzítve,beszívja.Ha rendesen oda van fogatva,még a leggagyibbat sem szívja be.

A Breuer Zsolti tudja a megoldást,komolyan oda szokta rögzíteni,és azt nem szívja oda,anyagától függetlenül.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76503 Dátum: 2016 Március 09, 12:17:19 »

Ha a profiljára gondolsz, akkor az új korában szimmetrikus T alakú, aminek aztán a keretből kiálló szára elég hamar beidomul a kasztni nyílásába és kifele ívelő formát vesz fel.

Hátsó nyitható oldalablakba a külső tömítőgumi aszimetrikus, vagy csak a régi gumi van vetemedve?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76502 Dátum: 2016 Március 09, 12:13:50 »

Mi is ezt csináltuk anno az enyémnél meg apu kabriójánál is (igaz a kabrióhoz alakítani kellett a zárt darabjain). De sajnos mint sok más alkatrészből, ebből is nehéz már bontottat találni.

Én inkább összeszedtem darabonként bontottban.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76501 Dátum: 2016 Március 09, 12:10:51 »

Talán.  Wink

Köszönöm az információt! , akkor ezek szerint ez bevállalható ugye?

Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #76500 Dátum: 2016 Március 09, 11:07:31 »

Hátsó nyitható oldalablakba a külső tömítőgumi aszimetrikus, vagy csak a régi gumi van vetemedve?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76499 Dátum: 2016 Március 09, 10:04:16 »

Én inkább összeszedtem darabonként bontottban.
Ez nem is rossz ötlet! , sőt nagyon is jó. Csak nehezen kivitelezhető  Undecided

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76498 Dátum: 2016 Március 09, 10:01:30 »

Véleménye Vetarton kívül senkinek ?,   Senki sem vásárolt mostanában tűzfalat bogiba? 
Én inkább összeszedtem darabonként bontottban.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76497 Dátum: 2016 Március 09, 09:59:38 »

Ha átjössz, összeszedegeted a darabokat....
rohanok  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76496 Dátum: 2016 Március 09, 09:57:07 »

A Hoffmann ausztriai viszonteladója ezt írta a vastagabb szigetelésre:

"A motortérszigetelés bitumen alapú és nagyon vastag. A gyári VW szigeteléshez nagyon hasonló."

Köszönöm az információt! , akkor ezek szerint ez bevállalható ugye?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76495 Dátum: 2016 Március 09, 09:56:11 »

szia hasznaltam a feket de sajnos  most neztem de ereszt a ket fel kozott mit javasolsz koszi elore is a segitseget.
ATE-hoz elvileg benne van a felújítókészlezben a 2-2 O-gyűrű, amit a felek kozé kell tenni. Ha nincs, méret alapján meg lehet venni (fékolajálló gumi!) az O-ring KFT-nál, valahol a VI. kerületben a Kodály köröndhöz közel.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76494 Dátum: 2016 Március 09, 09:51:13 »

A súlyát lehet tudni?, esetleg titkosított 80évre? Grin
Ha átjössz, összeszedegeted a darabokat (oldalsók egyben kijöttek, de a hátfali nem és a motortér tűz miatt kicsi hiányzik is), akkor lemérheted. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76493 Dátum: 2016 Március 09, 09:50:51 »

A Hoffmann ausztriai viszonteladója ezt írta a vastagabb szigetelésre:

"A motortérszigetelés bitumen alapú és nagyon vastag. A gyári VW szigeteléshez nagyon hasonló."

Meglátjuk mit ír az osztrák, neki műhelye is van, talán bővebben nyilatkozik. Egyébként kérdeztem aput, mert az ő autójához mindent a Hoffmannál vettünk. Azt mondta, hogy akkoriban (10 éve) még csak egyféle volt a Hoffmannál, méghozzá a gagyi kátrányos, úgyhogy végül nem került be az autóba.
Apu azt mondja, hogy a Misinél kapható kétféle és a "gyári" vagy "német" minőség néven futó ugyan messze van a gyáritól, de az nem rogyik össze (Tett egy oválba 6-7 éve, az autóba meg azóta belekerült kb. 30ezer km és még szépen áll). Viszont ez a Misinél kapható jobb minőség sem olyan mint a gyári. Ez úgy néz ki, hogy kb. 2-3mm vastag nem puha kátrányos, hanem merev kátránypapíros anyagból van 2 réteg összedolgozva/összeragasztva.


Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76492 Dátum: 2016 Március 09, 08:50:22 »

Amit kiszedtem a bogárból, az is bő fél centi vastag anyag.
A súlyát lehet tudni?, esetleg titkosított 80évre? Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76491 Dátum: 2016 Március 09, 08:39:07 »

Meglátjuk mit ír az osztrák, neki műhelye is van, talán bővebben nyilatkozik. Egyébként kérdeztem aput, mert az ő autójához mindent a Hoffmannál vettünk. Azt mondta, hogy akkoriban (10 éve) még csak egyféle volt a Hoffmannál, méghozzá a gagyi kátrányos, úgyhogy végül nem került be az autóba.
Apu azt mondja, hogy a Misinél kapható kétféle és a "gyári" vagy "német" minőség néven futó ugyan messze van a gyáritól, de az nem rogyik össze (Tett egy oválba 6-7 éve, az autóba meg azóta belekerült kb. 30ezer km és még szépen áll). Viszont ez a Misinél kapható jobb minőség sem olyan mint a gyári. Ez úgy néz ki, hogy kb. 2-3mm vastag nem puha kátrányos, hanem merev kátránypapíros anyagból van 2 réteg összedolgozva/összeragasztva.

Amit kiszedtem a bogárból, az is bő fél centi vastag anyag.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76490 Dátum: 2016 Március 09, 08:12:46 »

Meglátjuk mit ír az osztrák, neki műhelye is van, talán bővebben nyilatkozik. Egyébként kérdeztem aput, mert az ő autójához mindent a Hoffmannál vettünk. Azt mondta, hogy akkoriban (10 éve) még csak egyféle volt a Hoffmannál, méghozzá a gagyi kátrányos, úgyhogy végül nem került be az autóba.
Apu azt mondja, hogy a Misinél kapható kétféle és a "gyári" vagy "német" minőség néven futó ugyan messze van a gyáritól, de az nem rogyik össze (Tett egy oválba 6-7 éve, az autóba meg azóta belekerült kb. 30ezer km és még szépen áll). Viszont ez a Misinél kapható jobb minőség sem olyan mint a gyári. Ez úgy néz ki, hogy kb. 2-3mm vastag nem puha kátrányos, hanem merev kátránypapíros anyagból van 2 réteg összedolgozva/összeragasztva.

A termékkel kapcsolatban lehet kérdezni. Én megtettem. Kitértem a fémhálóra de rövid tömör válasz érkezett melyben tájékoztattak, hogy nem tartalmaz. Mindenesetre várom az információt tőled hátha bővebbet megtudunk a termék felépítéséről.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76489 Dátum: 2016 Március 09, 08:03:23 »

Vasárnap bontottuk szét anyuka 1970. márciusi 1.3-as bogarát. Gyári motortér szigetelés volt benne. Kétrétegű, kátrányos, elég merev anyag. A szélvédő alattiban nincs drótháló, csak a két oldalsóban. Most néztem meg.
így van !

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76488 Dátum: 2016 Március 09, 07:23:51 »

Írtam neki. Ő csak kétnaponta dolgozok, szóval 1-2 napon belül várható válasz.

Egyébként amikor anno én a dupla karbi beállíthatósága miatt csináltam 2 furatot a doblemezemre és emiatt a szigetelést is kilyukasztottam azon a részen, akkor eltaláltam benne egy acél szálat. Szóval az a gyanúm, hogy gyárilag (ha nem is minden évjáratban), de acél háló is volt a bitumenes lapban.

Vasárnap bontottuk szét anyuka 1970. márciusi 1.3-as bogarát. Gyári motortér szigetelés volt benne. Kétrétegű, kátrányos, elég merev anyag. A szélvédő alattiban nincs drótháló, csak a két oldalsóban. Most néztem meg.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76487 Dátum: 2016 Március 09, 07:16:05 »

Írtam neki. Ő csak kétnaponta dolgozok, szóval 1-2 napon belül várható válasz.

Egyébként amikor anno én a dupla karbi beállíthatósága miatt csináltam 2 furatot a doblemezemre és emiatt a szigetelést is kilyukasztottam azon a részen, akkor eltaláltam benne egy acél szálat. Szóval az a gyanúm, hogy gyárilag (ha nem is minden évjáratban), de acél háló is volt a bitumenes lapban.

A termékkel kapcsolatban lehet kérdezni. Én megtettem. Kitértem a fémhálóra de rövid tömör válasz érkezett melyben tájékoztattak, hogy nem tartalmaz. Mindenesetre várom az információt tőled hátha bővebbet megtudunk a termék felépítéséről.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76486 Dátum: 2016 Március 09, 07:08:18 »

Írtam neki. Ő csak kétnaponta dolgozok, szóval 1-2 napon belül várható válasz.

Egyébként amikor anno én a dupla karbi beállíthatósága miatt csináltam 2 furatot a doblemezemre és emiatt a szigetelést is kilyukasztottam azon a részen, akkor eltaláltam benne egy acél szálat. Szóval az a gyanúm, hogy gyárilag (ha nem is minden évjáratban), de acél háló is volt a bitumenes lapban.

Ha megteszed, hogy megkérdezed azt nagyon megköszönném!!

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #76485 Dátum: 2016 Március 08, 18:47:16 »

Egyébként gyárilag kátrányos volt de vastag és merev. Az utángyártott kátrányossal az a baj, hogy vékony és nincs tartása. Annál nem egyszer fordul elő az, hogykilágyul a meleg motortérben és egyszerűen lecsúszik a rögzítőfülekről és megeszi a turbina. Szerintem a Hoffmannos drágább verzió nem szivacs, hanem az is kátrányos, csak erősebb/vastagabb. Ha szivacs lenne, akkor nem lenne a súlya négyszer-ötször annyi mint a vékony kátrányosnak.

De ha gondolod megkérdezem a Hoffmann ausztriai viszonteladójától, mert a képről csak a találgatás megy.


ezt a gépet ma hozták be egy kis szervizelésre,
aminek egyik hibája az általad leirt ilyen motorsztigetelés,most dolgozunk egy verzion hogy tudjuk megoldni

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76484 Dátum: 2016 Március 08, 10:25:13 »

Egyébként gyárilag kátrányos volt de vastag és merev. Az utángyártott kátrányossal az a baj, hogy vékony és nincs tartása. Annál nem egyszer fordul elő az, hogykilágyul a meleg motortérben és egyszerűen lecsúszik a rögzítőfülekről és megeszi a turbina. Szerintem a Hoffmannos drágább verzió nem szivacs, hanem az is kátrányos, csak erősebb/vastagabb. Ha szivacs lenne, akkor nem lenne a súlya négyszer-ötször annyi mint a vékony kátrányosnak.

De ha gondolod megkérdezem a Hoffmann ausztriai viszonteladójától, mert a képről csak a találgatás megy.

Ha megteszed, hogy megkérdezed azt nagyon megköszönném!!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76483 Dátum: 2016 Március 08, 10:00:26 »

Egyébként gyárilag kátrányos volt de vastag és merev. Az utángyártott kátrányossal az a baj, hogy vékony és nincs tartása. Annál nem egyszer fordul elő az, hogykilágyul a meleg motortérben és egyszerűen lecsúszik a rögzítőfülekről és megeszi a turbina. Szerintem a Hoffmannos drágább verzió nem szivacs, hanem az is kátrányos, csak erősebb/vastagabb. Ha szivacs lenne, akkor nem lenne a súlya négyszer-ötször annyi mint a vékony kátrányosnak.

De ha gondolod megkérdezem a Hoffmann ausztriai viszonteladójától, mert a képről csak a találgatás megy.

A szivacsos jobban szigetel de megeszi a turbina. A másik vékony és nem szigetel. Akkor most mi van? Gyerekek a gyárihoz melyik hasonlít jobban?, az milyen volt?, szivacsos, nem szivacsos, vastag, vékony?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76482 Dátum: 2016 Március 08, 09:55:28 »

Nekem a 60 év végi bogárban kétrétegű cucc volt gyárilag. A külső merev kátrányosra mintha rákasíroztak volna valamilyen habosabb/szivacsosabb de szintén kátrányos réteget. Nekem a kétféle linkelt Hoffmann-os cuccból a drágábbnál lévő nagyított metszeti képen lévő szigetelő pont olyannak tűnik.

A szivacsos jobban szigetel de megeszi a turbina. A másik vékony és nem szigetel. Akkor most mi van? Gyerekek a gyárihoz melyik hasonlít jobban?, az milyen volt?, szivacsos, nem szivacsos, vastag, vékony?

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76481 Dátum: 2016 Március 08, 09:15:38 »

A szivacsos jobban szigetel de megeszi a turbina. A másik vékony és nem szigetel. Akkor most mi van? Gyerekek a gyárihoz melyik hasonlít jobban?, az milyen volt?, szivacsos, nem szivacsos, vastag, vékony?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76480 Dátum: 2016 Március 08, 09:01:31 »

A gyári borítás nem véletlenül kemény anyag, egy szivacsot csak akkor tudsz rendesen rögzíteni, ha valami jól ott tartja, a gyári fülecskék kevesek... A turbina ott azért kifejt némi szívóerőt...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #76479 Dátum: 2016 Március 08, 08:43:57 »

Az egyik hat kg, a másik 1,3. Szerinted zaj, hő és rezgés csillapításhoz melyik a jobb?

Véleménye Vetarton kívül senkinek ?,   Senki sem vásárolt mostanában tűzfalat bogiba? 
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76478 Dátum: 2016 Március 08, 08:39:33 »

Véleménye Vetarton kívül senkinek ?,   Senki sem vásárolt mostanában tűzfalat bogiba? 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76477 Dátum: 2016 Március 07, 21:30:32 »

Egy tanácsot adhatok, a Girliget, ha nem folyt a két fél között, akkor ne szedd szét. Én szoptam vele utána eleget, amíg tömített. Az Atét se, ha nem muszáj. A dugattyú polírozásához vagy cseréjéhez nem kell szétszedni. Egyébként 1971 08-tól már Girlinggel szerelték a tárcsafékes bogarakat.
szia hasznaltam a feket de sajnos  most neztem de ereszt a ket fel kozott mit javasolsz koszi elore is a segitseget.
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76476 Dátum: 2016 Március 07, 08:56:15 »

A unix a 40-es dugattyúk helyett csak asszem 39-et tudott adni, holott a dobozon 40-es átmérő volt... Újrarendelték, és az is...

Dedeotól vettem 16e-ben 4 dugattyút az ate nyergekhez...
Szia.Nekem a ketto db volt 26000ft szallitas is benne volt az arba de akkor is sok volt de ha veletlen kell akkor tudom hova forduljak.
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.