www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:13:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1178 1179 1180 1181 1182 [1183] 1184 1185 1186 1187 1188 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237246 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33316 Dátum: 2008 December 29, 20:16:10 »

azoknak jó az ET-jei szerintem..... Cool
jó választásnak tünik... Smiley
ez ebben a formában rendesen bejönne

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33315 Dátum: 2008 December 29, 19:42:08 »

Porkéban gondolkodok de Cup1 vagy 2-ben
azoknak jó az ET-jei szerintem..... Cool
jó választásnak tünik... Smiley

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33314 Dátum: 2008 December 29, 19:40:34 »

na ez már a te feladatod....és nem is könnyű szerintem....

fuchskat rá azt had szóljon.... Wink Grin
Porkéban gondolkodok de Cup1 vagy 2-ben

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33313 Dátum: 2008 December 29, 19:34:13 »

naná hogy érthető Grin köszi a gyors választ , most már csak a felni tipusát kell eldöntenem ami legalább olyan nehéz mint a kocsi szinének megválasztása volt Grin
na ez már a te feladatod....és nem is könnyű szerintem....

fuchskat rá azt had szóljon.... Wink Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33312 Dátum: 2008 December 29, 19:31:16 »

osztókörmódositó 20mm
nekem elöl 6os ET 50 körüli(sajna pontosan nem tudom...szégyenlem magam emiatt Roll Eyes)
hátul 7es van ET 23 de az kiáll kb 20 mm-ernyit....tehát oda is optimális 45-50 ET számú
ha 4 egy forma felnit szeretnél  akkor, 6(7)x15 ET 45-50 közöttit javasolnék és arra 185-195-205-ös gumit is simán felszereltethetsz
nem tudom értehető voltam e...... Wink Smiley
üdvw
naná hogy érthető Grin köszi a gyors választ , most már csak a felni tipusát kell eldöntenem ami legalább olyan nehéz mint a kocsi szinének megválasztása volt Grin még annyit hogy ha nem 15-ben hanem 16-17 collban gondolkodom akkor is érvényesek ezek az adatok?
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 29, 19:33:23 írta ESZ »

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33311 Dátum: 2008 December 29, 19:22:17 »

felni ügyben kérném tudósok tanácsát
szeretnék alufelnit pakolni a piros alá, de nem 4x130 osztókörüt, tehát kell osztókörmódosító is , a kérdés hogy
-milyen vastag általában az osztókörmódosító?
-osztókörmódosítóval  mennyi collos ? mennyi coll széles és mekkora ET-s felgent lehet bepakolni alá surlódás és beérésmentesen? (persze úgy hogy gumi is van rajta  Grin)
válaszokat előre is köszönöm
osztókörmódositó 20mm
nekem elöl 6os ET 50 körüli(sajna pontosan nem tudom...szégyenlem magam emiatt Roll Eyes)
hátul 7es van ET 23 de az kiáll kb 20 mm-ernyit....tehát oda is optimális 45-50 ET számú
ha 4 egy forma felnit szeretnél  akkor, 6(7)x15 ET 45-50 közöttit javasolnék és arra 185-195-205-ös gumit is simán felszereltethetsz
nem tudom értehető voltam e...... Wink Smiley
üdvw

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33310 Dátum: 2008 December 29, 18:57:45 »

felni ügyben kérném tudósok tanácsát
szeretnék alufelnit pakolni a piros alá, de nem 4x130 osztókörüt, tehát kell osztókörmódosító is , a kérdés hogy
-milyen vastag általában az osztókörmódosító?
-osztókörmódosítóval  mennyi collos ? mennyi coll széles és mekkora ET-s felgent lehet bepakolni alá surlódás és beérésmentesen? (persze úgy hogy gumi is van rajta  Grin)
válaszokat előre is köszönöm

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #33309 Dátum: 2008 December 29, 14:32:00 »

Üdvw!
A karbi kifőzésénél ki milyen folyadékot szokott használni?
Tényleg trisó kell hozzá, ki kell benni az összes membránt, egyebet, aztán mehet, mint a rák, a lobogó forró vízbe.
Olyan lesz, mint az új.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33308 Dátum: 2008 December 28, 20:34:12 »

Üdvw!
A karbi kifőzésénél ki milyen folyadékot szokott használni?

trisós víz(et szokott, aki használ, én nem)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #33307 Dátum: 2008 December 28, 15:20:54 »

az autó nem megy lejjebb?
dehogynem- ki kell engedni levegőt a kerekekből  Grin
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #33306 Dátum: 2008 December 28, 15:20:25 »

az autó nem megy lejjebb?
tengelycsonkot cserélek ültetetre

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #33305 Dátum: 2008 December 28, 15:17:39 »

tegnap felni proba volt
kezdődik..  Wink mondtam Neked h kell az a 17".. szerintem ezzel a feketével fasza, ne fújt át ezüstre- komolyan!! (egy kicsi ültetést persze még elviselne Evil igaza van DLL-962 nek)
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 28, 15:19:46 írta vwoodoo »
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33304 Dátum: 2008 December 28, 15:03:01 »

tegnap felni proba volt
az autó nem megy lejjebb?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #33303 Dátum: 2008 December 28, 14:52:25 »

Nem fognak kilógni?
Nekem az 10 rongyomba került!!

ha de:)de ezért a ocsiért amugy is föbe lönének:)Smiley

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33302 Dátum: 2008 December 28, 14:35:58 »

hát az eleje beleéra futomübe ha alászedem hátulja meg 9 coll széles az fel sem megy kel nyomtávszélesitö és utána faca
Nem fognak kilógni?
Nekem az 10 rongyomba került!!

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #33301 Dátum: 2008 December 28, 14:19:12 »

És jó lett?
Jó lett!!

hát az eleje beleéra futomübe ha alászedem hátulja meg 9 coll széles az fel sem megy kel nyomtávszélesitö és utána faca

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33300 Dátum: 2008 December 28, 14:15:39 »

tegnap felni proba volt
És jó lett?
Jó lett!!

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #33299 Dátum: 2008 December 28, 14:00:09 »

tegnap felni proba volt

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33298 Dátum: 2008 December 28, 13:11:56 »

Ez a bódé az, ami tőlem van?

nem nem,ez a piros 71-es ami karambolos volt, a fehér bódé az még pihen, talán jövőre indul az a projekt is Smiley 

Robpanzer
« Hozzászólás #33297 Dátum: 2008 December 28, 12:55:56 »

A karkit legjobb szűz olivaolajban, kis hagymával megdinsztelni, utána 1 dl tejjel felöntjük, majd várunk tíz percet, hogy saját levet is eresszen. Csipetnyi csilivel megbolondítjuk és már szerelhető is.

 Grin Módosítottam Wink
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33296 Dátum: 2008 December 28, 12:39:47 »

A karkit legjobb szűz olivaolajban, kis hagymával megdinsztelni, utána 1 dl tejjel felöntjük, majd várunk tíz percet, hogy saját levet is eresszen. Csipetnyi csilivel megbolondítjuk és már szerelhető is.
Grin Grin Grin

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #33295 Dátum: 2008 December 28, 12:36:39 »


 utána 1 dl tejjel felöntjük


tejszínnel kiadósabb
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33294 Dátum: 2008 December 28, 12:33:38 »

Üdvw!
A karki kifőzésénél ki milyen folyadékot szokott használni?
A karkit legjobb szűz olivaolajban, kis hagymával megdinsztelni, utána 1 dl tejjel felöntjük, majd várunk tíz percet, hogy saját levet is eresszen. Csipetnyi csilivel megbolondítjuk és már szerelhető is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Robpanzer
« Hozzászólás #33293 Dátum: 2008 December 28, 11:52:47 »

Üdvw!
A karbi kifőzésénél ki milyen folyadékot szokott használni?
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 28, 12:55:16 írta Robpanzer »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33292 Dátum: 2008 December 27, 15:38:24 »

Ha már fényezésre szánod el magad,meg felújításra, sztem megéri boltról,boltra járkálni, vagy a neten keresgélni/rendelni ilyet.
Vagy pár év múlva a kasznisnak lesz vele munkája a vérnyomásod meg az egekben...
én vagyok a kasztnis. Grin
komplett autót meg inkább gyakorlott szakemberre bízom ő a 2K-s primert használja. Én meg megmaradok a pingálásnál hobby szinten, meg hogy fényező ismerőseimet ne kelljen minden aprósággal zaklatnom. Egy kocka ladának még neki állnék, de egy bogárnak semmiképp.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 27, 15:50:54 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #33291 Dátum: 2008 December 27, 14:52:02 »

Ez a bódé az, ami tőlem van?

dicsérte a festősrác is ,2k anyag és 24 órát kell várni felfújás után , és utánna mehet rá a lekvár Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33290 Dátum: 2008 December 27, 14:28:28 »

Ez a gyantás cucc, marha jó.
Végül is olyan mintha bevonnád az egész kocsit egy réteg műanyaggal.
dicsérte a festősrác is ,2k anyag és 24 órát kell várni felfújás után , és utánna mehet rá a lekvár Wink

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33289 Dátum: 2008 December 27, 14:17:51 »

Autófényezés és előkészületei   


2006.01.30. 16:57


A cikk az autófényezés menetével foglalkozik, de javaslom hogy házilag csak az előkészületeket csináljuk meg, a fényezést bízzuk szakemberre.

Első lépésként szedjük szét az autót,amennyira csak bírjuk. A díszléceket,kilincseket,üvegeket,lámpákat,indexeket,szellőzőt,lökhárítókat vegyük le. Természetesen ez csak külső festésre érvényes,ha a belsejét is, és a motorteret is fújni szeretnénk,akkor mindent ki kell szedni belőle. 601es Trabant esetében a motor bent maradhat a helyén motorférfújás esetén, elég a turbinát levenni, motort kitakarni.

Kezdődhet a csiszolás,vizesen.Ügyeljünk arra hogy mindig elegendő víz legyen a felületen,különben hamar elhasználódik a papír. Ha viszonylag egyenes a fényezés,pl ha még gyári, akkor elég 320-400as vizespapírral csiszolni a felületet csiszolótuskóval,vagy egy sima fadarabra tekerve a papírt,míg teljesen sima,matt felületet kapunk. A kőfelverődéseket. ne csiszoljuk síkba, hagyjuk úgy,azokat majd ki kell flekkelni(javítógitt).Ha síkba csiszolnánk, akkor lyukat csiszolunk a felületbe,ami látszódhat majd a fényezés után is. Semmiképpen se kezdjük a csiszolást 120-as,és hasonló durva papírokkal,ezek nyomait még a szórógitt se fedi el teljesen. Ha fémtisztára szeretnénk pl a motorteret,akkor persze lehet durvább papírral is. (max 120!)Csiszolhatunk excenteres csiszolóval is nagyobb felületeket,de vigyázni kell,aki még nem csiszolt ilyen géppel, hamar belecsiszolhat a festékbe,hullámos felületet képezve.
Ha mindenhol megcsiszoltuk 400as papírral, akkor jöhet a szórógitt.

Itt lehetőségek szerint jobb átadni a munkát egy fényezőnek, bár a szórógittezés nem akkora dolog, de azért gyakorlat nem árt hozzá.

Érdemes 2 komponensű szórógittet választani, átlag 3 ezer ft körül van egy liter+edző, 2 liter elég egy Trabantra. Ehhez a művelethez elég egy sima hobbi kompresszor is, 3-4 bar elég a fújáshoz,ha megfelelően van higítva. Mint a víznek, úgy kell folynia higítva, különben eldugul a szórópisztoly,és köpködni fogja az anyagot. Fentről lefele haladva, balról jobbra,majd jobbról balra fújjunk. Mikor a forduláshoz érünk, tehát balról jobbra fújtunk,és elindulnánk balra,ott gyorsítsuk fel kézmozdulatunk,különben ott több anyag kerül az autóra,esetleg megfolyhat.

Ismét csiszolás jön, a szórógitett viszont már minél finomabb papírral kell csiszolni. Először kezdjünk 600-as vizespapírral, ha kész,át kell csiszolni 800-as,de inkább 1000-es papírral. Fárasztó munka, de a fényezés sikere,szépsége az előkészítésben rejlik.

Ha végeztünk, jöhet a flekkelés.Ez az apróbb hibák(kőfelverődések,karcolások) javításást jelenti,amiket a szórógitt nem fedett el. Ha nem áll rendelkezésünkre flekkelőgitt, akkor jó a sima is, de így előfordulhat hogy kráteres lesz a javítás. Valamint a flekkelőgitt sokkal hamarabb szárad. Ezt is 1000-es papírral csiszoljuk simára.

Itt már ténylegesen javaslom a fényezőt, ha már ennyi munka van az autóban,kár lenne elrontani egy narancsos,megfolyt színnel. Így már sokkal olcsóbb a festők munkadíja,hiszen csak festeni kell, a drágaságot általában az előkészületek okozzák.

Ha valaki mégis maga szeretne nekiállni a fényezésnek, először a festék kiválasztásával kell kezdeni. Hosszú távon itt is kifizetődőbb a két komponensű festékek használata. Használhatunk egy komponensűt is,de akkor lakkozni is érdemes. A választás mindenkinek leginkább a pénztárcájától függ. De érdemes várni a megfelelő összeg rendelkezésre állásáig,a silány alapanyagok később megbosszulják magukat tartósság terén.
A festéshez egy tiszta,pormentes hely a legmegfelelőbb. Pormentesítést úgy is megoldhatjuk,hogy fellocsoljuk a garázs falát,padlóját. 20 °C körüli hőmérséklet kell a festék rendes kisimuláshoz,tapadásához.
Mindenképpen kell egy jó kompresszor,ami min. 5 bart folyamatosan tud produkálni festés alatt. Erre a kisebb 50 literes kompresszorok nem igazán megfefelőek,nem lesz elegendő nyomás hogy kisimuljon a festék. A kis kompresszorok egy lökhárító festésére még alkalmasak,de komplett autó fújására semmiképpen.
Festés előtt át kell törölni az autót mézeskendővel,és szilikoneltávolítóval, hogy ne legyen poros,szilikonos az autó.
A festéket egy külön pohárba higítsuk,keverjük,és festékszűrőn keresztül töltsük a szórópisztolyba.
Ha a belseje is fényezve lesz, akkor először a belsejével,ajtófalcokkal,oszlopokkal kell kezdeni a festést,utána következhet a tető,és innen haladjunk lefele.
Ha lakkozzuk is az autót,akkor ugyanez a sorrend, csak a két réteg között legalább 30 percet kell várni.

Látszik azért hogy egy szép fényezés elég anyagigényes, ami miatt érdemesebb festőhöz fordulni,neki van mindene, pl nekünk meg kéne venni az 1 liter szilikoneltávolítót,amennyi nem kell egy autóra,és nem is túl olcsó dolog. Ez is növeli a festés árát

Forrás:http://www.trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=nyomtat&cikk=szereles-43de374c2701e
Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #33288 Dátum: 2008 December 27, 13:24:00 »

ezt ismerem, de sajnos minden festékboltban nem árulják.

Ha már fényezésre szánod el magad,meg felújításra, sztem megéri boltról,boltra járkálni, vagy a neten keresgélni/rendelni ilyet.
Vagy pár év múlva a kasznisnak lesz vele munkája a vérnyomásod meg az egekben...

Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33287 Dátum: 2008 December 27, 11:15:04 »

Carsystem epoxi gyantás alapozó
ezt ismerem, de sajnos minden festékboltban nem árulják.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33286 Dátum: 2008 December 27, 10:49:54 »


Ez?
Aham


                             GNX-967
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33285 Dátum: 2008 December 27, 09:53:47 »

nem vagyok fényező de a puci fémre nem gittelnék az tuti , én az egész kasznit fémig puccantottam , majd a fényező telibe fújta Carsystem epoxi gyantás alapozóval amire már bátran mehet a gitt nem esik le rólla és nem kell félni a rozsdátol sem, ha puci fémre gittelsz a gitt magábaszívja a nedvességet és alatta a vas elkezd korrodálni .
Ez a gyantás cucc, marha jó.
Végül is olyan mintha bevonnád az egész kocsit egy réteg műanyaggal.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33284 Dátum: 2008 December 27, 09:52:01 »

Olajtéma:
SUPER STAR     MX 1557     15W-50
 - 1l - 2183 Ft (bruttó)
 - 4l - 8175 Ft (bruttó)

Név :     SUPER STAR
Kód :    MX 1557


Viszkozitás :    15W-50
Alapolaj :    Ásványi olaj
Jóváhagyás(ok) :    Megfelel:
MB 228.1/229.1,
MAN 271,
VW,
Caterpillar TO-2,
Mack EO-K/2

Besorolás :
ACEA A2/B2/E2,
API SH/CF-4,
MIL-L 46152 E,
MIL-L 2104 E
Termékleírás :    

Nagyteljesítményű motorolaj minden sajátosan nagyteljesítményű díesel- és benzinmotorba vegyes gépjárműparkok számára is.



Ez?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33283 Dátum: 2008 December 27, 09:32:03 »

a gitt magábaszívja a nedvességet és alatta a vas elkezd korrodálni .
A szóró gitt viszont már vízálló


                             GNX-967
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33282 Dátum: 2008 December 27, 07:53:14 »

tehát akkor a fémtiszta felületre nem kerül alapozó?
nem vagyok fényező de a puci fémre nem gittelnék az tuti , én az egész kasznit fémig puccantottam , majd a fényező telibe fújta Carsystem epoxi gyantás alapozóval amire már bátran mehet a gitt nem esik le rólla és nem kell félni a rozsdátol sem, ha puci fémre gittelsz a gitt magábaszívja a nedvességet és alatta a vas elkezd korrodálni .

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33281 Dátum: 2008 December 27, 07:42:27 »

kavicsbeszorulás elleni technika. a te sárgádból is piszkálgattuk egy ideig

(ja, akkor már nem a tiéd volt)
AZS kolléga nyerte a söröt  Grin

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33280 Dátum: 2008 December 26, 23:37:07 »

Olajtéma: Nem tudom, ki mennyire van megelégedve az általa használt olajjal, de most legutóbbi olajcserémnél kaptam az ADDINOL-tól tesztelésre 15w50-es olajat. És most 1000 km-nél járok vele, hajtom is és városba is használom. Eddig nagyon jónak tűnik, nem taknyosodik meg, és csepp sem hiányzik belőle. Eddig 15w40esből próbáltam Valvoline max life-ot, GM-et, Agip formulát és Castrol-t is. Olajfogyasztásom ~2,5-4dl/1000 km volt. Olajat 3-4ezrenként szoktam cserélni.
Ezt az olajat 5000 km-ig szándékozom tesztelni és ha érdekel valakit akkor megosztom veletek a további tapasztalatokat.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 23:49:57 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33279 Dátum: 2008 December 26, 23:27:00 »

Nem hinném, bár nekem weberek vannak fenn, a kartergázcsövem meg a szabadba lóg.
Köszi!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33278 Dátum: 2008 December 26, 23:18:21 »

Na erre gondoltam én is, hogy pl beforrasztom. Nem okoz problémát a légszűrő felé? Mert érzem, hogy "szelel" is  Huh
Nem hinném, bár nekem weberek vannak fenn, a kartergázcsövem meg a szabadba lóg.


                             GNX-967
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33277 Dátum: 2008 December 26, 23:15:42 »

Én az enyémen beragasztottam, engem is zavart a csöpögés.

Na erre gondoltam én is, hogy pl beforrasztom. Nem okoz problémát a légszűrő felé? Mert érzem, hogy "szelel" is  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 1178 1179 1180 1181 1182 [1183] 1184 1185 1186 1187 1188 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.