www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 13:59:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13190410 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77755 Dátum: 2017 Május 20, 20:39:06 »

A féket sikerült összeállítani annyira, hogy simán átment műszakin Cheesy
Na, ugye? :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77754 Dátum: 2017 Május 19, 11:33:34 »

Az olajszagú fűtés az olajtól van. Ami a motorból kijön, a hűtés meg benyomja a fűtésbe. Ha nem jön ki olaj, megszűnik a szag, de annak lehet, drága oka van. Persze , ha csak a szelepfedél ereszt...:-) A kinyomó csapágynak ha néha hangja van, lesz annak utóbb gyakran is. Lehet játszani vele, de ha nem csak koszos, elég szar a sztyeppén cserélni, bár nem nagy ügy. Féket összeállítani sem űrtechnika, ha van emelőd, csavarhúzód, és fél órányi türelmed, akármikor meg tudod csinálni.
A féket sikerült összeállítani annyira, hogy simán átment műszakin Cheesy

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77753 Dátum: 2017 április 29, 19:17:37 »


Aki Airrideba gondolkodik

képen az általam csinált autó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77752 Dátum: 2017 április 24, 18:41:35 »

Jo-jo, csak emlekeztess elotte, kerlek! ;-)
ok.
1303LS
« Hozzászólás #77751 Dátum: 2017 április 24, 17:23:44 »

Sok mindenre jó a szilikonzsír, de szerintem ide gépzsír való, amit súrlódó alkatrészek kenésére találtak ki.
Nem tudom, hogyan juttatod be, az én órámban a mágnes van a tengely egyik végén, a másikon a négyszög, és az egész két oldalról össze van préselve az öntvénybe. Egyedül a kilométerszámláló kihajtása szedhető még le róla.
Amit ember összerakott, azt ember szét is tudja szedni.  Roll Eyes
Én krytoxot használok ilyen helyekre. Ez is súrlódóra való.  Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77750 Dátum: 2017 április 24, 16:23:18 »

Hát ezt már meg nem mondom. Fejben az sincs meg, hogy hogyan néz ki. Kézben tartva nem emlékszem, hogy sokat törtem volna a fejem. Adta magát.
Szilikonzsírt aztán meg miért ne?  Shocked
Sok mindenre jó a szilikonzsír, de szerintem ide gépzsír való, amit súrlódó alkatrészek kenésére találtak ki.
Nem tudom, hogyan juttatod be, az én órámban a mágnes van a tengely egyik végén, a másikon a négyszög, és az egész két oldalról össze van préselve az öntvénybe. Egyedül a kilométerszámláló kihajtása szedhető még le róla.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #77749 Dátum: 2017 április 24, 15:58:15 »

Hogyan jön szét a mérő része? Nálam préseltnek tűnik. (Kívülről olajoztam, ami bekerült azt is).
(Ja, szilikonzsírt ne rakjon bele senki...)
Hát ezt már meg nem mondom. Fejben az sincs meg, hogy hogyan néz ki. Kézben tartva nem emlékszem, hogy sokat törtem volna a fejem. Adta magát.
Szilikonzsírt aztán meg miért ne?  Shocked
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77748 Dátum: 2017 április 24, 15:37:30 »

Rajzáskor...
Jo-jo, csak emlekeztess elotte, kerlek! ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77747 Dátum: 2017 április 24, 15:19:32 »

Btw, meg nalam van egy 68-as orad... Roll Eyes
Rajzáskor...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77746 Dátum: 2017 április 24, 15:19:19 »

Akkor az nem %-os csalás volt.  Tongue
Egyébként a sajátját ha szétszeded és újrazsírozod valami jófajta szilikonzsírral akkor kb. örök életig menni fog hangtalanul.
Hogyan jön szét a mérő része? Nálam préseltnek tűnik. (Kívülről olajoztam, ami bekerült azt is).
(Ja, szilikonzsírt ne rakjon bele senki...)
Igazad van, azt még nem mértem ki, hogy a % -os hiba rész megmaradt-e. 60-nál GPS pontos.
 A kis réz hajszálrugó egyrészt idővel fárad, másrészt valószínűleg nem lineáris a rendszer, részben a mágnes, részben a rugó karakterisztikája miatt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77745 Dátum: 2017 április 24, 13:27:59 »

Hopp. Szétszedem az órámat.
Btw, meg nalam van egy 68-as orad... Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #77744 Dátum: 2017 április 24, 12:55:12 »

Ja, átraktam a mutatót, és mákom volt (na jó, azért nem kell hozzá akkora), elsőre sikerült...
Akkor az nem %-os csalás volt.  Tongue
Egyébként a sajátját ha szétszeded és újrazsírozod valami jófajta szilikonzsírral akkor kb. örök életig menni fog hangtalanul.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77743 Dátum: 2017 április 24, 09:08:34 »

Ja, átraktam a mutatót, és mákom volt (na jó, azért nem kell hozzá akkora), elsőre sikerült...
Hopp. Szétszedem az órámat.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77742 Dátum: 2017 április 24, 08:27:02 »

és a csalást ki tudtad kalibrálni belőle?
Ja, átraktam a mutatót, és mákom volt (na jó, azért nem kell hozzá akkora), elsőre sikerült...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77741 Dátum: 2017 április 21, 08:16:53 »

Még nem is meséltem, kilométerórát kellett cserélnem. Még a gyári volt benne, szerintem gyári piros pecséttel meg plombával. Zörgött egy ideje, most megállt, azt hittem, a bowden. De nem, az óra tengelye állt be, és kilökte a bowdent, még jó, hogy volt egy felújítottam a fiókban. Utána mondjuk azt még egyszer ki kellett szednem, mert csalt vagy 20% -ot...
Ilyen is van...
és a csalást ki tudtad kalibrálni belőle?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77740 Dátum: 2017 április 21, 08:13:33 »

Még nem is meséltem, kilométerórát kellett cserélnem. Még a gyári volt benne, szerintem gyári piros pecséttel meg plombával. Zörgött egy ideje, most megállt, azt hittem, a bowden. De nem, az óra tengelye állt be, és kilökte a bowdent, még jó, hogy volt egy felújítottam a fiókban. Utána mondjuk azt még egyszer ki kellett szednem, mert csalt vagy 20% -ot...
Ilyen is van...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77739 Dátum: 2017 április 20, 16:41:07 »


1:1,4 himba instal

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77738 Dátum: 2017 április 20, 15:08:57 »

tyűha, nagyon agresszív nálatok az eső. vagy a talajpára. vagy a macskák.. Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77737 Dátum: 2017 április 20, 08:44:17 »


Ütése a tárcsának se axiális, se radiális irányban nem volt. Viszont rohadt bele szép gödör.
Gyári tárcsák voltak, viszont 6,5 mm-re voltak kopva.

tyűha, nagyon agresszív nálatok az eső. vagy a talajpára. vagy a macskák.. Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77736 Dátum: 2017 április 19, 19:44:47 »

Nem, én se értem, de ez van.
Szabályozni nem lehet, tehát cserés.
Már lerendeltem a bárditól.
Kicseréltem, jobb oldalon még kell egy kis fékzsír a nyeregbe. Egyébként szuper lett. Bekopós időszakban vagyunk, de alakul.

Jöjjenek a horror képek.
3, 4-es kép a bal oldali.
1, 2-es kép a jobb oldali.

Ütése a tárcsának se axiális, se radiális irányban nem volt. Viszont rohadt bele szép gödör.
Gyári tárcsák voltak, viszont 6,5 mm-re voltak kopva.

Helyükre került két Brembo.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77735 Dátum: 2017 április 18, 23:34:12 »

az ina mostanában zjkorea-i ésjók

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77734 Dátum: 2017 április 18, 18:53:33 »

http://www.otto-zimmermann.de/en/
Az oldal Kínai nyelvű változatának megléte után felettébb gyanús.

Mondjuk ami nem kínban készül az hamisítvány.  Grin
Ahogy nézzük Grin https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=29&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjkrKrEt67TAhXqIpoKHTeYCks4FBAWCGMwCA&url=http%3A%2F%2Fbelsoseg.blog.hu%2F2014%2F08%2F15%2Figy_keszul_a_kamu_brembo_megvenned&usg=AFQjCNGlWfq72tVXDgQLxmGxHmwvxx2FMg&sig2=5x4RPAvXv20Ynd9kbE7FWQ

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77733 Dátum: 2017 április 18, 17:53:46 »

http://www.otto-zimmermann.de/en/
Az oldal Kínai nyelvű változatának megléte után felettébb gyanús.

Mondjuk ami nem kínban készül az hamisítvány.  Grin
Tavaly nyáron akartam venni egy erősebb kisflexet (sarokköszörű). A boltban kétféle volt: Makita (made in Romania) és AEG (made in PRC) Próbálgattam, de a kínai valahogy masszívabbnak és kényelmesebbnek tűnt.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77732 Dátum: 2017 április 18, 17:36:38 »

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77731 Dátum: 2017 április 18, 17:29:58 »

[offtopic Az INA csapágy is kínai csak eltüntetik a CH-t róla Grin Evil[/offtopic]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77730 Dátum: 2017 április 18, 16:06:02 »

http://www.otto-zimmermann.de/en/
Az oldal Kínai nyelvű változatának megléte után felettébb gyanús.

Mondjuk ami nem kínban készül az hamisítvány.  Grin
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77729 Dátum: 2017 április 18, 15:44:56 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #77728 Dátum: 2017 április 18, 15:20:26 »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77727 Dátum: 2017 április 18, 15:05:42 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #77726 Dátum: 2017 április 18, 12:26:37 »

Egy hosszabb gondolatban összefoglalnám dudu kocsi motor problémáit.
2016ban 4,5 év pihenő után műszaki, majd mentem is vele kb 500-600km egész évben. (Tudom ez szinte semmi de ennyire es csoda hogy van idő). 2hete idén is elkezdődött a szezon neki, de most mar minden heten megjaratom egy 30-40km erejéig. Úgy emlékeztem hogy jobban ment régen mikkor stunt össze rakta. 110et viszi kényelmesen, 7liter a fogyasztás. Most kivettem belőle a gyertyákat es egy teljesen olaj sáros, volt nem is volt elektroda hézag a raegett olajtól. Új gyertya került bele, majd a mai 100km karika után kivettem es kb ugyan olyan lett mint az előző volt. Megint raktam egy újat, megnéztem szikra van. Ha járó motornál lehúzom a kábelt, ugyan úgy jár tovább, tehát az a henger nem megy.
Ötletek? Vélemény? Előfordulhat hogy le tapadt a gyűrű azon a dugón? Garázsban áll száraz helyen.

Olajcsere, felhígult a benzintől. Nekem az előző csinálta ezt. Elsőre a 3. hengert köpte be.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77725 Dátum: 2017 április 18, 09:35:55 »

Sziasztok!
Látókörömbe került Zimmermann fékdob pofákkal együtt. Kérdésem ezzel kapcsolatos:
Ismeri ezt a gyártót valaki? Tapasztalat ,vélemény stb...............
Köszönöm!

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77724 Dátum: 2017 április 17, 19:19:53 »

Személyes tapasztalatom nincs, de a cromax.hu a gyárival megegyező, prémium minőségnek írja:
"A kizárólag Németországban készülő Zimmermann féktárcsák és fékdobok méltán népszerűek a hazai autósok körében, hiszen a kiváló minőség mellé rendkívül versenyképes ár tartozik. A Zimmermann Coat Z féktárcsák a legfrissebb autógyári követelményeknek megfelelően korrózióvédő bevonatot kapnak, így a használat során végig újszerű hatást biztosítanak. A tuning rajongók körében rendkívül népszerűek a fúrt kivitelű Sport féktárcsák, melyek a tetszetős kinézet mellett a fékhatásra is jótékony hatással vannak."
Bízzunk benne ,hogy így van. Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #77723 Dátum: 2017 április 17, 19:13:46 »

Sziasztok!
Látókörömbe került Zimmermann fékdob pofákkal együtt. Kérdésem ezzel kapcsolatos:
Ismeri ezt a gyártót valaki? Tapasztalat ,vélemény stb...............
Köszönöm!
Személyes tapasztalatom nincs, de a cromax.hu a gyárival megegyező, prémium minőségnek írja:
"A kizárólag Németországban készülő Zimmermann féktárcsák és fékdobok méltán népszerűek a hazai autósok körében, hiszen a kiváló minőség mellé rendkívül versenyképes ár tartozik. A Zimmermann Coat Z féktárcsák a legfrissebb autógyári követelményeknek megfelelően korrózióvédő bevonatot kapnak, így a használat során végig újszerű hatást biztosítanak. A tuning rajongók körében rendkívül népszerűek a fúrt kivitelű Sport féktárcsák, melyek a tetszetős kinézet mellett a fékhatásra is jótékony hatással vannak."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77722 Dátum: 2017 április 17, 18:13:36 »

Sziasztok!
Látókörömbe került Zimmermann fékdob pofákkal együtt. Kérdésem ezzel kapcsolatos:
Ismeri ezt a gyártót valaki? Tapasztalat ,vélemény stb...............
Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #77721 Dátum: 2017 április 17, 01:29:49 »

Ott csak azt tudom elképzelni hogy nincs hézag. Minden más esetben durva csattogo hangja lenne. De a heten kiderül.
A tudás tarban benne van a szelephezag allitas? Olvastam itt egy jo leírást a hetekben, de most nem találom. Azt tudom, hogy 0,1re kell állítani.
0.15

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Szelephézag_áll%C3%ADtás
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77720 Dátum: 2017 április 16, 22:48:27 »

Józsi hozzászólására nem figyeltél. Szelepfedél le és nézd meg a szelepet.
Aztán méregessél kompressziót.

Ha mégis letapadt a gyűrű akkor dobj bele platina gyertyát az faszán letisztul.


Ott csak azt tudom elképzelni hogy nincs hézag. Minden más esetben durva csattogo hangja lenne. De a heten kiderül.
A tudás tarban benne van a szelephezag allitas? Olvastam itt egy jo leírást a hetekben, de most nem találom. Azt tudom, hogy 0,1re kell állítani.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77719 Dátum: 2017 április 16, 22:34:25 »

Nincs idő meg kedv sem kiszedni a motort belőle.
Józsi hozzászólására nem figyeltél. Szelepfedél le és nézd meg a szelepet.
Aztán méregessél kompressziót.

Ha mégis letapadt a gyűrű akkor dobj bele platina gyertyát az faszán letisztul.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77718 Dátum: 2017 április 16, 22:24:01 »

Na végre egy jó meglátás.
Az a terv, hogy hetente legalább egy nap használom, ha más nem dolgozni megyek vele egy nap.
Idő nincs semmi. Vadászatra se nagyon, nem hogy bogarazni motorozni. Munka elvisz minden időt. 
Merek neki egy kompresziot, meg egy szelep állítás lesssz első körben. Nincs idő meg kedv sem kiszedni a motort belőle. Ha gyűrű van letapadva van esély arra hogy bontás nélkül megjavuljon?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77717 Dátum: 2017 április 16, 21:32:59 »

azt meg hozza kell tennem, hogy nem csattog jo hangja van. Ha szelep gond akkor inkább az hogy nincs hézag es kitamaszt. De hogy ne csak egy hiba legyen a szivocso elomelegito is kilyukadt ugyan azon az oldalon, es nyomja ki az olajos párat.  Lips Sealed
Nem szabad pihentetni az autókat, ha nem használod több hiba keletkezik az alllastol, mintha mennél vele.
Na végre egy jó meglátás.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77716 Dátum: 2017 április 16, 17:38:40 »

azt meg hozza kell tennem, hogy nem csattog jo hangja van. Ha szelep gond akkor inkább az hogy nincs hézag es kitamaszt. De hogy ne csak egy hiba legyen a szivocso elomelegito is kilyukadt ugyan azon az oldalon, es nyomja ki az olajos párat.  Lips Sealed
Nem szabad pihentetni az autókat, ha nem használod több hiba keletkezik az alllastol, mintha mennél vele.
Nyitva van a szívószelep! Vedd le a szelepdeklit, és fogóval húzd vissza. Lehet, hogy eltörött a szeleprugó, ezt fogod látni. Kiesett a szelep ék.
« Utoljára szerkesztve: 2017 április 16, 17:40:23 írta kdf 001 »
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.