www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 00:56:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14700027 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78171 Dátum: 2018 Február 03, 08:04:30 »

Nekem is.

(Iridium Power IWF16)
Már nekem is Wink (U.K-ból rendeltem) Van némi különbség így ránézésre az előzőhöz képest. Igaz túl rossz nem lehet mert jár vele a motor Grin
Nyúzósabb teszt jövő hónap közepén!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #78170 Dátum: 2018 Február 02, 08:41:12 »

Majd kiderül.  Cheesy
Olyan válla van a hengereknek, hogy csoda hogy járt.
Szelepvezetők jók, szelepek is szépen zárnak. Gyertyáknál sincs kifújás, ez egy bontatlan gyári motor volt. Az autó eredetije.
Akkor nem csoda ha ette az olajat.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #78169 Dátum: 2018 Február 01, 18:38:10 »

Szia! Először az önindítón a bendixet ellenőrizném / cserélném, ha ez nem segít, akkor jó eséllyel a persely kopott ki a váltóban, amit ha ki akarsz cserélni, ki kell venni a motort.

Nálam is a persely lett csere érett.Ha már kiszedem a motort,akkor már a főtengely szimeringet is cserélem

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78168 Dátum: 2018 Január 31, 22:29:13 »

Szép HF, kb. kuka.
Majd kiderül.  Cheesy

Gyuruk nem lehetnek elkokszosodva es beszorulva a dugattyuba? Szelepszar szimmeringek milyenek? Huvelyek?
Szerintem ez a repedes nem okoz olajfogyasztast.
Olyan válla van a hengereknek, hogy csoda hogy járt.
Szelepvezetők jók, szelepek is szépen zárnak. Gyertyáknál sincs kifújás, ez egy bontatlan gyári motor volt. Az autó eredetije.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Január 31, 22:32:39 írta abes »
1303LS
« Hozzászólás #78167 Dátum: 2018 Január 31, 18:28:02 »

Második adagot nem is engedte át.Úgy néz ki ott se.

Ne felejtsük működő motorról volt levéve. Olajfogyasztás lett tetemes.


Szép HF, kb. kuka.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #78166 Dátum: 2018 Január 31, 18:12:44 »

Második adagot nem is engedte át.Úgy néz ki ott se.

Ne felejtsük működő motorról volt levéve. Olajfogyasztás lett tetemes.


Gyuruk nem lehetnek elkokszosodva es beszorulva a dugattyuba? Szelepszar szimmeringek milyenek? Huvelyek?
Szerintem ez a repedes nem okoz olajfogyasztast.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78165 Dátum: 2018 Január 30, 22:30:35 »

amég el nem párolog a jól csiszolt szelepek nem engednek egyáltalán
Második adagot nem is engedte át.
SZVSZ a repedésen szivárog el.... Sad
Úgy néz ki ott se.

Ne felejtsük működő motorról volt levéve. Olajfogyasztás lett tetemes.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #78164 Dátum: 2018 Január 30, 21:35:40 »

SZVSZ a repedésen szivárog el.... Sad

amég el nem párolog a jól csiszolt szelepek nem engednek egyáltalán

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78163 Dátum: 2018 Január 30, 20:39:49 »

Leszedett hengerfejet feltöltöttem benzinnel. Mennyi ideig illene megtartani az anyagot?
amég el nem párolog a jól csiszolt szelepek nem engednek egyáltalán

1303LS
« Hozzászólás #78162 Dátum: 2018 Január 29, 19:29:12 »

Leszedett hengerfejet feltöltöttem benzinnel. Mennyi ideig illene megtartani az anyagot?
fél perc OK
De nem kifolyni hanem látható nyom nélkül.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78161 Dátum: 2018 Január 29, 17:27:53 »

Leszedett hengerfejet feltöltöttem benzinnel. Mennyi ideig illene megtartani az anyagot?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78160 Dátum: 2018 Január 08, 21:21:37 »

biztos csak afr-műszerrel akarnak okosodni
Igen.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78159 Dátum: 2018 Január 08, 21:18:46 »

Mi készül?
Katalizátor beépítés , injektorosítás?
  biztos csak afr-műszerrel akarnak okosodni

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #78158 Dátum: 2018 Január 08, 21:01:56 »

Aki rakott már lambda szondát a bogárra, hova rakta és milyen anyát hegesztett fel?

Mi készül?
Katalizátor beépítés , injektorosítás?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78157 Dátum: 2018 Január 08, 20:41:27 »

Aki már rakott az oda rakta és olyat amilyet írtam. Hidd el.  Grin
A typ3-ad néhai tulaja? Ő csinált ilyeneket, nagy mágus volt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #78156 Dátum: 2018 Január 08, 20:28:11 »

Stunt rakott.

Mondom aki már rakott.  Kiss
1303LS
« Hozzászólás #78155 Dátum: 2018 Január 08, 17:22:33 »

Mondom aki már rakott.  Kiss
Aki már rakott az oda rakta és olyat amilyet írtam. Hidd el.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78154 Dátum: 2018 Január 08, 17:20:19 »

Szerintem célszerű a kipufogóba hegeszteni és olyan anyát amibe be lehet tekerni a szondát.
Mondom aki már rakott.  Kiss
1303LS
« Hozzászólás #78153 Dátum: 2018 Január 08, 17:16:08 »

Aki rakott már lambda szondát a bogárra, hova rakta és milyen anyát hegesztett fel?
Szerintem célszerű a kipufogóba hegeszteni és olyan anyát amibe be lehet tekerni a szondát.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78152 Dátum: 2018 Január 08, 17:08:19 »

Aki rakott már lambda szondát a bogárra, hova rakta és milyen anyát hegesztett fel?
1303LS
« Hozzászólás #78151 Dátum: 2018 Január 08, 08:12:26 »

Halló!
Hibajelenség: nem mindig kapja el az önindító a motort. van, hogy pöccre indul de van, hogy csak kattog. amikor csak kattog, sebességben előre vagy hátra megmozdítom a kocsit és már indul is... bosszantó... akksi rendben, át lett vezetékelve az áramkör, kontakt hibát kizárnám. már a második önindító van rajta.
Az összes önindító ilyen. Bendixben van 2 tekercs. Szakzsargonban behúzótekercs és megtartótekercs néven. Kb. ezt is csinálják ami a nevük.
Sajnos idővel a kupak alatt az egyiknek a bevezetése el szokott korrodálni és az már nem működik, így csak az egyik húz be ami vagy elég, vagy nem.
Jónak mondott önindítóval kár vesződni, mert tényleg az összes ilyen csak van amelyik simán működik 1 tekerccsel is még évekig, mert jól meg van kenve, szépen, könnyen jár.
Fel kellene kutatni bendixforrást hozzá és azt lecserélni.
NETen simán rá lehet keresni szép képekkel le van rajzolva, hogy hogy működik a 2 tekercses bendix, meg lehet érteni, hogy melyik miért megy testre ha már bent van és melyik miér tnem.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78150 Dátum: 2018 Január 08, 06:27:28 »

Szia! Először az önindítón a bendixet ellenőrizném / cserélném, ha ez nem segít, akkor jó eséllyel a persely kopott ki a váltóban, amit ha ki akarsz cserélni, ki kell venni a motort.

Halló!
Hibajelenség: nem mindig kapja el az önindító a motort. van, hogy pöccre indul de van, hogy csak kattog. amikor csak kattog, sebességben előre vagy hátra megmozdítom a kocsit és már indul is... bosszantó... akksi rendben, át lett vezetékelve az áramkör, kontakt hibát kizárnám. már a második önindító van rajta.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #78149 Dátum: 2018 Január 08, 06:00:59 »

Halló!
Hibajelenség: nem mindig kapja el az önindító a motort. van, hogy pöccre indul de van, hogy csak kattog. amikor csak kattog, sebességben előre vagy hátra megmozdítom a kocsit és már indul is... bosszantó... akksi rendben, át lett vezetékelve az áramkör, kontakt hibát kizárnám. már a második önindító van rajta.
1303LS
« Hozzászólás #78148 Dátum: 2018 Január 07, 08:13:32 »

Ez az eredeti.

 Eszi az olajat, füstöl. Erő volt benne, de igényelte a platina gyertyákat (simát állandóan beköpte).

Tervek:
-lemezek homokolása és szinterezése
-keveset futott hengerdugó szett felszerelése.
-évek óta a polcon fekvő külső olajszűrős pumpa beszerelése
-központi Weberesítés
-kipufogó rendszer homokolása és új fajta hőálló festék kipróbálása

Blokkot nem húzzuk szét, hengerfejbe bekukkantunk, de ha nincs csúnyaság akkor megy vissza.

Tudom nagyobb kompresszió úgy is kinyírja a főtengelyt.

Majd meglátjuk, de addig még végig tolok pár kilométert és szezont.
6 év alatt 20e km került bele. Ha ugyanennyit ki fog bírni, de szerintem többet is akkor már jó lesz.
20ekm-el ezelőtt volt csapágy cserélgetve? Vagy azóta használod TE?
Nem nagy művészet széthúzni a blokkot. Azon már nem spórolnék. Új csapágyak pedig fillérek és nyugodtabban hajtod akár 100ezret is.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78147 Dátum: 2018 Január 06, 22:26:51 »

Ez volt a kocsiban, vagy csak lesz?
Mi a terv?
Ez az eredeti.

 Eszi az olajat, füstöl. Erő volt benne, de igényelte a platina gyertyákat (simát állandóan beköpte).

Tervek:
-lemezek homokolása és szinterezése
-keveset futott hengerdugó szett felszerelése.
-évek óta a polcon fekvő külső olajszűrős pumpa beszerelése
-központi Weberesítés
-kipufogó rendszer homokolása és új fajta hőálló festék kipróbálása

Blokkot nem húzzuk szét, hengerfejbe bekukkantunk, de ha nincs csúnyaság akkor megy vissza.

Tudom nagyobb kompresszió úgy is kinyírja a főtengelyt.

Majd meglátjuk, de addig még végig tolok pár kilométert és szezont.
6 év alatt 20e km került bele. Ha ugyanennyit ki fog bírni, de szerintem többet is akkor már jó lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Január 06, 22:28:52 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78146 Dátum: 2018 Január 06, 20:34:22 »

<beszúrt kép törölve>

Apa kezdődik...
Ez volt a kocsiban, vagy csak lesz?
Mi a terv?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78145 Dátum: 2018 Január 06, 19:00:31 »



Apa kezdődik...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #78144 Dátum: 2017 December 31, 10:02:06 »

Nálam is rendesen dolgoznak a Brisk gyertyák több járműben.

Én mondjuk nem értek hozzá, de vagy tizenéve Brisk gyertyát használok és nincs különösebb gond vele... De persze mindenki másra esküszik...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #78143 Dátum: 2017 December 30, 22:42:33 »

Gondoltam ,hogy gurulok ma egyet a bogival.
De csak három henger muzsikált. (Mikor két hete letámasztottam minden OK volt.)
Ketteske nem ment. Kivesz takarít ,csekkol. Szikra van gyertya vissza. Viszont a henger továbbra sem muzsikál.
Gyertya(Bosch made in India) kibasz , egy régebbi vissza a helyére.
Motor indít:
     az összes henger muzsikál Cheesy

Milyen gyertyát vegyek bele ezek után? mindenszentekit?

Én mondjuk nem értek hozzá, de vagy tizenéve Brisk gyertyát használok és nincs különösebb gond vele... De persze mindenki másra esküszik...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #78142 Dátum: 2017 December 30, 21:00:59 »

Nekem is.

(Iridium Power IWF16)
Ezt még a kopott haldokló motor sem köpi be......ezért jó.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78141 Dátum: 2017 December 30, 20:56:54 »

Nekem most éppen Denso van benne.
Ok! Holnap megbeszéljük Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78140 Dátum: 2017 December 30, 20:29:03 »

Nekem most éppen Denso van benne.

Nekem is.

(Iridium Power IWF16)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #78139 Dátum: 2017 December 30, 20:24:46 »

Figyelmetlen vagy...
Hál'Isten nagyon nagyon ritkán.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78138 Dátum: 2017 December 30, 20:14:51 »

Belevaló Boscht
Figyelmetlen vagy...
1303LS
« Hozzászólás #78137 Dátum: 2017 December 30, 20:05:06 »


Milyen gyertyát vegyek bele ezek után? mindenszentekit?
Belevaló Boscht
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78136 Dátum: 2017 December 30, 19:54:48 »

Milyen gyertyát vegyek bele ezek után? mindenszentekit?
Nekem most éppen Denso van benne.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78135 Dátum: 2017 December 30, 16:50:15 »

Gondoltam ,hogy gurulok ma egyet a bogival.
De csak három henger muzsikált. (Mikor két hete letámasztottam minden OK volt.)
Ketteske nem ment. Kivesz takarít ,csekkol. Szikra van gyertya vissza. Viszont a henger továbbra sem muzsikál.
Gyertya(Bosch made in India) kibasz , egy régebbi vissza a helyére.
Motor indít:
     az összes henger muzsikál Cheesy

Milyen gyertyát vegyek bele ezek után? mindenszentekit?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78134 Dátum: 2017 December 17, 15:55:10 »


H30/31 Brosol karbi szimplaszívós motoron ami feltehetően 1600-as.
Vákuumos elektronikus gyújtással.
Fő fúvóka 120-as solex
Alapjárati:65-s
Levegő korrekciós: 125Z
Teljesítmény fúvóka 50-es.

Hidegen könnyen indul, alapjárat picit egyenetlen. Kis gázra torpan, majd az 1000-1200-as fordulattartományon átverekedve magát magára talál. Felül szerintem elfogy.
Új Denso gyertyák feketék. A régi Boschok is.
Szívócső előmelegítő nincs a toppon, de a torok nem jegesedig kívülről.
Termosztát jó, Papírszűrős levegőszűrő rajta.
Fals levegő szívás sehol nincs, karbi újszerű (tengelyek nem lógnak).
Nem elérhető oldbeetle
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #78133 Dátum: 2017 November 25, 15:30:09 »

......hát......lehet, hogy túl van kimélve, esőt sem igen látott két éve.....de kiegèszült a hobbykör két motorral, napi szinten a céges autó használata is.
A Bogár valóban túl keveset van használatban.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78132 Dátum: 2017 November 25, 14:38:08 »

.....akkor mi is az igazi megoldás ?
pár évenként karbicsere nem túl jó.
Dehogy. Rendbe kell tenni egyet és hetente legalább egyszer használni. :-)
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.