www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 19:31:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 950 951 952 953 954 [955] 956 957 958 959 960 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13271275 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42438 Dátum: 2010 Január 01, 23:14:48 »

Érdekes a gondolatmenet, de nem így történt. Elég furcsa lenne ha ilyet gondolnék, sztem még megkérdőjelezném magamtól is h normális vagyok-e... Wink
A dolog az összerakás után már ilyen volt, az osztófej fedél meg első indítás előtt már ki lett cserélve.

Mit raktál össze? Mondjad már ne kelljen harapófogóval kihúzni belőled, hiszen nekünk nem annyira lényeges, az én autóm teljesen oké (míg el nem b*szom!).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42437 Dátum: 2010 Január 01, 23:11:03 »

Mikor romlott el valami? Mit csináltál, amikor megváltozott?

Kicseréled az osztófej fedelet, beszarik a motor és arra gondolsz, hogy eltömődött a kipufogó???? Huh Huh Shocked Shocked Shocked
Érdekes a gondolatmenet, de nem így történt. Elég furcsa lenne ha ilyet gondolnék, sztem még megkérdőjelezném magamtól is h normális vagyok-e... Wink
A dolog az összerakás után már ilyen volt, az osztófej fedél meg első indítás előtt már ki lett cserélve.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42436 Dátum: 2010 Január 01, 23:09:50 »

pláne ha nem a hibát írja le, csak egy részét kérdezi
A hibát leírtam, lehetséges hogy elsiklottam olyan apróság felett ami nekem nem tűnik fel és Ti rögtön észrevennétek, ezért is kérdeztelek meg benneteket Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42435 Dátum: 2010 Január 01, 23:09:42 »

Azért annyira hülye nem vagyok:) Ugyanolyan magas osztófej fedél van rajta most is mint régen volt.

Mikor romlott el valami? Mit csináltál, amikor megváltozott?

Kicseréled az osztófej fedelet, beszarik a motor és arra gondolsz, hogy eltömődött a kipufogó???? Huh Huh Shocked Shocked Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42434 Dátum: 2010 Január 01, 23:08:38 »

És mekkora kompresszió végnyomást mértetek?


Mert ha sziszeg vagy kifúj akkor érdekes, hogy ez rendben volt....

Vagy a szívóoldalon van a gáz. Duplaszívós hengerfej?

Szimplaszívós a hengerfej
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42433 Dátum: 2010 Január 01, 23:08:20 »

pláne ha nem a hibát írja le, csak egy részét kérdezi

Meg elsiklik dolgok felett, amit ő nem gondol fontosnak. Gyertyaszín? Szikra intenzitás?


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42432 Dátum: 2010 Január 01, 23:07:13 »


Valamit elnézett, amire azt hitte jó és az lesz a baj.


Ha a rotor maradt a régi, akkor a lapos régi osztófej fedelet nem lehet rátenni, ha pedig eredetileg a lapos osztófedél volt rajta, most meg rátett egy 2 cm-rel magasabbat és nem tűnt fel neki, akkor kár minden.  Evil
Azért annyira hülye nem vagyok:) Ugyanolyan magas osztófej fedél van rajta most is mint régen volt.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42431 Dátum: 2010 Január 01, 23:06:53 »

És ha ott lennék egyik kezemet a seggembe dugva is megmondanám mi a baj 10 perc alatt.  Evil

De így "telefonon" kurva nehéz. 
Grin Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42430 Dátum: 2010 Január 01, 23:06:36 »


De így "telefonon" kurva nehéz. 
pláne ha nem a hibát írja le, csak egy részét kérdezi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42429 Dátum: 2010 Január 01, 23:05:29 »

a lényeg,hogy te legalább tudod miről beszélek

És ha ott lennék egyik kezemet a seggembe dugva is megmondanám mi a baj 10 perc alatt.  Evil

De így "telefonon" kurva nehéz. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42428 Dátum: 2010 Január 01, 23:02:50 »

És mekkora kompresszió végnyomást mértetek?


Mert ha sziszeg vagy kifúj akkor érdekes, hogy ez rendben volt....

Vagy a szívóoldalon van a gáz. Duplaszívós hengerfej?

De elindul a motor rendesen, helyzet az, hogy jár a motor, miközben jár, az egyes, kettes oldali hengereknél sziszegést hallani folyamatosan és érezni hogy kifúj a levegő (de nem csöpög benzin, kompressziót mértünk szóval még az sem lehet hogy nincs összehúzva rendesen a blokk), alapjáratot többször is állítottunk és mégsincsen, ha kicsiket nem húzom a gázt akkor megáll magától.
Több perc járatás után a motor bal felén teljesen felmelegedett forróra minden, kipufogó, hőcserélő..
Másik oldalon viszont érezhető hogy sokkal langyosabb minden, és közben hát sziszeg a motor. Azon gondolkodtunk, hogy esetleg akkor eltömődhetett valami és emiatt nem járnak rendesen a hengerek (1,2).
Így meg próbálom kímélni, nem járatni a motort és inkább rájönni arra hogy mi lehet a probléma. Ehhez kértem a segítségeteket

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42427 Dátum: 2010 Január 01, 23:02:44 »


Valamit elnézett, amire azt hitte jó és az lesz a baj.


Ha a rotor maradt a régi, akkor a lapos régi osztófej fedelet nem lehet rátenni, ha pedig eredetileg a lapos osztófedél volt rajta, most meg rátett egy 2 cm-rel magasabbat és nem tűnt fel neki, akkor kár minden.  Evil
a lényeg,hogy te legalább tudod miről beszélek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42426 Dátum: 2010 Január 01, 23:01:54 »

De elindul a motor rendesen, helyzet az, hogy jár a motor, miközben jár, az egyes, kettes oldali hengereknél sziszegést hallani folyamatosan és érezni hogy kifúj a levegő (de nem csöpög benzin, kompressziót mértünk szóval még az sem lehet hogy nincs összehúzva rendesen a blokk), alapjáratot többször is állítottunk és mégsincsen, ha kicsiket nem húzom a gázt akkor megáll magától.
Több perc járatás után a motor bal felén teljesen felmelegedett forróra minden, kipufogó, hőcserélő..
Másik oldalon viszont érezhető hogy sokkal langyosabb minden, és közben hát sziszeg a motor. Azon gondolkodtunk, hogy esetleg akkor eltömődhetett valami és emiatt nem járnak rendesen a hengerek (1,2).
Így meg próbálom kímélni, nem járatni a motort és inkább rájönni arra hogy mi lehet a probléma. Ehhez kértem a segítségeteket
amikor utóljára magam próbáltam a motorom öszerakni és pont ezzel a jelenséggel szembesültem akkor az volt a gond,hogy egy alátétet a szívócsonk alá beejtettem és úgy húztam le

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42425 Dátum: 2010 Január 01, 23:00:35 »

a rotort mérd meg
mivel neked nincs a rövidből (alacsony) és a hosszabból(magas) egy-egy db-od
írd be ide a méretet (ha jól emléxem kétféle van ,szopott it már ezzel más is )
majd valaki megméri akinek mindkét féle van és megokoskodjuk mi a helyzet



Valamit elnézett, amire azt hitte jó és az lesz a baj.


Ha a rotor maradt a régi, akkor a lapos régi osztófej fedelet nem lehet rátenni, ha pedig eredetileg a lapos osztófedél volt rajta, most meg rátett egy 2 cm-rel magasabbat és nem tűnt fel neki, akkor kár minden.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42424 Dátum: 2010 Január 01, 22:59:09 »

nem találom, mi a pontos hibajelenség és hogy keletkezett..

nem indul be? vagy csak 2 henger indul el?..
De elindul a motor rendesen, helyzet az, hogy jár a motor, miközben jár, az egyes, kettes oldali hengereknél sziszegést hallani folyamatosan és érezni hogy kifúj a levegő (de nem csöpög benzin, kompressziót mértünk szóval még az sem lehet hogy nincs összehúzva rendesen a blokk), alapjáratot többször is állítottunk és mégsincsen, ha kicsiket nem húzom a gázt akkor megáll magától.
Több perc járatás után a motor bal felén teljesen felmelegedett forróra minden, kipufogó, hőcserélő..
Másik oldalon viszont érezhető hogy sokkal langyosabb minden, és közben hát sziszeg a motor. Azon gondolkodtunk, hogy esetleg akkor eltömődhetett valami és emiatt nem járnak rendesen a hengerek (1,2).
Így meg próbálom kímélni, nem járatni a motort és inkább rájönni arra hogy mi lehet a probléma. Ehhez kértem a segítségeteket
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42423 Dátum: 2010 Január 01, 22:55:42 »

hát, szerintem ha a módosítás előtt működött, utána meg nem, akkor valószínűtlen, hogy közben használat nélkül valami tönkrement, vagy eltömődött a kipuff.
igen ezért furcsa nekem is a helyzet, mert régen még felújítás előtt rendesen járt, ilyen jellegű problémák nem voltak Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42422 Dátum: 2010 Január 01, 22:50:25 »

Köszönöm a javaslatot. Holnap kicserélem a gyertyákat és megnézzük hogy akkor mit reagál rá.
Lehetséges az, hogy a rotor a fedél alatt csak a 3-as,4-es henger gyertyáit tudja begyújtani, és a másik kettőt meg nem?^o)
nem találom, mi a pontos hibajelenség és hogy keletkezett..

nem indul be? vagy csak 2 henger indul el?..
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42421 Dátum: 2010 Január 01, 22:48:52 »

a rotort mérd meg
mivel neked nincs a rövidből (alacsony) és a hosszabból(magas) egy-egy db-od
írd be ide a méretet (ha jól emléxem kétféle van ,szopott it már ezzel más is )
majd valaki megméri akinek mindkét féle van és megokoskodjuk mi a helyzet

addig pedig nézd meg ezt,hogy mindent kb így csináltál e
http://www.justkampers.com/videos/watch/distributor_cap

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42420 Dátum: 2010 Január 01, 22:46:03 »

Köszönöm a javaslatot. Holnap kicserélem a gyertyákat és megnézzük hogy akkor mit reagál rá.
Lehetséges az, hogy a rotor a fedél alatt csak a 3-as,4-es henger gyertyáit tudja begyújtani, és a másik kettőt meg nem?^o)
a rotort mérd meg
mivel neked nincs a rövidből (alacsony) és a hosszabból(magas) egy-egy db-od
írd be ide a méretet (ha jól emléxem kétféle van ,szopott it már ezzel más is )
majd valaki megméri akinek mindkét féle van és megokoskodjuk mi a helyzet

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42419 Dátum: 2010 Január 01, 22:45:02 »

Köszönöm a javaslatot. Holnap kicserélem a gyertyákat és megnézzük hogy akkor mit reagál rá.
Lehetséges az, hogy a rotor a fedél alatt csak a 3-as,4-es henger gyertyáit tudja begyújtani, és a másik kettőt meg nem?^o)
hát, szerintem ha a módosítás előtt működött, utána meg nem, akkor valószínűtlen, hogy közben használat nélkül valami tönkrement, vagy eltömődött a kipuff.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42418 Dátum: 2010 Január 01, 22:43:05 »

mi van akkor ha megcseréled a gyertyákat? én már szívtam török Bosch gyertyával és NGK-val egyaránt....azóta Bosch Platina-t használok
Köszönöm a javaslatot. Holnap kicserélem a gyertyákat és megnézzük hogy akkor mit reagál rá.
Lehetséges az, hogy a rotor a fedél alatt csak a 3-as,4-es henger gyertyáit tudja begyújtani, és a másik kettőt meg nem?^o)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #42417 Dátum: 2010 Január 01, 20:54:14 »

össze fogom mérni, de a rotor az maradt ugyanaz. Azért köszönöm Smiley
akkor okozhat ez is problémát, hogy nem belevaló a rotor
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #42416 Dátum: 2010 Január 01, 20:53:19 »

régi elosztófedéllel az a probléma, hogy el volt repedve, azt mikor még a régi gyertyakábeleket húztam le róla, el is tört...
mi van akkor ha megcseréled a gyertyákat? én már szívtam török Bosch gyertyával és NGK-val egyaránt....azóta Bosch Platina-t használok
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42415 Dátum: 2010 Január 01, 20:47:28 »

Mérd össze., meg a rotortot is. Lehet hogy pár milli diferencia vanik.
össze fogom mérni, de a rotor az maradt ugyanaz. Azért köszönöm Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42414 Dátum: 2010 Január 01, 20:43:26 »

régi elosztófedéllel az a probléma, hogy el volt repedve, azt mikor még a régi gyertyakábeleket húztam le róla, el is tört...
Mérd össze., meg a rotortot is. Lehet hogy pár milli diferencia vanik.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42413 Dátum: 2010 Január 01, 20:26:20 »

régi elosztófedéllel egy próba?
régi elosztófedéllel az a probléma, hogy el volt repedve, azt mikor még a régi gyertyakábeleket húztam le róla, el is tört...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42412 Dátum: 2010 Január 01, 20:01:07 »

világos. gyertyák szikráznak rendesen, a gyújtási sorrend is rendben van. Vadiúj elosztófedele van, a szívócső előmelegítőbe dugtunk csövet és át tudtuk fújni azt is Undecided
régi elosztófedéllel egy próba?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42411 Dátum: 2010 Január 01, 19:54:21 »

én nem a kipuffra gyanakodnék, hogy az eltömödőjön véletlen, az szinte kizárt. gyertyák szikráznak? sorrend ok?
világos. gyertyák szikráznak rendesen, a gyújtási sorrend is rendben van. Vadiúj elosztófedele van, a szívócső előmelegítőbe dugtunk csövet és át tudtuk fújni azt is Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42410 Dátum: 2010 Január 01, 19:37:55 »

vagy a szívócső előmelegítő cső. De akkor globál szar lenne, és ha kicsit melegül a motor azért működne ám. Elosztófedél? GYujtássorrend?
ha az előmelegítés hiányától nem indulna be egy henger, akkor hidegen sosem tudnád külső fűtőtest nélkül elindítani a kocsit  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42409 Dátum: 2010 Január 01, 19:32:56 »

én nem a kipuffra gyanakodnék, hogy az eltömödőjön véletlen, az szinte kizárt. gyertyák szikráznak? sorrend ok?
vagy a szívócső előmelegítő cső. De akkor globál szar lenne, és ha kicsit melegül a motor azért működne ám. Elosztófedél? GYujtássorrend?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42408 Dátum: 2010 Január 01, 19:30:59 »

Sziasztok!

Üdvw
Bendzsi
én nem a kipuffra gyanakodnék, hogy az eltömödőjön véletlen, az szinte kizárt. gyertyák szikráznak? sorrend ok?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42407 Dátum: 2010 Január 01, 19:19:33 »

Sziasztok!
Ismét a segítségetekre lenne szükségem Embarrassed Undecided

Azt szeretném megkérdezni, hogy egy magyarázatot vagy egy metszeti ábrát láthatnék-e ezekkel kapcsolatban:
 - a kipufogógáz áramlása a hengerfejektől a furulyákig
 - a szívótorok melegítés bekötéséről, a kipufogó dobban vezető csőről

Esetleg olyan elérhetőséget (külföldi honlap is jó) ahol a kipufogó dob egy metszetben látható (ne kelljen a dobomat szétvágni).
Ugyanis az a tapasztalat, hogy a jobb oldali hengerek nem dolgoznak, szívócső előmelegítő hideg. Eltömődésre gyanakszom... (üzemanyagot kapnak a hengerek,gyújtás be van állítva, gyertyák újak)

Köszönöm segítségetek! Smiley

Üdvw
Bendzsi
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42406 Dátum: 2010 Január 01, 19:06:52 »

ezek szerint dinamós a kocsi
(a képen a feszültség szabályzó van, ha nem értesz hozzá ne piszkáld)
vagy külső szabályzós generátor,de full mindegy. Távgyógyítás az ATV-n van. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 01, 19:11:25 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #42405 Dátum: 2010 Január 01, 18:57:49 »

Nem tudom milyen lehet Embarrassed  feliratot se találtam rajta.

ezek szerint dinamós a kocsi
(a képen a feszültség szabályzó van, ha nem értesz hozzá ne piszkáld)
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #42404 Dátum: 2010 Január 01, 18:38:43 »

mázlista....minden szaki családtag Smiley
igazad van csak a festőnek fizettem:)  Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42403 Dátum: 2010 Január 01, 18:30:38 »

Nem tudom milyen lehet Embarrassed  feliratot se találtam rajta.

Ez fesszab és nem generátor.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #42402 Dátum: 2010 Január 01, 18:11:15 »

pl multiméterrel. De ha nem alszik ki a lámpa akkor biztos nincs töltésed, csak gerjesztés van...
Egyáltalán milyen generátorod van?
Nem tudom milyen lehet Embarrassed  feliratot se találtam rajta.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #42401 Dátum: 2009 December 31, 22:55:13 »

ha nem találsz jó villamos szerelőt ,?Akkor én tudok 1 nagyon jót , barátnőm bátya , második bogarat kábelezte át.
azon kívül rengeteg referenciája van( munkagépek ,show autók, autók, stb...)!!nem drága Wink ez csak 1 ötlet ha nem oldódna meg Undecided
mázlista....minden szaki családtag Smiley
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #42400 Dátum: 2009 December 31, 22:23:08 »

Szerintem töltsd fel azt az akksit és kanyarodj el egy villanyszerelő (ezde hülyeség nem is villanyt szerel a csávó hanem drótokat amik a villanyt vezetik, de az a villany sem villany hanem....., na mindegy) felé, mert ilyen szikráztatással nem fogod megjavítani. Ígérj neki kicsit több pénzt csakhogy megmutassa mi miért van a kocsiban és, hogy az anyjába nem szikrázik miközben tele van feszültséggel.
Smiley

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #42399 Dátum: 2009 December 31, 22:14:20 »

Köszi a válaszokat!
Az ékszíj a motornál elég feszes. Akkor a generátort meg a feszültségszabályozót szedjem szét? Mert ahogy odanyultam csavarhúzóval szikrázott egyet. Lehet nem ártana lekapcsolni az aksit? 
Szerintem töltsd fel azt az akksit és kanyarodj el egy villanyszerelő (ezde hülyeség nem is villanyt szerel a csávó hanem drótokat amik a villanyt vezetik, de az a villany sem villany hanem....., na mindegy) felé, mert ilyen szikráztatással nem fogod megjavítani. Ígérj neki kicsit több pénzt csakhogy megmutassa mi miért van a kocsiban és, hogy az anyjába nem szikrázik miközben tele van feszültséggel.
Oldalak: 1 ... 950 951 952 953 954 [955] 956 957 958 959 960 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.527 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.