www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 19:07:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 467 468 469 470 471 [472] 473 474 475 476 477 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14848178 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61771 Dátum: 2012 április 09, 10:03:36 »

Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
  kézzel forgatva nem tudsz rajta mérni semmit szétszerelt állapotba tekercseket ,testzárlatot, diódákat , fúróval forgatva sem lehet mérni, csak próbapadon  terhelve....

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61770 Dátum: 2012 április 09, 09:00:32 »

Üresen nem ad feszkót szerintem. Valami mágneses teret kell produkálni a "gerjesztés"-sel. Szerintem.
Meg kézzel mennyit forog szerinted? Fogd be a satuba, kösd be ahogy kell és pörgesd meg valamivel.
Ha csak porgeted a generatort nem fogsz rajta merni semmit, kell neki gerjesztes (bejovo +12V az egyik erintkezon). Ha raadott gyujtassal porgeted, akkor elvileg tudnod kene merned feszultseget ...
Gerjesztést kösd be és egy fúróval pörgesd meg.
Köszönöm szépen!  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #61769 Dátum: 2012 április 08, 22:30:59 »

Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
Gerjesztést kösd be és egy fúróval pörgesd meg.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61768 Dátum: 2012 április 08, 22:21:38 »

Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
Ha csak porgeted a generatort nem fogsz rajta merni semmit, kell neki gerjesztes (bejovo +12V az egyik erintkezon). Ha raadott gyujtassal porgeted, akkor elvileg tudnod kene merned feszultseget ...
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 08, 23:05:54 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #61767 Dátum: 2012 április 08, 22:20:44 »

Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
Üresen nem ad feszkót szerintem. Valami mágneses teret kell produkálni a "gerjesztés"-sel. Szerintem.
Meg kézzel mennyit forog szerinted? Fogd be a satuba, kösd be ahogy kell és pörgesd meg valamivel.
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 08, 22:23:03 írta Zoli »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #61766 Dátum: 2012 április 08, 22:18:41 »

Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
Lehet be kell kopni egy kicsit a szénkeféknek?
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61765 Dátum: 2012 április 08, 22:15:25 »

Kicseréltük a csapágyakat, szénkeféket a generátorban. Az a kérdésem, hogy ha kézzel megpörgetjük a generátort tudunk rajta feszültséget mérni? Mert most nálunk az a helyzet, hogy semmit nem produkál.  Undecided Vagy esetleg kell valamit bűvészkedni vele mint a dinamónál, gondolok itt a polarizálásra.
Valakinek valami ötlet?  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61764 Dátum: 2012 április 08, 20:45:29 »

En konkretan nem ertek hozza, mert nem vagyok bogar uzemanyagszintjelzo-mernok, de azert adok par tippet!
A kanyarokban tobbet-kevesebbet mutatas teljesen normalis, olyankor elmozdul az folyadek, ezzel az uszo, es ezzel valtozik a szintjelzo mutatojanak allasa is, tehat ez - onmagaban - nem hiba.
A normal, egyenes haladaskori ugrandozas pedig erintkezesi hiba lesz, eloszor is megnezheted a testeleset a tankban levo jeladonak (es az egesz tanknak!) valamint a km oradban levo muszernek. A testeles hibaja/hianyossaga eleg gyakori, kezdd ezzel! Ha megvan a testelesi hiba, kijavitod, orulsz, ugralsz!

A masodik lehetoseg (ez is gyakori, es nagyobb gond), hogy a jeladoban a csuszoerintkezo elkoptatta az ellenallashuzalt, ebben az esetben egy bizonyos uzemanyagszint utan egyaltalan nem mer a muszer, mert a szakadas utan nem ad jelet a jelado. Vedd ki a jeladot a tankbol, kontaktspray-vel fujkald meg, segithet. Ha latod, hogy szakadt a huzal, akkor vagy nekiallsz egy megfeleloen valasztott ellenallashuzalbol ujratekercselni azt az alkatreszt, vagy veszel egy uj/hasznalt jeladot ... Smiley

A harmadik lehetoseg, hogy maga a muszer romlott el a km oradban, a jelado hibajat kiszerelt allapotban egy ellenallasmeressel kideritheted (az uszot a ket vagallapot kozott kitéríted, es ha ket ellenallasertek kozott folyamatosan mersz ellenallast (sosem lesz szakadas = vegtelen ellenallas), akkor a jeladod elvileg jo. Akkor muszercsere az oraban ...


A mutató ugrálása a műszer hibája, ugyanis a műszerben van a csillapítás, nem úgy, mint a 411/typ3 jeldójában.
Ha a mutató ugrál, akkor rossz a műszer, a jeladó lehet, hogy hibátlan.

Mivel azonban én sem értek hozzá, csak tipp és bocsánat, hogy hozzászóltam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #61763 Dátum: 2012 április 08, 20:44:42 »


Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61762 Dátum: 2012 április 08, 20:28:57 »

ültetés meg a felni mennyit dob  egy kocsin



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61761 Dátum: 2012 április 08, 19:09:35 »

  kb 50 %   hogy újból kell hézagolni, buszba én nem cserélném inkább megcsináltatnám a 215-öst
Hűha, akkor marad a 215, köszi!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61760 Dátum: 2012 április 08, 16:18:29 »

www.bogarhatu.hu -> hasznos -> hasznos címek.
előre szólok, hogy gabinál számítsál egy éves várakozási időre, mert annyira tele van.
ok. Köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61759 Dátum: 2012 április 08, 15:57:28 »

tudnátok hozzá elérhetőséget adni? Kösz előre is! Kár, hogy Erdei Zoli nem ilyen ügyes, vagy legalább bátor.. Cool

www.bogarhatu.hu -> hasznos -> hasznos címek.
előre szólok, hogy gabinál számítsál egy éves várakozási időre, mert annyira tele van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61758 Dátum: 2012 április 08, 15:28:28 »

Segítségeteket szeretném kérni! A '69es Bogaramba nem jó az üzemanyag szintjelző... folyton fals adatot mutat, a mutatója ugrándozik fel-le! Kanyarokban meg aztán pláne...Sad
Mi lehet a probléma? Légyszíves olyan valaki válaszoljon aki ért hozzá!
En konkretan nem ertek hozza, mert nem vagyok bogar uzemanyagszintjelzo-mernok, de azert adok par tippet!
A kanyarokban tobbet-kevesebbet mutatas teljesen normalis, olyankor elmozdul az folyadek, ezzel az uszo, es ezzel valtozik a szintjelzo mutatojanak allasa is, tehat ez - onmagaban - nem hiba.
A normal, egyenes haladaskori ugrandozas pedig erintkezesi hiba lesz, eloszor is megnezheted a testeleset a tankban levo jeladonak (es az egesz tanknak!) valamint a km oradban levo muszernek. A testeles hibaja/hianyossaga eleg gyakori, kezdd ezzel! Ha megvan a testelesi hiba, kijavitod, orulsz, ugralsz!

A masodik lehetoseg (ez is gyakori, es nagyobb gond), hogy a jeladoban a csuszoerintkezo elkoptatta az ellenallashuzalt, ebben az esetben egy bizonyos uzemanyagszint utan egyaltalan nem mer a muszer, mert a szakadas utan nem ad jelet a jelado. Vedd ki a jeladot a tankbol, kontaktspray-vel fujkald meg, segithet. Ha latod, hogy szakadt a huzal, akkor vagy nekiallsz egy megfeleloen valasztott ellenallashuzalbol ujratekercselni azt az alkatreszt, vagy veszel egy uj/hasznalt jeladot ... Smiley

A harmadik lehetoseg, hogy maga a muszer romlott el a km oradban, a jelado hibajat kiszerelt allapotban egy ellenallasmeressel kideritheted (az uszot a ket vagallapot kozott kitéríted, es ha ket ellenallasertek kozott folyamatosan mersz ellenallast (sosem lesz szakadas = vegtelen ellenallas), akkor a jeladod elvileg jo. Akkor muszercsere az oraban ...
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 08, 15:32:19 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61757 Dátum: 2012 április 08, 15:05:49 »

Kicseréltük a csapágyakat, szénkeféket a generátorban. Az a kérdésem, hogy ha kézzel megpörgetjük a generátort tudunk rajta feszültséget mérni? Mert most nálunk az a helyzet, hogy semmit nem produkál.  Undecided Vagy esetleg kell valamit bűvészkedni vele mint a dinamónál, gondolok itt a polarizálásra.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #61756 Dátum: 2012 április 08, 13:47:21 »

Üdvw!

Segítségeteket szeretném kérni! A '69es Bogaramba nem jó az üzemanyag szintjelző... folyton fals adatot mutat, a mutatója ugrándozik fel-le! Kanyarokban meg aztán pláne...Sad
Mi lehet a probléma? Légyszíves olyan valaki válaszoljon aki ért hozzá!
A választ előre is köszönöm!

Tisztelettel:
Bendzsi
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61755 Dátum: 2012 április 08, 10:36:36 »

Valoban meg lehet tokeletesen csinalni (Erdei Gabi)
<beszúrt kép törölve>
tudnátok hozzá elérhetőséget adni? Kösz előre is! Kár, hogy Erdei Zoli nem ilyen ügyes, vagy legalább bátor.. Cool
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 08, 10:38:55 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #61754 Dátum: 2012 április 08, 10:15:03 »

Valoban meg lehet tokeletesen csinalni (Erdei Gabi)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61753 Dátum: 2012 április 08, 09:43:53 »

Itt egy megkímélt,csak a lámpakapcsolónál van valami kis hibája.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?148783

Porschenak volt két,hibátlan gyári,féltett kincsként őrizte a padláson őket,az egyiket Matrox vitte el.
Most is szerzett egyet,az meg a Stigi kabriójáé volt.

Nekem sokkal jobban tetszik, ha be van húzva bőrrel, ahogy pl. pár Porsche-ben is volt, meg sok más autóban.
És igen, meg tudják szépen csinálni...persze nem olcsó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61752 Dátum: 2012 április 07, 20:28:12 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61751 Dátum: 2012 április 07, 19:08:16 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #61750 Dátum: 2012 április 07, 18:50:29 »

zwohundert ajró?

azt hiszem, szeretem a lemez műszerfalat.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #61749 Dátum: 2012 április 07, 18:42:06 »

Itt egy megkímélt,csak a lámpakapcsolónál van valaki kis hibája.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?148783

Porschenak volt két,hibátlan gyári,féltett kincsként őrizte a padláson őket,az egyiket Matrox vitte el.
Most is szerzett egyet,az meg a Stigi kabriójáé volt.

Igen nálam van  Tongue Várja a helyét az autóban addig is vigyázva rá mindenféle plédek és hasonlók társaságába csavarva és lekezelve   Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61748 Dátum: 2012 április 07, 18:32:43 »

Itt egy megkímélt,csak a lámpakapcsolónál van valaki kis hibája.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?148783

Porschenak volt két,hibátlan gyári,féltett kincsként őrizte a padláson őket,az egyiket Matrox vitte el.
Most is szerzett egyet,az meg a Stigi kabriójáé volt.

zwohundert ajró?

azt hiszem, szeretem a lemez műszerfalat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #61747 Dátum: 2012 április 07, 17:53:52 »

Itt egy megkímélt,csak a lámpakapcsolónál van valami kis hibája.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?148783

Porschenak volt két,hibátlan gyári,féltett kincsként őrizte a padláson őket,az egyiket Matrox vitte el.
Most is szerzett egyet,az meg a Stigi kabriójáé volt.
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 07, 18:53:51 írta Narancs »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #61746 Dátum: 2012 április 07, 17:45:03 »


Ez egy felső borítás. A szép felrakáshoz az üveget is ki kell venni.
Ragasztani kell, stb.

De meg lehet szépen csinálni, csak nem egyszerű.
Tévedés. Az üveget nem kell kivenni, ugyanis a műszerfalat kell kivenni. Mivel ez a műanyag panel gyártótól függően méretpontatlan, és szilikonnal kell felragasztani, ezért olyan erővel és irányokba kell leszorítani, amihez 2 ember kell, és power tape-pel többszörösen körbetekerve tudod csak rögzíteni. Ha elb@sztad, visszaszedni nemigen lehet, mert viszonylag gyorsan köt, utána már nem meggyőzően ragad. +1 nap a teljes átszáradás. Utána derül ki, hogy miden részére kellően figyeltél-e, és, hogy nem mozdult-e el az egyik széle, amíg a másik rögzítésével bíbelődtél.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61745 Dátum: 2012 április 07, 14:26:04 »

valami konstruktívabbat, kérem.
rágugliztam, az ABS-es fékeknél írják, hogy van ilyen.
a bogárban ez elég ritka.

Tart valamennyi nyomást, ilyesmire emlékszem. Az újakban nincs, de nem érzek különbséget mióta kicseréltem, a dobfék mindenhogy életbiztosítás Cheesy:D:D

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61744 Dátum: 2012 április 06, 22:19:18 »

szopat legtelenitesnel

valami konstruktívabbat, kérem.
rágugliztam, az ABS-es fékeknél írják, hogy van ilyen.
a bogárban ez elég ritka.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61743 Dátum: 2012 április 06, 22:15:13 »


Semmit.
02,03 as egyforma,sima bogar mas,typ 3 is mas

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61742 Dátum: 2012 április 06, 22:13:30 »

ez a "visszacsapó szelep" mit csinál?
szopat legtelenitesnel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #61741 Dátum: 2012 április 06, 22:11:47 »

ez a "visszacsapó szelep" mit csinál?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61740 Dátum: 2012 április 06, 22:07:35 »

mintha a tárcsafékeseken elhagyták volna a visszacsapó szelepet de 4-5 féle főfékhengert láttam már + a mostani 4-5 féle utángyártott  Undecided
ez a "visszacsapó szelep" mit csinál?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #61739 Dátum: 2012 április 06, 21:37:04 »

mintha a tárcsafékeseken elhagyták volna a visszacsapó szelepet de 4-5 féle főfékhengert láttam már + a mostani 4-5 féle utángyártott  Undecided
303-asnál is vízszintesen van a 2 felfogató csavar?

Szelepet már régóta nem látok pl. a Varga félén.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #61738 Dátum: 2012 április 06, 21:34:42 »

A 303-asokban és a "sima" bogarakban létezik, hogy ugyanolyan a főfékhenger?
Különböző, én úgy tudom. Legalábbis a 302-esé más, mint a sima bogáré.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61737 Dátum: 2012 április 06, 21:18:07 »


Semmit.
kösz, erre gondoltam én is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61736 Dátum: 2012 április 06, 21:13:06 »

A 303-asokban és a "sima" bogarakban létezik, hogy ugyanolyan a főfékhenger?
mintha a tárcsafékeseken elhagyták volna a visszacsapó szelepet de 4-5 féle főfékhengert láttam már + a mostani 4-5 féle utángyártott  Undecided

1303LS
« Hozzászólás #61735 Dátum: 2012 április 06, 21:10:40 »

A 303-asokban és a "sima" bogarakban létezik, hogy ugyanolyan a főfékhenger?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61734 Dátum: 2012 április 06, 21:02:08 »

ha lötyög a karbi felső tengelye, amin a fogasív van, az mit okozhat?


Semmit.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61733 Dátum: 2012 április 06, 20:56:34 »

Valakinek van tapasztalata főfékhenger felújító szettel mostanában?
Melyiket szabad megvenni ami valószínűleg összerakva működik is.
inkább a főfékhengeren múlik ha kicsit is makulás akkor bármilyen javítóval is szarlesz  Undecided

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61732 Dátum: 2012 április 06, 20:37:39 »

üdv! Gyors kérdés. 1.6 motor 1.3as karbival mit fog produkálni?
jártam 31-es karbival.
mindennapi használatban simán meg tudja etetni az 1.6-os motort.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 467 468 469 470 471 [472] 473 474 475 476 477 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.