www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 08:18:26
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
274
275
276
277
278
[
279
]
280
281
282
283
284
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3403510 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11164 Dátum:
2010 Október 06, 15:12:11 »
Na szóval
Akkor a 41mm-es cső, ami a valóságban az empinél (lehet hogy) csak 38mm-nek felel meg,
az jó e az én szelepeimhez illetve hengerfej kipuffcsatornájához?
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11163 Dátum:
2010 Október 06, 14:55:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 06, 14:19:35
Ennél egyszerűbb az oka, ugyanis a csöveket itthon is gyakorta coll-ban adják meg és a kipufpogó az csőből van.
Egy háromnegyedes, kettő feles, egy ötnyolcados. Ez itthon is elfogadott, a locsolócső sem 13 mm-es hanem félcollos.
nem feltétlenül.
gázcsövet, rézcsövet és műanyag csövet milliméterre adnak a bóóótban.
sőt a kéménycsövet is
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11162 Dátum:
2010 Október 06, 14:20:50 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Október 06, 14:01:03
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 06, 13:51:53
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11161 Dátum:
2010 Október 06, 14:19:35 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 06, 13:51:53
Ennél egyszerűbb az oka, ugyanis a csöveket itthon is gyakorta coll-ban adják meg és a kipufpogó az csőből van.
Egy háromnegyedes, kettő feles, egy ötnyolcados. Ez itthon is elfogadott, a locsolócső sem 13 mm-es hanem félcollos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11160 Dátum:
2010 Október 06, 14:01:03 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 06, 13:51:53
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11159 Dátum:
2010 Október 06, 13:51:53 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 06, 13:49:56
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11158 Dátum:
2010 Október 06, 13:49:56 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 Október 06, 13:40:42
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11157 Dátum:
2010 Október 06, 13:40:42 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 06, 13:25:01
ja hogy 1 egész, és x tized "
ja... kb ált isk 3-ban használhattuk így, azóta se...
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 06, 13:49:50 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11156 Dátum:
2010 Október 06, 13:25:01 »
ja hogy 1 egész, és x tized "
ja... kb ált isk 3-ban használhattuk így, azóta se...
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11155 Dátum:
2010 Október 06, 13:21:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 06, 13:13:16
A full merged nagy vonalakban azt jelenti, hogy az egészet egy helyen közösítik. 4 az 1-be.
végülis az összes csőkígyó ilyen, mégis megkülönböztetnek "full merged" típusúakat.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11154 Dátum:
2010 Október 06, 13:20:29 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 Október 06, 13:10:09
nem az a kérdés, hanem hogy ebből hogy számolsz mm-t
fejtsd ki kérlek...
segítek:
1" = 25,4mm
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11153 Dátum:
2010 Október 06, 13:13:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 06, 12:37:45
Úgy is említik sok helyen, hogy "full merged".
De most komolyan, hogy kell ezeket a méreteket értelmezni=>
1 3/4"
2 1/2"
1 5/8"
A full merged nagy vonalakban azt jelenti, hogy az egészet egy helyen közösítik. 4 az 1-be.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11152 Dátum:
2010 Október 06, 13:12:28 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 06, 12:37:45
Úgy is említik sok helyen, hogy "full merged".
De most komolyan, hogy kell ezeket a méreteket értelmezni=>
1 3/4"
45mm
2 1/2"
63.5mm
1 5/8"
41.275mm
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11151 Dátum:
2010 Október 06, 13:10:09 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 06, 12:37:45
Úgy is említik sok helyen, hogy "full merged".
De most komolyan, hogy kell ezeket a méreteket értelmezni=>
1 3/4"
2 1/2"
1 5/8"
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11150 Dátum:
2010 Október 06, 12:37:45 »
Úgy is említik sok helyen, hogy "full merged".
De most komolyan, hogy kell ezeket a méreteket értelmezni=>
1 3/4"
2 1/2"
1 5/8"
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11149 Dátum:
2010 Október 06, 10:46:45 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 06, 10:34:32
Nem tudom maga a kifejezés mit jelent, de ez "verseny" csőkígyó.
merge -> egyesít
merged -> egyesített
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11148 Dátum:
2010 Október 06, 10:34:32 »
Nekem ez a csőkígyóm van (41mm merged). Egyébként ennek a minősége teljesen jó... Nem tudom maga a kifejezés mit jelent, de ez "verseny" csőkígyó. Mások az ívek, nagyobb átmérőjű csövek, nincs hőcserélő (Sőt a J-cső is máshol megy, mint a hagyományos kipufogóknál és az alap csőkígyóknál). Illetve ez a csőkígyó jobban kikandikál a hátfal alol. Nem szerelhetőek rá a sima csőkígyóra való dobok... Mivel több darabból áll (5), ezért könnyű rászerelni bármilyen löketű motorra. (állítható a szélessége.)
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 06, 09:44:05
Jajj hát az Empi kipuffoknál én már nem lepődök meg semmin, a legutóbbi tapasztalatom óta..........
Viszont jó az áruk... külföldről még olcsóbban beszerezhetők, csak ugye izgulhatsz a doboz kibontásakor, hogy valszeg egy ipari hulladékot találsz benne.
Valaki leírhatná, hogy hogy kell értelmezni ezeket az értékeket: 1 5/8" (ez 41mm ha jól tom) stb
Illetve a "MERGED" kifejezés mit is takar pontosan, mitől jobbak ezek a csőkígyók?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11147 Dátum:
2010 Október 06, 09:44:05 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 06, 08:16:05
Meg csalóka ám a katalógusokban lévő adat is! Az én csőkígyóm az a 41 mm-es néven futó EMPI verseny-csőkígyó, a gyakorlatban meg nekem is 38 a belső átmérőm...
Jajj hát az Empi kipuffoknál én már nem lepődök meg semmin, a legutóbbi tapasztalatom óta..........
Viszont jó az áruk... külföldről még olcsóbban beszerezhetők, csak ugye izgulhatsz a doboz kibontásakor, hogy valszeg egy ipari hulladékot találsz benne.
Valaki leírhatná, hogy hogy kell értelmezni ezeket az értékeket: 1 5/8" (ez 41mm ha jól tom) stb
Illetve a "MERGED" kifejezés mit is takar pontosan, mitől jobbak ezek a csőkígyók?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11146 Dátum:
2010 Október 06, 08:16:05 »
Meg csalóka ám a katalógusokban lévő adat is! Az én csőkígyóm az a 41 mm-es néven futó EMPI verseny-csőkígyó, a gyakorlatban meg nekem is 38 a belső átmérőm...
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 05, 20:46:40
Mi a véleményed a nagyobb csövekről, az 1915-ös párosításánál?
40-45mm között értem.
Sok?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11145 Dátum:
2010 Október 05, 23:46:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 05, 22:01:08
A keresztmetszetnek és a hengerfej/karbi/tengely elemeknek nagyjából passzolni kell. Ha a tengely kicsit sportosabb, akkor alacsony fordulaton nem baj, ha van a kipu oldalról egy kis fojtás, hogy az összenyitás miatt ne szaladjon ki a hasznos anyag a kipufogóba. Nyilván ez fordulaton meg fojtani fog, így teljesítményt vesztesz.
A 38-as cső egy 37-es kipufogó szelepű, nagyjából 35-37 kipufogó csatornával rendelkező motornak megfelelő, azt hiszem.
A te motorod meg 35-ös szelepű és kb 34-35-ös csatornájú. Nem indokolt a 40-45 közötti cső.
SZERINTEM.
Igaz, asszem tényleg semmi értelme, hogy a hengerfej után jelentős pozitív keresztmetszet változás legyen.
A szelep, meg a csatorna határozza akkor meg az ideális csövet.
Akkor 35-ös csőben gondolkodjak? Spec lehet ilyen pont nincs is, ezek feszt coll-ban számolnak.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11144 Dátum:
2010 Október 05, 22:01:08 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 05, 20:46:40
Mi a véleményed a nagyobb csövekről, az 1915-ös párosításánál?
40-45mm között értem.
Sok?
A keresztmetszetnek és a hengerfej/karbi/tengely elemeknek nagyjából passzolni kell. Ha a tengely kicsit sportosabb, akkor alacsony fordulaton nem baj, ha van a kipu oldalról egy kis fojtás, hogy az összenyitás miatt ne szaladjon ki a hasznos anyag a kipufogóba. Nyilván ez fordulaton meg fojtani fog, így teljesítményt vesztesz.
A 38-as cső egy 37-es kipufogó szelepű, nagyjából 35-37 kipufogó csatornával rendelkező motornak megfelelő, azt hiszem.
A te motorod meg 35-ös szelepű és kb 34-35-ös csatornájú. Nem indokolt a 40-45 közötti cső.
SZERINTEM.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11143 Dátum:
2010 Október 05, 20:46:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 05, 20:36:40
38 mm belső átmérő.
Mi a véleményed a nagyobb csövekről, az 1915-ös párosításánál?
40-45mm között értem.
Sok?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11142 Dátum:
2010 Október 05, 20:36:40 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 05, 20:35:51
Vágóm, jófféle
Ennek hány mm-es csöve van?
38 mm belső átmérő.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11141 Dátum:
2010 Október 05, 20:35:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 05, 20:23:33
CSP Super Competition
Vágóm, jófféle
Ennek hány mm-es csöve van?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11140 Dátum:
2010 Október 05, 20:23:33 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 05, 20:20:14
tom tom...
De nem kell hogy szuper 100 évig át nem rozsdáló anyagból legyen, csak a konstrukció legyen jó! Így valamivel olcsóbb, de ismerem az árakat, azért mondtam, hogy sok híja még...
Amúgy meg milyen kipuffot vettél monnyad csak??????
CSP Super Competition
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11139 Dátum:
2010 Október 05, 20:20:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 05, 20:01:46
Ebből a jó kipufogó az nagyon húzós.
tom tom...
De nem kell hogy szuper 100 évig át nem rozsdáló anyagból legyen, csak a konstrukció legyen jó! Így valamivel olcsóbb, de ismerem az árakat, azért mondtam, hogy sok híja még...
Amúgy meg milyen kipuffot vettél monnyad csak??????
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11138 Dátum:
2010 Október 05, 20:01:46 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 05, 15:50:24
Ok
értem
Ebből a jó kipufogó az nagyon húzós.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11137 Dátum:
2010 Október 05, 19:36:30 »
Idézetet írta: gas - 2010 Október 05, 19:31:31
ha kell 145-ös nekem van egy garn., és elcserélném a 135-re
sztem el nem cserélem, hanem szerzek hozzá nagyobbat, jobb ha ez megmarad, sose tudni
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11136 Dátum:
2010 Október 05, 19:31:31 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 05, 11:59:47
Köszi az adatokat, bár szerintem meg a 30-as lesz a megoldás vagyis a kompromisszum, lehet kicsit már sok lenne a 32. A 28 kicsi, az biztos.
Hozzáteszem igencsak laikus vagyok hozzátok képest.
Szépen lépcsőzetesen kipróbáljuk majd, csak még addig hátra van 1-2 dolog...
(ja és asszem most 135-ös főfúvókák vannak bent)
ha kell 145-ös nekem van egy garn., és elcserélném a 135-re
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11135 Dátum:
2010 Október 05, 18:00:37 »
Nem tom.
Idézetet írta: Mákos - 2010 Október 05, 17:31:06
Csak megtetszett.
VW 1200.1963.
batorit
Hozzászólások: 1642
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11134 Dátum:
2010 Október 05, 17:56:17 »
Urak az alkatrészesbe feltettem egy kérdést vároma hozzáértők válaszát
Aki nem lép egyszerre......
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11133 Dátum:
2010 Október 05, 17:31:06 »
Idézetet írta: bitus76 - 2010 Október 05, 16:40:22
Biztos finomak.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11132 Dátum:
2010 Október 05, 16:40:22 »
Biztos finomak.
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 05, 15:50:24
Ok
értem
VW 1200.1963.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11131 Dátum:
2010 Október 05, 15:50:24 »
Ok
értem
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11130 Dátum:
2010 Október 05, 15:27:30 »
Igen! Ez a lényeg, ha a fúvókák is jók hozzá, jól van beállítva, észre sem veszed alul a veszteséget! 1915-ös motort már nem vág agyon a 32-es... A 34, 36 az ami már verseny kategória.
Én 1,6 motort is használtam 32-essel, azt már nem szerettem, de 30-assal az is jó volt városi körülmények között...
Én az 1967 ccm-es motorral, 32-es venturival 4.-ben tudok autózni 1000-1200-as fordulaton...
Egyébként 1776-ot w110 tengellyel szereltem már 32-es venturival... Teljesen jó volt...
Csak azt nem szabad elfelejteni, hogy a nagyobb venturival leesik a légsebesség, ezért a főfúvókát is meg kell hozzá emelni... Meg talán picit többet kell precízkedni a beállításokkal, de utána jó lesz...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 05, 13:26:44
Nem vesztesz semmit vagy nagyon keveset, ha jól van beállítva.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11129 Dátum:
2010 Október 05, 13:49:53 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 05, 09:11:01
Maresz 1.6-osa szerintem tudja ezt az időt...
201 m megyek 10.8 at
400 16.7 v.8
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11128 Dátum:
2010 Október 05, 13:26:44 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 05, 12:25:45
Nyerek legalább annyit vele felül mint amennyit vesztek alul? Vagyis többet
Nem vesztesz semmit vagy nagyon keveset, ha jól van beállítva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11127 Dátum:
2010 Október 05, 12:25:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 05, 12:03:25
A 28-as venturihoz a 135-ös a jó, a 32-eshez már a 145-ös kell, a légsebesség változik.
A 32-es nem lenne nagy, most azt gondolom.
Nyerek legalább annyit vele felül mint amennyit vesztek alul? Vagyis többet
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11126 Dátum:
2010 Október 05, 12:03:25 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 05, 11:59:47
Köszi az adatokat, bár szerintem meg a 30-as lesz a megoldás vagyis a kompromisszum, lehet kicsit már sok lenne a 32. A 28 kicsi, az biztos.
Hozzáteszem igencsak laikus vagyok hozzátok képest.
Szépen lépcsőzetesen kipróbáljuk majd, csak még addig hátra van 1-2 dolog...
(ja és asszem most 135-ös főfúvókák vannak bent)
A 28-as venturihoz a 135-ös a jó, a 32-eshez már a 145-ös kell, a légsebesség változik.
A 32-es nem lenne nagy, most azt gondolom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11125 Dátum:
2010 Október 05, 11:59:47 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 05, 11:52:17
32-es venturi, 145 főfúvóka, 180 féklevegő. + tökéletes CO, szinkron, szelephézag és gyújtás-beállítás.
Ennyivel már bemenne 16 alá...
28-as venturi nagyon fogja 1/4 mérföldön... 32-es viszont nem ront annyit mint amennyit hoz...
Köszi az adatokat, bár szerintem meg a 30-as lesz a megoldás vagyis a kompromisszum, lehet kicsit már sok lenne a 32. A 28 kicsi, az biztos.
Hozzáteszem igencsak laikus vagyok hozzátok képest.
Szépen lépcsőzetesen kipróbáljuk majd, csak még addig hátra van 1-2 dolog...
(ja és asszem most 135-ös főfúvókák vannak bent)
Oldalak:
1
...
274
275
276
277
278
[
279
]
280
281
282
283
284
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...