www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 22:43:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1174 1175 1176 1177 1178 [1179] 1180 1181 1182 1183 1184 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14891730 alkalommal)
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #33491 Dátum: 2009 Január 06, 21:32:55 »

Ja és a kézifék a 944-esnél a tárcsa közepében van.Tehát ha nincs alaplapod akkor nincs kéziféked

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #33490 Dátum: 2009 Január 06, 21:31:52 »

tuti hogy felmegy
raktam már fel


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #33489 Dátum: 2009 Január 06, 21:27:54 »

ez biztos? csak egyféle dobot árulnak. vagy nem?


tuti hogy felmegy
raktam már fel

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33488 Dátum: 2009 Január 06, 20:18:10 »

Olajoshoz??? A száraz féltengelyesnél ok hogy passzol, de az olajosnak más a bordázata.
egyforma!
régi 44es kisbetétes cup felmegy no faragás!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33487 Dátum: 2009 Január 06, 20:15:34 »

ez biztos? csak egyféle dobot árulnak. vagy nem?


..., de az olajosnak más a bordázata.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33486 Dátum: 2009 Január 06, 19:47:47 »

a féltengely is passzol bele.Csak kell a csapágy elé egy kb1,4 mm vastag távtartó gyűrű.(pontosan nem tudam de majd megnézem)

Olajoshoz??? A száraz féltengelyesnél ok hogy passzol, de az olajosnak más a bordázata.


                             GNX-967
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33485 Dátum: 2009 Január 06, 18:25:36 »

SZMB--> SZájbabaszott Mocskos Baszakodás!!  XO
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33484 Dátum: 2009 Január 06, 18:17:12 »

szóval az alaplapon van a nyeregtartó és nem a kengőkaron?
esetleg van fotód róla?
simán fel lehet rakni a féket ha van porsche alaplapod, a féltengely is passzol bele.Csak kell a csapágy elé egy kb1,4 mm vastag távtartó gyűrű.(pontosan nem tudam de majd megnézem)Ha nincs alaplapod akkor van szivás,mert akkor tényleg muszáj nyeregtartót csinálni és lehet hogy a tengelynél is kell babrálni a tömítéssel.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #33483 Dátum: 2009 Január 06, 17:41:33 »

Azt jól sejtem, hogy a P944 hátsó fékét csak úgy tudom felszerelni az olajos hátsó futóműhöz, ha gyártok hozzá nyeregtartót? Esetleg a féltengellyel is lehet cumi?

simán fel lehet rakni a féket ha van porsche alaplapod, a féltengely is passzol bele.Csak kell a csapágy elé egy kb1,4 mm vastag távtartó gyűrű.(pontosan nem tudam de majd megnézem)Ha nincs alaplapod akkor van szivás,mert akkor tényleg muszályj nyeregtartót csinálni és lehet hogy a tengelynél is kell babrálni a tömítéssel.

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33482 Dátum: 2009 Január 06, 13:09:34 »

Azt jól sejtem, hogy a P944 hátsó fékét csak úgy tudom felszerelni az olajos hátsó futóműhöz, ha gyártok hozzá nyeregtartót? Esetleg a féltengellyel is lehet cumi?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33481 Dátum: 2009 Január 05, 21:55:59 »

köszi, de ismered őket?

nem de a hidegkútit ismerem
és azt gondolom a futóműves nem nőgyógyász kategória
szval ha szarul csinálta meg agyonverem
közel lakom ha kell megyek segíteni  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33480 Dátum: 2009 Január 05, 21:31:53 »

köszi, de ismered őket?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33479 Dátum: 2009 Január 05, 21:30:13 »

ez a legjobb

Schmidt Ferenc

2011 Budakalász, Vasút sor 107

Autójavítás
Telefonszám
(26) 343 247

Nálam már csináltattunk Maruti futómű állítást. Meg voltunk elégedve.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33478 Dátum: 2009 Január 05, 21:27:17 »

ez a legjobb

http://209.85.129.132/search?q=cache:6F24DaQ3hXcJ:www.aranyoldalak.hu/kereses.jspv%3Fwhat%3Dfut%C3%B3m%C5%B1%2520be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s%26page%3D39+fut%C3%B3m%C5%B1+be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s+budakal%C3%A1sz&hl=hu&ct=clnk&cd=1&gl=hu

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33477 Dátum: 2009 Január 05, 21:25:50 »

monnyuk nem a világvége, de azért ha tudtok közelebbit jó lenne
Autó-Óbuda Kft.
 Statisztika
Cím:
Megye: Budapest
Település: 1037 Budapest, Vörösvári út 123.


Besorolás
Kisker
Szolgáltató
Tevékenység, szolgáltatás:
Alkatrész-kereskedelem
Autómosás
Futómű-beállítás
Használt gépkocsi kereskedelme
Hatósági vizsgáztatás
Karosszériajavítás
Mazda és Kia márkaszerviz
Új és használt gépkocsi kereskedelme
Új haszonjármű kereskedelme
Zöldkártya készítése
Termékek:
Alkatrész
Bérautó
Ceed
Fényezés
Használt autó
Karosszériajavítás
Kárügyintézés
KIA
Mazda
Szerviz
Márkák:
KIA
Mazda
Tevékenységi ismertető:
Gépkocsi-értékesítés és -szerviz. Karosszériajavítás, futómű-beállítás, hatósági vizsgáztatás, környezetvédelmi vizsgálat, autómosó, autófelszerelési és ápolási cikkek értékesítése, gumiszerelés, alkatrész-értékesítés.

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33476 Dátum: 2009 Január 05, 21:24:25 »

monnyuk nem a világvége, de azért ha tudtok közelebbit jó lenne
http://209.85.129.132/search?q=cache:IF_UP3eKKvYJ:szentendre.cegtudor.hu/Alkategoria.aspx%3Falkategorianev%3Dgumis%2520m%C5%B1helyek%26alkategoriaid%3D43%26kategoriaid%3D9%26kategorianev%3DJ%C3%A1rm%C5%B1+fut%C3%B3m%C5%B1+be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s+szentendre&hl=hu&ct=clnk&cd=6&gl=hu

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33475 Dátum: 2009 Január 05, 21:23:40 »

hell, pomáz környékén  futóműbeállításra hova menjek ?
2. 1039 Bp. Szentendrei út 217.


Tel: 436 94 63

http://209.85.129.132/search?q=cache:Ah_PNgeDZN0J:www.ceginfo-magyarorszag.hu/cgi-bin/ceginfo/index.cgi%3FcegID%3D353436+fut%C3%B3m%C5%B1+be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s+szentendre&hl=hu&ct=clnk&cd=4&gl=hu

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33474 Dátum: 2009 Január 05, 20:54:51 »

hidegkúton tudnék ,bár az nem pomáz környéke annyira
monnyuk nem a világvége, de azért ha tudtok közelebbit jó lenne
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33473 Dátum: 2009 Január 05, 20:43:06 »

hell, pomáz környékén  futóműbeállításra hova menjek ?
hidegkúton tudnék ,bár az nem pomáz környéke annyira

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33472 Dátum: 2009 Január 05, 20:40:38 »

hell, pomáz környékén  futóműbeállításra hova menjek ?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33471 Dátum: 2009 Január 05, 09:55:36 »

Beru gyertyákat nézted vele? Kíváncsi lennék rá.

Csak isolátor-berut, ennek egy ékes példájáról amely a kedvenc schwalbémban szolgált (egy rövidke ideig) készítettem egy kis videót, de nem tudom feltenni.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33470 Dátum: 2009 Január 05, 09:08:31 »

Egyetértek. Van egy kis gyertyavizsgáló készülékem, amivel nyomás alatt is meg tudom nézni mit produkál egy-egy darab. A szép új Bosch (made in China) nem jobb, 8...10 Bar körül már átütöget. A Champion nagyon jó. NGK már újkorában képes tönkremenni.  ...
Beru gyertyákat nézted vele? Kíváncsi lennék rá.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33469 Dátum: 2009 Január 05, 09:07:47 »

Ja, gyertya kapcsán:
Az az ékszíj van még a motorban, amivel vettem. Continental, még nem az a bordázott fajta, 11. éve bent van, és legyűrtem vele több mint százezret. Repedezésnek még semmi nyoma, de azért a tartalék bent figyel a csomagtartóban. Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #33468 Dátum: 2009 Január 04, 17:40:41 »

Egyetértek. Van egy kis gyertyavizsgáló készülékem, amivel nyomás alatt is meg tudom nézni mit produkál egy-egy darab. A szép új Bosch (made in China) nem jobb, 8...10 Bar körül már átütöget. A Champion nagyon jó. NGK már újkorában képes tönkremenni.  ...

Ez de jó... Smiley

Egyébként szerintem az NGK made in France ugyanolyan jó, mint a másik. Merciben (pedig kényes a gyújtásra a szentem) pl. francia van, tökéletes. Mind a 6. Hamarosan veszek a bogárba is, lassan megint eléri a 20e -t a Beru benne. (Viszont létezik hamis NGK, láttam már élőben is, hivatalos boltban árulták, nem piacon... Első blikkre nem mondod meg, csak ha jól megtekinted).
Nekem még sosem volt olyan gondom, ahol a gyertya lett volna a ludas. Elosztó környéke, keverékképzés sokkal inkább. Szóval ha kihagy, akkor a gyertya indikátor lehet (színe, zárlat oka, stb.), de egy mai, normális technológiával készülő termék, ami tízezerszámra jön a soron, rendes minőségbiztosítással, nem TUD eltérni olyan nagyon, hogy hibásat fogjál ki. (a hamis, az más). A bogár meg igazán olyan igénytelen, hogy belógatsz egy drótot, akkor is megy szar karbival, gyújtással (nézz szét az uccán...Wink )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33467 Dátum: 2009 Január 03, 21:03:15 »

a 23 bart hogyan viselte a hajtókar és a főtengelycsapágyak?
nem lehet, hogy azok rohadtak meg és nem a gyertya?
Bírták, mivel nem volt járóképes. Ugyanis max üzem idő ~5perc/gyertya.
Kapott egy gyári hengert+dugót és azóta is megy. Viszont sokáig nem ment volna mert szétszedéskor láttam hogy csapszeg alatt már megindult a repedés.


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33466 Dátum: 2009 Január 03, 13:33:11 »

Tudom, amire az van írva hogy FRANCE. Volt pl egy érdekes kis Simson nálam aminek a hengerén neki álltak kísérletezni -5 mm és valami más dugattyúval. Eredmény 23baros sűrítési végnyomás. Gyertyák közül mindegyik kifeküdt az első 2 percben, az izolátor úgy fél perc alatt, a japán NGK R 6 percig bírta. Nem hiába ilyen volt benn amikor a haverom vette. Undecided

a 23 bart hogyan viselte a hajtókar és a főtengelycsapágyak?
nem lehet, hogy azok rohadtak meg és nem a gyertya?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33465 Dátum: 2009 Január 03, 12:21:54 »

Én a Brisket (Pal) is megemlíteném, mi azt használunk, nem rosszabb szerintem, mint a "drágábbak". Ha valami gebasz van a mocival, akkor ugyanúgy beköpi, legyen az NGK vagy Bosch vagy Brisk. Tapasztalat. Ha meg rendben van nagyvonalakban az erőmű, akkor a Brisk is tökéletes. Ez is tapasztalat. Jelenlegi... Tongue koppkopp
én általánosságban írtam a hétköznapokban, mint a végére írtam is. És természetesen ha lyukas a dugattyú tető akkor tehetek bele akármit.  Tongue
És ha ilyen 3 hengeresedés van főleg ha változó a leálló henger akkor az ember először a legkézenfekvőbb megoldásra gondol nem pedig motorgenerálra. Hozzáteszem hogy hidegben megkeményednek az öregebb/ócskább gyújtókábelek és sötétben léátszik hogy ugrálnak a szikrák mindenfele csak ahova kellene oda nem. Illetőleg megszakítós gyújtásnál alap hogy rézbetétes kábelt kell alkalmazni!! Mert a szenes nagyon legyengíti.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 03, 12:26:16 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33464 Dátum: 2009 Január 03, 12:19:51 »

És akkor milyet javasolsz?Most nem tudtam már elmenni venni Bosch-t és Brisk-et vettem bele.Olyan kopogós lett a hangja.Persze nem biztos, hogy ettől.Mi állítottuk a szelephézagot.Lehet még mindig nem tökéletes?
Szabó Miki is Brisket ajánl
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33463 Dátum: 2009 Január 03, 12:17:54 »

NGK már újkorában képes tönkremenni.  ...
Tudom, amire az van írva hogy FRANCE. Volt pl egy érdekes kis Simson nálam aminek a hengerén neki álltak kísérletezni -5 mm és valami más dugattyúval. Eredmény 23baros sűrítési végnyomás. Gyertyák közül mindegyik kifeküdt az első 2 percben, az izolátor úgy fél perc alatt, a japán NGK R 6 percig bírta. Nem hiába ilyen volt benn amikor a haverom vette. Undecided


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33462 Dátum: 2009 Január 03, 12:13:34 »

Apropó gyertya...
Nekem NGK van benne, 13000 km-rel, hiba nélkül.
Mikor kell(ettvolna) egyébként cserélni?
Én 10000-nél szoktam. Különben 20000-t nyugodtan. Az iridiumos tű hegyű gyertyák 90ezret bírnak.


                             GNX-967
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33461 Dátum: 2009 Január 03, 10:34:28 »

Apropó gyertya...
Nekem NGK van benne, 13000 km-rel, hiba nélkül.
Mikor kell(ettvolna) egyébként cserélni?

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33460 Dátum: 2009 Január 03, 09:40:30 »

És az mennyire igaz hogy ha egyszer "beköpte " a gyertyát akkor az a gyertya dobos?



Ha a nagyon sok olaj, vagy benzin okozta az elektródok közti kiszigetelést, képes átütni a porcelán testet és az megreped. Olyankor igaz.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #33459 Dátum: 2009 Január 03, 09:36:49 »

És az mennyire igaz hogy ha egyszer "beköpte " a gyertyát akkor az a gyertya dobos?


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33458 Dátum: 2009 Január 03, 08:59:36 »

Én a Brisket (Pal) is megemlíteném, mi azt használunk, nem rosszabb szerintem, mint a "drágábbak". Ha valami gebasz van a mocival, akkor ugyanúgy beköpi, legyen az NGK vagy Bosch vagy Brisk. Tapasztalat. Ha meg rendben van nagyvonalakban az erőmű, akkor a Brisk is tökéletes. Ez is tapasztalat. Jelenlegi... Tongue koppkopp

Egyetértek. Van egy kis gyertyavizsgáló készülékem, amivel nyomás alatt is meg tudom nézni mit produkál egy-egy darab. A szép új Bosch (made in China) nem jobb, 8...10 Bar körül már átütöget. A Champion nagyon jó. NGK már újkorában képes tönkremenni.  ...

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33457 Dátum: 2009 Január 03, 02:00:50 »

Nem misztifikálom túl a dolgokat, csupán pár évnyi tapasztalatból mondom:
Denso- a legjobb szín tiszta japán termék és nem gyártják máshol!! ezzel sosincs baj
NGK (japán)-szintén problémamentes
NGK kína, francia- pár km után eddig mindig cserélni kellett
Bosch- 4-es csomagból 10-ből 10 alkalommal 1 mindig megpusztult.
Magnetti egykor jó volt aztán a zsigulisok mai napig esküsznek rá.
Beru- nem volt vele gond még bár nem sokat használtam.
Champion- ha nincs túlhúzva a csereperiódus nem szokott gond lenni velük, de az ára nem tetszik.

Csak a nevesebbek közül és nem csak bogárra vonatkoztatva. Az izzító gyertyákra szintén igaz ugyan ez.

Én a Brisket (Pal) is megemlíteném, mi azt használunk, nem rosszabb szerintem, mint a "drágábbak". Ha valami gebasz van a mocival, akkor ugyanúgy beköpi, legyen az NGK vagy Bosch vagy Brisk. Tapasztalat. Ha meg rendben van nagyvonalakban az erőmű, akkor a Brisk is tökéletes. Ez is tapasztalat. Jelenlegi... Tongue koppkopp

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #33456 Dátum: 2009 Január 03, 00:44:47 »

japo NGK-ra voksolok

well
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #33455 Dátum: 2009 Január 03, 00:18:21 »

köszi
Robpanzer
« Hozzászólás #33454 Dátum: 2009 Január 03, 00:17:24 »

úgy látszik elkelt
http://www.vatera.hu/vw_bogar_karburator_116111044.html

Itt van
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #33453 Dátum: 2009 Január 02, 23:53:29 »

Én láttam, hungarocellben volt...
úgy látszik elkelt
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33452 Dátum: 2009 Január 02, 23:49:01 »

nem találom csak 30-ast
Én láttam, hungarocellben volt...

Oldalak: 1 ... 1174 1175 1176 1177 1178 [1179] 1180 1181 1182 1183 1184 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.