www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 04:54:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1478 1479 1480 1481 1482 [1483] 1484 1485 1486 1487 1488 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13292756 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21318 Dátum: 2007 November 13, 09:05:12 »

   Sziasztok!

   Van egy haverom,aki a T2 buszát egy zuglói szerelőhöz vitte talpraállítás céljából,de ez nemigen sikeredik,most a faszi felszámolja a műhelyét.A kérés az lenne,hogy az időközben már lejárt műszakis buszt helyre kéne rántani,hogy mozgásképes legyen.A szerelő a kétlityis motort kokányolta,sosem volt üzembiztos.Most belekerülne egy 1,6-os motor.Tehát ezt kéne belerakni,műszaki,zöldkártya.Tréleres lenne aki elvinné.Szerintem a fékeknek is fújtak.A motorhoz a Hudáknál megvette a hátsó tartó gerendát.Esetleg Maresz?

                           Köszönöm előre is.Funk
hivatalos műszakinál ha végleg 1.6 motor lesz benne kell átalakítási engedély, szigorított műszaki, új papírok. ha csak ideiglenes, csókos vizsga...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21317 Dátum: 2007 November 13, 08:56:10 »

nem solexekről volt szó... spec az én solexem meg úgy volt autómata, hogy egy fél fogaskerékbe akadt be a gázkar és így tartotta a fordulatot, aztán visszaállt.
Csak azt a fél fogaskereket a másik oldalon egy bimetál forgatta, ha a gázra léptél, ennek függvényében forgatja el a tárcsát.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21316 Dátum: 2007 November 13, 08:20:23 »

   Sziasztok!

   Van egy haverom,aki a T2 buszát egy zuglói szerelőhöz vitte talpraállítás céljából,de ez nemigen sikeredik,most a faszi felszámolja a műhelyét.A kérés az lenne,hogy az időközben már lejárt műszakis buszt helyre kéne rántani,hogy mozgásképes legyen.A szerelő a kétlityis motort kokányolta,sosem volt üzembiztos.Most belekerülne egy 1,6-os motor.Tehát ezt kéne belerakni,műszaki,zöldkártya.Tréleres lenne aki elvinné.Szerintem a fékeknek is fújtak.A motorhoz a Hudáknál megvette a hátsó tartó gerendát.Esetleg Maresz?

                           Köszönöm előre is.Funk
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #21315 Dátum: 2007 November 13, 07:29:06 »

NNNa... ujabb érdekes adat...

nekem van rajta kér rovátka S illetve W jelzéssel, és a  W-nél jobban megfeszíti a rugót
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21314 Dátum: 2007 November 13, 00:25:24 »

minden bogáron elektronyos  Wink

a kézi az azt jelenti, (mint a trabiban) hogy kézzel húzkodsz egy plusz kart...

az elektronyosnak 2 állása van. téli és nyári (egy-egy rovátka jelölés van a házán)
nem solexekről volt szó... spec az én solexem meg úgy volt autómata, hogy egy fél fogaskerékbe akadt be a gázkar és így tartotta a fordulatot, aztán visszaállt.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #21313 Dátum: 2007 November 12, 23:32:44 »

minden bogáron elektronyos  Wink

a kézi az azt jelenti, (mint a trabiban) hogy kézzel húzkodsz egy plusz kart...

az elektronyosnak 2 állása van. téli és nyári (egy-egy rovátka jelölés van a házán)
NNNa... ujabb érdekes adat...

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21312 Dátum: 2007 November 12, 23:06:39 »

Ezt Doug Berg fejlesztette aki a néhai Gene Berg fia.  "Jet-A-Vator" -nak nevezte el és az elmondása szerint ugy működik mint egy "szűkítő tányér, egy másodlagos porlasztó, egy visszaáramlás-gátló lemez". Ugyan ad egy fojtást a motornak, a nyomatékgörbe ellaposodik, cserébe megfelelő beálítással csökkenhet a fogyasztás.

igazából az én szerkezetem (amit a ladásoktól nyúltam Smiley szeritem okosabb ennél, h ahozz igazítod a rabota   plusz levegőhöz amenyire tudod, és nicns semmi belógó alkatrészstb, és ikerkarbinála rövid szívócső miatt érvényesülne iazána hatása(mint aladánál).
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 12, 23:08:38 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21311 Dátum: 2007 November 12, 23:04:20 »

oszt ez meg micsinál??

Ezt Doug Berg fejlesztette aki a néhai Gene Berg fia.  "Jet-A-Vator" -nak nevezte el és az elmondása szerint ugy működik mint egy "szűkítő tányér, egy másodlagos porlasztó, egy visszaáramlás-gátló lemez". Ugyan ad egy fojtást a motornak, a nyomatékgörbe ellaposodik, cserébe megfelelő beálítással csökkenhet a fogyasztás.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21310 Dátum: 2007 November 12, 22:58:28 »

minden bogáron elektronyos  Wink

a kézi az azt jelenti, (mint a trabiban) hogy kézzel húzkodsz egy plusz kart...

az elektronyosnak 2 állása van. téli és nyári (egy-egy rovátka jelölés van a házán)
De az iker Weberen nem elektronyos. Wink Nekem a két fűtéskar mellett van egy harmadik ami a szivató szerepét tölti be.


                             GNX-967
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #21309 Dátum: 2007 November 12, 22:57:01 »

KÉZIVEL NANÁ!
De mondom ezen elektronyos van, magát állítja!
Vagyis állítaná, ha tudná valaki is hogy kell beállítani, de én olyan emberrel még nem találkoztam!

minden bogáron elektronyos  Wink

a kézi az azt jelenti, (mint a trabiban) hogy kézzel húzkodsz egy plusz kart...

az elektronyosnak 2 állása van. téli és nyári (egy-egy rovátka jelölés van a házán)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21308 Dátum: 2007 November 12, 22:54:49 »

ilyen e
ez a rugó húzza nyomja a levegő pillangószelepet, gondolom ha gyújtás kap vagy a fene se tudja hogy, rávan kötve, de nem műxik, hiába csavargatom, sőtt ha nem így áll mint most akkor szar is... szal így működik a karbi rendesen, de nincs olyan, hogyha beindítom magától tartaná a fordulatot vagy mittomén...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21307 Dátum: 2007 November 12, 22:52:05 »

ilyen e
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21306 Dátum: 2007 November 12, 22:49:51 »

Én kötöttem be szivatót. Tongue Három gázfröccsel indítok vagy ha nagyon hüsi van ráhúzom. Ha túl alacsony a fordulat (szivató nélkül) egy picit rányomom hogy legyen szép kerek 1000-es. A második kereszteződés után visszaveszem és kész. Onnantól stabil 800. Amúgy érdemes bekötni, nagyon szépen lehet vele hidegen alapjáratot "szabályozni".
KÉZIVEL NANÁ!
De mondom ezen elektronyos van, magát állítja!
Vagyis állítaná, ha tudná valaki is hogy kell beállítani, de én olyan emberrel még nem találkoztam!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21305 Dátum: 2007 November 12, 22:46:39 »

neked is progi webered van?
ha hamarabb elindulsz hamarabb lesz alapjárat!
bazz te nem melegíted?
Kérdezd meg az össze dupla weberest, van e hidegen egyből alapjárat! egyiknek sincs, de azt az 1-2 percet mindenki kibírja...


Én kötöttem be szivatót. Tongue Három gázfröccsel indítok vagy ha nagyon hüsi van ráhúzom. Ha túl alacsony a fordulat (szivató nélkül) egy picit rányomom hogy legyen szép kerek 1000-es. A második kereszteződés után visszaveszem és kész. Onnantól stabil 800. Amúgy érdemes bekötni, nagyon szépen lehet vele hidegen alapjáratot "szabályozni".
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 12, 22:48:30 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21304 Dátum: 2007 November 12, 22:32:41 »

miért ne működne  Huh

inditás hidegen: 3 gázpedálfröccs majd kulcs elfordít. Beindul,utánna kis játék a gázpedállal mialatt sebességbe teszem (ilyenkor még tényleg könnyen lefullad). Elindulás szépen, nem kapkodva 100 m után már biztos alapjárat. ennyi. Azt vettem észre hogy ha elindulok elöbb lesz stabil alapjáratom mintha álló  helyben járatnám a motort, de lehet hogy csak az időérzékem csal.
neked is progi webered van?
ha hamarabb elindulsz hamarabb lesz alapjárat!
bazz te nem melegíted?
Kérdezd meg az össze dupla weberest, van e hidegen egyből alapjárat! egyiknek sincs, de azt az 1-2 percet mindenki kibírja...

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21303 Dátum: 2007 November 12, 22:21:20 »

Huh Huh Huh
nincs szerencsére!
kb 1-2 percig hidegben nincs alapjárat (bár lenne rajta elektronyos szivató, de az sztem senkinek semműxik)
.....

miért ne működne  Huh

inditás hidegen: 3 gázpedálfröccs majd kulcs elfordít. Beindul,utánna kis játék a gázpedállal mialatt sebességbe teszem (ilyenkor még tényleg könnyen lefullad). Elindulás szépen, nem kapkodva 100 m után már biztos alapjárat. ennyi. Azt vettem észre hogy ha elindulok elöbb lesz stabil alapjáratom mintha álló  helyben járatnám a motort, de lehet hogy csak az időérzékem csal.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #21302 Dátum: 2007 November 12, 22:03:54 »

Egy Ladás ismerős egyszer azzal jött hogy kipróbált egy egyszerű szerkezetet amit először "tésztaszűrőnek" mondott. Igazából egy nagyon sűrű szövésű rézdróthálót 'csiptetett' a karburátortalp alá. Először meglepődött hogy miért nem tud 'teljes gázt adni' - féluton mindig felütközött a pedál. Aztán rájött hogy a pillangószelep ütközik bele az új találmányba. Megoldásként egyszerően félgömb alakúra formázta és úgy rakta vissza (körbe leszigetelte természetesen). Nos még a történethez az is hozzátartozik hogy előtt vette a fáradságot és elment CO-t méretni, majd megtette ezután is. Javulás volt tapasztalható. (+ bizonygatta hogy jobban megy stb..mondtam hogy persze, persze. Smiley  ). Igen, lehet mondani hogy biztos xarul volt beállítva a karbi, biztos sokat kapott most pedig egy kicsit szegényedett a keverék és igy jobb lett. Meglehet.. Akkor én is ezt mondtam neki.
 És Tessék:
http://www.cbperformance.com/Oct2007a.asp

A motor 1745cc dupla Weber ICT-vel (92 HP@5000  1/min).Az építése nyomonkövethető az oldalon.
A teszt szerint teljesítmény csökkenés volt tapasztalható de a fogyasztás a lényeg. Alapból a fogyi 8.11 L/100km volt. Semmit nem változtattak csak berakták a szűrőt -> 7.78 L . Majd ezután növelték a főfuvókát -> 7.34 L. Kipróbálták +2-os előgyújtás növeléssel is de azzal nem lett jobb az eredeti fogyasztásnál.

oszt ez meg micsinál??

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #21301 Dátum: 2007 November 12, 21:24:21 »

Ilyesmi zizegős-kerregős hangot akkor hallottam még az előző Bogaramban, amikor a km-spirál kezdte megadni magát, majd hamarosan elszakadt. Ja, és a mutató is ugrált menet közben...

volt már olyanom, ez sztem nem az.
1 éves/10.000 km-es a spirál a kocsiban
eddigi órámban kiválóan működött...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #21300 Dátum: 2007 November 12, 19:05:25 »

Hali!
Eberspächer BA4-es benzinkályhához ki tud valahonnan valami emberi manualt? Valami olyasmi kéne mint a type2.com-on van BA6-hoz. Illetve Pécsen és környékén ki tud valakit aki meg tudja berhelni a fentebb említett kályhát... szegény teljesen krepa, csak a ventillátor megy. Köszi!
Nekem van vmerre egy kezikonyv, de nem torzsi nyelven, ha nem problema. Ha kell, atkuldhetem. Mellesleg majd en is tervezem meg a beszerelest a buszomba.
(nekem ketto van, egyiket tarcsiba, alkatresznek szereztem. Meg nem probaltam mukodnek-e, majd elvalik. Van egy bn2-esem is, bogiba valo, anno idohiany miatt nem raktam be, majd talan jovore...)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21299 Dátum: 2007 November 12, 18:49:31 »

Hali!
Eberspächer BA4-es benzinkályhához ki tud valahonnan valami emberi manualt? Valami olyasmi kéne mint a type2.com-on van BA6-hoz. Illetve Pécsen és környékén ki tud valakit aki meg tudja berhelni a fentebb említett kályhát... szegény teljesen krepa, csak a ventillátor megy. Köszi!

Vörös Laci?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21298 Dátum: 2007 November 12, 18:43:03 »

  én 5-öt ütöttem de abból igaz 2 mellément Wink
De te az élvezet kedvéért csinálod. Az az élvezet, ha melléversz... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #21297 Dátum: 2007 November 12, 18:36:43 »

Hali!
Eberspächer BA4-es benzinkályhához ki tud valahonnan valami emberi manualt? Valami olyasmi kéne mint a type2.com-on van BA6-hoz. Illetve Pécsen és környékén ki tud valakit aki meg tudja berhelni a fentebb említett kályhát... szegény teljesen krepa, csak a ventillátor megy. Köszi!

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #21296 Dátum: 2007 November 12, 17:41:21 »

3 jó nagyot ráb*sz kalapáccsal úgy, hogy alátámaszt. Utána a lyuk a zömüléstől összemegy és jöhet a tűreszelő... Evil

számból vetted ki a szót.
fasznak itt finomkodni apparáttal meg tűreszelővel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21295 Dátum: 2007 November 12, 17:07:33 »

3 jó nagyot ráb*sz kalapáccsal úgy, hogy alátámaszt. Utána a lyuk a zömüléstől összemegy és jöhet a tűreszelő... Evil
  én 5-öt ütöttem de abból igaz 2 mellément Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21294 Dátum: 2007 November 12, 16:09:31 »

nemcsak akkor ugrál a mutató
én úgy jártm, hogy éppen a Mátrába tartottunk nyaralni, mikor egy kis rángatózás után a mutató lefeküdt, nem álltam meg, úgy se tudok mit tenni, visszérve elmentem a helyi bogárszerelőhöz (Tsiga), aki odamutatott a bal első kerék porvédő kupakjára és azt mondta, hogy több mint 30 év alatt a négyzetes lyuk teljesen krré vált és nem forgatta a spirált, tehát mikor ugrált annak volt a jele, hogy ez a lik kész van
megoldás lyuk beheggeszt, középre lyukat fúr (értelemszerű átmérővel) és tűreszelővel kialakít a négyzetes lyuk és kész!

3 jó nagyot ráb*sz kalapáccsal úgy, hogy alátámaszt. Utána a lyuk a zömüléstől összemegy és jöhet a tűreszelő... Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21293 Dátum: 2007 November 12, 15:59:00 »

nemcsak akkor ugrál a mutató
én úgy jártm, hogy éppen a Mátrába tartottunk nyaralni, mikor egy kis rángatózás után a mutató lefeküdt, nem álltam meg, úgy se tudok mit tenni, visszérve elmentem a helyi bogárszerelőhöz (Tsiga), aki odamutatott a bal első kerék porvédő kupakjára és azt mondta, hogy több mint 30 év alatt a négyzetes lyuk teljesen krré vált és nem forgatta a spirált, tehát mikor ugrált annak volt a jele, hogy ez a lik kész van
megoldás lyuk beheggeszt, középre lyukat fúr (értelemszerű átmérővel) és tűreszelővel kialakít a négyzetes lyuk és kész!
majd ránézek, de a kupakkal nem volt bajom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21292 Dátum: 2007 November 12, 15:49:03 »

jaja, ilyen, bár annyit hozzátennék, hogy párezer km után az új spirálomnél is ugrál a mutató. remélem nem fog ez is elszakadni, szomorú lennék
nemcsak akkor ugrál a mutató
én úgy jártm, hogy éppen a Mátrába tartottunk nyaralni, mikor egy kis rángatózás után a mutató lefeküdt, nem álltam meg, úgy se tudok mit tenni, visszérve elmentem a helyi bogárszerelőhöz (Tsiga), aki odamutatott a bal első kerék porvédő kupakjára és azt mondta, hogy több mint 30 év alatt a négyzetes lyuk teljesen krré vált és nem forgatta a spirált, tehát mikor ugrált annak volt a jele, hogy ez a lik kész van
megoldás lyuk beheggeszt, középre lyukat fúr (értelemszerű átmérővel) és tűreszelővel kialakít a négyzetes lyuk és kész!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21291 Dátum: 2007 November 12, 15:16:26 »

Ilyesmi zizegős-kerregős hangot akkor hallottam még az előző Bogaramban, amikor a km-spirál kezdte megadni magát, majd hamarosan elszakadt. Ja, és a mutató is ugrált menet közben...
jaja, ilyen, bár annyit hozzátennék, hogy párezer km után az új spirálomnél is ugrál a mutató. remélem nem fog ez is elszakadni, szomorú lennék

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #21290 Dátum: 2007 November 12, 15:12:07 »

Mai SZMB keretében betettem a korhű kmórát...
1. álló helyztetben 20szal vagy 30cal "megyek"
2. "60" környékén elkezd kerregni mint állat,
naggyából jól mutatja a sebességet és méri a km-t is.
mi lehet a gond?
eddig régebbi óra volt benn, lehezt másféle a kmóra madzagja?
Ilyesmi zizegős-kerregős hangot akkor hallottam még az előző Bogaramban, amikor a km-spirál kezdte megadni magát, majd hamarosan elszakadt. Ja, és a mutató is ugrált menet közben...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21289 Dátum: 2007 November 12, 14:07:48 »

Neked volt olyan gond a progresszíval, hogy hidegen, ha elveszed a gázt, pölö kereszteződés, leesik a fordulatszám, és ha mehetsz, nyomod neki, de böffent, ránt egy kicsit, kicsit vár, és csak utána pörög fel, néha le is fullad, ha elveszem a gázt?
Ez csak hidegben jön elő nyáron csak párszáz méter, míg bemelegszik, de tegnapelőtt mentem vele, és 8-10 km után is csinálja.
Huh Huh Huh
nincs szerencsére!
kb 1-2 percig hidegben nincs alapjárat (bár lenne rajta elektronyos szivató, de az sztem senkinek semműxik)
mondjuk az összes weber-nél tartani kell egy kicsit alábad a gázon, de utánna már minden okés,
bármiylen helyzetben, ha leveszem a lábam a pedálról, akkor szépen visszaáll alapjáratra, SOSEM fulladtam még le vele!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21288 Dátum: 2007 November 12, 13:06:43 »

Egy Ladás ismerős egyszer azzal jött hogy kipróbált egy egyszerű szerkezetet amit először "tésztaszűrőnek" mondott. Igazából egy nagyon sűrű szövésű rézdróthálót 'csiptetett' a karburátortalp alá. Először meglepődött hogy miért nem tud 'teljes gázt adni' - féluton mindig felütközött a pedál. Aztán rájött hogy a pillangószelep ütközik bele az új találmányba. Megoldásként egyszerően félgömb alakúra formázta és úgy rakta vissza (körbe leszigetelte természetesen). Nos még a történethez az is hozzátartozik hogy előtt vette a fáradságot és elment CO-t méretni, majd megtette ezután is. Javulás volt tapasztalható. (+ bizonygatta hogy jobban megy stb..mondtam hogy persze, persze. Smiley  ). Igen, lehet mondani hogy biztos xarul volt beállítva a karbi, biztos sokat kapott most pedig egy kicsit szegényedett a keverék és igy jobb lett. Meglehet.. Akkor én is ezt mondtam neki.
 És Tessék:
http://www.cbperformance.com/Oct2007a.asp

A motor 1745cc dupla Weber ICT-vel (92 HP@5000  1/min).Az építése nyomonkövethető az oldalon.
A teszt szerint teljesítmény csökkenés volt tapasztalható de a fogyasztás a lényeg. Alapból a fogyi 8.11 L/100km volt. Semmit nem változtattak csak berakták a szűrőt -> 7.78 L . Majd ezután növelték a főfuvókát -> 7.34 L. Kipróbálták +2-os előgyújtás növeléssel is de azzal nem lett jobb az eredeti fogyasztásnál.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #21287 Dátum: 2007 November 12, 12:52:33 »

köszi. persze visszament a progi, ha elkelne, akkor jönne helyébe dupla 40 weber...

Neked volt olyan gond a progresszíval, hogy hidegen, ha elveszed a gázt, pölö kereszteződés, leesik a fordulatszám, és ha mehetsz, nyomod neki, de böffent, ránt egy kicsit, kicsit vár, és csak utána pörög fel, néha le is fullad, ha elveszem a gázt?
Ez csak hidegben jön elő nyáron csak párszáz méter, míg bemelegszik, de tegnapelőtt mentem vele, és 8-10 km után is csinálja.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21286 Dátum: 2007 November 12, 11:30:56 »

Gratula a motorhoz!
Akkor ezen most milyen karbi van? Dupla, vagy vissza tetted a progresszívet?
köszi. persze visszament a progi, ha elkelne, akkor jönne helyébe dupla 40 weber...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21285 Dátum: 2007 November 12, 10:32:48 »

Mai SZMB keretében betettem a korhű kmórát...
1. álló helyztetben 20szal vagy 30cal "megyek"
2. "60" környékén elkezd kerregni mint állat,
naggyából jól mutatja a sebességet és méri a km-t is.
mi lehet a gond?
eddig régebbi óra volt benn, lehezt másféle a kmóra madzagja?
csíkosban nekem olyan volt, hogy annyira zúgott, hogy nem hallottam a mellettem utazó hangját, mikor Szanazugra mentünk, vissza kellett lassítani 40-re és utána megint jó az első döccenőig  Grin aztán megint vissza 40-re........................... Grin
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #21284 Dátum: 2007 November 12, 09:49:23 »

köcce!
NAH megérkeztünk Debrecenbe, az út zökkenőmentes volt, szépen jöttünk, nem isnyomtamneki nagyon, de így is csak 3 kocsi előzőtt meg (mi lenne ha nem peres gumma lenne rajta  Grin)
Tegnap a géptetőt ről is leszedtem a kiemelést, mégsem melegedett annyira, mint szokott!
Szerintem még a hangja is megváltozott, olyan mélyebb, erőteljesebb, morgósabb (?) lett, gondolom csak a nagyobb szelepek, meg a pontosabb illesztések teszik.

Gratula a motorhoz!
Akkor ezen most milyen karbi van? Dupla, vagy vissza tetted a progresszívet?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21283 Dátum: 2007 November 12, 09:07:15 »

GRATULÁLOK!!

 RESPECT!!

 de azért csak a régi lemezt vetted elő.........
 és látod milyen jól recseg!! Wink


Milyen madarak milyen kiállitás én megnézném de nem vágom .. Huh   milyen madarakat nevelsz?
köcce!
NAH megérkeztünk Debrecenbe, az út zökkenőmentes volt, szépen jöttünk, nem isnyomtamneki nagyon, de így is csak 3 kocsi előzőtt meg (mi lenne ha nem peres gumma lenne rajta  Grin)
Tegnap a géptetőt ről is leszedtem a kiemelést, mégsem melegedett annyira, mint szokott!
Szerintem még a hangja is megváltozott, olyan mélyebb, erőteljesebb, morgósabb (?) lett, gondolom csak a nagyobb szelepek, meg a pontosabb illesztések teszik.
HArmadikban odalépve tud igazán megugrani, de 4.ben alulról isvan nyomatéka, kaminyonmügöl kilépve szépen elindul.
Csütörtökön kemény út vár rá, Debrecen-Budapest (kb 250km ?) pfff...
Ja annyi történt, hogy félúton elment a fűtés, most mikor megálltal látom, hogy a kutyaházról lejött a gégecső (tegnap gyorsan csak gyorskötözővel ráhúztam, nem is tartotta sokáig, kis váékony szar, amúgy egy vastagabbal jó megoldás lesz!
Na ennyi, megyek mert 10-ig még számítanom kell egy tápanyagmérleget.

Jaaa a kiállítás: papagájoktól kezdve a legkisebb pintyekig-kanárikig sokminden lesz, az itthoniak színe java ott lesz, ez egyben kavlifikáló verseny is a VB-re  Smiley
(tavaly megnyertem a kvalifikációt, de januárban a madárinfluenza miatt nem rendezték meg.... na hátha most  Cheesy)

pápá
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #21282 Dátum: 2007 November 12, 00:25:25 »

köszönöm köszönöm  Grin
holnap kiderül hogy bírja, elég bíztató,
most is pöcc röffre indul.
Ha jól megy oda vissza, akkor csütörtökön vele megyek fel pestre, épp Országos Bajnokságom lesz a Lurdyházban,
aki arra jár jöjjön be, péntek-szombat-vasárnap, jaaaaa amúgy Díszmadár kiállítás és Magyar Bajnokásg lesz, aki nem vágná  Grin
ideális hétvégi családi program, ilyet sem látsz minden nap!

GRATULÁLOK!!

 RESPECT!!

 de azért csak a régi lemezt vetted elő.........
 és látod milyen jól recseg!! Wink


Milyen madarak milyen kiállitás én megnézném de nem vágom .. Huh   milyen madarakat nevelsz?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #21281 Dátum: 2007 November 11, 23:51:35 »

Mai SZMB keretében betettem a korhű kmórát...
1. álló helyztetben 20szal vagy 30cal "megyek"
2. "60" környékén elkezd kerregni mint állat,
naggyából jól mutatja a sebességet és méri a km-t is.
mi lehet a gond?
eddig régebbi óra volt benn, lehezt másféle a kmóra madzagja?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21280 Dátum: 2007 November 11, 22:07:28 »

Örömmel jelenthetem be, hogy a MOTROPROJEKT 3 sikeresen befejeződött!

Most megemelem a kalapom!
Minden tiszteletem a tied! GRATULÁLOK!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21279 Dátum: 2007 November 11, 20:55:20 »

majd mebcsörgetlek vagy nyomok egy sms-t oszt majd dumálunk
jóóvan, csak ne a héten!!
Oldalak: 1 ... 1478 1479 1480 1481 1482 [1483] 1484 1485 1486 1487 1488 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.195 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.