www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 22:23:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1775 1776 1777 1778 1779 [1780] 1781 1782 1783 1784 1785 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14764083 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9451 Dátum: 2006 November 03, 20:48:00 »



ez.

ilyen van még1 a palláson, meg egy komplett elektronika... csak ac nincs  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9450 Dátum: 2006 November 03, 20:47:32 »

Te meg buzi vagy. na és? nem szégyen! :-))))))

még szerencse, hogy te mindig, mindent tudsz  Evil Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9449 Dátum: 2006 November 03, 20:46:56 »

Jóvan, én ritkán látok mehikói gépeket (kivéve Pirit, ugye). :-))))

nem akinek mexikoi blokja van az is kivétel!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9448 Dátum: 2006 November 03, 20:46:33 »

igen. szívja a friss levegőt a busz alól, de van egy cső ami bevan kötve a főfűtés csőbe is.


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9447 Dátum: 2006 November 03, 20:46:17 »

Cár. Éljen. Akkor Te vagy a kivétel. :-)


még szerencse, hogy te mindig, mindent tudsz  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9446 Dátum: 2006 November 03, 20:45:23 »

Cár. Éljen. Akkor Te vagy a kivétel. :-)

nem akinek mexikoi blokja van az is kivétel!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9445 Dátum: 2006 November 03, 20:44:30 »

Cár. Éljen. Akkor Te vagy a kivétel. :-)

nekm volt d 1200 e s

é as41volt
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9444 Dátum: 2006 November 03, 20:43:33 »

busz alatti kályhánál asszem a az égéstér szellőztetése teljesen le van választva az utasterétől


igen. szívja a friss levegőt a busz alól, de van egy cső ami bevan kötve a főfűtés csőbe is.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9443 Dátum: 2006 November 03, 20:42:54 »

ha D a motorkód, akkor szinte tuti, hogy nem AS21-es vagy 41-es a blokk.

nekm volt d 1200 e s

é as41volt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9442 Dátum: 2006 November 03, 20:42:02 »

ha D a motorkód, akkor szinte tuti, hogy nem AS21-es vagy 41-es a blokk.

köszi!
 és ha nem mexiko akkor tuti ,hogy as41, v. milehet még,a D kód mindegyikben van ,nekem van 1db 1.2-nek mondott blokk,
 de nincs betü kód, ez a gép 75 köküli az alváz szám alapján
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9441 Dátum: 2006 November 03, 20:39:11 »

én nem vagyok biztos hogy az a venti működött. az lehet másik is. de én nem láttam működés közben alulról..

busz alatti kályhánál asszem a az égéstér szellőztetése teljesen le van választva az utasterétől
a pumpát ki tudod úgy próbálni, hogy ide-oda forgatva a polaritást adod rá az áramot, erre kattognia kell - ennél többet nem nagyon tudsz csinálni

a Hanyinak a múltkor volt egy szétszedett padló alatti kályhája, lehet megvan még neki beszélj vele

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9440 Dátum: 2006 November 03, 20:38:43 »

én nem vagyok biztos hogy az a venti működött. az lehet másik is. de én nem láttam működés közben alulról..
mondom, hogy müxik! szíjja a levegőt,de nem kicsit,nagyon !

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9439 Dátum: 2006 November 03, 20:34:34 »

az müxik.

az elektronika is müxik... legalábbis amikor rányomom a hőfokot, akkor a fordulatszám esik, a lámpák halványodnak  Cheesy szóval valami elszíjjja a kraftot (gondolom az izzitó akármicsoda)

szerintem az AC teljesen döglött  Undecided
én nem vagyok biztos hogy az a venti működött. az lehet másik is. de én nem láttam működés közben alulról..
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9438 Dátum: 2006 November 03, 20:33:16 »

az a venti a lényeg, amelyik az égéstérbe nyomja a levegőt

az müxik.

az elektronika is müxik... legalábbis amikor rányomom a hőfokot, akkor a fordulatszám esik, a lámpák halványodnak  Cheesy szóval valami elszíjjja a kraftot (gondolom az izzitó akármicsoda)

szerintem az AC teljesen döglött  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9437 Dátum: 2006 November 03, 20:30:58 »

köszi!
 és ha nem mexiko akkor tuti ,hogy as41, v. milehet még,a D kód mindegyikben van ,nekem van 1db 1.2-nek mondott blokk,
 de nincs betü kód, ez a gép 75 köküli az alváz szám alapján

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9436 Dátum: 2006 November 03, 20:26:45 »

a venti forgott. legalábbis valami szívta be a levegőt.
vagy az másik venti volt akkor?

mindenesetre a pumpa nem működött. át sem tudtuk fújni. vagy az normális?  Roll Eyes

az a venti a lényeg, amelyik az égéstérbe nyomja a levegőt

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9435 Dátum: 2006 November 03, 20:18:19 »

igen, bele van ütve.
azt hiszem aláfekve látszik is, de nem tudom merre kell keresni..
   ha mehikánó akkor egy csomó helyen rajta van  a szelepemelő csö meg a bádog között (alul) de még a gyújtáselosztó alatt meg a hengerfejbe igaz ott a szelepfedél alatt

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9434 Dátum: 2006 November 03, 20:13:47 »

Üdvw!
ezt ,hogy lehet meg állapítani (AS41,német,mexiko) rávan írva ,ha igen akkor hol?
előre is köszi
igen, bele van ütve.
azt hiszem aláfekve látszik is, de nem tudom merre kell keresni..
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9433 Dátum: 2006 November 03, 19:51:17 »

Nem, német AS41-es a blokk, mint azt megtudtam most, 10-es hengerfej csavarokkal.
Üdvw!
ezt ,hogy lehet meg állapítani (AS41,német,mexiko) rávan írva ,ha igen akkor hol?
előre is köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9432 Dátum: 2006 November 03, 18:32:01 »

és ahogy forgatod a szellőzető ventit hirtelen a másikon lesz áram és az egyiken nem  Wink
a venti forgott. legalábbis valami szívta be a levegőt.
vagy az másik venti volt akkor?

mindenesetre a pumpa nem működött. át sem tudtuk fújni. vagy az normális?  Roll Eyes
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9431 Dátum: 2006 November 03, 18:29:35 »

ha bekapcsoltuk, az odamenő két vezetékből az egyiken volt csak áram, a másikon nem.

és ahogy forgatod a szellőzető ventit hirtelen a másikon lesz áram és az egyiken nem  Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9430 Dátum: 2006 November 03, 18:27:44 »

Az Eberspaecher AC pumpa csak a kályhával együtt működik. A kályháról kijön egy vezérlő jel (pontosabban két drót) és azt kell rákötni. Ezen két dróton nem folyamatos áram folyik, hanem a polaritás folyamatosan felcserélődik, ez adja az ütemet a pumpának.
Ennek folyománya:
-ha sima áramot adsz a pumpának, akkor nem működik (ez üzemszerű)
-normál kisnyomású AC-t nem tudsz a rendszerbe kötni
-ez a biztonsági korlát is -> ha leáll a venti, leáll a benzinpumpa -> leáll az égés
-ezzel szabályozza a fűtés erősségét is
ha bekapcsoltuk, az odamenő két vezetékből az egyiken volt csak áram, a másikon nem.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9429 Dátum: 2006 November 03, 18:18:04 »

Typ117-tel levésőztük a busz aljáról a páncélt... ott lapult alatta a kis kályha egy szar AC-val. nincs valakinek ilyen AC-ja(eibenspracher), bármiilyen más elektronyos AC-val helyetesíthető ???

Az Eberspaecher AC pumpa csak a kályhával együtt működik. A kályháról kijön egy vezérlő jel (pontosabban két drót) és azt kell rákötni. Ezen két dróton nem folyamatos áram folyik, hanem a polaritás folyamatosan felcserélődik, ez adja az ütemet a pumpának.
Ennek folyománya:
-ha sima áramot adsz a pumpának, akkor nem működik (ez üzemszerű)
-normál kisnyomású AC-t nem tudsz a rendszerbe kötni
-ez a biztonsági korlát is -> ha leáll a venti, leáll a benzinpumpa -> leáll az égés
-ezzel szabályozza a fűtés erősségét is

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9428 Dátum: 2006 November 03, 14:00:17 »

Typ117-tel levésőztük a busz aljáról a páncélt... ott lapult alatta a kis kályha egy szar AC-val. nincs valakinek ilyen AC-ja(eibenspracher), bármiilyen más elektronyos AC-val helyetesíthető ???
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 03, 14:01:49 írta Qzma »

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #9427 Dátum: 2006 November 03, 11:03:45 »

4*130
4,5 iletve 5,5 
et24


kösz szépen

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9426 Dátum: 2006 November 03, 10:28:40 »

off sorry

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9425 Dátum: 2006 November 03, 10:27:14 »

nekem is van egy jeladóm+újmüszer 10e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9424 Dátum: 2006 November 03, 10:26:20 »

EUR 30 - postakoltseggel egyutt.

Szepesen van fent 6e Ft-ért vadiuj VDO
matchbox
« Hozzászólás #9423 Dátum: 2006 November 03, 08:37:17 »

kell venni egy T elosztót (8ezer kábé)

mennyiért vetted a gombát ? nekem is kéne... meg hőfokmérős nívópálca is  Wink
EUR 30 - postakoltseggel egyutt.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9422 Dátum: 2006 November 03, 08:28:46 »

Sziasztok!
Megjott az e-bayes olajnyomasmero-gombam. Az olajnyomas ugy tunik rendben van:
1100-on ca. 2,5 bar
2000-es fordszamon 3,0-3,5 bar kozott
3000 1/min-nel meg olyan 4,0 korul imbolygott a muszer
Urom az oromben, hogy nem mukodik a 0,3 bar alatti visszajelzo lampacska jeladoja (nincs kontakt-hiba). Esetleg van vmi trukk ennek orvoslasara (a cseren kivul)?
 Smiley

kell venni egy T elosztót (8ezer kábé)

mennyiért vetted a gombát ? nekem is kéne... meg hőfokmérős nívópálca is  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9421 Dátum: 2006 November 02, 22:34:55 »

Na jó az a másik.
Egyébként azt melyik motorokra rakták? 

AB

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #9420 Dátum: 2006 November 02, 21:59:16 »

Urom az oromben, hogy nem mukodik a 0,3 bar alatti visszajelzo lampacska jeladoja (nincs kontakt-hiba). Esetleg van vmi trukk ennek orvoslasara (a cseren kivul)?
 Smiley

T eloszto?

 Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
matchbox
« Hozzászólás #9419 Dátum: 2006 November 02, 21:01:23 »

Sziasztok!
Megjott az e-bayes olajnyomasmero-gombam. Az olajnyomas ugy tunik rendben van:
1100-on ca. 2,5 bar
2000-es fordszamon 3,0-3,5 bar kozott
3000 1/min-nel meg olyan 4,0 korul imbolygott a muszer
Urom az oromben, hogy nem mukodik a 0,3 bar alatti visszajelzo lampacska jeladoja (nincs kontakt-hiba). Esetleg van vmi trukk ennek orvoslasara (a cseren kivul)?
 Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9418 Dátum: 2006 November 02, 20:10:00 »

csao!

A kis BRM felninek/a négy küllős/ milyen az osztóköre és egyéb méretei?
Előre is kösz
4*130
4,5 iletve 5,5 
et24

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #9417 Dátum: 2006 November 02, 19:17:39 »


A dupla vákumdob hátsó fele alapjáraton szabályoz. Visszahúz nulla fokra.
Na jó az a másik.
Egyébként azt melyik motorokra rakták? 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9416 Dátum: 2006 November 02, 19:11:58 »

Statikus állításkor (álló motor próbalámpa, stb) tök mindegy hogy fent van-e a vákuumcső mivel nincs vákuum  a dob alaphelyzetben van.
Stroboszkópos állításnál mikor alapjáraton jár a motor a vákuumdobnak illik alaphelyzetben lennie.
Ha nincs alaphelyzetben akkor az attól lehet hogy az alapjárati rendszert megkerülve a fojtószelepen kapja az alapjárati keveréket is, ekkor lehet ott vákuum ha nem is jelentős.
EZ alól a külön alapjárati rendszerrel nem rendelkező (asszem 28-asok egyes tipusai) karbik a kivételek.
Ott van értelme lehúzni a csövet.
Minden más esetben ki kell küszöbölni a rendellenességeket és nem azokhoz állítani valami mást.


A dupla vákumdob hátsó fele alapjáraton szabályoz. Visszahúz nulla fokra.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9415 Dátum: 2006 November 02, 18:45:08 »

en is ugy tudom, hogy lehuzott vakuumcsövel kell beallitani
Statikus állításkor (álló motor próbalámpa, stb) tök mindegy hogy fent van-e a vákuumcső mivel nincs vákuum  a dob alaphelyzetben van.
Stroboszkópos állításnál mikor alapjáraton jár a motor a vákuumdobnak illik alaphelyzetben lennie.
Ha nincs alaphelyzetben akkor az attól lehet hogy az alapjárati rendszert megkerülve a fojtószelepen kapja az alapjárati keveréket is, ekkor lehet ott vákuum ha nem is jelentős.
EZ alól a külön alapjárati rendszerrel nem rendelkező (asszem 28-asok egyes tipusai) karbik a kivételek.
Ott van értelme lehúzni a csövet.
Minden más esetben ki kell küszöbölni a rendellenességeket és nem azokhoz állítani valami mást.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #9414 Dátum: 2006 November 02, 17:43:10 »

csao!

A kis BRM felninek/a négy küllős/ milyen az osztóköre és egyéb méretei?
Előre is kösz

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
xoyox
« Hozzászólás #9413 Dátum: 2006 November 02, 17:37:25 »

en is ugy tudom, hogy lehuzott vakuumcsövel kell beallitani
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9412 Dátum: 2006 November 02, 15:18:49 »

Nem így javasolta a gyár. Nekem van egy táblázatom (valahol) ahol osztófej Bosch szám szerint írja, hogy lehúzott vákumcsővel, vagy rádugottal kell nézni...és nem statikusan természetesen.

Ha statikusan állítjuk, akkor mindegy, hogy hova a cső, le vagy fel.

Ezt a javaslást talán éppen a Dieter Korp féle tanácsadóban olvastam (mondjuk az még 60-as évekbeli cucc - de a Bogár sem új...) Nyilván nem szervizeknek, mondjuk. Vagy ki tudja.

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 1775 1776 1777 1778 1779 [1780] 1781 1782 1783 1784 1785 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.