www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 16:50:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2003 2004 2005 2006 2007 [2008] 2009 2010 2011 2012 2013 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564445 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #247 Dátum: 2006 Február 05, 19:15:19 »

SIDnek voltak jo képei de már nem látom weboldalán....azokbol jobban látszott...legozni persze nem rossz...de sztem mire ezzel rohangálni tudsz ugy hogy neme esik szét akkor még 200rámegy + vételára
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #246 Dátum: 2006 Február 05, 19:11:13 »

Aszongya a SID, hogy a festés nem gáz... Ő volt fényképezni...
Ez nem különleges autónak kellene, inkább megbízható rohangálósnak. Na meg játszani...

stonemen

erről kocsirol tavaly volt szó...valaki el is ment fotozni ..arra jutottunk hogy semmi különleges ...

a kasztni sztem 68as  3rácsos műszerfal kormányoszlop diszléc...mocitető stb alapján....tavalyi képeken látszott hogy sufnituning festés meg lakatolás van rajta
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #245 Dátum: 2006 Február 05, 19:10:03 »

viszont még nincs a hátsó-oldalsó ablakok mögött a kifli alakú kasztniszellőztetőnyílás ->1972-től van)

1970-től
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #244 Dátum: 2006 Február 05, 19:00:19 »

stonemen

erről kocsirol tavaly volt szó...valaki el is ment fotozni ..arra jutottunk hogy semmi különleges ...

a kasztni sztem 68as  3rácsos műszerfal kormányoszlop diszléc...mocitető stb alapján....tavalyi képeken látszott hogy sufnituning festés meg lakatolás van rajta
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #243 Dátum: 2006 Február 05, 18:40:44 »

Itt egy jó kis leírás róla angolul:
http://www.vwmagazine.com/features/okrasa/
Kemény 10 lóerőt dobott a mocin!!  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #242 Dátum: 2006 Február 05, 18:39:24 »



jól nézki ! szerintem a duplakarbi optikailag nagyon betyár !  úgy néz ki mint egy 356 os porke motra :-))

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #241 Dátum: 2006 Február 05, 18:37:19 »

Imádom ezeket a régi tuning mocikat!

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #240 Dátum: 2006 Február 05, 18:35:56 »

szerintem ez egy 70 valahányas spár :-) olyan mint Teo -é...  53-as ovál ??? 66 os ??? jó viccc !  há a fara igy nagyon randa ! és a hella tolató lámpa sincs már rajta ! az úcsó képen rajta van !

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #239 Dátum: 2006 Február 05, 18:35:29 »

korabeli Oettinger motortuning.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #238 Dátum: 2006 Február 05, 18:30:20 »

Egy mit???? :-)))))  Shocked
Link?

Építs belőle egy okrasa-style "tuning" motort az oválba! (így az eredeti ovál moci is megmarad)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #237 Dátum: 2006 Február 05, 18:29:18 »

De mit kezdjek a 30 lovassal, amit adnak hozzá? :-)
Építs belőle egy okrasa-style "tuning" motort az oválba! (így az eredeti ovál moci is megmarad)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #236 Dátum: 2006 Február 05, 18:27:08 »

Ja, csak úgy tolonganak ilyesmiért manapság... :-)

Add el!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #235 Dátum: 2006 Február 05, 18:25:35 »

Az a Buszba megy... Bár, ki tudja... Ha hamar sikerül rendbe tenni a kétezres mocit, akkor mire összerakom, megkaphatja. De mit kezdjek a 30 lovassal, amit adnak hozzá? :-)

Add el!

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #234 Dátum: 2006 Február 05, 18:25:03 »

Az a Buszba megy... Bár, ki tudja... Ha hamar sikerül rendbe tenni a kétezres mocit, akkor mire összerakom, megkaphatja. De mit kezdjek a 30 lovassal, amit adnak hozzá? :-)

és máris lesz mibe beletenni az NGA-tól vett 1500-öst!  Wink
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #233 Dátum: 2006 Február 05, 18:21:23 »

és máris lesz mibe beletenni az NGA-tól vett 1500-öst!  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #232 Dátum: 2006 Február 05, 18:21:11 »

Az eredetiség mániámat ki tudum élni az Oválon. Szerintem megnézem, hogy mennyi cucc kellene hozzá. Ha baromi sok dolog hiányzik, akkor otthagyom. Költeni sokkal többet nem szeretnék rá...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #231 Dátum: 2006 Február 05, 18:19:36 »

Arra kell, hogy tudjak legózni valamit a tavasszal-nyáron, aztán járjak vele munkába. Hiányzik a boxerhang. meg hát ennyi pénzért milyen Bogikat lehet venni? Ölég porhanyósakat... Rencám meg vizsga lesz az Oválról (majd egyszer).

Eldőlt a kérdés úgy látom. Jó legózást!

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #230 Dátum: 2006 Február 05, 18:19:21 »

szerintemis vedd meg, ha nem gáz, hogy keverék

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #229 Dátum: 2006 Február 05, 18:17:05 »

Arra kell, hogy tudjak legózni valamit a tavasszal-nyáron, aztán járjak vele munkába. Hiányzik a boxerhang. meg hát ennyi pénzért milyen Bogikat lehet venni? Ölég porhanyósakat... Rencám meg vizsga lesz az Oválról (majd egyszer).

Ha nem a múzeumba szánod, ne gondolkodjál, alkudjál! Nem tiszta, akkor mi van? Használható. Bogár.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #228 Dátum: 2006 Február 05, 18:13:11 »

Nincs vizsga. Szinte minden megvan. nemtom, mi a föt csináljak. A lefényezett, kikasznizott bódé azért nem 2 forint, ráadásul van hozzá 2 régi rendszám, ami igen nagy vágyam... Megprószálok alkudozni majd...

Ha nem a múzeumba szánod, ne gondolkodjál, alkudjál! Nem tiszta, akkor mi van? Használható. Bogár.

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #227 Dátum: 2006 Február 05, 18:11:18 »

Nincs vizsga. Szinte minden megvan. nemtom, mi a föt csináljak. A lefényezett, kikasznizott bódé azért nem 2 forint, ráadásul van hozzá 2 régi rendszám, ami igen nagy vágyam... Megprószálok alkudozni majd...

pont ezt akartam mondani.
így szétszedve, műszaki nélkül mondjuk 50-60 forint.
bár, ha csak össze kell legózni + megvan minden apró biszbasz + vizsga, akkor egy 100-as mehet érte
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #226 Dátum: 2006 Február 05, 18:07:47 »

Sárvédőcserékkel öregített 69, vagy 70, 1300-as...

pont ezt akartam mondani.
így szétszedve, műszaki nélkül mondjuk 50-60 forint.
bár, ha csak össze kell legózni + megvan minden apró biszbasz + vizsga, akkor egy 100-as mehet érte



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #225 Dátum: 2006 Február 05, 17:57:15 »

Ennyi az ára... :-( Majd szólok a bácsinak. :-)

én simán elhoznám 100ért Smiley mmint ha le tudnám alkudni
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #224 Dátum: 2006 Február 05, 17:55:25 »

Sárvédőcserékkel öregített 69, vagy 70, 1300-as...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #223 Dátum: 2006 Február 05, 17:55:00 »

én simán elhoznám 100ért Smiley mmint ha le tudnám alkudni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #222 Dátum: 2006 Február 05, 17:54:33 »

Vazze, nekem is...

Semilyen autót nem találtál:
"Hiba történt a program futása során. A program leáll."


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #221 Dátum: 2006 Február 05, 17:53:25 »

Na, akkor tartsunk brénsztormingot, hogy mikori autóba botlottam bele...
Itt a link, aki tud, segítsen!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=432979&command=ugras&screenwidth=1024

Köszi!

nem vagyok ennyire benne a részletekben, de ez mintha pont olyan motorháztető lenne, mint az enyémen, csak a rendszámvilágítás más

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #220 Dátum: 2006 Február 05, 17:50:17 »

Na, akkor tartsunk brénsztormingot, hogy mikori autóba botlottam bele...
Itt a link, aki tud, segítsen!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=432979&command=ugras&screenwidth=1024

Köszi!

Semilyen autót nem találtál:
"Hiba történt a program futása során. A program leáll."


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #219 Dátum: 2006 Február 05, 17:49:11 »

Na, akkor tartsunk brénsztormingot, hogy mikori autóba botlottam bele...
Itt a link, aki tud, segítsen!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=432979&command=ugras&screenwidth=1024

Köszi!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #218 Dátum: 2006 Február 05, 17:43:24 »

akkor lehet, hogy variáltak valamit azóta az autóval...
a bódé valószínűleg 68-72 közötti lehet. (tekerőgombos szellőzők, műszerfalon 3db ablakszellőzőrács, műanyagtükör, külső benzinbetöltőnyílás, viszont még nincs a hátsó-oldalsó ablakok mögött a kifli alakú kasztniszellőztetőnyílás ->1972-től van)
Spar...

Bácsi Győző
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #217 Dátum: 2006 Február 05, 17:42:13 »

akkor lehet, hogy variáltak valamit azóta az autóval...
a bódé valószínűleg 68-72 közötti lehet. (tekerőgombos szellőzők, műszerfalon 3db ablakszellőzőrács, műanyagtükör, külső benzinbetöltőnyílás, viszont még nincs a hátsó-oldalsó ablakok mögött a kifli alakú kasztniszellőztetőnyílás ->1972-től van)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #216 Dátum: 2006 Február 05, 17:35:36 »

Arra szeretném összerakni, hogy bejárjak vele a gyárba tavasztól őszig. Biztos, hogy nem D-s motor van hozzá, mert nincs szám az elején. Küldött róla képet, mindjárt kicsinyítem és felteszem. Szerinted mikori a kaszni?

a kasztni jól nézett ki. egyébként nem is csontszínű az autó, hanem sima fehér, de ez a használtautós képeken is látszik.
hétköznapi járós autónak persze össze lehetne rakni, de nagyobb pénzt nem érdemes beleölni, mert ennek soha nem lesz értéke...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #215 Dátum: 2006 Február 05, 17:32:37 »

a kasztni jól nézett ki. egyébként nem is csontszínű az autó, hanem sima fehér, de ez a használtautós képeken is látszik.
hétköznapi járós autónak persze össze lehetne rakni, de nagyobb pénzt nem érdemes beleölni, mert ennek soha nem lesz értéke...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #214 Dátum: 2006 Február 05, 17:24:45 »

bocs, 57-es vagy 58-as alvázra...
egyébként a kasztni sem 66-os, szóval a hirdetés ezen része sem fedi a valóságot. (3 szellőzőnyílás van a műszerfalon, meg még egy csomó árulkodó jel, hogy nem 66-os)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #213 Dátum: 2006 Február 05, 17:22:25 »

Hasonlítsd össze a fotókat! Ez tutira ugyanaz az autó, csak valaki azóta felszerelt rá két indexet, meg kicserélte a lámpakereteket feketéről krómra. Az érdi faszi meséje így szólt: első tulajtól vette az autót, majd valami öreg karosszérialakatos bácsival kilakatoltatta, majd lefényeztette, de aztán a bácsi meghalt és már nem lett összerakva az autó. A faszi kertjében állt leponyvázva. (ez volt kb. 1 éve)
A motorja egy D-s 1200-es volt. Le is van fotózva. Valahogy nem tudom elképzelni, hogy valaki átépítette azóta egy 53-as alvázra... .

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #212 Dátum: 2006 Február 05, 16:41:53 »

Köszi a segítséget!
SID!
nem emlékszel, hogy az az érdi autó milyen alvázon volt? Mert ez egy 57 vagy 58-as alvázon van, és ezek szerint a motor is eredeti (vagy korhű, de a 79-ben még hivatalos forgalmi szerinti).
A kaszni mennyire volt szépen megcsinálva?
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #211 Dátum: 2006 Február 05, 16:09:50 »

Igaz, ugyanaz a táblázat.

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #210 Dátum: 2006 Február 05, 16:01:11 »

lehet 53-as is, de akkor a sorszám elején az 1-es után van egy kötőjel és utána követi a többi szám. (ilyet élőben még nem figyeltem meg, de az NGA könyvében így szerepel.)
egyébként meg 57-es.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #209 Dátum: 2006 Február 05, 15:56:43 »

NGA!

Az 1868937 mikori motorszám?
Engem sem, de
A Hogyan tovább VW szerint :
'56 XII 1678209
'57 VIII 1937450
30LE
 Smiley

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #208 Dátum: 2006 Február 05, 15:06:47 »

NGA!

Az 1868937 mikori motorszám?

szerintem 1954-55, bár nem engem kérdeztél az igaz...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Oldalak: 1 ... 2003 2004 2005 2006 2007 [2008] 2009 2010 2011 2012 2013 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.