www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 18:12:52
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
537
538
539
540
541
[
542
]
543
544
545
546
547
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3465572 alkalommal)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #644 Dátum:
2008 Március 14, 21:34:53 »
hát ez az, én egy másik oldalról fogom megközeliteni ezt a témát.
bár úgy tűnik nekem cserélnem kell majd a hajtókart.
Idézetet írta: ESZ - 2008 Március 14, 21:32:02
konkrétan mit neveznél szopásnak?
én a csapszeget tartottam a legnagyobbnak mert 24mm csak a wbx meg a levegős 2.0 nak van ezért vettem meg bogarazo kollégátol a H+D garnitúrát , hajtókart nem fogok cserélni , nincs értelme marad a wbx
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #643 Dátum:
2008 Március 14, 21:32:02 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Március 14, 21:27:19
szeretném elkerülni a nagy szopásokat.
konkrétan mit neveznél szopásnak?
én a csapszeget tartottam a legnagyobbnak mert 24mm csak a wbx meg a levegős 2.0 nak van ezért vettem meg bogarazo kollégátol a H+D garnitúrát , hajtókart nem fogok cserélni , nincs értelme marad a wbx
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #642 Dátum:
2008 Március 14, 21:27:19 »
szeretném elkerülni a nagy szopásokat.
Idézetet írta: ESZ - 2008 Március 14, 21:21:31
kicsit módositottam , az új képen van süritési arány is, de gyorsan mentetted
na olyat még nem találtam , miért kellene neked?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #641 Dátum:
2008 Március 14, 21:21:31 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Március 14, 21:17:16
mentettem.
hajtókar méret táblázat is van?
kicsit módositottam , az új képen van süritési arány is, de gyorsan mentetted
na olyat még nem találtam , miért kellene neked?
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #640 Dátum:
2008 Március 14, 21:17:16 »
mentettem.
hajtókar méret táblázat is van?
Idézetet írta: ESZ - 2008 Március 14, 21:12:03
összeütöttem egy kis segítséget , ha valaki olyan motoron töri a fejét mint én, példáúl Balage kolléga
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
bushi
Hozzászólások: 2415
-=BUS(H)MAN=-
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #639 Dátum:
2008 Március 14, 11:18:55 »
Ezt néztétek már?:
http://www.turboboxer.de/
Elég szépkis testwagen:
http://www.turboboxer.de/testwagen.htm
VW Transporter T1 (1965)
VW Lupo 1.2 TDi Triptronic (2000)
http://www.facebook.com/istvan.busak
http://hu.linkedin.com/in/istvanbusak
http://foursquare.com/bushiur
http://twitter.com/bushiur
Bill
Hozzászólások: 8608
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #638 Dátum:
2008 Március 13, 13:24:04 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Március 13, 13:22:23
meg. van 2 db 914. 1.7-es tengelyem és egy zsír új scat 296 fok, eladók
Árakat írd már meg priviben
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #637 Dátum:
2008 Március 13, 13:23:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Március 13, 13:18:49
Attól függ milyen tengely és ki csinálja. Typ1-es tengely olcsón lehet szerezni, tök hülyeség átköszörültetni.
Ha korrekt a cég, akkor megvizsgálja a felületet, hogy milyen felületkezelést alkalmaztak és vagy megköszörüli és oké, vagy ha valamilyen felületi edzést használtak, akkor visszaedzi köszörülés után. Nem olcsó.
Általánosságban elmondható, hogy igen, meg lehet csinálni korrekt minőségben is.
ez amúgy jogos ebayen akár 50-60 juroért keringenek engle stb tengelyek és az legalább tuti jó
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #636 Dátum:
2008 Március 13, 13:22:23 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Március 13, 13:17:34
Neked megvan még a 914 vezértengely?
meg. van 2 db 914. 1.7-es tengelyem és egy zsír új scat 296 fok, eladók
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #635 Dátum:
2008 Március 13, 13:18:49 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Március 13, 13:02:06
Azt mondja már meg valaki, hogy ha egy gyári vezértengelyből köszörülnek másabb vezérlésűt, az mennyire gáz? (Sok mindent kérdezhetnék, de egyszerűen a "gáz"zal összefoglaltam
)
Attól függ milyen tengely és ki csinálja. Typ1-es tengely olcsón lehet szerezni, tök hülyeség átköszörültetni.
Ha korrekt a cég, akkor megvizsgálja a felületet, hogy milyen felületkezelést alkalmaztak és vagy megköszörüli és oké, vagy ha valamilyen felületi edzést használtak, akkor visszaedzi köszörülés után. Nem olcsó.
Általánosságban elmondható, hogy igen, meg lehet csinálni korrekt minőségben is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8608
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #634 Dátum:
2008 Március 13, 13:17:34 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Március 13, 13:13:54
amennyire én tudom a typ1 tengely anyagában TELJESEN edzett, szóval abból lehet köszörülni. a typ4 csak kéreg edzett, azt pl 296 fokra már jó szívvel nem illik berakni...hallomás, nem személyes tapasztalat
Neked megvan még a 914 vezértengely?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #633 Dátum:
2008 Március 13, 13:13:54 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Március 13, 13:02:06
Azt mondja már meg valaki, hogy ha egy gyári vezértengelyből köszörülnek másabb vezérlésűt, az mennyire gáz? (Sok mindent kérdezhetnék, de egyszerűen a "gáz"zal összefoglaltam
)
amennyire én tudom a typ1 tengely anyagában TELJESEN edzett, szóval abból lehet köszörülni. a typ4 csak kéreg edzett, azt pl 296 fokra már jó szívvel nem illik berakni...hallomás, nem személyes tapasztalat
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8608
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #632 Dátum:
2008 Március 13, 13:02:06 »
Azt mondja már meg valaki, hogy ha egy gyári vezértengelyből köszörülnek másabb vezérlésűt, az mennyire gáz? (Sok mindent kérdezhetnék, de egyszerűen a "gáz"zal összefoglaltam
)
Typ117
Hozzászólások: 18495
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #631 Dátum:
2008 Március 13, 12:34:01 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Március 13, 12:21:16
Lehet hogy rossz a gondolatom,de leon motorjanak is az a baja ugy-e hogy mindig lelazul neki a hengerfej anyája?
mi lenne ha önzáros anyat haszhalna? az elvileg nem tud lelazulni.
ha jól értettem nála nem biztos hogy az anya csavarodik le, hanem a tőcsvar vagy "szakad" kifelé, vagy kitekeredik, nem? persze ha már lelazult, az anya is csavarodhat.. de akkor már mindegy GONDOLOM ÉN
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #630 Dátum:
2008 Március 13, 12:27:02 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Március 13, 12:21:16
Lehet hogy rossz a gondolatom,de leon motorjanak is az a baja ugy-e hogy mindig lelazul neki a hengerfej anyája?
mi lenne ha önzáros anyat haszhalna? az elvileg nem tud lelazulni.
100fok v feletti olajba lemelgszik az önzáró ugy is!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #629 Dátum:
2008 Március 13, 12:21:16 »
Lehet hogy rossz a gondolatom,de leon motorjanak is az a baja ugy-e hogy mindig lelazul neki a hengerfej anyája?
mi lenne ha önzáros anyat haszhalna? az elvileg nem tud lelazulni.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #628 Dátum:
2008 Március 13, 12:14:23 »
Idézetet írta: brez - 2008 Március 13, 12:11:27
Még annyiban felvilágosítanál, hogy ezt a case saver-t hogy képzeljem el? Azt hittem, hogy ez is egy olyan elvű mint a HeliCoil....
Igen, olyan elvű. Egy beágyazott, vékony falú fém persely.
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1048
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #627 Dátum:
2008 Március 13, 12:11:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Március 13, 09:49:23
Itt az igazság! Ha pedig az ember tuningol, akkor minden egyes alkatrészt nagyon meg kell nézni, makulátlannak kell minden alkotóelemnek lenni, mert ami széria motorban elketyeg 10.000 km-t, az egy komolyabb motorban 5 percet sem bír.
A tuningmotor nem tűri a "jó lesz az még, bírja még az" gondolatsort sem.
Ami pedig a tőcsavar perselyezést illeti, az a baj, hogy a M8-as csavarhoz olyan persely van, aminek az előfurata kb. M12-es méretű, tehát az M10-es furatot tovább kell fúrni, ekkor már esélytelen vagy 94-es hengerfuratot használni. Ha ez nem cél, akkor elméletileg megoldható, de a HeliCoil menetpersely javító készlet egy hosszú javítóelemmel, megfelelően előfúrva, HeliCoil jól behajtva, ragasztás (gány!) nélkül tökéletesen megfogja. A HeliCoil ha rendesen meg van csinálva, akkor jobban fog a kialakítása miatt a könnyűfém öntvényben, mintha csak simán a könnyűfémbe lenne metszve (fúrva) a menet.
Néha gyárilag is alkalmaznak hasonló megoldást pl. vízszintesen osztott hegerfejes motorkerékpároknál, ahol a hengerfej osztósíkjában forog(nak) a vezérműtengely(ek) vagy a himbatengely(ek).
(Bezzeg a buzi Yamaha nem csinálta a régi XT 500/550/600 sorotaron, ki is szakadtak a menetek...azt is csak a helicoil gyógyította meg.)
Még annyiban felvilágosítanál, hogy ezt a case saver-t hogy képzeljem el? Azt hittem, hogy ez is egy olyan elvű mint a HeliCoil....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #626 Dátum:
2008 Március 13, 10:08:17 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Március 13, 10:03:55
OFF
akkor én is félhetek a Yamaha SRX-emmel?
ON
OFF eleje: Igen. Ha elkezd folyni az olaj a szelepfedélnél eszedbe se jusson utánahúzni.... a 43616537849286257348 db csavar egyikének sem. Ha meg kiszeded a csavarokat, nézd meg melyik honnan jött, mert eltérő hosszúságúak és ha rövidet teszel egy nem oda való helyre, akkor a szükséges 8-10 Nm is kiveszi a menetet. OFF vége.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8608
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #625 Dátum:
2008 Március 13, 10:03:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Március 13, 09:49:23
(Bezzeg a buzi Yamaha nem csinálta a régi XT 500/550/600 sorotaron, ki is szakadtak a menetek...azt is csak a helicoil gyógyította meg.)
OFF
akkor én is félhetek a Yamaha SRX-emmel?
ON
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #624 Dátum:
2008 Március 13, 09:49:23 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Március 12, 20:12:10
Kehes sánta lóra nem kell aranyveretes nyereg.
Itt az igazság! Ha pedig az ember tuningol, akkor minden egyes alkatrészt nagyon meg kell nézni, makulátlannak kell minden alkotóelemnek lenni, mert ami széria motorban elketyeg 10.000 km-t, az egy komolyabb motorban 5 percet sem bír.
A tuningmotor nem tűri a "jó lesz az még, bírja még az" gondolatsort sem.
Ami pedig a tőcsavar perselyezést illeti, az a baj, hogy a M8-as csavarhoz olyan persely van, aminek az előfurata kb. M12-es méretű, tehát az M10-es furatot tovább kell fúrni, ekkor már esélytelen vagy 94-es hengerfuratot használni. Ha ez nem cél, akkor elméletileg megoldható, de a HeliCoil menetpersely javító készlet egy hosszú javítóelemmel, megfelelően előfúrva, HeliCoil jól behajtva, ragasztás (gány!) nélkül tökéletesen megfogja. A HeliCoil ha rendesen meg van csinálva, akkor jobban fog a kialakítása miatt a könnyűfém öntvényben, mintha csak simán a könnyűfémbe lenne metszve (fúrva) a menet.
Néha gyárilag is alkalmaznak hasonló megoldást pl. vízszintesen osztott hegerfejes motorkerékpároknál, ahol a hengerfej osztósíkjában forog(nak) a vezérműtengely(ek) vagy a himbatengely(ek).
(Bezzeg a buzi Yamaha nem csinálta a régi XT 500/550/600 sorotaron, ki is szakadtak a menetek...azt is csak a helicoil gyógyította meg.)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #623 Dátum:
2008 Március 13, 09:39:16 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Március 13, 08:20:52
vagy csinálni 1745-öst ,76-os löketü WBX főtengely 85.5-ös henger dugókkal
Az már azért nem ilyen egyszerű...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #622 Dátum:
2008 Március 13, 08:20:52 »
Idézetet írta: TBK001 - 2008 Március 13, 07:10:24
Nos, a cikkben ez van az adatlapon:
Motor: 64 mm löket/85,5 mm furat. Hengerűrtartalom: 1469 cm3. Gyújtás: Bosch 009, karburátor: Weber 36 IDF. Kipuff: Empi dual Quie pack, 30 lóerős turbinaház, 200 mm-es kuplung, könnyített lendkerék.
A motor képe alatt pedig a következő: AR motzorkódú blokk, 1200-as főtengely, 1,6-os hengerfejek, 1,3-as hajtókarok és megszületett a rövidlöketű 1500-as.
Ja még azt is írják, hogy a hanger talpából le kellett szedni 2 mm-t...
vagy csinálni 1745-öst ,76-os löketü WBX főtengely 85.5-ös henger dugókkal
www.talizmansport.hu
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #621 Dátum:
2008 Március 13, 07:10:24 »
Idézetet írta: vw1970 - 2008 Március 12, 13:34:54
köszi az jó lenne csak kiváncsiságból, mert nem emlékszem pontosan csak rémlik hogy vmi ilyesmi volt...
Nos, a cikkben ez van az adatlapon:
Motor: 64 mm löket/85,5 mm furat. Hengerűrtartalom: 1469 cm3. Gyújtás: Bosch 009, karburátor: Weber 36 IDF. Kipuff: Empi dual Quie pack, 30 lóerős turbinaház, 200 mm-es kuplung, könnyített lendkerék.
A motor képe alatt pedig a következő: AR motzorkódú blokk, 1200-as főtengely, 1,6-os hengerfejek, 1,3-as hajtókarok és megszületett a rövidlöketű 1500-as.
Ja még azt is írják, hogy a hanger talpából le kellett szedni 2 mm-t...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #620 Dátum:
2008 Március 13, 01:59:55 »
Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
Buzi, aki fékez! :-)))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #619 Dátum:
2008 Március 13, 00:08:05 »
Nah megjöttem a gyorsulásiról!
Kicsit későn értünk ki, mert meccsünk volt, és már alig fértünk be a parkolóba!
Nagyon sokan voltak, de nem volt egy futam se, mert beállt a jadr egy kocsival oda, ahonnan rajzolni szoktak...
Fagyoskodtunk vagy félórát, beszélgettünk srácokkal, aztán elkezdett oszlani a tömeg, és jöttünk mi is.
MEglövettem még hazafelé a verdát, szépen megy ha bemelegszik!!
Fényképezni el is felejtettem, pedig volt jónéháyn tutkó verda (nagyon durva vfts lada jújjj)
na csók
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #618 Dátum:
2008 Március 12, 23:10:11 »
Idézetet írta: vw1970 - 2008 Március 12, 15:24:21
nagyon titokzatos vagy!
mik azok a "megfelelő egyéb dolgok"?
1.2-es főtengely, 1.3-as hajtókarok a hengerből le kell esztergálni, a szelepemelő rudakat le kell rövidíteni. Nagyjából ennyi. Hát mivel forgósabb motor lesz szerintem érdemes odafigyelni mit tesz bele az ember. Ugyanis néhány helyen okozhat problémát az anyagkifáradás.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Március 12, 23:12:13 írta Süsü
»
GNX-967
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #617 Dátum:
2008 Március 12, 20:47:01 »
fuu bazzeg, ez nem volt gynege ami itt zajlott
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #616 Dátum:
2008 Március 12, 20:42:32 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 20:36:00
sőtt még több
6-7-8 száz e ft...
...na azéééért! ne titkolózzá itten te tökmágnás!!
....felnikröl még szó sem esett... de az off itt bezárul!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #615 Dátum:
2008 Március 12, 20:36:00 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 20:27:09
hát egy 5-ös Berg váltó az fél milla!!
sőtt még több
6-7-8 száz e ft...
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #614 Dátum:
2008 Március 12, 20:27:54 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 20:27:09
hát egy 5-ös Berg váltó az fél milla!!
...mééé nem annyi vót a guma?????
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #613 Dátum:
2008 Március 12, 20:27:09 »
Idézetet írta: Sompi - 2008 Március 12, 20:26:04
+ a gumik!! abból 5-ös berg váltó lehettt vóóóna!!
b
hát egy 5-ös Berg váltó az fél milla!!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #612 Dátum:
2008 Március 12, 20:26:39 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 Március 12, 20:23:39
Ne soderolj.
Amit ráköltöttél abból 2x jól meglehetett volna csinálni.
meglehet
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #611 Dátum:
2008 Március 12, 20:26:04 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 Március 12, 20:23:39
Ne soderolj.
Amit ráköltöttél abból 2x jól meglehetett volna csinálni.
+ a gumik!! abból 5-ös berg váltó lehettt vóóóna!!
b
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #610 Dátum:
2008 Március 12, 20:23:39 »
Ne soderolj.
Amit ráköltöttél abból 2x jól meglehetett volna csinálni.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #609 Dátum:
2008 Március 12, 20:15:01 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Március 12, 20:13:51
Hányszor és hányan mondták ezt neked régebben, csak sose hallgattál senkire.
a pénz is nagy úr
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #608 Dátum:
2008 Március 12, 20:13:51 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 18:54:26
ezzel a blokkal kár már foglalkozni
Hányszor és hányan mondták ezt neked régebben, csak sose hallgattál senkire.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #607 Dátum:
2008 Március 12, 20:12:10 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 18:10:32
Lehet annyi a baja, hogy hetek óta nem állt garázsban, kinnt van utcán parkolóban, és úgy áthül mindig a blokk ebben a vacak időben, hogy nehezen melegszik fel.
Nem, az a baja, hogy a legutóbbi megmelegedésnél húzott egy picit a tőcsavar menetéből kifelé és mikor visszahül akkor kiszuszog valahol.
Mikor megmelegszik akkor megint nyúlik a henger és eltünik a hiba egy része.
Minden melegedés/hülésnél tép egy picit a menetedből aztán a vége megint az lesz, hogy lelazul végleg.
Szedd szét, csináltasd meg, és ne duplavéberen meg bőrtetőn meg ilyen faszságokon gondolkodj.
Kehes sánta lóra nem kell aranyveretes nyereg.
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #606 Dátum:
2008 Március 12, 20:05:48 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 19:08:59
a érdekel valakit
http://www.terebess.hu/tiszaorveny/zoldseg/olajtok.html
Na tuningoljátok a bogaraitokat tovább
Ez csak akkor érdekes ha meg vele a dizel.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #605 Dátum:
2008 Március 12, 20:01:38 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Március 12, 18:38:34
há most honnan szopjak 2 olyan kupakot ami pont ráillik?
otthon megvannak...
szükség az nagy úr
No erre gondoltam.
Kupak meg csutak lófakkok mi fakknak.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Oldalak:
1
...
537
538
539
540
541
[
542
]
543
544
545
546
547
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...