www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 00:07:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14765313 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #76811 Dátum: 2016 Május 05, 12:12:30 »

Eléggé hihetetlen, hogy egy egyszerű lemezpótlás milyen gondokat tud okozni a hirtelen megvilágosodott lakatos szakembereknek. Láttam én a lyukakat, de küszöbcseréig tökéletesen megfelel a szakszerű foltozás.
Vagy esetleg az a lakatos szakember látott már ilyet és tudja mi rejtőzik a mélyben. A mai technológiával még nem megoldott a lemez semmihez hegesztése.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #76810 Dátum: 2016 Május 05, 11:44:48 »

A küszöbnél is elvileg a baloldalinak az alja van oda, mert felül nem ropog, stb...
És értem én, hogy komplett doblemezt egyszerűbb talán cserélni, mint egy javítóelemet, csak amíg a doblemez 75 ezer, addig a javító 6.840,- ...  Tongue
Valamint amíg a komplett küszöb-fűtéscsatorna 29.900,-/db, addig az alsó javítólemez: 8.790,- ...

Az enyémen is úgy nézett ki, hogy a küszöbnél elég lesz csak az alsó javítót megvenni, sőt a doblemezen nekem sokkal kisebb volt a lyuk, mint a tiéden.
Aztán amikor meg lett bontva, elhívott a lakatos, hogy pudvafészek az egész. Vagy kicseréli komplett a küszöböt, vagy semmit, mert kókányolásba megy át az egész.
Ha az eleje úgy néz ki, mint a képen, akkor szerintem a hátsó része is pudvás lesz.
Ki kell cserélni, rendesen le kell festetni és nem lesz vele gond egy jó darabig.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #76809 Dátum: 2016 Május 05, 11:00:33 »

Eléggé hihetetlen, hogy egy egyszerű lemezpótlás milyen gondokat tud okozni a hirtelen megvilágosodott lakatos szakembereknek. Láttam én a lyukakat, de küszöbcseréig tökéletesen megfelel a szakszerű foltozás.

A küszöbnél is elvileg a baloldalinak az alja van oda, mert felül nem ropog, stb...
És értem én, hogy komplett doblemezt egyszerűbb talán cserélni, mint egy javítóelemet, csak amíg a doblemez 75 ezer, addig a javító 6.840,- ...  Tongue
Valamint amíg a komplett küszöb-fűtéscsatorna 29.900,-/db, addig az alsó javítólemez: 8.790,- ...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76808 Dátum: 2016 Május 05, 08:44:01 »

Nem... Kicsit megfáradt (konkrétan itt-ott lyukas) a kaszni... Sajnos... Tongue
Egy másik lakatos-ember olyan árat mondott, amit nem tudok finanszírozni... És vagy találok egy egyszerűsített lakatolást, vagy C vágány.... Undecided
Eléggé hihetetlen, hogy egy egyszerű lemezpótlás milyen gondokat tud okozni a hirtelen megvilágosodott lakatos szakembereknek. Láttam én a lyukakat, de küszöbcseréig tökéletesen megfelel a szakszerű foltozás.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #76807 Dátum: 2016 Május 04, 21:31:45 »

Az üresjárati mágnesszeleppel ?
 Grin

Nem... Kicsit megfáradt (konkrétan itt-ott lyukas) a kaszni... Sajnos... Tongue
Egy másik lakatos-ember olyan árat mondott, amit nem tudok finanszírozni... És vagy találok egy egyszerűsített lakatolást, vagy C vágány.... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76806 Dátum: 2016 Május 04, 21:20:59 »

Holnap kiderül... Viszem egy lakatoshoz, hogy tud-e valamit kezdeni vele....  Tongue Undecided
Az üresjárati mágnesszeleppel ?
 Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #76805 Dátum: 2016 Május 04, 21:19:59 »

Ugyan ez volt nálam is a jelenség, de az egyik vákuum cső repedt szét.

Véletlenül vettem észre, mikor megnéztem, hogy a csatija rendben van-e.... Furcsán megmozdult és gyanús lett...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #76804 Dátum: 2016 Május 04, 21:17:06 »

akkor reptér játszik??  Wink

Holnap kiderül... Viszem egy lakatoshoz, hogy tud-e valamit kezdeni vele....  Tongue Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76803 Dátum: 2016 Május 04, 21:13:27 »

Gondoltam, megosztom veletek... Wink
Ugyan ez volt nálam is a jelenség, de az egyik vákuum cső repedt szét.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #76802 Dátum: 2016 Május 04, 21:12:22 »

Kis tanulság egy közben megoldott problémáról, hátha másnak is jól jön...
Már a Rajzáskor, meg előtte is egyszer megtréfált Öcsike... Időnként, zömmel meleg motornál menet közben ki-kihagyott a motor, lámpánál, kereszteződésben meg le is állt... Előfordult, hogy lejtőn lefelé haladva, ha kinyomtam a kuplungot, pár pillanat múlva kivillant, mindkét kontroll lámpa és lefulladt... Ha visszaengedtem a kuplungot, újra beindult és egy ideig megint nem volt gond...
Aztán az Oldtimer Premieren, mikor nézegettem a motort, akkor vettem észre, hogy nagyon picit lelazult az üresjárati mágnesszelep... Nem nagyon, kb 10-15 foknyit kellett rajta húzni és most úgy tűnik ez okozta a problémát.... Azóta megszűnt a hibajelenség...
Gondoltam, megosztom veletek... Wink

akkor reptér játszik??  Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #76801 Dátum: 2016 Május 04, 20:58:18 »

Kis tanulság egy közben megoldott problémáról, hátha másnak is jól jön...
Már a Rajzáskor, meg előtte is egyszer megtréfált Öcsike... Időnként, zömmel meleg motornál menet közben ki-kihagyott a motor, lámpánál, kereszteződésben meg le is állt... Előfordult, hogy lejtőn lefelé haladva, ha kinyomtam a kuplungot, pár pillanat múlva kivillant, mindkét kontroll lámpa és lefulladt... Ha visszaengedtem a kuplungot, újra beindult és egy ideig megint nem volt gond...
Aztán az Oldtimer Premieren, mikor nézegettem a motort, akkor vettem észre, hogy nagyon picit lelazult az üresjárati mágnesszelep... Nem nagyon, kb 10-15 foknyit kellett rajta húzni és most úgy tűnik ez okozta a problémát.... Azóta megszűnt a hibajelenség...
Gondoltam, megosztom veletek... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76800 Dátum: 2016 Május 04, 10:11:36 »

Szimplaszívós motoron szívócsövet cserélni mekkora szívás?

Motor ki, motor be?
Felesleges kivenni. A kipufogó csavarjai okozhatnak csalódást, de az akkor is, ha kint a motor.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76799 Dátum: 2016 Május 03, 22:37:56 »

A generátor/dinamó, plusz talp útban lesz. Kinn is, benn is.
Persze kinn könnyebb hozzáférni a csavarokhoz. Valamivel.

Mi a baja a szívócsőnek? Miért cserélnéd?
Karbifelfogatást átszabnám. Weberhez.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #76798 Dátum: 2016 Május 03, 22:09:40 »

A generátor/dinamó, plusz talp útban lesz. Kinn is, benn is.
Persze kinn könnyebb hozzáférni a csavarokhoz. Valamivel.

Mi a baja a szívócsőnek? Miért cserélnéd?
Az előmelegítő el szokott tömítődni.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76797 Dátum: 2016 Május 03, 21:34:19 »

Mégis sokkal egyszerübb kinn.

A generátor/dinamó, plusz talp útban lesz. Kinn is, benn is.
Persze kinn könnyebb hozzáférni a csavarokhoz. Valamivel.

Mi a baja a szívócsőnek? Miért cserélnéd?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #76796 Dátum: 2016 Május 03, 21:06:10 »

Szerintem simán megoldható anélkül is.

Mégis sokkal egyszerübb kinn.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76795 Dátum: 2016 Május 03, 18:50:39 »

Szerintem simán megoldható anélkül is.

Motor ki, motor be?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76794 Dátum: 2016 Május 03, 17:12:18 »

Szimplaszívós motoron szívócsövet cserélni mekkora szívás?

Motor ki, motor be?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76793 Dátum: 2016 Május 01, 14:46:41 »

Ilyen

Szerintem dinamosod van, mar amennyire a kepen latszik. De majd a lokorud mereset azert ne hagyd ki.

En is most csereltem, sajna az enyemen is osszesajtolt volt, amin csak a felso szurot lehetett cserelni.
Volt elfekvoben egy 65 utani dinamoshoz valo, amit atomjaira lehet szedni szepen es azt raktam be. Erdekes, hogy gond nelkul befert a generator melle. Pedig mindenki azt irja/mondja, hogy a ketto nem cserelheto ebbe az iranyba.

Az egesz persze azutan miutan a zsir uj utangyartott pumpa elt cirka 3 percet es eltort az also reszen a lemez a csapnal.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76792 Dátum: 2016 Május 01, 09:45:49 »

Leültetted? Grin
Csak a lökhárítót.  Cool

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #76791 Dátum: 2016 Május 01, 06:04:20 »

Kiszagoltunk
<beszúrt kép törölve>
Leültetted? Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76790 Dátum: 2016 április 30, 21:10:28 »

Kiszagoltunk
<beszúrt kép törölve>
Jó lesz ez!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76789 Dátum: 2016 április 30, 17:53:47 »

Kiszagoltunk

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76788 Dátum: 2016 április 30, 11:59:11 »

Ilyen

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76787 Dátum: 2016 április 30, 10:25:37 »

A blokk és a bakelit között nincs benzin, de még az AC és a bakelit között sem.
Cserélj AC-t, és igen nézd meg az olajat nem ment-e tele benzinnel.
Amatőr kérdés volt részemről...előbb kérdeztem mint gondolkoztam volna :-)
Ott valóban nem lehet benzin...
Néztem Misinél ac-t...a weboldal szerint az enyémen a generátoroshoz való van(szétszedhetetlen brosol). Mivel az enyém dinamos akkor ez eleve nem is volt jo rá? Ha szétszedem majd megmérem a rudazatot h 100 vagy 108 mm.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76786 Dátum: 2016 április 30, 10:19:49 »

ha ott szivárog, akkor lehet hogy lefolyik a blokkba is és felhigítja az olajadat.
nem szokott alapjáraton világítani/parázslani az olajnyomás visszajelződ?
Nem világít villog alapjáraton az olajnyomás visszajelzőm...most cseréltem olajat. Cserélek ac-t aztán meglátom milyen lesz.
1303LS
« Hozzászólás #76785 Dátum: 2016 április 30, 07:42:19 »

Az ac-m nem szétszedhető szerintem (brosol) ez megoldaná?
Az olajnak ehhez mi köze van? Egyébként pár hete lett cserélve...
A blokk és a bakelit között nincs benzin, de még az AC és a bakelit között sem.
Cserélj AC-t, és igen nézd meg az olajat nem ment-e tele benzinnel.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76784 Dátum: 2016 április 30, 00:09:17 »

Az ac-m nem szétszedhető szerintem (brosol) ez megoldaná?
Az olajnak ehhez mi köze van? Egyébként pár hete lett cserélve...
ha ott szivárog, akkor lehet hogy lefolyik a blokkba is és felhigítja az olajadat.
nem szokott alapjáraton világítani/parázslani az olajnyomás visszajelződ?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76783 Dátum: 2016 április 30, 00:09:08 »

Sziasztok,
Hetek óta küzdök benzin szivárgással. Az ac alatt szivárog a blokk és a bakelit között.
Cseréltem már tömítést is pasztáztam meg minden, de még mindig szivárog...

Ötlet??
Bakelit

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76782 Dátum: 2016 április 29, 23:53:28 »

Membránt cseréltél? Ja és olajat is.
Az ac-m nem szétszedhető szerintem (brosol) ez megoldaná?
Az olajnak ehhez mi köze van? Egyébként pár hete lett cserélve...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76781 Dátum: 2016 április 29, 23:50:59 »

Sziasztok,
Hetek óta küzdök benzin szivárgással. Az ac alatt szivárog a blokk és a bakelit között.
Cseréltem már tömítést is pasztáztam meg minden, de még mindig szivárog...

Ötlet??
Membránt cseréltél? Ja és olajat is.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76780 Dátum: 2016 április 29, 23:44:36 »

Sziasztok,
Hetek óta küzdök benzin szivárgással. Az ac alatt szivárog a blokk és a bakelit között.
Cseréltem már tömítést is pasztáztam meg minden, de még mindig szivárog...

Ötlet??
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76779 Dátum: 2016 április 28, 06:46:06 »

Hello!

Futómű keskenyítéssel foglalkozik valaki? Tolna megye és környéke előnyben Smiley
Binci hirdetett pont nemrég:
Ha valaki szeretne teljesen új, 0-ról gyártott, erősített, állítható és keskeny hídtestet, az keressen bizalommal. Az ára 100.000 forint.
Egy darabból csőből legyártva, nem egy régi szétkaszabolva, még a magnál sincs kivágva belőle. A tornyok egyedileg, a gyári méretek szerint. Uretán persellyel. A keskenyítés lehet 7,5 vagy 10 centi, a 14-esen még dolgozunk. Fotók kb. jövő hétvégén.
Nem elérhető Kika
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #76778 Dátum: 2016 április 27, 23:54:36 »

Hello!

Futómű keskenyítéssel foglalkozik valaki? Tolna megye és környéke előnyben Smiley

VW T2/a
VW T2/b
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76777 Dátum: 2016 április 27, 21:41:30 »

A váltórúdnak gondolom egyenesnek kéne lennie, mert az enyémben van egy kis ív.
De legalább rajta van a persely acélgyűrűje.  Cool
nem egyenes!

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76776 Dátum: 2016 április 27, 21:26:54 »

A váltórúdnak gondolom egyenesnek kéne lennie, mert az enyémben van egy kis ív.
De legalább rajta van a persely acélgyűrűje.  Cool

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76775 Dátum: 2016 április 18, 00:06:33 »

Sziasztok!
Pakolásztam a bogaras cuccaim, lett egy vödörnyi csavarom innen onnan...a gyári csavarokat meg tudom különböztetni a vendég csavaroktól? Fején valami jelölés, ilyesmire gondolok...van amin a szakítószilárdság van csak, van amin csak egy stilizált F betű, Csiv felirat,  Grin
Szóval van valami tuti a megkülönböztetésre? Anyáknál, alátéteknél esetleg?
Anya? Alátééééét? Metallográfiai vizsgálat.  Evil Egyes könyvekben látni, hogy az anyákat pöttyözéssel jelölik, de elég nehéz megtalálni egy félcenti alvázvédő és az az alatti rozsda alatt...
A csavarok egyedibbek. Pl a végig menetes gyanús. Az alváz-kaszni csavarok hegyes végűek, a sárvédő csavarok hatlap feje magasabb a csavarboltban kapható M8-as csavarokénál. Ami "sűrű menet" az általában békém hagyják  Cool




Nem elérhető Peppino
Hozzászólások: 245


CCZ-080

« Hozzászólás #76774 Dátum: 2016 április 17, 21:35:25 »

Mindkettő eredeti.
A bordás azt hiszem 64-65-ös évjáraton volt.
A másik meg előtte.

Mindkettő eredeti.
A bordás azt hiszem 64-65-ös évjáraton volt.
A másik meg előtte.

Aha! Ott a pont! Nagyon köszönöm !   
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #76773 Dátum: 2016 április 17, 21:22:37 »

Sziasztok!
Pakolásztam a bogaras cuccaim, lett egy vödörnyi csavarom innen onnan...a gyári csavarokat meg tudom különböztetni a vendég csavaroktól? Fején valami jelölés, ilyesmire gondolok...van amin a szakítószilárdság van csak, van amin csak egy stilizált F betű, Csiv felirat,  Grin
Szóval van valami tuti a megkülönböztetésre? Anyáknál, alátéteknél esetleg?
CSIV= Csavar Ipari Vállalat. Azt hiszem
Kamax az tuti bogár volt.
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #76772 Dátum: 2016 április 17, 18:24:20 »

Sziasztok!
Pakolásztam a bogaras cuccaim, lett egy vödörnyi csavarom innen onnan...a gyári csavarokat meg tudom különböztetni a vendég csavaroktól? Fején valami jelölés, ilyesmire gondolok...van amin a szakítószilárdság van csak, van amin csak egy stilizált F betű, Csiv felirat,  Grin
Szóval van valami tuti a megkülönböztetésre? Anyáknál, alátéteknél esetleg?
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.