www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 18:26:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 868 869 870 871 872 [873] 874 875 876 877 878 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14888241 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45731 Dátum: 2010 Május 12, 20:39:31 »

ez nem szivárog, meg vehetem, volt már tapasztalat vele?

Fos mind.

A gyári a jó és le kell venni a hengerfejet cserénél. Megnézni a tömítettségét, becsiszolni a hengereket és a hengertalpakat is letömíteni.

De aztán megint jó 20 évig.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45730 Dátum: 2010 Május 12, 20:17:24 »

de utolagos cserénél szokot lenni 4-5e /db
ez nem szivárog, meg vehetem, volt már tapasztalat vele?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45729 Dátum: 2010 Május 12, 20:16:45 »

Az nem állítható, hanem 2 cső, és rugó nyomja szét.
Tehát állítható. Cool Mert jó a rövid és a hosszú löketű motorokhoz is. És könnyebb cserélni a végein a gumitömítéseket, mert nem kell a hengerfejet leszedni hozzá. Viszont gyakran szivárog, és drága.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45728 Dátum: 2010 Május 12, 20:15:37 »

köszi
esetleg nem találkoztál már olyan szelepemelőrúd átvezető csővel ami állítható hosszúságú?
de utolagos cserénél szokot lenni 4-5e /db

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45727 Dátum: 2010 Május 12, 20:08:31 »

Az nem állítható, hanem 2 cső, és rugó nyomja szét.
nem a gyárira gondolok
lehet olyat venni amin állítható a hossz, 2 db-ból ban

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #45726 Dátum: 2010 Május 12, 20:06:10 »

köszi
esetleg nem találkoztál már olyan szelepemelőrúd átvezető csővel ami állítható hosszúságú?
Az nem állítható, hanem 2 cső, és rugó nyomja szét.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 12, 21:12:51 írta sparkafer »
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45725 Dátum: 2010 Május 12, 20:03:52 »

1:körmöos belsö csvarja van kupak felöl
köszi
esetleg nem találkoztál már olyan szelepemelőrúd átvezető csővel ami állítható hosszúságú?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45724 Dátum: 2010 Május 12, 20:02:13 »

kb. egy darab laposvas pont elég hozzá
én pl. asztalosszorító végével szoktam
köszi
olyanom van

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45723 Dátum: 2010 Május 12, 20:00:04 »

van hozzá szerszám vagy csináljak?


kb. egy darab laposvas pont elég hozzá
én pl. asztalosszorító végével szoktam
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45722 Dátum: 2010 Május 12, 19:57:30 »

1:körmöos belsö csvarja van kupak felöl
van hozzá szerszám vagy csináljak?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #45721 Dátum: 2010 Május 12, 19:49:18 »

1:körmöos belsö csvarja van kupak felöl
én is igy tudom Wink

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45720 Dátum: 2010 Május 12, 19:48:40 »

1: sajtolva van

2: a gyári, harmonikásat nem, mert szét kell húzni  berakás előtt, aztán a hf visszanyomja. Az állíthatót elvileg igen.  Abból meg bazi drága ami jó.
1:körmöos belsö csvarja van kupak felöl

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45719 Dátum: 2010 Május 12, 19:42:52 »

Üdv mindenkinek!
SzMB-s kérdés
1. Bogáron az olajbetöltőt hogy lehet le szerelni a generátortalpról, és mivel?
2. A szelep tolórúd átvezető cső cserélhető-e a hf leszerelése nélkül?
(hallottam állítható hosszúságú csőről ez jó megoldás lehet?)

1: sajtolva van

2: a gyári, harmonikásat nem, mert szét kell húzni  berakás előtt, aztán a hf visszanyomja. Az állíthatót elvileg igen.  Abból meg bazi drága ami jó.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45718 Dátum: 2010 Május 12, 19:29:03 »

Üdv mindenkinek!
SzMB-s kérdés
1. Bogáron az olajbetöltőt hogy lehet le szerelni a generátortalpról, és mivel?
2. A szelep tolórúd átvezető cső cserélhető-e a hf leszerelése nélkül?
(hallottam állítható hosszúságú csőről ez jó megoldás lehet?)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45717 Dátum: 2010 Május 12, 15:08:21 »

Vagy szelepes. Smiley


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #45716 Dátum: 2010 Május 12, 11:55:38 »

És/vagy szegény az alapjárati keverék.

Vagy szelepes. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45715 Dátum: 2010 Május 11, 22:42:54 »

<beszúrt kép törölve>

lehet kipufftol

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45714 Dátum: 2010 Május 11, 20:04:45 »

alapelőgyújtás, zárásszög.
magyarul: megszakítóhézag állítás + elosztófej tekergetés

És/vagy szegény az alapjárati keverék.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45713 Dátum: 2010 Május 11, 16:10:19 »

Na ma erőt vettem magamon
az ajtó közepén én nekiszaladnék vízszíntesen egy csíknak a flexel .
lessz ott még hasonló luk.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #45712 Dátum: 2010 Május 11, 16:01:03 »

hmmm...Cheesy
nem is néz ki olyan rosszul, de a 03ast nem is lehet keskenyíteni Cheesy


A 3-as Golfot sem...



xXxpittaxXx
« Hozzászólás #45711 Dátum: 2010 Május 11, 15:58:22 »

<beszúrt kép törölve>


hmmm...Cheesy
nem is néz ki olyan rosszul, de a 03ast nem is lehet keskenyíteni Cheesy
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45710 Dátum: 2010 Május 11, 15:17:44 »

<beszúrt kép törölve>

de buzis Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45709 Dátum: 2010 Május 11, 15:17:24 »

ma voltam az öreg oettinger fia műhelyében a vízvezeték szerelőnél Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #45708 Dátum: 2010 Május 11, 15:15:55 »

Pitta! Szerintem 03ast is keskenyítened kéne.



Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45707 Dátum: 2010 Május 11, 14:47:20 »

Pitta! Szerintem 03ast is keskenyítened kéne.

;-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45706 Dátum: 2010 Május 11, 14:30:37 »

Te Pitta, azer' mer' harman ezt gozerovel szajkozzak meg nem ez a normalis ... :-)))
Pitta! Szerintem 03ast is keskenyítened kéne.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45705 Dátum: 2010 Május 11, 13:47:47 »

Ha elveszem a gázt, akkor néha visszadurrog a kipuffogó. Lehet azért, mert elhagytam a dob és a hőcserélő közti bilincset, és nincs tömítve, vagy más oka van? A menetteljesítménnyel nincs gond.

alapelőgyújtás, zárásszög.
magyarul: megszakítóhézag állítás + elosztófej tekergetés



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #45704 Dátum: 2010 Május 11, 12:57:12 »

hmm...Cheesy egész babás Cheesy
És a felnik maradnak? keskenyités lesz ?

kösz, ja lemezfelni marad
Elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #45703 Dátum: 2010 Május 11, 12:55:05 »

Ha elveszem a gázt, akkor néha visszadurrog a kipuffogó. Lehet azért, mert elhagytam a dob és a hőcserélő közti bilincset, és nincs tömítve, vagy más oka van? A menetteljesítménnyel nincs gond.
sok neki a 462 fokos vezértengely!
Elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #45702 Dátum: 2010 Május 11, 12:53:53 »

Te Pitta, azer' mer' harman ezt gozerovel szajkozzak meg nem ez a normalis ... :-)))
Wink Grin
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #45701 Dátum: 2010 Május 11, 12:52:48 »

Ha elveszem a gázt, akkor néha visszadurrog a kipuffogó. Lehet azért, mert elhagytam a dob és a hőcserélő közti bilincset, és nincs tömítve, vagy más oka van? A menetteljesítménnyel nincs gond.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45700 Dátum: 2010 Május 11, 12:42:15 »

És a felnik maradnak? keskenyités lesz ?
Te Pitta, azer' mer' harman ezt gozerovel szajkozzak meg nem ez a normalis ... :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
xXxpittaxXx
« Hozzászólás #45699 Dátum: 2010 Május 11, 12:13:50 »

Köszönöm, valóban seggmagas, de idén műszaki okok miatt így marad, jövőre már nem lesz gond vele


hmm...Cheesy egész babás Cheesy
És a felnik maradnak? keskenyités lesz ?
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #45698 Dátum: 2010 Május 11, 11:59:32 »

Nemhogy beraknál egy képet Bubu gépéről. Amin az egész látszódik... Innen jól fest az ültetés.  Wink
Köszönöm, valóban seggmagas, de idén műszaki okok miatt így marad, jövőre már nem lesz gond vele


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #45697 Dátum: 2010 Május 11, 06:52:57 »

Akkor ezért szólnak rám mindig amikor a 20kilős kiskalapácsal megyek finomhangolni...  Evil Evil Evil

Így van... elég oda az 5 kilós is... Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45696 Dátum: 2010 Május 11, 06:02:25 »

Tárcsás féknyeregben ha a dugattyúk oldalán van vak rozsda a felső részén használható még valamennyire vagy kuka? Új gumigyűrűt kap belülre meg porvédőt. Szakadt volt a porvédő és megfogta az idő vas foga és nem birom kipolírozni illetve kicsiszolni nagyon leszedni belőle meg nem akarok mert elengedi az olajat.
előbb-utóbb szorulni fog és félrehúz.
már végigjátszottam ezt.

enyémen is volt rozsda, kicsiszoltam (600-as majd 1000-es) vízpapírral (vízzel vagy olajjal) megkarmantyúztam és mostmár 5. éve semmi baja! Cheesy
jó, de te perverz állat vagy :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #45695 Dátum: 2010 Május 10, 20:40:59 »

Tárcsás féknyeregben ha a dugattyúk oldalán van vak rozsda a felső részén használható még valamennyire vagy kuka? Új gumigyűrűt kap belülre meg porvédőt. Szakadt volt a porvédő és megfogta az idő vas foga és nem birom kipolírozni illetve kicsiszolni nagyon leszedni belőle meg nem akarok mert elengedi az olajat.

enyémen is volt rozsda, kicsiszoltam (600-as majd 1000-es) vízpapírral (vízzel vagy olajjal) megkarmantyúztam és mostmár 5. éve semmi baja! Cheesy
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #45694 Dátum: 2010 Május 10, 20:39:01 »

Precíziós munkaeszköz, finombeállításhoz... Roll Eyes Cool

Akkor ezért szólnak rám mindig amikor a 20kilős kiskalapácsal megyek finomhangolni...  Evil Evil Evil
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45693 Dátum: 2010 Május 10, 20:36:59 »

Tárcsás féknyeregben ha a dugattyúk oldalán van vak rozsda a felső részén használható még valamennyire vagy kuka? Új gumigyűrűt kap belülre meg porvédőt. Szakadt volt a porvédő és megfogta az idő vas foga és nem birom kipolírozni illetve kicsiszolni nagyon leszedni belőle meg nem akarok mert elengedi az olajat.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #45692 Dátum: 2010 Május 10, 20:29:54 »

én is egy munkatársától tudom akinek hasonló szinösszeálítású kocsija van   Grin (nem birom berakni a képet)http://picasaweb.google.hu/107821922640621386617/KitcarTali2010#5469356241267379154
Tessék.

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 868 869 870 871 872 [873] 874 875 876 877 878 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.229 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.