www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 07, 20:35:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921276 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 [452] 453 454 455 456 457 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13936079 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #62562 Dátum: 2012 Június 11, 11:33:52 »

Info kérés a t. szagértő uraktól:

bogármotorhoz egy főtengely köszörülés új csapágyakkal kb mennyibe kerülne?

(kb 5 éve kapott a moci vadiúj 1.6 hengereket-dugókat, de a főtengelyhez akkor "nem kellett nyúlni". De most már kopottak lehetnek a csapágyak, hang és melegelen alacsonya olajnyomás jelekből).
Ha csak ennyi a baja nem biztos, hogy köszörültetném. Ha szép a csap valószínűleg méretileg is jó lesz az. Mérni, nézni és új csapágyat neki. AZ meg van 10-15 fekvő és 6-8 hajtó. Ha már megállt, megfordult a csapágy nem a jófajta öntvény a blokk és beverődött az utolsó csapágy a blokkba, akkor vonalfúrás/köszörülés kb50. De ha nincs nagy baj akkor jobb hagyni, mert könnyen előfordul, hogy több bajt csinálnak, mint hasznot. Szakált is szidják mostanában.
Ez mind szigorúan az én véleményem, van aki egyből fúrfaragtat mindentől függetlenül.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #62561 Dátum: 2012 Június 11, 11:33:45 »

Elég tipikus eset, mikor a nagyobb kompresszióval az új hengerek kinyúvaszják a "még éppen jó" főtengelyt. Elég sokáig bírta.

Info kérés a t. szagértő uraktól:

bogármotorhoz egy főtengely köszörülés új csapágyakkal kb mennyibe kerülne?

(kb 5 éve kapott a moci vadiúj 1.6 hengereket-dugókat, de a főtengelyhez akkor "nem kellett nyúlni". De most már kopottak lehetnek a csapágyak, hang és melegelen alacsonya olajnyomás jelekből).
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62560 Dátum: 2012 Június 11, 11:30:38 »

Info kérés a t. szagértő uraktól:

bogármotorhoz egy főtengely köszörülés új csapágyakkal kb mennyibe kerülne?

(kb 5 éve kapott a moci vadiúj 1.6 hengereket-dugókat, de a főtengelyhez akkor "nem kellett nyúlni". De most már kopottak lehetnek a csapágyak, hang és melegelen alacsonya olajnyomás jelekből).
Akkor kell a csapágyhoz hozzányúlni, ha beáll a motor, vagy eltörik a főtengely. Sok járulékos költség is van,  és külömnböző alkatrészárak. Ha te csinálod akár 100 000 foritból is kihozható. Ha nem te csinálod, akkor 300 000 is lehet, és lesz is. Tömitésgarnitura, szimering, és ha kint a motor kuplungtárcsa, kuplungszerkezet, szelepek, hengerfejek javítása, és sorolhatnám miket kell megcsinálni, megvenni. Ha nincs olajnyomásod melegen, akkor sürűbb olajat tegyél bele esetleg adalékot a kopott motorhoz. A legolcsobb verziót és a legjobbat mondtam.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #62559 Dátum: 2012 Június 11, 11:01:50 »

Info kérés a t. szagértő uraktól:

bogármotorhoz egy főtengely köszörülés új csapágyakkal kb mennyibe kerülne?

(kb 5 éve kapott a moci vadiúj 1.6 hengereket-dugókat, de a főtengelyhez akkor "nem kellett nyúlni". De most már kopottak lehetnek a csapágyak, hang és melegelen alacsonya olajnyomás jelekből).
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62558 Dátum: 2012 Június 10, 14:19:00 »

faszt nehéz kibányászni.
szét kell húzni a motor+váltó egységet, aztán csavarhúzóval simán kipöccen.

egyébként nekem is szorulásos tüneteket produkált melegen, aztán persely csere után kiderült, hogy az önindító szénkeféi (amik bronzkefék) szenderültek jobblétre.
van erre célszerszám elég csak az öninditót kivenni Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #62557 Dátum: 2012 Június 10, 14:03:26 »

dejó ezt én nem is tudtam Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #62556 Dátum: 2012 Június 10, 12:01:47 »

Egy kuplungcserénél amikor kint a motor, ezt a perselyt akkor szokták cserélni. Én már 3x cseréltem a sajátomban. Egy meggőrbített végű csavarhúzóval ki lehet szedni. Persze célszerszámot kell csinálni mint egy rejsz vas. Kell a régi külső mérete, mert egy bemondásra szerzett darab biztos nem fog bemenni a régi furatba. Szóval esztergáltatni kell oda perselyt az esetek 90 %-ában.
Nem érdemes esztergáltatni, lehet kapni:
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1594/onditopersely-6v-rol-12v-ra

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62555 Dátum: 2012 Június 10, 10:17:14 »

faszt nehéz kibányászni.
szét kell húzni a motor+váltó egységet, aztán csavarhúzóval simán kipöccen.

egyébként nekem is szorulásos tüneteket produkált melegen, aztán persely csere után kiderült, hogy az önindító szénkeféi (amik bronzkefék) szenderültek jobblétre.
Egy kuplungcserénél amikor kint a motor, ezt a perselyt akkor szokták cserélni. Én már 3x cseréltem a sajátomban. Egy meggőrbített végű csavarhúzóval ki lehet szedni. Persze célszerszámot kell csinálni mint egy rejsz vas. Kell a régi külső mérete, mert egy bemondásra szerzett darab biztos nem fog bemenni a régi furatba. Szóval esztergáltatni kell oda perselyt az esetek 90 %-ában.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62554 Dátum: 2012 Június 10, 09:52:48 »

Így már egész más a kérdés fekvése. Az önindító ugyanazt csinálja a motorral, mint a tolás, megforgatja azt.
Önindító tengelyének a kuplungharangban lévő perselye kopott ki.
Nehéz onnan kibányászni, keress valami hozzáértő bogaras szakembert.

faszt nehéz kibányászni.
szét kell húzni a motor+váltó egységet, aztán csavarhúzóval simán kipöccen.

egyébként nekem is szorulásos tüneteket produkált melegen, aztán persely csere után kiderült, hogy az önindító szénkeféi (amik bronzkefék) szenderültek jobblétre.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw68
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #62553 Dátum: 2012 Június 10, 01:04:32 »

Így már egész más a kérdés fekvése. Az önindító ugyanazt csinálja a motorral, mint a tolás, megforgatja azt.
Önindító tengelyének a kuplungharangban lévő perselye kopott ki.
Nehéz onnan kibányászni, keress valami hozzáértő bogaras szakembert.

Ezek szerint ha meleg akkor megfeszül ezért szorul?
1303LS
« Hozzászólás #62552 Dátum: 2012 Június 09, 18:01:52 »

Hát igen csal nehézkesen.
Így már egész más a kérdés fekvése. Az önindító ugyanazt csinálja a motorral, mint a tolás, megforgatja azt.
Önindító tengelyének a kuplungharangban lévő perselye kopott ki.
Nehéz onnan kibányászni, keress valami hozzáértő bogaras szakembert.
Nem elérhető vw68
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #62551 Dátum: 2012 Június 09, 15:21:49 »

forgat az önindító?

Hát igen csal nehézkesen.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62550 Dátum: 2012 Június 09, 11:08:48 »

Uraim!

Egy kérdésem lenne.
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy melegen nem akar elindulni a bogarunk. Hidegen pöcc röff melegen nyema meg kell várni míg visszahűl. vagy meg tolni 4-5 met és akkor is simán megy.
Merre induljak hibailag?
1,3 as F es motor dinamóval akksi jó.
Előre is köszi a segítséget.
Végül is, ha minden jó, akár a benzinszint is lehet magas, hidegen jól jön a plusz benya, melegen meg telepárologja a motort...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62549 Dátum: 2012 Június 09, 05:54:22 »

Uraim!

Egy kérdésem lenne.
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy melegen nem akar elindulni a bogarunk. Hidegen pöcc röff melegen nyema meg kell várni míg visszahűl. vagy meg tolni 4-5 met és akkor is simán megy.
Merre induljak hibailag?
1,3 as F es motor dinamóval akksi jó.
Előre is köszi a segítséget.

forgat az önindító?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw68
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #62548 Dátum: 2012 Június 08, 21:50:45 »

Megnézem , kipróbálom.
Köszi
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62547 Dátum: 2012 Június 08, 21:48:21 »

Nekem is vannak ilyen tünetek. Ahogy néztük van mikor visszaengedi az ac a benzint és addig nem indul még fel nem pumpálja. Lehet neked is ez a baj.  Undecided
Melegen teljes gázadásal benyomva a pedált kell indítani. Próbáld csak ki.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 08, 21:54:52 írta kdf 001 »
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #62546 Dátum: 2012 Június 08, 21:43:39 »

Uraim!

Egy kérdésem lenne.
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy melegen nem akar elindulni a bogarunk. Hidegen pöcc röff melegen nyema meg kell várni míg visszahűl. vagy meg tolni 4-5 met és akkor is simán megy.
Merre induljak hibailag?
1,3 as F es motor dinamóval akksi jó.
Előre is köszi a segítséget.
Nekem is vannak ilyen tünetek. Ahogy néztük van mikor visszaengedi az ac a benzint és addig nem indul még fel nem pumpálja. Lehet neked is ez a baj.  Undecided
Nem elérhető vw68
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #62545 Dátum: 2012 Június 08, 21:27:33 »

Uraim!

Egy kérdésem lenne.
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy melegen nem akar elindulni a bogarunk. Hidegen pöcc röff melegen nyema meg kell várni míg visszahűl. vagy meg tolni 4-5 met és akkor is simán megy.
Merre induljak hibailag?
1,3 as F es motor dinamóval akksi jó.
Előre is köszi a segítséget.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #62544 Dátum: 2012 Június 08, 16:05:09 »

jajj... Lips Sealed

elölről egy fokkal talán elfogadhatóbb...oldalnézetből látszik igazán...


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62543 Dátum: 2012 Június 08, 13:01:26 »

<beszúrt kép törölve>
jajj... Lips Sealed

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #62542 Dátum: 2012 Június 08, 10:43:46 »

after autónál van ilyen?


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62541 Dátum: 2012 Június 08, 10:36:13 »

Amerikai típusú, vastag energiaelnyelős tartó, és a hozzá való brutálronda lökhárító.
after autónál van ilyen?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #62540 Dátum: 2012 Június 08, 10:34:40 »

miről van szó?? Avassatok már be, mert nem fogom...
Amerikai típusú, vastag energiaelnyelős tartó, és a hozzá való brutálronda lökhárító.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62539 Dátum: 2012 Június 08, 10:33:36 »

Ez a hozzávaló lökhárítókkal lenne hatalmas kincs.
miről van szó?? Avassatok már be, mert nem fogom...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #62538 Dátum: 2012 Június 08, 10:32:35 »

Van négy "amerikan teleszkpokos" eladó, a hozzávaló puncigumival.

Ez a hozzávaló lökhárítókkal lenne hatalmas kincs.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62537 Dátum: 2012 Június 08, 10:13:45 »

Van négy "amerikan teleszkpokos" eladó, a hozzávaló puncigumival.

ez érdekelne, mert hónapok óta hajtok pre hátsó távtartókat, de most nem értem, mi a teleszkópos...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #62536 Dátum: 2012 Június 08, 08:40:30 »

Van négy "amerikan teleszkpokos" eladó, a hozzávaló puncigumival.

+amerikan teleszpokos.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #62535 Dátum: 2012 Június 08, 07:10:35 »

Van a síma , ami az orrlemez-farlemezen keresztül a gömbölyű lökhárítókhoz, és van a háromszög felülnézetű a szögletes lökhárítókhoz. Na meg a mexikói típusú, lyukas. Itt lehet folytatni. Grin
+amerikan teleszpokos.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62534 Dátum: 2012 Június 08, 07:01:31 »

Miután sikeres féltengely cserét hajtottunk végre a Luigin, felvetődött bennem, hogy nem célszerűbb-e ezt az igen izgalmas -akna hiányában pl-feladatot a váltó kiszerelt állapotában végrehajtani? Mert vagy a kezem nagy, vagy a hely kicsi, meg lehet, hogy vannak, akik sötétben is látnak, vagy jobb szerszámokkal bírnak, de ha lehet, holnap nem állnék neki mégegyszer. Esetleg holnap után... Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62533 Dátum: 2012 Június 08, 06:57:43 »

Most valójában hány féle lököstartó létezik 3??  vagy valami házi kendácsot láttam és csak kettő van???? Előre jön a sim egyenes csak hátra meg az a háromszög alakban lévő amin van vonószem is?????
Van a síma , ami az orrlemez-farlemezen keresztül a gömbölyű lökhárítókhoz, és van a háromszög felülnézetű a szögletes lökhárítókhoz. Na meg a mexikói típusú, lyukas. Itt lehet folytatni. Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #62532 Dátum: 2012 Június 07, 22:54:07 »

Sziasztok!
Bosch vagy NGK gyertyát ajánlanátok 1.6os motorba?
Mik a tapasztalatok, van-e valami különbség teljesítmény, élettartam, egyebek terén?
Válaszokat, tanácsokat köszönöm!
Üdv
Tökmindegy én briskkel jártam, most platinával nyomom, mert utálom cserélni.  Tongue
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #62531 Dátum: 2012 Június 07, 22:50:14 »

Most valójában hány féle lököstartó létezik 3??  vagy valami házi kendácsot láttam és csak kettő van???? Előre jön a sim egyenes csak hátra meg az a háromszög alakban lévő amin van vonószem is?????

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #62530 Dátum: 2012 Június 07, 22:01:34 »

Sziasztok!
Bosch vagy NGK gyertyát ajánlanátok 1.6os motorba?
Mik a tapasztalatok, van-e valami különbség teljesítmény, élettartam, egyebek terén?
Válaszokat, tanácsokat köszönöm!
Üdv
Én a legutóbb a Bosch Platinum gyertyát vettem a sparba. Jó volt.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62529 Dátum: 2012 Június 07, 20:25:59 »

tökmindegy.

  ott a pont Kiss

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62528 Dátum: 2012 Június 07, 20:10:50 »

Hangszoróval kapcsolatban köszi a tippeket/ ötleteket.Legalább van miből kiindulnom.PVC csövesről nincs képed?Eredményre vagyok kíváncsi.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62527 Dátum: 2012 Június 07, 19:27:40 »

Sziasztok!
Bosch vagy NGK gyertyát ajánlanátok 1.6os motorba?
Mik a tapasztalatok, van-e valami különbség teljesítmény, élettartam, egyebek terén?
Válaszokat, tanácsokat köszönöm!
Üdv

tökmindegy.
van, aki beru-val mászkál boldogan.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető dt
Hozzászólások: 248


« Hozzászólás #62526 Dátum: 2012 Június 07, 18:47:10 »

Sziasztok!
Bosch vagy NGK gyertyát ajánlanátok 1.6os motorba?
Mik a tapasztalatok, van-e valami különbség teljesítmény, élettartam, egyebek terén?
Válaszokat, tanácsokat köszönöm!
Üdv
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62525 Dátum: 2012 Június 07, 18:06:46 »

A kutyát nem érdekli, azt nem lehet mondani. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62524 Dátum: 2012 Június 07, 18:04:45 »

Két tized még mindig van benne.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62523 Dátum: 2012 Június 07, 18:03:43 »

Holnap folytatom. Újra be lett illesztve.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 [452] 453 454 455 456 457 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.