www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 19:32:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14778506 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76571 Dátum: 2016 Március 18, 12:34:28 »

Én először megnézném a hátsó ülés alatti fedél alatt a tengelykapcsolót, hogy nem lazult-e szét. (Lehet pont annyit lóg ott valami, hogy épp nem bírja bebillenteni sebességbe. Illetve olykor elől is lehet játszani ha fellazítod a 2 csavart a váltókar talpánál, akkor van egy kis játéka a talpnak. Ha azokat a sebességeket nem veszi a gép amikhez hátra kell húzni a kart (2,4) akkor néha segít ha előre tolod az alaplapot. Ha a balra húzós fokozatokat, akkor segíthet ha jobbra tolod. Mondjuk ez a játék általában a tuning karoknál számít sokat, főleg ha kopott a fedél alatti tengelykapcsoló is.

Nehezen veszi a bogi az egyes es kettes sebessegeket. Ha uresben megkocogtatom a valtokart balra, majd utana eroszakolom be a helyere, akkor beveszi, egyebkent csak 3-4-be megy, nehez ugy elindulni :-) Merre keressem a hibat ? (A valtokar alatt nem lattam azt az 1302-esemben megszokott, ket csavarral lefogatott lemezt, lehet, hogy a karpit alatt van ? En hengeres valami van az aljan, abban mozog a valtobot.) Vagy hatul keresgeljek az ules alatti kis ablaknal ?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76570 Dátum: 2016 Március 18, 12:27:48 »

Apunál meg egyszer Gyomára menet dadogott le/állt meg a bogár. Ha vártál beindult, alapjáraton ment, de ha elkezdtél menni vele, akkor egy idő után ismét meg akart állni. A váltó mellé elhelyezett benzinszűrő előtt megbontva ömlött a benzin, de utána már nem, pedig tisztának láttuk a szűrőt. Kiiktattuk a szűrőt és megszünt a hiba. A szűrőben meg úgy állt valami mint a méz. Megnéztük a csomagtartóban az ólompótló adalékot és az is besűrűsödött. Megbuggyant az adalék és eltömítette a szűrőt.

Nekem pedig egy, az előző tulaj által valószínűleg beleejtett szilikon kupak-belső... Amit nem is volt egyszerű észrevenni a benzinben...  Tongue

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #76569 Dátum: 2016 Március 18, 12:13:02 »

Nehezen veszi a bogi az egyes es kettes sebessegeket. Ha uresben megkocogtatom a valtokart balra, majd utana eroszakolom be a helyere, akkor beveszi, egyebkent csak 3-4-be megy, nehez ugy elindulni :-) Merre keressem a hibat ? (A valtokar alatt nem lattam azt az 1302-esemben megszokott, ket csavarral lefogatott lemezt, lehet, hogy a karpit alatt van ? En hengeres valami van az aljan, abban mozog a valtobot.) Vagy hatul keresgeljek az ules alatti kis ablaknal ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76568 Dátum: 2016 Március 18, 12:03:18 »

Hasonló tünetem van. Nekem falsolt és mágnesszelepnél, szívatónál kontakt hibám volt. olajgombáról kezemben maradt a sarú.

Holnap teszt, remélem jó lesz. Rally-n ne ezzel keljen foglalkozni.
Ma délelőtt karbi pucolás. (Tati igazad volt gyorsító is el volt dugulva és az alapjárati is.)
Délután próba...
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #76567 Dátum: 2016 Március 17, 20:35:07 »

Történt valami beavatkozás a közelmultban? Alapjárat állítás, vagy akármi...
NEM
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76566 Dátum: 2016 Március 17, 20:20:43 »

nálam hétvégén volt hasonló. kivételesen a szabad ég alatt parkoltam hétvégén.
mikor indultunk haza, szépen beindult, első fordulatra. feltolattam a szomszéd utcába, úgy fordultam meg, minden a szokásos. kb 200 méter után olyan volt, mintha kifogyott volna a benzin. alapjárat még volt, de ahogy nyomtam a gázt, úgy fulladt. felengedtem, újra volt alapjárat.
Hasonló tünetem van. Nekem falsolt és mágnesszelepnél, szívatónál kontakt hibám volt. olajgombáról kezemben maradt a sarú.

Holnap teszt, remélem jó lesz. Rally-n ne ezzel keljen foglalkozni.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #76565 Dátum: 2016 Március 17, 15:25:47 »

A tankban is lehet úszó szemét, ami ha pont odakerül a csőhöz, eldugítja.
Partizán Bogara jó 15 éve ilyenkor mindig a visszafújástól javult meg (a kosz valószínűleg jól passzolt a csőbe) és a jelenség meg is maradt a tank kitisztításáig. Pl belső felületről leváló lemezke tud ilyet csinálni.


Nekem pedig egy, az előző tulaj által valószínűleg beleejtett szilikon kupak-belső... Amit nem is volt egyszerű észrevenni a benzinben...  Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76564 Dátum: 2016 Március 17, 12:32:53 »

A tankban is lehet úszó szemét, ami ha pont odakerül a csőhöz, eldugítja.
Partizán Bogara jó 15 éve ilyenkor mindig a visszafújástól javult meg (a kosz valószínűleg jól passzolt a csőbe) és a jelenség meg is maradt a tank kitisztításáig. Pl belső felületről leváló lemezke tud ilyet csinálni.

én is van hogy kifogyasztom leállásig, mondjuk évente egyszer úgy alakul. legutóbb a kúttól 100 méterre Grin. utána általában nem kell ennyit indítózni, mint tegnap. de maga a leállás tényleg pont olyan volt, mint amikor kifogy a tankból.
namindegy. lehet hogy a tankban volt valami kosz, bár most legalább félig van még..
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76563 Dátum: 2016 Március 17, 12:29:24 »

nekem 10 nap után is pöcc röff a spárom,
érdekes a buszom előbb "elejti a benzint" nála kell akár 2-3 mp is ha áll 1 hetet...

sztem lebegő kosz volt útban a karbiban majd tovább ált
Csak arra írtam, hogy volt már, hogy "kimentem" a tankot. Enyémben nincsen benzinszintjelző. (És nem, nem akarok). Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76562 Dátum: 2016 Március 17, 12:12:53 »

Kifogyott a benzin a csőből, valahol nem szivárog? A karbiban meg pont volt annyi, amennyi kellett arra a kis időre. Sokáig tart ám, amíg felszívja a tankból, nekem sparom van, tudom. Smiley
én is van hogy kifogyasztom leállásig, mondjuk évente egyszer úgy alakul. legutóbb a kúttól 100 méterre Grin. utána általában nem kell ennyit indítózni, mint tegnap. de maga a leállás tényleg pont olyan volt, mint amikor kifogy a tankból.
namindegy. lehet hogy a tankban volt valami kosz, bár most legalább félig van még..
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #76561 Dátum: 2016 Március 17, 12:02:07 »

Kifogyott a benzin a csőből, valahol nem szivárog? A karbiban meg pont volt annyi, amennyi kellett arra a kis időre. Sokáig tart ám, amíg felszívja a tankból, nekem sparom van, tudom. Smiley
nekem 10 nap után is pöcc röff a spárom,
érdekes a buszom előbb "elejti a benzint" nála kell akár 2-3 mp is ha áll 1 hetet...

sztem lebegő kosz volt útban a karbiban majd tovább ált
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76560 Dátum: 2016 Március 17, 11:36:55 »

nálam hétvégén volt hasonló. kivételesen a szabad ég alatt parkoltam hétvégén.
mikor indultunk haza, szépen beindult, első fordulatra. feltolattam a szomszéd utcába, úgy fordultam meg, minden a szokásos. kb 200 méter után olyan volt, mintha kifogyott volna a benzin. alapjárat még volt, de ahogy nyomtam a gázt, úgy fulladt. felengedtem, újra volt alapjárat. ez mondjuk 3x, aztán leállt. aztán indítózásra épp beindul és le is áll egyből. ezt többször is tudta. tehát szikra volt, valamennyi benzin is.
levettem a tank betöltőt, hátha nem kap levegőt, de nem változott. néztem a hézagot a megszakítón, jónak tűnt. kábelek a helyükön. megkopogtattam a karbit, ac-pumpát, de nem volt változás. első leállás után, mikor először néztem mintha kevés benzin lett volna a szűrőben, de mostanra már kb harmadig volt, kb így szokott. próbáltam hosszan indítózni, hátha csak valamiért kifogyott a karbiból. de utána is csak épp beindult egy-két pöffenésre és le is állt egyből. pedig ha kifogyott benzin után kell indítózni, nem kell neki ennyi köszörülés hogy felkapja és beinduljon.
nem jutott más eszembe, gondoltam hátha valami kosz a karbiban..
visszatoltuk enyhe emelkedőn vagy 10 perc alatt a ház elé.
ott akarom mutatni a jelenséget, erre csak 1-2 hengerrel indult, de reagált a gázadásra, aztán kisimult a járása. utána simán beindult és azóta is úgy tűnik minden rendben..

mi a fene volt ez?
Kifogyott a benzin a csőből, valahol nem szivárog? A karbiban meg pont volt annyi, amennyi kellett arra a kis időre. Sokáig tart ám, amíg felszívja a tankból, nekem sparom van, tudom. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76559 Dátum: 2016 Március 17, 09:17:13 »

Hello.Ma történt megált a sor majd elindult 2-es után olyan lett mintha egy henger menne. Egyenetlem éphogy járás kis durrogás 0 erő. Mi okozhatta? Benzin v gyujtás uj eloszto ,megszakító, kábelek, gyertya.Kondi milyen hibát okozhat?
 
nézd meg a gyertyakábeleket is. nálam az egyik kábel (illetve a csatlakozó belül) eltört tavaly, ahol a gyertyára volt rádugva. akkor azt hittem csak két henger jár és 60 lett a végsebesség, ha kínoztam hazafelé. ennek sem volt előjele, egyik beindítás után ilyen volt
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76558 Dátum: 2016 Március 17, 09:12:53 »

nálam hétvégén volt hasonló. kivételesen a szabad ég alatt parkoltam hétvégén.
mikor indultunk haza, szépen beindult, első fordulatra. feltolattam a szomszéd utcába, úgy fordultam meg, minden a szokásos. kb 200 méter után olyan volt, mintha kifogyott volna a benzin. alapjárat még volt, de ahogy nyomtam a gázt, úgy fulladt. felengedtem, újra volt alapjárat. ez mondjuk 3x, aztán leállt. aztán indítózásra épp beindul és le is áll egyből. ezt többször is tudta. tehát szikra volt, valamennyi benzin is.
levettem a tank betöltőt, hátha nem kap levegőt, de nem változott. néztem a hézagot a megszakítón, jónak tűnt. kábelek a helyükön. megkopogtattam a karbit, ac-pumpát, de nem volt változás. első leállás után, mikor először néztem mintha kevés benzin lett volna a szűrőben, de mostanra már kb harmadig volt, kb így szokott. próbáltam hosszan indítózni, hátha csak valamiért kifogyott a karbiból. de utána is csak épp beindult egy-két pöffenésre és le is állt egyből. pedig ha kifogyott benzin után kell indítózni, nem kell neki ennyi köszörülés hogy felkapja és beinduljon.
nem jutott más eszembe, gondoltam hátha valami kosz a karbiban..
visszatoltuk enyhe emelkedőn vagy 10 perc alatt a ház elé.
ott akarom mutatni a jelenséget, erre csak 1-2 hengerrel indult, de reagált a gázadásra, aztán kisimult a járása. utána simán beindult és azóta is úgy tűnik minden rendben..

mi a fene volt ez?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76557 Dátum: 2016 Március 17, 05:25:09 »

Folyamatban az ülésvédő project a bogiba Cheesy
Igaz még csak a kezdet. Egyszer majd csak kész lesz Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #76556 Dátum: 2016 Március 17, 04:33:15 »

Hello.Ma történt megált a sor majd elindult 2-es után olyan lett mintha egy henger menne. Egyenetlem éphogy járás kis durrogás 0 erő. Mi okozhatta? Benzin v gyujtás uj eloszto ,megszakító, kábelek, gyertya.Kondi milyen hibát okozhat?
 

Nálam a kondi okozott ilyen hibát. Csere után jó lett

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76555 Dátum: 2016 Március 17, 02:31:25 »

Hello.Ma történt megált a sor majd elindult 2-es után olyan lett mintha egy henger menne. Egyenetlem éphogy járás kis durrogás 0 erő. Mi okozhatta? Benzin v gyujtás uj eloszto ,megszakító, kábelek, gyertya.Kondi milyen hibát okozhat?
 
Történt valami beavatkozás a közelmultban? Alapjárat állítás, vagy akármi...

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #76554 Dátum: 2016 Március 16, 22:12:27 »

Hello.Ma történt megált a sor majd elindult 2-es után olyan lett mintha egy henger menne. Egyenetlem éphogy járás kis durrogás 0 erő. Mi okozhatta? Benzin v gyujtás uj eloszto ,megszakító, kábelek, gyertya.Kondi milyen hibát okozhat?
 
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76553 Dátum: 2016 Március 16, 19:44:19 »

Az most a fehéred?
Nem. Az gittből volt. Sad Meg lyukból. Vettem egy csupasz bodegát.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76552 Dátum: 2016 Március 16, 18:22:12 »

Na fényező tanonc se lennék. Por, por és por. Elfogyott a hegesztőből a huzal, így nekikezdtem a csiszolásnak. Szerencsére csak egyszer festették át, akkor is csak kívülről. Gitt semmi, vagyis csak a bal ajtón van némi.
A tetőn viszont van pár apró horpadás, de nem vészes. Látni nem is lehetett, csak kézzel érezni és ugye a csiszológép megmondja.
<beszúrt kép törölve>
Az most a fehéred?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76551 Dátum: 2016 Március 16, 15:41:36 »

Köszi már rendeltem ilyeneket de nem tartott sokáig!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76550 Dátum: 2016 Március 15, 22:05:24 »

Na fényező tanonc se lennék. Por, por és por. Elfogyott a hegesztőből a huzal, így nekikezdtem a csiszolásnak. Szerencsére csak egyszer festették át, akkor is csak kívülről. Gitt semmi, vagyis csak a bal ajtón van némi.
A tetőn viszont van pár apró horpadás, de nem vészes. Látni nem is lehetett, csak kézzel érezni és ugye a csiszológép megmondja.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 15, 22:08:01 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76549 Dátum: 2016 Március 15, 21:50:03 »

Ha minden igaz akkor a héten érkezik a motortér szigetelő. Szerintetek érdemes beépíteni egy ilyet? Valakinek van ilyen? Vélemény ezzel kapcsolatban? Jöhet priviben is. Köszi!
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2230/krom-racs-ventillatorhazra
Itt olcsóbb:  Grin
http://www.gastrocentrum.hu/index.php?m=termekek&k=113&l=

Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #76548 Dátum: 2016 Március 15, 21:42:16 »

Régebben az Ott -ék a Neszmélyi úton tudtak ilyet. Rá kéne kérdezni.
Meg esetleg Gumibogi, ugye...

az Ott-ék sem tudják már. Ritkán használták, ezért kidobták a közdarabot. Legalábbis nekem ezt mondták, amikor utoljára náluk jártam.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #76547 Dátum: 2016 Március 15, 19:17:16 »

Lenyúlták Németországban a fekete 1303-ast!

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?215295

Valakinek volt egy papíros alváza,átemeli a bódét,ad neki egy új színt,és már meg sem ismerik.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76546 Dátum: 2016 Március 15, 18:20:00 »

Teljesen felesleges. Buggy-hoz találták ki, ahol nyitott a motortér. Nekünk a Formel Vau-n van, de ott is szabad a motortér.

Köszi az infót!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76545 Dátum: 2016 Március 15, 17:56:21 »

Teljesen felesleges. Buggy-hoz találták ki, ahol nyitott a motortér. Nekünk a Formel Vau-n van, de ott is szabad a motortér.

Ha minden igaz akkor a héten érkezik a motortér szigetelő. Szerintetek érdemes beépíteni egy ilyet? Valakinek van ilyen? Vélemény ezzel kapcsolatban? Jöhet priviben is. Köszi!
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2230/krom-racs-ventillatorhazra

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76544 Dátum: 2016 Március 15, 12:39:31 »

Ha minden igaz akkor a héten érkezik a motortér szigetelő. Szerintetek érdemes beépíteni egy ilyet? Valakinek van ilyen? Vélemény ezzel kapcsolatban? Jöhet priviben is. Köszi!
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2230/krom-racs-ventillatorhazra

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76543 Dátum: 2016 Március 15, 10:23:58 »

bocsi ! szerintem le kell érni ,de nem ez van összehegesztve a fűtéscsatornával ,hanem erre rá van ponthegesztve  az ajtózsanért fedő lemez és csak az van a csatornához hegesztve . de a hülyeségmondás jogát fenntartom! Undecided
Sajnos a belső fele elrohadt a csomagtartóból belehullott falevelektől.  Undecided  Elöl oda van hegesztve a küszöbhöz. Egyébként így csináltam meg, ahogy mondod. Kipótoltam az alját, és oda ponthegesztettem a borításhoz. Azért lógott az ajtó, mert a zsanér csavar a fűtéscsövön támaszkodott.  Lips Sealed

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76542 Dátum: 2016 Március 14, 23:26:52 »

Tati, vagy valaki!

Ennek az A oszlop aljában lévő lemeznek le kéne érnie belül is a küszöbig igaz? Elöl, az ajtó felől leér, de belül a lábnál nem.
Nem a külső, hanem ami alatta van, ami az ajtót tarcsa.

<beszúrt kép törölve>
bocsi ! szerintem le kell érni ,de nem ez van összehegesztve a fűtéscsatornával ,hanem erre rá van ponthegesztve  az ajtózsanért fedő lemez és csak az van a csatornához hegesztve . de a hülyeségmondás jogát fenntartom! Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76541 Dátum: 2016 Március 14, 23:24:01 »

Most nem tudom illusztrálni, de keress rá. Ha jól emlékszem, 1-es henger gyujtáshelyzetnél és kivett elosztónál a meghajtó tengely tetején a kisebbik félnek kell feléd állnia. Én is azt hittem, hogy rosszul raktam be, de nekem az új gyújtáselosztó alján volt fordítva a menesztő kerék.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
így van !

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #76540 Dátum: 2016 Március 14, 22:00:52 »

Koszi megprobalom hatha ez lehet a baj
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #76539 Dátum: 2016 Március 14, 21:34:13 »

Ma felraktam a harmadik oninditot, amit tati adott kolcson es ez vegre jonak tunik, emiatt mar talan nem maradok ott sehol...az auto alatt fetrengve feltunt, hogy ki vannak lazulva a feltengely csavarok, pedig multkor meghuztam mindet (azt hittem hanyagul raktuk ossze anno, ezek szerint nem)...uh rendeltem ujakat, mert nem tul bizalomgerjeszto hogy 1-2 centire kilazult nemelyik Undecided ezek benne vannak abban az 5 alkatreszben, amit nem csereltem zsir ujra, hiba volt!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76538 Dátum: 2016 Március 14, 21:09:12 »

Ezt hogyan lehet kideriteni?
Most nem tudom illusztrálni, de keress rá. Ha jól emlékszem, 1-es henger gyujtáshelyzetnél és kivett elosztónál a meghajtó tengely tetején a kisebbik félnek kell feléd állnia. Én is azt hittem, hogy rosszul raktam be, de nekem az új gyújtáselosztó alján volt fordítva a menesztő kerék.

« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 14, 21:28:53 írta Zoli »

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #76537 Dátum: 2016 Március 14, 20:22:15 »

Simán. A meghajtó tengely rosszul van betéve, vagy az elosztófej forditva van felrakva.
Ezt hogyan lehet kideriteni?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76536 Dátum: 2016 Március 14, 20:21:17 »

Hello lehet olyan hogy a gyujtas el van forditva 90vagy 180 fokkal?
Simán. A meghajtó tengely rosszul van betéve, vagy az elosztófej forditva van felrakva.

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #76535 Dátum: 2016 Március 14, 20:18:21 »

Hello lehet olyan hogy a gyujtas el van forditva 90vagy 180 fokkal?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76534 Dátum: 2016 Március 14, 15:29:55 »

Tati, vagy valaki!

Ennek az A oszlop aljában lévő lemeznek le kéne érnie belül is a küszöbig igaz? Elöl, az ajtó felől leér, de belül a lábnál nem.
Nem a külső, hanem ami alatta van, ami az ajtót tarcsa.

<beszúrt kép törölve>
Hagyd a picsába, már kész van. Áll is az ajtó, mint Katalinban a gyermek.


Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76533 Dátum: 2016 Március 14, 07:16:00 »


Nem a külső, hanem ami alatta van, ami az ajtót tarcsa.

<beszúrt kép törölve>

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76532 Dátum: 2016 Március 13, 21:46:45 »

Tati, vagy valaki!

Ennek az A oszlop aljában lévő lemeznek le kéne érnie belül is a küszöbig igaz? Elöl, az ajtó felől leér, de belül a lábnál nem.
Nem a külső, hanem ami alatta van, ami az ajtót tarcsa.


Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.