www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:50:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1776 1777 1778 1779 1780 [1781] 1782 1783 1784 1785 1786 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13154933 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9395 Dátum: 2006 November 02, 12:07:18 »


A gyertyamenet bekenését nem javasolják a hőátadás miatt a "nagy nevek" de én be szoktam kenni rézpasztával. A szorulás meg gyakorta azért van, mert a gyertya túl van húzva, tömítő alátét összenyomódott és az utolsó menet belelóg az égétérbe és kormolódik. Javított gyertyameneteknél meg van, hogy két menetet is belelóg! Aztán a kormot beviszi, szorul.

Elméletileg nem kell más gyújtás a mostani benzinekhez. Viszont a statikus állítás és a strobis gyakran eléggé eltér, statikusan a 10 fok lesz kb 7-8... Picit nagyobbra kell venni statikusan.

Ez a rézpaszta mezei autósboltban kapható? Mire jó még? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9394 Dátum: 2006 November 02, 12:04:08 »

Stunt:
Első kérdésem: gyújtógyertya menetét cserekor lehet-e, érdemes -e bekenni valamivel? (ugye az olaj ráég, egyébként meg eléggé tud szorulni).

Második: ezek a mai benzinek viselkednek -e alapvetően vagy kevéssé alapvetően másképp, mint a régiek (lángfront terjedés pl)? Tehát pl. előgyújtás szempontjából mennyire ragaszkodjunk a "gyári" javaslathoz? (induljunk ki abból, hogy otthon legtöbbünknek nincsen Elkon táskaműszerünk, sőt sima strobink sem, statikus állítás rulez). No, meg ugye már csak 95 -ös van kúton.


A gyertyamenet bekenését nem javasolják a hőátadás miatt a "nagy nevek" de én be szoktam kenni rézpasztával. A szorulás meg gyakorta azért van, mert a gyertya túl van húzva, tömítő alátét összenyomódott és az utolsó menet belelóg az égétérbe és kormolódik. Javított gyertyameneteknél meg van, hogy két menetet is belelóg! Aztán a kormot beviszi, szorul.

Elméletileg nem kell más gyújtás a mostani benzinekhez. Viszont a statikus állítás és a strobis gyakran eléggé eltér, statikusan a 10 fok lesz kb 7-8... Picit nagyobbra kell venni statikusan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9393 Dátum: 2006 November 02, 11:53:22 »

Stunt:
Első kérdésem: gyújtógyertya menetét cserekor lehet-e, érdemes -e bekenni valamivel? (ugye az olaj ráég, egyébként meg eléggé tud szorulni).

Második: ezek a mai benzinek viselkednek -e alapvetően vagy kevéssé alapvetően másképp, mint a régiek (lángfront terjedés pl)? Tehát pl. előgyújtás szempontjából mennyire ragaszkodjunk a "gyári" javaslathoz? (induljunk ki abból, hogy otthon legtöbbünknek nincsen Elkon táskaműszerünk, sőt sima strobink sem, statikus állítás rulez). No, meg ugye már csak 95 -ös van kúton.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9392 Dátum: 2006 November 02, 11:22:05 »

A Golf 2-esben még a hosszú izzítású gyertyák vannak, és amit rövid izzításúnak reklámoznak Golf 2-be az is hosszú a mai autókhoz képest.
Ne aggódj, teljesen normális.
Ha jó a motor, akkor beleindítózhatsz az izzításba is, beindul. De szerintem van annyi időd, hogy kivárd, nem?  Wink
NINCS! (A fene a türelmetlen fajtámat  Grin, itt nem tudom tölteni az időt menetlevél kitöltéssel, csak ülök és nézek bután kifelé az autóból.)
Komolyra fordítva: köszönöm a választ, megnyugodtam.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9391 Dátum: 2006 November 02, 11:18:59 »

A céges Nissan VC, Rönóklió 5 másodpercig izzít, aztán indul. Emiatt zavar kissé a Golf, de ha a huszonéves technika így működik, akkor nem aggódok tovább.


A Golf 2-esben még a hosszú izzítású gyertyák vannak, és amit rövid izzításúnak reklámoznak Golf 2-be az is hosszú a mai autókhoz képest.
Ne aggódj, teljesen normális.

Ha jó a motor, akkor beleindítózhatsz az izzításba is, beindul. De szerintem van annyi időd, hogy kivárd, nem?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9390 Dátum: 2006 November 02, 10:52:18 »

A céges Nissan VC, Rönóklió 5 másodpercig izzít, aztán indul. Emiatt zavar kissé a Golf, de ha a huszonéves technika így működik, akkor nem aggódok tovább.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9389 Dátum: 2006 November 02, 10:51:28 »

Nem tudja valaki, hogy t2b busz felnijeit hogy lehet rendbehozni? Ugyanis rozsdi, de nemtom milyen rajta ez a felület, illetve hol csinálnak ilyet?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9388 Dátum: 2006 November 02, 10:48:37 »

Nem, hanem hogy miért izzít olyan sokáig?
Ennyi idő alatt a Bogárral már a 2. sarkon járok, mire a Golf indítható.

Dízel! Olajkályha!
Ez a normális menete.

A mai dízeleknél is ez lenne a normális menet, de senkit sem érdekel a motor élettartama ezért tojnak rá...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9387 Dátum: 2006 November 02, 10:46:45 »

Mi a baj? Az, hogy pöccre indul?  Wink
Nem, hanem hogy miért izzít olyan sokáig?
Ennyi idő alatt a Bogárral már a 2. sarkon járok, mire a Golf indítható.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9386 Dátum: 2006 November 02, 10:33:38 »

SZMG kérdés:
Golf 1,6D, gyújtást ráadva az izzítás visszajelzője 20-25 másodperc múlva alszik ki, relé kattan, pöccre indul.
Ez csak izzítógyertya, és azt cserélve meggyógyul, vagy más is lehet (porlasztócsúcs, kompresszió, mittudoménmivanmég a kolbászfüstölőben) ?

Mi a baj? Az, hogy pöccre indul?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9385 Dátum: 2006 November 02, 10:28:50 »

SZMG kérdés:
Golf 1,6D, gyújtást ráadva az izzítás visszajelzője 20-25 másodperc múlva alszik ki, relé kattan, pöccre indul.
Ez csak izzítógyertya, és azt cserélve meggyógyul, vagy más is lehet (porlasztócsúcs, kompresszió, mittudoménmivanmég a kolbászfüstölőben) ?
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #9384 Dátum: 2006 November 02, 10:09:23 »

duplaszívós egy fél nap.
a szimpla is.
legalábbis nekem ennyi volt a részidőm nyáron.

most hideg van, ezért gyakrabban kell bemenni a házba pálinkáért, ez növeli az óraszámot :-))

Köszi.
Akkor kell szerszám, szívócső, meg pálinka. OKé.  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9383 Dátum: 2006 November 02, 10:05:35 »

Jónapot.
Előmelegítő cső csere mennyi időt tesz ki? Induljunk ki abból, hogy láma vagyok hozzá.

duplaszívós egy fél nap.
a szimpla is.
legalábbis nekem ennyi volt a részidőm nyáron.

most hideg van, ezért gyakrabban kell bemenni a házba pálinkáért, ez növeli az óraszámot :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #9382 Dátum: 2006 November 02, 09:52:48 »

ohhhh akkor sok

 Grin

De gyorsan tanulok.....meg minden.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9381 Dátum: 2006 November 02, 09:49:08 »

Jónapot.
Előmelegítő cső csere mennyi időt tesz ki? Induljunk ki abból, hogy láma vagyok hozzá.
ohhhh akkor sok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #9380 Dátum: 2006 November 02, 09:46:50 »

Jónapot.
Előmelegítő cső csere mennyi időt tesz ki? Induljunk ki abból, hogy láma vagyok hozzá.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Holló
« Hozzászólás #9379 Dátum: 2006 November 02, 08:41:54 »

3 öl rőzse, abból a 2 hátsó üléssor között fasza kis tüzet lehet rakni. :-))
az aaztes azt mesélte, hogy kempingföző volt begyujtva náluk
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9378 Dátum: 2006 November 01, 21:20:44 »

Ja ja.
És a kapacitást is úgy adják meg hogy az a telejs kisütésig szól, amikor is az aksi halála szinte biztos.  Grin
A teljes jelzett kapacitás 50% alá nem igazán illik meríteni egy aksit.

ez nem így van, amiről beszélsz, az a "mély kisütés", ami hagyományos ólomakkumulátornál a cellánkénti 1,75-1,8 V feszültségérték alá való kisütés. A kapacitást viszont eddig a pontig szokták megadni (ált. C20 értéket, azaz 20 órás kisütési időre adják meg, ahol a kisütés egyenletes terhelésen történik).
A másik, hogy az akksi élettartama valóban meghosszabbodik, ha kevésbé használjuk ki, pl. a szükségesnél kicsit nagyobb kapacitású akksi használatával. A töltésben ez nem szabad, hogy gondot okozzon, mivel jó esetben csak annyit kell tölteni, mint a kisebbet, azaz amennyit kivettünk belőle - hacsak nem merítettük le bekapcsolt fényszórókkal, ugye. Gond legfeljebb abból lehet, ha lemerítettük, majd a kocsiban töltenénk fel, és a lemerült akksit a dinamó v. generátor túl nagy teljesítménnyel kezdi tölteni, és túlmelegszik. De általában ilyen probléma sem nagyon fordul elő... azért annyira túlméretezik a rendszereket.
Egyébként még egy dolog, és befejezem: időnként érdemes teljesen kisütni az akksit, majd töltőn feltölteni teljesen, ez is növeli az élettartamot (gyakorlatilag csaknem helyreáll az eredeti újkori szulfát-sav egyensúly benne - persze új már soha nem lesz egy akksi...).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9377 Dátum: 2006 November 01, 21:09:46 »

hogyan lehet fokozni a fűtésintenzitást a buszban ?
van fűtésrásegítő ventillátor is benne, de így épphogy csak előre jön a luft, igaz a szélvédőről prímán lefújja a párát, de abban a lendületben ki is hült a levegő. ha bekapcsolom az állófűtést,(aminek az ac-jével valami bibi van) akkor elkezd befelé dölni a hideg levegő
a buszban minden cső megvan és minden működik...
ülésfűtés ?  Tongue

3 öl rőzse, abból a 2 hátsó üléssor között fasza kis tüzet lehet rakni. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9376 Dátum: 2006 November 01, 21:05:47 »

hogyan lehet fokozni a fűtésintenzitást a buszban ?

van fűtésrásegítő ventillátor is benne, de így épphogy csak előre jön a luft, igaz a szélvédőről prímán lefújja a párát, de abban a lendületben ki is hült a levegő. ha bekapcsolom az állófűtést,(aminek az ac-jével valami bibi van) akkor elkezd befelé dölni a hideg levegő

a buszban minden cső megvan és minden működik...

ülésfűtés ?  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9375 Dátum: 2006 November 01, 21:00:05 »

mentünk ma a busszal 250km-et vidéki  temető körút.

a nap jól indult, reggel 4 fokban pöccre indult, de a sarkon az olaj már 120 fokon volt, onnan  a kiakadásig (160) nem kellett sok.
nem tudtam mi a tökömet csináljak. a fűtés viszont nem volt meleg. (reméltem, hogy a motor még nem sült meg).
olajnyomás, töltés volt, benzin volt, mi kelhet még? lenyomtunk 250km-et gond nélkül. valszeg csak a mérő kakkult meg, mert a tűzről levett forrásban lévő vízre is azt jelezte, hogy 160, pedig szerintem 90-nél nem lehetett több. levontam a következtetést, nem kell plussz műszer a bogárba/buszba, mert csak állandóan parázik az ember és össze zavarja  Grin

keresek VDO olajhőfokmérős nívópálcát  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9374 Dátum: 2006 November 01, 20:03:42 »

   én szivesen mennék mert itthon nincs kedvem egyedül semmihez de 260km Grin
CSAK 260 km.  Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9373 Dátum: 2006 November 01, 14:09:21 »

Nincs kedve leugrani valakinek ide siófokra bedobni az Öreglány alá az első futóművet? Tudom, hogy nincs, csak kérdeztem...  Lips Sealed
   én szivesen mennék mert itthon nincs kedvem egyedül semmihez de 260km Grin

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9372 Dátum: 2006 November 01, 11:42:01 »

Nincs kedve leugrani valakinek ide siófokra bedobni az Öreglány alá az első futóművet? Tudom, hogy nincs, csak kérdeztem...  Lips Sealed
Leon 1303
« Hozzászólás #9371 Dátum: 2006 Október 31, 23:45:37 »

lehet besűrűsödött az olaj és ezért olyan, mintha állandóan zárna a kuplung
mikor rohadt hideg van ez én motorom is ezt csinálja (mondjuk pár főtengely fordulat után ez elmúlik)

ez persze nem magyarázza a nem indulást

Próbáltuk betolni, de mivel ha beteszem 1-be hiába húzom be a kuplungot, meg se mozdul.
Próbáltuk, hogy megtoltak üresben, és beletettem 1-be.
ekkor blokkolt a hátsó kerék, majd egy jó méter után párat fordultak a dugók, mert hortyogott, de ez csak a duk hangja volt...
Hiába húztunk gázt.
Már az elején sem mertünk szivatózni, aztán szivatóval sem változott semmi...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9370 Dátum: 2006 Október 31, 23:40:18 »

SOS!!
Legjobb barátom Kawasakija bemondta az unalmast itt Debrecenbe.
Most felhoztuk ide az albi folyosójára (Kawasaki gpz 600...) , hogy melegedjen,
mert vasárnap óta kint áll a koli előtt, és szerintem ez a baja.
Felhajtottuk a tankot, és bekukkantottunk, de semmi olyat nem láttunk amitől lehetne
(monnyuk 1 db biztosítékot találtunk az egész motoron... az hogy lehet?)

Szal ötleteket várnék, de inkább segítséget, hogy itt Debrecenben tud e valaki, vagy ért e valamelyikőtök ehhez!
Amúgy 1 hete volt szétkapva, kapott egy új főtengelyt nem ks pénzért, jó is volt egész hétvégén, de most meg...
Az aksi forgatja a motort, de semmi, még csak be se pöccen. Próbáltuk tolni is, de semmi.

Ráadásul ha betesszük 1-be, behúzott kuplungnál NEM gurul, a kuplung nem oldja a kapcsolatot (gondolom). Üresben gurul.

(bocsi érte, de beteszem a másik topicba is, mert élet halál kérdése, holnap utánra már havat mond, és itt nem maradhat a gép, haza kell vinnie.)

lehet besűrűsödött az olaj és ezért olyan, mintha állandóan zárna a kuplung
mikor rohadt hideg van ez én motorom is ezt csinálja (mondjuk pár főtengely fordulat után ez elmúlik)

ez persze nem magyarázza a nem indulást

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Leon 1303
« Hozzászólás #9369 Dátum: 2006 Október 31, 23:06:27 »

SOS!!
Legjobb barátom Kawasakija bemondta az unalmast itt Debrecenbe.
Most felhoztuk ide az albi folyosójára (Kawasaki gpz 600...) , hogy melegedjen,
mert vasárnap óta kint áll a koli előtt, és szerintem ez a baja.
Felhajtottuk a tankot, és bekukkantottunk, de semmi olyat nem láttunk amitől lehetne
(monnyuk 1 db biztosítékot találtunk az egész motoron... az hogy lehet?)

Szal ötleteket várnék, de inkább segítséget, hogy itt Debrecenben tud e valaki, vagy ért e valamelyikőtök ehhez!
Amúgy 1 hete volt szétkapva, kapott egy új főtengelyt nem ks pénzért, jó is volt egész hétvégén, de most meg...
Az aksi forgatja a motort, de semmi, még csak be se pöccen. Próbáltuk tolni is, de semmi.

Ráadásul ha betesszük 1-be, behúzott kuplungnál NEM gurul, a kuplung nem oldja a kapcsolatot (gondolom). Üresben gurul.

(bocsi érte, de beteszem a másik topicba is, mert élet halál kérdése, holnap utánra már havat mond, és itt nem maradhat a gép, haza kell vinnie.)
Holló
« Hozzászólás #9368 Dátum: 2006 Október 31, 23:03:59 »


Csak tippelek: kúpon van, nem ricnin (nem bordás).
ez olyan, mint a régi bringa stücni?
egy felső csavarral kellet a kónuszt felfelé húzni
a kónusz 2 darabból állt és a húzás miatt elcsusztak egymáson, oszt jól beledagadt a csűbe
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9367 Dátum: 2006 Október 31, 22:35:27 »

estét!
Megnéztem a féket és a főfékhengerből folyik az ojle, annál a nyomórúdnál. Kivettem és a gumisapkában állt az olaj, aminek ugyábár száraznak kéne lennie.
Mit csináljak vele?
kuka?
Ki kell szedni, felújító tömítésgarnitúrával összerakni. Költséges, de biztos megoldás az új főfékhenger kompletten.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9366 Dátum: 2006 Október 31, 21:46:53 »

Stunt: mit jelent az, hogy kónuszos a kormány?


Csak tippelek: kúpon van, nem ricnin (nem bordás).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #9365 Dátum: 2006 Október 31, 21:34:40 »

ne vegyel semmit mind egy nagy szar es 500 teuro felett van az aruk ! ( meg az ülesemet se vetted meg , hogy akarsz Navit venni ? Tongue )
amikor a Jugo haboru volt 16 satellit jel jött be 1 mp alatt, most jo ha 9 bejön 5 perc mulva,
minden Sat USA kezben van, lesz  amikor csak karomkodnal.
en mindkettöt eladtam, es varom, amig valami jobb teknika erkezik a piacra.
Ujabban van a tom tom aszongyak ez mar gyorsabb.
Cáfolnám. A GPS vevőknek 12csatornájuk van, tehát 12 satellit jelét tudják egyszerre fogni. A méréshez 3 mühold jele szükséges, és elégséges.
2000 óta Clinton döntésére a GPS jelek mesterséges rontását megszüntették, így a pontosság kb 10m. Lehet, hogy Te ez előtt próbáltad?
A gyorsaság GPS vevő dolga, ez most elvileg 1mp, de természetesen vannak lassabbak.
A GPS terjedt el, ez valóban az USA-é, tehát ki van szolgáltatva ennek használója..
Van még GLONASS (azthiszem orosz), EGNOS (ez az europai), de nem elterjedtek.
Én láttam már GPS-t térképszofterrel müködni, abszolút használhatónak bizonyult. És 100e HUF alatt is kapható már készülék+Magyaro.térkép. Önálló GPS modulok
áráról és tudásáról nincsen információm.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #9364 Dátum: 2006 Október 31, 21:33:24 »

estét!
Megnéztem a féket és a főfékhengerből folyik az ojle, annál a nyomórúdnál. Kivettem és a gumisapkában állt az olaj, aminek ugyábár száraznak kéne lennie.
Mit csináljak vele?
kuka?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9363 Dátum: 2006 Október 31, 21:02:03 »

58AH miatt vettem meg meg mert zárt zselés és jo áron volt

Azért ugytudom arra kell figyelni, hogy a generátor fel tudja tölteni az akksit.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9362 Dátum: 2006 Október 31, 20:59:58 »

Olvass vissza 
A dízelmicsodáját indítja.
AZ indítóáram meg a pillanatnyilag leadható legnagyobb áramerősség, a nagykompressziójú dízeleknek kell a bika.
J aés az szerintem nem HIDEGindítóáram mertaz aksik a -10 fok körüli állapotukban csak a töredékét tudják a szobahőmérsékletűhöz képest, és ezt nem szokták reklámozni.
Inkább csak azt hogy szobahőn mit tud.
Persze az igaz hogya nagyobb 20%-a több mint a kisebbé. Cheesy

Pontosan, ez a dizelmotorhoz kell. Ott szinte csak ez az inditóáram számit. A sima 60Ah-as aksik kb 480A-esek, ez valami extra a 640A-el. Az a baj, hogy a Polo-ba nem fér be akármekkora méretű akkumulátor. Ami benn volt az 350A-es
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9361 Dátum: 2006 Október 31, 20:23:38 »

Nagy indítóáram igazán nem kell a zenéhez.  Grin
2-300A-t nem hiszem hogy felvesz a zenéd. az kb 3000W.  Grin

58AH miatt vettem meg meg mert zárt zselés és jo áron volt
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9360 Dátum: 2006 Október 31, 20:21:08 »

Ja ja.
És a kapacitást is úgy adják meg hogy az a telejs kisütésig szól, amikor is az aksi halála szinte biztos.  Grin
A teljes jelzett kapacitás 50% alá nem igazán illik meríteni egy aksit.
Ezért drágák a "solár" aksik mert azok akár 20-10% köré is meríthetők és mér akkor is megfelelő áramerősséggel adják le a kraftot, és még a 0-ra merítés sem öli meg.

nekem multkor a buszban annyira lemerült az akksi, hogy még a töltés visszajelző lámpa is alig  pislákolt... se kép, se hang.
1 napig töltöttem, azóta semmi gond  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9359 Dátum: 2006 Október 31, 20:19:35 »

Nagy indítóáram igazán nem kell a zenéhez.  Grin
2-300A-t nem hiszem hogy felvesz a zenéd. az kb 3000W.  Grin

simán felvehet annyit, csak zárlat kérdése...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #9358 Dátum: 2006 Október 31, 20:18:25 »

nekem bogárban van dízel kocsikba pl polo fiesta való piros banner 58AH nagy indítóáramú azóta nincs gond zenélhetek Cheesy ...tavaly elfelejtettem télre kivenni tavasszal pöccröff
Nagy indítóáram igazán nem kell a zenéhez.  Grin
2-300A-t nem hiszem hogy felvesz a zenéd. az kb 3000W.  Grin
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9357 Dátum: 2006 Október 31, 20:16:15 »

Stunt: mit jelent az, hogy kónuszos a kormány?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #9356 Dátum: 2006 Október 31, 20:15:53 »


A névleges feszültség mellett két adattal jellemeznek egy akksit, az egyik a kapacitás (Ah), a másik pedig a maximális indítóáram, amire képes. Ez utóbbi sokat jelent, főleg a dízeleknél.
Ja ja.
És a kapacitást is úgy adják meg hogy az a telejs kisütésig szól, amikor is az aksi halála szinte biztos.  Grin
A teljes jelzett kapacitás 50% alá nem igazán illik meríteni egy aksit.
Ezért drágák a "solár" aksik mert azok akár 20-10% köré is meríthetők és mér akkor is megfelelő áramerősséggel adják le a kraftot, és még a 0-ra merítés sem öli meg.
Oldalak: 1 ... 1776 1777 1778 1779 1780 [1781] 1782 1783 1784 1785 1786 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.