www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:14:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3219 3220 3221 3222 3223 [3224] 3225 3226 3227 3228 3229 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28128897 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12862 Dátum: 2006 Szeptember 04, 21:32:05 »

balos és jobbos




Bazeg ez érdekes! Itt nem is balansz cső van, hanem csak az egyik karburátoron van alapjáratilevegő szelep és azt vezetik oda a másikhoz? Így csak egy helyen kell állítani...
Nagyon szar a monitorom itthon, kezd behalni, nagyon kontrasztos, csak szinte a körvonalait látom a karbiknak...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12861 Dátum: 2006 Szeptember 04, 21:29:33 »

Gratulálok Robi!!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12860 Dátum: 2006 Szeptember 04, 21:12:39 »

pedig de. azért kellenek az összekötők

balos és jobbos



[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12859 Dátum: 2006 Szeptember 04, 21:09:40 »

Én még mindig nem tartom elképzelhetetlennek hogy olyan lengések alakuljanak ki hogy a keverőcsőben vissza vissza tol egy picit szelepzáráskor.Talán ezt igazolja a nagyobb főfúvóka is.Előírttal lehet hogy jobb lenne?Meg a kisebb féklevegő is ezt csinálhatja ugye fordítva-kisebb féklevegő nagyobb ellenállás visszarúgáskor.
Persze lehet hogy csak túlkombinálok, de azért a könyv szerinti méretekkel nem lenne szabad csúnyán muzsikálnia.
Mondjuk a kisebb venturi orvosság lehet sokmindenre de SZVSZ fordulaton hanyattbaszós és városi tötyörgésben szépen ketyegő motort nehéz lesz behangolnod.
Most aztán lesz tapasztalatgyűjtés. Grin


Nem én vagyok a világon az első, aki 40 DCNF-et tesz fel rövid szívócsővel typ3-as motorra. Ezek a karbik is egy 1835-ösről jöttek le, lehet, hogy hagyni kellett volna úgy, ahogy volt... Még vissza lehet csinálni, lehet, hogy meg is teszem majd. A fúvókázási javaslatok mind kevesebbet írnak.
nem gond, csak sok vele az ügyeskedés, variálás, szerelgetés. De a végén kikombinálok egy jót és akkor lesz nemulass!  Wink


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12858 Dátum: 2006 Szeptember 04, 21:06:57 »

Nem tűnt fel, de nem is nagyon tudom elképzelni, hogy csak az egyik oldalt lehet állítani. 

pedig de. azért kellenek az összekötők
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12857 Dátum: 2006 Szeptember 04, 21:05:26 »

aham. az én pdsit-jeim már ránézésre sem egyformák, állítgatni is csak a baloldalon lehet.

de amikor a ston-ét baszkuráltad, nem tűnt fel?

Nem tűnt fel, de nem is nagyon tudom elképzelni, hogy csak az egyik oldalt lehet állítani. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12856 Dátum: 2006 Szeptember 04, 20:46:26 »

.

Kb 20-szal van nagyobb főfúvóka benne, mint javasolják (140->160), valamint az alapjárati is 60-as a javasolt 50-es helyett...és még mindig kevés. Szerintem a 32-es venturit 30-asra cserélem, hogy gyorsabb légáram legyen. Még az is lehet, hogy 28-as kéne...




Én még mindig nem tartom elképzelhetetlennek hogy olyan lengések alakuljanak ki hogy a keverőcsőben vissza vissza tol egy picit szelepzáráskor.Talán ezt igazolja a nagyobb főfúvóka is.Előírttal lehet hogy jobb lenne?Meg a kisebb féklevegő is ezt csinálhatja ugye fordítva-kisebb féklevegő nagyobb ellenállás visszarúgáskor.
Persze lehet hogy csak túlkombinálok, de azért a könyv szerinti méretekkel nem lenne szabad csúnyán muzsikálnia.
Mondjuk a kisebb venturi orvosság lehet sokmindenre de SZVSZ fordulaton hanyattbaszós és városi tötyörgésben szépen ketyegő motort nehéz lesz behangolnod.
Most aztán lesz tapasztalatgyűjtés. Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12855 Dátum: 2006 Szeptember 04, 20:36:08 »

Ezt hogy érted? Jobbos meg balos?  1970-től azonos volt a fúvókázása, csak korábban volt a bal oldalon más főfúvóka. (2.5-tel kisebb)

aham. az én pdsit-jeim már ránézésre sem egyformák, állítgatni is csak a baloldalon lehet.

de amikor a ston-ét baszkuráltad, nem tűnt fel?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12854 Dátum: 2006 Szeptember 04, 20:18:13 »

tán mert ott a kettő közel sem egyforma

Ezt hogy érted? Jobbos meg balos?  1970-től azonos volt a fúvókázása, csak korábban volt a bal oldalon más főfúvóka. (2.5-tel kisebb)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12853 Dátum: 2006 Szeptember 04, 20:11:16 »




Ezen nincs szívócső összekötő vezeték (balansz cső), de nem is szoktak ilyet használni a hengerenkénti venturisnál. Érdekes, mert a két PDSIT-vel nagyon bután ment nélküle.



Nekem volt PDSIT variáció a bogaramon, az veszettül ment, viszont most hogy mondod összekötőcső nélkül úgy rémlik nekem is volt valami bajom vele.Faramuci dolog ez az áramlástechnika.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12852 Dátum: 2006 Szeptember 04, 20:08:22 »

Érdekes, mert a két PDSIT-vel nagyon bután ment nélküle.

tán mert ott a kettő közel sem egyforma
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12851 Dátum: 2006 Szeptember 04, 19:54:35 »

Nem biztos, hogy amit néztek az nem jó.
Gondolom a Te esetedben valami extra rövid szívócsővel van szerelve, aTyp3 motortér miatt.
Lehet hogy egy hoszabb szívócsővel eltűnnének a lukak.
Szívócső összekötő vezeték van rajta?Bár hülye kérdés, mert biztos nincs.

Most hagytam abba a variálást.
Betettem 170-es air correction (féklevegő) fúvókát és bizony nagyon sokat javult. Most már autózható, vezethető, de még mindig elszagényedik középtartományban. Méregettem a rugalmassági adatokat, de ahol határozott javulás van az a 60-100 3. fokozatban, mert bizony az alig van 10 sec felett. (10.2) Kisebb fordulatról nem húz jól, érezhetően valami van szerintem az átmenet az alapjárati és a fő rendszer között még mindig lukas egy kicsit, mert ha 4.-ben hatvanról gyorsítok, akkor negyed gáznál jóval erősebb, mint félgáznál...visszaengedem a pedált és megindul.
Az F14-es kehelycső helyett beraktam az F36-ost, most mindenhol (középtartomány) majdnem tökéletes, de fent nagyon belassul, szerintem ott meg túldúsul. talán egy 190-es féklevegő megoldaná, de olyanom egyelőre nincs...

Kb 20-szal van nagyobb főfúvóka benne, mint javasolják (140->160), valamint az alapjárati is 60-as a javasolt 50-es helyett...és még mindig kevés. Szerintem a 32-es venturit 30-asra cserélem, hogy gyorsabb légáram legyen. Még az is lehet, hogy 28-as kéne...

De már alakul, lelkes vagyok.  Alapjárat csodaszép és egyenletes, állandó. Jól is indul az autó, hidegen kicsit nehezen, ez is arra utal, hgy semmiképpen nem dús az alapjárat.


Ezen nincs szívócső összekötő vezeték (balansz cső), de nem is szoktak ilyet használni a hengerenkénti venturisnál. Érdekes, mert a két PDSIT-vel nagyon bután ment nélküle.

« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 04, 19:56:45 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12850 Dátum: 2006 Szeptember 04, 16:48:02 »

Fején találtad a szöget, mentségükre legyen mondva, hogy könyvből nézték...

Viszont azt mondták, (telefonba), hogy a féklevegő túl nagy, tegyek bele kisebbet és akkor jó lesz. Ez is megkérdőjelezhető, mert a féklevegő (air correction jet) minél nagyobb annál több emulziót képez a keverőcsőben és annál többet tud a motor beszívni... legalábbis az általam eddig tapasztaltak szerint. Tegyél a PICT-be 150-es féklevegőt és azonnal bedúsul, mint az állat. Nekem nincs tapasztalatom ezekkel a weberekkel, de szerintem itt is ez a helyzet. Sajnos nem tudok a 220-as fúvókákból 180-asokat csinálni... Beforrasztanám, de nincs ilyen kis fúróm, meg pisztolyfúróval ilyet fúrni... Dörzsár az van.

Úgyis kitalálom, csak idő és türelem kérdése.

Nem biztos, hogy amit néztek az nem jó.
Gondolom a Te esetedben valami extra rövid szívócsővel van szerelve, aTyp3 motortér miatt.
Lehet hogy egy hoszabb szívócsővel eltűnnének a lukak.
Szívócső összekötő vezeték van rajta?Bár hülye kérdés, mert biztos nincs.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12849 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:17:59 »



Fasza!
Használjátok egészséggel Wink
T4ről nincs képed,igaz?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12848 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:17:13 »

ÉLjen az Ifjú Pár
 Wink

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

ITT

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12847 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:07:11 »

12787
Ott van jobb kép Wink

Hol???
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12846 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:05:20 »

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12845 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:04:25 »


A menyasszonyi kocsi...

12787
Ott van jobb kép Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12844 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:03:26 »

Sziasztok!

Először szeretném megköszönni azoknak akiknek eszébe jutottunk!
Álítólag egy igazán jó bulit sikerült csinálnunk. Ízlett az embereknek a kaja, jó volt az idő, csak kevesen táncoltak (a zenész szerint).
Szerintem fasza volt minden.
És nászajándékba kaptunk egy T3 Westfalia-t.Smiley

Képet a T3ról Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12843 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:00:38 »


A menyasszonyi kocsi...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12842 Dátum: 2006 Szeptember 04, 14:54:28 »

Akkor ezek után mi a véleményed AUTÓ-PRIMA BT-ről? (Már csak azért mert ők ajánlották ezt az összeállítást...)

Fején találtad a szöget, mentségükre legyen mondva, hogy könyvből nézték...

Viszont azt mondták, (telefonba), hogy a féklevegő túl nagy, tegyek bele kisebbet és akkor jó lesz. Ez is megkérdőjelezhető, mert a féklevegő (air correction jet) minél nagyobb annál több emulziót képez a keverőcsőben és annál többet tud a motor beszívni... legalábbis az általam eddig tapasztaltak szerint. Tegyél a PICT-be 150-es féklevegőt és azonnal bedúsul, mint az állat. Nekem nincs tapasztalatom ezekkel a weberekkel, de szerintem itt is ez a helyzet. Sajnos nem tudok a 220-as fúvókákból 180-asokat csinálni... Beforrasztanám, de nincs ilyen kis fúróm, meg pisztolyfúróval ilyet fúrni... Dörzsár az van.

Úgyis kitalálom, csak idő és türelem kérdése.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #12841 Dátum: 2006 Szeptember 04, 14:33:51 »

..........És nászajándékba kaptunk egy T3 Westfalia-t.Smiley

Minden szépet, s jót Nektek!!  Wink
Akkó én is megnősülök!! De T2-vel is kiegyezem....  Tongue Grin Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12840 Dátum: 2006 Szeptember 04, 14:32:44 »

Sziasztok!

Először szeretném megköszönni azoknak akiknek eszébe jutottunk!
Álítólag egy igazán jó bulit sikerült csinálnunk. Ízlett az embereknek a kaja, jó volt az idő, csak kevesen táncoltak (a zenész szerint).
Szerintem fasza volt minden.
És nászajándékba kaptunk egy T3 Westfalia-t.Smiley
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #12839 Dátum: 2006 Szeptember 04, 13:54:13 »

ez nagyon megtetszett...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #12838 Dátum: 2006 Szeptember 04, 13:38:39 »

A hétvégén minden szabadidőm a karbik ( 40 DCNF) állítgatásával telt, csak hogy képben legyetek, több, mint negyed tank benzin püfögött el, szinte állóhelyben.
Jelenleg úgy áll, hogy príma az alapjárat, fordulaton is megyeget, közte meg egy nagy lyuk van. Sajnos ezt csak nagyon nagy fúvókákkal (65 alapjárati, 150-es fő) sikerült elérnem, ami azt bizonyítja, hogy a torokban kicsi a légsebesség -> nagy a 32-es venturi ehhez a motorhoz.
..


Akkor ezek után mi a véleményed AUTÓ-PRIMA BT-ről? (Már csak azért mert ők ajánlották ezt az összeállítást...)

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12837 Dátum: 2006 Szeptember 04, 13:28:13 »

Itt pécsen a Tschokker-ék pont ezt szokták csinálni padon. És akkor nem megy el annyi benzin, meg idő sem.

Itt is van műhely, el is vállalnák, de akkor nem ÉN gűjtöm a tapasztalatot, hanem ŐK.  Néha jó megnézni azt, hogy reagál a karbi a beavatkozásokra.


Egyébként egyszerűen fantasztikus hogy megváltoztatta a motor a két másik karbi. Még közel sincs a jóhoz, de mintha egy teljesen másik motor lenne benne. Nem csak a hangja miatt, hanem ahogy megváltozott a gázreakciója, mintha a forgó tömegek felére csökkentek volna, veszi a tüzet, 3.-ban, 80-nál, ahol már csak úgy "lendületből" forgott tovább most átviharzik, mint a szél. Szinte féltem, hogy mindjárt szétrepül a blokk.
Sajnos a közúton használt alsó-közepes fordulat tele van lyukakkal, ezen dolgozom most.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12836 Dátum: 2006 Szeptember 04, 12:41:49 »

A hétvégén minden szabadidőm a karbik ( 40 DCNF) állítgatásával telt, csak hogy képben legyetek, több, mint negyed tank benzin püfögött el, szinte állóhelyben.

Jelenleg úgy áll, hogy príma az alapjárat, fordulaton is megyeget, közte meg egy nagy lyuk van. Sajnos ezt csak nagyon nagy fúvókákkal (65 alapjárati, 150-es fő) sikerült elérnem, ami azt bizonyítja, hogy a torokban kicsi a légsebesség -> nagy a 32-es venturi ehhez a motorhoz.


De tegnap este kigyúlt egy kis fény az alagútban, megrázta magát és olyan húzott, hogy ilyen hangja és ilyen gyorsulása még nem volt ennek az autónak soha.. 80-ról harmadikban komolyat megindult.

Egyelőre még nem forgalomképes az autó. Munka van vele még sok. Vagy 28-as vagy 30-as venturi kell, de nem tudom melyik.Talán a kisebb.

Itt pécsen a Tschokker-ék pont ezt szokták csinálni padon. És akkor nem megy el annyi benzin, meg idő sem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12835 Dátum: 2006 Szeptember 04, 12:33:50 »

A hétvégén minden szabadidőm a karbik ( 40 DCNF) állítgatásával telt, csak hogy képben legyetek, több, mint negyed tank benzin püfögött el, szinte állóhelyben.

Jelenleg úgy áll, hogy príma az alapjárat, fordulaton is megyeget, közte meg egy nagy lyuk van. Sajnos ezt csak nagyon nagy fúvókákkal (65 alapjárati, 150-es fő) sikerült elérnem, ami azt bizonyítja, hogy a torokban kicsi a légsebesség -> nagy a 32-es venturi ehhez a motorhoz.


De tegnap este kigyúlt egy kis fény az alagútban, megrázta magát és olyan húzott, hogy ilyen hangja és ilyen gyorsulása még nem volt ennek az autónak soha.. 80-ról harmadikban komolyat megindult.

Egyelőre még nem forgalomképes az autó. Munka van vele még sok. Vagy 28-as vagy 30-as venturi kell, de nem tudom melyik.Talán a kisebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dr_shakter
Hozzászólások: 347


« Hozzászólás #12834 Dátum: 2006 Szeptember 04, 12:29:23 »

sámli baj én voltam a balek....
Nem elérhető dr_shakter
Hozzászólások: 347


« Hozzászólás #12833 Dátum: 2006 Szeptember 04, 12:27:03 »

bocsesz titeket is meg szokott viccelni a rendszer? mert hogy nekem válaszról küldött értesítést, de nem van válaszom Smiley
vagy én vagyok balov Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #12832 Dátum: 2006 Szeptember 04, 11:25:48 »

Nagyon sok Boldogságot az ijú párnak, Ratronak és KedVWesének!!
 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #12831 Dátum: 2006 Szeptember 04, 09:36:34 »

jajjj!!
az ilyen oldalakat nem lehetne bezáratni???  Evil
Nem 
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #12830 Dátum: 2006 Szeptember 04, 09:23:32 »

jajajajaj!

Fogadjátok őszinte gratulációmat... 
Nem elérhető dr_shakter
Hozzászólások: 347


« Hozzászólás #12829 Dátum: 2006 Szeptember 03, 22:45:02 »

Alapkőletételes kitűző: Sajnos rengeteg a gagyi utánzat belőle. Erre iparág alakult. Mint a vaskeresztre. A 28e Ft-os ár igencsak magas érte. A Vaterán levő is hamisitvány, eléggé gagyi is. Sajna rengeteg ilyen van a piacon. Ha esetleg 2VH-s relikvia kell, azzal tele van a pécsi vásár, de 70%-a hamis.
háli gáli!
köszesz az infót bár egy barátom aki bank of izrael névre hallgat és némileg ért ezen dolgokhoz azt nyilatkozta, hogy valószínű(80%) valódi...
nem tom mindenkinek szívesen fogadom az ötleteit, ami ilyen iránultságú...
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #12828 Dátum: 2006 Szeptember 03, 22:38:36 »

Ratro! Hogy sikerült az esküvő?!

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12827 Dátum: 2006 Szeptember 03, 22:07:03 »

dánka fűr lípling az informácijónent
inkább csak amolyan érdeklődés volt, de természetesen érdekel a dolog , inkább vásárolnék, mert árválkodik nálam egy unka frontos tányér(bár ez igaz nagyapá, de nem bogaras) és nem szeretném ha unalmában levetné magát valamely magas asztali részről...
bár most kaptam ajánlatot egy kdf-s kitűzőre, de nemet mondtmrá (a córesz közepén nem volt rá 100 euróm)

Alapkőletételes kitűző: Sajnos rengeteg a gagyi utánzat belőle. Erre iparág alakult. Mint a vaskeresztre. A 28e Ft-os ár igencsak magas érte. A Vaterán levő is hamisitvány, eléggé gagyi is. Sajna rengeteg ilyen van a piacon. Ha esetleg 2VH-s relikvia kell, azzal tele van a pécsi vásár, de 70%-a hamis.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12826 Dátum: 2006 Szeptember 03, 21:58:10 »

Jabocs kihagytam:
http://www.vw-1303.com/

jajjj!!
az ilyen oldalakat nem lehetne bezáratni???  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #12825 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:54:54 »

kukkenzí bitte nocheinmal
Basszus 5 perce nézem majd kifojt a szemem , de csak a frissítést nem nyomtam meg én hülye.
Már látom.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12824 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:47:39 »

Jabocs kihagytam:

http://www.vw-1303.com/

kukkenzí bitte nocheinmal
1303LS
« Hozzászólás #12823 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:39:54 »

melyiket?
Jabocs kihagytam:

http://www.vw-1303.com/
Oldalak: 1 ... 3219 3220 3221 3222 3223 [3224] 3225 3226 3227 3228 3229 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.