www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 03, 13:42:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921265 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13860578 alkalommal)
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #78922 Dátum: 2019 Március 26, 15:05:12 »

Talàn fèlreèrthetö voltam
Gondolom elforditom, meglazul
De tömitèst cserèlnèk rajta ès valami rèmlik hogy annak idejèn küzdött a szerelö a berakàssal


valószínűleg kivenni könyebb mint visszarakni. De kivéltelkol érezni fogod merre kell fordítani, hogy ne görbüljön el és úgy vissza is fog menni.

nálam a benzinszint mérés elromlott pénteken, miután egy csővel szívtam le a tankból benzint. szombat reggel még rossz volt, de aztán pár km alatt rendbejött magától. gondolom kicsit felakadhatott a mérő szára
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78921 Dátum: 2019 Március 26, 14:41:37 »

Szerintem ki lehet venni. Elfordítod, kicsit kiemeled majd tovább fordítod. Így kijön az úszó a hosszú szárral együtt.

Talàn fèlreèrthetö voltam
Gondolom elforditom, meglazul
De tömitèst cserèlnèk rajta ès valami rèmlik hogy annak idejèn küzdött a szerelö a berakàssal


Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #78920 Dátum: 2019 Március 26, 12:50:49 »

Talàn fèlreèrthetö voltam
Gondolom elforditom, meglazul
De tömitèst cserèlnèk rajta ès valami rèmlik hogy annak idejèn küzdött a szerelö a berakàssal


De ki lehet e hùzni.. hiszen elèg hosszu a szàra



Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #78919 Dátum: 2019 Március 26, 12:44:52 »

De ki lehet e hùzni.. hiszen elèg hosszu a szàra



itt egy kép, de nem látom rajta a csavar lyukakat mint az 1300-asoknál.
<beszúrt kép törölve>
ez talán bepattintós?

mindenesetre szerintem felülről szerelhető, hisz hogy máshogy? akkor meg gondolom bent maradhat
<beszúrt kép törölve>
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #78918 Dátum: 2019 Március 26, 12:35:23 »

A 02es benzinszint jeladò tankbòl valò kivètelèhez a tankot is ki kell bànyàszni vagy simàn ki lehet varàzsolni anèlkül is?
itt egy kép, de nem látom rajta a csavar lyukakat mint az 1300-asoknál.

ez talán bepattintós?

mindenesetre szerintem felülről szerelhető, hisz hogy máshogy? akkor meg gondolom bent maradhat
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #78917 Dátum: 2019 Március 26, 12:16:13 »

A 02es benzinszint jeladò tankbòl valò kivètelèhez a tankot is ki kell bànyàszni vagy simàn ki lehet varàzsolni anèlkül is?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78916 Dátum: 2019 Március 26, 09:25:33 »

Na, tegnap estefelé, hat után csak sikerült nekiállnom az utolsó (előtti) nagy csatának. Jó móka volt egyedül visszailleszteni a dolgokat, de csak én győztem. Nem ez a végleges állapot, mert kicsit még igazítani kell a kipufogón, illetve a furulyákon, de 22 óra környékén már elég volt a játékból. A lényeg azért látszik szerintem.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #78915 Dátum: 2019 Március 26, 09:16:53 »

Kezfogas

az alátét nem baj ha vastagabb annál jobb a tartása mehetsz 5mm ig.A hüvely furata meg 11 mm.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Március 26, 11:24:47 írta pecek »
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78914 Dátum: 2019 Március 26, 08:19:03 »

3mm vastag laposvasból csináld az alátétet a furat pontos legyen ,hogy a hüvely ne csússzon át 1-1.5 vastag kb 8 mm magas de lehúzásnál látni fogod,és a gumilapok zsírzását elhanyagolnám mert nem biztos ,hogy olajálló keverékból van .
Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #78913 Dátum: 2019 Március 26, 08:13:19 »

Köszönöm az új információt! Kár, hogy nem tegnap reggel tudtam ezt meg, de sebaj, már olyan rutinom, gyakorlatom van az adott témakörben, hogy ha a fél kezem a seggemben van (ahogy Tati mondaná) akkor is 10 perc alatt megcsinálom a hüvelyek beépítését. Grin Maga a hüvely milyen hosszú, falvastagsága mennyi? 9 mm hosszú, egyes anyagvastagság jó lehet? Alátétnek meg rakjak valami hasonlót mint ami az első futómű és bódé illesztésénél van az a nagyobbacska, négyzetes formájú?

3mm vastag laposvasból csináld az alátétet a furat pontos legyen ,hogy a hüvely ne csússzon át 1-1.5 vastag kb 8 mm magas de lehúzásnál látni fogod,és a gumilapok zsírzását elhanyagolnám mert nem biztos ,hogy olajálló keverékból van .
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78912 Dátum: 2019 Március 26, 06:31:13 »

A gumilapkocskát úgy kell lehúzni ,hogy egy hüvely van a közepén azon megy keresztül az M10-es csavar  és így megmarad a távolság és nem lapul ki a gumi, de ezek a hüvelyek / távtartók / csak itt vannak azaz kettő db.A hüvely méretileg kisebb mint a gumilap  meglehet húzni de nemfog lötyögni.És a csavarok alá nem ilyen alátétek valók!!
A gumilap azért reped mert olcsó szar anyagból van sütve ami tel van gumidarálékkal.Ha sok a korom akkor rideg lessz a gumi és reped.
A 4 db gumi 7 euróba kerül.
Köszönöm az új információt! Kár, hogy nem tegnap reggel tudtam ezt meg, de sebaj, már olyan rutinom, gyakorlatom van az adott témakörben, hogy ha a fél kezem a seggemben van (ahogy Tati mondaná) akkor is 10 perc alatt megcsinálom a hüvelyek beépítését. Grin Maga a hüvely milyen hosszú, falvastagsága mennyi? 9 mm hosszú, egyes anyagvastagság jó lehet? Alátétnek meg rakjak valami hasonlót mint ami az első futómű és bódé illesztésénél van az a nagyobbacska, négyzetes formájú?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78911 Dátum: 2019 Március 26, 06:18:00 »

Elég szembetűnő az eltérés és nagyon jól kitapintható is. A régi gumikat két ujjal viszonylag könnyen össze lehetett nyomogatni, az újakat nem, azok határozottan, keményen tartották magukat. Megnyugtató az érzés, hogy ez a néhány nap idegeskedés, jó pár óra munka végül is meghozta gyümölcsét.

780 Ft ért.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78910 Dátum: 2019 Március 26, 06:11:49 »

 Kezfogas
Nem pontosan annyit emelkedett, mint amit elméleti síkon kalkuláltam, igaz a méréseim se voltak 100%-os pontosságúak, de a valóság közelített hozzá. Aztán ha hozzávesszük amit tíz perce tudok, hogy  kell még a gumilapokba oda fentre egy kis fém hüvely ami meggátolja az összepréselődést, az megint hoz a javamra 1-2 plusz millimétert a furulyák környékén.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
1303LS
« Hozzászólás #78909 Dátum: 2019 Március 26, 05:56:04 »

 
Vili, csak neked!  Cool
Kezfogas
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78908 Dátum: 2019 Március 26, 05:47:51 »

Na, tegnap estefelé, hat után csak sikerült nekiállnom az utolsó (előtti) nagy csatának. Jó móka volt egyedül visszailleszteni a dolgokat, de csak én győztem. Nem ez a végleges állapot, mert kicsit még igazítani kell a kipufogón, illetve a furulyákon, de 22 óra környékén már elég volt a játékból. A lényeg azért látszik szerintem.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78907 Dátum: 2019 Március 26, 05:45:11 »

Vili, csak neked!  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #78906 Dátum: 2019 Március 26, 05:10:47 »

A gumilapkocskát úgy kell lehúzni ,hogy....És a csavarok alá nem ilyen alátétek valók!!
"az eddigi 4-5 mm helyett a torziónyúlványon is ott lesz a 10 mm. A képen az alátétek adják most a 10 milit, nyilván ideiglenes jelleggel amíg beszerzem az új gumilapokat."  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #78905 Dátum: 2019 Március 25, 21:50:04 »

A két gumilapocska közül a jobboldalról kivett szerintem 1972-es, a balos kicsit keményebb az talán 1986-ból származhat, vagy talán más évjárat, de azt erősen kétlem, hogy 1-2 hónappal az összerakás után így elhasználódtak volna az újak. Még használva se volt a jármű, eddig nagyjából kétszer 10 m-t tologattuk, egyszer fel a trélerre, majd itthon a trélerről be a garázsba ahol most is pihen.

A gumilapkocskát úgy kell lehúzni ,hogy egy hüvely van a közepén azon megy keresztül az M10-es csavar  és így megmarad a távolság és nem lapul ki a gumi, de ezek a hüvelyek / távtartók / csak itt vannak azaz kettő db.A hüvely méretileg kisebb mint a gumilap  meglehet húzni de nemfog lötyögni.És a csavarok alá nem ilyen alátétek valók!!
A gumilap azért reped mert olcsó szar anyagból van sütve ami tel van gumidarálékkal.Ha sok a korom akkor rideg lessz a gumi és reped.
A 4 db gumi 7 euróba kerül.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Március 25, 22:11:33 írta pecek »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78904 Dátum: 2019 Március 25, 20:13:34 »

Sziasztok!

Teljesen tanácstalan vagyok. Nem tudom mi a jó illetve mit nézzek, mit kellene tennem.......
Üdvw

Szerintem az elosztót is takarítsd ki. Ott lehet egy kis szorulás. Ezért aztán a vákum nem úgy húz, a röpsúlyok akadnak.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #78903 Dátum: 2019 Március 25, 17:28:08 »

Nem lötyög a tengely, húzásra is szépen vissza áll. Ha szorulna, akkor lassan esne az alapjárat és maradna úgy, de itt hullámzik. Hol jó és alacsony, hol felmegy magasra...
Valahol még kosz lesz.
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78902 Dátum: 2019 Március 25, 16:21:36 »

A pillangótengely nem lötyög? szépen visszaáll alapállapotba? Nem szorul a gázbovden valahol?

Nem lötyög a tengely, húzásra is szépen vissza áll. Ha szorulna, akkor lassan esne az alapjárat és maradna úgy, de itt hullámzik. Hol jó és alacsony, hol felmegy magasra...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78901 Dátum: 2019 Március 25, 16:17:44 »

A pillangótengely nem lötyög? szépen visszaáll alapállapotba? Nem szorul a gázbovden valahol?

Teljesen tanácstalan vagyok. Nem tudom mi a jó illetve mit nézzek, mit kellene tennem.......
Üdvw
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78900 Dátum: 2019 Március 25, 10:51:01 »

Hello,
Megrendeltem hozzá a karbi felújító szettet, plusz vettem hozzá gyertyákat, elosztó fedelet. Még nem érkezett meg minden, remélem a héten megjön. Akkor majd neki esek, kicserélek mindent, kitisztítom a karbit és kalibrálhatom majd újra. Amint megleszek jelentkezem majd, hogy sikerült e a hibát megszüntetnem. Egyébként máshonnan is kérdezgettem szakikat, majdnem mindenki a falslevegőre gyanakszik...

ÜdVW

Sziasztok!
Volt egy olyan hiba jelenségem, hogy erőteljes gázadásnál a motor megtorpant. Hozzá teszem, az autót januárban vettem, nem használtam, most vettem elő ismét és valószínű, hogy előttem sem nagyon használták. Nos beállítottam a gyújtást, vettem új gyertyákat, karburátor felújító szettet és gyorsító membránt is. Fél napba telt, mire a karbit kipucoltam, kicseréltem a dolgokat, össze raktam. És láss csodát, a hiba, hogy gyorsításkor megtorpant, eltűnt! Viszont nem tudom az alapjáratot frankón belőni! Illetve amikor forró motornál óvatosan beállítom, elindulok a próba körre, az első váltásnál már felpörög a motor és nem esik vissza a korábban beállított értékre. Negyedikben simán megyek alapjáraton 50-el, amikor kinyomom a kuplungot, felpörög a motor. Hullámzik az alapjárat, van amikor jó és ha beállítom, megyek vele és még sem jó....
Teljesen tanácstalan vagyok. Nem tudom mi a jó illetve mit nézzek, mit kellene tennem.......
Üdvw
1303LS
« Hozzászólás #78899 Dátum: 2019 Március 24, 09:46:01 »

De! Ha csak a bak deformálódott volna - de nem - akkor önként nem áll vissza a kívánatos távolság. És bizony hajlanak ezek a vasak ha tetszik, ha nem. Mennyi is egy toronydaru kilengése, stb, stb.
Én mikor raktam össze a kocsimat nem volt oda gumim. Már nem emlékszem hova lett, mert nem lett szétemelve a bódé. Lehet, hogy csak kiporladt és csavart akartam csak cserélni szépre.
Első körön próbáltam összehúzni csavarral, hogy majd úgy jó lesz. Meg sem mozdult a távolság.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78898 Dátum: 2019 Március 24, 09:36:57 »

Én nagyon csodálkoznék ha ezen a ponton a bódét és a futóművet össze tudnád húzni csavarral. sem a bódé sem a futómú semmi része nem tud ennyit hajolni. az a bak fog deformálódni és annyi.
De! Ha csak a bak deformálódott volna - de nem - akkor önként nem áll vissza a kívánatos távolság. És bizony hajlanak ezek a vasak ha tetszik, ha nem. Mennyi is egy toronydaru kilengése, stb, stb.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Március 24, 09:39:53 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78897 Dátum: 2019 Március 24, 09:36:36 »

A két gumilapocska közül a jobboldalról kivett szerintem 1972-es, a balos kicsit keményebb az talán 1986-ból származhat, vagy talán más évjárat, de azt erősen kétlem, hogy 1-2 hónappal az összerakás után így elhasználódtak volna az újak. Még használva se volt a jármű, eddig nagyjából kétszer 10 m-t tologattuk, egyszer fel a trélerre, majd itthon a trélerről be a garázsba ahol most is pihen.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
1303LS
« Hozzászólás #78896 Dátum: 2019 Március 24, 09:35:42 »

.
Én nagyon csodálkoznék ha ezen a ponton a bódét és a futóművet össze tudnád húzni csavarral. sem a bódé sem a futómú semmi része nem tud ennyit hajolni. az a bak fog deformálódni és annyi.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78895 Dátum: 2019 Március 24, 09:32:15 »

.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78894 Dátum: 2019 Március 24, 09:31:13 »

.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78893 Dátum: 2019 Március 24, 09:29:55 »

Kicsit haladtam a probléma megoldása felé. Hallgatva a jó tanácsra, megvizsgáltam az első futómű kapcsolatát is a bódéval. Tökéletes, a 4 új gumilap úgy és ott helyezkedik el ahogy kell. Hátul a torzióházon lévők is tökéletesek, újak, adják azt a nagyjából 10 mm-t. A torzió nyúlványán lévőket pedig kioperáltam és a következő történt. A jobboldali olyan 4-5 mm közöttire volt már összelapulva, a balos nagyjából 6-ra. Ahogy lazítottam fel őket, a bódé és a hátsó futómű itt a felfogatási helyeken mérve rögtön eltávolodott egymástól 2,5 - 3 mm-t. Aztán kis pajszerolással széjjelebb feszítettem a bódét a futóműtől és kipiszkáltam a két gumilapot. Amint kivettem a pajszert - láss csodát - mindkét felfogatási helyen önként beállt az a 10 mm közeli távolság mindenféle külső segítség nélkül. A kivett gumik erősen repedezett, deformált, használt állapotúak, mint ahogy a fotókon látszódik is. Ráadásul olyan puhák, főleg a jobboldalról kivett, hogy két ujjal simán összenyomtam mintha csak egy polifoam szivacsdarab lett volna. Ezt tudva nem csoda, hogy a bódé és a futómű rendellenesen beközelített egymáshoz a csavarok meghúzásakor. Sajnos csak holnap lesz információm egy valóban jó első váltótartóbak csavarjainak méretpontos elhelyezkedéséről, így még türelemmel kell legyek, nem csavarozom vissza a helyére a váltót a motorral, nehogy megint cumira szaladás legyen. Az viszont reménnyel tölt el, hogy a torziónyúlvány tetején a hézag saját magától majdnem pontosan beállt arra a bizonyos 10 mm-re. Már nem saccolva, hanem mérve feljegyeztem a torzióházon lévő és a nyúlvány tetején lévő gumis csatlakozás távolságát, valamint a kipufogó csonkjának távolságát (amibe a furulya illeszkedik). A torzióházon lévő csatlakozás az egykarú emelő forgáspontja a kiindulási alap, ettől bő 20 centire van a felső gumis csatlakozási pont és nagyjából 120 centire a kipucsonk. Ez hatszoros viszonyt jelent, tehát meg lesz az a 2,5 - 3 cm ott a furulyák környékén ha az eddigi 4-5 mm helyett a torziónyúlványon is ott lesz a 10 mm. A képen az alátétek adják most a 10 milit, nyilván ideiglenes jelleggel amíg beszerzem az új gumilapokat.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78892 Dátum: 2019 Március 23, 19:35:56 »

Ahogy Béla úr is említette...
A bak, már vagy 8-10 éve megvan, akkor stadionos , kellett, de ilyent vettem, és már nem tudtam kicseréltetni, de így első blikkre egyforma

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78891 Dátum: 2019 Március 23, 12:15:09 »

Az én sztorimhoz meg annyi új infó, hogy Callook javaslata alapján megnéztem az első futómű csatlakozását a bódéhoz. Itt rendben minden, új gumilapok vannak beszerelve oly módon és oda ahogy a mester mondta. Hátsó futóműnél ami közvetlenül a torzióházon van az is rendben, ez 10 mm-es, ránézésre új. És mint ahogy azt korábban már írtam, a legutolsó szereplő, a torziónyúlvány végén, fent levő gumilap az ami 10 helyett csak kb. 5 mm vastag és nem tűnik újnak. Szóval ez hiba, mert túl vékony, ezáltal billen lefelé a bódé vége, vagy a csavarja húzta fel kissé a futóművet a rászerelt motorral, váltóval együtt. Megvárom még a pontos adatokat a jó első váltótartó bakról, aztán folyt.köv.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78890 Dátum: 2019 Március 23, 12:00:38 »

Üdv!
Első váltótartó bakot cserélnék, a motor kinn, az alváznyúlvány végén ki kell venni a csavarokat?
Illetve, hogyan tovább, az előző bogaramon váltót cseréltem és akkor kapott új bakokat, de helyén lévő váltóval még nem csináltam ilyet.

Ahogy Béla úr is említette, a váltótartó konzolt kéne inkább megszabadítani attól a két bazi nagy csavartól a nyúlványok végén. E nélkül amúgy se tudod az első bakot kiszerelni. Én krokodilemelővel alátámasztanám a váltót és úgy húznám hátra pár centit miután leoldottam a váltórudazatról. A régi első váltótartó bakot el ne dobd, hasonlítsd össze az újjal, de alaposan! Én tegnap tanultam meg Callooktól, hogy manapság 10-ből 3, 4 db is selejt, rossz helyen van rajta a két váltótartó csavar. Lehet nálam is ez az egyik probléma, csak még nem kaptam meg az információt, hogy a gyári és jó helyen lévő bak csavarjainak mi a pozíciója. A régi bakot meg úgy 3-4 éve kidobtam, így nem tudok mihez viszonyítani. A fene se gondolt efféle méretbeli eltérésekre.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #78889 Dátum: 2019 Március 23, 09:27:58 »

Gyertek. Talán meg lesz már a megfejtés is.
Minnyá indulunk Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #78888 Dátum: 2019 Március 23, 09:07:50 »

Üdv!
Első váltótartó bakot cserélnék, a motor kinn, az alváznyúlvány végén ki kell venni a csavarokat?
Illetve, hogyan tovább, az előző bogaramon váltót cseréltem és akkor kapott új bakokat, de helyén lévő váltóval még nem csináltam ilyet.

Szerintem azt a két nagy csavart csavard ki, mert anélkül nem tudod hátra húzni, hogy ne csavarozd szét. Vagy a hátsó bakokat tartó 4 db 8-as csavarokat. A nagyokhoz jobban hozzáférsz szerintem.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78887 Dátum: 2019 Március 23, 08:09:59 »

Üdv!
Első váltótartó bakot cserélnék, a motor kinn, az alváznyúlvány végén ki kell venni a csavarokat?
Illetve, hogyan tovább, az előző bogaramon váltót cseréltem és akkor kapott új bakokat, de helyén lévő váltóval még nem csináltam ilyet.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Március 23, 08:12:18 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #78886 Dátum: 2019 Március 23, 08:02:51 »

Gyertek. Talán meg lesz már a megfejtés is.
Ez nagyon bosszantó dolog. Remélem megoldódik. Engem is érdekelne a megoldás majd.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78885 Dátum: 2019 Március 23, 06:51:45 »

Nos? ,jutottál valamire? Hol tartasz? Lehet benézünk Visontáról hazafele
Gyertek. Talán meg lesz már a megfejtés is.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #78884 Dátum: 2019 Március 23, 06:06:12 »

Igen, jó és rossz,.......Aztán ha este megkapom a gyári első váltótartó gumibak méretezését majd kiderül hogyan tovább.
Nos? ,jutottál valamire? Hol tartasz? Lehet benézünk Visontáról hazafele

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78883 Dátum: 2019 Március 22, 08:58:03 »

Szamóca buszára kellett volna akasztani a Dudut Grin
Nincs már nálam kedd reggeltől.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.