www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 07:25:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1146 1147 1148 1149 1150 [1151] 1152 1153 1154 1155 1156 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14878172 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #34611 Dátum: 2009 Február 27, 23:07:51 »

Hosszú
Nem jössz át hétvégén?Kivennénk, áttennénk.Ha süt a napocska!
Már úgy szerelgetnék!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #34610 Dátum: 2009 Február 27, 23:05:43 »

Hosszú
Thx
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #34609 Dátum: 2009 Február 27, 23:03:04 »

(AO , ez nem tudom mit takar)
Hosszú
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #34608 Dátum: 2009 Február 27, 22:45:06 »

Azon nőttem fel!Vagyis vele! Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34607 Dátum: 2009 Február 27, 22:43:07 »

Szerintem nem hülyeség! Mert néha én is kapcsolnék még egy 5. sebességet!(1200D)
Majd az 1,6-nál kipróbálom.Csak csinálni kell.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #34606 Dátum: 2009 Február 27, 22:40:24 »

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
Szerintem nem hülyeség! Mert néha én is kapcsolnék még egy 5. sebességet!(1200D)
Majd az 1,6-nál kipróbálom.Csak csinálni kell.Bár azt hiszem ami nekem van váltóm az csak félhosszú.(AO , ez nem tudom mit takar)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 27, 22:43:32 írta sparkafer »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #34605 Dátum: 2009 Február 27, 21:42:03 »

65-ösnél magasabb viszont ritka..legalábbis amikor még kérdezgettem

azt hittem peresebb a gumid. a 185/65 helyett ha 165/80-as lenne a gumid, csak 3,7%-al lenne "hosszabb a váltó" az meg tényleg nem sok
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #34604 Dátum: 2009 Február 27, 21:37:21 »

te_o-nak volt, mentem vele. Szerintem nem volt rossz. Kérdezd meg őt.

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #34603 Dátum: 2009 Február 27, 21:32:16 »

egyszerűbb ha hátra magasabb oldalfalú gumit teszel. azzal minden sebességfokozat hosszabbá válik  Wink
65-ösnél magasabb viszont ritka..legalábbis amikor még kérdezgettem
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #34602 Dátum: 2009 Február 27, 21:01:25 »

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
egyszerűbb ha hátra magasabb oldalfalú gumit teszel. azzal minden sebességfokozat hosszabbá válik  Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34601 Dátum: 2009 Február 27, 20:59:23 »

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
Háát nem tuttó hogy megéri. Esetleg egy félhosszút. A hosszúval szerintem nem mennél túl sokra egy d-s atomerőművel.
megaztán melyik hosszúra gondoltál?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34600 Dátum: 2009 Február 27, 20:56:44 »

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
Nem értek hozzá, de az előzés nem főne meg?

Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #34599 Dátum: 2009 Február 27, 20:48:47 »

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34598 Dátum: 2009 Február 27, 20:31:08 »

Lemaradt egy vezeték

Szivató?  Mágnesszelep?
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/bug-69+71.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 27, 20:37:18 írta Zoli »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #34597 Dátum: 2009 Február 27, 20:26:26 »

Lemaradt egy vezeték

igen, az biztos a rendszámnak lesz

azt hogy a fesszabnál mit kell mivel összekötni, serintem nem tudjuk megmondani. ki kell sajnos mérni. pl egy hosszú lengővezetékkel, aminek csipesz van a végén, és pl egy ohm mérővel
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34596 Dátum: 2009 Február 27, 20:23:00 »

Lemaradt egy vezeték


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34595 Dátum: 2009 Február 27, 19:34:56 »

Ilyen az én kábelkötegem a motortérben.írjatok véleményt.
A piros lesz a töltés, a barna a test, a zöld az kizárt dolog mert nem tudom de sztem az ne nem kell a belső fesszaboshoz, bár nem vagyok elektromosember. A gyujtáselosztóra írt vezeték meg a trafóra megy nem az elosztóra oda a mexakító vezeték megy a trafóról.
A sok feketze vezeték meg a hátsó lámpákba megy, és nekem is mind fekete, ki kell méregetni melyik-melyik.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34594 Dátum: 2009 Február 27, 19:25:13 »

Ilyen az én kábelkötegem a motortérben.írjatok véleményt.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #34593 Dátum: 2009 Február 27, 18:25:24 »

A generátort ne kösd be a próbához felesleges, csak tönkre mehet. Az ülés alatt egy csomó toldás és elágazás van, ha nincs rajzod, nehéz ügy lehet. Az ilyen különböző helyekről összeszedett rendszerben mindent végig kell nézned a rajz alapján, különben sosem lesz jó. A motor indításához mindez nem kell, oda "repülő" kábelekkel is vihetsz 12 V-ot ahová kell. (Gyújtás bemenet, onnan a mágnesszelep és a karbi fűtőszála. Ne felejtsd el a megszakítóról a kábelt a trafó másik érintkezőjére) Kell még az önindítóra két szál, ahogy korábban leírták, és már forog is a motor Smiley

Viszont még annyit írjon meg valaki,hogy honnan is tudom biztosan,hogy a generátorom belső fesszabályzós,illetőleg mit csinálja a sarokban,ahol fesszabályzónak kellene lennie,de nem lesz,és a helye (kialakítása) ott van.Mit mivel kapcsoljak össze.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34592 Dátum: 2009 Február 27, 18:16:47 »

Nos. Nekem 3db vezeték megy a dinamóra, egy megy a karbura ami el van osztva (barna) meg a trafóra megy 2 ugye meg 1zöld az olajgombára.
Ezzel most sokat segítettél ;)nekem csak 2 fog a generátorra,mert csak annyi érintkező van.Karbit nem bántottam,az jó,a zöld az stimmel,a trafóra talán megy kettő.Majd megnézem,mert egy el van vágva a közelébe,mármint a vége.Szerintem az onnan hiányos



Viszont még annyit írjon meg valaki,hogy honnan is tudom biztosan,hogy a generátorom belső fesszabályzós,illetőleg mit csinálja a sarokban,ahol fesszabályzónak kellene lennie,de nem lesz,és a helye (kialakítása) ott van.Mit mivel kapcsoljak össze.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34591 Dátum: 2009 Február 27, 18:07:09 »

De nekem generátoros.Az elöbbiekhez mit szólsz olvastad?

Nos. Nekem 3db vezeték megy a dinamóra, egy megy a karbura ami el van osztva (barna) meg a trafóra megy 2 ugye meg 1zöld az olajgombára.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
PéZsé
« Hozzászólás #34590 Dátum: 2009 Február 27, 18:00:21 »

Ha beépített fesszabos a generátor akkor nem szvsz. Bár az enyém is 69-es ülésallatt lévó fesszabos, dinamós.

A vastag piros vezeték(a töltőkábel)mindenképpen megy a generátor 5mm-s vastag csavarjára.

Ha a gen. beépitett fesszabos akkor a töltéslámpa egyik oldala +15ös(gyujtás) a másikat pedig rásaruzod a generátorra(ez a gerjesztés).
A külsös nincs "előttem" de az sem bonyolult ha errejársz akár meg is csinálom.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #34589 Dátum: 2009 Február 27, 17:53:51 »

Na akkor most segíts.69-es papírok.Nekem a másik kaszni ami isten tudja hányas volt talán 74-75 kókány.Az helyett vettem egy 70-es kasznit,ami már készen van.Annak a kábelja lett felújítva,részben kicserélve.Az is kész(mármint a kábel.) Smiley

Ezek szerint dinamós kötegem van,és generátoros motorom.Na akkor mi van?akkor mi kell bal hátra az ülés alá?Vagy nem is kellene oda toldás?vagy csatlakozó?
én nem merem mondani hogy mit köss össze mivel, de meg kell nézni egy belső fesszabos generátoros kapcsolási rajzot és az alapján csinálni az autódat. lehet hogy lesz felesleges kábeled is behúzva (és reméljük nem fordítva hogy még több kéne)
a váci bogarasoknál biztosan van ilyen rajz.
(talán ez a kettő? bár ez motortérben lévő fesszabos. nem tudom hogy a belsős mennyiben tér el
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/1300_and_1302_USA_from_August_1971-1.jpg
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/1300_and_1302_USA_from_August_1971-2.jpg)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34588 Dátum: 2009 Február 27, 17:31:09 »

Önindító:  Akkor a 6-os piros megy az akksitól,azt már rácsavaroztam a helyére.A másik piros(mert nekem az van,) az rádugós,megy a késél érintkezőre.Igaz? Az oké,hogy a gyújtáskapcsolótól,de nekem mi volt bal hátul az ülésem alatt.Mert ott van egy csomópont,onnan jött az önindítóra a vékonyabbik piros Huh

Generátor:Azon két érintkező van,Egy csavaros(gondolom a kötegből a piros megy)
              meg egy rádugós,(arra melyik megy?mert nekem lehet dinamós lett a vége,mert három vezeték van barna zöld.Mindkettő vékony)

Karbiramegy két vezeték,de azt nem bántottam,mert semmi köze nem volt a kábelköteghez.Oda 1 vezeték megy a trafóról mágnesszelepre és a  szivató bimetálra ,ami kétfelé ágazik a karbin.


erre gondoltam Huh

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34587 Dátum: 2009 Február 27, 17:30:19 »

Ha beépített fesszabos a generátor akkor nem szvsz. Bár az enyém is 69-es ülésallatt lévó fesszabos, dinamós.
De nekem generátoros.Az elöbbiekhez mit szólsz olvastad?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34586 Dátum: 2009 Február 27, 17:28:16 »

Na akkor most segíts.69-es papírok.Nekem a másik kaszni ami isten tudja hányas volt talán 74-75 kókány.Az helyett vettem egy 70-es kasznit,ami már készen van.Annak a kábelja lett felújítva,részben kicserélve.Az is kész(mármint a kábel.) Smiley

Ezek szerint dinamós kötegem van,és generátoros motorom.Na akkor mi van?akkor mi kell bal hátra az ülés alá?Vagy nem is kellene oda toldás?vagy csatlakozó?
Ha beépített fesszabos a generátor akkor nem szvsz. Bár az enyém is 69-es ülésallatt lévó fesszabos, dinamós.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34585 Dátum: 2009 Február 27, 17:27:04 »

dinamós autóban ott a fesszabályzó helye. lehet neked is az volt korábban
Na akkor most segíts.69-es papírok.Nekem a másik kaszni ami isten tudja hányas volt talán 74-75 kókány.Az helyett vettem egy 70-es kasznit,ami már készen van.Annak a kábelja lett felújítva,részben kicserélve.Az is kész(mármint a kábel.) Smiley

Ezek szerint dinamós kötegem van,és generátoros motorom.Na akkor mi van?akkor mi kell bal hátra az ülés alá?Vagy nem is kellene oda toldás?vagy csatlakozó?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #34584 Dátum: 2009 Február 27, 17:15:55 »

de nekem mi volt bal hátul az ülésem alatt.Mert ott van egy csomópont,onnan jött az önindítóra a vékonyabbik piros Huh


dinamós autóban ott a fesszabályzó helye. lehet neked is az volt korábban
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34583 Dátum: 2009 Február 27, 17:10:30 »

Az önindító a váltón van. Oda egy vastag piros megy az akksitól, meg egy vékonyabb piros (vagy fekete) a gyújtáskapcsolótól.
Ha a generátor beépített feszszabos, akkor arra csak 2 vezeték megy.
Karbira (mágnesszelep és szivató) egy kábel megy, amiben akkor van delej, ha gyújtás van. Ezt érdemes a gyújtótrafóról hozni, ahova szintén ilyen kábel megy.
Amúgy ha csak indítani akarsz, elég bekötni a gyújtást és a mágnesszelepet, a többit ráérsz utána.
Jó rajzok a váci Bogarasok honlapján.


Önindító:  Akkor a 6-os piros megy az akksitól,azt már rácsavaroztam a helyére.A másik piros(mert nekem az van,) az rádugós,megy a késél érintkezőre.Igaz? Az oké,hogy a gyújtáskapcsolótól,de nekem mi volt bal hátul az ülésem alatt.Mert ott van egy csomópont,onnan jött az önindítóra a vékonyabbik piros Huh

Generátor:Azon két érintkező van,Egy csavaros(gondolom a kötegből a piros megy)
              meg egy rádugós,(arra melyik megy?mert nekem lehet dinamós lett a vége,mert három vezeték van barna zöld.Mindkettő vékony)

Karbiramegy két vezeték,de azt nem bántottam,mert semmi köze nem volt a kábelköteghez.Oda 1 vezeték megy a trafóról mágnesszelepre és a  szivató bimetálra ,ami kétfelé ágazik a karbin.


Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34582 Dátum: 2009 Február 27, 16:56:20 »

Nagyon köszi Smiley.
A kábelok újak,de csak a főköteg még egyenlőre.Azzal már be tudom indítani .Ideiglenesen benn van a helyén,hogy be tudjam néha indítani,mert hátha elunja magát.Meg hát már hallani szeretném a hangját Grin

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #34581 Dátum: 2009 Február 27, 16:23:51 »

Az önindító a váltón van. Oda egy vastag piros megy az akksitól, meg egy vékonyabb piros (vagy fekete) a gyújtáskapcsolótól.
Ha a generátor beépített feszszabos, akkor arra csak 2 vezeték megy.
Karbira (mágnesszelep és szivató) egy kábel megy, amiben akkor van delej, ha gyújtás van. Ezt érdemes a gyújtótrafóról hozni, ahova szintén ilyen kábel megy.
Amúgy ha csak indítani akarsz, elég bekötni a gyújtást és a mágnesszelepet, a többit ráérsz utána.
Jó rajzok a váci Bogarasok honlapján.

Valaki megírná nekem,hogy a motort eltudjam indítani,persze a helyén ,mert beletettem az új kábelköteget,és nem igazán tudom mit hova kössek.Ha valaki nagyon ráér,és pontosan lrírná,megköszönném neki.A motoron nem bántottam semmit,vezetéken sem,tehát a karbira gondolok.Nekem az
 -Akksi,fesszab,öninditó,generátor,Gy trafó összekötések,annaksorrendje,valamint a tast érdekelne.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34580 Dátum: 2009 Február 27, 16:11:03 »

Valaki megírná nekem,hogy a motort eltudjam indítani,persze a helyén ,mert beletettem az új kábelköteget,és nem igazán tudom mit hova kössek.Ha valaki nagyon ráér,és pontosan lrírná,megköszönném neki.A motoron nem bántottam semmit,vezetéken sem,tehát a karbira gondolok.Nekem az
 -Akksi,fesszab,öninditó,generátor,Gy trafó összekötések,annaksorrendje,valamint a tast érdekelne.

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #34579 Dátum: 2009 Február 27, 14:05:21 »

tört valami?

A kedvem és a bizodalmam a fényezőkben.

 Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34578 Dátum: 2009 Február 26, 23:22:16 »

1órás vakarózás után 10 perc alatt levágtam  a rohadást aszittem nehezebb lesz ez a rész a motortérben levő kis biz-basz miatt

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34577 Dátum: 2009 Február 26, 23:13:38 »

Vili!
Mennyi egy elem nála?
Mondjuk nem metálra.

metált bírod?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #34576 Dátum: 2009 Február 26, 19:47:23 »

A Karesz.
Vili!
Mennyi egy elem nála?
Mondjuk nem metálra.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34575 Dátum: 2009 Február 25, 20:42:52 »

már viszi a postagalamb , a töki-ért még számolunk 
köszi töki  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #34574 Dátum: 2009 Február 25, 20:36:27 »

akkor tedd meg please  Wink
már viszi a postagalamb , a töki-ért még számolunk 
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34573 Dátum: 2009 Február 25, 20:10:25 »

esetleg én (is) megmondhatom a számát  Roll Eyes
akkor tedd meg töki please  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #34572 Dátum: 2009 Február 25, 20:10:01 »

Nagyobb kaszni elemeket hol érdemes homokfújatni?

 Evil

tört valami?
Oldalak: 1 ... 1146 1147 1148 1149 1150 [1151] 1152 1153 1154 1155 1156 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.249 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.