www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 17:01:31
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
521
522
523
524
525
[
526
]
527
528
529
530
531
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3337700 alkalommal)
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1284 Dátum:
2008 Május 23, 21:21:29 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 23, 20:29:36
BITUS motorja jár már mentem vele 1kört
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
A gyújtótrafó, hogy hogy vízszintesen van a turbinaházon? Jobb úgy tenni?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1283 Dátum:
2008 Május 23, 21:17:54 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Május 23, 21:15:45
Mikor mehetek érte?Vasárnap?
hétfö
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1282 Dátum:
2008 Május 23, 21:15:45 »
Mikor mehetek érte?Vasárnap?
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 23, 21:05:15
hát erre motorra ez nagy bár fordulaton jobban megy ha már vagy szivó erö!
30as kb
de azt hittem rosszabbb lesz ,de nem észrevehetö annyira
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1281 Dátum:
2008 Május 23, 21:05:15 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Május 23, 21:01:48
Mekkora kellene?
hát erre motorra ez nagy bár fordulaton jobban megy ha már vagy szivó erö!
30as kb
de azt hittem rosszabbb lesz ,de nem észrevehetö annyira
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1280 Dátum:
2008 Május 23, 21:01:48 »
Mekkora kellene?
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 23, 21:00:16
jó!
nagy venturik miat alul "gyenge"
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1279 Dátum:
2008 Május 23, 21:00:16 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Május 23, 20:59:07
NE CSIGÁZZZZZZZZZ.Milyen?
jó!
nagy venturik miat alul "gyenge"
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1278 Dátum:
2008 Május 23, 20:59:07 »
NE CSIGÁZZZZZZZZZ.Milyen?
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 23, 20:41:13
de, de aki mazohista és van rutinja megoldja!
blokkrol nemtok semmit azt nem én csináltam én csak beinditotam meg karbikat gyujtást szelp hézagokat elsö inditást végeztem!
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1277 Dátum:
2008 Május 23, 20:41:13 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Május 23, 20:38:45
mit lehet rolla tudni.
es hogy fer el dupla karbi a turbina hazhtol? azt mondtad kis turbina kell vagy nem?
de, de aki mazohista és van rutinja megoldja!
blokkrol nemtok semmit azt nem én csináltam én csak beinditotam meg karbikat gyujtást szelp hézagokat elsö inditást végeztem!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1276 Dátum:
2008 Május 23, 20:38:45 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 23, 20:29:36
BITUS motorja jár már mentem vele 1kört
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
mit lehet rolla tudni.
es hogy fer el dupla karbi a turbina hazhtol? azt mondtad kis turbina kell vagy nem?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1275 Dátum:
2008 Május 23, 20:29:36 »
BITUS motorja jár már mentem vele 1kört
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1274 Dátum:
2008 Május 23, 08:56:33 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Május 22, 23:00:14
levágta
mit le? szééééét
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1273 Dátum:
2008 Május 22, 23:00:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 22, 22:53:59
már nem
levágta
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1272 Dátum:
2008 Május 22, 22:57:35 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Május 22, 22:49:18
A tervezett turbiaházam nem sikerült.Most a gyári van rajta.Maresz meg szív vele.
nekem is gyári turbina marad, weberek szivató nélkül lesznek. Úgy csinálom ahogy Maresz mondta és tuti jó lesz.
GNX-967
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1271 Dátum:
2008 Május 22, 22:53:59 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Május 22, 22:49:18
A tervezett turbiaházam nem sikerült.Most a gyári van rajta.Maresz meg szív vele.
már nem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1270 Dátum:
2008 Május 22, 22:49:18 »
A tervezett turbiaházam nem sikerült.Most a gyári van rajta.Maresz meg szív vele.
Idézetet írta: Süsü - 2008 Május 22, 22:46:48
mi miatt?
VW 1200.1963.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1269 Dátum:
2008 Május 22, 22:46:48 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Május 22, 22:44:42
Eztet most mééé mondod.Nem is.Sírok én is miatta.
mi miatt?
GNX-967
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1268 Dátum:
2008 Május 22, 22:44:42 »
Eztet most mééé mondod.Nem is.Sírok én is miatta.
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 22, 21:40:53
megszokás kérdése!
gyári turbina és szivatos weber az igazi szivatós!
VW 1200.1963.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1267 Dátum:
2008 Május 22, 22:22:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Május 22, 22:03:34
Nincs SEHOL így megadva, én is úgy saccolom, hogy olyan 260 körül lehet.
Scat C25 274 fok (ez egy jó tengely)
Engle W100 276 fok
Engle W110 286 fok
Engle W120 294 fok
és FHP hez képest hol van a dugattyú által keltett legnagyobb depreszió ? félúton , igaz ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1266 Dátum:
2008 Május 22, 22:03:34 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Május 22, 22:01:11
jaértem. akkor virtális fokban mennyi a gyár? gsattila 260 körül mondta. a w100 az a273 fokos ? a 110 mega 28x ?
Nincs SEHOL így megadva, én is úgy saccolom, hogy olyan 260 körül lehet.
Scat C25 274 fok (ez egy jó tengely)
Engle W100 276 fok
Engle W110 286 fok
Engle W120 294 fok
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1265 Dátum:
2008 Május 22, 22:01:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Május 22, 21:32:32
Igen, de ha így nézzük a tengelyek fokolását, ahogy a gyárit megadják, akkor a W110-es Engle tengely 260 fok körüli, a C25-ös Scat meg 236...
Ugyanis a gyári tengelynél valós fokot mérnek, beleszámítva a szelephézagot is.
Amit meg a tuning tengelyeken látsz az a virtuális fok, vagy ahogy az angol hívja "Advertised Duration".
jaértem. akkor virtális fokban mennyi a gyár? gsattila 260 körül mondta. a w100 az a273 fokos ? a 110 mega 28x ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1264 Dátum:
2008 Május 22, 21:40:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Május 22, 21:29:38
Szerintem a levehető hátfalassal be lehet tenni, simán nem egyszerű...
megszokás kérdése!
gyári turbina és szivatos weber az igazi szivatós!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1263 Dátum:
2008 Május 22, 21:32:32 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Május 22, 21:02:55
létezik,hogy a gyári vezérműtengely 224 ill. 228 fokos csak ? (szívó ill kipufogó). ez van a szervízkönyvben.
szívó nyit 7fok30p FHP e. zár 37 fok AHP u.
kipuf nyit 44fok30p AHP e. zár 4 fok FHP u.
Igen, de ha így nézzük a tengelyek fokolását, ahogy a gyárit megadják, akkor a W110-es Engle tengely 260 fok körüli, a C25-ös Scat meg 236...
Ugyanis a gyári tengelynél valós fokot mérnek, beleszámítva a szelephézagot is.
Amit meg a tuning tengelyeken látsz az a virtuális fok, vagy ahogy az angol hívja "Advertised Duration".
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1262 Dátum:
2008 Május 22, 21:29:38 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 22, 17:58:13
hát nemtudom!szerintem nem de aztán lhet neccesen be!
Szerintem a levehető hátfalassal be lehet tenni, simán nem egyszerű...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1261 Dátum:
2008 Május 22, 21:27:55 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Május 22, 13:50:58
Hétvégén tervezem leváltani a központi weberemet oldalankéntira. Kérdés: Ha kinn a motor és úgy rakom fel befog férni? (levehetős a hátfalam)
sztem nem fog beférni
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1260 Dátum:
2008 Május 22, 21:02:55 »
létezik,hogy a gyári vezérműtengely 224 ill. 228 fokos csak ? (szívó ill kipufogó). ez van a szervízkönyvben.
szívó nyit 7fok30p FHP e. zár 37 fok AHP u.
kipuf nyit 44fok30p AHP e. zár 4 fok FHP u.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Május 22, 21:07:11 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1259 Dátum:
2008 Május 22, 19:01:37 »
Idézetet írta: abes - 2008 Május 22, 18:01:00
Én is filóztam hogy megcsinálom ilyenre, de aztán feleslegesnek ítéltem. Nem akarom én olyan sűrűn ki-be rakosgatni a motort.
De neked nagyon praktikus.
ezzel nem értek egyet, elég csak egyszer szopni vele
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1258 Dátum:
2008 Május 22, 19:00:27 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Május 22, 15:33:22
levehetős hátfalról tudnál betenni képeket, meg leírást? köszi
nálunk már majdnem mind ilyen, pl. az enyém is
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1257 Dátum:
2008 Május 22, 18:16:26 »
Idézetet írta: abes - 2008 Május 22, 18:01:00
Én is filóztam hogy megcsinálom ilyenre, de aztán feleslegesnek ítéltem. Nem akarom én olyan sűrűn ki-be rakosgatni a motort.
De neked nagyon praktikus.
vicces
abes
Hozzászólások: 14979
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1256 Dátum:
2008 Május 22, 18:01:00 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Május 22, 17:57:06
na majd megnézem élőben.
én is ilyet akarok, mert unom, hogy mm-eken múlik berakáskor a siker és ott kell vele szenvedni...
Én is filóztam hogy megcsinálom ilyenre, de aztán feleslegesnek ítéltem. Nem akarom én olyan sűrűn ki-be rakosgatni a motort.
De neked nagyon praktikus.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1255 Dátum:
2008 Május 22, 17:58:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Május 22, 15:03:32
Be.
hát nemtudom!szerintem nem de aztán lhet neccesen be!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1254 Dátum:
2008 Május 22, 17:57:06 »
Idézetet írta: Protheus - 2008 Május 22, 17:15:23
Nesze.
Az elso kepen a jobb felso sarokban latszik egy kis lyuk (a tuloldalon is van), ott lehet felcsavarozni a kasztnira, illetve oldalrol is szoritja 1-1 csavar, amit a lokharito-tarto bak mellett kell lazitani, a sarvedo alatt.
na majd megnézem élőben.
én is ilyet akarok, mert unom, hogy mm-eken múlik berakáskor a siker és ott kell vele szenvedni...
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1253 Dátum:
2008 Május 22, 17:15:23 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Május 22, 15:33:22
levehetős hátfalról tudnál betenni képeket, meg leírást? köszi
Nesze.
Az elso kepen a jobb felso sarokban latszik egy kis lyuk (a tuloldalon is van), ott lehet felcsavarozni a kasztnira, illetve oldalrol is szoritja 1-1 csavar, amit a lokharito-tarto bak mellett kell lazitani, a sarvedo alatt.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Buzi, aki fékez! :-)))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1252 Dátum:
2008 Május 22, 15:33:22 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Május 22, 13:50:58
Hétvégén tervezem leváltani a központi weberemet oldalankéntira. Kérdés: Ha kinn a motor és úgy rakom fel befog férni? (levehetős a hátfalam)
levehetős hátfalról tudnál betenni képeket, meg leírást? köszi
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1251 Dátum:
2008 Május 22, 15:03:32 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Május 22, 13:50:58
Hétvégén tervezem leváltani a központi weberemet oldalankéntira. Kérdés: Ha kinn a motor és úgy rakom fel befog férni? (levehetős a hátfalam)
Be.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1250 Dátum:
2008 Május 22, 13:50:58 »
Hétvégén tervezem leváltani a központi weberemet oldalankéntira. Kérdés: Ha kinn a motor és úgy rakom fel befog férni? (levehetős a hátfalam)
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1249 Dátum:
2008 Május 21, 18:06:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Május 21, 15:14:12
Talán nem ide kellene írnom, de tanulságos lehet mindenkinek.
Akartam venni néhány alapvető dolgot bogár motorhoz (pl. gyári nyomórúd) ezért bementem egy ismert bogárboltba, ahol fél órát eltöltöttem, mert nem villámgyorsak, ráadásul nem is voltak alapvető dolgok. Henger alá való távtartókról már nem is beszélek, mert azt azonnal kifejtette az illető, hogy hülyeség, ellenben volt "nekem a faszom Cal-looker" matrica, meg nagy mellű nő matrica, meg minden faszság, úgy látszik erre van kereslet.
Én mindig először megpróbálok itthon vásárolni, hogy mégis ezeket a szerencsétleneket támogassam, de mostmár leszarom, az egyetlen ember, akit hajlandó vagyok felhívni az a * Gabi, mert bár fárasztó, de legalább érdemben lehet vele beszélni.
Egyébként most is a customspeedparts.de-ről rendeltem, azok mindig gyorsak és korrektek, mégha nem is legolcsóbbak. És milyen jó a digital katalógusuk, gyors az adatfeldolgozás, fel lehet őket hívni, visszahívnak, igazoló mail jön stb. És tudják mi a "barrel shim", tudják mire jó és nem akarnak lebeszélni róla.
Csillag Gabi jógyerek, nem egyszer volt már az, hogy saját anyagi érdeke ellenére lebeszélt valamiről, pedig eladhatta volna nekem... na meg ért is hozzá.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1248 Dátum:
2008 Május 21, 15:14:12 »
Talán nem ide kellene írnom, de tanulságos lehet mindenkinek.
Akartam venni néhány alapvető dolgot bogár motorhoz (pl. gyári nyomórúd) ezért bementem egy ismert bogárboltba, ahol fél órát eltöltöttem, mert nem villámgyorsak, ráadásul nem is voltak alapvető dolgok. Henger alá való távtartókról már nem is beszélek, mert azt azonnal kifejtette az illető, hogy hülyeség, ellenben volt "nekem a faszom Cal-looker" matrica, meg nagy mellű nő matrica, meg minden faszság, úgy látszik erre van kereslet.
Én mindig először megpróbálok itthon vásárolni, hogy mégis ezeket a szerencsétleneket támogassam, de mostmár leszarom, az egyetlen ember, akit hajlandó vagyok felhívni az a * Gabi, mert bár fárasztó, de legalább érdemben lehet vele beszélni.
Egyébként most is a customspeedparts.de-ről rendeltem, azok mindig gyorsak és korrektek, mégha nem is legolcsóbbak. És milyen jó a digital katalógusuk, gyors az adatfeldolgozás, fel lehet őket hívni, visszahívnak, igazoló mail jön stb. És tudják mi a "barrel shim", tudják mire jó és nem akarnak lebeszélni róla.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1247 Dátum:
2008 Május 21, 10:50:53 »
Idézetet írta: Protheus - 2008 Május 21, 06:22:41
Akkor mar inkabb poli-tetrafluoretilen vagy poli(tetrafluor-etilen). (a teflonuzem.hu -n is rosszul szerepel, mer' buzik.)
Igazad van, köszi!
De könyörgöm, ne fehérrelj írj, mert alig látszik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1246 Dátum:
2008 Május 21, 06:22:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Május 20, 22:00:06
Teflonnal (PTFE politetra-fluoretilén) is szokták vakítani a parasztot...
Akkor mar inkabb poli-tetrafluoretilen vagy poli(tetrafluor-etilen). (a teflonuzem.hu -n is rosszul szerepel, mer' buzik.)
Buzi, aki fékez! :-)))
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1245 Dátum:
2008 Május 20, 22:40:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Május 20, 22:32:50
A felfekszik nem jó kifejezés erre, de valóban van ilyen hatása az eltolt csapszegnek.
akkor olvass egy kicsit még visszább. az egész onnan indult ki, hogy mire jó a grafitos dugattyú. én aszontam, hogy kb. semmire, mert a grafit ugyan jó cucc lehet, de csak érintkező felületek között.
Oldalak:
1
...
521
522
523
524
525
[
526
]
527
528
529
530
531
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...