www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 07:43:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
273
274
275
276
277
[
278
]
279
280
281
282
283
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3403372 alkalommal)
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11204 Dátum:
2010 Október 07, 23:16:54 »
Idézetet írta: gas - 2010 Október 07, 21:50:36
az ilyen több órás szinkron teszterekkel van valakinek tapasztalata?
http://szerszampiac.hu/muszerek/jarmutechnikai_muszerek/szinkron_teszter_weber_dellorto
ilyenem van, mire vagy kiváncsi?
GNX-967
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11203 Dátum:
2010 Október 07, 21:50:36 »
az ilyen több órás szinkron teszterekkel van valakinek tapasztalata?
http://szerszampiac.hu/muszerek/jarmutechnikai_muszerek/szinkron_teszter_weber_dellorto
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11202 Dátum:
2010 Október 07, 19:27:13 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 07, 18:45:07
Lehet, minek pofázok bele amikor Renault-hoz nem értek
Akkor melyik Renaultnál van így? Én arra gondolok, amin ez a karbi van:
http://cgi.ebay.de/Renault-5-GT-Turbo-/200517480825?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2eafc5f179
A renault 5 GT turbón Solex 32 DIS karbi volt tudomásom szerint
http://www.google.hu/images?q=solex+32+dis&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=0QKuTP6vD8mgOvWi-f8F&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CEIQsAQwAw&biw=1216&bih=734
Egyébként bogara_zo most csak azt említette, milyen turbó volt rajta, a karbit nem. Ezért is vagyok kíváncsi. (Persze lehet, hogy nagyon átsiklottam felette 200 oldallal korábban...)
Amit tudok ezekről a karbikról, hogy olcsóak, nem kell rajtuk semmit sem alakítani, hogy elviseljék a turbó nyomását, és könnyen felszerelhetőek az alap bogárkarbik szívócsonkjára. Gyakorlatilag tökéletes választás lehetne bogár turbósítására.
http://www.cgbmotorsport.net/carburettor-solex-32-dis-749-p.asp
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 07, 20:56:45 írta somci
»
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11201 Dátum:
2010 Október 07, 18:59:06 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 07, 18:45:07
Lehet, minek pofázok bele amikor Renault-hoz nem értek
Akkor melyik Renaultnál van így? Én arra gondolok, amin ez a karbi van:
http://cgi.ebay.de/Renault-5-GT-Turbo-/200517480825?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2eafc5f179
fuego ?
nemtoim csak tippelek
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11200 Dátum:
2010 Október 07, 18:45:07 »
Lehet, minek pofázok bele amikor Renault-hoz nem értek
Akkor melyik Renaultnál van így? Én arra gondolok, amin ez a karbi van:
http://cgi.ebay.de/Renault-5-GT-Turbo-/200517480825?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2eafc5f179
Idézetet írta: Süni - 2010 Október 07, 15:59:30
De.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11199 Dátum:
2010 Október 07, 15:59:30 »
Idézetet írta: somci - 2010 Október 07, 15:17:22
Eszem ágában sincs vitába szállni veled, de szerintem a turbó után van a karbi a renault-n, mármint a turbó nyomja bele a levegőt, nem?
De.
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11198 Dátum:
2010 Október 07, 15:17:22 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 07, 14:43:36
Renault 5-nél a turbó előtt van a karbi... (szívott)
Egy osztrák srác gyorsul hasonló technikával. Széria bontatlan 1,6, amire rádobtak egy rom Renault5 turbó-karbi párost... Az egész autó 700 Euroba került neki, pár éve már rúgja versenyeken és 14,5 a legjobb ideje...
Eszem ágában sincs vitába szállni veled, de szerintem a turbó után van a karbi a renault-n, mármint a turbó nyomja bele a levegőt, nem?
http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.renault5gtturbo.com/pics/5engine.jpg&imgrefurl=http://www.renault5gtturbo.com/maintenance.htm&usg=__Frc8tVGjpOPSS6xCxLH_POkk5Tk=&h=281&w=421&sz=41&hl=hu&start=0&sig2=-O2jUDnaE9RSKVXpCnd5Yg&zoom=1&tbnid=RCe7kzdmFBzdzM:&tbnh=128&tbnw=192&ei=1MetTK_iD9SEswbRsoSYDQ&prev=/images%3Fq%3Drenault%2B5%2Bgt%2Bturbo%2Bcarb%26um%3D1%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26hs%3Db2q%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26biw%3D1216%26bih%3D734%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=135&vpy=399&dur=479&hovh=174&hovw=262&tx=158&ty=95&oei=1MetTK_iD9SEswbRsoSYDQ&esq=1&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:10,s:0
Mákos: vágom, olvastam.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11197 Dátum:
2010 Október 07, 14:52:01 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 07, 14:43:36
Renault 5-nél a turbó előtt van a karbi... (szívott)
Egy osztrák srác gyorsul hasonló technikával. Széria bontatlan 1,6, amire rádobtak egy rom Renault5 turbó-karbi párost... Az egész autó 700 Euroba került neki, pár éve már rúgja versenyeken és 14,5 a legjobb ideje...
A shoptalkforums.com-on meg van egy tag, aki a 34pict-3 karbit alakította át, hogy túlnyomás alatt üzemeljen. Ha jól emlékszem csak a szeleprugókat cserélte erősebbre a magasabb fordulat miatt, ilyen 110 lóerő körül tudott az 1.6 motor.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11196 Dátum:
2010 Október 07, 14:43:36 »
Renault 5-nél a turbó előtt van a karbi... (szívott)
Egy osztrák srác gyorsul hasonló technikával. Széria bontatlan 1,6, amire rádobtak egy rom Renault5 turbó-karbi párost... Az egész autó 700 Euroba került neki, pár éve már rúgja versenyeken és 14,5 a legjobb ideje...
Idézetet írta: somci - 2010 Október 07, 13:36:11
És a karbi? Blow-trough vagy draw-trough elrendezésben? És az 1300-as motorodon sem történt semmi változtatás? Ez elég barbár lehetett
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11195 Dátum:
2010 Október 07, 13:36:11 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Október 07, 12:57:27
.. elméletileg egy reanult5-ről való turbo volt rajta...
És a karbi? Blow-trough vagy draw-trough elrendezésben? És az 1300-as motorodon sem történt semmi változtatás? Ez elég barbár lehetett
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11194 Dátum:
2010 Október 07, 13:01:09 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 06, 20:34:19
Gépmunkát ki tud csinálni??? Vagy valakinek tapasztalat ahol az övét csinálták???
tudok gépmunkára embert mondani, és szerintem ugyanaz lesz, amit maresztól hallanál
látott már ezt-azt
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11193 Dátum:
2010 Október 07, 12:57:27 »
Idézetet írta: somci - 2010 Október 06, 19:50:31
Bogara-zo!
Most olvasgattam ismételten vissza, merthogy ismétlés a tudás anyja, és ismét belefutottam a turbós motorodba. Tudom, hogy nem volt éppen megbízható.
Elmondanád, mik voltak rajta megváltoztatva, hogy a turbó kerülhetett rá? Képed van róla esetleg? Régi képeket nem őrzi a fórum...
Puszta kíváncsiságból, ismeretem növelése gyanánt kérdem.
majd túrok róla képet. sok-sok évvel ezelőtt volt mindez, ennyi közöm sem volt a motorkhoz, mint most, meg az ember is vetített bőségesen úh konkrétumokat nehéz lesz előásni. elméletileg egy reanult5-ről való turbo volt rajta (jó szar állapotban, lógó tengellyel stb), egyedi kipuff és szerintem semmi más módosítás az ég világon. gyanítom max 0,3 bar-on járhatott. orrán-száján dőlt az olaj, mai fejjel nem is értem, hogy ment az egy métert is. jó sosem volt, maximum az "éppen működött" kategóriát érte el, de tény, hogy óra szerint ment 120-at 3.ban..aztán berágtam és szétszedtük (azóta is kapom vissza a pénzem belőle...) de végülis meg nem döglött (bár gyanítom idő kérdése lett volna). Életem egyik legnagyobb hibája volt, így összegezném
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11192 Dátum:
2010 Október 07, 09:02:32 »
Eddig még nem sikerült szétküldenem...
Látott már bogarat, extra dolgokat is megcsinál (pl. kiegyensúlyozás).
Idézetet írta: Maresz - 2010 Október 06, 20:43:51
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11191 Dátum:
2010 Október 07, 09:00:55 »
Az nincs a konyhámban...
Idézetet írta: gsattila - 2010 Október 07, 08:46:08
Villáskulccsal kell a tányért lefeszíteni te!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11190 Dátum:
2010 Október 07, 09:00:28 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Október 07, 08:55:37
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11189 Dátum:
2010 Október 07, 08:55:37 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 06, 21:29:30
Aztán megy a csodálkozás, hogy nem szalad úgy a tuning motor, mint kéne...
Ma kikaptam egy szelepet a hengerfejedből... Szép!! Szerintem megtartom
Egyébként a szobában tartom... Épp csak annyi időre vittem ki, míg kiszedtem a szelepet...
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11188 Dátum:
2010 Október 07, 08:46:08 »
Villáskulccsal kell a tányért lefeszíteni te!
Idézetet írta: callook - 2010 Október 07, 08:38:37
Próbáltam, de a duplarugó, már nem konyha kategória
Akárhogy is ütöttem a húsklopfolóval
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11187 Dátum:
2010 Október 07, 08:38:37 »
Próbáltam, de a duplarugó, már nem konyha kategória
Akárhogy is ütöttem a húsklopfolóval
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 07, 06:45:56
a konyhaasztalon is kiszedhetted volna :-PP
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11186 Dátum:
2010 Október 07, 06:45:56 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 06, 21:29:30
Egyébként a szobában tartom... Épp csak annyi időre vittem ki, míg kiszedtem a szelepet...
a konyhaasztalon is kiszedhetted volna :-PP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11185 Dátum:
2010 Október 06, 22:59:12 »
J cső bogárhoz 1pár.
szép és jó.
8Ezer
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11184 Dátum:
2010 Október 06, 22:22:30 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 06, 20:56:52
Közben kezd össze állni a kép hogy mit is akarok motor építés terén.
Úgy tervezem hogy 1915ccm, w110-es vezérműtengely, 36 vagy 40 weber karbik(nem tudom hogy a 36-os birja adni neki a megfelelő mennyiséget vagy sem), nagyobb olajpumpa (ezt leon-tól elboltolom),olajszűrőt, hengerfej terén még nem igazán tudom... nagyobb szelep az biztos, főtengelycsapágyakat cserélni, kipufot valami olyat amivel használható és mjad az idő múltával valami hozzá passzoló rendszert,főtengely ha elbirja akkor hagynám az illetve hajtókar csapágyat érdemes lenne megnézni??? szelepnyomórúd szükséges cserélni vagy kibirja a gyári is????
postán a cucc
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11183 Dátum:
2010 Október 06, 21:29:30 »
Aztán megy a csodálkozás, hogy nem szalad úgy a tuning motor, mint kéne...
Ma kikaptam egy szelepet a hengerfejedből... Szép!! Szerintem megtartom
Egyébként a szobában tartom... Épp csak annyi időre vittem ki, míg kiszedtem a szelepet...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 06, 21:00:37
Szerintem bízd valakire aki ért hozzá.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11182 Dátum:
2010 Október 06, 21:19:08 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 06, 21:13:33
Akár, Ikladi Műszergyárba be tudnám vinni hogy megcsinálják csak félek hogy nem sikerül teljesen olyanra amilyenre kéne mert még életükbe nem csináltak ott ilyet.
Ha nincsenek rákészülve a bogárblokkra akkor nem tudják a vonalbafúrást megcsinálni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11181 Dátum:
2010 Október 06, 21:13:33 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 Október 06, 21:04:17
konkrétan?
Akár, Ikladi Műszergyárba be tudnám vinni hogy megcsinálják csak félek hogy nem sikerül teljesen olyanra amilyenre kéne mert még életükbe nem csináltak ott ilyet.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11180 Dátum:
2010 Október 06, 21:04:17 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 06, 20:34:19
Gépmunkát ki tud csinálni??? Vagy valakinek tapasztalat ahol az övét csinálták???
konkrétan?
új számom van:20 592 5434
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11179 Dátum:
2010 Október 06, 21:00:37 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 06, 20:56:52
Közben kezd össze állni a kép hogy mit is akarok motor építés terén.
....főtengely ha elbirja akkor hagynám az illetve
hajtókar csapágyat érdemes lenne megnézni
??? szelepnyomórúd szükséges cserélni vagy kibirja a gyári is????
Szerintem bízd valakire aki ért hozzá.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11178 Dátum:
2010 Október 06, 20:59:31 »
Hengerszettet illetve vezérműtengelyt ebay-ról próbálom beszerezni aztán meglátom mi sül ki belőle. Az itthoni árakhoz képest jóval olcsóbbnak számolom, az itthoniakat akiket megkérdeztem úgyan olyan árakat mondtak.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11177 Dátum:
2010 Október 06, 20:56:52 »
Közben kezd össze állni a kép hogy mit is akarok motor építés terén.
Úgy tervezem hogy 1915ccm, w110-es vezérműtengely, 36 vagy 40 weber karbik(nem tudom hogy a 36-os birja adni neki a megfelelő mennyiséget vagy sem), nagyobb olajpumpa (ezt leon-tól elboltolom),olajszűrőt, hengerfej terén még nem igazán tudom... nagyobb szelep az biztos, főtengelycsapágyakat cserélni, kipufot valami olyat amivel használható és mjad az idő múltával valami hozzá passzoló rendszert,főtengely ha elbirja akkor hagynám az illetve hajtókar csapágyat érdemes lenne megnézni??? szelepnyomórúd szükséges cserélni vagy kibirja a gyári is????
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11176 Dátum:
2010 Október 06, 20:43:51 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 06, 20:37:57
Én korábban szakál-metálnál csináltattam a motorokat (akár évi 10-et), de aztán elkövettek 1-2 hibát, ugyhogy léptem tőlük...
Merkivel csináltattam egy motort, az nagyon korrekt lett.
Az oxyboxert meg Maresszal intéztettem,
úgy tűnik korrekt... Beszélj vele!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11175 Dátum:
2010 Október 06, 20:37:57 »
Én korábban szakál-metálnál csináltattam a motorokat (akár évi 10-et), de aztán elkövettek 1-2 hibát, ugyhogy léptem tőlük...
Merkivel csináltattam egy motort, az nagyon korrekt lett.
Az oxyboxert meg Maresszal intéztettem, úgy tűnik korrekt... Beszélj vele!
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 06, 20:34:19
Gépmunkát ki tud csinálni??? Vagy valakinek tapasztalat ahol az övét csinálták???
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11174 Dátum:
2010 Október 06, 20:34:19 »
Gépmunkát ki tud csinálni??? Vagy valakinek tapasztalat ahol az övét csinálták???
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11173 Dátum:
2010 Október 06, 20:23:54 »
Ki vannak számolva, meg nem biztos, hogy olcsóbb...
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 06, 20:14:24
Kipufogó-t nem éri meg legyártani valamelyik itthoni emberkével vagy nagyon ki vannak számolva a hosszúságok meg a keresztmetszetek meg egyéb??
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11172 Dátum:
2010 Október 06, 20:14:24 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 06, 15:50:21
abszolút nem sürgős, most kiköltekeztem magam, de időben tervezek a télre.
a másik kérdés a dob...
Mennyiben különbözhetnek? Nem sokféle dobot lehet ezekre rátenni.
Mondo, Fatboy, Hide-out, dupla v szimpla quiet, stinger... van még valami?
Szerintem a stílus miatt csak a Hide-out (vagy -away) illene rá, csak hogy jó e...
Emigyen néz ki a 41mm-es csőre szerelhető. (Van a kisebb csőre szerelhető hide-out is, de az másabb!)
Kipufogó-t nem éri meg legyártani valamelyik itthoni emberkével vagy nagyon ki vannak számolva a hosszúságok meg a keresztmetszetek meg egyéb??
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11171 Dátum:
2010 Október 06, 20:13:58 »
Igen
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 06, 16:16:16
Ami a képen van akkor az egyes cégeknél "turbo" név alatt fut?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11170 Dátum:
2010 Október 06, 19:50:31 »
Bogara-zo!
Most olvasgattam ismételten vissza, merthogy ismétlés a tudás anyja, és ismét belefutottam a turbós motorodba. Tudom, hogy nem volt éppen megbízható.
Elmondanád, mik voltak rajta megváltoztatva, hogy a turbó kerülhetett rá? Képed van róla esetleg? Régi képeket nem őrzi a fórum...
Puszta kíváncsiságból, ismeretem növelése gyanánt kérdem.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11169 Dátum:
2010 Október 06, 16:16:16 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 06, 16:14:11
Erre igazándiból a következő dobok elérhetőek:
Fatboy, Turbo (Ez a simánál a Hide out), dupla quiet és stinger... Nagyon nincs más... A simára való single ill double quiet, hide out, mondo stb... Nem passzolnak rá.
A Turbo az jó, elég kultúrált halk...
A Stinger egyértelműen versenyre...
A Fatboy-szerűséget meg több cég is gyártja különböző kivitelekben és tompítottságúakban...
Ami a képen van akkor az egyes cégeknél "turbo" név alatt fut?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11168 Dátum:
2010 Október 06, 16:14:11 »
Erre igazándiból a következő dobok elérhetőek:
Fatboy, Turbo (Ez a simánál a Hide out), dupla quiet és stinger... Nagyon nincs más... A simára való single ill double quiet, hide out, mondo stb... Nem passzolnak rá.
A Turbo az jó, elég kultúrált halk...
A Stinger egyértelműen versenyre...
A Fatboy-szerűséget meg több cég is gyártja különböző kivitelekben és tompítottságúakban...
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 06, 15:50:21
abszolút nem sürgős, most kiköltekeztem magam, de időben tervezek a télre.
a másik kérdés a dob...
Mennyiben különbözhetnek? Nem sokféle dobot lehet ezekre rátenni.
Mondo, Fatboy, Hide-out, dupla v szimpla quiet, stinger... van még valami?
Szerintem a stílus miatt csak a Hide-out (vagy -away) illene rá, csak hogy jó e...
Emigyen néz ki a 41mm-es csőre szerelhető. (Van a kisebb csőre szerelhető hide-out is, de az másabb!)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11167 Dátum:
2010 Október 06, 15:50:21 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 06, 15:24:52
Ha nem sűrgős, akkor jövő héten megmérem az enyémet.
A full merged rejtélyre meg az lehet a magyarázat, amiben különbözik a sima csőkígyótól: Itt a 4 cső közösítése nem úgy történik, hogy az egymással szemben lévő csövek a találkozásnál 90 fokkal azonos irányba fordulnak és már kész is a 4:1, hanem nagy ívben egy irányba fordulnak és 20 cm hosszan olvadnak össze szép egyenletesen... Ezért lógnak ki nagyon a hátfal alól... Talán a full merged kifejezéssel ezt az "igényesebb" közösítést akarják kifejezni?!
abszolút nem sürgős, most kiköltekeztem magam, de időben tervezek a télre.
a másik kérdés a dob...
Mennyiben különbözhetnek? Nem sokféle dobot lehet ezekre rátenni.
Mondo, Fatboy, Hide-out, dupla v szimpla quiet, stinger... van még valami?
Szerintem a stílus miatt csak a Hide-out (vagy -away) illene rá, csak hogy jó e...
Emigyen néz ki a 41mm-es csőre szerelhető. (Van a kisebb csőre szerelhető hide-out is, de az másabb!)
[a csatolmányt egy admin törölte]
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11166 Dátum:
2010 Október 06, 15:24:52 »
Ha nem sűrgős, akkor jövő héten megmérem az enyémet.
A full merged rejtélyre meg az lehet a magyarázat, amiben különbözik a sima csőkígyótól: Itt a 4 cső közösítése nem úgy történik, hogy az egymással szemben lévő csövek a találkozásnál 90 fokkal azonos irányba fordulnak és már kész is a 4:1, hanem nagy ívben egy irányba fordulnak és 20 cm hosszan olvadnak össze szép egyenletesen... Ezért lógnak ki nagyon a hátfal alól... Talán a full merged kifejezéssel ezt az "igényesebb" közösítést akarják kifejezni?!
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 06, 15:12:11
Na szóval
Akkor a 41mm-es cső, ami a valóságban az empinél (lehet hogy) csak 38mm-nek felel meg,
az jó e az én szelepeimhez illetve hengerfej kipuffcsatornájához?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11165 Dátum:
2010 Október 06, 15:23:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 06, 14:19:35
Ennél egyszerűbb az oka, ugyanis a csöveket itthon is gyakorta coll-ban adják meg és a kipufpogó az csőből van.
Egy háromnegyedes, kettő feles, egy ötnyolcados. Ez itthon is elfogadott, a locsolócső sem 13 mm-es hanem félcollos.
csak hogy ezek az akárhány hanyad coll-ok egy szűkebb tartományban elég viccesen hangzanak mint ahogy tutul is ezt mondta a motorépítőkben: 3/8" meg egy kicsi
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
273
274
275
276
277
[
278
]
279
280
281
282
283
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...