www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 19:03:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3228 3229 3230 3231 3232 [3233] 3234 3235 3236 3237 3238 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30549660 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12556 Dátum: 2006 Augusztus 29, 16:45:11 »

20/9111661
Igaz, hogy én nem voltam a megszólítottak között.... Smiley
Akkor mindenkinek,és Neked külön köszönöm!! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #12555 Dátum: 2006 Augusztus 29, 16:22:44 »

HELP URAIM.
Ha tudja valaki Gumibogi telszámát,sugja meg S.O.S.
Köszzzzz! Cheesy
20/9111661
Igaz, hogy én nem voltam a megszólítottak között.... Smiley
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12554 Dátum: 2006 Augusztus 29, 15:39:37 »

HELP URAIM.
Ha tudja valaki Gumibogi telszámát,sugja meg S.O.S.
Köszzzzz! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12553 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:48:38 »

Typ 117 elszámolta magát, én is onnan veszem az adatokat.
A rövid váltó 4,375 én nem 3,875
Ő nem rövid váltóval számolt
igen, igazad van.
és olyan váltó nincs is amit irtam
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12552 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:48:31 »

Miért is? Ha csak a területet nézem akkor min. dupla akkora mint a gyári karbi (teljes gáznál). Akkor hogy is van ez? Most mi korlátoz be tulajdonképpen nagy fordulaton (hiszen a hengerfejben lévő szívócsatorna meg 30-as (vagy 32-es?...nememlékszem Sad )

A gyárinál talán jobb, légtömegáram szempontjából, a kérdés, hogy be lehet-e úgy állítani, hogy a teljes fordulatszám tartományban jó keveréket adjon, mert fordulaton nagy lesz a légsebesség a venturiban. A széria ezt tudja, de ezek nem szokták. Ezért kell sokkal nagyobb belőlük, mint a széria, hogy ne legyen akkora légsebesség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12551 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:45:27 »


THX
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12550 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:45:15 »


A typ3-asom is 4500-öt forog ki a középhosszú (0.88 és 4.125 vég) váltóval ez 145 km/h, összetenném a kezem egy 5500-as fordulatért 4.-ben.

Nem ezen dolgozol?  Grin Grin

És én is.  Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 29, 14:58:45 írta Bill »
Leon 1303
« Hozzászólás #12549 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:44:50 »

Köszi de nem erre gondoltam, hanem hofferére
www.volkswagentuning.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12548 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:44:14 »

Ez viszont odabasz!  Shocked
<beszúrt kép törölve>

Ilyesmik voltak Spaban is Shocked



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #12547 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:44:08 »

Tuti rossz az a km/h mérés!
Ha valaki megnézi a videót, vagy ottvolt, az tudja, hogy végig egymás mellett mentünk, a 3/4-e körül egy fél hajszállal előrébb kerültem, aztán lasan kezdett feljönni a sanyi, de csak csak nekem mért jobb eredmény!
Az nagy élmény volt, mikor egymásra néztünk a cél után!
Ő egy "afenéba majdnem megvolt"
én megy egy "jeee na végre már egyet nyertem"
Már akkor hirtelen így döntöttünk ketten ott a célban.
Aztán a monitoron is láttuk!

JA, és akkor még a 31-es karbim volt fent!  Wink

Ez pontyosan így történt.....  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12546 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:43:48 »

Meddig?
rövid váltónál kb 6000-et kell forogni a motornak a 177 km/h-hoz. Attól, hogy álló helyzetben leforog a motor 6000-et, az még nem jelenti azt, hogy 4. fokozatban is leforogja. Nem nem szoktuk 4-ben 5000-ig forgatni, hanem nem tudjuk. Egy padlógáz esetén nem pörög ennyit. A légellenállás miatt max 4500-at kb


A typ3-asom is 4500-öt forog ki a középhosszú (0.88 és 4.125 vég) váltóval ez 145 km/h, összetenném a kezem egy 5500-as fordulatért 4.-ben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12545 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:43:37 »


Köszi de nem erre gondoltam, hanem hofferére
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #12544 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:43:17 »

Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.

Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....

Miért is? Ha csak a területet nézem akkor min. dupla akkora mint a gyári karbi (teljes gáznál). Akkor hogy is van ez? Most mi korlátoz be tulajdonképpen nagy fordulaton (hiszen a hengerfejben lévő szívócsatorna meg 30-as (vagy 32-es?...nememlékszem Sad )

'81 Hecho en México
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12543 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:42:38 »

mi is a címe (honlap)

http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/getriebeberechnung3.php
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12542 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:42:20 »

Amúgy szerintem Typ117 a CSP honlapján számolt, mert ott van egy ilyen kalkulátor, bár ez korántsem biztos

amúgy nem azt mondtam, hogy a Leon vagy a TBK bogara ennyit forog, hanem azt, hogy lehetséges ez, amit Typ 117 leírt szvsz
Typ 117 elszámolta magát, én is onnan veszem az adatokat.
A rövid váltó 4,375 én nem 3,875
Ő nem rövid váltóval számolt
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12541 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:41:42 »

a hoffer oldalán van egy videó az ő gyorsulásáról,
és a másodiknál ott ugrándozik türelmetlenül, mint egy megvadult bika a bogim mögötte  Evil

mi is a címe (honlap)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12540 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:41:40 »

Amúgy szerintem Typ117 a CSP honlapján számolt, mert ott van egy ilyen kalkulátor, bár ez korántsem biztos

amúgy nem azt mondtam, hogy a Leon vagy a TBK bogara ennyit forog, hanem azt, hogy lehetséges ez, amit Typ 117 leírt szvsz
igen onnan írtam
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12539 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:41:34 »


Az egyes GTi 100-on van 8 sec alatt. 850 Kg!  Nekem volt.


A gyári GTI 1,6 az 9,8 alatt van százon. Nekem is volt :-)
Leon 1303
« Hozzászólás #12538 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:41:01 »

Ez viszont odabasz!  Shocked

icipici turbó  Grin
erről van videó is a neten.
elég beteg hangja van...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12537 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:40:44 »


De valami tényleg nem stimmel, széria 1.6-os bogár 18-19 mp alatt van százon.

ezt nem értem én sem. ezek sokkal erősebb autóra utalnak mint egy 50 lovas
Leonnak igaza lesz, az a sebesség mérő rossz volt. (de lehet h csak az egyik oldali)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12536 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:40:38 »

Meddig?
rövid váltónál kb 6000-et kell forogni a motornak a 177 km/h-hoz. Attól, hogy álló helyzetben leforog a motor 6000-et, az még nem jelenti azt, hogy 4. fokozatban is leforogja. Nem nem szoktuk 4-ben 5000-ig forgatni, hanem nem tudjuk. Egy padlógáz esetén nem pörög ennyit. A légellenállás miatt max 4500-at kb

Amúgy szerintem Typ117 a CSP honlapján számolt, mert ott van egy ilyen kalkulátor, bár ez korántsem biztos

amúgy nem azt mondtam, hogy a Leon vagy a TBK bogara ennyit forog, hanem azt, hogy lehetséges ez, amit Typ 117 leírt szvsz
Leon 1303
« Hozzászólás #12535 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:39:57 »

a hoffer oldalán van egy videó az ő gyorsulásáról,
és a másodiknál ott ugrándozik türelmetlenül, mint egy megvadult bika a bogim mögötte  Evil
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12534 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:39:32 »

Ez viszont odabasz!  Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12533 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:37:28 »


Az egyes GTi 100-on van 8 sec alatt. 850 Kg!  Nekem volt.

De valami tényleg nem stimmel, széria 1.6-os bogár 18-19 mp alatt van százon.

Na most derül ki, hogy manipulálták az eredményeket!

Amúgy nekem nagyon szimpatikusan gyorsult a barack színű bogi is, kár, hogy nem láthattuk együtt a hoffer csodával
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12532 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:37:20 »

milyen bogárral mész te negyedikben 5000-es fordulaton? ;-)

Tuning bogárral!  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12531 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:37:15 »

szerintem nem vicc, csak nem szoktuk 5000-ig pörgetni és különben a légellenállás miatt a nagyobb sebességnél, nagyobb fokozatban már nem lehet ezeket az eredményeket elérni, ezek elméleti számok vagy fogalmazzunk úgy egy bivaly erős motor produkálhatja szvsz

Meddig?
rövid váltónál kb 6000-et kell forogni a motornak a 177 km/h-hoz. Attól, hogy álló helyzetben leforog a motor 6000-et, az még nem jelenti azt, hogy 4. fokozatban is leforogja. Nem nem szoktuk 4-ben 5000-ig forgatni, hanem nem tudjuk. Egy padlógáz esetén nem pörög ennyit. A légellenállás miatt max 4500-at kb
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12530 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:36:44 »

Milyen bogárral mész te 177-et negyedikben?
azt nem is mondtam, csak hogy az 5000es fordulathoz ez a sebesség tartozna, ha képes lenne minden sebességben annyit forogni.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12529 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:36:41 »

A Gusztiéval!  Grin

Milyen bogárral mész te 177-et negyedikben?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12528 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:35:28 »

Még valamit nem értek. Ha nem TBK nyert, akkor nem gyorsult annyira, amennyire maximálisan lehetséges lenne. Akkor azt nem értem, hogy ha maximálisan gyorsul, akkor 100 km/h-ra 13sec-nél jobb időt ér el? Azért nem értem, mert a Golf 1 GTI 1,6-os 110 LE-s motorral, amit ki lehet forgatni 7-8000-ig gyorsul fel 10 mp alatt 100-ra. Ezek alapján viszonyitva akkor ez a motor kb 80-90 LE-s?


Az egyes GTi 100-on van 8 sec alatt. 850 Kg!  Nekem volt.

De valami tényleg nem stimmel, széria 1.6-os bogár 18-19 mp alatt van százon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12527 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:35:22 »

Milyen bogárral mész te 177-et negyedikben?

milyen bogárral mész te negyedikben 5000-es fordulaton? ;-)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12526 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:34:21 »

Ez most valami vicc?

szerintem nem vicc, csak nem szoktuk 5000-ig pörgetni és különben a légellenállás miatt a nagyobb sebességnél, nagyobb fokozatban már nem lehet ezeket az eredményeket elérni, ezek elméleti számok vagy fogalmazzunk úgy egy bivaly erős motor produkálhatja szvsz
Leon 1303
« Hozzászólás #12525 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:34:10 »

gumim:

165 R 15  86 T  OR 34
Barum méd in cseszká republika
a kódok alapján, anno 1994-ben készült és téli gumi!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12524 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:32:46 »

nem akart az lenni.. mit néztem rosszul?

Milyen bogárral mész te 177-et negyedikben?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12523 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:31:45 »

Ez most valami vicc?
nem akart az lenni.. mit néztem rosszul?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12522 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:31:25 »

mondom tuti rossz az az eredmény...

Értem én :-)

Az enyém kb 30 mp alatt éri el a 100-at :-) A hosszúváltó nem hazudik :-)
Igaz a végsebességem is csak 125 km/h kb :-) A motor nem birja jobban tolni a kasznit
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12521 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:30:47 »

rövid váltónál és 165/80as gumikon az 5000es fordulatnál:
1: 41km/h
2: 76
3: 125
4: 177 Evil
és hosszúban csak a negyedik különbözik

Ez most valami vicc?
Leon 1303
« Hozzászólás #12520 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:30:40 »

Még valamit nem értek. Ha nem TBK nyert, akkor nem gyorsult annyira, amennyire maximálisan lehetséges lenne. Akkor azt nem értem, hogy ha maximálisan gyorsul, akkor 100 km/h-ra 13sec-nél jobb időt ér el? Azért nem értem, mert a Golf 1 GTI 1,6-os 110 LE-s motorral, amit ki lehet forgatni 7-8000-ig gyorsul fel 10 mp alatt 100-ra. Ezek alapján viszonyitva akkor ez a motor kb 80-90 LE-s?
mondom tuti rossz az az eredmény...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #12519 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:30:18 »

Segítek.

de az is lehet, hogy átküldöm neked emilen, persze nem kizárt, hogy megmosolygod majd, de nekem túl profi  Roll Eyes
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12518 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:29:25 »

Még valamit nem értek. Ha nem TBK nyert, akkor nem gyorsult annyira, amennyire maximálisan lehetséges lenne. Akkor azt nem értem, hogy ha maximálisan gyorsul, akkor 100 km/h-ra 13sec-nél jobb időt ér el? Azért nem értem, mert a Golf 1 GTI 1,6-os 110 LE-s motorral, amit ki lehet forgatni 7-8000-ig gyorsul fel 10 mp alatt 100-ra. Ezek alapján viszonyitva akkor ez a motor kb 80-90 LE-s?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #12517 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:29:02 »

neeem?

1: 40
2: 80
3: 110
4: 145 eddig... Evil
rövid váltónál és 165/80as gumikon az 5000es fordulatnál:
1: 41km/h
2: 76
3: 125
4: 177 Evil
és hosszúban csak a negyedik különbözik
Oldalak: 1 ... 3228 3229 3230 3231 3232 [3233] 3234 3235 3236 3237 3238 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.