www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 01:29:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 620 621 622 623 624 [625] 626 627 628 629 630 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13101864 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55632 Dátum: 2011 Július 22, 22:34:40 »

A 6 voltról mesélek.
(...)

Azonos teljesítményhez a 6V-os feszültségű autóban dupla akkora áramerősség kell, az pedig minden csatlakozónál, minden átmeneti ellenállásnál többet veszít, mint amikor kevesebb amper szaladgál.

A 6V-os rendszer problémásabb.



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55631 Dátum: 2011 Július 22, 22:22:33 »

A 6 voltról mesélek.
Kezdő bogaras voltam 1983-at írtak. A cégünknél vettek 5 Rába teherkocsit, és az ötödik az alkatrész volt. A végén az alváz maradt csak, én meg elvittem (Cocialista megörzés céljából) a vezeték köteget. A kocsim vezetékelését én csináltam, mivel a villamossági szerelő barátom mondta, hogy tépjek mindent ki, majd ő megcsinálja. Nem jött a környékemre, és rám várt a feladat.  Jó 10 év kellett, hogy megtudjam, hogy a 6 voltos kocsik vezetékének vastagabbnak kell lennie. Nekem a lámpám csak a korom sötétben ért valamit. Az indexe csak gázadáskor volt. Az ablaktörlő alig működött, és a gyalogos ha lelépett elém mindent ki kellett kapcsolnom, hogy a dudát meghalja. Csináltam a kocsiba 8 voltos akkumulátort! Mégnagyobb szívás volt, mert ezt nem töltötte a dinamó, mert a feszültségszabályzót becsapta. A nagy akku sem jó a kocsiba, mert nem tölti fel a dinamó. Hihetetlen de a kis akku a jó. Én sokat szívtam a 6 voltos renszerrel, de tudom már a sok trükköt és most is megmarad a felújításkor ez a rendszer.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55630 Dátum: 2011 Július 22, 22:02:27 »

Jezusom ...

Süni
« Hozzászólás #55629 Dátum: 2011 Július 22, 21:30:17 »

Jezusom ...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55628 Dátum: 2011 Július 22, 21:19:21 »

életedbe nem volt olyan trabantod ami egy huzamban elment volna 100km-t, vén fasz vagy és az idő megszépítette ill eldeformálta az emlékeid , neked még úgy rémlik hogy Tündi is szép volt a tutti-frutti-ban Grin nekem volt vagy 3-4db 6v trabantom de én nem sírom vissza

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55627 Dátum: 2011 Július 22, 21:15:47 »

83ig volt 6voltos

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #55626 Dátum: 2011 Július 22, 21:15:39 »

önindítót nem muszáj cserélni. 12V tekri a 6-os önindítót mint az állat...évekig!!    Grin Grin Grin

Anno a régi Bogaramon én sem cseréltem le, mikor 12V-os átépítést végeztünk rajta... Így viszont épp csak meg kellett pöccinteni a gyújtásban a kulcsot. Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55625 Dátum: 2011 Július 22, 21:14:40 »

megafaszt.
világított, indult, villogott a faszomtudjahány amperos dinamóval.
semmi baja nem volt.
még fűtés is volt benne, amikor pótoltam a csöveket.
életedbe nem volt olyan trabantod ami egy huzamban elment volna 100km-t, vén fasz vagy és az idő megszépítette ill eldeformálta az emlékeid , neked még úgy rémlik hogy Tündi is szép volt a tutti-frutti-ban Grin nekem volt vagy 3-4db 6v trabantom de én nem sírom vissza

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55624 Dátum: 2011 Július 22, 21:14:23 »

megafaszt.
világított, indult, villogott a faszomtudjahány amperos dinamóval.
semmi baja nem volt.
még fűtés is volt benne, amikor pótoltam a csöveket.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55623 Dátum: 2011 Július 22, 21:09:28 »

   beszélsz hülyeséget  az a nyüves trabant is ha országútit használtál 100km-en meg ablaktörlőt akkor karban kellett tartani (fel kellett tölteni az akkut) ráadásul alig villogott a matt búrád alatt az irányjelző és te sem láttál a 6volt 35wos izzóval fasztse  és ez a bogárra is igaz ,nem is engedném forgalomba a 6voltos rendszerű fosokat ! első dolgom volt hogy generátort tegyek a trabantomra (és a bogárra is)...  mondjuk nem volt nehéz mert a dinamót elhagytam a trabantról Kiss

megafaszt.
világított, indult, villogott a faszomtudjahány amperos dinamóval.
semmi baja nem volt.
még fűtés is volt benne, amikor pótoltam a csöveket.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55622 Dátum: 2011 Július 22, 21:07:21 »

délbudai észjárás  Cool

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55621 Dátum: 2011 Július 22, 21:05:21 »

délbudai észjárás  Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55620 Dátum: 2011 Július 22, 21:01:28 »

önindítót nem muszáj cserélni. 12V tekri a 6-os önindítót mint az állat...évekig!!    Grin Grin Grin

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55619 Dátum: 2011 Július 22, 21:00:41 »

önindítót nem muszáj cserélni. 12V tekri a 6-os önindítót mint az állat...évekig!!    Grin Grin Grin
hujefasz, van 2db-om eladó kabbe  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Sompi
« Hozzászólás #55618 Dátum: 2011 Július 22, 20:59:11 »

ez pont igy volt nálam is...................szóval rá kell költeni pénzt és át kell alakitani 12V-re és nyünnyögés vége...............
ja és lehet kapni 12Vos öninditot is....én már nem árulok Wink Cheesy

önindítót nem muszáj cserélni. 12V tekri a 6-os önindítót mint az állat...évekig!!    Grin Grin Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #55617 Dátum: 2011 Július 22, 20:52:31 »

   beszélsz hülyeséget  az a nyüves trabant is ha országútit használtál 100km-en meg ablaktörlőt akkor karban kellett tartani (fel kellett tölteni az akkut) ráadásul alig villogott a matt búrád alatt az irányjelző és te sem láttál a 6volt 35wos izzóval fasztse  és ez a bogárra is igaz ,nem is engedném forgalomba a 6voltos rendszerű fosokat ! első dolgom volt hogy generátort tegyek a trabantomra (és a bogárra is)...  mondjuk nem volt nehéz mert a dinamót elhagytam a trabantról Kiss
ez pont igy volt nálam is...................szóval rá kell költeni pénzt és át kell alakitani 12V-re és nyünnyögés vége...............
ja és lehet kapni 12Vos öninditot is....én már nem árulok Wink Cheesy

1303LS
« Hozzászólás #55616 Dátum: 2011 Július 22, 20:50:28 »

és karbid lámpát is láttam már autón sőt 20cm-ről még vakított is mégsem tenném az autómra 
Én bizony tennék, sőt a fél vesémet is áruba bocsájtanám egy olyan kocsiért amire olyan való.   Roll Eyes
Régen még rádióadás is csak hébe hóba volt, ma meg 4ezer wattos hifiket hajtanak meg 17évnyi mp3mat hordanak az ifjoncok a kocsiban oszt csodálkoznak, ha tolni kell.  Cheesy
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55615 Dátum: 2011 Július 22, 20:46:08 »

nanananananananananana na na naaaaaaa. Azért közlekestek 6v-al az autók bő 70 évet? ..... Ha jó a foncsor jó a beállítás akkor lehet ám látni. Ha szar a lámpa én 12v-nál se láttam kb semmit anno fostam is....
igen meg vagy 500évet közlekedett az ember fáklyával az hogy mi volt és hányan és milyen sebességgel közlekedünk az egy kicsit megváltozott  képzeld én karbid lámpát is láttam már autón sőt 20cm-ről még vakított is mégsem tenném az autómra  és igen fos foncsorban még a xenon is tud szarabbul világítani mint egy 6v trabant  Undecided

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #55614 Dátum: 2011 Július 22, 20:40:26 »

   beszélsz hülyeséget  az a nyüves trabant is ha országútit használtál 100km-en meg ablaktörlőt akkor karban kellett tartani (fel kellett tölteni az akkut) ráadásul alig villogott a matt búrád alatt az irányjelző és te sem láttál a 6volt 35wos izzóval fasztse  és ez a bogárra is igaz ,nem is engedném forgalomba a 6voltos rendszerű fosokat ! első dolgom volt hogy generátort tegyek a trabantomra (és a bogárra is)...  mondjuk nem volt nehéz mert a dinamót elhagytam a trabantról Kiss
nanananananananananana na na naaaaaaa. Azért közlekestek 6v-al az autók bő 70 évet? ..... Ha jó a foncsor jó a beállítás akkor lehet ám látni. Ha szar a lámpa én 12v-nál se láttam kb semmit anno fostam is....

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55613 Dátum: 2011 Július 22, 20:38:38 »

mert rájöttek, hogy a sok farok tulajdonos baszik karbantartani a villanyos rendszert.
kurvára mindegy, hogy 6 voltból vagy 12 voltból hozzuk ki az adott teljesítményt egészen addig, amíg el nem kezdenek rohadni a csatlakozások.
ennyi meg egy bambi.

volt 6v-os trabantom, ami mínusz 20 fokban is pöcröff indult.
neménvoltam, csak így vettem.
aztán 20 fokban sem indult, de ez más tészta.
el is adtam a gecibe :-)
baszhatod a csatlakozásaid ha a dinamó tud vagy 150wattot  a (12v-os is csak 200-at) és a kocsi meg használ 250-et reggeljen ki minden dinamós Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55612 Dátum: 2011 Július 22, 20:35:05 »

mert rájöttek, hogy a sok farok tulajdonos baszik karbantartani a villanyos rendszert.
kurvára mindegy, hogy 6 voltból vagy 12 voltból hozzuk ki az adott teljesítményt egészen addig, amíg el nem kezdenek rohadni a csatlakozások.
ennyi meg egy bambi.

volt 6v-os trabantom, ami mínusz 20 fokban is pöcröff indult.
neménvoltam, csak így vettem.
aztán 20 fokban sem indult, de ez más tészta.
el is adtam a gecibe :-)
   beszélsz hülyeséget  az a nyüves trabant is ha országútit használtál 100km-en meg ablaktörlőt akkor karban kellett tartani (fel kellett tölteni az akkut) ráadásul alig villogott a matt búrád alatt az irányjelző és te sem láttál a 6volt 35wos izzóval fasztse  és ez a bogárra is igaz ,nem is engedném forgalomba a 6voltos rendszerű fosokat ! első dolgom volt hogy generátort tegyek a trabantomra (és a bogárra is)...  mondjuk nem volt nehéz mert a dinamót elhagytam a trabantról Kiss

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55611 Dátum: 2011 Július 22, 20:02:55 »

  Undecided a 6voltos rendszerek új korukban sem voltak jók nyilván nem véletlenül még a  segédmotorok is 12voltosak lettek

mert rájöttek, hogy a sok farok tulajdonos baszik karbantartani a villanyos rendszert.
kurvára mindegy, hogy 6 voltból vagy 12 voltból hozzuk ki az adott teljesítményt egészen addig, amíg el nem kezdenek rohadni a csatlakozások.
ennyi meg egy bambi.

volt 6v-os trabantom, ami mínusz 20 fokban is pöcröff indult.
neménvoltam, csak így vettem.
aztán 20 fokban sem indult, de ez más tészta.
el is adtam a gecibe :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55610 Dátum: 2011 Július 22, 19:40:06 »

A segédem ma sokat segített!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55609 Dátum: 2011 Július 22, 19:12:23 »

Nem vagy naiv, de tudomásul kell venni, egy leélt rendszer nem tud jól működni.
És ha cserélni kell, mert már negyvenegynéhány éve korrodálódik, kerülnek bele idegen elemek, jó része karbantarthatatlan, mert nem is látszik, akkor cserélni kell. Ha jól megcsinálják, akkor jó pár évig működhet megint hibamentesen, mindenki őszinte csodálatára!
itt nem lesz őszinte csodálat csak szívás akkor is ha kireggeltek Kiss

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55608 Dátum: 2011 Július 22, 19:10:47 »

Sokan kérdezik, hogy ez 6V-os még? És mikor mondom, hogy igen, akkor mindig  hülyének gondolnak, . Lehet naiv vagyok...
  Undecided a 6voltos rendszerek új korukban sem voltak jók nyilván nem véletlenül még a  segédmotorok is 12voltosak lettek

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #55607 Dátum: 2011 Július 22, 17:42:05 »

Sokan kérdezik, hogy ez 6V-os még? És mikor mondom, hogy igen, akkor mindig annyira meglepődnek (pozitívan), mintha hatalmas ritkaság lenne (szerintem az is, a legtöbben már rég 12V-osak)...vagy csak hülyének gondolnak, mert hogy még nem lett átalakítva...nem tudom Smiley Biztos jobb lenne, de igen, nem szívesen alakítanám át, valamiért nem szimpatikus a dolog, talán azért, mert próbálok abban hinni, hogy ha rendbe teszik, akkor a 6V ellenére is tud rendesen működni. Lehet naiv vagyok...
Nem vagy naiv, de tudomásul kell venni, egy leélt rendszer nem tud jól működni.
És ha cserélni kell, mert már negyvenegynéhány éve korrodálódik, kerülnek bele idegen elemek, jó része karbantarthatatlan, mert nem is látszik, akkor cserélni kell. Ha jól megcsinálják, akkor jó pár évig működhet megint hibamentesen, mindenki őszinte csodálatára!

Bácsi Győző
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55606 Dátum: 2011 Július 22, 17:24:25 »

Annyira nem drága, de az érződött a szavaidból, hogy nem szívesen alakítanád át.
A káosz akkor ott a végső gond, akár 6, akár 12 voltos a kocsi, azt megszüntetni, na az a nagyobb tétel, hacsak nincs hozzáértő haver, vagy saját magad is nekiállhatsz. A fiam kocsijában házilagos kivitelezés van, nem mondom, hogy szép, de jó. Az enyémben gyárias, aminek a felét kidobták a haver villamosságiak, de most legalább működik, normálisan.

Sokan kérdezik, hogy ez 6V-os még? És mikor mondom, hogy igen, akkor mindig annyira meglepődnek (pozitívan), mintha hatalmas ritkaság lenne (szerintem az is, a legtöbben már rég 12V-osak)...vagy csak hülyének gondolnak, mert hogy még nem lett átalakítva...nem tudom Smiley Biztos jobb lenne, de igen, nem szívesen alakítanám át, valamiért nem szimpatikus a dolog, talán azért, mert próbálok abban hinni, hogy ha rendbe teszik, akkor a 6V ellenére is tud rendesen működni. Lehet naiv vagyok...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #55605 Dátum: 2011 Július 22, 16:34:16 »

Ilyen...akkor szerencsésnek mondhatom magam, hogy 3 évig ilyen hibák nem jöttek elő...

Amúgy miért írtóznak sokan a 12V-osítástól? Gondolom nem annyira olcsó átalakítani, de végülis minden szempontból jobb lenne a kocsi (könnyebben indul, nem kell akksit töltögetni hetente, jobban világítanak a lámpák, sokkal használhatóbbá válna)....csak hát nem lenne eredeti, bár ezt senki meg nem mondja ránézésre és ugye ez visszalaakítható bármikor.
Annyira nem drága, de az érződött a szavaidból, hogy nem szívesen alakítanád át.
A káosz akkor ott a végső gond, akár 6, akár 12 voltos a kocsi, azt megszüntetni, na az a nagyobb tétel, hacsak nincs hozzáértő haver, vagy saját magad is nekiállhatsz. A fiam kocsijában házilagos kivitelezés van, nem mondom, hogy szép, de jó. Az enyémben gyárias, aminek a felét kidobták a haver villamosságiak, de most legalább működik, normálisan.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #55604 Dátum: 2011 Július 22, 14:11:58 »

Ilyen...akkor szerencsésnek mondhatom magam, hogy 3 évig ilyen hibák nem jöttek elő...

Amúgy miért írtóznak sokan a 12V-osítástól? Gondolom nem annyira olcsó átalakítani, de végülis minden szempontból jobb lenne a kocsi (könnyebben indul, nem kell akksit töltögetni hetente, jobban világítanak a lámpák, sokkal használhatóbbá válna)....csak hát nem lenne eredeti, bár ezt senki meg nem mondja ránézésre és ugye ez visszalaakítható bármikor.
Enyém már 12 V-os

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 22, 14:13:31 írta sparkafer »

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55603 Dátum: 2011 Július 22, 13:58:48 »

A kontakthiba, testhiba már csak ilyen, egyszer jó, egyszer nem. Én is utálom!

Ilyen...akkor szerencsésnek mondhatom magam, hogy 3 évig ilyen hibák nem jöttek elő...

Amúgy miért írtóznak sokan a 12V-osítástól? Gondolom nem annyira olcsó átalakítani, de végülis minden szempontból jobb lenne a kocsi (könnyebben indul, nem kell akksit töltögetni hetente, jobban világítanak a lámpák, sokkal használhatóbbá válna)....csak hát nem lenne eredeti, bár ezt senki meg nem mondja ránézésre és ugye ez visszalaakítható bármikor.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55602 Dátum: 2011 Július 22, 13:53:41 »

Kábelcsere csak akkor kell, ha már mindened elkorrodálódott.
Amúgy a hat voltos rendszer sokkal egyszerűbb, mint egy Simson  Wink

Ha látnád a kábeleket a kocsiban, hogy mekkora a káosz és mennyi házilagos ragasztgatás van benne, számos vezeték baromi réginek tűnik, s ha ezek mind újak lennének, azért csak jobb lenne és kevesebb esély lenne a hibára.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #55601 Dátum: 2011 Július 22, 13:32:05 »

Index most megint volt, szóval ez megint olyan, hogy hol van, hol nincs.
A kontakthiba, testhiba már csak ilyen, egyszer jó, egyszer nem. Én is utálom!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55600 Dátum: 2011 Július 22, 13:27:46 »

Gondoltam az egész kábelkötegcserére is

felejtsd el.
felesleges.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #55599 Dátum: 2011 Július 22, 12:57:41 »

A sprayt megpróbálom, meg mindent amit írtatok. Index most megint volt, szóval ez megint olyan, hogy hol van, hol nincs. Gondoltam az egész kábelkötegcserére is, amit Binci is elkövetett nemrég, az biztos megoldana minden ilyen és hasonló hibákat, és akkor tényleg minden jó lenne, csak ugye az nem olcsó. Majd ha nem lesz mit csinálni rajta, akkor ez lesz a következő.
Kábelcsere csak akkor kell, ha már mindened elkorrodálódott.
Amúgy a hat voltos rendszer sokkal egyszerűbb, mint egy Simson  Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55598 Dátum: 2011 Július 22, 12:53:07 »

Maresz, mi van a kocsimmal ???
nem azt árulja bontva? Wink

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55597 Dátum: 2011 Július 22, 12:49:24 »

A lényeg, hogy az áram arra megy, amerre neki könnyebb, főleg hat voltnál, főleg a közös testpontoknál. Ezért működhet más izzó is egyszerre valamelyikkel.
Az összes gyengeség általában a gyengülő testre vezethető vissza, a Trabantnál is előbb-utóbb fellépett a jelenség tíz év felett. Láttam már olyat, hogy valaki minden aljzathoz külön testkábelt kötött be... Egy darabig a kontaktspray csodákat tesz.

A sprayt megpróbálom, meg mindent amit írtatok. Index most megint volt, szóval ez megint olyan, hogy hol van, hol nincs. Gondoltam az egész kábelkötegcserére is, amit Binci is elkövetett nemrég, az biztos megoldana minden ilyen és hasonló hibákat, és akkor tényleg minden jó lenne, csak ugye az nem olcsó. Majd ha nem lesz mit csinálni rajta, akkor ez lesz a következő.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55596 Dátum: 2011 Július 22, 12:46:40 »

a biztosítékot is megmozgatnám

nézegettem, kivettem őket, meg visszaraktam, de nem oldotta meg a problémát  Undecided

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #55595 Dátum: 2011 Július 22, 12:26:28 »

Maresz, mi van a kocsimmal ???

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #55594 Dátum: 2011 Július 22, 10:12:43 »

Egy kisebb gond adódott megint, leírok mindent részletesen, hátha úgy valakinek valamilyen konkrét ötlete lesz:

A 6V miatt ugye az index sosem vakította el azt, aki ránézett működés közben, s kicsit mindig gyorsabban pislákolt mint kellett volna (mint utólag megtudtam az indexrelé, ami benne van az 21W-os, és ha 18W-ost teszek bele, akkor elvileg lassabb lesz, bár az izzók is 21W-osak, ebből nem tudom mi igaz).

A lényeg, hogy az áram arra megy, amerre neki könnyebb, főleg hat voltnál, főleg a közös testpontoknál. Ezért működhet más izzó is egyszerre valamelyikkel.
Az összes gyengeség általában a gyengülő testre vezethető vissza, a Trabantnál is előbb-utóbb fellépett a jelenség tíz év felett. Láttam már olyat, hogy valaki minden aljzathoz külön testkábelt kötött be... Egy darabig a kontaktspray csodákat tesz.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55593 Dátum: 2011 Július 22, 09:43:29 »

Én az összes csatlakozást áttisztítanám, nagyon kevés WD 40 -nel. Izzók foglalatát is. Addig kár bármi egyebet.
Ja, és mindenhová normális csatlakozót.
a biztosítékot is megmozgatnám



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 620 621 622 623 624 [625] 626 627 628 629 630 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.238 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.