www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 12:06:37
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3464632 alkalommal)
abes
Hozzászólások: 14981
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22084 Dátum:
2018 Március 23, 20:25:33 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2018 Március 23, 19:56:18
Ha győztök megvárni, akkor szívesen megszervezem
praktikus lenne ugyanazon a padon mérni őket meg eleve jó buli lenne így az egész
a 40 lovammal beszállnék. Gondolom május előtt nem lesz belőle semmi.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22083 Dátum:
2018 Március 23, 19:56:18 »
Ha győztök megvárni, akkor szívesen megszervezem
praktikus lenne ugyanazon a padon mérni őket meg eleve jó buli lenne így az egész
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22082 Dátum:
2018 Március 22, 21:06:54 »
Idézetet írta: Varázsló - 2018 Március 22, 20:03:04
Menjünk együtt, én is kíváncsi vagyok a zöldre.
Nagyon elégedett vagyok ezzel a motorral, de nem hiszem, hogy 80 lóerő felett lenne. Legfeljebb egy kicsivel.
Ami pedig a kék bogarat illeti, abban még megkeressük a hiányzó lovakat, annak az autónak kell 160 lóerőt tudni. Szerintem most fúvókázási gond volt,...és bizony ebben a régióban az már ennyit számít.
lehet én is beszállnék az 1915-el . valószínű nincs több 80lónál de lehet tökjó lenne a nyomaték görbéje ,meg az is hogy tök szar
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27148
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22081 Dátum:
2018 Március 22, 20:34:35 »
Idézetet írta: Varázsló - 2018 Március 22, 20:03:04
Menjünk együtt, én is kíváncsi vagyok a zöldre.
Nagyon elégedett vagyok ezzel a motorral, de nem hiszem, hogy 80 lóerő felett lenne. Legfeljebb egy kicsivel.
Ami pedig a kék bogarat illeti, abban még megkeressük a hiányzó lovakat, annak az autónak kell 160 lóerőt tudni. Szerintem most fúvókázási gond volt,...és bizony ebben a régióban az már ennyit számít.
En is becsatlakoznek, ha lehet.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22080 Dátum:
2018 Március 22, 20:03:04 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2018 Március 13, 14:36:34
Sajnos nagyon elhanyagoltam az elmult 2 evben a kocsit, sok viz le kell folyjon a Dunan ahhoz, de igyekszem feleleszteni csipkerozsikat...regen vezettem de egy hasonlo kocsihoz kepest eros (pl mr2 az 140le es 900 kg), ugyanakkor a mert kekhez nem annyira. 120-150 Le koze vartam mikor epult, seggre 120-130-at tippelnek de lehet alig lesz 100..fogalmam sincs. Kivancsi leszek, majd beszamolok
Menjünk együtt, én is kíváncsi vagyok a zöldre.
Nagyon elégedett vagyok ezzel a motorral, de nem hiszem, hogy 80 lóerő felett lenne. Legfeljebb egy kicsivel.
Ami pedig a kék bogarat illeti, abban még megkeressük a hiányzó lovakat, annak az autónak kell 160 lóerőt tudni. Szerintem most fúvókázási gond volt,...és bizony ebben a régióban az már ennyit számít.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
nagybub
Hozzászólások: 155
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22079 Dátum:
2018 Március 16, 12:27:51 »
Van egy "félig" megmaradt hosszú váltóm,de megvan belőle a hosszú végáttétel.Valaki kis hazánkban,lehetőleg a keleti régióban foglalkozik ennek a beépítésével egy rövid váltóba?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22078 Dátum:
2018 Március 13, 23:10:16 »
Idézetet írta: abes - 2018 Március 13, 20:02:40
Az enyém most lett vagy 40-en lovas...
Részletek az SZMB-ben...
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
abes
Hozzászólások: 14981
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22077 Dátum:
2018 Március 13, 20:02:40 »
Idézetet írta: BlackP - 2018 Március 09, 18:18:06
Az enyém most lett vagy 40-en lovas...
Részletek az SZMB-ben...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22076 Dátum:
2018 Március 13, 15:34:41 »
Idézetet írta: 1303LS - 2018 Március 13, 14:44:17
Na de milyen unalmas és rövid beszélgetés az mikor a "mennyi lovas"ra rávágod, hogy 103.
Sokkal élvezetesebb elmélkedni -akár órákat-, hogy most seggre/érzésre/fülre/haverszuzukijához mérve valahol 150-180 között KELL lennie.
Max egy kis beállítás fúvókázás és még ennél is több. Sőt még annál is több.
És hány ilyet hallgattam már végig
«
Utoljára szerkesztve: 2018 Március 13, 15:37:39 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22075 Dátum:
2018 Március 13, 14:44:17 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2018 Március 13, 14:36:34
Sajnos nagyon elhanyagoltam az elmult 2 evben a kocsit, sok viz le kell folyjon a Dunan ahhoz, de igyekszem feleleszteni csipkerozsikat...regen vezettem de egy hasonlo kocsihoz kepest eros (pl mr2 az 140le es 900 kg), ugyanakkor a mert kekhez nem annyira. 120-150 Le koze vartam mikor epult, seggre 120-130-at tippelnek de lehet alig lesz 100..fogalmam sincs. Kivancsi leszek, majd beszamolok
Na de milyen unalmas és rövid beszélgetés az mikor a "mennyi lovas"ra rávágod, hogy 103.
Sokkal élvezetesebb elmélkedni -akár órákat-, hogy most seggre/érzésre/fülre/haverszuzukijához mérve valahol 150-180 között KELL lennie.
Max egy kis beállítás fúvókázás és még ennél is több. Sőt még annál is több.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22074 Dátum:
2018 Március 13, 14:36:34 »
Idézetet írta: Protheus - 2018 Március 13, 04:38:12
Várjuk szeretettel! :-)
Sajnos nagyon elhanyagoltam az elmult 2 evben a kocsit, sok viz le kell folyjon a Dunan ahhoz, de igyekszem feleleszteni csipkerozsikat...regen vezettem de egy hasonlo kocsihoz kepest eros (pl mr2 az 140le es 900 kg), ugyanakkor a mert kekhez nem annyira. 120-150 Le koze vartam mikor epult, seggre 120-130-at tippelnek de lehet alig lesz 100..fogalmam sincs. Kivancsi leszek, majd beszamolok
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22073 Dátum:
2018 Március 13, 06:26:48 »
Idézetet írta: Protheus - 2018 Március 13, 04:38:12
Várjuk szeretettel! :-)
Ha egyszer nagy leszek, megy Egon is.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22072 Dátum:
2018 Március 13, 04:38:12 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2018 Március 12, 23:36:36
Idén nyáron szeretném én is leméretni.
Várjuk szeretettel! :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22071 Dátum:
2018 Március 12, 23:36:36 »
Idézetet írta: BlackP - 2018 Március 09, 18:18:06
Méresd meg!
Én ültem ebben a kék bogárban még nyersebb karburálással és akkor is az volt az érzésem, hogy jól megy - jobban mint az enyém. Azóta találkoztam a tulajjal és mondta, hogy érezhetően erősebb lett...ez a videóban mért verzió. Megint az van szerintem, hogy mindenki dobálózik látatlanban a számokkal és mikor beül egy
valóban
90-100 LE-s bogárba jön a beszabehu. Idén nyáron szeretném én is leméretni.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22070 Dátum:
2018 Március 12, 23:29:55 »
Idézetet írta: callook - 2018 Február 10, 20:03:49
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a többi itthoni typ4 motoros, Porsche hűtéses motoroknál sem jobb a helyzet, de szerintem javítható.
A rendszám nekem is útban volt, de már nincs és a hőfokot is megmérte tati anno, sajnos egyezik a műszerrel mutatott értékkel. A lemezelésen bőven lenne mit dolgozni, hiába van a rendszám mögött kiluggatva és a rsz kiemelve, az még édes kevés. Viszont most, hogy melegszik az idő egy sima városi gurulásnál 110 fokos olaj van a GTI-ben
volt nálam egy octavia 1.2 tsi, abban 85 fok fölé nem ment tök azonos használat mellett..ez is fura nekem, hogy ennyit szórnak.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BlackP
Hozzászólások: 27148
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22069 Dátum:
2018 Március 09, 18:18:06 »
Idézetet írta: Typ117 - 2018 Március 09, 14:27:30
~100 lóerős bogár a totalcar erőmérőben
https://totalcar.hu/magazin/technika/2018/03/09/totalcar_eromero_volkswagen_1300-_1969/
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22068 Dátum:
2018 Március 09, 18:15:16 »
Idézetet írta: Typ117 - 2018 Március 09, 14:27:30
~100 lóerős bogár a totalcar erőmérőben
https://totalcar.hu/magazin/technika/2018/03/09/totalcar_eromero_volkswagen_1300-_1969/
Ha más nincs azért ezzel is el tudnék autózgatni.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
abes
Hozzászólások: 14981
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22067 Dátum:
2018 Március 09, 17:32:51 »
Központi webernél ki hogyan oldotta meg a hosszabb gázút áthidalását?
Typ117
Hozzászólások: 18495
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22066 Dátum:
2018 Március 09, 14:27:30 »
~100 lóerős bogár a totalcar erőmérőben
https://totalcar.hu/magazin/technika/2018/03/09/totalcar_eromero_volkswagen_1300-_1969/
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22065 Dátum:
2018 Február 12, 11:19:28 »
Csak adalék a callook által mondottakhoz: amikor a szoft tuning 1,6 volt bent a dupla Zenittel, akkor kb. 10 fokot számított, hogy a géptetőt elemeltem és a hátsó lemez fűtéscső-lyukait eltakartam.
VW Beetle - the original since 1938
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22064 Dátum:
2018 Február 10, 20:03:49 »
Én a 130-at azért egy kicsit soknak érzem, de bazi melegben, nagyon hajtva nem ijednék meg ha néha belekarcolna ebbe a tartományba. (Nyáron volt nálam a Monyó typ4 motoros bogara 2 hétig. Pont a legmelegebb nyári melegben. Amikor rendesen tiportam neki, bizony 130-at mutatott a VDO óra, normál használat mellett 110 fokot. És abban a motorban azért pártízezer km benne van: márciustól novemberig napi használatban van, ami 50km/napot jelentene ha Monyó csak a munkahelyére menne el, de megy gyerekért, megy vásárolni, stb. Emellett nyom azért évente pár nagyobb túrát is a vassal)
Az, hogy ez az olajhűtő meghűtött egy V8-at, az nem mérvadó. Gondolom nem léghűtéses V8 volt... Emellett nem tudjuk, hogy annak a V8-nak mekkora olajteknője volt, mennyire volt húzva, stb.
Szerintem első körben meg kéne csinálni tip-topra a motortér elszigetelését a kipufogó oldaltól (Az a Porsche turbina pont onnan szív). Itt jegyezném meg, hogy Monyó bogarával úgy tudtam a 130 fokos olajat produkálni, hogy a motortér teljesen el van szigetelve a kipufogó oldaltól: Teljes a lemezelés a motor mögött, a motor mellett kétoldalt és a motor előtt a váltó fölött is.
Aztán kezelni kéne a Weberek rezgéstől kitekeredő CO-csavar problémáját, hogy be lehessen állítani tökéletesen a motort, és a beállítások megmaradjanak.
Ha ezek rendben vannak, szerintem utána lehet továbbmenni az olajhűtés problémájára (ha lesz). Nagyon sok apróság számít. Pl. Monyó autója kabrió, ha rácsukom a tetőt, akkor 10 fokkal lejjebb megy az olajhő. De pl. amikor elkészült az autója, pont az olajhűtő előtt volt a rendszám. Mikor eltettük előle, akkor is ment lejjebb az olajhő.
Meg a biztonság kedvéért rá kéne nézni, hogy a hőfok jeladód és az órád összetartozó-e?! Több méréshatárral volt VDO óra.
Egyébként úgy néz ki typ4 beépítésnél ezzel lehet molyolni. Bittó Gabi typ4 motorjánál is nyári melegben 10 perc után 130 fok az olaj... De ott még kezelni kell a zárt motorháztetőt, a motor körüli lemezelést és a ki tudja milyen olajhűtőt is cserélni kéne...
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a többi itthoni typ4 motoros, Porsche hűtéses motoroknál sem jobb a helyzet, de szerintem javítható.
Idézetet írta: sleepAIR - 2018 Február 09, 22:35:33
Akkor most mi a normal tartomany?
Nekem ugy 100-130 nyaron hogy van elol egy 40cm-es olajhuto ami kiszolgalt mar egy v8-at🙄
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22063 Dátum:
2018 Február 09, 22:35:33 »
Akkor most mi a normal tartomany?
Nekem ugy 100-130 nyaron hogy van elol egy 40cm-es olajhuto ami kiszolgalt mar egy v8-at🙄
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Typ117
Hozzászólások: 18495
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22062 Dátum:
2018 Február 05, 09:09:27 »
Nálam gyári 1.6, rácsos géptetővel, nívópálcás mérővel.
ha 90-nel megyek, kb 90 fok szokott lenni
ha 100-zal, akkor 100-105.
nagy hőségben picit több.
hegyekben is több.
volt, ahol csak 2-esben lehetett felfelé menni nagyon hosszan (mert a 3-as túl sok), ott felment 130 fokra is a mutató, akkor már alapjáraton parázslott/világított az olajnyomás lámpa, akkor félreálltunk hogy hűlhessen
te_o
Hozzászólások: 4266
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22061 Dátum:
2018 Február 04, 14:56:01 »
Nálam 1385 -ben van zárt géptetővel, nyári melegben felment 110-ig. De fúvókázástól függ, sokat játszottam vele, főleg a féklevegő számít. Másik szettel megállt 100 alatt (plusz 1 liter fogyival), viszont hidegen nem volt az igazi (pont egy köztes fúvóka kellene).
Tavasz és ősz 80-90 fok.
VW Beetle - the original since 1938
Imrüs
Hozzászólások: 2989
www.matraveteran.uw.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22060 Dátum:
2018 Február 03, 11:48:52 »
Idézetet írta: gsattila - 2018 Február 02, 22:47:27
Nekem az olajleeresztő csavarban volt az érzékelő - gondolom kissé tudott hűlni - de nem ment 85 fölé sosem.
Nekem VDO hőfok érzékelős nívópálca van (eredeti D motor, rácsos géptető). Hasonló a tapasztalat, ezért a 150-es óra helyett is csak a 120-asat használom már.
«
Utoljára szerkesztve: 2018 Február 03, 11:52:27 írta Imrüs
»
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22059 Dátum:
2018 Február 02, 22:47:27 »
Nekem az olajleeresztő csavarban volt az érzékelő - gondolom kissé tudott hűlni - de nem ment 85 fölé sosem.
Idézetet írta: sleepAIR - 2018 Február 02, 20:49:42
Olajhofok:
Tudom, hogy volt mar tema, most ijabb tapasztalatot tudok hozza mondani. A bogarban normal hasznalatnal 110-120 fok koruli olajam szokott lenni, nyaron a 130-at is eleri neha - legalabbis a miszer szerint. Soknak erzem/ereztem es ugy remlik itt is 100 fok alatti tapasztalatokrol volt szo anno.
Viszont most a golfban van olajhomero, mindig azt nezem azota.. Varosban es normal autopalya temponal 100-105 c az uzemi homerseklet, gondolom nyaron vagy jobbannhajtva feljebb megy majd ez is. Ennek fenyeben nem erzem annyira soknak a bogaramet sem, de szerintem a lemezelessel lehetne javitani rajta.
Gyari motornal van valakinek bekotve homero? Kivancsi lennek mit mutat
abes
Hozzászólások: 14981
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22058 Dátum:
2018 Február 02, 21:01:30 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2018 Február 02, 20:49:42
Olajhofok:
B4 passatban van MFA.
Télen városban: ~85.
Télen pályán 130 hegyen völgyön:~95.
Nyáron város klímával: ~95.
Nyáron klímával, pályán, kis család benn, tetőbox fenn, 130 tempomattal: ~105 fok.
Ennél melegebb sose volt.
110 lovas TDI 280e km-rel.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22057 Dátum:
2018 Február 02, 20:49:42 »
Olajhofok:
Tudom, hogy volt mar tema, most ijabb tapasztalatot tudok hozza mondani. A bogarban normal hasznalatnal 110-120 fok koruli olajam szokott lenni, nyaron a 130-at is eleri neha - legalabbis a miszer szerint. Soknak erzem/ereztem es ugy remlik itt is 100 fok alatti tapasztalatokrol volt szo anno.
Viszont most a golfban van olajhomero, mindig azt nezem azota.. Varosban es normal autopalya temponal 100-105 c az uzemi homerseklet, gondolom nyaron vagy jobbannhajtva feljebb megy majd ez is. Ennek fenyeben nem erzem annyira soknak a bogaramet sem, de szerintem a lemezelessel lehetne javitani rajta.
Gyari motornal van valakinek bekotve homero? Kivancsi lennek mit mutat
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22056 Dátum:
2018 Január 14, 10:06:39 »
https://m.youtube.com/watch?v=SSPaixMKJSc
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22055 Dátum:
2018 Január 09, 21:39:33 »
Idézetet írta: callook - 2018 Január 09, 20:27:37
Még a 13.3-at sem nevezném szarnak. ;-) A 11.6 meg nem felkent pályán még külföldön is jónak számít ebben a kategóriában. ;-)
tudod hogy csak irigykedek
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22054 Dátum:
2018 Január 09, 20:27:37 »
Még a 13.3-at sem nevezném szarnak. ;-) A 11.6 meg nem felkent pályán még külföldön is jónak számít ebben a kategóriában. ;-)
Idézetet írta: tati - 2018 Január 08, 21:20:24
nem könnyű ennyi indokot összeharácsolni hogy miért mentek mindig szarul
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22053 Dátum:
2018 Január 08, 21:20:24 »
Idézetet írta: callook - 2018 Január 08, 15:36:58
11.6 és 195km/h átlépővel.
Annyit kell ehhez tudni, hogy azon a pályán a másik kasztnival csak 13.3 volt az időnk, míg másik pályán tudta a gyengébb kasztnival is a Szeky motorja a 12.6-os időt. Szóval sose ment a jó kasztnis autó a jó pályán.
Idén viszont 2 bogárral megyünk.
nem könnyű ennyi indokot összeharácsolni hogy miért mentek mindig szarul
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22052 Dátum:
2018 Január 08, 15:36:58 »
11.6 és 195km/h átlépővel.
Annyit kell ehhez tudni, hogy azon a pályán a másik kasztnival csak 13.3 volt az időnk, míg másik pályán tudta a gyengébb kasztnival is a Szeky motorja a 12.6-os időt. Szóval sose ment a jó kasztnis autó a jó pályán.
Idén viszont 2 bogárral megyünk.
Idézetet írta: Typ117 - 2018 Január 04, 21:46:33
mi volt a legjobb időtök tavaly? van cél idénre?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22051 Dátum:
2018 Január 05, 16:22:51 »
Esetleg rászerveznénk egy "mini" talit
Idézetet írta: stonemen - 2018 Január 03, 21:38:15
Jó döntés, szurkolok Nektek!
Szólj, ha verseny van, szívesen elmennék megnézni.
Typ117
Hozzászólások: 18495
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22050 Dátum:
2018 Január 04, 21:46:33 »
Idézetet írta: callook - 2018 Január 03, 19:20:50
Ma megjött Holey Moley új motorja Angliából. Itt egy fotó róla még a 2017-es szezonból. Így az idei szezonnak 2 Drag bogárral megyünk neki:
A Dicke Berta visszakapja a motort Holey Moley-ból és kap néhány fejlesztést.
Holey Moley meg megkapja ezt a motort.
mi volt a legjobb időtök tavaly? van cél idénre?
BlackP
Hozzászólások: 27148
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22049 Dátum:
2018 Január 04, 21:19:44 »
https://www.youtube.com/watch?v=sTuMsFCq4DY
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22048 Dátum:
2018 Január 04, 20:55:38 »
Idézetet írta: BlackP - 2018 Január 03, 21:14:19
nem biztos, hogy mernék menni vele
nekem meg minden vágyam
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22047 Dátum:
2018 Január 03, 21:38:15 »
Jó döntés, szurkolok Nektek!
Szólj, ha verseny van, szívesen elmennék megnézni.
Idézetet írta: callook - 2018 Január 03, 19:20:50
Ma megjött Holey Moley új motorja Angliából. Itt egy fotó róla még a 2017-es szezonból. Így az idei szezonnak 2 Drag bogárral megyünk neki:
A Dicke Berta visszakapja a motort Holey Moley-ból és kap néhány fejlesztést.
Holey Moley meg megkapja ezt a motort.
BlackP
Hozzászólások: 27148
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22046 Dátum:
2018 Január 03, 21:14:19 »
Idézetet írta: callook - 2018 Január 03, 19:20:50
Ma megjött Holey Moley új motorja Angliából. Itt egy fotó róla még a 2017-es szezonból. Így az idei szezonnak 2 Drag bogárral megyünk neki:
A Dicke Berta visszakapja a motort Holey Moley-ból és kap néhány fejlesztést.
Holey Moley meg megkapja ezt a motort.
nem biztos, hogy mernék menni vele
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22045 Dátum:
2018 Január 03, 20:32:01 »
Idézetet írta: callook - 2018 Január 03, 19:20:50
Ma megjött Holey Moley új motorja Angliából. Itt egy fotó róla még a 2017-es szezonból. Így az idei szezonnak 2 Drag bogárral megyünk neki:
A Dicke Berta visszakapja a motort Holey Moley-ból és kap néhány fejlesztést.
Holey Moley meg megkapja ezt a motort.
ha a szezon előtt mindjárt szétborulna a hengerfejek kellene róla
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...