www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 00:15:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1176 1177 1178 1179 1180 [1181] 1182 1183 1184 1185 1186 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14893146 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33411 Dátum: 2009 Január 02, 19:52:02 »

Sehogy
En ugy hallottam, hogy siman perselyezheto!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33410 Dátum: 2009 Január 02, 19:37:43 »

Szép estét!

Nem tudom ki próbált már rátenni más autó elektronikus gyújtást bogárra, én most 1.3-as favorit gyújtást próbálok rátenni, egy kis alakítással rá is ment, már csak indítani kéne de még mindig karbival bajlódok! Szétszedtem, pillangótengelyt perselyezném de nem tudom se kiütni, se újat szerezni bele, nem tudom ti hogy szoktátok javítani.
ÉN Sehogy
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 02, 20:54:14 írta Zoli »

Nem elérhető cetkas
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #33409 Dátum: 2009 Január 02, 19:35:47 »

Szép estét!

Nem tudom ki próbált már rátenni más autó elektronikus gyújtást bogárra, én most 1.3-as favorit gyújtást próbálok rátenni, egy kis alakítással rá is ment, már csak indítani kéne de még mindig karbival bajlódok! Szétszedtem, pillangótengelyt perselyezném de nem tudom se kiütni, se újat szerezni bele, nem tudom ti hogy szoktátok javítani.

Autóépítők Last Barons.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33408 Dátum: 2009 Január 02, 19:32:18 »

A fényváltó relé ragad. Szilikon-spray szokott neki segíteni.

ok, megpróbálom, kösz.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33407 Dátum: 2009 Január 02, 19:32:00 »

A kapcsoló vagy a relé ?? mert lehet ,hogy csak a reléd érintkezői vannak le oxidálva .

passz. olyankor nem kattan Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33406 Dátum: 2009 Január 02, 19:03:39 »

Help Me  Sad  Sad Sad

Nekem pont ezt csinálta, alig tudtam vele hazajönni, mert a "lila könyvben" elfelejtették megemlíteni az alapjárati csavart és az előző gazdi -mivel nem tudta, mi az- tökig betekerte és a keverék csavar volt kitekerve teljesen. Kb 100kb után pulikutya kinézetű volt a gyertya...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33405 Dátum: 2009 Január 02, 17:59:13 »

Emberek!

Néha szarakodik a reflektor-kapcsoló. Tehát véletlenszerűen ( nem ) működik. Gondolom kontakthibás valahol az indexkarnál. Erre mi a legfájdalommentesebb megoldás ? Nekiálljak szétbontani ( ezt gondolom a cseréhez is kell ), és megszerelni , vagy csere ?

A fényváltó relé ragad. Szilikon-spray szokott neki segíteni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #33404 Dátum: 2009 Január 02, 17:58:41 »

Help Me  Sad Ötletszerűen 3 henegeressé válik a Kicsi kocsi Sad Ha kipucolom a gyertyákat akkor 20-és 150 km megtett km időtartam között  valameddig megy mind a 4 henger . A gyujtáson már gyakorlatilag mindent kicseréltem : megszakító , kondenzátort ,gyujtótrafó , elosztófedél és rotor , gyujtókábelek és pipák , már vagy  3-4 féle  gyertyát kipróbáltam , 2 benzinszűrő is be van iktatva benzin  rendszerbe stb.. , de a jelenség továbbra is kisért Sad( Találkoztatok már ilyen jelenséggel , vagy valami tipp ?? Mert most is majdnem végig 3 hengerrel jöttem  Miskolcról Egerbe miután hozzá fagyott a kezem a gyertya kulcshoz , inkább haza szenvedtem 3 hengerrel Sad Sad
Olaj szint?Benzinnel tellik,3. henger kampó.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33403 Dátum: 2009 Január 02, 17:34:23 »

Emberek!

Néha szarakodik a reflektor-kapcsoló. Tehát véletlenszerűen ( nem ) működik. Gondolom kontakthibás valahol az indexkarnál. Erre mi a legfájdalommentesebb megoldás ? Nekiálljak szétbontani ( ezt gondolom a cseréhez is kell ), és megszerelni , vagy csere ?
Én is így jártam.
Udvariasan jelezni akartam, hogy elengedem, de úgymaradt a reflektor.
31.-én visszatettem az akksit, ráhúztam , visszaváltott, aztán már meg sehova.
Legyen egy kicsit jobb idő, majd nekiállok.
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33402 Dátum: 2009 Január 02, 17:25:29 »

A kapcsoló vagy a relé ?? mert lehet ,hogy csak a reléd érintkezői vannak le oxidálva .
Emberek!

Néha szarakodik a reflektor-kapcsoló. Tehát véletlenszerűen ( nem ) működik. Gondolom kontakthibás valahol az indexkarnál. Erre mi a legfájdalommentesebb megoldás ? Nekiálljak szétbontani ( ezt gondolom a cseréhez is kell ), és megszerelni , vagy csere ?

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33401 Dátum: 2009 Január 02, 17:19:40 »

Emberek!

Néha szarakodik a reflektor-kapcsoló. Tehát véletlenszerűen ( nem ) működik. Gondolom kontakthibás valahol az indexkarnál. Erre mi a legfájdalommentesebb megoldás ? Nekiálljak szétbontani ( ezt gondolom a cseréhez is kell ), és megszerelni , vagy csere ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33400 Dátum: 2009 Január 02, 16:26:49 »

Köszi : Megpróbálom átnézni ismét .
 
Bár 3 hónapja volt porlasztó és gyertya csere , de  a jelenség előtte és utánna is megmaradt Sad  Majd megpróbálok valami fűtött garázsba bejutni és átnézni mindent előröl , ha meg nem akkor várom a meleget és addig marad gyertya pucolgatás .   
Sokat kap, vagy
nagy a hőértéke a gyertyának.

Automata szívatót ellenőrizd, és a karburátort (fúvóka méretek).

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33399 Dátum: 2009 Január 02, 16:15:26 »

de kormos szokott lenni Sad
Sokat kap, vagy
nagy a hőértéke a gyertyának.

Automata szívatót ellenőrizd, és a karburátort (fúvóka méretek).
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33398 Dátum: 2009 Január 02, 16:14:11 »

2-3000 Km-ként elmászik ugyan , de most 1 hónapja volt beállítva műszaki előtt azóta max 400 km mentem de már 2x pucolni kellett a gyertyát ill  ,ajd holnap jön a 3. pucolás Sad   
Szelephézag?

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33397 Dátum: 2009 Január 02, 16:08:53 »

Változó , de hátulról nézve a jobb oldali hengerek valamelyike szokott lenni .
Szelephézag?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33396 Dátum: 2009 Január 02, 16:03:57 »

Változó , de hátulról nézve a jobb oldali hengerek valamelyike szokott lenni .
Mindig ugyanaz a henger nem megy?Vagy változó?

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33395 Dátum: 2009 Január 02, 16:02:36 »

Help Me  Sad Ötletszerűen 3 henegeressé válik a Kicsi kocsi Sad Ha kipucolom a gyertyákat akkor 20-és 150 km megtett km időtartam között  valameddig megy mind a 4 henger . A gyujtáson már gyakorlatilag mindent kicseréltem : megszakító , kondenzátort ,gyujtótrafó , elosztófedél és rotor , gyujtókábelek és pipák , már vagy  3-4 féle  gyertyát kipróbáltam , 2 benzinszűrő is be van iktatva benzin  rendszerbe stb.. , de a jelenség továbbra is kisért Sad( Találkoztatok már ilyen jelenséggel , vagy valami tipp ?? Mert most is majdnem végig 3 hengerrel jöttem  Miskolcról Egerbe miután hozzá fagyott a kezem a gyertya kulcshoz , inkább haza szenvedtem 3 hengerrel Sad Sad
Mindig ugyanaz a henger nem megy?Vagy változó?
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33394 Dátum: 2009 Január 02, 16:02:10 »

Holnap délelőtt kiveszem és lefotózom , de kormos szokott lenni Sad
A legfontosabbat nem írtad, a gyertya színét.
Fotó még jobb.

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33393 Dátum: 2009 Január 02, 16:00:58 »

Help Me  Sad Ötletszerűen 3 henegeressé válik a Kicsi kocsi Sad Ha kipucolom a gyertyákat akkor 20-és 150 km megtett km időtartam között  valameddig megy mind a 4 henger . A gyujtáson már gyakorlatilag mindent kicseréltem : megszakító , kondenzátort ,gyujtótrafó , elosztófedél és rotor , gyujtókábelek és pipák , már vagy  3-4 féle  gyertyát kipróbáltam , 2 benzinszűrő is be van iktatva benzin  rendszerbe stb.. , de a jelenség továbbra is kisért Sad( Találkoztatok már ilyen jelenséggel , vagy valami tipp ?? Mert most is majdnem végig 3 hengerrel jöttem  Miskolcról Egerbe miután hozzá fagyott a kezem a gyertya kulcshoz , inkább haza szenvedtem 3 hengerrel Sad Sad

A legfontosabbat nem írtad, a gyertya színét.
Fotó még jobb.
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33392 Dátum: 2009 Január 02, 15:59:34 »

Help Me  Sad Ötletszerűen 3 henegeressé válik a Kicsi kocsi Sad Ha kipucolom a gyertyákat akkor 20-és 150 km megtett km időtartam között  valameddig megy mind a 4 henger . A gyujtáson már gyakorlatilag mindent kicseréltem : megszakító , kondenzátort ,gyujtótrafó , elosztófedél és rotor , gyujtókábelek és pipák , már vagy  3-4 féle  gyertyát kipróbáltam , 2 benzinszűrő is be van iktatva benzin  rendszerbe stb.. , de a jelenség továbbra is kisért Sad( Találkoztatok már ilyen jelenséggel , vagy valami tipp ?? Mert most is majdnem végig 3 hengerrel jöttem  Miskolcról Egerbe miután hozzá fagyott a kezem a gyertya kulcshoz , inkább haza szenvedtem 3 hengerrel Sad Sad

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33391 Dátum: 2009 Január 02, 00:36:51 »

nem tudom hogy hova kellene irnom ...
Forum > Adok-veszek > Alkatreszek


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #33390 Dátum: 2009 Január 02, 00:10:04 »

hello!

nem tudom hogy hova kellene irnom de szélesített fém sárvédöt keresek 71-es bogérra. Tud valaki esetleg? Huh

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33389 Dátum: 2008 December 31, 20:55:34 »

kössz, óvatosan fogjuk csinálni

sajnálom, hogy többet nem tudtam segíteni, de tényleg nincs rá semmilyen okosság.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33388 Dátum: 2008 December 31, 17:16:21 »

Az a kattanás lehet az alapjárati mágnesszelep is. (az is kattan a gyujtásadással együtt) Tehát akármi lehet.
igen az volt a kattanás hogy a mágneskapcsoló behózott, de érintkezési problémák miatt sz önindító már nem kapott feszültséget
végül szét lett szedve mind a kettő, csiszolás, zsírozás után jött a szopattyú az összerakással, mostanra úgy tűnik minden frankó Smiley
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33387 Dátum: 2008 December 31, 14:19:30 »

óvatosan.
a rögzítőpöckök olyan buzernyák helyen vannak, hogy meg sem tudod semmivel fogni/feszíteni.
kössz, óvatosan fogjuk csinálni
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33386 Dátum: 2008 December 31, 12:51:06 »

hello, hogy kell kiszedni a kopoltyút anélkül h. eltörném ?

óvatosan.
a rögzítőpöckök olyan buzernyák helyen vannak, hogy meg sem tudod semmivel fogni/feszíteni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33385 Dátum: 2008 December 31, 12:27:53 »

ok, ezt nem tudtam.
akkor viszont először még a helyén kicsit megütögetném, hátha magához tér

magához tért már nem egyszer mikor megmozgattam a sarukat, letisztítottam, babrálgattam
de néha előmászik a probléma mint most is és meguntam
lehet most is indul azzal hogy megpiszkáltam,de ez nem fog vígasztalni ha vhol pesten emiatt kell a kocsi alá másznom hogy elinduljon

Maresz jól leírta helyettem is (beteg vok nem tok mindig itt lenni) betét volt cserélve ősszel, úgyhogy csak nincs vele gond
most megyek megpróbálom kiszedni azt a vackot Smiley
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33384 Dátum: 2008 December 31, 11:34:49 »

hello, hogy kell kiszedni a kopoltyút anélkül h. eltörném ?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33383 Dátum: 2008 December 31, 08:54:14 »

Kezdő bogaras vagyok, kuplungcserét M. szerelő csinálta, nem emlékszem ilyenre sajnos hogy perselyt cseréltünk.
A baj az hogy elfordítom a kulcsot ég a 2 piros lámpa ,de nem indul a motor, nem is köhécsel csak kattan egyet mikor fordítom a kulcsot meg mikor lefeszem a gyújtást akkor is. Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.
Régen is csinálta, hidegben előjött a probléma megint, így vettem a gépet már sajna.
Valszeg vmi érintkezési hiba az önindítóban, szét kell szedni, de előtt ki kéne venni. Holnap megnézem azt a fránya csavart.
Gondolom(de azért megkérdezem) semmi baja nem lesz ha 1 hétig 4 helyett 3 csavar tartja a motort amíg nem megyek a kocsival sehova.!?
Az a kattanás lehet az alapjárati mágnesszelep is. (az is kattan a gyujtásadással együtt) Tehát akármi lehet.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33382 Dátum: 2008 December 30, 22:49:20 »

Ma beraktam a központi zárat a riasztóhoz. Cheesy (virul a fejem, mert június óta a garázsban porosodott)
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 30, 22:50:56 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33381 Dátum: 2008 December 30, 21:45:52 »

Hát ettől még lehet rossz.
Ilyenkor megkerülöd a behúzómágnest gyakorlatilag, szóval az még lehet szar.
ok, ezt nem tudtam.
akkor viszont először még a helyén kicsit megütögetném, hátha magához tér
1303LS
« Hozzászólás #33380 Dátum: 2008 December 30, 21:40:32 »

"Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.  "

ez a lényeges mondat!
tehát az önindító jó, vagyis kontakt hiba

Hát ettől még lehet rossz.
Ilyenkor megkerülöd a behúzómágnest gyakorlatilag, szóval az még lehet szar.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33379 Dátum: 2008 December 30, 21:36:42 »

..
Ha alámászok és az önindítönál összeírintem a 2 sarut (nem tom mi a nevük) akkor indul a kocsi.
..
ez a lényeges mondat!
tehát az önindító jó, vagyis kontakt hiba

az pedig hogy három tartócsavarral jársz, nem okoz semmi gondot!
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #33378 Dátum: 2008 December 30, 21:31:25 »

Kontakt valahol.Akksinál.A mágnest behúzza,de a forgatáshoz kevés a szufla.A vastag kábelt ellenőrid le.Szerintem.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33377 Dátum: 2008 December 30, 20:31:52 »

Az ilyen hibáktól tud a hajam égnek állni, mikor 1000 esetből 1szer jön elő, majd elmúlik.  Cool
de inditómotor nem lett cserélve még betét már igen igy  arányosan megvan a hiba forrás! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #33376 Dátum: 2008 December 30, 20:29:47 »

neki már volt cserélve azért irom azért nem hinném hogy az!mert elöte is ez volt és2 betét nem bisztos h szar! Wink
Az ilyen hibáktól tud a hajam égnek állni, mikor 1000 esetből 1szer jön elő, majd elmúlik.  Cool
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33375 Dátum: 2008 December 30, 20:19:06 »

Nekem is kattan olyankor, de halkabban mint kéne.
neki már volt cserélve azért irom azért nem hinném hogy az!mert elöte is ez volt és2 betét nem bisztos h szar! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Baki66
Hozzászólások: 232


« Hozzászólás #33374 Dátum: 2008 December 30, 20:17:48 »

Nekem is elég volt csak gyujtáskapcsoló betétet cserélnem és megszünt a jelenség .  
Ne szedd szét, gyújtáskapcsoló betétet cserélj.

A bogár több annál, mint amit ember alkotni tud !

VW1300 / Alváz , motor , váltó  1970 Wolfsburg / Kaszni 1982 Mexikó

Bakalár László
1303LS
« Hozzászólás #33373 Dátum: 2008 December 30, 20:17:06 »

(katan irta áram hátra megy)
Nekem is kattan olyankor, de halkabban mint kéne.
1303LS
« Hozzászólás #33372 Dátum: 2008 December 30, 20:15:32 »

Ne szedd szét, gyújtáskapcsoló betétet cserélj.
nem
inditómotor gebasz  inkább!(katan irta áram hátra megy)
Lehet az betét.
Nekem ugyan ezt csinálta néha, ritkán és szintén párás időben.
2 önindítóval is, mert elsőre én is azt cseréltem.
Már a hátsó ülés alatti csatlakozást is kiiktattam, összeforrasztottam.
Már csak a betét maradt.
2 önindító nem hiszem, hogy pont ugyanúgy szar.  Undecided
 
Oldalak: 1 ... 1176 1177 1178 1179 1180 [1181] 1182 1183 1184 1185 1186 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.