www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 04:17:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13052909 alkalommal)
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52151 Dátum: 2011 Február 17, 11:47:19 »

egyszer úgy is elkészül!
az enyémnek 2 év kellett! Wink
nekem ugy tünt a Tied villamgyorsan kesz lett !
majd megnezem a szinvalasztasodat ! Kivancsi vagyok elöben milyen .

AZ en gepemnel meg az egy fontos szempont volt a vasarlasnal, hogy a Hallstatt-nal levö Obertraunban vettem, (kedvenc videkem Hallstatt, Gosau, Krippenstein ) )Közvetlen a To parton allt a garage, egy Multimmilliomos csalade volt akiknek Sölden-ben Szallodajuk van (!) , az apja hasznalta, 80 evesen halt meg 1 tulaj.
 De a gep alul sajnos rohadt volt , mert a To 2 x kiönthetett es a garage kavicsos = vizes , nedves volt.
oldalan 5 cm-es szellözökkel. . . . .

Összel tervezek vele egy 3-4 hetes Görög utat le egeszen a Dodekanos szigetekig...lehet jelentkezni , de csak bogarral Smiley

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52150 Dátum: 2011 Február 17, 11:40:13 »

egyszer úgy is elkészül!
az enyémnek 2 év kellett! Wink
az nem fekcsö, hanem az uj benzincsö-vezetek
az eredeti a hatso kijaratnal eltörött, es ujra huztam :)vörösrez 6(5?) mm belsö merettel

de ha leirnam hogy a genny Brennesberger (rakosbeteg, tele gonoszsaggal, ) mocsodek, atbaszott, millimeterek valasztanak meg mindig el attol, hogy kökemenyen beperelem,
eladott = rabeszelt egy szelesitett hatso sarvedöre, mert hogy az majd jobban letakarja a hatso 7 Zoll-os ,15 mm-t kiallo fellnimet
OK. rendben .
erre beepitett egy normal GFK -müanyagot, semmi szelesites nelkül, (mert közben 3 hetre beutalot kaptam es nala hagytam közben csinalja keszre es vizsgaztassa is le a gepet )
Közben semmit nem csinalt, es a felcsavart sarvedö sem szelesitett
Ezutan ra akart dumalni, hogy hatul le kell ültetni, hogy a kerekek befele aljanak tehat + -os legyen.
Erre kiakadtam es elhoztam töle .
Elvittem a TÜV -AUSTRA-hoz ahol megmertek ( a Suhanotol vett Fellnik sajnos nem egyformak, mert az öntö szerszam mar a gyartas soran megvaltozott, es az egyik fellni 1974-es a masik 76-os gyartmanyu) de elfogadtak, mert ba Porsche 911 sorszam az vedett jel,  es levizsgazott siman 
A Laza kocsijarol levett Gummimeretekkel meg elküldtek, mert igaz, hogy azt is le lehet viszgaztatni, de ha vissza akarom  a normal Gummit rakni ujra kellene vizsgaztatni mert 50-es gummik elöl kibaszott hülyen neznek ki es a Tacho -t is at kell alakittatni a KM 100-at mutatna 70 helyett Smiley)
Ma aztan ugy ahogy volt koszosan esöverte, sarosan, piros hatso sarvedökkel, elvittem vizsgara es a szerelök elamultak, a fekek egyenletessege miatt !
Motort egyaltalan meg sem neztek,, de a Foto alatt allo Dieselt üveghangig kipörgettek, azt hittem beszarok ...

Szovalm kesz a GEP, meg lesz plus  Müszerezettseg, Speedometer , szelvedö föle, a zöld napvedö es festes a nyaron
A Motor huz, megleszek vele.
Mar alig vartam, hogy mehessek vele . . .  = ez egy betegseg nem ??????????????????????

A Foton meg a z eredeti Fellnik, es a sarvedök, összel keszülhetett valamikor

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52149 Dátum: 2011 Február 17, 11:35:14 »


Mar alig vartam, hogy mehessek vele . . .  = ez egy betegseg nem ??????????????????????
Ez az !De azért a szenvedélyünk is Ezért vállaljuk ezeket a régi autókat.Okoznak örömöt és csalódást egyaránt Wink

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52148 Dátum: 2011 Február 17, 11:18:08 »

összefelé megy!
de hogy hogy a fékcső ami hátra megy a jobb oldalon van?
az nem fekcsö, hanem az uj benzincsö-vezetek
az eredeti a hatso kijaratnal eltörött, es ujra huztam :)vörösrez 6(5?) mm belsö merettel

de ha leirnam hogy a genny Brennesberger (rakosbeteg, tele gonoszsaggal, ) mocsodek, atbaszott, millimeterek valasztanak meg mindig el attol, hogy kökemenyen beperelem,
eladott = rabeszelt egy szelesitett hatso sarvedöre, mert hogy az majd jobban letakarja a hatso 7 Zoll-os ,15 mm-t kiallo fellnimet
OK. rendben .
erre beepitett egy normal GFK -müanyagot, semmi szelesites nelkül, (mert közben 3 hetre beutalot kaptam es nala hagytam közben csinalja keszre es vizsgaztassa is le a gepet )
Közben semmit nem csinalt, es a felcsavart sarvedö sem szelesitett
Ezutan ra akart dumalni, hogy hatul le kell ültetni, hogy a kerekek befele aljanak tehat + -os legyen.
Erre kiakadtam es elhoztam töle .
Elvittem a TÜV -AUSTRA-hoz ahol megmertek ( a Suhanotol vett Fellnik sajnos nem egyformak, mert az öntö szerszam mar a gyartas soran megvaltozott, es az egyik fellni 1974-es a masik 76-os gyartmanyu) de elfogadtak, mert ba Porsche 911 sorszam az vedett jel,  es levizsgazott siman 
A Laza kocsijarol levett Gummimeretekkel meg elküldtek, mert igaz, hogy azt is le lehet viszgaztatni, de ha vissza akarom  a normal Gummit rakni ujra kellene vizsgaztatni mert 50-es gummik elöl kibaszott hülyen neznek ki es a Tacho -t is at kell alakittatni a KM 100-at mutatna 70 helyett Smiley)
Ma aztan ugy ahogy volt koszosan esöverte, sarosan, piros hatso sarvedökkel, elvittem vizsgara es a szerelök elamultak, a fekek egyenletessege miatt !
Motort egyaltalan meg sem neztek,, de a Foto alatt allo Dieselt üveghangig kipörgettek, azt hittem beszarok ...

Szovalm kesz a GEP, meg lesz plus  Müszerezettseg, Speedometer , szelvedö föle, a zöld napvedö es festes a nyaron
A Motor huz, megleszek vele.
Mar alig vartam, hogy mehessek vele . . .  = ez egy betegseg nem ??????????????????????

A Foton meg a z eredeti Fellnik, es a sarvedök, összel keszülhetett valamikor

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 17, 11:37:38 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52147 Dátum: 2011 Február 17, 11:01:00 »

Gratulálok! Wink
Ma voltam vizsgan a Bogarral:
ugy sikerült a dobfekeket beallitanom, hogy hihetetlen:
elöl 0,80 - 0,80
Hatul: 1,40-1,40
Kezifek: 1,20 - 1,20
 
a müszeren a ket körbe mozgo skala vonalain alltak a mutatok .
Festetni kell mert hatul uj sarvedöket kapott, (teljesen feleslegesen )
( a regieket eladom olcson )
Elötte hetfön voltam a TÜV -ön, ahol a Porsche Hackmesser Fellniket es a Gummikat neztek, es OK lett .
 Most Marziusban aztan bejelentem valtorendszamra Porscheval együtt ( azt telre kijelentettem es nem fizettem a biztositast + adot ) es kezdödhet a Sezon . Smiley)


Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52146 Dátum: 2011 Február 17, 11:00:45 »

Ma voltam vizsgan a Bogarral:


A kép tetszik...
BOGÁR MINDENEK FELETT!! Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52145 Dátum: 2011 Február 17, 10:59:48 »

tovabb
Kalapom megemelem. Gratula!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #52144 Dátum: 2011 Február 17, 10:59:05 »

Úgy kezdte, hogy ma volt vizsgán. Akkor biztos... Cool

...na igen... only write üzemmód!!
Akkó jó szép lesz!! Smiley
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52143 Dátum: 2011 Február 17, 10:50:48 »

Az emelő szerkezete az tetszik amivel a bódét emelte

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52142 Dátum: 2011 Február 17, 10:49:15 »

Az előzményeket rakta be szerintem.
Szerinte is... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52141 Dátum: 2011 Február 17, 10:45:40 »

Úgy kezdte, hogy ma volt vizsgán. Akkor biztos... Cool
Az előzményeket rakta be szerintem.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #52140 Dátum: 2011 Február 17, 10:36:21 »


szegény autó.... Sad  ...bontódik??? vagy mi??????
Úgy kezdte, hogy ma volt vizsgán. Akkor biztos... Cool

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52139 Dátum: 2011 Február 17, 10:35:57 »

összefelé megy!
de hogy hogy a fékcső ami hátra megy a jobb oldalon van?
tovabb

Sompi
« Hozzászólás #52138 Dátum: 2011 Február 17, 10:27:06 »

tovabb


szegény autó.... Sad  ...bontódik??? vagy mi??????
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52137 Dátum: 2011 Február 17, 09:14:01 »

tovabb

[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52136 Dátum: 2011 Február 17, 09:12:33 »

tovabb

[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52135 Dátum: 2011 Február 17, 09:10:43 »

megvettem szetszedtem

[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52134 Dátum: 2011 Február 17, 09:03:26 »

Tegyél már be még képeket az autóról . pls.

Ma voltam vizsgan a Bogarral:
ugy sikerült a dobfekeket beallitanom, hogy hihetetlen:
elöl 0,80 - 0,80
Hatul: 1,40-1,40
Kezifek: 1,20 - 1,20
 
a müszeren a ket körbe mozgo skala vonalain alltak a mutatok .
Festetni kell mert hatul uj sarvedöket kapott, (teljesen feleslegesen )
( a regieket eladom olcson )
Elötte hetfön voltam a TÜV -ön, ahol a Porsche Hackmesser Fellniket es a Gummikat neztek, es OK lett .
 Most Marziusban aztan bejelentem valtorendszamra Porscheval együtt ( azt telre kijelentettem es nem fizettem a biztositast + adot ) es kezdödhet a Sezon . Smiley)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52133 Dátum: 2011 Február 17, 08:59:46 »

Ma voltam vizsgan a Bogarral:
ugy sikerült a dobfekeket beallitanom, hogy hihetetlen:
elöl 0,80 - 0,80
Hatul: 1,40-1,40
Kezifek: 1,20 - 1,20
 
a müszeren a ket körbe mozgo skala vonalain alltak a mutatok .
Festetni kell mert hatul uj sarvedöket kapott, (teljesen feleslegesen )
( a regieket eladom olcson )
Elötte hetfön voltam a TÜV -ön, ahol a Porsche Hackmesser Fellniket es a Gummikat neztek, es OK lett .
 Most Marziusban aztan bejelentem valtorendszamra Porscheval együtt ( azt telre kijelentettem es nem fizettem a biztositast + adot ) es kezdödhet a Sezon . Smiley)


[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #52132 Dátum: 2011 Február 17, 07:53:17 »

Az a sakter, mikor tökön szúrja magát.

önmetsző ?

 Evil
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #52131 Dátum: 2011 Február 17, 00:19:09 »

Nekem dupla karbi van, nincs szívócső útban, a generátor talpat meg nem tőcsavarokkal, hanem rendes csavarral rögzítettem
önmetsző ?

 Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52130 Dátum: 2011 Február 16, 23:06:59 »

Maresz mester, a hátsó kerékcsapágy beleflexelős hornykészítős módszer nagyon bejött! Megvettem!

Aki meg azt mondta, hogy kézzel szokta lehúzni, azt szívesen meghívtam volna a két hátsó kerékcsapágy cserémre, pedig ez nem régen volt szerelve.
A kétkörmös lehúzó is megfeszült.
Évek bevált receptje:)


Kézzel sosem sikerült pedig párat már cseréltem:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52129 Dátum: 2011 Február 16, 23:01:02 »

igy a helyes

Maresz mester, a hátsó kerékcsapágy beleflexelős hornykészítős módszer nagyon bejött! Megvettem!

Aki meg azt mondta, hogy kézzel szokta lehúzni, azt szívesen meghívtam volna a két hátsó kerékcsapágy cserémre, pedig ez nem régen volt szerelve.
A kétkörmös lehúzó is megfeszült.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52128 Dátum: 2011 Február 16, 22:57:51 »


Megnéztem a videót.

Szerintem ehhez szerencse kell, hogy meg tudd így lazítani a nagy csavart, ráadásul a hézagolók szoktak lenni a nagy alátét alatt és a kerék mögött is, ha beesik, akkor honnan tudod, hogy hol mennyi volt? Majd hézagolgatod? Vagy kb. beállítod?

Én továbbra is a kutyaházat billenteném/emelném meg F-es motornál.

Ráadásul egy 30 éve rajtalévő turbinakerék biztos nem lazul le a jövő héten, a leszedett és visszarakott már nem biztos.


"Minden bontás egy rontás!"
igy a helyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52127 Dátum: 2011 Február 16, 22:49:27 »

ezt is érdemes megnézni a tárgyban http://www.youtube.com/watch?v=4ewXkdPgsa4

a generátor arrafelé a dinamót jelenti


Megnéztem a videót.

Szerintem ehhez szerencse kell, hogy meg tudd így lazítani a nagy csavart, ráadásul a hézagolók szoktak lenni a nagy alátét alatt és a kerék mögött is, ha beesik, akkor honnan tudod, hogy hol mennyi volt? Majd hézagolgatod? Vagy kb. beállítod?

Én továbbra is a kutyaházat billenteném/emelném meg F-es motornál.

Ráadásul egy 30 éve rajtalévő turbinakerék biztos nem lazul le a jövő héten, a leszedett és visszarakott már nem biztos.

"Minden bontás egy rontás!"

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #52126 Dátum: 2011 Február 16, 22:37:53 »

Jónap!

nekem egyszer lelazult a ventilátor anya. égtelen nagy csörgésbe kezdett amikor belevert a kutyaházba...  megálltam egy benzinkúton kézzel vissza húztam amennyira birtam majd otthon 36-os crovával. azóta jó...   Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52125 Dátum: 2011 Február 16, 22:25:40 »

Nekem dupla karbi van, nincs szívócső útban, a generátor talpat meg nem tőcsavarokkal, hanem rendes csavarral rögzítettem, így leveszem az ékszíjat (nem kell a videó!), a talp csavarjait, meg a négy kis csavart a kutyaházon és kihúzom előre a generátort bakkal együtt.

Ez így elég királyság.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52124 Dátum: 2011 Február 16, 22:20:26 »

Igen most néztem meg. Nincsen ék. Holnap majd megpróbálom ezen módszer alapján. Remélem nekem is ilyen könnyen fog menni mint a filmben  Grin


Néha nagyon neki kell feküdni és melegíteni azt a csavart a turbinakeréken, én biztos azt hagynám utoljára. Ellen sem tudsz tisztességesen fogni.

F-es motorról simán leveszed a dinamót a kutyaház billentésével és emelésével, de vedd le a motortértető rugót.

Szerintem így a legegyszerűbb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52123 Dátum: 2011 Február 16, 21:35:37 »

utána várjuk a pontos leírást, esetleg fotókkal hogy mások is okuljanak a tapasztalatból Wink
Rendben, ha holnap lesz időm rá akkor majd este írok, hogy hogy sikerült az akció  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #52122 Dátum: 2011 Február 16, 21:27:58 »

Igen most néztem meg. Nincsen ék. Holnap majd megpróbálom ezen módszer alapján. Remélem nekem is ilyen könnyen fog menni mint a filmben  Grin
utána várjuk a pontos leírást, esetleg fotókkal hogy mások is okuljanak a tapasztalatból Wink
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52121 Dátum: 2011 Február 16, 21:22:44 »

én nem próbáltam még így, de nézd végig a filmet amit Chabeetle tett be, én csak belepörgettem, de ott talán elmagyarázza pontosan
Igen most néztem meg. Nincsen ék. Holnap majd megpróbálom ezen módszer alapján. Remélem nekem is ilyen könnyen fog menni mint a filmben  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #52120 Dátum: 2011 Február 16, 21:15:13 »

És a ventilátort egyszerűen le lehet húzni a tengelyről ha levesszük az anyát? Nincsen ék a ventilátornál?
én nem próbáltam még így, de nézd végig a filmet amit Chabeetle tett be, én csak belepörgettem, de ott talán elmagyarázza pontosan
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52119 Dátum: 2011 Február 16, 21:10:44 »

ráadásul állítólag könnyebb a hátsó ventilátort levenni a dinamóról egy 36os kulccsal. legközelebb a kutyaház buktatás helyett lehet ezt próbálnám meg előbb, mert a kutyaházat emelgetni tényleg szívás. mind felemelni, mind aztán a helyére visszatenni
És a ventilátort egyszerűen le lehet húzni a tengelyről ha levesszük az anyát? Nincsen ék a ventilátornál?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52118 Dátum: 2011 Február 16, 21:08:50 »

szupcsi  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #52117 Dátum: 2011 Február 16, 20:56:13 »


Süni
« Hozzászólás #52116 Dátum: 2011 Február 16, 20:48:03 »

ezt is érdemes megnézni a tárgyban http://www.youtube.com/watch?v=4ewXkdPgsa4

a generátor arrafelé a dinamót jelenti
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #52115 Dátum: 2011 Február 16, 20:46:42 »

láttam kiszerelt motornál, bent előbb őrülnék meg...
ráadásul állítólag könnyebb a hátsó ventilátort levenni a dinamóról egy 36os kulccsal. legközelebb a kutyaház buktatás helyett lehet ezt próbálnám meg előbb, mert a kutyaházat emelgetni tényleg szívás. mind felemelni, mind aztán a helyére visszatenni
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #52114 Dátum: 2011 Február 16, 20:45:53 »

A kutyaházat hol tudom lelazítani, mert minden más megvan amit írtál kivéve az anyázás, de odáig el kell jutni   Cheesy

ezt is érdemes megnézni a tárgyban http://www.youtube.com/watch?v=4ewXkdPgsa4

a generátor arrafelé a dinamót jelenti
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 16, 20:47:27 írta chabeetle »
1303LS
« Hozzászólás #52113 Dátum: 2011 Február 16, 20:45:29 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #52112 Dátum: 2011 Február 16, 20:43:23 »

jobb és bal oldalon.

szerintem vásároljál hozzá egy etióp kisgyereket, mert szopni fogsz :-))
láttam kiszerelt motornál, bent előbb őrülnék meg...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.247 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.