www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 19:57:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 445 446 447 448 449 [450] 451 452 453 454 455 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13110165 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #62632 Dátum: 2012 Június 19, 12:11:09 »

Meg a faszt...
Régen kente az lehet, de a mostani már biztos nem. Nem is benzin amivel járunk.
Pont tegnap beszélgettünk valakivel, hogy a bozótban talált bogár a benne lévő 6-8 éves benzinnel beindult. A mostaniak ennyit hónapban nem bírnak ki mondjuk egy rotációs kapában vagy fűnyíróban, tavasszal nem lehet beindítani azzal a trutyival ami marad belőlük.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62631 Dátum: 2012 Június 19, 11:12:50 »

A szívót keni a benzin.
Meg a faszt...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62630 Dátum: 2012 Június 18, 23:05:36 »

Szerinted, mitol lotyoghet meg a szelep oldaliranyban? Roll Eyes
Egyszer egy bogaras kiránduláskor erőtlenné vált a kocsim. A szelepvezető elkopott és a szelep mellett a forró gáz kilágyította a rugót. Persze gyertyát cseréltünk egyből és nem lett jobb. Szétszedéskor szembesültem, hogy eldobható a hengerfej. Már azt koptatta a szelep. A koksztól kopik el a kipufogószelep szelepvezetője. A szívót keni a benzin.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62629 Dátum: 2012 Június 18, 22:58:34 »

AZ egyetlen dolog, ami nem lett kicserélve a felújításkor az a szelepvezető , mert elfelejtettem Cheesy
Szerinted, mitol lotyoghet meg a szelep oldaliranyban? Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62628 Dátum: 2012 Június 18, 22:22:26 »

Ez rossz ómen.  Undecided
Oldalra mozgott? Akkor baj van. Sad

AZ egyetlen dolog, ami nem lett kicserélve a felújításkor az a szelepvezető , mert elfelejtettem Cheesy

Azért bővebben kifejthetnéd, hogy mi lehet még.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #62627 Dátum: 2012 Június 18, 21:43:10 »

Allitottam ma szelephezagot, mert egy ideje erdekesen kopacsol a motor par perc melegedes utan, de nem nagyon valtozottt semmi, meg nem is nagyon volt elallitodva egyik sem. Lehetseges, hogy a szelepvezetok elkoptak ? A harmas hengernel kezzel tudtam mozgatni  1 mm-t kb a kipuff szelepet felso holtponton.
Ez rossz ómen.  Undecided
Oldalra mozgott? Akkor baj van. Sad

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62626 Dátum: 2012 Június 18, 17:44:20 »

Allitottam ma szelephezagot, mert egy ideje erdekesen kopacsol a motor par perc melegedes utan, de nem nagyon valtozottt semmi, meg nem is nagyon volt elallitodva egyik sem. Lehetseges, hogy a szelepvezetok elkoptak ? A harmas hengernel kezzel tudtam mozgatni  1 mm-t kb a kipuff szelepet felso holtponton.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62625 Dátum: 2012 Június 18, 13:49:58 »

a kormányzárat mindenképpen ki kell kapcsolni, utána már le lehet emelni a kormányrúdról, ha a csavarok amúgy már kint vannak...
Nem a kormanyrudrol szeretne levenni (az mar megtortent), hanem a zarbetetet szeretne kimuteni a leszereltbol ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #62624 Dátum: 2012 Június 18, 13:48:41 »

Én forgattam, nézegettem, tapogattam de nem találtam semmit, esetleg a kormányzárral lehet valami összefüggés, körülnézek tüzetesebben a Samban is de a hirtelen keresésre semmi okosat nem találtam ott. Azért kösz.

a kormányzárat mindenképpen ki kell kapcsolni, utána már le lehet emelni a kormányrúdról, ha a csavarok amúgy már kint vannak...

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62623 Dátum: 2012 Június 17, 20:41:35 »

Az újabbakban egy stift van ami megakadályozza a betétet, hogy kiessen a helyéről. Itt is valami ilyesmit kell keresnes szerintem. Ki kell fúrni, és kijön a betét.
De nem vennék rá mérget! Grin

Én forgattam, nézegettem, tapogattam de nem találtam semmit, esetleg a kormányzárral lehet valami összefüggés, körülnézek tüzetesebben a Samban is de a hirtelen keresésre semmi okosat nem találtam ott. Azért kösz.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62622 Dátum: 2012 Június 17, 19:33:39 »

Igen, és még csinált alá hosszú lelógó kárpitot is  Roll Eyes
Ha alul akadt szét, az a szopóka. Mert a papír kesztyűtartót símán be lehet zúzni, de a csomitartó túlsó vége onnan még elég messze van.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62621 Dátum: 2012 Június 17, 18:14:21 »

Szeretném kiszedni a gyújtáskulcs házából a zárat de ötletem sincs hogyan kellene nekiállni.
Két fajtám van:

Ezt szeretném berakni a kocsimba de ki kell cserélnem a zárat benne:
<beszúrt kép törölve>


Innen a felső, ez az eredeti de nagyon meg van barmolva, ehhez van kulcsom, illetve erről tudom, hogy működik.
<beszúrt kép törölve>

Bármely típushoz jól jönne módszer, a zár hátulján lévő kapcsoló az két csavar odáig eljutottam minkettővel, illetve a másodikon találtam egy "ajtót" oldalt amit meg nem bírnék mozdítani az tuti.

Kösz előre is.
Az újabbakban egy stift van ami megakadályozza a betétet, hogy kiessen a helyéről. Itt is valami ilyesmit kell keresnes szerintem. Ki kell fúrni, és kijön a betét.
De nem vennék rá mérget! Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62620 Dátum: 2012 Június 17, 15:37:29 »

Igen, és még csinált alá hosszú lelógó kárpitot is  Roll Eyes
szopóka.
a kesztyűtartót is szét lehet barmolni, mert még mindig egyszerűbb azt cserélni, mint megcsinálni a csomagtérfedelet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #62619 Dátum: 2012 Június 17, 15:03:10 »

És gondolom, a pótkerék is a helyén van...

Igen, és még csinált alá hosszú lelógó kárpitot is  Roll Eyes

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62618 Dátum: 2012 Június 17, 14:54:50 »

Nincs rádiója, csak takaró.
(nem tudni még, nem-e elől a zárnál ...)
És gondolom, a pótkerék is a helyén van...

Bácsi Győző
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #62617 Dátum: 2012 Június 17, 14:51:52 »

Ha újabb fajta rádió van benne, akkor annak a helyén, pl.

Nincs rádiója, csak takaró.
(nem tudni még, nem-e elől a zárnál ...)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62616 Dátum: 2012 Június 17, 14:44:54 »

Úgy emléxem régebben talált már itt valaki megoldást, ezért megkérdem:

Egy barátom Bogarán szabadon lifeg a kesztyűtartóban a csomagtérnyitó karja. Ilyen esetben hogyan lehet felnyitni a fedelet roncsolás nélkül ???
Ha újabb fajta rádió van benne, akkor annak a helyén, pl.

Bácsi Győző
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #62615 Dátum: 2012 Június 17, 14:40:59 »

Úgy emléxem régebben talált már itt valaki megoldást, ezért megkérdem:

Egy barátom Bogarán szabadon lifeg a kesztyűtartóban a csomagtérnyitó karja. Ilyen esetben hogyan lehet felnyitni a fedelet roncsolás nélkül ???

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62614 Dátum: 2012 Június 17, 14:37:23 »

Szeretném kiszedni a gyújtáskulcs házából a zárat de ötletem sincs hogyan kellene nekiállni.
Két fajtám van:

Ezt szeretném berakni a kocsimba de ki kell cserélnem a zárat benne:



Innen a felső, ez az eredeti de nagyon meg van barmolva, ehhez van kulcsom, illetve erről tudom, hogy működik.


Bármely típushoz jól jönne módszer, a zár hátulján lévő kapcsoló az két csavar odáig eljutottam minkettővel, illetve a másodikon találtam egy "ajtót" oldalt amit meg nem bírnék mozdítani az tuti.

Kösz előre is.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62613 Dátum: 2012 Június 17, 14:02:45 »

Tudom, hogy már ezerszer volt róla szó, de nem tudom megjegyezni: van különbség a 73.3. havi 1303 as és a későbbi évjáratú 03asok kormány ricniméretében? Nekem a 73asban tuti nagy van, mivel 27es kulcs való hozzá. Legalább ezt megjegyeztem már.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #62612 Dátum: 2012 Június 16, 15:36:51 »

A kommentek közül:

"You may be wondering why she didn't wake up with an old man laughing at the side of her, nor at the repeated slamming of the car door... Well the truth is she's dead and the man driving the car is actually a mass murderer... True story."   Grin
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62611 Dátum: 2012 Június 16, 14:57:14 »

http://www.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs

 Grin Végre megtaláltam a VW reklámot a világhálón. Szerintem ez minden reklámot ver! Grin

A kommentek közül:

"You may be wondering why she didn't wake up with an old man laughing at the side of her, nor at the repeated slamming of the car door... Well the truth is she's dead and the man driving the car is actually a mass murderer... True story."   Grin

Talán gondolkodtál rajt a lány miért nem ébredt fel, miközben egy öreg fickó röhögött mellette és akkor sem mikor többször becsapták az ajtót...nos az igazság az, hogy ő halott és a fickó aki vezeti az autót egy tömeggyilkos...igaz történet
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 16, 15:44:22 írta Sagaris »

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #62610 Dátum: 2012 Június 15, 21:01:47 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #62609 Dátum: 2012 Június 15, 21:00:40 »


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62608 Dátum: 2012 Június 15, 17:09:39 »

http://www.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs

 Grin Végre megtaláltam a VW reklámot a világhálón. Szerintem ez minden reklámot ver! Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62607 Dátum: 2012 Június 13, 22:02:25 »

4 csavaros Bogár felnire lehet tömlő nélküli gumit szerelni?
Lehet, csak a gumi és a felni is legyen jó állapotban.
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62606 Dátum: 2012 Június 13, 11:18:23 »

"A sebességváltó azonosítót úgy nézhetjük meg, ha menetirányban fejjel a kocsi alá fekszünk. A bal váltóoldalon (a felső részen) fogjuk találni az azonosító betüjeleket (1 vagy 2) egy sorszám (7 számjegy) kíséretében. Egy kb. 10 x 60 mm-es területre van beütve. (Pl. AB1997922 -> 1300-as, 4,375-ös, 1970 augusztusáig gyártott modell sebváltója.)"
<beszúrt kép törölve> <beszúrt kép törölve>
innen idéztem:
http://www.vbklub.net/
bal oldalt a listában vannak a "sebváltó típusok" is

kösz mingyá megskubizom Shocked

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #62605 Dátum: 2012 Június 13, 09:25:17 »

akkor megnézem csak nem találtam a váltó  számát hogy hune van? a bogár 72 es
"A sebességváltó azonosítót úgy nézhetjük meg, ha menetirányban fejjel a kocsi alá fekszünk. A bal váltóoldalon (a felső részen) fogjuk találni az azonosító betüjeleket (1 vagy 2) egy sorszám (7 számjegy) kíséretében. Egy kb. 10 x 60 mm-es területre van beütve. (Pl. AB1997922 -> 1300-as, 4,375-ös, 1970 augusztusáig gyártott modell sebváltója.)"

innen idéztem:
http://www.vbklub.net/
bal oldalt a listában vannak a "sebváltó típusok" is
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62604 Dátum: 2012 Június 13, 08:58:25 »

persze hogy van.
leginkább olyat kéne feltenni, amilyen most van. ha állólámpás 1300as a bogarad, akkor olajos féltengelyes és (az esetek 90%ában) rövid váltó. ezekből is két fajta van aszerint, hogy milyen kuplungszerkezet jön hozzá. vezetett és nem vezetett kinyomócsapágyas. de ha a kuplung is csereérett lenne, akkor mindegy, majd olyan szerkezetet veszel hozzá

akkor megnézem csak nem találtam a váltó  számát hogy hune van? a bogár 72 es

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #62603 Dátum: 2012 Június 13, 07:15:17 »

Háp  Wink lehet hogy hülye kérdés lessz. de ha váltót cserélek a bogáron van neki jelentösége  hogy milyen volt raita  előtte vagy nincs?
persze hogy van.
leginkább olyat kéne feltenni, amilyen most van. ha állólámpás 1300as a bogarad, akkor olajos féltengelyes és (az esetek 90%ában) rövid váltó. ezekből is két fajta van aszerint, hogy milyen kuplungszerkezet jön hozzá. vezetett és nem vezetett kinyomócsapágyas. de ha a kuplung is csereérett lenne, akkor mindegy, majd olyan szerkezetet veszel hozzá
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62602 Dátum: 2012 Június 12, 23:58:32 »

Háp  Wink lehet hogy hülye kérdés lessz. de ha váltót cserélek a bogáron van neki jelentösége  hogy milyen volt raita  előtte vagy nincs?

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62601 Dátum: 2012 Június 12, 07:42:35 »

Info kérés a t. szagértő uraktól:

bogármotorhoz egy főtengely köszörülés új csapágyakkal kb mennyibe kerülne?

(kb 5 éve kapott a moci vadiúj 1.6 hengereket-dugókat, de a főtengelyhez akkor "nem kellett nyúlni". De most már kopottak lehetnek a csapágyak, hang és melegelen alacsonya olajnyomás jelekből).
70e körül blokk furás hajtókarszemperselyezés-el

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #62600 Dátum: 2012 Június 12, 07:34:19 »

Ez így nem teljesen okés. A csap felülete is nagyon fontos,
Teljesen igazad van, meg a Tatinak is, meg annak is aki rákölt 300ezret egy gyári motorra, mert rá lehet.
Én az SZMB-t a kérdéses esetben úgy értelmezem, hogy csapágyat kicseréli így -az egyébként jól működő- a feltehetően néhány 100km múlva széthulló most csak kopogó motort tudja még használni 30-40-50ezer km-t. Van akinél ez 15-20 évet is jelent. Van aki komplett autókat vesz más motorra költött pénzén és boldogan bogarazik vele évekig. Ez is egy oldala a témának.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #62599 Dátum: 2012 Június 11, 22:47:09 »

mi meg csak felhívtuk figyelmedet néhány jelentéktelen apróságra Wink

Köszönöm sokat tanultam ;-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62598 Dátum: 2012 Június 11, 22:29:29 »

Ha csak ennyi a baja nem biztos, hogy köszörültetném. Ha szép a csap valószínűleg méretileg is jó lesz az. Mérni, nézni és új csapágyat neki. AZ meg van 10-15 fekvő és 6-8 hajtó. Ha már megállt, megfordult a csapágy nem a jófajta öntvény a blokk és beverődött az utolsó csapágy a blokkba, akkor vonalfúrás/köszörülés kb50. De ha nincs nagy baj akkor jobb hagyni, mert könnyen előfordul, hogy több bajt csinálnak, mint hasznot. Szakált is szidják mostanában.
Ez mind szigorúan az én véleményem, van aki egyből fúrfaragtat mindentől függetlenül.

Ez így nem teljesen okés. A csap felülete is nagyon fontos, felületi egyenletessége, amelyet még egyszerű mikróval sem mérsz ki.
A csapágy nem fordul meg, mert egy 5-ös stift fogja 4 mm mélyen a blokkba és a csapágyban is, a hajtókar meg duplán támasztott csapágyas. ha megfordul valamelyik, akkor ott már valami nagyon nagy baj van.
Az utolsó csapágy kiverődik, a középső szokott beverődni a blokkba, az utolsó axiálisan mozdul el. Azt nem tudod minimális gépmunka nélkül illeszteni, új csapágy nem lesz megoldás.
Én az új csapágyat a fúratlan blokkba csak nagyon egyedi esetben teszek, azok is általában 1.2-es motorok, amik sokkal tovább bírják, 1.6-ost azt hiszem még nem csináltam így meg soha, ha csak nem külön kérés volt.

A főtengely csapja általában sérül, kopik, mert nincs olajszűrő, a fém kopadék beül a csapágyfémbe és elkoptatja a főtengely csapot. Új csapágyat régi tengelyre nem érdemes feltenni.

SZERINTEM.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62597 Dátum: 2012 Június 11, 22:14:57 »


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62596 Dátum: 2012 Június 11, 22:14:15 »

mi meg csak felhívtuk figyelmedet néhány jelentéktelen apróságra Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62595 Dátum: 2012 Június 11, 22:12:55 »

Régebben meggyűrűztem a motoromat. Csak gyűrűt cseréltem. Két hónap műlva eltörött a főtengely. Szerintem volt köze a kettőnek egymáshoz. A topiktársunknak is nem véletlen kezdett csattogni, hisz új dugót és hüvelyeket kapott a motorja. Nagyot üt a főtengelyre mert van benne erő.
szerintem ne vegyünk alapul 30 lovas 50év feletti motorokat , semmi köze nem volt a gyűrűzésnek a főtengelytöréshez (sztem a reggeli kávém után a pukim nagyobb kompresszióval jön mint egy oválmotoré mégsem törtem el még egy főtengelyt se  Lips Sealed )   ha lógtak a csapágyak  és  a szokásos zsuk meg moszkvics cuccok voltak benne stb  eltört kész, régen ritkán előfordult manapság meg sűrűn mondhatjuk trendi akart lenni a főtengelyed , ha én főtengely lettem volna abban a motorban  akkor még a lámpabilit is kivittem volna a helyéről  Roll Eyes

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #62594 Dátum: 2012 Június 11, 22:08:29 »

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62593 Dátum: 2012 Június 11, 21:12:06 »

Régebben meggyűrűztem a motoromat. Csak gyűrűt cseréltem. Két hónap műlva eltörött a főtengely. Szerintem volt köze a kettőnek egymáshoz. A topiktársunknak is nem véletlen kezdett csattogni, hisz új dugót és hüvelyeket kapott a motorja. Nagyot üt a főtengelyre mert van benne erő.
Oldalak: 1 ... 445 446 447 448 449 [450] 451 452 453 454 455 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.