www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 22:02:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 706 707 708 709 710 [711] 712 713 714 715 716 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13022917 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #52185 Dátum: 2011 Február 19, 20:46:48 »

Felülről. 2 ember simán kiemeli. Csak nem ilyen gondjaid vannak?

Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #52184 Dátum: 2011 Február 19, 19:18:48 »

Na ilyen lett a magasság!
ez még éppen kijön az udvarból!

nagyon vagány, grat
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52183 Dátum: 2011 Február 19, 19:02:03 »

Szép lett bár tépne az ideg,ha fennakadnál vele valahol.DE inkább ne legyen ilyen. Wink

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #52182 Dátum: 2011 Február 19, 18:51:42 »

Na ilyen lett a magasság!
ez még éppen kijön az udvarból!


gratula, jó megjelenésű Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #52181 Dátum: 2011 Február 19, 18:51:26 »

Na ilyen lett a magasság!
ez még éppen kijön az udvarból!


szép lett nagyon gratulálok!
mikori évjárat? nekem tetszik a fém műszer fal is meg hogy nem a sárvédőn van az index, volt ilyen variáció nem sparnál?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #52180 Dátum: 2011 Február 19, 18:21:00 »

Sziasztok!
A Schwimwagenből hogy lehet kiszerelni a motort? Úgy láttam, hogy mivel csónakszerű a kocsiszekrény kialakítása aluról nem lehet kivenni, mint a bogárét. Felülről lehet kiemelni?
Köszi.
ÜdVW

Felülről. 2 ember simán kiemeli. Csak nem ilyen gondjaid vannak?
Nem elérhető Mihály Öcsi
Hozzászólások: 62


« Hozzászólás #52179 Dátum: 2011 Február 19, 18:20:32 »

Fasza lett!!
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52178 Dátum: 2011 Február 19, 18:11:21 »

Na ilyen lett a magasság!
ez még éppen kijön az udvarból!


[a csatolmányt egy admin törölte]

Robpanzer
« Hozzászólás #52177 Dátum: 2011 Február 19, 17:40:39 »

Sziasztok!
A Schwimwagenből hogy lehet kiszerelni a motort? Úgy láttam, hogy mivel csónakszerű a kocsiszekrény kialakítása aluról nem lehet kivenni, mint a bogárét. Felülről lehet kiemelni?
Köszi.
ÜdVW
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52176 Dátum: 2011 Február 19, 16:01:15 »

igazából én nem szeretném szétvágni... gondoltam hátha a nagymesterek találkoztak már ilyennek...

Ahogyx elnézem, előbb-utóbb lakatolni kell az autót. (A oszlop és a hátsó kerék között a fellépő fölött az oldallemez alja elég puklisnak néz ki, az már nem sok jót sejttet). Akkor majd szétbontva rájöttök, mi a gond, de én is arra tippelek, hogy törve volt az autó hátulja.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #52175 Dátum: 2011 Február 19, 15:12:30 »

Mivel a kerék eléggé behatárolt helyen kell álljon, a lengő kar és a lengéscsillapító nyúlványa, a váltó miatt, ha úgy látod, hátrébb van, csak a kaszni hibája jöhet szóba, nevezetesen a doblemez lehet elbarkácsolva egy esetleges puff után. Vagy a jó isten tudja, milyen sárvédővel próbálkoztál...
ha a doblemez szarul áll, nem mindegy milyen sárvédőt rak rá? az is szarul fog állni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #52174 Dátum: 2011 Február 19, 14:39:18 »

Hali!

Már régebb óta észre vettem hogy a bal hátsó kerekem kicsit "csálén" áll de sajnos ennek az okára a mai napig ne jöttem rá, gondoltam rákérdezek már itt is... a kocsi egyébként nem ráz nem szitál tökéletesen megy az úton csak esztétikailag zavar a többi kerék viszont rendben van... ha valaki tudna erre mondani valami megoldást azt megköszönném... képet csatolok
Mivel a kerék eléggé behatárolt helyen kell álljon, a lengő kar és a lengéscsillapító nyúlványa, a váltó miatt, ha úgy látod, hátrébb van, csak a kaszni hibája jöhet szóba, nevezetesen a doblemez lehet elbarkácsolva egy esetleges puff után. Vagy a jó isten tudja, milyen sárvédővel próbálkoztál...

Bácsi Győző
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #52173 Dátum: 2011 Február 19, 11:52:48 »

Hali!

Már régebb óta észre vettem hogy a bal hátsó kerekem kicsit "csálén" áll de sajnos ennek az okára a mai napig ne jöttem rá, gondoltam rákérdezek már itt is... a kocsi egyébként nem ráz nem szitál tökéletesen megy az úton csak esztétikailag zavar a többi kerék viszont rendben van... ha valaki tudna erre mondani valami megoldást azt megköszönném... képet csatolok
Mérd meg a sárvédő leje és a "B" oszlop eleje (éle) közti távolságot mindkét oldalon. Lehet, hogy el van lakatolva a kasztni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #52172 Dátum: 2011 Február 19, 09:00:23 »

ettől tartok én is Cry

talán kéne fogni egy 3D lézerszkennert és akkor meg lehet pontosan mérni, de ha az nincs jó lehet egy közönséges mérőszalag !
 Roll Eyes

Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #52171 Dátum: 2011 Február 18, 22:51:56 »

ettől tartok én is Cry

biztos valami törés volt Undecided

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #52170 Dátum: 2011 Február 18, 22:50:07 »

Hali!

Már régebb óta észre vettem hogy a bal hátsó kerekem kicsit "csálén" áll de sajnos ennek az okára a mai napig ne jöttem rá, gondoltam rákérdezek már itt is... a kocsi egyébként nem ráz nem szitál tökéletesen megy az úton csak esztétikailag zavar a többi kerék viszont rendben van... ha valaki tudna erre mondani valami megoldást azt megköszönném... képet csatolok
biztos valami törés volt Undecided
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #52169 Dátum: 2011 Február 18, 22:44:58 »

igazából én nem szeretném szétvágni... gondoltam hátha a nagymesterek találkoztak már ilyennek...

Porsche ezért vágta szét a kocsi egész oldalát.....

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52168 Dátum: 2011 Február 18, 22:43:55 »

próbáltam már másik sárvédővel is és azzal is rosszul állt a kerék  Undecided

Porsche ezért vágta szét a kocsi egész oldalát.....
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #52167 Dátum: 2011 Február 18, 22:38:45 »

próbáltam már másik sárvédővel is és azzal is rosszul állt a kerék  Undecided

szerintem a kerék a helyén van, a sárvédő viszont nem biztos

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #52166 Dátum: 2011 Február 18, 22:36:58 »

A kerék hátrébb áll pár centivel mint ahogyan rendesen kéne állnia...
szerintem a kerék a helyén van, a sárvédő viszont nem biztos
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #52165 Dátum: 2011 Február 18, 22:33:12 »

A kerék hátrébb áll pár centivel mint ahogyan rendesen kéne állnia...

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52164 Dátum: 2011 Február 18, 22:29:20 »

Hali!

Már régebb óta észre vettem hogy a bal hátsó kerekem kicsit "csálén" áll de sajnos ennek az okára a mai napig ne jöttem rá, gondoltam rákérdezek már itt is... a kocsi egyébként nem ráz nem szitál tökéletesen megy az úton csak esztétikailag zavar a többi kerék viszont rendben van... ha valaki tudna erre mondani valami megoldást azt megköszönném... képet csatolok


Nem látok semmi csálét. Mire gondolsz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #52163 Dátum: 2011 Február 18, 22:25:49 »

Hali!

Már régebb óta észre vettem hogy a bal hátsó kerekem kicsit "csálén" áll de sajnos ennek az okára a mai napig ne jöttem rá, gondoltam rákérdezek már itt is... a kocsi egyébként nem ráz nem szitál tökéletesen megy az úton csak esztétikailag zavar a többi kerék viszont rendben van... ha valaki tudna erre mondani valami megoldást azt megköszönném... képet csatolok

[a csatolmányt egy admin törölte]

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #52162 Dátum: 2011 Február 17, 20:43:22 »

Sziasztok!
Szezonra-vizsgára felkészítésre Érden és  környékén kit ajánlotok?
Gumibogi?

(olajcsere, motorbeállítás, fékjavítás)
köszi

ajánlom magamat! Wink Cheesy Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #52161 Dátum: 2011 Február 17, 19:55:36 »

Nekem dupla karbi van, nincs szívócső útban, a generátor talpat meg nem tőcsavarokkal, hanem rendes csavarral rögzítettem, így leveszem az ékszíjat (nem kell a videó!), a talp csavarjait, meg a négy kis csavart a kutyaházon és kihúzom előre a generátort bakkal együtt.

Ez így elég királyság.
Hogy ez miért nem nekem jutott eszembé?
Királyság tényleg. Ezt alkalmazni fogom.

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52160 Dátum: 2011 Február 17, 18:42:10 »

utána várjuk a pontos leírást, esetleg fotókkal hogy mások is okuljanak a tapasztalatból Wink
Sajnos nem tudok semmi különössel szolgálni, mert a ventilátort tartó anyába hidegvágóval bele van vágva és így nem tudtuk rárakni a krovát. De különben szerintem így ki lehet venni a dinamót mert ha levesszük a külső ékszíjtárcsát akkor a belsőnél meglehet fogni kulccsal a tengelyt (21-es kulcs) és így ellentartva lelehetne hajtani a másik anyát. Szerintem érdemes megpróbálni sokkal egyszerűbb mint minden mást bontani hozzá.
Sompi
« Hozzászólás #52159 Dátum: 2011 Február 17, 15:09:31 »

köszi hi

nincs mit. én is ott lakom pár sarokra, ha esetleg segítség kell sikíts.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #52158 Dátum: 2011 Február 17, 15:08:01 »

egy sárga fehér T3 szokott ott állni, az a Lacié.   .meg egy piros R5.
MG száma: 70/541-92-94
köszi hi
Sompi
« Hozzászólás #52157 Dátum: 2011 Február 17, 15:06:55 »

Érden a domb tetején ahol van egy narancs fehér t2?
Ő a Magyar Gabi?

egy sárga fehér T3 szokott ott állni, az a Lacié.   .meg egy piros R5.
MG száma: 70/541-92-94



[a csatolmányt egy admin törölte]
Sompi
« Hozzászólás #52156 Dátum: 2011 Február 17, 14:59:19 »

Sziasztok!
Szezonra-vizsgára felkészítésre Érden és  környékén kit ajánlotok?
Gumibogi?

(olajcsere, motorbeállítás, fékjavítás)
köszi

Érden Magyar Gabiék, Fuvaros utca, Park város.
Budán Gumibogi!
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52155 Dátum: 2011 Február 17, 14:46:26 »

Ez a motor még eredeti 1.2-es?
minden eredeti , olyan service könyve van, hogy ajulas.
 karburatort, elosztot, darabokra szedtem, pucoltam, lemezeit porfestettem, blokkot drotkorongoztam, olaj- szürö-gyertya  csere, mas nem törtent .
17 evig Csipke Rozsika almat aludta, ugy hogy a jobb hatso kerek be volt allva, amikor kuhuztuk a garagebol, csak csuszott a kavicson .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #52154 Dátum: 2011 Február 17, 14:46:18 »

Sziasztok!
Szezonra-vizsgára felkészítésre Érden és  környékén kit ajánlotok?
Gumibogi?

(olajcsere, motorbeállítás, fékjavítás)
köszi
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 17, 14:49:56 írta szilati »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52153 Dátum: 2011 Február 17, 13:19:04 »

Ez a motor még eredeti 1.2-es?


Igen, azt mondta, hogy még eredeti, jó állapotú 1.2-es.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #52152 Dátum: 2011 Február 17, 12:59:27 »


A Motor huz, megleszek vele.

Ez a motor még eredeti 1.2-es?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52151 Dátum: 2011 Február 17, 11:47:19 »

egyszer úgy is elkészül!
az enyémnek 2 év kellett! Wink
nekem ugy tünt a Tied villamgyorsan kesz lett !
majd megnezem a szinvalasztasodat ! Kivancsi vagyok elöben milyen .

AZ en gepemnel meg az egy fontos szempont volt a vasarlasnal, hogy a Hallstatt-nal levö Obertraunban vettem, (kedvenc videkem Hallstatt, Gosau, Krippenstein ) )Közvetlen a To parton allt a garage, egy Multimmilliomos csalade volt akiknek Sölden-ben Szallodajuk van (!) , az apja hasznalta, 80 evesen halt meg 1 tulaj.
 De a gep alul sajnos rohadt volt , mert a To 2 x kiönthetett es a garage kavicsos = vizes , nedves volt.
oldalan 5 cm-es szellözökkel. . . . .

Összel tervezek vele egy 3-4 hetes Görög utat le egeszen a Dodekanos szigetekig...lehet jelentkezni , de csak bogarral Smiley

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52150 Dátum: 2011 Február 17, 11:40:13 »

egyszer úgy is elkészül!
az enyémnek 2 év kellett! Wink
az nem fekcsö, hanem az uj benzincsö-vezetek
az eredeti a hatso kijaratnal eltörött, es ujra huztam :)vörösrez 6(5?) mm belsö merettel

de ha leirnam hogy a genny Brennesberger (rakosbeteg, tele gonoszsaggal, ) mocsodek, atbaszott, millimeterek valasztanak meg mindig el attol, hogy kökemenyen beperelem,
eladott = rabeszelt egy szelesitett hatso sarvedöre, mert hogy az majd jobban letakarja a hatso 7 Zoll-os ,15 mm-t kiallo fellnimet
OK. rendben .
erre beepitett egy normal GFK -müanyagot, semmi szelesites nelkül, (mert közben 3 hetre beutalot kaptam es nala hagytam közben csinalja keszre es vizsgaztassa is le a gepet )
Közben semmit nem csinalt, es a felcsavart sarvedö sem szelesitett
Ezutan ra akart dumalni, hogy hatul le kell ültetni, hogy a kerekek befele aljanak tehat + -os legyen.
Erre kiakadtam es elhoztam töle .
Elvittem a TÜV -AUSTRA-hoz ahol megmertek ( a Suhanotol vett Fellnik sajnos nem egyformak, mert az öntö szerszam mar a gyartas soran megvaltozott, es az egyik fellni 1974-es a masik 76-os gyartmanyu) de elfogadtak, mert ba Porsche 911 sorszam az vedett jel,  es levizsgazott siman 
A Laza kocsijarol levett Gummimeretekkel meg elküldtek, mert igaz, hogy azt is le lehet viszgaztatni, de ha vissza akarom  a normal Gummit rakni ujra kellene vizsgaztatni mert 50-es gummik elöl kibaszott hülyen neznek ki es a Tacho -t is at kell alakittatni a KM 100-at mutatna 70 helyett Smiley)
Ma aztan ugy ahogy volt koszosan esöverte, sarosan, piros hatso sarvedökkel, elvittem vizsgara es a szerelök elamultak, a fekek egyenletessege miatt !
Motort egyaltalan meg sem neztek,, de a Foto alatt allo Dieselt üveghangig kipörgettek, azt hittem beszarok ...

Szovalm kesz a GEP, meg lesz plus  Müszerezettseg, Speedometer , szelvedö föle, a zöld napvedö es festes a nyaron
A Motor huz, megleszek vele.
Mar alig vartam, hogy mehessek vele . . .  = ez egy betegseg nem ??????????????????????

A Foton meg a z eredeti Fellnik, es a sarvedök, összel keszülhetett valamikor

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52149 Dátum: 2011 Február 17, 11:35:14 »


Mar alig vartam, hogy mehessek vele . . .  = ez egy betegseg nem ??????????????????????
Ez az !De azért a szenvedélyünk is Ezért vállaljuk ezeket a régi autókat.Okoznak örömöt és csalódást egyaránt Wink

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #52148 Dátum: 2011 Február 17, 11:18:08 »

összefelé megy!
de hogy hogy a fékcső ami hátra megy a jobb oldalon van?
az nem fekcsö, hanem az uj benzincsö-vezetek
az eredeti a hatso kijaratnal eltörött, es ujra huztam :)vörösrez 6(5?) mm belsö merettel

de ha leirnam hogy a genny Brennesberger (rakosbeteg, tele gonoszsaggal, ) mocsodek, atbaszott, millimeterek valasztanak meg mindig el attol, hogy kökemenyen beperelem,
eladott = rabeszelt egy szelesitett hatso sarvedöre, mert hogy az majd jobban letakarja a hatso 7 Zoll-os ,15 mm-t kiallo fellnimet
OK. rendben .
erre beepitett egy normal GFK -müanyagot, semmi szelesites nelkül, (mert közben 3 hetre beutalot kaptam es nala hagytam közben csinalja keszre es vizsgaztassa is le a gepet )
Közben semmit nem csinalt, es a felcsavart sarvedö sem szelesitett
Ezutan ra akart dumalni, hogy hatul le kell ültetni, hogy a kerekek befele aljanak tehat + -os legyen.
Erre kiakadtam es elhoztam töle .
Elvittem a TÜV -AUSTRA-hoz ahol megmertek ( a Suhanotol vett Fellnik sajnos nem egyformak, mert az öntö szerszam mar a gyartas soran megvaltozott, es az egyik fellni 1974-es a masik 76-os gyartmanyu) de elfogadtak, mert ba Porsche 911 sorszam az vedett jel,  es levizsgazott siman 
A Laza kocsijarol levett Gummimeretekkel meg elküldtek, mert igaz, hogy azt is le lehet viszgaztatni, de ha vissza akarom  a normal Gummit rakni ujra kellene vizsgaztatni mert 50-es gummik elöl kibaszott hülyen neznek ki es a Tacho -t is at kell alakittatni a KM 100-at mutatna 70 helyett Smiley)
Ma aztan ugy ahogy volt koszosan esöverte, sarosan, piros hatso sarvedökkel, elvittem vizsgara es a szerelök elamultak, a fekek egyenletessege miatt !
Motort egyaltalan meg sem neztek,, de a Foto alatt allo Dieselt üveghangig kipörgettek, azt hittem beszarok ...

Szovalm kesz a GEP, meg lesz plus  Müszerezettseg, Speedometer , szelvedö föle, a zöld napvedö es festes a nyaron
A Motor huz, megleszek vele.
Mar alig vartam, hogy mehessek vele . . .  = ez egy betegseg nem ??????????????????????

A Foton meg a z eredeti Fellnik, es a sarvedök, összel keszülhetett valamikor

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 17, 11:37:38 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52147 Dátum: 2011 Február 17, 11:01:00 »

Gratulálok! Wink
Ma voltam vizsgan a Bogarral:
ugy sikerült a dobfekeket beallitanom, hogy hihetetlen:
elöl 0,80 - 0,80
Hatul: 1,40-1,40
Kezifek: 1,20 - 1,20
 
a müszeren a ket körbe mozgo skala vonalain alltak a mutatok .
Festetni kell mert hatul uj sarvedöket kapott, (teljesen feleslegesen )
( a regieket eladom olcson )
Elötte hetfön voltam a TÜV -ön, ahol a Porsche Hackmesser Fellniket es a Gummikat neztek, es OK lett .
 Most Marziusban aztan bejelentem valtorendszamra Porscheval együtt ( azt telre kijelentettem es nem fizettem a biztositast + adot ) es kezdödhet a Sezon . Smiley)


Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52146 Dátum: 2011 Február 17, 11:00:45 »

Ma voltam vizsgan a Bogarral:


A kép tetszik...
BOGÁR MINDENEK FELETT!! Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 706 707 708 709 710 [711] 712 713 714 715 716 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.246 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.