www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 22:19:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1776 1777 1778 1779 1780 [1781] 1782 1783 1784 1785 1786 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14764002 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9411 Dátum: 2006 November 02, 15:15:30 »

Ezt a vákumcsöveset nem értem, ha statikusan állítjuk (a gyár emlékeim szerint így javasolta) akkor nem mindegy, hogy fent van-e a cső, vagy nem?

Nem így javasolta a gyár. Nekem van egy táblázatom (valahol) ahol osztófej Bosch szám szerint írja, hogy lehúzott vákumcsővel, vagy rádugottal kell nézni...és nem statikusan természetesen.

Ha statikusan állítjuk, akkor mindegy, hogy hova a cső, le vagy fel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9410 Dátum: 2006 November 02, 15:11:50 »


Ezt azért változtatták, mert változott az osztófej is. Volt, ahol az ikermembrán visszahúzta felső holtpontra az alapjárati gyújtást. Volt amikor azt mondták, hogy rácsatlakoztatott vákumcsővel kell nulla fokra tenni, volt amikor azt mondták, hogy lehúzott vákumcsővel 7 fokra.

Szerkezeti változás, ami előgyújtás változtatást indokolt volna, nem volt.

Ezt a vákumcsöveset nem értem, ha statikusan állítjuk (a gyár emlékeim szerint így javasolta) akkor nem mindegy, hogy fent van-e a cső, vagy nem?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9409 Dátum: 2006 November 02, 15:10:54 »

Talán a vezérműtengelyt variálták meg a himbákat.
Neked is 1.2-esed van nem?

Aha. Ráadásul nálam a tárcsán csak az FHP -t jelölték. Német.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9408 Dátum: 2006 November 02, 15:02:29 »

Az 1,2 -esnek változtatgatták az előgyújtását 5 (vagy 0?) foktól 10 -ig, viszont ez szerintem konstrukciós változtatással nem járt. Nem lehet ez az ok?


Ezt azért változtatták, mert változott az osztófej is. Volt, ahol az ikermembrán visszahúzta felső holtpontra az alapjárati gyújtást. Volt amikor azt mondták, hogy rácsatlakoztatott vákumcsővel kell nulla fokra tenni, volt amikor azt mondták, hogy lehúzott vákumcsővel 7 fokra.

Szerkezeti változás, ami előgyújtás változtatást indokolt volna, nem volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9407 Dátum: 2006 November 02, 15:00:19 »

A Tied is mexikói "D"-s?

Nem, német AS41-es a blokk, mint azt megtudtam most, 10-es hengerfej csavarokkal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9406 Dátum: 2006 November 02, 14:51:23 »

Az 1,2 -esnek változtatgatták az előgyújtását 5 (vagy 0?) foktól 10 -ig, viszont ez szerintem konstrukciós változtatással nem járt. Nem lehet ez az ok?
Talán a vezérműtengelyt variálták meg a himbákat.
Neked is 1.2-esed van nem?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9405 Dátum: 2006 November 02, 14:49:03 »

Érdekes, mert az én 1200-esem is nagyobbra vettem, ott volt jó. kb. 10 fokra.
Nekem is az jutott eszembe, hogy rossz  helyen van a jel?
Az 1,2 -esnek változtatgatták az előgyújtását 5 (vagy 0?) foktól 10 -ig, viszont ez szerintem konstrukciós változtatással nem járt. Nem lehet ez az ok?

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #9404 Dátum: 2006 November 02, 14:45:58 »

Érdekes, mert az én 1200-esem is nagyobbra vettem, ott volt jó. kb. 10 fokra.
Nekem is az jutott eszembe, hogy rossz  helyen van a jel?
A Tied is mexikói "D"-s?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9403 Dátum: 2006 November 02, 14:34:14 »

bekötöttem ma a buszba a hifit.  Cool 6.1 betyáros.

a bogár régi mélynyomoját raktam át a buszba (ülés alá pont befér) de az új láda nem passzol a bogiba... picit nagy, de nagyot is szól  Shocked
estleg cserélném kisebbre  Wink


miaz hogy nem fér be?? hát bent van  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9402 Dátum: 2006 November 02, 14:33:43 »

Na én állítottam statikusan gyújtást, majd megnéztem strobival is és hajszálra stimmelt.
Viszont van egy olyan érzésem mintha a 7,5 fok kevés lenne neki, lehet olyan hogy a tárcsajel nem a helyén van? 
Strobival látszk hogy a vákuum rögtön reagál, a röpsúly is szépen dolgozik, megpörgetve szerintem simán felszalad 30fok fölé az előgyújtás, máramennyire szemmel látom.

Érdekes, mert az én 1200-esem is nagyobbra vettem, ott volt jó. kb. 10 fokra.
Nekem is az jutott eszembe, hogy rossz  helyen van a jel?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #9401 Dátum: 2006 November 02, 14:22:34 »

mármint   kisebbre
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9400 Dátum: 2006 November 02, 14:15:47 »

mármint mélynyomóját...
azt  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
xoyox
« Hozzászólás #9399 Dátum: 2006 November 02, 14:14:05 »

ez a rez kencefice a fekvezetekek es levegötlenitö csavaroknal ajanlatos !
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9398 Dátum: 2006 November 02, 14:09:16 »

bekötöttem ma a buszba a hifit.  Cool 6.1 betyáros.

a bogár régi mélynyomoját raktam át a buszba (ülés alá pont befér) de az új láda nem passzol a bogiba... picit nagy, de nagyot is szól  Shocked
estleg cserélném kisebbre  Wink

« Utoljára szerkesztve: 2006 November 02, 14:23:19 írta Qzma »

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #9397 Dátum: 2006 November 02, 12:10:41 »



 Viszont a statikus állítás és a strobis gyakran eléggé eltér, statikusan a 10 fok lesz kb 7-8... Picit nagyobbra kell venni statikusan.
Na én állítottam statikusan gyújtást, majd megnéztem strobival is és hajszálra stimmelt.
Viszont van egy olyan érzésem mintha a 7,5 fok kevés lenne neki, lehet olyan hogy a tárcsajel nem a helyén van? 
Strobival látszk hogy a vákuum rögtön reagál, a röpsúly is szépen dolgozik, megpörgetve szerintem simán felszalad 30fok fölé az előgyújtás, máramennyire szemmel látom.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9396 Dátum: 2006 November 02, 12:10:07 »

Ez a rézpaszta mezei autósboltban kapható? Mire jó még? Smiley

Fékalkatrészek kenésére, pl.
Hőálló, kenést biztosít és korróziógátló.

kapható az autósboltokban, de itt Törökbálinton a KTM üzletben biztos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9395 Dátum: 2006 November 02, 12:07:18 »


A gyertyamenet bekenését nem javasolják a hőátadás miatt a "nagy nevek" de én be szoktam kenni rézpasztával. A szorulás meg gyakorta azért van, mert a gyertya túl van húzva, tömítő alátét összenyomódott és az utolsó menet belelóg az égétérbe és kormolódik. Javított gyertyameneteknél meg van, hogy két menetet is belelóg! Aztán a kormot beviszi, szorul.

Elméletileg nem kell más gyújtás a mostani benzinekhez. Viszont a statikus állítás és a strobis gyakran eléggé eltér, statikusan a 10 fok lesz kb 7-8... Picit nagyobbra kell venni statikusan.

Ez a rézpaszta mezei autósboltban kapható? Mire jó még? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9394 Dátum: 2006 November 02, 12:04:08 »

Stunt:
Első kérdésem: gyújtógyertya menetét cserekor lehet-e, érdemes -e bekenni valamivel? (ugye az olaj ráég, egyébként meg eléggé tud szorulni).

Második: ezek a mai benzinek viselkednek -e alapvetően vagy kevéssé alapvetően másképp, mint a régiek (lángfront terjedés pl)? Tehát pl. előgyújtás szempontjából mennyire ragaszkodjunk a "gyári" javaslathoz? (induljunk ki abból, hogy otthon legtöbbünknek nincsen Elkon táskaműszerünk, sőt sima strobink sem, statikus állítás rulez). No, meg ugye már csak 95 -ös van kúton.


A gyertyamenet bekenését nem javasolják a hőátadás miatt a "nagy nevek" de én be szoktam kenni rézpasztával. A szorulás meg gyakorta azért van, mert a gyertya túl van húzva, tömítő alátét összenyomódott és az utolsó menet belelóg az égétérbe és kormolódik. Javított gyertyameneteknél meg van, hogy két menetet is belelóg! Aztán a kormot beviszi, szorul.

Elméletileg nem kell más gyújtás a mostani benzinekhez. Viszont a statikus állítás és a strobis gyakran eléggé eltér, statikusan a 10 fok lesz kb 7-8... Picit nagyobbra kell venni statikusan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9393 Dátum: 2006 November 02, 11:53:22 »

Stunt:
Első kérdésem: gyújtógyertya menetét cserekor lehet-e, érdemes -e bekenni valamivel? (ugye az olaj ráég, egyébként meg eléggé tud szorulni).

Második: ezek a mai benzinek viselkednek -e alapvetően vagy kevéssé alapvetően másképp, mint a régiek (lángfront terjedés pl)? Tehát pl. előgyújtás szempontjából mennyire ragaszkodjunk a "gyári" javaslathoz? (induljunk ki abból, hogy otthon legtöbbünknek nincsen Elkon táskaműszerünk, sőt sima strobink sem, statikus állítás rulez). No, meg ugye már csak 95 -ös van kúton.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9392 Dátum: 2006 November 02, 11:22:05 »

A Golf 2-esben még a hosszú izzítású gyertyák vannak, és amit rövid izzításúnak reklámoznak Golf 2-be az is hosszú a mai autókhoz képest.
Ne aggódj, teljesen normális.
Ha jó a motor, akkor beleindítózhatsz az izzításba is, beindul. De szerintem van annyi időd, hogy kivárd, nem?  Wink
NINCS! (A fene a türelmetlen fajtámat  Grin, itt nem tudom tölteni az időt menetlevél kitöltéssel, csak ülök és nézek bután kifelé az autóból.)
Komolyra fordítva: köszönöm a választ, megnyugodtam.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9391 Dátum: 2006 November 02, 11:18:59 »

A céges Nissan VC, Rönóklió 5 másodpercig izzít, aztán indul. Emiatt zavar kissé a Golf, de ha a huszonéves technika így működik, akkor nem aggódok tovább.


A Golf 2-esben még a hosszú izzítású gyertyák vannak, és amit rövid izzításúnak reklámoznak Golf 2-be az is hosszú a mai autókhoz képest.
Ne aggódj, teljesen normális.

Ha jó a motor, akkor beleindítózhatsz az izzításba is, beindul. De szerintem van annyi időd, hogy kivárd, nem?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9390 Dátum: 2006 November 02, 10:52:18 »

A céges Nissan VC, Rönóklió 5 másodpercig izzít, aztán indul. Emiatt zavar kissé a Golf, de ha a huszonéves technika így működik, akkor nem aggódok tovább.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9389 Dátum: 2006 November 02, 10:51:28 »

Nem tudja valaki, hogy t2b busz felnijeit hogy lehet rendbehozni? Ugyanis rozsdi, de nemtom milyen rajta ez a felület, illetve hol csinálnak ilyet?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9388 Dátum: 2006 November 02, 10:48:37 »

Nem, hanem hogy miért izzít olyan sokáig?
Ennyi idő alatt a Bogárral már a 2. sarkon járok, mire a Golf indítható.

Dízel! Olajkályha!
Ez a normális menete.

A mai dízeleknél is ez lenne a normális menet, de senkit sem érdekel a motor élettartama ezért tojnak rá...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9387 Dátum: 2006 November 02, 10:46:45 »

Mi a baj? Az, hogy pöccre indul?  Wink
Nem, hanem hogy miért izzít olyan sokáig?
Ennyi idő alatt a Bogárral már a 2. sarkon járok, mire a Golf indítható.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9386 Dátum: 2006 November 02, 10:33:38 »

SZMG kérdés:
Golf 1,6D, gyújtást ráadva az izzítás visszajelzője 20-25 másodperc múlva alszik ki, relé kattan, pöccre indul.
Ez csak izzítógyertya, és azt cserélve meggyógyul, vagy más is lehet (porlasztócsúcs, kompresszió, mittudoménmivanmég a kolbászfüstölőben) ?

Mi a baj? Az, hogy pöccre indul?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9385 Dátum: 2006 November 02, 10:28:50 »

SZMG kérdés:
Golf 1,6D, gyújtást ráadva az izzítás visszajelzője 20-25 másodperc múlva alszik ki, relé kattan, pöccre indul.
Ez csak izzítógyertya, és azt cserélve meggyógyul, vagy más is lehet (porlasztócsúcs, kompresszió, mittudoménmivanmég a kolbászfüstölőben) ?
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #9384 Dátum: 2006 November 02, 10:09:23 »

duplaszívós egy fél nap.
a szimpla is.
legalábbis nekem ennyi volt a részidőm nyáron.

most hideg van, ezért gyakrabban kell bemenni a házba pálinkáért, ez növeli az óraszámot :-))

Köszi.
Akkor kell szerszám, szívócső, meg pálinka. OKé.  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9383 Dátum: 2006 November 02, 10:05:35 »

Jónapot.
Előmelegítő cső csere mennyi időt tesz ki? Induljunk ki abból, hogy láma vagyok hozzá.

duplaszívós egy fél nap.
a szimpla is.
legalábbis nekem ennyi volt a részidőm nyáron.

most hideg van, ezért gyakrabban kell bemenni a házba pálinkáért, ez növeli az óraszámot :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #9382 Dátum: 2006 November 02, 09:52:48 »

ohhhh akkor sok

 Grin

De gyorsan tanulok.....meg minden.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9381 Dátum: 2006 November 02, 09:49:08 »

Jónapot.
Előmelegítő cső csere mennyi időt tesz ki? Induljunk ki abból, hogy láma vagyok hozzá.
ohhhh akkor sok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #9380 Dátum: 2006 November 02, 09:46:50 »

Jónapot.
Előmelegítő cső csere mennyi időt tesz ki? Induljunk ki abból, hogy láma vagyok hozzá.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Holló
« Hozzászólás #9379 Dátum: 2006 November 02, 08:41:54 »

3 öl rőzse, abból a 2 hátsó üléssor között fasza kis tüzet lehet rakni. :-))
az aaztes azt mesélte, hogy kempingföző volt begyujtva náluk
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9378 Dátum: 2006 November 01, 21:20:44 »

Ja ja.
És a kapacitást is úgy adják meg hogy az a telejs kisütésig szól, amikor is az aksi halála szinte biztos.  Grin
A teljes jelzett kapacitás 50% alá nem igazán illik meríteni egy aksit.

ez nem így van, amiről beszélsz, az a "mély kisütés", ami hagyományos ólomakkumulátornál a cellánkénti 1,75-1,8 V feszültségérték alá való kisütés. A kapacitást viszont eddig a pontig szokták megadni (ált. C20 értéket, azaz 20 órás kisütési időre adják meg, ahol a kisütés egyenletes terhelésen történik).
A másik, hogy az akksi élettartama valóban meghosszabbodik, ha kevésbé használjuk ki, pl. a szükségesnél kicsit nagyobb kapacitású akksi használatával. A töltésben ez nem szabad, hogy gondot okozzon, mivel jó esetben csak annyit kell tölteni, mint a kisebbet, azaz amennyit kivettünk belőle - hacsak nem merítettük le bekapcsolt fényszórókkal, ugye. Gond legfeljebb abból lehet, ha lemerítettük, majd a kocsiban töltenénk fel, és a lemerült akksit a dinamó v. generátor túl nagy teljesítménnyel kezdi tölteni, és túlmelegszik. De általában ilyen probléma sem nagyon fordul elő... azért annyira túlméretezik a rendszereket.
Egyébként még egy dolog, és befejezem: időnként érdemes teljesen kisütni az akksit, majd töltőn feltölteni teljesen, ez is növeli az élettartamot (gyakorlatilag csaknem helyreáll az eredeti újkori szulfát-sav egyensúly benne - persze új már soha nem lesz egy akksi...).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9377 Dátum: 2006 November 01, 21:09:46 »

hogyan lehet fokozni a fűtésintenzitást a buszban ?
van fűtésrásegítő ventillátor is benne, de így épphogy csak előre jön a luft, igaz a szélvédőről prímán lefújja a párát, de abban a lendületben ki is hült a levegő. ha bekapcsolom az állófűtést,(aminek az ac-jével valami bibi van) akkor elkezd befelé dölni a hideg levegő
a buszban minden cső megvan és minden működik...
ülésfűtés ?  Tongue

3 öl rőzse, abból a 2 hátsó üléssor között fasza kis tüzet lehet rakni. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9376 Dátum: 2006 November 01, 21:05:47 »

hogyan lehet fokozni a fűtésintenzitást a buszban ?

van fűtésrásegítő ventillátor is benne, de így épphogy csak előre jön a luft, igaz a szélvédőről prímán lefújja a párát, de abban a lendületben ki is hült a levegő. ha bekapcsolom az állófűtést,(aminek az ac-jével valami bibi van) akkor elkezd befelé dölni a hideg levegő

a buszban minden cső megvan és minden működik...

ülésfűtés ?  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9375 Dátum: 2006 November 01, 21:00:05 »

mentünk ma a busszal 250km-et vidéki  temető körút.

a nap jól indult, reggel 4 fokban pöccre indult, de a sarkon az olaj már 120 fokon volt, onnan  a kiakadásig (160) nem kellett sok.
nem tudtam mi a tökömet csináljak. a fűtés viszont nem volt meleg. (reméltem, hogy a motor még nem sült meg).
olajnyomás, töltés volt, benzin volt, mi kelhet még? lenyomtunk 250km-et gond nélkül. valszeg csak a mérő kakkult meg, mert a tűzről levett forrásban lévő vízre is azt jelezte, hogy 160, pedig szerintem 90-nél nem lehetett több. levontam a következtetést, nem kell plussz műszer a bogárba/buszba, mert csak állandóan parázik az ember és össze zavarja  Grin

keresek VDO olajhőfokmérős nívópálcát  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9374 Dátum: 2006 November 01, 20:03:42 »

   én szivesen mennék mert itthon nincs kedvem egyedül semmihez de 260km Grin
CSAK 260 km.  Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9373 Dátum: 2006 November 01, 14:09:21 »

Nincs kedve leugrani valakinek ide siófokra bedobni az Öreglány alá az első futóművet? Tudom, hogy nincs, csak kérdeztem...  Lips Sealed
   én szivesen mennék mert itthon nincs kedvem egyedül semmihez de 260km Grin

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9372 Dátum: 2006 November 01, 11:42:01 »

Nincs kedve leugrani valakinek ide siófokra bedobni az Öreglány alá az első futóművet? Tudom, hogy nincs, csak kérdeztem...  Lips Sealed
Oldalak: 1 ... 1776 1777 1778 1779 1780 [1781] 1782 1783 1784 1785 1786 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.