www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:22:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13186823 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77675 Dátum: 2017 Március 24, 09:35:48 »

Palmatex a legjobb.
A vizet biztos, hogy kizárja?(Attól félek közé szivárog.)Gondoltam rá de nem vagyok meggyőződve felőle.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77674 Dátum: 2017 Március 24, 09:31:44 »

Vegyél a Làngosoknal vagy a Bardiban tubusos ragasztó masszát.  Olyan kartusban van, mint a szelvedőragasztó, csak puhább az állaga.
Esetleg valami konkrétabbat tudol róla?  Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #77673 Dátum: 2017 Március 24, 08:40:48 »

Sziasztok!
Valakinek van valami jó ötlete mivel ragasszam ,rögzítsem ,tömítsem bogárnál a fellépőre a gumit? Nem szeretném ,hogy alászivárogjon a víz és elkezdjen rozsdálni ,rohadni. Vagy maradjon festett állapotában Huh

Vegyél a Làngosoknal vagy a Bardiban tubusos ragasztó masszát.  Olyan kartusban van, mint a szelvedőragasztó, csak puhább az állaga.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77672 Dátum: 2017 Március 24, 08:38:41 »

vagy festett fémlemezre  Wink  Köszönöm!
Palmatex a legjobb.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77671 Dátum: 2017 Március 24, 08:15:40 »

Nem tudom, de megkérdezem napközben barátomat, hogy kültéri használatra mivel lenne jó felragasztani egy gumicsíkot fémlemezre.
vagy festett fémlemezre  Wink  Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77670 Dátum: 2017 Március 24, 07:19:55 »

Sziasztok!
Valakinek van valami jó ötlete mivel ragasszam ,rögzítsem ,tömítsem bogárnál a fellépőre a gumit? Nem szeretném ,hogy alászivárogjon a víz és elkezdjen rozsdálni ,rohadni. Vagy maradjon festett állapotában Huh
Nem tudom, de megkérdezem napközben barátomat, hogy kültéri használatra mivel lenne jó felragasztani egy gumicsíkot fémlemezre.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77669 Dátum: 2017 Március 24, 05:23:23 »

Sziasztok!
Valakinek van valami jó ötlete mivel ragasszam ,rögzítsem ,tömítsem bogárnál a fellépőre a gumit? Nem szeretném ,hogy alászivárogjon a víz és elkezdjen rozsdálni ,rohadni. Vagy maradjon festett állapotában Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77668 Dátum: 2017 Március 23, 19:54:41 »

Tudnátok ajánlani bogár szerelőt  aki fel tudná készíteni bogarunkat egy szentpétervári túrára? Különös tekintettel a fűtésre (olajszagú) és olajszivárgások vannak meg néha hangja van a kinyomócsapágynak. Meg össze kéne állogatni egyformára a négy dobféket.
Az olajszagú fűtés az olajtól van. Ami a motorból kijön, a hűtés meg benyomja a fűtésbe. Ha nem jön ki olaj, megszűnik a szag, de annak lehet, drága oka van. Persze , ha csak a szelepfedél ereszt...:-) A kinyomó csapágynak ha néha hangja van, lesz annak utóbb gyakran is. Lehet játszani vele, de ha nem csak koszos, elég szar a sztyeppén cserélni, bár nem nagy ügy. Féket összeállítani sem űrtechnika, ha van emelőd, csavarhúzód, és fél órányi türelmed, akármikor meg tudod csinálni.

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77667 Dátum: 2017 Március 19, 21:11:54 »

Tudnátok ajánlani bogár szerelőt  aki fel tudná készíteni bogarunkat egy szentpétervári túrára? Különös tekintettel a fűtésre (olajszagú) és olajszivárgások vannak meg néha hangja van a kinyomócsapágynak. Meg össze kéne állogatni egyformára a négy dobféket.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Come in
Hozzászólások: 68


« Hozzászólás #77666 Dátum: 2017 Március 17, 06:11:46 »

Én a kiszerelt üvegre szoktam ráhajlítani és utána meghajlított állapotban rakom a helyére.


Köszönöm!  Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77665 Dátum: 2017 Március 14, 08:11:32 »

Én a kiszerelt üvegre szoktam ráhajlítani és utána meghajlított állapotban rakom a helyére.

Az ajtóba az üveg megvezető filcet, vagy mit, hogy kell meghajlítani a saroknál ( ívnél), hogy ne nyomorodjon össze? Vettem újat, nem szeretném elrontani.

Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77664 Dátum: 2017 Március 14, 05:44:05 »

Köszönöm a tippeket az elosztó kenését illetően!
Nem elérhető Come in
Hozzászólások: 68


« Hozzászólás #77663 Dátum: 2017 Március 13, 22:12:48 »

Az ajtóba az üveg megvezető filcet, vagy mit, hogy kell meghajlítani a saroknál ( ívnél), hogy ne nyomorodjon össze? Vettem újat, nem szeretném elrontani.
RNIE
« Hozzászólás #77662 Dátum: 2017 Március 13, 16:43:23 »

Úgy rémlik mások a cuccok (pl. a fékbetét mintha szélesebb lenne), de nem biztos. Érdemes körbenézni pl. a CSP webshop-ban, ott kiderül hamar, hogy mi ugyanaz mint bogárnál (és melyik évjárattal egyezik, mert bogárnál is volt többféle betét, munkahenger, kötél) és mi különbözik...

A hasonlattal csak szerettem volna egyenesbe rakni a dolgokat, mert nagyon másról beszéltetek...

Köszi a tippet,egyformát ír bogár/karmann/thing-nél.Megvettem,nemsoká kiderül.
1303LS
« Hozzászólás #77661 Dátum: 2017 Március 13, 15:38:33 »

Van benne egy filc arra kell cseppenteni.
És a pici lukat amin kicentrifugál az olaj ki kell tisztítani. Jól működő kenéssel brutális sokat el tud menni egy megszakító hézag állítással a gép.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77660 Dátum: 2017 Március 13, 14:36:54 »

nekem azt mutatta valaki, hogy ha leveszem az elosztó fedelét, majd a rotort is, akkor oda a tengely közepébe csöppentsek egy kis olajat (két-három csepp). Gondolom ez nem teljesen szakszerű, de nem tudom mi a hivatalos metódus. De jó is hogy említetted, mert az utóbbi időben ezt elfelejtettem.
Van benne egy filc arra kell cseppenteni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77659 Dátum: 2017 Március 13, 11:50:05 »

Sziasztok!
Olvastam itt az oldalon, hogy 10 ezer kilóméterenként kenni kell a gyújtáselosztót. Ebben kérnék segítséget, hogy mit és hol, valamint mivel kell kenni?
Előre is köszönöm!
nekem azt mutatta valaki, hogy ha leveszem az elosztó fedelét, majd a rotort is, akkor oda a tengely közepébe csöppentsek egy kis olajat (két-három csepp). Gondolom ez nem teljesen szakszerű, de nem tudom mi a hivatalos metódus. De jó is hogy említetted, mert az utóbbi időben ezt elfelejtettem.
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77658 Dátum: 2017 Március 13, 11:43:38 »

Sziasztok!
Olvastam itt az oldalon, hogy 10 ezer kilóméterenként kenni kell a gyújtáselosztót. Ebben kérnék segítséget, hogy mit és hol, valamint mivel kell kenni?
Előre is köszönöm!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77657 Dátum: 2017 Március 12, 20:15:23 »

Úgy rémlik mások a cuccok (pl. a fékbetét mintha szélesebb lenne), de nem biztos. Érdemes körbenézni pl. a CSP webshop-ban, ott kiderül hamar, hogy mi ugyanaz mint bogárnál (és melyik évjárattal egyezik, mert bogárnál is volt többféle betét, munkahenger, kötél) és mi különbözik...

A hasonlattal csak szerettem volna egyenesbe rakni a dolgokat, mert nagyon másról beszéltetek...

Ahha.Tehát akkor nekem a 181-hez bogár alkatrészek kellenek?

RNIE
« Hozzászólás #77656 Dátum: 2017 Március 12, 10:50:00 »

Józsi régi kűbel cuccokról beszél, neked meg szerintem 181-eshez kell a motyó?!

Kb. annyi közük van egymáshoz mint a perec alkatrészeknek egy állólámpás bogár alkatrészeihez...

Ahha.Tehát akkor nekem a 181-hez bogár alkatrészek kellenek?
1303LS
« Hozzászólás #77655 Dátum: 2017 Március 12, 07:13:44 »

Józsi régi kűbel cuccokról beszél, neked meg szerintem 181-eshez kell a motyó?!

Kb. annyi közük van egymáshoz mint a perec alkatrészeknek egy állólámpás bogár alkatrészeihez...

Ja, hogy typ181  Grin Felénk az UAZt is dzsippnek mondták régen.  Grin Grin Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77654 Dátum: 2017 Március 11, 22:11:12 »

Józsi régi kűbel cuccokról beszél, neked meg szerintem 181-eshez kell a motyó?!

Kb. annyi közük van egymáshoz mint a perec alkatrészeknek egy állólámpás bogár alkatrészeihez...

Hahaha most látom, modern autóhoz keresnek alkatrészt. Azzal nem foglalkozom. Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77653 Dátum: 2017 Március 11, 19:02:39 »

Józsi régi kűbel cuccokról beszél, neked meg szerintem 181-eshez kell a motyó?!

Kb. annyi közük van egymáshoz mint a perec alkatrészeknek egy állólámpás bogár alkatrészeihez...

Új?

1303LS
« Hozzászólás #77652 Dátum: 2017 Március 11, 14:16:15 »

Nekem van egy garnitura + egy hátsó, és egy bowden ház. Régóta foglalja a helyet.
Ezek elég nagy kincsek ma már, ebayon kellene eladnod.
RNIE
« Hozzászólás #77651 Dátum: 2017 Március 11, 13:07:54 »

Nekem van egy garnitura + egy hátsó, és egy bowden ház. Régóta foglalja a helyet.
Új?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77650 Dátum: 2017 Március 11, 10:03:29 »

Nekem van egy garnitura + egy hátsó, és egy bowden ház. Régóta foglalja a helyet.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77649 Dátum: 2017 Március 11, 10:01:09 »

Ez meg a hátsó.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77648 Dátum: 2017 Március 11, 09:59:35 »

Kübel fékbetétek,munkahengerek,kézifékkötél megegyezik a bogáréval?
Ha ilyen, akkor jó rá az első és hátsó alaplap.  Schwimmwagennél az első alaplap más.
1303LS
« Hozzászólás #77647 Dátum: 2017 Március 11, 09:41:37 »

Kübel fékbetétek,munkahengerek,kézifékkötél megegyezik a bogáréval?
A kübel még valószínűleg madzagfékes és inkább a SwimmWagennel azonos. JÓzsit kérdezd, Ő ebben a specialista.
RNIE
« Hozzászólás #77646 Dátum: 2017 Március 11, 09:21:52 »

Kübel fékbetétek,munkahengerek,kézifékkötél megegyezik a bogáréval?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77645 Dátum: 2017 Március 09, 20:42:39 »

Inkább valami rosszul van összerakva...

Cegléd környékén ritkább a levegő, az lehet a háttérben.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77644 Dátum: 2017 Március 09, 16:15:52 »

Ugyhogy ennyit a hűtésről 90 kmh-ig oké felette nem bírja az iramot.


Ez elég baj lenne, ha így lenne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77643 Dátum: 2017 Március 09, 16:13:57 »

Lehet, de ez akkor is így van ahogy leírtam.

Szerinted.

Szerintem meg nem.

Pl. ha elkezded nyomni neki, nyilvánvalóan melegebb lesz az olaj (hogy mennyi az mérőpont kérdése), viszont nem melegszik az öngyulladásig, elér egy maximum hőfokot. Amíg ez a hőfok nagyjából 130-150 fok alatt van, akkor nincs semmi baj, nem lesz semminek semmi baja, csak nem kell tapogatni a motort.

A rövid- és hosszúváltó között van nagyjából 10% eltérés, ez sebességben elég sok, de hűtésben nem annyira.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77642 Dátum: 2017 Március 09, 15:05:47 »

Köszönöm a hasznos infót!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #77641 Dátum: 2017 Március 09, 12:18:23 »

Nálad.

Cegléd környékén ritkább a levegő, az lehet a háttérben.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77640 Dátum: 2017 Március 09, 10:41:06 »

Lehet, de ez akkor is így van ahogy leírtam.
Nálad.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #77639 Dátum: 2017 Március 09, 08:23:07 »

Sziasztok!
Kicsit más téma. Segítségeteket kérem. Mégpedig: A Hátsókerék felfüggesztésnél van valamilyen zsírzási ,karbantartási lehetőség? Vagy csak úgy elvan magába oszt jó van? Az enyémen nem látok(eltűnt ,kiesett ,ellopták ,betömték ,befestették ,vagy csak hülye a kérdés ,stb) Az Elsőkerék felfüggesztés pedig gazdagon van tűzdelve zsírzógombokkal. /1965.02 évjárat. Eredeti ,nem átalakított futóműről van szó./

Hátsó futóműnél a külső-belső szilenteknek kell faszásnak lennie, különben beveri a ganét a torzióházba. Egyébként tényleg nincsen zsírzási lehetőség, csak ha szétbontod, de akkor sem kell mert nincs mit megkenni.
Gondolom ebben nincs ellentmondás.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77638 Dátum: 2017 Március 09, 07:40:31 »

Sziasztok!
Kicsit más téma. Segítségeteket kérem. Mégpedig: A Hátsókerék felfüggesztésnél van valamilyen zsírzási ,karbantartási lehetőség? Vagy csak úgy elvan magába oszt jó van? Az enyémen nem látok(eltűnt ,kiesett ,ellopták ,betömték ,befestették ,vagy csak hülye a kérdés ,stb) Az Elsőkerék felfüggesztés pedig gazdagon van tűzdelve zsírzógombokkal. /1965.02 évjárat. Eredeti ,nem átalakított futóműről van szó./
tudtommal hátul nincs ilyen. itt egy karbantartási táblázat, ebben sincs hátsó futómű:
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Karbantart%C3%A1si_t%C3%A1bl%C3%A1zat
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77637 Dátum: 2017 Március 09, 05:13:49 »

Sziasztok!
Kicsit más téma. Segítségeteket kérem. Mégpedig: A Hátsókerék felfüggesztésnél van valamilyen zsírzási ,karbantartási lehetőség? Vagy csak úgy elvan magába oszt jó van? Az enyémen nem látok(eltűnt ,kiesett ,ellopták ,betömték ,befestették ,vagy csak hülye a kérdés ,stb) Az Elsőkerék felfüggesztés pedig gazdagon van tűzdelve zsírzógombokkal. /1965.02 évjárat. Eredeti ,nem átalakított futóműről van szó./

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #77636 Dátum: 2017 Március 08, 21:40:19 »

Ez a hozzászólás teli van ellentmondással.

Lehet, de ez akkor is így van ahogy leírtam.
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.