www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:32:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 837 838 839 840 841 [842] 843 844 845 846 847 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13239163 alkalommal)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #46956 Dátum: 2010 Július 03, 07:25:33 »

de hol? A lábtérben nem találtam
 Huh
csak a régebbi verziókban volt zsirzószem, szét kell szedni a tengelyt, megcsiszolni és mehet össze.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46955 Dátum: 2010 Július 03, 01:29:47 »

Megvan, most javitottam meg. Good as new.

geci vagy.
erről hallgattál, amikor ott voltunk nálad a hegyen.
ízirájder, e!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46954 Dátum: 2010 Július 03, 00:45:26 »

megvan még az a bóbitád?
Megvan, most javitottam meg. Good as new.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46953 Dátum: 2010 Július 03, 00:40:27 »

Valamelyik buzi sziloplaszttal "tomitette" a babettam karbijanak uszohazat, ami jol feloldodott-elkocsonyasodott es szetbaszta az egeszet. Nem tudod ki volt?!
én csak a test driver voltam.
a szervizcsapatnál érdeklődj.

megvan még az a bóbitád?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #46952 Dátum: 2010 Július 02, 23:24:59 »

a.) valamelyik buzi lefestette belül a tankot és az kezd feloldódni
Valamelyik buzi sziloplaszttal "tomitette" a babettam karbijanak uszohazat, ami jol feloldodott-elkocsonyasodott es szetbaszta az egeszet. Nem tudod ki volt?!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46951 Dátum: 2010 Július 02, 23:17:10 »

Szedem le a benzincsövet a karbiról, látom a puNpa (bocs Cheesy ) működik, mert spriccel ki belőle a nafta...ellenben az úszóház üres. Mondom mi....tűszelep nem enged át...de miért ? Kiszedem, hát egy 5 centis vékony, szilárd g.ci állagú kula lóg ki belőle, anyaga valami szilikon-szerűség lehet, olyan, mint ami az úszóházon is van a képen, csak jóval hosszabb. Tehát ezt a mocskot kezdte gondolom a tűszelep feldarabolni, ahogy nyitott-zárt, és a kis szemetek jól eldugaszolták a karbi járatait. De, hogy honnan került bele,  rejtély,  a tankban lévő szita-, és az utána lévő normál papírszűrőn át.
[...]
Egyenlőre ennyi. Valakinek valami ötlete, mi a franc lehet az a mocsok, és honnan került be ??

a.) valamelyik buzi lefestette belül a tankot és az kezd feloldódni
b.) a benzinvezeték nem benzinálló és kezdi feloldani a benzin
c.) a benzinszűrő nem benzinálló és kezdi feloldani a benzin



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46950 Dátum: 2010 Július 02, 21:57:56 »

de hol? A lábtérben nem találtam
 Huh
kend egyből a cipőtalpadat !

óóó jut eszembe, neked nem kell hiszen rendszeresen disznóvágsz  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46949 Dátum: 2010 Július 02, 21:36:12 »

Van gyári zsírzója.
de hol? A lábtérben nem találtam
 Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #46948 Dátum: 2010 Július 02, 21:35:06 »


Hogy ne legyen off. A pedálsort hol lehet /érdemes kenni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46947 Dátum: 2010 Július 02, 21:29:11 »


Hogy ne legyen off. A pedálsort hol lehet /érdemes kenni?
Van gyári zsírzója.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46946 Dátum: 2010 Július 02, 21:25:29 »

o.an

Hogy ne legyen off. A pedálsort hol lehet /érdemes kenni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #46945 Dátum: 2010 Július 02, 21:23:23 »

garambol
o.an

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46944 Dátum: 2010 Július 02, 21:15:13 »

gardán tengej
garambol

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46943 Dátum: 2010 Július 02, 20:55:27 »

Ilyen lett, és 3 napig csináltam! Holnap a bogár projekt indul ezerrel!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46942 Dátum: 2010 Július 02, 20:54:00 »

Nem bogár, de szigorúan a ház elött készítem fel vizsgára. Ott volt egy kis árnyék.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #46941 Dátum: 2010 Július 02, 20:27:17 »

a folytószelep volt már?  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46940 Dátum: 2010 Július 02, 20:19:57 »

Ha punpa, akkor kartelgáz. :-)))))
az hát :-))))

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46939 Dátum: 2010 Július 02, 20:16:22 »

gardán tengej
Hajtókar. Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46938 Dátum: 2010 Július 02, 20:10:07 »

Ha punpa, akkor kartelgáz. :-)))))
Hajtókar. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46937 Dátum: 2010 Július 02, 20:09:29 »

Ha punpa, akkor kartelgáz. :-)))))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46936 Dátum: 2010 Július 02, 20:04:54 »

van egy valag szétszedett karbim  alkatrész szinten használhatóak
ha van sárgabogár listád akkor rajta vagyok
ha nincs szívesen megadom a számom , piliscsaba 10 perc ,na jó 20  Wink
szívesen segítek amiben tudok

Nincs, de most regelek Smiley

Kösz a segítséget, lehet élek majd vele, most egyenlőre ugye megint jó a gyorsító kivételével, de ez így tényleg elég lutri.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46935 Dátum: 2010 Július 02, 20:02:08 »

Egyébiránt ezzel a fúvókázással nagyon jól ment az autó, 10 km-n át tudtam padlógázzal menni (utána kanyar jött Smiley), az óra a 140-es szám csücskénél állt, és 3 asban óra szerint 115-ig elforgott ( igazából 100-105 ig dinamikusan, onnantól nincs értelme nem elváltani, de kíváncsi voltam  Grin)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46934 Dátum: 2010 Július 02, 20:00:41 »

Nah, karbi-saga újabb felvonása:

Tegnap délután újra szétszedtem, átmostam, ( féktisztító, brigéciol, trisó, víz, féktisztító ), kicsit át is fúvókáztam ( 145 fő 110 fék 60alap ), felteszem, mint az álom, pöcc-röff, egyből alapjárat, örül a fejem. Bemegyek a városba, leteszem 3 órára, visszafelé már megint nincs alapjárat. Aztán megjavul. Eszem-faszom megáll.

Ma délután Piliscsabán állok az út szélén, a napi Meggájver feladattal :

"Találd ki, miért nem indul a motor, majd a hiba diagnosztizálása után az út szélén , egy csavarhúzó és egy kombinált fogó segítségével szereld le-, majd szét a porlasztót, keresd meg a hibát, javítsd ki, majd szereld össze a szerkezetet, és vissza a helyére.  Szintidő: másfél óra."

Szedem le a benzincsövet a karbiról, látom a puNpa (bocs Cheesy ) működik, mert spriccel ki belőle a nafta...ellenben az úszóház üres. Mondom mi....tűszelep nem enged át...de miért ? Kiszedem, hát egy 5 centis vékony, szilárd g.ci állagú kula lóg ki belőle, anyaga valami szilikon-szerűség lehet, olyan, mint ami az úszóházon is van a képen, csak jóval hosszabb. Tehát ezt a mocskot kezdte gondolom a tűszelep feldarabolni, ahogy nyitott-zárt, és a kis szemetek jól eldugaszolták a karbi járatait. De, hogy honnan került bele,  rejtély,  a tankban lévő szita-, és az utána lévő normál papírszűrőn át.

Na mindegy, szétszedtem ott a karbit, átfújtam tüdővel, amit tudtam, összeraktam, vissza, beindul, megint van alapjárat, de a gyorsító elég ergyán spriccel, gondolom ott még van valahol az anyagból...meg a membránja is repedt lehet, mert szivárog ott a benzin kicsit...nem baj, a motortér elég forró, elpárolog hamar  Grin

Ja, a kartergáz-csövet otthagytam valahol, jól tele is köpködte a motorteret olajpárával, vagy mi annak a szakszerű megnevezése.

Egyenlőre ennyi. Valakinek valami ötlete, mi a franc lehet az a mocsok, és honnan került be ??


van egy valag szétszedett karbim  alkatrész szinten használhatóak
ha van sárgabogár listád akkor rajta vagyok
ha nincs szívesen megadom a számom , piliscsaba 10 perc ,na jó 20  Wink
szívesen segítek amiben tudok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46933 Dátum: 2010 Július 02, 19:57:17 »

Nah, karbi-saga újabb felvonása:

Tegnap délután újra szétszedtem, átmostam, ( féktisztító, brigéciol, trisó, víz, féktisztító ), kicsit át is fúvókáztam ( 145 fő 110 fék 60alap ), felteszem, mint az álom, pöcc-röff, egyből alapjárat, örül a fejem. Bemegyek a városba, leteszem 3 órára, visszafelé már megint nincs alapjárat. Aztán megjavul. Eszem-faszom megáll.

Ma délután Piliscsabán állok az út szélén, a napi Meggájver feladattal :

"Találd ki, miért nem indul a motor, majd a hiba diagnosztizálása után az út szélén , egy csavarhúzó és egy kombinált fogó segítségével szereld le-, majd szét a porlasztót, keresd meg a hibát, javítsd ki, majd szereld össze a szerkezetet, és vissza a helyére.  Szintidő: másfél óra."

Szedem le a benzincsövet a karbiról, látom a puNpa (bocs Cheesy ) működik, mert spriccel ki belőle a nafta...ellenben az úszóház üres. Mondom mi....tűszelep nem enged át...de miért ? Kiszedem, hát egy 5 centis vékony, szilárd g.ci állagú kula lóg ki belőle, anyaga valami szilikon-szerűség lehet, olyan, mint ami az úszóházon is van a képen, csak jóval hosszabb. Tehát ezt a mocskot kezdte gondolom a tűszelep feldarabolni, ahogy nyitott-zárt, és a kis szemetek jól eldugaszolták a karbi járatait. De, hogy honnan került bele,  rejtély,  a tankban lévő szita-, és az utána lévő normál papírszűrőn át.

Na mindegy, szétszedtem ott a karbit, átfújtam tüdővel, amit tudtam, összeraktam, vissza, beindul, megint van alapjárat, de a gyorsító elég ergyán spriccel, gondolom ott még van valahol az anyagból...meg a membránja is repedt lehet, mert szivárog ott a benzin kicsit...nem baj, a motortér elég forró, elpárolog hamar  Grin

Ja, a kartergáz-csövet otthagytam valahol, jól tele is köpködte a motorteret olajpárával, vagy mi annak a szakszerű megnevezése.

Egyenlőre ennyi. Valakinek valami ötlete, mi a franc lehet az a mocsok, és honnan került be ??



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 02, 19:59:00 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #46932 Dátum: 2010 Július 02, 18:17:51 »

Narancs kolléga csak feltette a zsír új Brosol karbit a Narancsra és a motor gyönyörűen ment/járt, még alapjáratot sem kellett állítania...
Most már nekem is jó! Megcsináltam  még1szer a főoldalon leírtakat, és most fasza! Nagyon picit kellett még a levegő csavaron behajtani, és így a CO is király!Kösz mindenkninek!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #46931 Dátum: 2010 Július 02, 17:45:22 »

Narancs kolléga csak feltette a zsír új Brosol karbit a Narancsra és a motor gyönyörűen ment/járt, még alapjáratot sem kellett állítania...
gondolom a motor is rendben volt...
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #46930 Dátum: 2010 Július 02, 17:38:23 »

Zsír új karbinál az ember azt várná, hogy csak felteszi, alapjáratot állít és kész Huh
megint koppantam...
Narancs kolléga csak feltette a zsír új Brosol karbit a Narancsra és a motor gyönyörűen ment/járt, még alapjáratot sem kellett állítania...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #46929 Dátum: 2010 Július 02, 16:50:08 »

Én sehol nem vágtam ki, jobb így alul egy konzolban.

Én is hasonlóan oldottam meg, hogy ne kelljen bántani, de azért tettszik a rácsba épített is.


[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46928 Dátum: 2010 Július 02, 15:00:44 »

nem volt hozzá szívem

Én sehol nem vágtam ki, jobb így alul egy konzolban.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #46927 Dátum: 2010 Július 02, 14:45:42 »

balra meg nyissz
nem volt hozzá szívem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46926 Dátum: 2010 Július 02, 14:21:29 »

nálam is
balra meg nyissz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #46925 Dátum: 2010 Július 02, 14:04:48 »

dettó, de jobbra nálam oda pont befér egy 52mm-es műszer
nálam is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #46924 Dátum: 2010 Július 02, 13:43:26 »

dettó. sőt a másik oldalon is csak a kis pilácsnyi lik van, ott is faragni kéne. ezért aztán középen, a hamutartó alá lógatom a műszerzetet.
dettó, de jobbra nálam oda pont befér egy 52mm-es műszer
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #46923 Dátum: 2010 Július 02, 13:36:05 »

hümm, nekem a hangszórónál van egy keresztbe menő merevítő, vagy mittoménmi, azt ki kéne vágnom, hogy oda is férjen műszer  Roll Eyes

dettó. sőt a másik oldalon is csak a kis pilácsnyi lik van, ott is faragni kéne. ezért aztán középen, a hamutartó alá lógatom a műszerzetet.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #46922 Dátum: 2010 Július 02, 13:33:58 »

mexikoiba gyárilag fekete

formi mérönél hangszoró van
másik oldalt tank müszernak réginek van egy hely kikönyitve abba becsuszik
hümm, nekem a hangszórónál van egy keresztbe menő merevítő, vagy mittoménmi, azt ki kéne vágnom, hogy oda is férjen műszer  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #46921 Dátum: 2010 Július 02, 13:20:51 »

Rendben, köszönöm! Megnézem mi lehet a baj. Zsír új karbinál az ember azt várná, hogy csak felteszi, alapjáratot állít és kész Huh
megint koppantam...
lehet kosz az alapjárati fúvókában vagy előtte a járatban is
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #46920 Dátum: 2010 Július 02, 13:10:30 »

Rendben, köszönöm! Megnézem mi lehet a baj. Zsír új karbinál az ember azt várná, hogy csak felteszi, alapjáratot állít és kész Huh
megint koppantam...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46919 Dátum: 2010 Július 02, 12:51:14 »

Nem 74-ig csinálták németben ezeket?

'77



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #46918 Dátum: 2010 Július 02, 12:21:21 »

Sziasztok!Adott egy új Pict31-es karbi. Az autóra feltéve azt tapasztaltam, hogy szépen luk nélkül gyorsul, megy semmi baja, de nem nagyon van alapjárat, ami városban qrva bosszantó, mert minden kereszteződésnél lefulladok.
Próbáltam beállítani az alapjárati (nagy) csavarral, de ha megyek vele 100 métert, és kiveszem üresbe, megint leáll Undecided
Valakinek ötlete?
Olvasd el a főoldalon a karbi beállítást. Ha azokat megcsinálod, már csak a finomhangolás marad.
Én is így raktam fel most a 3. karbit. Mindegyiknek van valami baja.
De most belekezdtem egy olyanba, hogy csak egy legyen, de az jó. Na azért nem árt a tartalék karbi. Grin
De amit a srácok írnak, igazuk van, az az első. Ha az behúz akkor mehetsz tovább.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #46917 Dátum: 2010 Július 02, 12:19:31 »

alapjárati mágnesszelep?

Én is erre tippeltem volna...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 837 838 839 840 841 [842] 843 844 845 846 847 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.228 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.