www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 16:33:17
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
520
521
522
523
524
[
525
]
526
527
528
529
530
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3337655 alkalommal)
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1324 Dátum:
2008 Június 03, 19:29:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Június 03, 18:55:31
vitem alá ha nyugdijasn megyek
80-90el volt már 8körül is/100km
ha 120-150km/h /100km 12-14liter
Nyugdíjasan, hosszútávon énis vittem már 6.5 alá a fogyimat, de megkockáztatom 6 alá is, ha nem megyek be minden városba az F-es mocimat. És senki se hiszi el. Akkor elöl 145-ős, hátul 155-ös gummák voltak.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1323 Dátum:
2008 Június 03, 19:24:56 »
Idézetet írta: Funk - 2008 Június 03, 18:53:24
Ez az.És nekem még vákumos az elosztóm is.Több kell oda mint két egymástól (vélhetően)eltérően kopott iker karbi.Haveromnak van egy t2-je,ikrekkel kibírta a balatonig,de vissza fehérvártól már rendre húzni kellett.Új karbira meg nem tellik nekem.Na ez van.
ezek rém legendák!!!egy weber egyszerübb szerkezet mint egy faék!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1322 Dátum:
2008 Június 03, 18:55:31 »
Idézetet írta: AZS - 2008 Június 03, 12:50:47
50 km-en ;-)))
vitem alá ha nyugdijasn megyek
80-90el volt már 8körül is/100km
ha 120-150km/h /100km 12-14liter
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1321 Dátum:
2008 Június 03, 18:53:24 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Június 03, 18:49:05
ismeritek a motorom ,Tökölön 5500forgot gyorsuláson szombaton egy karbival (prütykölt 34 solex)
Ez az.És nekem még vákumos az elosztóm is.Több kell oda mint két egymástól (vélhetően)eltérően kopott iker karbi.Haveromnak van egy t2-je,ikrekkel kibírta a balatonig,de vissza fehérvártól már rendre húzni kellett.Új karbira meg nem tellik nekem.Na ez van.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1320 Dátum:
2008 Június 03, 18:50:36 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Június 03, 17:45:23
ma belepróbáltam 125ös főfúvókákat. Eredmény nem sok változás, de 4800nál vége. Központival letudtam forgatni 5400ig. Most neki akartam állni szórakozni erre megered ez ... eső.
Holnap kapom meg a 60as alapjáratikat aztán ha úgy sem lesz jobb beszinkronizálva, megpróbálom 130as főfúvókákkal. Ha úgysem jó akkor már tényleg tanácstalan vagyok. Ha a fedelet leveszem a karbiról a benuzinszintnek meddig kell érnie az úszóházban? Az úszót előírtak szerint állítottam be (10; 32,5 mm), de lehet hogy még magas a szint.
ott s zerintem más gebasz is van!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1319 Dátum:
2008 Június 03, 18:49:05 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Június 03, 17:45:23
ma belepróbáltam 125ös főfúvókákat. Eredmény nem sok változás, de 4800nál vége. Központival letudtam forgatni 5400ig. Most neki akartam állni szórakozni erre megered ez ... eső.
Holnap kapom meg a 60as alapjáratikat aztán ha úgy sem lesz jobb beszinkronizálva, megpróbálom 130as főfúvókákkal. Ha úgysem jó akkor már tényleg tanácstalan vagyok. Ha a fedelet leveszem a karbiról a benuzinszintnek meddig kell érnie az úszóházban? Az úszót előírtak szerint állítottam be (10; 32,5 mm), de lehet hogy még magas a szint.
ismeritek a motorom ,Tökölön 5500forgot gyorsuláson szombaton egy karbival (prütykölt 34 solex)
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1318 Dátum:
2008 Június 03, 18:47:33 »
Nekem az 1850-en egy erősen fölül fúvókázott 34 pict 4 van.Megy mint a disznó.Biztos menne jobban,de nem szopatom magam.Egy jó központinál én nem mennék messzebb,amíg tuti az installáció.Így is bekap egy jó erős tizest a százas benyából.
Idézetet írta: Süsü - 2008 Június 03, 17:45:23
ma belepróbáltam 125ös főfúvókákat. Eredmény nem sok változás, de 4800nál vége. Központival letudtam forgatni 5400ig. Most neki akartam állni szórakozni erre megered ez ... eső.
Holnap kapom meg a 60as alapjáratikat aztán ha úgy sem lesz jobb beszinkronizálva, megpróbálom 130as főfúvókákkal. Ha úgysem jó akkor már tényleg tanácstalan vagyok. Ha a fedelet leveszem a karbiról a benuzinszintnek meddig kell érnie az úszóházban? Az úszót előírtak szerint állítottam be (10; 32,5 mm), de lehet hogy még magas a szint.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1317 Dátum:
2008 Június 03, 17:45:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Június 02, 21:21:41
tüszelep szivathat!meg nagy föfuvoka!
ma belepróbáltam 125ös főfúvókákat. Eredmény nem sok változás, de 4800nál vége. Központival letudtam forgatni 5400ig. Most neki akartam állni szórakozni erre megered ez ... eső.
Holnap kapom meg a 60as alapjáratikat aztán ha úgy sem lesz jobb beszinkronizálva, megpróbálom 130as főfúvókákkal. Ha úgysem jó akkor már tényleg tanácstalan vagyok. Ha a fedelet leveszem a karbiról a benuzinszintnek meddig kell érnie az úszóházban? Az úszót előírtak szerint állítottam be (10; 32,5 mm), de lehet hogy még magas a szint.
GNX-967
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1316 Dátum:
2008 Június 03, 12:50:47 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Június 03, 09:28:32
10körül!
50 km-en ;-)))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1315 Dátum:
2008 Június 03, 10:26:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Június 03, 09:28:32
10körül!
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1314 Dátum:
2008 Június 03, 09:28:32 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Június 03, 09:02:56
fogyaztás ? 20 ?
10körül!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1313 Dátum:
2008 Június 03, 09:02:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Június 03, 08:42:03
jót!és uj 44
fogyaztás ? 20 ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1312 Dátum:
2008 Június 03, 08:42:03 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Június 03, 00:26:31
bazz azon 44 volt?? jót ment?
jót!és uj 44
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1311 Dátum:
2008 Június 03, 00:26:31 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Június 02, 23:22:34
amugy fekvö karbibol hamarabb elfogy a benzin mint állóbol!
nekünk még zöld buggyinál 1776 44weberek mechanikus ac simán etete soha nem fogyot el benzin!nálam se fogy soha el!
bazz azon 44 volt?? jót ment?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1310 Dátum:
2008 Június 02, 23:22:34 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Június 02, 10:04:32
Haver ugyanígy járt. 32/36 DGAV-t lecserélte 2db duplatorkú 40DCOE-re. Semmi különbség........Aztán berakott elektromos AC-t. Mindjárt érezhető volt !
amugy fekvö karbibol hamarabb elfogy a benzin mint állóbol!
nekünk még zöld buggyinál 1776 44weberek mechanikus ac simán etete soha nem fogyot el benzin!nálam se fogy soha el!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1309 Dátum:
2008 Június 02, 21:21:41 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Június 01, 23:42:03
Összesítésben a kétoldali dupla karbiról: Lehetséges hogy még valami nem kóser, de eddigiek szerint nem sok különbséget vettem észre a központi és a kétoldali között. Talán egy hangyafasznyival jobban veszi a lapot. Ami nagyon érdekes számomra hogy központiban 50es alapjáratikkal voltak a keverékállítók 2,5 fordulatra kitekerve ami tök jól működött, jelen esetben pedig megkéri a 3 kitekerést különben elszegényedik motorfék üzemben olyan 2000 körül és durrog. A weber doc. szerint 1,5 fordulatnyi kitekeréssel lenne tuti. Az se tudom mitől lehet hogy az egyik karbi leállítás után pár másodpercel a gyorsítón keresztül csepegtet egy ideig természetesen ezekután már csak padlógázon tudok indítani. Benzinszintet beállítottam az előírtak szerint. Talán a tűszelep szórakozhat??? Elviekben jó, de holnap kicserélem.
tüszelep szivathat!meg nagy föfuvoka!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1308 Dátum:
2008 Június 02, 13:26:44 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Június 02, 13:12:20
Haveromnak építettem múltkorában egy verseny ladát azon is két dcoe van gyári Ac-val és tökéletesen működik.
Bizonyos fordulatszámig...
Próbáljátok ki elektromossal, meglepő lesz a különbség.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1307 Dátum:
2008 Június 02, 13:26:05 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Június 02, 13:12:56
Wolfmotornál sikerült lőni?
Nem tom honnan, nekem se onnan van.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1306 Dátum:
2008 Június 02, 13:12:56 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Június 02, 10:04:32
Haver ugyanígy járt. 32/36 DGAV-t lecserélte 2db duplatorkú 40DCOE-re. Semmi különbség........Aztán berakott elektromos AC-t. Mindjárt érezhető volt !
Wolfmotornál sikerült lőni?
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1305 Dátum:
2008 Június 02, 13:12:20 »
Az alapjárati fúvókákat tuti nagyobbra kell cserélnem 55 vagy 60-ra. Nekem gyári AC-m van a szétszedhetős fajta. Van másik fajta is, de nem volt gond vele, meg mások is használják így. Haveromnak építettem múltkorában egy verseny ladát azon is két dcoe van gyári Ac-val és tökéletesen működik.
GNX-967
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1304 Dátum:
2008 Június 02, 11:48:15 »
Tényleg nagy különbség van AC és AC között. Egy eredeti német Pierburg?-ot tettem be, kb. fél méterre löki a benzint a 8-as gumicsövön
Idézetet írta: Süni - 2008 Június 02, 10:04:32
Haver ugyanígy járt. 32/36 DGAV-t lecserélte 2db duplatorkú 40DCOE-re. Semmi különbség........Aztán berakott elektromos AC-t. Mindjárt érezhető volt !
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1303 Dátum:
2008 Június 02, 10:04:32 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Június 02, 09:24:45
drukkolok hogy be tudd állítani. nem létezik hog ynincs érezhető különbség a két verzió között...
Haver ugyanígy járt. 32/36 DGAV-t lecserélte 2db duplatorkú 40DCOE-re. Semmi különbség........Aztán berakott elektromos AC-t. Mindjárt érezhető volt !
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1302 Dátum:
2008 Június 02, 09:24:45 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Június 01, 23:42:03
Összesítésben a kétoldali dupla karbiról: Lehetséges hogy még valami nem kóser, de eddigiek szerint nem sok különbséget vettem észre a központi és a kétoldali között. Talán egy hangyafasznyival jobban veszi a lapot. Ami nagyon érdekes számomra hogy központiban 50es alapjáratikkal voltak a keverékállítók 2,5 fordulatra kitekerve ami tök jól működött, jelen esetben pedig megkéri a 3 kitekerést különben elszegényedik motorfék üzemben olyan 2000 körül és durrog. A weber doc. szerint 1,5 fordulatnyi kitekeréssel lenne tuti. Az se tudom mitől lehet hogy az egyik karbi leállítás után pár másodpercel a gyorsítón keresztül csepegtet egy ideig természetesen ezekután már csak padlógázon tudok indítani. Benzinszintet beállítottam az előírtak szerint. Talán a tűszelep szórakozhat??? Elviekben jó, de holnap kicserélem.
drukkolok hogy be tudd állítani. nem létezik hog ynincs érezhető különbség a két verzió között...
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1301 Dátum:
2008 Június 01, 23:42:03 »
Összesítésben a kétoldali dupla karbiról: Lehetséges hogy még valami nem kóser, de eddigiek szerint nem sok különbséget vettem észre a központi és a kétoldali között. Talán egy hangyafasznyival jobban veszi a lapot. Ami nagyon érdekes számomra hogy központiban 50es alapjáratikkal voltak a keverékállítók 2,5 fordulatra kitekerve ami tök jól működött, jelen esetben pedig megkéri a 3 kitekerést különben elszegényedik motorfék üzemben olyan 2000 körül és durrog. A weber doc. szerint 1,5 fordulatnyi kitekeréssel lenne tuti. Az se tudom mitől lehet hogy az egyik karbi leállítás után pár másodpercel a gyorsítón keresztül csepegtet egy ideig természetesen ezekután már csak padlógázon tudok indítani. Benzinszintet beállítottam az előírtak szerint. Talán a tűszelep szórakozhat??? Elviekben jó, de holnap kicserélem.
GNX-967
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1300 Dátum:
2008 Május 26, 10:45:10 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Május 26, 07:16:19
Stunt , motorszám alapján meg lehet mondani hogy kis vagy nagyolajfuratos a motor, vagy csak bontással lehet megállapítani? AB 282028
Ez nagy olajfuratos. Minden AB-s nagy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1299 Dátum:
2008 Május 26, 10:34:00 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Május 26, 07:16:19
Stunt , motorszám alapján meg lehet mondani hogy kis vagy nagyolajfuratos a motor, vagy csak bontással lehet megállapítani? AB 282028
meglehet
én úgy tudom az AB-sokon már nagy olajhűtő van, tehát nagy olajfuratos
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1298 Dátum:
2008 Május 26, 07:16:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Május 25, 20:45:41
Tudok egy nagyon jó állapotú 34 PICT-3 karbit, ez egy 1976-os 1.6-os motoron volt, azt hiszem. A gázkar ütközőcsavarján a gyári vakdugó (hogy ne tudd elcsavarni) még rajta van, pillangószelep tengely semmit nem lóg, abszolút újszerű, Made in Germany, Solex Vergaser GmbH
Azt hiszem 15 az ára, szerintem megéri, a jó karbi nagy kincs. A Brosol meg újkorában sem jó, mert a gyártás nem pontos...
Stunt , motorszám alapján meg lehet mondani hogy kis vagy nagyolajfuratos a motor, vagy csak bontással lehet megállapítani? AB 282028
www.talizmansport.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1297 Dátum:
2008 Május 25, 20:51:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Május 25, 20:45:41
Tudok egy nagyon jó állapotú 34 PICT-3 karbit, ez egy 1976-os 1.6-os motoron volt, azt hiszem. A gázkar ütközőcsavarján a gyári vakdugó (hogy ne tudd elcsavarni) még rajta van, pillangószelep tengely semmit nem lóg, abszolút újszerű, Made in Germany, Solex Vergaser GmbH
Azt hiszem 15 az ára, szerintem megéri, a jó karbi nagy kincs. A Brosol meg újkorában sem jó, mert a gyártás nem pontos...
igazad van es a 15nem sok erte de hogy egy fel evet hasznaljam utanna meg ott aljon annak nincs ertelme inkabb azt a penzt teszem a masik mociba.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1296 Dátum:
2008 Május 25, 20:45:41 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Május 25, 20:40:51
kicsi a karbim ez volt az 1,2-esen is az jol ment vele. de az 1,6-ra kicsi.
majd ha kesz lesz a masik erre nem koltok. vigan elcirkalok vele 100-as tempoval.
Tudok egy nagyon jó állapotú 34 PICT-3 karbit, ez egy 1976-os 1.6-os motoron volt, azt hiszem. A gázkar ütközőcsavarján a gyári vakdugó (hogy ne tudd elcsavarni) még rajta van, pillangószelep tengely semmit nem lóg, abszolút újszerű, Made in Germany, Solex Vergaser GmbH
Azt hiszem 15 az ára, szerintem megéri, a jó karbi nagy kincs. A Brosol meg újkorában sem jó, mert a gyártás nem pontos...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1295 Dátum:
2008 Május 25, 20:40:51 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 25, 20:32:52
67es em 144vége gps el
és 80mph val tartosan kocsizás de ittmár vigan 10körüleszik
kicsi a karbim ez volt az 1,2-esen is az jol ment vele. de az 1,6-ra kicsi.
majd ha kesz lesz a masik erre nem koltok. vigan elcirkalok vele 100-as tempoval.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1294 Dátum:
2008 Május 25, 20:32:52 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Május 25, 20:13:32
en meg mentem egy 150km-es turat Karcag-Szolnok-karcag.
Neztem a sebbeseget GPS-le.
ora tutat Gps mutat
80Km\h 80km\h
100km\h 92km\h
110km\h 100km\h
130km\h 120km\h
140km\h 127km\h
Es itt volt vege. ment volna meg mert volt meg pedal ut de ott mar kicsi neki a karbi
67es em 144vége gps el
és 80mph val tartosan kocsizás de ittmár vigan 10körüleszik
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1293 Dátum:
2008 Május 25, 20:13:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 25, 20:06:20
Maxinak(fordulatszám)
kicsit mentem 67el is amibe már van forimérö!
-sima 1300 ab jó moci jol beállitva 4800at tud kiforgatni nyél gázon!!
-enyim 294es tengely 2weber 6000 nyélen!
mind2ö rövid váltó!
en meg mentem egy 150km-es turat Karcag-Szolnok-karcag.
Neztem a sebbeseget GPS-le.
ora tutat Gps mutat
80Km\h 80km\h
100km\h 92km\h
110km\h 100km\h
130km\h 120km\h
140km\h 127km\h
Es itt volt vege. ment volna meg mert volt meg pedal ut de ott mar kicsi neki a karbi
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1292 Dátum:
2008 Május 25, 20:06:20 »
Maxinak(fordulatszám)
kicsit mentem 67el is amibe már van forimérö!
-sima 1300 ab jó moci jol beállitva 4800at tud kiforgatni nyél gázon!!
-enyim 294es tengely 2weber 6000 nyélen!
mind2ö rövid váltó!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1291 Dátum:
2008 Május 25, 20:01:24 »
na tegnap elöszedtem kocsim kicsit!
kicsit járattam mert indén még csak25km ment!
egész jó
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1290 Dátum:
2008 Május 25, 00:14:05 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Május 22, 15:33:22
levehetős hátfalról tudnál betenni képeket, meg leírást? köszi
Valahogy így néz ki:
Leírás: flexelni és hegeszteni
[a csatolmányt egy admin törölte]
GNX-967
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1289 Dátum:
2008 Május 24, 20:37:36 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Május 22, 22:22:23
és FHP hez képest hol van a dugattyú által keltett legnagyobb depreszió ? félúton , igaz ?
Ezt akkor lehetne megmondani, hogy látnánk egy (valós) indikátor diagrammot.
A vezérműtengely függvénye, hogy mikor csukja rá a szívószelepet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1288 Dátum:
2008 Május 23, 21:27:29 »
Oké.Köszönöm.
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 23, 21:23:06
még tesztelem picit addig nem adom ki!
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1287 Dátum:
2008 Május 23, 21:23:06 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Május 23, 21:21:49
Na jó.Csak így bonyolultabb az életem.Kedden műszaki.
még tesztelem picit addig nem adom ki!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1286 Dátum:
2008 Május 23, 21:22:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 23, 20:29:36
BITUS motorja jár már mentem vele 1kört
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Jah a rudazat....
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1285 Dátum:
2008 Május 23, 21:21:49 »
Na jó.Csak így bonyolultabb az életem.Kedden műszaki.
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 23, 21:17:54
hétfö
VW 1200.1963.
Oldalak:
1
...
520
521
522
523
524
[
525
]
526
527
528
529
530
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...