www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:07:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1176 1177 1178 1179 1180 [1181] 1182 1183 1184 1185 1186 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237110 alkalommal)
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33396 Dátum: 2009 Január 02, 16:03:57 »

Változó , de hátulról nézve a jobb oldali hengerek valamelyike szokott lenni .
Mindig ugyanaz a henger nem megy?Vagy változó?

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33395 Dátum: 2009 Január 02, 16:02:36 »

Help Me  Sad Ötletszerűen 3 henegeressé válik a Kicsi kocsi Sad Ha kipucolom a gyertyákat akkor 20-és 150 km megtett km időtartam között  valameddig megy mind a 4 henger . A gyujtáson már gyakorlatilag mindent kicseréltem : megszakító , kondenzátort ,gyujtótrafó , elosztófedél és rotor , gyujtókábelek és pipák , már vagy  3-4 féle  gyertyát kipróbáltam , 2 benzinszűrő is be van iktatva benzin  rendszerbe stb.. , de a jelenség továbbra is kisért Sad( Találkoztatok már ilyen jelenséggel , vagy valami tipp ?? Mert most is majdnem végig 3 hengerrel jöttem  Miskolcról Egerbe miután hozzá fagyott a kezem a gyertya kulcshoz , inkább haza szenvedtem 3 hengerrel Sad Sad
Mindig ugyanaz a henger nem megy?Vagy változó?

Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33394 Dátum: 2009 Január 02, 16:02:10 »

Holnap délelőtt kiveszem és lefotózom , de kormos szokott lenni Sad
A legfontosabbat nem írtad, a gyertya színét.
Fotó még jobb.

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33393 Dátum: 2009 Január 02, 16:00:58 »

Help Me  Sad Ötletszerűen 3 henegeressé válik a Kicsi kocsi Sad Ha kipucolom a gyertyákat akkor 20-és 150 km megtett km időtartam között  valameddig megy mind a 4 henger . A gyujtáson már gyakorlatilag mindent kicseréltem : megszakító , kondenzátort ,gyujtótrafó , elosztófedél és rotor , gyujtókábelek és pipák , már vagy  3-4 féle  gyertyát kipróbáltam , 2 benzinszűrő is be van iktatva benzin  rendszerbe stb.. , de a jelenség továbbra is kisért Sad( Találkoztatok már ilyen jelenséggel , vagy valami tipp ?? Mert most is majdnem végig 3 hengerrel jöttem  Miskolcról Egerbe miután hozzá fagyott a kezem a gyertya kulcshoz , inkább haza szenvedtem 3 hengerrel Sad Sad

A legfontosabbat nem írtad, a gyertya színét.
Fotó még jobb.
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33392 Dátum: 2009 Január 02, 15:59:34 »

Help Me  Sad Ötletszerűen 3 henegeressé válik a Kicsi kocsi Sad Ha kipucolom a gyertyákat akkor 20-és 150 km megtett km időtartam között  valameddig megy mind a 4 henger . A gyujtáson már gyakorlatilag mindent kicseréltem : megszakító , kondenzátort ,gyujtótrafó , elosztófedél és rotor , gyujtókábelek és pipák , már vagy  3-4 féle  gyertyát kipróbáltam , 2 benzinszűrő is be van iktatva benzin  rendszerbe stb.. , de a jelenség továbbra is kisért Sad( Találkoztatok már ilyen jelenséggel , vagy valami tipp ?? Mert most is majdnem végig 3 hengerrel jöttem  Miskolcról Egerbe miután hozzá fagyott a kezem a gyertya kulcshoz , inkább haza szenvedtem 3 hengerrel Sad Sad

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33391 Dátum: 2009 Január 02, 00:36:51 »

nem tudom hogy hova kellene irnom ...
Forum > Adok-veszek > Alkatreszek


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #33390 Dátum: 2009 Január 02, 00:10:04 »

hello!

nem tudom hogy hova kellene irnom de szélesített fém sárvédöt keresek 71-es bogérra. Tud valaki esetleg? Huh

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33389 Dátum: 2008 December 31, 20:55:34 »

kössz, óvatosan fogjuk csinálni

sajnálom, hogy többet nem tudtam segíteni, de tényleg nincs rá semmilyen okosság.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33388 Dátum: 2008 December 31, 17:16:21 »

Az a kattanás lehet az alapjárati mágnesszelep is. (az is kattan a gyujtásadással együtt) Tehát akármi lehet.
igen az volt a kattanás hogy a mágneskapcsoló behózott, de érintkezési problémák miatt sz önindító már nem kapott feszültséget
végül szét lett szedve mind a kettő, csiszolás, zsírozás után jött a szopattyú az összerakással, mostanra úgy tűnik minden frankó Smiley
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33387 Dátum: 2008 December 31, 14:19:30 »

óvatosan.
a rögzítőpöckök olyan buzernyák helyen vannak, hogy meg sem tudod semmivel fogni/feszíteni.
kössz, óvatosan fogjuk csinálni
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33386 Dátum: 2008 December 31, 12:51:06 »

hello, hogy kell kiszedni a kopoltyút anélkül h. eltörném ?

óvatosan.
a rögzítőpöckök olyan buzernyák helyen vannak, hogy meg sem tudod semmivel fogni/feszíteni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33385 Dátum: 2008 December 31, 12:27:53 »

ok, ezt nem tudtam.
akkor viszont először még a helyén kicsit megütögetném, hátha magához tér

magához tért már nem egyszer mikor megmozgattam a sarukat, letisztítottam, babrálgattam
de néha előmászik a probléma mint most is és meguntam
lehet most is indul azzal hogy megpiszkáltam,de ez nem fog vígasztalni ha vhol pesten emiatt kell a kocsi alá másznom hogy elinduljon

Maresz jól leírta helyettem is (beteg vok nem tok mindig itt lenni) betét volt cserélve ősszel, úgyhogy csak nincs vele gond
most megyek megpróbálom kiszedni azt a vackot Smiley
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33384 Dátum: 2008 December 31, 11:34:49 »

hello, hogy kell kiszedni a kopoltyút anélkül h. eltörném ?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33383 Dátum: 2008 December 31, 08:54:14 »

Kezdő bogaras vagyok, kuplungcserét M. szerelő csinálta, nem emlékszem ilyenre sajnos hogy perselyt cseréltünk.
A baj az hogy elfordítom a kulcsot ég a 2 piros lámpa ,de nem indul a motor, nem is köhécsel csak kattan egyet mikor fordítom a kulcsot meg mikor lefeszem a gyújtást akkor is. Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.
Régen is csinálta, hidegben előjött a probléma megint, így vettem a gépet már sajna.
Valszeg vmi érintkezési hiba az önindítóban, szét kell szedni, de előtt ki kéne venni. Holnap megnézem azt a fránya csavart.
Gondolom(de azért megkérdezem) semmi baja nem lesz ha 1 hétig 4 helyett 3 csavar tartja a motort amíg nem megyek a kocsival sehova.!?
Az a kattanás lehet az alapjárati mágnesszelep is. (az is kattan a gyujtásadással együtt) Tehát akármi lehet.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33382 Dátum: 2008 December 30, 22:49:20 »

Ma beraktam a központi zárat a riasztóhoz. Cheesy (virul a fejem, mert június óta a garázsban porosodott)
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 30, 22:50:56 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33381 Dátum: 2008 December 30, 21:45:52 »

Hát ettől még lehet rossz.
Ilyenkor megkerülöd a behúzómágnest gyakorlatilag, szóval az még lehet szar.
ok, ezt nem tudtam.
akkor viszont először még a helyén kicsit megütögetném, hátha magához tér
1303LS
« Hozzászólás #33380 Dátum: 2008 December 30, 21:40:32 »

"Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.  "

ez a lényeges mondat!
tehát az önindító jó, vagyis kontakt hiba

Hát ettől még lehet rossz.
Ilyenkor megkerülöd a behúzómágnest gyakorlatilag, szóval az még lehet szar.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33379 Dátum: 2008 December 30, 21:36:42 »

..
Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.
..
ez a lényeges mondat!
tehát az önindító jó, vagyis kontakt hiba

az pedig hogy három tartócsavarral jársz, nem okoz semmi gondot!
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #33378 Dátum: 2008 December 30, 21:31:25 »

Kontakt valahol.Akksinál.A mágnest behúzza,de a forgatáshoz kevés a szufla.A vastag kábelt ellenőrid le.Szerintem.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33377 Dátum: 2008 December 30, 20:31:52 »

Az ilyen hibáktól tud a hajam égnek állni, mikor 1000 esetből 1szer jön elő, majd elmúlik.  Cool
de inditómotor nem lett cserélve még betét már igen igy  arányosan megvan a hiba forrás! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #33376 Dátum: 2008 December 30, 20:29:47 »

neki már volt cserélve azért irom azért nem hinném hogy az!mert elöte is ez volt és2 betét nem bisztos h szar! Wink
Az ilyen hibáktól tud a hajam égnek állni, mikor 1000 esetből 1szer jön elő, majd elmúlik.  Cool
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33375 Dátum: 2008 December 30, 20:19:06 »

Nekem is kattan olyankor, de halkabban mint kéne.
neki már volt cserélve azért irom azért nem hinném hogy az!mert elöte is ez volt és2 betét nem bisztos h szar! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33374 Dátum: 2008 December 30, 20:17:48 »

Nekem is elég volt csak gyujtáskapcsoló betétet cserélnem és megszünt a jelenség .  
Ne szedd szét, gyújtáskapcsoló betétet cserélj.

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
1303LS
« Hozzászólás #33373 Dátum: 2008 December 30, 20:17:06 »

(katan irta áram hátra megy)
Nekem is kattan olyankor, de halkabban mint kéne.
1303LS
« Hozzászólás #33372 Dátum: 2008 December 30, 20:15:32 »

Ne szedd szét, gyújtáskapcsoló betétet cserélj.
nem
inditómotor gebasz  inkább!(katan irta áram hátra megy)
Lehet az betét.
Nekem ugyan ezt csinálta néha, ritkán és szintén párás időben.
2 önindítóval is, mert elsőre én is azt cseréltem.
Már a hátsó ülés alatti csatlakozást is kiiktattam, összeforrasztottam.
Már csak a betét maradt.
2 önindító nem hiszem, hogy pont ugyanúgy szar.  Undecided
 
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33371 Dátum: 2008 December 30, 19:53:05 »

Kezdő bogaras vagyok, kuplungcserét M. szerelő csinálta, nem emlékszem ilyenre sajnos hogy perselyt cseréltünk.
A baj az hogy elfordítom a kulcsot ég a 2 piros lámpa ,de nem indul a motor, nem is köhécsel csak kattan egyet mikor fordítom a kulcsot meg mikor lefeszem a gyújtást akkor is. Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.
Régen is csinálta, hidegben előjött a probléma megint, így vettem a gépet már sajna.
Valszeg vmi érintkezési hiba az önindítóban, szét kell szedni, de előtt ki kéne venni. Holnap megnézem azt a fránya csavart.
Gondolom(de azért megkérdezem) semmi baja nem lesz ha 1 hétig 4 helyett 3 csavar tartja a motort amíg nem megyek a kocsival sehova.!?
nem
inditómotor gebasz  inkább!(katan irta áram hátra megy)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33370 Dátum: 2008 December 30, 19:50:52 »

Kezdő bogaras vagyok, kuplungcserét M. szerelő csinálta, nem emlékszem ilyenre sajnos hogy perselyt cseréltünk.
A baj az hogy elfordítom a kulcsot ég a 2 piros lámpa ,de nem indul a motor, nem is köhécsel csak kattan egyet mikor fordítom a kulcsot meg mikor lefeszem a gyújtást akkor is. Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.
Régen is csinálta, hidegben előjött a probléma megint, így vettem a gépet már sajna.
Valszeg vmi érintkezési hiba az önindítóban, szét kell szedni, de előtt ki kéne venni. Holnap megnézem azt a fránya csavart.
Gondolom(de azért megkérdezem) semmi baja nem lesz ha 1 hétig 4 helyett 3 csavar tartja a motort amíg nem megyek a kocsival sehova.!?
Ne szedd szét, gyújtáskapcsoló betétet cserélj.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33369 Dátum: 2008 December 30, 19:44:03 »

Remélem nem a váltóban a persely kopott ki. A haladó bogarasok kuplungcsere alkalmával kicserélik. Akkor 3 perces munka. De sokan nem foglalkoznak vele. Soxor ez a persely okozza a hibát,és az önindító tök jó.
Kezdő bogaras vagyok, kuplungcserét M. szerelő csinálta, nem emlékszem ilyenre sajnos hogy perselyt cseréltünk.
A baj az hogy elfordítom a kulcsot ég a 2 piros lámpa ,de nem indul a motor, nem is köhécsel csak kattan egyet mikor fordítom a kulcsot meg mikor lefeszem a gyújtást akkor is. Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.
Régen is csinálta, hidegben előjött a probléma megint, így vettem a gépet már sajna.
Valszeg vmi érintkezési hiba az önindítóban, szét kell szedni, de előtt ki kéne venni. Holnap megnézem azt a fránya csavart.
Gondolom(de azért megkérdezem) semmi baja nem lesz ha 1 hétig 4 helyett 3 csavar tartja a motort amíg nem megyek a kocsival sehova.!?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33368 Dátum: 2008 December 30, 18:36:17 »

Sziasztok!

Vettem a rádiómhoz,egy süllyesztett előlapot.
Hogyan áll ez a műszerfalhoz viszonyítva?
Ha teljesen hozzápasszítom,akkor a rádió nem 90 fokos szögben van,a műszerfal lemezéhez képest,a tekerők ferdén állnak nem vízszintesen.

Ha a rádiót vízszintbe teszem,akkor meg fellül eláll a műszerfaltól,az előlap felső íve.Az meg hülyén néz ki.

Hogy való ez gyárilag?
Vagy ott fellül  a rádió előlapja és a műszerfal közé való még valami réskitöltő?

A válaszokat előre is köszönöm!! Cheesy
LOgikusan végiggondolva a rádiódat ferdén kell betenni, ahogyan az előlap miatt kell álljon. Pre bogarakban a szellőztető mechanizmus tekerentyűi még nincsenek bent, ezért így is elfér.
Szerintem direkt azért raktak ilyen előlapot, hogy kézre/szemre álljon a cucc.
Teszem hozzá, hogy S Z E R I N T E M.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33367 Dátum: 2008 December 30, 18:35:04 »

Idézetet írta: stonemen
Pedig de...
Rendben, koszi :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #33366 Dátum: 2008 December 30, 18:29:37 »

hogyan kell kivenni az inditómotort?
addig megvagyok hogy alul van az indítómotoron egy 17 es anya amit le lehet tekerni, de vele átellenesen az indítómotor másik oldalán is fel van fogatva vmivel, de sajnos nem anyával hanem egy olyan csavarvégződéssel aminek az egyik fele kúpos a másik meg egyenes( rajz)
ettől hogy szabadulok meg? alatta van egy anya, vagy a felfogatás másik oldalán a motor felől van egy anyacsavar?
Remélem nem a váltóban a persely kopott ki. A haladó bogarasok kuplungcsere alkalmával kicserélik. Akkor 3 perces munka. De sokan nem foglalkoznak vele. Soxor ez a persely okozza a hibát,és az önindító tök jó.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #33365 Dátum: 2008 December 30, 18:24:34 »

Pedig de...

Nem. A kutyahaz mogott elered. 17-es anya van rajta asszem, az az egyik motortarto csavarod a negybol. De en nem emlekszem, hogy motortarto csavar tartana az oninditot ...  Huh
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33364 Dátum: 2008 December 30, 17:51:04 »

és azt ha jól sejetem csak ugy tudom kicsavarni ha  a motort kiveszem ugye?
Nem. A kutyahaz mogott elered. 17-es anya van rajta asszem, az az egyik motortarto csavarod a negybol. De en nem emlekszem, hogy motortarto csavar tartana az oninditot ...  Huh


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33363 Dátum: 2008 December 30, 17:48:01 »

a felfogatás másik oldalán a motor felől van egy anyacsavar?.


és azt ha jól sejetem csak ugy tudom kicsavarni ha  a motort kiveszem ugye?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33362 Dátum: 2008 December 30, 17:36:03 »

 a felfogatás másik oldalán a motor felől van egy anyacsavar?.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33361 Dátum: 2008 December 30, 17:22:33 »

hogyan kell kivenni az inditómotort?
addig megvagyok hogy alul van az indítómotoron egy 17 es anya amit le lehet tekerni, de vele átellenesen az indítómotor másik oldalán is fel van fogatva vmivel, de sajnos nem anyával hanem egy olyan csavarvégződéssel aminek az egyik fele kúpos a másik meg egyenes( rajz)
ettől hogy szabadulok meg? alatta van egy anya, vagy a felfogatás másik oldalán a motor felől van egy anyacsavar?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33360 Dátum: 2008 December 30, 16:35:27 »

Lehet érdemes lenne most egy régebbi 1 peremes szimeringet betenni, mert ott most nincs nyom a lendkeréken.
nem rossz ötlet, meg valami minőségit mondjuk KACO márkájut bele tenni

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33359 Dátum: 2008 December 30, 12:22:32 »

Termosztátot vedd ki és tedd erősen meleg vízbe: ha kinyúlik, akkor OK.
Nyúlj be a tűzfal és a turbinaház közé: ha megmozgatod a rudazatot, akkor a terelőlemezeknek is mozogniuk kell.
Több ötletem nincs.
(Megjegyzem: Merkitől vettem működő termosztátot, be is szerelte és ellenőrizte a rudazatot is, mégis - igaz, nem vészesen, de - 'majonézes' az olajbetöltő, pedig 20 km-es távokat utazok sík terepen, 'intercity' üzemmódban. Olaj-hőmérséklet - jeladó a leeresztő-csavar helyén, visszíhűtött hőmérsékletet mutat - csak nyáron megy 80°C közelébe, ősz és tél: meg se moccan a mutató (50-55C).)
Szívócső-előmelegítő OK?

Az olajsapka természetesen nekem is jó fehér trutyis, bár sztem ez elkerülhetetlen... Sad

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #33358 Dátum: 2008 December 30, 12:15:43 »

Gondolom ez nem gyári megoldás- Vagy igen?
Abszolút nem gyári, egy szépen helyrepofozott ház, amit egy alkatrészkupaccal kaptam. Gyakorlatilag a legelső kar megfordításával, vagy cseréjével műxik, de szerintem jó megoldás, kár, hogy az én motoromra nem megy fel...

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33357 Dátum: 2008 December 30, 11:39:08 »

Van nekem egy turbinaházam, azon manuális állítási lehetőség van, nincs termosztát.
<beszúrt kép törölve>
A turbinaház jobb alsó részén a kis fekete karral lehet ki-be Smiley
Gondolom ez nem gyári megoldás- Vagy igen?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1176 1177 1178 1179 1180 [1181] 1182 1183 1184 1185 1186 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.