www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 20:44:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3338116 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #1284 Dátum: 2008 Május 23, 21:21:29 »

BITUS motorja jár már mentem vele 1kört
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

A gyújtótrafó, hogy hogy vízszintesen van a turbinaházon? Jobb úgy tenni?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1283 Dátum: 2008 Május 23, 21:17:54 »

Mikor mehetek érte?Vasárnap?
hétfö

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #1282 Dátum: 2008 Május 23, 21:15:45 »

Mikor mehetek érte?Vasárnap?
hát erre motorra ez nagy bár fordulaton jobban megy ha már vagy szivó erö!
30as kb
de azt hittem rosszabbb lesz ,de nem észrevehetö annyira

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1281 Dátum: 2008 Május 23, 21:05:15 »

Mekkora kellene?
hát erre motorra ez nagy bár fordulaton jobban megy ha már vagy szivó erö!
30as kb
de azt hittem rosszabbb lesz ,de nem észrevehetö annyira

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #1280 Dátum: 2008 Május 23, 21:01:48 »

Mekkora kellene?
jó!
nagy venturik miat alul "gyenge"

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1279 Dátum: 2008 Május 23, 21:00:16 »

NE CSIGÁZZZZZZZZZ.Milyen?
jó!
nagy venturik miat alul "gyenge"

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #1278 Dátum: 2008 Május 23, 20:59:07 »

NE CSIGÁZZZZZZZZZ.Milyen?
de, de aki mazohista és van rutinja megoldja!
blokkrol nemtok semmit azt nem én csináltam én csak beinditotam meg karbikat gyujtást szelp hézagokat elsö inditást végeztem!

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1277 Dátum: 2008 Május 23, 20:41:13 »

mit lehet rolla tudni.
es hogy fer el dupla karbi a turbina hazhtol? azt mondtad kis turbina kell vagy nem?
de, de aki mazohista és van rutinja megoldja!
blokkrol nemtok semmit azt nem én csináltam én csak beinditotam meg karbikat gyujtást szelp hézagokat elsö inditást végeztem!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1276 Dátum: 2008 Május 23, 20:38:45 »

BITUS motorja jár már mentem vele 1kört
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
mit lehet rolla tudni.
es hogy fer el dupla karbi a turbina hazhtol? azt mondtad kis turbina kell vagy nem?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1275 Dátum: 2008 Május 23, 20:29:36 »

BITUS motorja jár már mentem vele 1kört



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1274 Dátum: 2008 Május 23, 08:56:33 »

levágta  Evil Grin

mit le? szééééét  Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #1273 Dátum: 2008 Május 22, 23:00:14 »

már nem

levágta  Evil Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1272 Dátum: 2008 Május 22, 22:57:35 »

A tervezett turbiaházam nem sikerült.Most a gyári van rajta.Maresz meg szív vele.
nekem is gyári turbina marad, weberek szivató nélkül lesznek. Úgy csinálom ahogy Maresz mondta és tuti jó lesz. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1271 Dátum: 2008 Május 22, 22:53:59 »

A tervezett turbiaházam nem sikerült.Most a gyári van rajta.Maresz meg szív vele.
már nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #1270 Dátum: 2008 Május 22, 22:49:18 »

A tervezett turbiaházam nem sikerült.Most a gyári van rajta.Maresz meg szív vele.
mi miatt?

VW 1200.1963.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1269 Dátum: 2008 Május 22, 22:46:48 »

Eztet most mééé mondod.Nem is.Sírok én is miatta. Cry
mi miatt?


                             GNX-967
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #1268 Dátum: 2008 Május 22, 22:44:42 »

Eztet most mééé mondod.Nem is.Sírok én is miatta. Cry
megszokás kérdése!
gyári turbina és szivatos weber az igazi szivatós! Grin

VW 1200.1963.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #1267 Dátum: 2008 Május 22, 22:22:23 »

Nincs SEHOL így megadva, én is úgy saccolom, hogy olyan 260 körül lehet.
Scat C25 274 fok (ez egy jó tengely)
Engle W100 276 fok
Engle W110 286 fok
Engle W120 294 fok

és FHP hez képest hol van a dugattyú által keltett legnagyobb depreszió ? félúton , igaz ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1266 Dátum: 2008 Május 22, 22:03:34 »

jaértem. akkor virtális fokban mennyi a gyár?  gsattila 260 körül mondta. a w100 az a273 fokos ?  a 110 mega 28x ?

Nincs SEHOL így megadva, én is úgy saccolom, hogy olyan 260 körül lehet.
Scat C25 274 fok (ez egy jó tengely)
Engle W100 276 fok
Engle W110 286 fok
Engle W120 294 fok

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #1265 Dátum: 2008 Május 22, 22:01:11 »

Igen, de ha így nézzük a tengelyek fokolását, ahogy a gyárit megadják, akkor a W110-es Engle tengely 260 fok körüli, a C25-ös Scat meg 236...
Ugyanis a gyári tengelynél valós fokot mérnek, beleszámítva a szelephézagot is.
Amit meg a tuning tengelyeken látsz az a virtuális fok, vagy ahogy az angol hívja "Advertised Duration".

jaértem. akkor virtális fokban mennyi a gyár?  gsattila 260 körül mondta. a w100 az a273 fokos ?  a 110 mega 28x ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1264 Dátum: 2008 Május 22, 21:40:53 »

Szerintem a levehető hátfalassal be lehet tenni, simán nem egyszerű...
megszokás kérdése!
gyári turbina és szivatos weber az igazi szivatós! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1263 Dátum: 2008 Május 22, 21:32:32 »

létezik,hogy a gyári vezérműtengely 224 ill. 228 fokos csak ? (szívó ill kipufogó). ez van a szervízkönyvben.

szívó nyit 7fok30p FHP e. zár 37 fok AHP u.
kipuf nyit 44fok30p AHP e. zár 4 fok FHP u.

Igen, de ha így nézzük a tengelyek fokolását, ahogy a gyárit megadják, akkor a W110-es Engle tengely 260 fok körüli, a C25-ös Scat meg 236...
Ugyanis a gyári tengelynél valós fokot mérnek, beleszámítva a szelephézagot is.
Amit meg a tuning tengelyeken látsz az a virtuális fok, vagy ahogy az angol hívja "Advertised Duration".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1262 Dátum: 2008 Május 22, 21:29:38 »

hát nemtudom!szerintem nem de aztán lhet neccesen be!

Szerintem a levehető hátfalassal be lehet tenni, simán nem egyszerű...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1261 Dátum: 2008 Május 22, 21:27:55 »

Hétvégén tervezem leváltani a központi weberemet oldalankéntira. Kérdés: Ha kinn a motor és úgy rakom fel befog férni? (levehetős a hátfalam)

sztem nem fog beférni

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #1260 Dátum: 2008 Május 22, 21:02:55 »

létezik,hogy a gyári vezérműtengely 224 ill. 228 fokos csak ? (szívó ill kipufogó). ez van a szervízkönyvben.

szívó nyit 7fok30p FHP e. zár 37 fok AHP u.
kipuf nyit 44fok30p AHP e. zár 4 fok FHP u.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 22, 21:07:11 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #1259 Dátum: 2008 Május 22, 19:01:37 »

Én is filóztam hogy megcsinálom ilyenre, de aztán feleslegesnek ítéltem. Nem akarom én olyan sűrűn ki-be rakosgatni a motort.

De neked nagyon praktikus.  Grin Evil
ezzel nem értek egyet, elég csak egyszer szopni vele
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #1258 Dátum: 2008 Május 22, 19:00:27 »

levehetős hátfalról tudnál betenni képeket, meg leírást? köszi
nálunk már majdnem mind ilyen, pl. az enyém is
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #1257 Dátum: 2008 Május 22, 18:16:26 »

Én is filóztam hogy megcsinálom ilyenre, de aztán feleslegesnek ítéltem. Nem akarom én olyan sűrűn ki-be rakosgatni a motort.

De neked nagyon praktikus.  Grin Evil
vicces  Tongue
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #1256 Dátum: 2008 Május 22, 18:01:00 »

na majd megnézem élőben.
én is ilyet akarok, mert unom, hogy mm-eken múlik berakáskor a siker és ott kell vele szenvedni...
Én is filóztam hogy megcsinálom ilyenre, de aztán feleslegesnek ítéltem. Nem akarom én olyan sűrűn ki-be rakosgatni a motort.

De neked nagyon praktikus.  Grin Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1255 Dátum: 2008 Május 22, 17:58:13 »

Be.
hát nemtudom!szerintem nem de aztán lhet neccesen be!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #1254 Dátum: 2008 Május 22, 17:57:06 »

Nesze.
Az elso kepen a jobb felso sarokban latszik egy kis lyuk (a tuloldalon is van), ott lehet felcsavarozni a kasztnira, illetve oldalrol is szoritja 1-1 csavar, amit a lokharito-tarto bak mellett kell lazitani, a sarvedo alatt.
na majd megnézem élőben.
én is ilyet akarok, mert unom, hogy mm-eken múlik berakáskor a siker és ott kell vele szenvedni...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #1253 Dátum: 2008 Május 22, 17:15:23 »

levehetős hátfalról tudnál betenni képeket, meg leírást? köszi
Nesze.
Az elso kepen a jobb felso sarokban latszik egy kis lyuk (a tuloldalon is van), ott lehet felcsavarozni a kasztnira, illetve oldalrol is szoritja 1-1 csavar, amit a lokharito-tarto bak mellett kell lazitani, a sarvedo alatt.

[a csatolmányt egy admin törölte]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #1252 Dátum: 2008 Május 22, 15:33:22 »

Hétvégén tervezem leváltani a központi weberemet oldalankéntira. Kérdés: Ha kinn a motor és úgy rakom fel befog férni? (levehetős a hátfalam)
levehetős hátfalról tudnál betenni képeket, meg leírást? köszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1251 Dátum: 2008 Május 22, 15:03:32 »

Hétvégén tervezem leváltani a központi weberemet oldalankéntira. Kérdés: Ha kinn a motor és úgy rakom fel befog férni? (levehetős a hátfalam)

Be.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1250 Dátum: 2008 Május 22, 13:50:58 »

Hétvégén tervezem leváltani a központi weberemet oldalankéntira. Kérdés: Ha kinn a motor és úgy rakom fel befog férni? (levehetős a hátfalam)


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #1249 Dátum: 2008 Május 21, 18:06:22 »

Talán nem ide kellene írnom, de tanulságos lehet mindenkinek.
Akartam venni néhány alapvető dolgot bogár motorhoz (pl. gyári nyomórúd) ezért bementem egy ismert bogárboltba, ahol fél órát eltöltöttem, mert nem villámgyorsak, ráadásul nem is voltak alapvető dolgok. Henger alá való távtartókról már nem is beszélek, mert azt azonnal kifejtette az illető, hogy hülyeség, ellenben volt "nekem a faszom Cal-looker" matrica, meg nagy mellű nő matrica, meg minden faszság, úgy látszik erre van kereslet.

Én mindig először megpróbálok itthon vásárolni, hogy mégis ezeket a szerencsétleneket támogassam, de mostmár leszarom, az egyetlen ember, akit hajlandó vagyok felhívni az a * Gabi, mert bár fárasztó, de legalább érdemben lehet vele beszélni.

Egyébként most is a customspeedparts.de-ről rendeltem, azok mindig gyorsak és korrektek, mégha nem is legolcsóbbak. És milyen jó a digital katalógusuk, gyors az adatfeldolgozás, fel lehet őket hívni, visszahívnak, igazoló mail jön stb. És tudják mi a "barrel shim", tudják mire jó és nem akarnak lebeszélni róla.
Csillag Gabi jógyerek, nem egyszer volt már az, hogy saját anyagi érdeke ellenére lebeszélt valamiről, pedig eladhatta volna nekem... na meg ért is hozzá.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1248 Dátum: 2008 Május 21, 15:14:12 »

Talán nem ide kellene írnom, de tanulságos lehet mindenkinek.
Akartam venni néhány alapvető dolgot bogár motorhoz (pl. gyári nyomórúd) ezért bementem egy ismert bogárboltba, ahol fél órát eltöltöttem, mert nem villámgyorsak, ráadásul nem is voltak alapvető dolgok. Henger alá való távtartókról már nem is beszélek, mert azt azonnal kifejtette az illető, hogy hülyeség, ellenben volt "nekem a faszom Cal-looker" matrica, meg nagy mellű nő matrica, meg minden faszság, úgy látszik erre van kereslet.

Én mindig először megpróbálok itthon vásárolni, hogy mégis ezeket a szerencsétleneket támogassam, de mostmár leszarom, az egyetlen ember, akit hajlandó vagyok felhívni az a * Gabi, mert bár fárasztó, de legalább érdemben lehet vele beszélni.

Egyébként most is a customspeedparts.de-ről rendeltem, azok mindig gyorsak és korrektek, mégha nem is legolcsóbbak. És milyen jó a digital katalógusuk, gyors az adatfeldolgozás, fel lehet őket hívni, visszahívnak, igazoló mail jön stb. És tudják mi a "barrel shim", tudják mire jó és nem akarnak lebeszélni róla.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1247 Dátum: 2008 Május 21, 10:50:53 »

Akkor mar inkabb poli-tetrafluoretilen vagy poli(tetrafluor-etilen). (a teflonuzem.hu -n is rosszul szerepel, mer' buzik.)

Igazad van, köszi!
De könyörgöm, ne fehérrelj írj, mert alig látszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #1246 Dátum: 2008 Május 21, 06:22:41 »

Teflonnal (PTFE politetra-fluoretilén) is szokták vakítani a parasztot...
Akkor mar inkabb poli-tetrafluoretilen vagy poli(tetrafluor-etilen). (a teflonuzem.hu -n is rosszul szerepel, mer' buzik.)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1245 Dátum: 2008 Május 20, 22:40:03 »

A felfekszik nem jó kifejezés erre, de valóban van ilyen hatása az eltolt csapszegnek.

akkor olvass egy kicsit még visszább. az egész onnan indult ki, hogy mire jó a grafitos dugattyú. én aszontam, hogy kb. semmire, mert a grafit ugyan jó cucc lehet, de csak érintkező felületek között.
Oldalak: 1 ... 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.