www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:09:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1177 1178 1179 1180 1181 [1182] 1183 1184 1185 1186 1187 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237145 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #33356 Dátum: 2008 December 30, 11:34:59 »

Honnan lehet megtudni, hogy a turbinaházban az a "hűtőzsalu", vagy mi a fene, termosztátra nyíló-záró lapátkák működnek-e?
Csakmert ezekben a hideg időkben, nagyon túlhűtöttnek érzem a vasat, mintha mindig maximális hűtést kapna. Bükkből ereszkedtem le már kétszer is, motorfékkel, jó 10 km-t, de nagyon visszahűl a motor, gázadásra torpan, alapjárat is eléggé leesik, rángatózgat, olyan, mint amikor reggel hideg, és a szivató ki van kapcsolva. Meg úgy a városban, normál használat mellett is nagyon lassan melegszik fel, a fűtés szinte nulla. (mondjuk ez megszokott bogárnál)  Ha lightosan gurulgatok vele 50-60-al, síkon, mondhatni mindig hidegnek érzem. ha erőltetem jobban, vagy hegyi menet van, na akkor érzem optimálisnak a hőfokát, ezekben fagyokban. Eddig, amig melegebb volt, nem voltak ezek a "gondok".
Van nekem egy turbinaházam, azon manuális állítási lehetőség van, nincs termosztát.

A turbinaház jobb alsó részén a kis fekete karral lehet ki-be Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33355 Dátum: 2008 December 30, 11:12:33 »

A peremet megkented olajjal?
Igen, kentük is, meg forgattuk is a főtengelyt.
3 sarkallatos pont maradt szerintem.Lendkerék, csavar a tűgörgőkkel és a nyelestengely.
Ezeket gyanítom már csak jövőre fogom megnézni.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33354 Dátum: 2008 December 30, 09:35:05 »

Miután kivettem a megzabáltat, megnéztem .Benne volt szépen a helyén.Avval nem volt baj.A külső szoknyát zabálta le.
De a másik,belső peremnek még zárnia kellett volna.Lehet érdemes lenne most egy régebbi 1 peremes szimeringet betenni, mert ott most nincs nyom a lendkeréken.
A peremet megkented olajjal?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33353 Dátum: 2008 December 30, 09:21:20 »

és abba a kis lukban van 1 tűgörgős csapágy is Wink( jobb esetben)
A csavarból az utolsó kivétel előtt tettem újat, de lehet tényleg megpróbálkozok egy másik újjal.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33352 Dátum: 2008 December 30, 09:18:41 »

sajna elöfordúl olyan is  mikor tolja fel a droid a szimit hogy megakad a válla és a benne lévő kis rugó leficcen a helyéröl , csak ezt már nem nagyon lehet látni mert a blokk meg a főtrőtengely majdnem 1 síkba van , Huh lehet tényleg a kólával volt a baj Grin
Miután kivettem a megzabáltat, megnéztem .Benne volt szépen a helyén.Avval nem volt baj.A külső szoknyát zabálta le.
De a másik,belső peremnek még zárnia kellett volna.Lehet érdemes lenne most egy régebbi 1 peremes szimeringet betenni, mert ott most nincs nyom a lendkeréken.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33351 Dátum: 2008 December 30, 08:48:14 »

Nem az indítással van a gond, hanem hogy ne lopják ki belőle a horgászkészletet.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33350 Dátum: 2008 December 30, 08:13:24 »

a főtengelyben van egy lyuk, amibe belecsúszik a nyeles tengely vége.
szóval a főtengely lóg inkább.
és abba a kis lukban van 1 tűgörgős csapágy is Wink( jobb esetben)

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33349 Dátum: 2008 December 30, 08:08:25 »

WildDaemonnal raktuk be a vadi kétvállas szimeringet. Húztuk le a lendkereket.Volt polír, zsír és sör.

sajna elöfordúl olyan is  mikor tolja fel a droid a szimit hogy megakad a válla és a benne lévő kis rugó leficcen a helyéröl , csak ezt már nem nagyon lehet látni mert a blokk meg a főtrőtengely majdnem 1 síkba van , Huh lehet tényleg a kólával volt a baj Grin

matchbox
« Hozzászólás #33348 Dátum: 2008 December 30, 07:50:00 »

Honnan lehet megtudni, hogy a turbinaházban az a "hűtőzsalu", vagy mi a fene, termosztátra nyíló-záró lapátkák működnek-e?
Csakmert ezekben a hideg időkben, nagyon túlhűtöttnek érzem a vasat, mintha mindig maximális hűtést kapna. Bükkből ereszkedtem le már kétszer is, motorfékkel, jó 10 km-t, de nagyon visszahűl a motor, gázadásra torpan, alapjárat is eléggé leesik, rángatózgat, olyan, mint amikor reggel hideg, és a szivató ki van kapcsolva. Meg úgy a városban, normál használat mellett is nagyon lassan melegszik fel, a fűtés szinte nulla. (mondjuk ez megszokott bogárnál)  Ha lightosan gurulgatok vele 50-60-al, síkon, mondhatni mindig hidegnek érzem. ha erőltetem jobban, vagy hegyi menet van, na akkor érzem optimálisnak a hőfokát, ezekben fagyokban. Eddig, amig melegebb volt, nem voltak ezek a "gondok".
Termosztátot vedd ki és tedd erősen meleg vízbe: ha kinyúlik, akkor OK.
Nyúlj be a tűzfal és a turbinaház közé: ha megmozgatod a rudazatot, akkor a terelőlemezeknek is mozogniuk kell.
Több ötletem nincs.
(Megjegyzem: Merkitől vettem működő termosztátot, be is szerelte és ellenőrizte a rudazatot is, mégis - igaz, nem vészesen, de - 'majonézes' az olajbetöltő, pedig 20 km-es távokat utazok sík terepen, 'intercity' üzemmódban. Olaj-hőmérséklet - jeladó a leeresztő-csavar helyén, visszíhűtött hőmérsékletet mutat - csak nyáron megy 80°C közelébe, ősz és tél: meg se moccan a mutató (50-55C).)
Szívócső-előmelegítő OK?
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 30, 07:54:01 írta matchbox »
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33347 Dátum: 2008 December 30, 00:20:20 »

Honnan lehet megtudni, hogy a turbinaházban az a "hűtőzsalu", vagy mi a fene, termosztátra nyíló-záró lapátkák működnek-e?
Csakmert ezekben a hideg időkben, nagyon túlhűtöttnek érzem a vasat, mintha mindig maximális hűtést kapna. Bükkből ereszkedtem le már kétszer is, motorfékkel, jó 10 km-t, de nagyon visszahűl a motor, gázadásra torpan, alapjárat is eléggé leesik, rángatózgat, olyan, mint amikor reggel hideg, és a szivató ki van kapcsolva. Meg úgy a városban, normál használat mellett is nagyon lassan melegszik fel, a fűtés szinte nulla. (mondjuk ez megszokott bogárnál)  Ha lightosan gurulgatok vele 50-60-al, síkon, mondhatni mindig hidegnek érzem. ha erőltetem jobban, vagy hegyi menet van, na akkor érzem optimálisnak a hőfokát, ezekben fagyokban. Eddig, amig melegebb volt, nem voltak ezek a "gondok".

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #33346 Dátum: 2008 December 29, 23:01:15 »

Abban a nagy anyában (amibe enyeles tengely vége csúszik) a görgők milyen állapotban vannak? Esetleg tegyél be egy újat.

WildDaemonnal raktuk be a vadi kétvállas szimeringet. Húztuk le a lendkereket.Volt polír, zsír és sör.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33345 Dátum: 2008 December 29, 22:40:45 »

WildDaemonnal raktuk be a vadi kétvállas szimeringet. Húztuk le a lendkereket.Volt polír, zsír és sör.

még sör kellett volna.
fogadok, hogy WD csak a szaros kóláját iszogatta, na ott basztátok el :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33344 Dátum: 2008 December 29, 22:40:24 »

és működik rendesen? Ha igen, akkor grat, és szerintem egy hasznos dolog, főleg mindennapos használatú bogikon. Lehet nekem is lesz, lopásgátlós ablakfóliával kombinálva. Roll Eyes


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33343 Dátum: 2008 December 29, 22:38:28 »

Sziasztok!

Vettem a rádiómhoz,egy süllyesztett előlapot.
Hogyan áll ez a műszerfalhoz viszonyítva?
Ha teljesen hozzápasszítom,akkor a rádió nem 90 fokos szögben van,a műszerfal lemezéhez képest,a tekerők ferdén állnak nem vízszintesen.

Ha a rádiót vízszintbe teszem,akkor meg fellül eláll a műszerfaltól,az előlap felső íve.Az meg hülyén néz ki.

Hogy való ez gyárilag?
Vagy ott fellül  a rádió előlapja és a műszerfal közé való még valami réskitöltő?

A válaszokat előre is köszönöm!! Cheesy

tegyél be egy mp3-as kenwood-ot :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33342 Dátum: 2008 December 29, 22:15:56 »

Valakinek nincsen olyan képe,amin ilyen előlapos rádió van beépítve?
Ha kicsit oldalról az még jobb lenne.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33341 Dátum: 2008 December 29, 21:57:14 »

Sziasztok!

Vettem a rádiómhoz,egy süllyesztett előlapot.
Hogyan áll ez a műszerfalhoz viszonyítva?
Ha teljesen hozzápasszítom,akkor a rádió nem 90 fokos szögben van,a műszerfal lemezéhez képest,a tekerők ferdén állnak nem vízszintesen.

Ha a rádiót vízszintbe teszem,akkor meg fellül eláll a műszerfaltól,az előlap felső íve.Az meg hülyén néz ki.

Hogy való ez gyárilag?
Vagy ott fellül  a rádió előlapja és a műszerfal közé való még valami réskitöltő?

A válaszokat előre is köszönöm!! Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33340 Dátum: 2008 December 29, 21:53:46 »

kis sorja itt-ott, kicsit szar szimmering.
WildDaemonnal raktuk be a vadi kétvállas szimeringet. Húztuk le a lendkereket.Volt polír, zsír és sör.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33339 Dátum: 2008 December 29, 21:47:16 »

akkor rosszul lett feltéve a szimering. látunk már ilyet  Undecided

kis sorja itt-ott, kicsit szar szimmering.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33338 Dátum: 2008 December 29, 21:46:20 »

A frissen felújitottan is megette a szimeringet!Első körben keresek lendkereket is persze.Vagy vegyem ki a csavart a főtengelyből és próbálomjam rá a nyelesre?
akkor rosszul lett feltéve a szimering. látunk már ilyet  Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33337 Dátum: 2008 December 29, 21:30:17 »

a főtengelyben van egy lyuk, amibe belecsúszik a nyeles tengely vége.
szóval a főtengely lóg inkább.
A frissen felújitottan is megette a szimeringet!Első körben keresek lendkereket is persze.Vagy vegyem ki a csavart a főtengelyből és próbálomjam rá a nyelesre?
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 29, 21:32:24 írta sparkafer »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33336 Dátum: 2008 December 29, 21:29:04 »

ha jól tudom ez akkor lehetséges ha a főtengely hosszirányban lóg
akkor minden kuplungolás odaver egyet
Most konkrétan arra gondoltam, amikor oldalirányban lötyög.Mert felújítás után van a motor, ezért a hosszanti mozgást azt most kizárhatjuk.
Vagyis a váltónál van valami központosító?Mert a most bentlévő motor is ereszti az olajat a szimeringnél.Lehet váltót is kellene cserélnem?
Azt a váltót amin a felújított motor van próbára, azt még nem néztem.Lehet az is szar és azért ette meg a vadonatúj szimeringet?
Már kicseréltem, csak nem volt még időm, hogy járassam.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33335 Dátum: 2008 December 29, 21:22:03 »

Urak! Egy kérdés.
Létezhet az, hogy a váltónak a nyeles tengelye annyira lötyög, hogy szétverheti a főtengelyszimeringet,főtengelycsapágyat?
Javítható ez egyáltalán?Vagy csak váltócsere lehetséges?Van esetleg ott is egy csapágy vagy valami ami központosítja a nyeles tengelyt?
Esetleg valami robbantott rajz nincs véletlenül valakinek?
Köszi.

a főtengelyben van egy lyuk, amibe belecsúszik a nyeles tengely vége.
szóval a főtengely lóg inkább.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33334 Dátum: 2008 December 29, 21:20:26 »

ahol a érintkezik a felni a fékdobbal.....vagy a kerékaggyal ahol tárcsafék van
de mivel nekem van egy osztokörmódositom igy az annyival csökken....azaz kifelé áll.. Smiley
de ha személyesen találkozunk akkor szivesen megmutatom.....ok? Smiley
rendben köszi Smiley
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #33333 Dátum: 2008 December 29, 21:06:48 »

yes! Grin
nah gyorsabb voltal Cheesy

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33332 Dátum: 2008 December 29, 21:06:17 »

ha nem mondok nagy hulyeseget akkor a felni ahol felfekszik a dobra.
yes! Grin

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #33331 Dátum: 2008 December 29, 21:05:18 »

na rájöttem mit nem értek Embarrassed
a felfüggesztési pont az pontosan minek a felfüggesztési pontja? Huh
ha nem mondok nagy hulyeseget akkor a felni ahol felfekszik a dobra.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33330 Dátum: 2008 December 29, 21:04:38 »

na rájöttem mit nem értek Embarrassed
a felfüggesztési pont az pontosan minek a felfüggesztési pontja? Huh
ahol a érintkezik a felni a fékdobbal.....vagy a kerékaggyal ahol tárcsafék van
de mivel nekem van egy osztokörmódositom igy az annyival csökken....azaz kifelé áll.. Smiley
de ha személyesen találkozunk akkor szivesen megmutatom.....ok? Smiley

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33329 Dátum: 2008 December 29, 21:04:15 »

Urak! Egy kérdés.
Létezhet az, hogy a váltónak a nyeles tengelye annyira lötyög, hogy szétverheti a főtengelyszimeringet,főtengelycsapágyat?
Javítható ez egyáltalán?Vagy csak váltócsere lehetséges?Van esetleg ott is egy csapágy vagy valami ami központosítja a nyeles tengelyt?
Esetleg valami robbantott rajz nincs véletlenül valakinek?
Köszi.
ha jól tudom ez akkor lehetséges ha a főtengely hosszirányban lóg
akkor minden kuplungolás odaver egyet

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33328 Dátum: 2008 December 29, 21:02:06 »

Urak! Egy kérdés.
Létezhet az, hogy a váltónak a nyeles tengelye annyira lötyög, hogy szétverheti a főtengelyszimeringet,főtengelycsapágyat?
Javítható ez egyáltalán?Vagy csak váltócsere lehetséges?Van esetleg ott is egy csapágy vagy valami ami központosítja a nyeles tengelyt?
Esetleg valami robbantott rajz nincs véletlenül valakinek?
Köszi.

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33327 Dátum: 2008 December 29, 21:00:21 »

<beszúrt kép törölve>
nem tudom látszik-e de hátsó kerekem az 0-ás ET jű ha belekalkulálom a osztókörmódositot is.
ki is lóg egy hangya f.....nyit Wink Cheesy

na rájöttem mit nem értek Embarrassed
a felfüggesztési pont az pontosan minek a felfüggesztési pontja? Huh
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33326 Dátum: 2008 December 29, 20:55:29 »


nem tudom látszik-e de hátsó kerekem az 0-ás ET jű ha belekalkulálom a osztókörmódositot is.
ki is lóg egy hangya f.....nyit Wink Cheesy

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33325 Dátum: 2008 December 29, 20:50:49 »

vagyis a nullás ETjű, meg pláne a minuszos, az nagyon kiáll, ugye?
igen Smiley

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #33324 Dátum: 2008 December 29, 20:50:18 »

na ilyesmire gondoltam köszi
és akkor minél nagyobb az ET, annál joban áll ki a felni?
vagy pont fordítva

"Vagy pont fordítva." Ez a jó megoldás.

Kisebb ET=jobban kiáll.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33323 Dátum: 2008 December 29, 20:49:17 »

a felni közepe és felfüggesztési pont közötti távolság
mm-erben pl: ET 30
na ilyesmire gondoltam köszi
és akkor minél nagyobb az ET, annál joban áll ki a felni?
vagy pont fordítva
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33322 Dátum: 2008 December 29, 20:48:50 »

a felni közepe és felfüggesztési pont közötti távolság
mm-erben pl: ET 30
vagyis a nullás ETjű, meg pláne a minuszos, az nagyon kiáll, ugye?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33321 Dátum: 2008 December 29, 20:47:01 »

a felni ET-je pontosan mit is jelöl? Roll Eyes
a felni közepe és felfüggesztési pont közötti távolság
mm-erben pl: ET 30

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33320 Dátum: 2008 December 29, 20:46:04 »

a felni ET-je pontosan mit is jelöl? Roll Eyes
valami selytésem van, de pontosan nem tudom
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #33319 Dátum: 2008 December 29, 20:41:37 »

ez ebben a formában rendesen bejönne
tetszik.... Cool
ütös ebben a formában Smiley

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33318 Dátum: 2008 December 29, 20:23:39 »

Sziasztok!
Kövezzetek meg, de akkor is leírom: beszereltem házilag egy központizárat és egy ugrókódos riasztót (alap, de stabilan működik, - mindez kívülről láthatatlan (kivéve a villogó ledet), így nincs lelkiismeret-furdalásom a nem korhű átalakítás miatt.
Kértem kölcsön pillanatpákát, forasztóónt, neten kinéztem és megrendeltem (karácsony előtt 1 nappal: www.metroman.hu - csak ajánlani tudom őket) és kb. 6 délután alatt beszereltem (legnagyobb szivató a motorok beszerelése volt: zárat/ajtót még nem bontottam, így eleinte akadt rendesen a szerkezet.
http://www.metroman.hu/index.php?oldala=menu.php&oldal=termek_reszlet.php&utvonal=;;205;;10;;0;&mp=mp.php&szulo=205&nyit=205&kod2=%20%20Riasztó%20,%20központi%20zár%20és%20ablakemelő%20szettek&tazon=1850
és működik rendesen? Ha igen, akkor grat, és szerintem egy hasznos dolog, főleg mindennapos használatú bogikon. Lehet nekem is lesz, lopásgátlós ablakfóliával kombinálva. Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
matchbox
« Hozzászólás #33317 Dátum: 2008 December 29, 20:21:33 »

Sziasztok!
Kövezzetek meg, de akkor is leírom: beszereltem házilag egy központizárat és egy ugrókódos riasztót (alap, de stabilan működik - mindez kívülről láthatatlan (kivéve a villogó ledet), így nincs lelkiismeret-furdalásom a nem korhű átalakítás miatt).
Kértem kölcsön pillanatpákát, forasztóónt, neten kinéztem és megrendeltem (karácsony előtt 1 nappal: www.metroman.hu - csak ajánlani tudom őket) és kb. 6 délután alatt beszereltem - legnagyobb szivató a motorok beszerelése volt: zárat/ajtót még nem bontottam, így eleinte akadt rendesen a szerkezet.
http://www.metroman.hu/index.php?oldala=menu.php&oldal=termek_reszlet.php&utvonal=;;205;;10;;0;&mp=mp.php&szulo=205&nyit=205&kod2=%20%20Riasztó%20,%20központi%20zár%20és%20ablakemelő%20szettek&tazon=1850
Köszi mindenkinek az értékes tanácsokat!
 
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 29, 20:25:50 írta matchbox »
Oldalak: 1 ... 1177 1178 1179 1180 1181 [1182] 1183 1184 1185 1186 1187 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.