www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 16:08:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 947 948 949 950 951 [952] 953 954 955 956 957 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14908514 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42571 Dátum: 2010 Január 06, 14:13:19 »

ezt a szivatót nem értem igazán, de akkor megpróbálom. azt mondjátok túl sokat kap az elején? 
most másik gyertya van a bal oldali hengerekben mint legutóbb, nem hiszem hogy rossz lenne, de kitudja..

olajcsere és szelepállítás két hete volt (alig kellett utánállítani)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #42570 Dátum: 2010 Január 06, 13:47:28 »

már megint beparkoltam a kertből a garázsba szerelni és mikor jöttem ki, megint csak két vagy három henger jár, és azok be sem indulnak, hiába megyek vele. akkor van ez, ha csak arra a 2-3 percre indítom be a kocsit míg beállok és nem megyek ki vele az utcára. pedig megvártam hogy járjon mind a 4 henger

ha kiszedem a gertyákat és visszateszem, biztos vagyok benne hogy megint nem lesz semmi baja. a kérdés csak az, hogy ez mi a fenétől van  Huh

A szívató hamarabb bekapcsol, mint ahogyan a motor hűl. Emellett picit gyengébbek lehetnek azok a hengerek. szerintem is állítsad vissza a szívatót kicsit.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42569 Dátum: 2010 Január 06, 13:11:01 »

már megint beparkoltam a kertből a garázsba szerelni és mikor jöttem ki, megint csak két vagy három henger jár, és azok be sem indulnak, hiába megyek vele. akkor van ez, ha csak arra a 2-3 percre indítom be a kocsit míg beállok és nem megyek ki vele az utcára. pedig megvártam hogy járjon mind a 4 henger

ha kiszedem a gertyákat és visszateszem, biztos vagyok benne hogy megint nem lesz semmi baja. a kérdés csak az, hogy ez mi a fenétől van  Huh

valami karburálási vagy elektromos baja lesz, szerintem. (ezzel azt hiszem elég jól lefedtem a lehetőségeket :-)))
úgyis van veled némi szerelnivalóm tavasz előtt, akkor megokosítjuk.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42568 Dátum: 2010 Január 06, 12:55:13 »

-nézzetek már neki egy kompresziót.
-szelephézag.
Hat ennek a kettonek nem tudom mi koze lehetne hozza ...  Huh


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #42567 Dátum: 2010 Január 06, 12:38:23 »

már megint beparkoltam a kertből a garázsba szerelni és mikor jöttem ki, megint csak két vagy három henger jár, és azok be sem indulnak, hiába megyek vele. akkor van ez, ha csak arra a 2-3 percre indítom be a kocsit míg beállok és nem megyek ki vele az utcára. pedig megvártam hogy járjon mind a 4 henger

ha kiszedem a gertyákat és visszateszem, biztos vagyok benne hogy megint nem lesz semmi baja. a kérdés csak az, hogy ez mi a fenétől van  Huh
-nézzetek már neki egy kompresziót.
-szelephézag.
-új gyerta, és szívatót kösd ki.
-és pl abba a hengerbe meglehet próbálni egy alacsonyabb hőértékű gyertyát berakni.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42566 Dátum: 2010 Január 06, 12:31:42 »

már megint beparkoltam a kertből a garázsba szerelni és mikor jöttem ki, megint csak két vagy három henger jár, és azok be sem indulnak, hiába megyek vele. akkor van ez, ha csak arra a 2-3 percre indítom be a kocsit míg beállok és nem megyek ki vele az utcára. pedig megvártam hogy járjon mind a 4 henger

ha kiszedem a gertyákat és visszateszem, biztos vagyok benne hogy megint nem lesz semmi baja. a kérdés csak az, hogy ez mi a fenétől van  Huh
Nem lehet hogy túlságosan rá van állítva a szivató, és a pár perc alatt beköpköfi a gyertyákat?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42565 Dátum: 2010 Január 06, 11:56:04 »

már megint beparkoltam a kertből a garázsba szerelni és mikor jöttem ki, megint csak két vagy három henger jár, és azok be sem indulnak, hiába megyek vele. akkor van ez, ha csak arra a 2-3 percre indítom be a kocsit míg beállok és nem megyek ki vele az utcára. pedig megvártam hogy járjon mind a 4 henger

ha kiszedem a gertyákat és visszateszem, biztos vagyok benne hogy megint nem lesz semmi baja. a kérdés csak az, hogy ez mi a fenétől van  Huh
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #42564 Dátum: 2010 Január 05, 20:41:44 »

Remélem iszonyat durván összeolajozott nadrágban. Evil
Grin

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #42563 Dátum: 2010 Január 05, 20:38:01 »


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42562 Dátum: 2010 Január 05, 20:20:53 »

 
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42561 Dátum: 2010 Január 05, 20:15:02 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42560 Dátum: 2010 Január 05, 20:12:02 »

szia

a nyomás biztos függ a gumimérettől is, 2 bar körül jó lesz. elöl akár kicsit kevesebb is lehet
Ezt te megint besz.ptad Cheesy


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #42559 Dátum: 2010 Január 05, 20:04:00 »


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42558 Dátum: 2010 Január 05, 19:58:42 »

Sziasztok!
Az 1300-as bogárba hány liter motor olaj kell? Valamint mennyi az ideális olajnyomás barban, vagy psiben?  Köszi.
szia

a nyomás biztos függ a gumimérettől is, 2 bar körül jó lesz. elöl akár kicsit kevesebb is lehet
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42557 Dátum: 2010 Január 05, 19:57:46 »

Az 1300-as bogárba hány liter motor olaj kell?
2.5 liter motorolaj kell bele.
Hutovizet nem szoktam rakni bele! ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Herczi
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #42556 Dátum: 2010 Január 05, 19:56:14 »

Sziasztok!
Az 1300-as bogárba hány liter motor olaj kell? Valamint mennyi az ideális olajnyomás barban, vagy psiben?  Köszi.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #42555 Dátum: 2010 Január 05, 19:53:37 »

Igen,az már megtörtént!! Én kipróbáltam!! Wink Nagyon kényelmes!! Smiley
Remélem iszonyat durván összeolajozott nadrágban. Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #42554 Dátum: 2010 Január 05, 19:51:56 »

Gondolom rá ül valaki  Cool

Igen,az már megtörtént!! Én kipróbáltam!! Wink Nagyon kényelmes!! Smiley

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #42553 Dátum: 2010 Január 05, 19:40:28 »

WD40and the tengely.Pedál pikál és örül. Roll Eyes

Na ezt a WD40-t megpróbálom első körben :-)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #42552 Dátum: 2010 Január 05, 18:45:47 »

"Apró" hibát vettem ma észre a bogáron: a fékpedál benyomva bentmarad... tehát nem beesik, szépen ellenállása van amikor benyomom, de nem jön vissza. Lábfej tetejével felhúzva, szépen fentmarad, következő fékezésnél megint lentmarad... valami ötlet  Undecided
WD40and the tengely.Pedál pikál és örül. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #42551 Dátum: 2010 Január 05, 18:43:32 »

"Apró" hibát vettem ma észre a bogáron: a fékpedál benyomva bentmarad... tehát nem beesik, szépen ellenállása van amikor benyomom, de nem jön vissza. Lábfej tetejével felhúzva, szépen fentmarad, következő fékezésnél megint lentmarad... valami ötlet  Undecided
Pedálsor berozsdult. Többet kéne használni.  Cheesy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42550 Dátum: 2010 Január 05, 18:21:48 »

"Apró" hibát vettem ma észre a bogáron: a fékpedál benyomva bentmarad... tehát nem beesik, szépen ellenállása van amikor benyomom, de nem jön vissza. Lábfej tetejével felhúzva, szépen fentmarad, következő fékezésnél megint lentmarad... valami ötlet  Undecided
Eltört a rugó? Főfékhenger szorul?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #42549 Dátum: 2010 Január 05, 18:20:07 »

"Apró" hibát vettem ma észre a bogáron: a fékpedál benyomva bentmarad... tehát nem beesik, szépen ellenállása van amikor benyomom, de nem jön vissza. Lábfej tetejével felhúzva, szépen fentmarad, következő fékezésnél megint lentmarad... valami ötlet  Undecided
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42548 Dátum: 2010 Január 05, 18:01:46 »

Rendesen lefelé áll, de úgy látszik a milliméterek ennyit számítanak. 
A réginél éppen hogy érintette az újnál viszont kicsit lenyomja.
Az mennyire gányolás ha abból a mozgó szerkezetből lecsiszolok a rádiót meg sajtolom?  
én is köszörültem ki a mechanikából pár mm-t., meg ki is merevítettem a hátulját a csomagtartóban.
Amikor tavaly felnyomták a kocsim azért nem tudták elvinni a magnót Grin, de a műszerfalam csúnyán összeb...ták. Így csak az előlapot vitték el.
Gondolták, ha ők se tudják használni, hát nekem se legyen jó.


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42547 Dátum: 2010 Január 05, 17:56:52 »

Rendesen lefelé áll, de úgy látszik a milliméterek ennyit számítanak. 
A réginél éppen hogy érintette az újnál viszont kicsit lenyomja.
Az mennyire gányolás ha abból a mozgó szerkezetből lecsiszolok a rádiót meg sajtolom?  
esetleg probald meg a radio veget lefele huzni es rogziteni, pl az emlitett hiltiszalaggal. nalam is ugy van, mert a muszerfalnal levo laprugok nalam le vannak torve
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #42546 Dátum: 2010 Január 05, 17:33:59 »

ha megegyezik, akkor ez hogy lehet? az új rádió felfelé áll ferdén?

Rendesen lefelé áll, de úgy látszik a milliméterek ennyit számítanak. 
A réginél éppen hogy érintette az újnál viszont kicsit lenyomja.
Az mennyire gányolás ha abból a mozgó szerkezetből lecsiszolok a rádiót meg sajtolom?  
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #42545 Dátum: 2010 Január 05, 17:21:40 »

volt, 1évig szorult néha a biztosítékot is kicsapkodta , aztán egy csík kikopott a rádió burkolatából és azóta minden OK. Roll Eyes

Valld be, hogy rövidre vágtad a hiltiszalagot! ;P

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42544 Dátum: 2010 Január 05, 17:03:37 »

Beakartam szerelni az új rádiót és azt vettem észre hogy ha működtetem az ablaktörlőt a szerkezete hozzáér a rádióhoz.  Undecided   Az új és a régi rádió mérete megegyezik.
Nektek nem volt ilyen problémátok?

volt, 1évig szorult néha a biztosítékot is kicsapkodta , aztán egy csík kikopott a rádió burkolatából és azóta minden OK. Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #42543 Dátum: 2010 Január 05, 16:59:31 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42542 Dátum: 2010 Január 05, 16:58:21 »

Miért, neked a motortérbe lóg? Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #42541 Dátum: 2010 Január 05, 16:49:12 »


Miért, neked a motortérbe lóg? Wink

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #42540 Dátum: 2010 Január 05, 16:44:36 »

magasabban van a csomagtartoban.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42539 Dátum: 2010 Január 05, 16:18:46 »

Nektek nem volt ilyen problémátok?
(Meg) nem.
Idézet
Az új és a régi rádió mérete megegyezik.
Valoszinuleg az elozo radio jobban "logott", most az ujnak a hatulja magasabban van a csomagtartoban. Nem?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42538 Dátum: 2010 Január 05, 16:18:35 »

Beakartam szerelni az új rádiót és azt vettem észre hogy ha működtetem az ablaktörlőt a szerkezete hozzáér a rádióhoz.  Undecided   Az új és a régi rádió mérete megegyezik.
Nektek nem volt ilyen problémátok?

ha megegyezik, akkor ez hogy lehet? az új rádió felfelé áll ferdén?
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #42537 Dátum: 2010 Január 05, 16:16:03 »

Beakartam szerelni az új rádiót és azt vettem észre hogy ha működtetem az ablaktörlőt a szerkezete hozzáér a rádióhoz.  Undecided   Az új és a régi rádió mérete megegyezik.
Nektek nem volt ilyen problémátok?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #42536 Dátum: 2010 Január 05, 08:34:01 »

Gondolom rá ül valaki  Cool


Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #42535 Dátum: 2010 Január 04, 22:41:53 »

Mint a másik bogaramnak.
Hobbiautó,garázsban őrizgetve,közbe szép időben megjáratva.
Tehát megtartod...
Kívánok sok napfényt,portalan,és őrültektől mentes utakat Smiley
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #42534 Dátum: 2010 Január 04, 22:34:12 »

Mi lesz a sorsa ha elkészül?
Mint a másik bogaramnak.
Hobbiautó,garázsban őrizgetve,közbe szép időben megjáratva.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #42533 Dátum: 2010 Január 04, 22:19:56 »

Ez már nem eladó, csak fent maradt a hirdetés úgy két éve.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42532 Dátum: 2010 Január 04, 22:16:54 »

Gondolom rá ül valaki  Cool

a tetőkárpitra?   Grin
Oldalak: 1 ... 947 948 949 950 951 [952] 953 954 955 956 957 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.