www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 03:30:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13052412 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #78831 Dátum: 2019 Március 19, 22:07:58 »

Sziasztok!
Büszke új tulajként regisztráltam,ugyanis ma vettem egy 1200 bogárkát '73 as.
Sajna már a hazaúton lerobbantam,ugyanis mint kiderült,nincs töltés.
Ha lehúzom az akksisarut nem áll le,de a töltése csak 10V körül.
Érdekesség,hogy a töltéslámpa nem világít a műszerfalon.
Kaptam hozzá egy fesszabályzót,de azzal sincs töltés.
Véleményetek szerint lehet ez generátor szénkefe?
Gratula!
Kezdődnek a barkács évek. Smiley Sajnos csak én is találgatnék, ezért inkább várjunk amígy a villanyász szakértők beírnak valamit. Elektromos hibánál én mindig test hibára gondolok.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78830 Dátum: 2019 Március 19, 20:01:46 »

Sziasztok!
Büszke új tulajként regisztráltam,ugyanis ma vettem egy 1200 bogárkát '73 as.
Gratula! Üdvw a klubban Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78829 Dátum: 2019 Március 19, 20:00:48 »

Véleményetek szerint lehet ez generátor szénkefe?
Lehet.
Én is jártam már így.
Gyújtás még 6V-ról is működött.  Grin

Üdv. a Fórumon.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78828 Dátum: 2019 Március 19, 19:57:06 »

Sziasztok!
Büszke új tulajként regisztráltam,ugyanis ma vettem egy 1200 bogárkát '73 as.
Sajna már a hazaúton lerobbantam,ugyanis mint kiderült,nincs töltés.
Ha lehúzom az akksisarut nem áll le,de a töltése csak 10V körül.
Érdekesség,hogy a töltéslámpa nem világít a műszerfalon.
Kaptam hozzá egy fesszabályzót,de azzal sincs töltés.
Véleményetek szerint lehet ez generátor szénkefe?

DO IT YOURSELF
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78827 Dátum: 2019 Március 19, 06:15:50 »

Sztem ilyet kaptál te is.
Bakony művek gyártotta.
Vélhetően igen.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78826 Dátum: 2019 Március 18, 08:32:42 »

Hello,
Megrendeltem hozzá a karbi felújító szettet, plusz vettem hozzá.......
OK! Várjuk a fejleményeket!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78825 Dátum: 2019 Március 18, 07:38:44 »

Sikerült előrébb lépni a probléma orvoslásában?

Hello,
Megrendeltem hozzá a karbi felújító szettet, plusz vettem hozzá gyertyákat, elosztó fedelet. Még nem érkezett meg minden, remélem a héten megjön. Akkor majd neki esek, kicserélek mindent, kitisztítom a karbit és kalibrálhatom majd újra. Amint megleszek jelentkezem majd, hogy sikerült e a hibát megszüntetnem. Egyébként máshonnan is kérdezgettem szakikat, majdnem mindenki a falslevegőre gyanakszik...

ÜdVW
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78824 Dátum: 2019 Március 17, 17:46:38 »

Akkor már ő is tud szakaszosan. Smiley
Sztem ilyet kaptál te is.
Bakony művek gyártotta.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78823 Dátum: 2019 Március 17, 11:14:24 »

Bal oldalt a műszerfalon. Smiley
Akkor már ő is tud szakaszosan. Smiley

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #78822 Dátum: 2019 Március 17, 10:22:25 »

Bal oldalt a műszerfalon. Smiley
benéztetek valamit  de nagyon,dákóba is lehet polc. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2019 Március 17, 10:24:18 írta pecek »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78821 Dátum: 2019 Március 17, 08:34:24 »

Huh Mit? Befaragta bogárba a dacia műszerfalat?
Bal oldalt a műszerfalon. Smiley
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78820 Dátum: 2019 Március 17, 07:17:30 »

Nézd!
<beszúrt kép törölve>
Huh Mit? Befaragta bogárba a dacia műszerfalat?
« Utoljára szerkesztve: 2019 Március 17, 07:20:57 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78819 Dátum: 2019 Március 16, 09:12:32 »

Shocked Fene nagy szaki lehetett az előző tulaj. 
Nézd!

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78818 Dátum: 2019 Március 16, 08:12:45 »

Shocked Fene nagy szaki lehetett az előző tulaj. 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78817 Dátum: 2019 Március 16, 08:01:49 »

Dehogy szilóval!

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78816 Dátum: 2019 Március 16, 06:53:58 »

Igen, nálam a fulladásos helyzet van...
Közben keresgélek, olvasgatok ezt-azt...
A hétvégén fogok tudni csak foglalkozni vele, sajnos...
Sikerült előrébb lépni a probléma orvoslásában?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78815 Dátum: 2019 Március 16, 06:49:03 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78814 Dátum: 2019 Március 16, 06:14:06 »

Bammmmeg! Remélhetőleg a csavarokat nem szilóval helyettesítette....Kitartás!
Dehogy szilóval!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78813 Dátum: 2019 Március 14, 08:21:19 »

Üdv!
Már rég volt ilyen........
Egy kis SZMB az előző tulajt nemistudom mineknevezzem.....biztos a szilikon gyárban dolgozott. Smiley ..
Kíváncsi vagyok, hogy még milyen meglepetést tartogat... Wink
Bammmmeg! Remélhetőleg a csavarokat nem szilóval helyettesítette....Kitartás!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78812 Dátum: 2019 Március 14, 08:11:45 »

Üdv!
Már rég volt ilyen........
Egy kis SZMB az előző tulajt nemistudom mineknevezzem.....biztos a szilikon gyárban dolgozott. Smiley
Nem záródtak rendesen az ajtók, úgy kellett beb@szni, hogy csukódjon, és még így is fél cm-t ki állt , 70-nél már hangja volt , és bevezeti a vizet,ezanemistudommineknevezzelek, fordítva rakta be a tömítéseket, a külsőprem volt a falcban, és a hézagot ki nyomta szilikonnal, kb 2 óra volt mire ki kapirgáltam, kb a falc feléig volt benn, a jobboldali még vissza van.
A csomagtartó felől huzatvolt, Mexikó-i tömítés van a peremén de levolt vágva a D profil, csak a peremrevaló kéderrész volt meg, kicseréltem, zár beállítás, kész, két katt és zárva, a balos ajtó is szépen áll-zár.
Még nem tudom mi az oka annak, hogy a padlótálcák, belső szélein, körben kb 2 ujjnyi vastagon szilikonnal körbe volt kenve, félig lett a szemetes vödröm attól amit kihúztam belőle.
Kíváncsi vagyok, hogy még milyen meglepetést tartogat... Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #78811 Dátum: 2019 Március 07, 00:16:05 »

az AR-es motorhoz való karbinak egész más a gyorsító membránja mint az összes többinek . ez szopás gyanus játék lesz Roll Eyes
34-es karbi van rajta neki,szerintem az nem a gyári,AR-eshez való karbi.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78810 Dátum: 2019 Március 06, 22:15:16 »

Igen, fog kapni egy felújító szettet egy membránnal és egy gyorsító fúvókát is cserélek. Megpróbálom jól áttisztítani a karburátort, veszek hozzá tisztító sprayt és meglátom, mit sikerül vele elérnem.
Köszönöm a hozzá szólásaitokat!  Smiley
az AR-es motorhoz való karbinak egész más a gyorsító membránja mint az összes többinek . ez szopás gyanus játék lesz Roll Eyes

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78809 Dátum: 2019 Március 05, 15:40:52 »

Igen, fog kapni egy felújító szettet egy membránnal és egy gyorsító fúvókát is cserélek. Megpróbálom jól áttisztítani a karburátort, veszek hozzá tisztító sprayt és meglátom, mit sikerül vele elérnem.
Köszönöm a hozzá szólásaitokat!  Smiley
AR-es motor.
Tünetek alapján, szivató kikapcsol és el kezd fuldokolni.
Előmelegító cső átjárható? Ugye ezen a motoron extra vékony.
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78808 Dátum: 2019 Március 05, 15:23:09 »

Cseréld ki a gyorsítómembránt.

Igen, fog kapni egy felújító szettet egy membránnal és egy gyorsító fúvókát is cserélek. Megpróbálom jól áttisztítani a karburátort, veszek hozzá tisztító sprayt és meglátom, mit sikerül vele elérnem.
Köszönöm a hozzá szólásaitokat!  Smiley
1303LS
« Hozzászólás #78807 Dátum: 2019 Március 05, 15:05:51 »

Igen, nálam a fulladásos helyzet van...
Közben keresgélek, olvasgatok ezt-azt... Találtam egy cikket, nem tudom, hogy erről tudtok e:
http://1967beetle.com/carburetor-rebuild/
Illetve nem lehetséges, hogy mondjuk a gyorsító membránon keressem a hibát? Persze annyi minden lehetséges és amíg meg nem találom, addig nyilván nem fogom tudni. A hétvégén fogok tudni csak foglalkozni vele, sajnos...
Cseréld ki a gyorsítómembránt.
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78806 Dátum: 2019 Március 05, 13:56:31 »

Falslevegőkeresés egyik módja a féktisztító fújkálása a gyanús helyekre és figyelni a motorjárás változását, kritikus a két gumiharang a szívócsövön a kanyarok előtt.
De ez inkább zárt fojtószelepnél játszik. ebből is jön a következő keresési módszer.
Padlógáz adáskor a szívótorokban lecsökken a falslevegő és a rendes ott áramolni hivatott levegő aránya a falslevegő hátrányára és a motor vígan fog pörögni. Asszem nálad nem ez van.



Igen, nálam a fulladásos helyzet van...
Közben keresgélek, olvasgatok ezt-azt... Találtam egy cikket, nem tudom, hogy erről tudtok e:
http://1967beetle.com/carburetor-rebuild/
Illetve nem lehetséges, hogy mondjuk a gyorsító membránon keressem a hibát? Persze annyi minden lehetséges és amíg meg nem találom, addig nyilván nem fogom tudni. A hétvégén fogok tudni csak foglalkozni vele, sajnos...
1303LS
« Hozzászólás #78805 Dátum: 2019 Március 05, 12:01:34 »

Nagyon köszönöm MINDENKINEK az észrevételt, hozzá szólást. Igen, sajnos ez egy olyan dolog, ami időigényes lesz ezt már az elején gondoltam. Az általatok leírtakat fogom követni, megnézem, hogy szív e fals levegőt illetve hogy mi okozhatja a benzinhiányt gyorsításnál. Lehet gyorsítómembrán hiba is....
Minden esetre köszönöm!
Karbi ismét szétszed de azt hiszem adok neki egy felújító szettet, megérdemli és az a biztos!
Falslevegőkeresés egyik módja a féktisztító fújkálása a gyanús helyekre és figyelni a motorjárás változását, kritikus a két gumiharang a szívócsövön a kanyarok előtt.
De ez inkább zárt fojtószelepnél játszik. ebből is jön a következő keresési módszer.
Padlógáz adáskor a szívótorokban lecsökken a falslevegő és a rendes ott áramolni hivatott levegő aránya a falslevegő hátrányára és a motor vígan fog pörögni. Asszem nálad nem ez van.

1303LS
« Hozzászólás #78804 Dátum: 2019 Március 05, 11:56:41 »

mi okozhatja a benzinhiányt gyorsításnál. Lehet gyorsítómembrán hiba is....
Ezt a részt tegyük tisztába először, mert úgy látom itt nagyon leragadtál.
Ha a fuldokló motor pumpálva a gázpedált él, felpörög akkor az azért van mert a bespriccelő rézcsövecskén pumpálsz bele extra benzint ami a gyorsításhoz kell.
Tehát a gyorsítómembrán MŰKÖDIK, JÓ: hagyd a francba. Ez az a csövecske amit ferdének lát, réz színű. Képet nem fogok keresni.
Az egészre azért van szükség, mert a benzin és a levegő fajsúlya nagyon eltérő.
Hirtelen gázadáskor a levegő könnyen, gyorsan felgyorsul, nagy mennyiségben áramlik a szívótorokba és csak késve, lassabban tudja magával rántani a keverőtorokból a nagy fajsúlyú benzint. Ezért mechanikusan és főleg ideiglenesen bespriccelünk neki egy kis extra benzint. Miután felépült az üzemi állapot erre már nincs is szükség a levegő pont annyi benzint ránt majd magával amennyit a fúvókakeresztmetszetek és egyéb áramlást meghatározó tényezők engednek neki. Ezeket állítgatjuk fúvókacserével csavargatással.
Egy jól beállított motort simán meg lehet fullasztani egy kis pedálpumpálással, úgy hogy annyi benzint "ügyesen" bepumpálgatunk, hogy a motor belefullad a benzinbe. Bárki kipróbálhatja.
Viszont egy szegénykeverékes, benzinhiánytól fuldokló motort épphogy ezzel (a plusz benzinnel) tudunk életbentartani. Persze ez nem normál állapot hanem hibakeresési, gondolatok ébresztője.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78803 Dátum: 2019 Március 05, 10:16:13 »

Sziasztok! A segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni '03-as, AR-es motor alapjáratának beállításában. Az autót egy hónapja vásároltam, magas alapjárattal és gyorsuláskori megtorpanással. Itt a jó idő és kezdek vele foglalkozni egy kicsit, így megpróbálom beállítani a szükséges dolgokat. Előgyújtást rednbetettem, karbit kipucoltam, gyertyák jók. Hidegen pöcre röff, majd ahogyan melegszik, el kezd egyelletlenül járni és gáz adására lehörög, nem veszi a fordulatot, majd leáll. Ha pöckölgetem szépen a gázt neki, akkor nem áll le.
Nem tudom, hogy ki találkozott már ilyen vagy hasonló hibával, de ha valaki igen, kérném a segítségét, hogy mivel kezdjem, folytassam a hiba forrásának keresését.
Köszönöm szépen!

Szia!
Ha papírfilteres (AR nyilván), érdemes megnézni a szívócső vákuumcsappantyú működését, membránját is. (szerintem)
Nekem akkor volt ilyesmi jelenség, amikor a motor hideg levegőt szívott. (amíg a hidegindító automatika működésben volt, és később üzemmelegen nem volt érezhető, de a köztes időszakban nagyon ... főleg akkor még a szívócsőfűtés is dugult volt ... )

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78802 Dátum: 2019 Március 05, 09:46:56 »

Arra emlékeztem, hogy azt írta hogy fals levegő nincs, de most visszatekerve az a helyzet, hogy valójában azt írta, hogy a falsot nem nézte.
Szóval lehet akármi.  Grin

Nagyon köszönöm MINDENKINEK az észrevételt, hozzá szólást. Igen, sajnos ez egy olyan dolog, ami időigényes lesz ezt már az elején gondoltam. Az általatok leírtakat fogom követni, megnézem, hogy szív e fals levegőt illetve hogy mi okozhatja a benzinhiányt gyorsításnál. Lehet gyorsítómembrán hiba is....
Minden esetre köszönöm!
Karbi ismét szétszed de azt hiszem adok neki egy felújító szettet, megérdemli és az a biztos!
1303LS
« Hozzászólás #78801 Dátum: 2019 Március 05, 09:07:06 »

Amúgy az úszószintes kitérőt félretéve nekem is az a véleményem amit Vili és te_o írt: Ha pumpálva megy jól, az arra utal, hogy a gyorsító rendszer jó, viszont szegény a keverék (a kevés benzint kompenzálja a bepumpált többlet).

Szóval vagy sok a levegő (pl. fals levegő), vagy kevés az üzemanyag (pl. dugulás), esetleg nagyon helytelen beállítás.
Arra emlékeztem, hogy azt írta hogy fals levegő nincs, de most visszatekerve az a helyzet, hogy valójában azt írta, hogy a falsot nem nézte.
Szóval lehet akármi.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78800 Dátum: 2019 Március 05, 08:43:10 »

Weber IDF, IDA, Dellorto DRLA karbiknál pl. gyári utasítás szerint az úszó karjának hajlításával állítod az úszószintet.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #78799 Dátum: 2019 Március 05, 08:37:13 »

kössz, most akkor már ezt is jobban értem  Cheesy

a gyári bogár karbin kívül nem szereltem mást sosem, nem tudtam hogy van ahol hajlítható az úszó karja, pont ezért érdekelt a válasz
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78798 Dátum: 2019 Március 05, 08:28:55 »

Amúgy az úszószintes kitérőt félretéve nekem is az a véleményem amit Vili és te_o írt: Ha pumpálva megy jól, az arra utal, hogy a gyorsító rendszer jó, viszont szegény a keverék (a kevés benzint kompenzálja a bepumpált többlet).

Szóval vagy sok a levegő (pl. fals levegő), vagy kevés az üzemanyag (pl. dugulás), esetleg nagyon helytelen beállítás.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78797 Dátum: 2019 Március 05, 08:25:19 »

Weber IDF, IDA, Dellorto DRLA karbiknál pl. gyári utasítás szerint az úszó karjának hajlításával állítod az úszószintet.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78796 Dátum: 2019 Március 05, 08:22:37 »

Magától nem állítódik el, de átlagosan 40-50 éves autókról beszélünk amik közül kevesebb az olyan amit még nem tákoltak. A tákolás egyik fő célpontja pedig a karbi. Bármi van a motorral elkezdik tekergetni, majd szétszedik és jönnek az ötletek a ladákon, trabantokon, stb. szocializálódott haveroktól. Több olyan bogár karbit láttam amelyiknél nem volt rendben az úszószint, mint amelyiknél rendben volt. Ahogy írod, előfordul, hogy alátétezik a tűszelepet. De ha cseréltek már tűszelepet (az szintén előfordul 50 év alatt), akkor is érdemes ellenőrizni, mert az utángyártott tűszelepben lehet mélyebben a fészek, lehet vastagabb, vagy vékonyabb a tömítés.

A gyári Solex karbi egyébként nem tudom mennyire érzékeny az úszószintre, mert azokat inkább apu bűvöli és akkor is a gyári állapot elérése a cél, de pl. egy Weber IDF-nél nagyon sokat számít. Ott 1mm difi az úszószintnél igényel 0,1-0,15mm korrekciót főfúvókában. Volt olyan dupla Weberes motor nálam ami az építője szerint tökéletesen fúvókázott volt, de a tulaj soknak találta a 13-14 literes országúti fogyasztást. A fúvókázás tényleg tökéletesen passzolt a motorhoz, de 3mm hiba volt az úszószintben. Csak az úszószint korrekciója 8-9 közé vitte le a fogyasztást, úgy hogy az autó jobban ment utána.

Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról  jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.

Szóval ha levenném a fedelet,  mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?

1303LS
« Hozzászólás #78795 Dátum: 2019 Március 05, 05:28:26 »

Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról  jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.

Szóval ha levenném a fedelet,  mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?
Pl sokan szoktak tömítést cserélni a tűszelep alatt, azzal pl. állítható.
Ha azt mondja, hogy tiszta a karbi akkor mástól nem kaphat kevés benzint. Eltekintve olyanoktól, hogy tankolt-e bele, nyom-e az ÁCÉ, stb...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78794 Dátum: 2019 Március 04, 21:40:08 »

Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról  jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.

Szóval ha levenném a fedelet,  mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #78793 Dátum: 2019 Március 04, 21:18:12 »

Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról  jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.

Szóval ha levenném a fedelet,  mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78792 Dátum: 2019 Március 04, 20:06:16 »

Takarítsd ki az úszóházat és a főfúvókát, plusz a féklevegő fúvókát is. (Ahogyan Vili is írta, ha pumpálva jó, akkor a plusz benzin kell neki.)
A benzinszint nem "állítódik" csak úgy el, de ha már nekiálltál, ezt is meg tudod mérni (fedél le, megmérni, milyen mélyen van a szint).
A spricnit nem kell cserélni, fordítsd el kicsit. Amúgy nekem évekig működött anélkül is, hiányzott a réz könyök, szóval nem az lesz, hidd el....

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.