www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 20:08:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 428 429 430 431 432 [433] 434 435 436 437 438 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13110244 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63312 Dátum: 2012 Augusztus 10, 21:29:18 »

Szerintem hasonló fülecske tartja, mint mondjuk a motortérben a kábeleket.
Ha letört, hát letört.

Nem, az egyik csövet tartja fül, ez valahogy máshogy szorul be valahová.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #63311 Dátum: 2012 Augusztus 10, 21:22:29 »

Valaki el tudja mondani, hogy a 1302-es tankszellőző műanyag csöve hogy rögzül gyárilag az esővízgyűjtő mögött, az ablaktörlő mechanika előtt? Vagy mögött?

Kép lenne az igazi.
Szerintem hasonló fülecske tartja, mint mondjuk a motortérben a kábeleket.
Ha letört, hát letört.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63310 Dátum: 2012 Augusztus 10, 21:19:08 »

Valaki el tudja mondani, hogy a 1302-es tankszellőző műanyag csöve hogy rögzül gyárilag az esővízgyűjtő mögött, az ablaktörlő mechanika előtt? Vagy mögött?

Kép lenne az igazi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63309 Dátum: 2012 Augusztus 10, 21:10:53 »

Lementem megnéztem, belsős, sajnos.
azért kösz. Egy idő után megunom és átviszem Szabó Mikihez, vagy Megyóhoz.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #63308 Dátum: 2012 Augusztus 10, 20:54:39 »

az elöbb irtam, de eltünt, hogy kb 2 naponta beinditom es megsem merült le az aksi majd 1 hónap alatt.
Lementem megnéztem, belsős, sajnos.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #63307 Dátum: 2012 Augusztus 10, 20:53:18 »

kösz, ez érdekes tipp, de kipróbálom, ha nem veszélyes.
Elektronikus fesszab és a diódák nem szeretik.  Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63306 Dátum: 2012 Augusztus 10, 20:46:30 »

Beindítod a motort és leveszed járatás közben a pozitív sarut az akkuról. A motornak járnia kell, ha jó a dinamó vagy a generátor.
kösz, ez érdekes tipp, de kipróbálom, ha nem veszélyes.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63305 Dátum: 2012 Augusztus 10, 20:44:50 »

Van egy generátorom, de nem tudom milyen. Próbára jó lehet, de megnézem, hogy külsős-e. Roll Eyes
az elöbb irtam, de eltünt, hogy kb 2 naponta beinditom es megsem merült le az aksi majd 1 hónap alatt.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63304 Dátum: 2012 Augusztus 10, 20:43:36 »

de akkor honnan tudnám, h a generátor, vagy a fesszab szar?
Beindítod a motort és leveszed járatás közben a pozitív sarut az akkuról. A motornak járnia kell, ha jó a dinamó vagy a generátor.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #63303 Dátum: 2012 Augusztus 10, 20:38:45 »

de akkor honnan tudnám, h a generátor, vagy a fesszab szar?
Van egy generátorom, de nem tudom milyen. Próbára jó lehet, de megnézem, hogy külsős-e. Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63302 Dátum: 2012 Augusztus 10, 20:37:25 »

de akkor honnan tudnám, h a generátor, vagy a fesszab szar?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63301 Dátum: 2012 Augusztus 10, 20:27:06 »

maga a generátor váltóáramot csinál, amit a feszszabályzó (és egyben egyeniránytó) cuccos fordít át egyenárammá.
szóval valahol a feszszabályzó után kéne méricskélned.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63300 Dátum: 2012 Augusztus 10, 17:45:47 »

sajnos nekem is az, amint a mellékelt ábra mutatja. Pedig biztos nem annyira bonyolult, ha egyszer valaki hozzaertö elmagyarazna. Pont ezert kernek segitseget.
maga a generátor váltóáramot csinál, amit a feszszabályzó (és egyben egyeniránytó) cuccos fordít át egyenárammá.
szóval valahol a feszszabályzó után kéne méricskélned.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63299 Dátum: 2012 Augusztus 10, 17:02:36 »

sajnos nekem is az, amint a mellékelt ábra mutatja. Pedig biztos nem annyira bonyolult, ha egyszer valaki hozzaertö elmagyarazna. Pont ezert kernek segitseget.

jaj de kar, hogy ilyen tavol vagyunk ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63298 Dátum: 2012 Augusztus 10, 16:35:42 »

ha jól tudom, magán a generátoron lófasz mérhető.
az alant említett gerjesztéssel lesz érdemleges áramfolyam.
(de az is lehet, hogy nem. ez nekem vudu mágia)
sajnos nekem is az, amint a mellékelt ábra mutatja. Pedig biztos nem annyira bonyolult, ha egyszer valaki hozzaertö elmagyarazna. Pont ezert kernek segitseget.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63297 Dátum: 2012 Augusztus 10, 15:46:27 »

Rámértem. A generátor B+ kivezetésén 0.6V mérhető. Úgy sejtem, ez kevés Undecided Mi lehet a gond?

ha jól tudom, magán a generátoron lófasz mérhető.
az alant említett gerjesztéssel lesz érdemleges áramfolyam.
(de az is lehet, hogy nem. ez nekem vudu mágia)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63296 Dátum: 2012 Augusztus 10, 15:42:59 »

...na akkor megoldódni látszik Cheesy         ...azért majd mérj rá a töltésre
Rámértem. A generátor B+ kivezetésén 0.6V mérhető. Úgy sejtem, ez kevés Undecided Mi lehet a gond?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63295 Dátum: 2012 Augusztus 10, 11:23:17 »

Az vezetett meg, hogy én mindenáron fesszabról lejövő vezetékként kerestem a drótot. Nem volt kedvenc tantárgyam az autóvillamosság.  Tongue

...na akkor megoldódni látszik Cheesy         ...azért majd mérj rá a töltésre
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63294 Dátum: 2012 Augusztus 10, 11:22:33 »

A dinamó feszültségszabályzója (12V) a hátsó ülés alatt volt. Az eredeti töltésvisszajelződ vezetékvége ott keresendő. Lehet egy toldással megy tovább a motortér felé ...
Imrus! Ez gyárilag generátoros (külső fesszabos). Ennek is az ülés alatt volt gyárilag a szabija. A dinamós bogaraim azok más autók voltak, s azoknak is a hátsó ülés alatt volt.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63293 Dátum: 2012 Augusztus 10, 11:17:44 »


Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63292 Dátum: 2012 Augusztus 10, 11:06:59 »

Mostanában ez a legszórakoztatóbb topic, egy viccek alcímet nem biggyesztesz rá, Bácsi? Wink
nyár van, uborkaszezon :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63291 Dátum: 2012 Augusztus 10, 11:01:11 »

Mostanában ez a legszórakoztatóbb topic, egy viccek alcímet nem biggyesztesz rá, Bácsi? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63290 Dátum: 2012 Augusztus 10, 10:39:16 »

Az vezetett meg, hogy én mindenáron fesszabról lejövő vezetékként kerestem a drótot. Nem volt kedvenc tantárgyam az autóvillamosság.  Tongue
vegyél egy ifa akksit, az sokáig tudja táplálni a rendszert, mielőtt lemerül.
trabantban volt a havernak ilyen megoldás és fasz volt megszerelni a töltésrendszert :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63289 Dátum: 2012 Augusztus 10, 10:31:20 »

Jól van, na, köszi szépen. Nekem még csak dinamós bogaram volt, amiknél mindnél jó helyen volt jó fesszab. Itt meg idióta módra át van madzagolva és sufnituningolva az egész és nem értem. Én sem élvezem a szitut!  Jezusom ... Kiss

A dinamó feszültségszabályzója (12V) a hátsó ülés alatt volt. Az eredeti töltésvisszajelződ vezetékvége ott keresendő. Lehet egy toldással megy tovább a motortér felé ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63288 Dátum: 2012 Augusztus 10, 10:06:35 »

de a töltés jelző vezeték itt is ugyan oda megy és ugyan olyanZÖLDszínű Kiss
Az vezetett meg, hogy én mindenáron fesszabról lejövő vezetékként kerestem a drótot. Nem volt kedvenc tantárgyam az autóvillamosság.  Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63287 Dátum: 2012 Augusztus 10, 09:49:34 »

de a töltés jelző vezeték itt is ugyan oda megy és ugyan olyanZÖLDszínű Kiss
most kérdezzem meg, hogy melyik zöld?  Grin mert van a generátoron is egy világosabb, meg a fesszabon is. De várj csak, a világos megy előre, kikövetkeztetem a buci fejemmel.  Jezusom ...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63286 Dátum: 2012 Augusztus 10, 09:41:21 »

Jól van, na, köszi szépen. Nekem még csak dinamós bogaram volt, amiknél mindnél jó helyen volt jó fesszab. Itt meg idióta módra át van madzagolva és sufnituningolva az egész és nem értem. Én sem élvezem a szitut!  Jezusom ... Kiss
de a töltés jelző vezeték itt is ugyan oda megy és ugyan olyanZÖLDszínű Kiss

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63285 Dátum: 2012 Augusztus 10, 09:39:47 »


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63284 Dátum: 2012 Augusztus 10, 09:36:46 »

nem hiszem el hogymég mindig itt tartasz hányszor kell neked leírni hogy ZÖLD ZÖLD ZÖLD ráadásul a többieket is direkt szivatod azzal a szar hurokkal ami a képen nem tátszódik hogy a fesszabályzóhoz  5centis vezeték is elég lenne nem kell a turbinaházat kéccer körbetekerni. mi lenne ha azt a ZÖLDvezetéket lehúznád és anya ruhaszárító drótjával  ideiglenesen összekötnéd az égőt a generátorral  komolyan mondom vízvezetékszerelő létemre ennyi idő alatt építettem a tuning motorom ,nekem ez már fáj
Jól van, na, köszi szépen. Nekem még csak dinamós bogaram volt, amiknél mindnél jó helyen volt jó fesszab. Itt meg idióta módra át van madzagolva és sufnituningolva az egész és nem értem. Én sem élvezem a szitut!  Jezusom ... Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63283 Dátum: 2012 Augusztus 10, 09:28:18 »

Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63282 Dátum: 2012 Augusztus 10, 09:25:49 »

a franc azért nem értettem mi az kazal vezeték rajta Cheesy

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63281 Dátum: 2012 Augusztus 10, 09:24:23 »

köszi, Józsi. Megnézted a képet? Melyik vezeték viszi előre a töltésjelzőhöz az áramot?
nem hiszem el hogymég mindig itt tartasz hányszor kell neked leírni hogy ZÖLD ZÖLD ZÖLD ráadásul a többieket is direkt szivatod azzal a szar hurokkal ami a képen nem tátszódik hogy a fesszabályzóhoz  5centis vezeték is elég lenne nem kell a turbinaházat kéccer körbetekerni. mi lenne ha azt a ZÖLDvezetéket lehúznád és anya ruhaszárító drótjával  ideiglenesen összekötnéd az égőt a generátorral  komolyan mondom vízvezetékszerelő létemre ennyi idő alatt építettem a tuning motorom ,nekem ez már fáj

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63280 Dátum: 2012 Augusztus 10, 09:06:57 »

Nos, itt a kép. Akkor most honnan vezet a töltésjelző lámpához a vezeték? Melyik az?

mivel jobbat nem tudok azt ajánlom...nézd meg az óránál...nem létezik hogy ezer vezeték lóg magába...gyújtáskor áram megy egy külön leszigetelt izzótartóra ez valószinüleg piros de le elnörizheted gyujtáskor ha 12 v van akkor az jó, ide megy három izzo , abból az egyik ugye a töltés visszajelződ...na most ha jól sejtem ennek nem találod a vezetékét? ... az óránál fényképelj már a vezetékekről...lehuztad az égőkről..vagy az égőt kihuztad a foglalatból?

több infót Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63279 Dátum: 2012 Augusztus 09, 23:28:50 »

"pedig minden szart újra cseréltem már"
ezt el bírtad olvasni, vagy segítsek?  Kiss
Segits! :-P

Odamesz, beulsz, 4 honap utan nagy nehezen beinditod, csinalsz csunya balkanyart, majd azonnal megallsz, megtapogatod azt a vastag csovet es latni fogod, hogy nedves... Kitalalod, hogy melyik csovet vagy bilincset kell cserelned/meghuznod, vagy segitsek? :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63278 Dátum: 2012 Augusztus 09, 23:26:29 »

Meg mindig a vastag, tankot a betolto nyilassal osszekoto gumi/muanyag cso a szar... Gondoltad, hogy az magatol megjavul? Cheesy
"pedig minden szart újra cseréltem már"
ezt el bírtad olvasni, vagy segítsek?  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63277 Dátum: 2012 Augusztus 09, 23:24:08 »

az én talicskámban is kurvára benzinszag van erős balkanyarban, pedig minden szart újra cseréltem már.
ilyen ez a popszakma :-))
Meg mindig a vastag, tankot a betolto nyilassal osszekoto gumi/muanyag cso a szar... Gondoltad, hogy az magatol megjavul? Cheesy


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63276 Dátum: 2012 Augusztus 09, 23:03:38 »

írtad minden csövet kicseréltél, azaz visszaállítottad a gyári állapotot...
de nem piszkálni akarlak Wink Wink Wink
csak nem találtad meg a hibát,hanem tünetmentessé? tetted az autót...csak ne ártson Roll Eyes
az én talicskámban is kurvára benzinszag van erős balkanyarban, pedig minden szart újra cseréltem már.
ilyen ez a popszakma :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #63275 Dátum: 2012 Augusztus 09, 22:08:45 »


a gyári állapot után vagyunk pontosan negyven évvel. (hónapra pontosan)
írtad minden csövet kicseréltél, azaz visszaállítottad a gyári állapotot...
de nem piszkálni akarlak Wink Wink Wink
csak nem találtad meg a hibát,hanem tünetmentessé? tetted az autót...csak ne ártson Roll Eyes
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63274 Dátum: 2012 Augusztus 09, 21:58:14 »

kizárt hogy gyári állapot esetén benzinszag van az autóban, így nekem furcsa hogy dugókat kellett használnod...
no mindegy Cool


a gyári állapot után vagyunk pontosan negyven évvel. (hónapra pontosan)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #63273 Dátum: 2012 Augusztus 09, 21:35:34 »

Hell !

hát végre megszünt a benzinszag a bogárban (1302). először kicseréltem az összes csövet a szellőzőben, a betöltő összekötőt. és még mindig benzin szag... aztán szétflexeltem egy tankot és megnéztem merre mennek a tankon belül a szellőző csövek. három szellőző csőcsatlakozást ledugóztam. egyet meghagytam (a tankból a legmagasabban kilépőt) és ezt kötöttem a kocsi alá menő csőhöz. persze a csomagtérben magasabban fordul a cső mint a tank teteje. most háromnegyedig van a tank. mentem vele egy kört. nagy gáz- nagy fék. jobbra forog parkolóban- balra forog parkolóban.  nincs benzin szag a bogárban. készitettem egy móricka ábrát is.
kizárt hogy gyári állapot esetén benzinszag van az autóban, így nekem furcsa hogy dugókat kellett használnod...
no mindegy Cool
Oldalak: 1 ... 428 429 430 431 432 [433] 434 435 436 437 438 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.