www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:31:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1480 1481 1482 1483 1484 [1485] 1486 1487 1488 1489 1490 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13272696 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21238 Dátum: 2007 November 11, 07:25:40 »

én a szuzukikat az 1.6 busszal is megfingatom ha próbálkozik bizonyítani....hogy Ő a király
ezt most igy altalanossagban irom, nem direkt neked:
Most nem azer', de mindketten "szarok" vagytok, kiralyak biztos nem. Ezek a "lampanal mindnekit legyorsulok a szarommal, kiraly vagyok!" eleg szanalmas. Majd ha legyorsulsz vmi tenyleg komoly autot, akkor mondhatod, h kiraly vagy, de akkor is inkabb a geped az. De azt sose fogod legyorsulni. Azert, mer' csukott szemmel gyorsabban gyalogolok mint egy labatlan homeless meg nem vagyok futobajnok, hiaba erzem magam annak.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #21237 Dátum: 2007 November 11, 07:21:18 »

Érdekes lehet az olajfurat,és az 1,3-ból 1,6-ra szerkesztett hengerfejek,ahol igen elvékonyodik a hengerfej gátja a szívó és kipuff. szelepek között.Szerintem nem ajánlott.
Az "AB" "AR" "AD" "AS" hengerfejek nem ugyanolyanok, csak a luk más rajtuk?
Nem tudom, kérdezem.
Gyakorlatilag neki AB vagy AR motorjának kellene lennie.
A különbség szerintem talán a himbáknál lehet, az "AD"ben nem vagyok biztos, de az "AS" talán tuti, hogy 1:1,1 áttételű.
Ja és milyen hűtő van az AB AR motorokon?
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21236 Dátum: 2007 November 11, 03:39:49 »

Akkor gond egy szál se.Ha lehiggadva úgy véled,akkor motorra spórolj 500-at.

abból mit lehet kihozni? milyen motrot lehetne venni (vagy építtetni)  a mágikus 500e Ft-ból  Azn

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21235 Dátum: 2007 November 10, 22:53:05 »

Fűtésem azom van Grin  Amikor mentünk idén a rajzásra, majd megsültem. Otthon megnéztük, aztán dróttal fel volt kötve. Azóta visszakötöttük rendesen a csappantyúkat skoda bowdennel, úgyhogy már állítható fűtésem is van, igaz most nem használom, csak szerelgetjük, úgyhogy dísznek van de jó tudni, hogy ez is müxik.Smiley
Akkor gond egy szál se.Ha lehiggadva úgy véled,akkor motorra spórolj 500-at.
Robpanzer
« Hozzászólás #21234 Dátum: 2007 November 10, 22:43:21 »

a lényeg hogy legyen fűtés. Kiss

Fűtésem azom van Grin  Amikor mentünk idén a rajzásra, majd megsültem. Otthon megnéztük, aztán dróttal fel volt kötve. Azóta visszakötöttük rendesen a csappantyúkat skoda bowdennel, úgyhogy már állítható fűtésem is van, igaz most nem használom, csak szerelgetjük, úgyhogy dísznek van de jó tudni, hogy ez is müxik.Smiley
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21233 Dátum: 2007 November 10, 22:29:55 »

szerintem amig igazán ütős motort nem tud valaki megépíteni addig kár álmodozni...direktszűrő kadron stb mókolásokkal.....ha csinálja az ember minimum olyasmi motor legyen mint a Mareszé
a lényeg hogy legyen fűtés. Kiss
Robpanzer
« Hozzászólás #21232 Dátum: 2007 November 10, 22:23:35 »

Érdekes lehet az olajfurat,és az 1,3-ból 1,6-ra szerkesztett hengerfejek,ahol igen elvékonyodik a hengerfej gátja a szívó és kipuff. szelepek között.Szerintem nem ajánlott.

Ezt az előző elötti tulaj csinálta Grin
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21231 Dátum: 2007 November 10, 22:20:13 »

én a szuzukikat az 1.6 busszal is megfingatom ha próbálkozik bizonyítani....hogy Ő a király
ha ráhúzod a kormányt. Grin
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21230 Dátum: 2007 November 10, 22:18:16 »

Nekem most egy gyári 1.6-os moci van bennt a 03-asban. Pontosabban 1.3-as volt de át lett alakítva 1.6-ra, duplaszívósra.  Így, hogy a karbi is át lett cserélve, a hangerek is, különbözik valamiben egy gyári 1.6-ostól?
Érdekes lehet az olajfurat,és az 1,3-ból 1,6-ra szerkesztett hengerfejek,ahol igen elvékonyodik a hengerfej gátja a szívó és kipuff. szelepek között.Szerintem nem ajánlott.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21229 Dátum: 2007 November 10, 22:14:48 »

Sík úton tudja tartani. De innen gyorsítani....  Tudod, városi közlekedésről beszéltem.

jaaaa hát városban kérem
amúgy sem műxik most órám,
nem mintha szoktam volna nézni  Cool
nekem elindul onnan is... persze nem szarakodok vele, vissza 3 padlóóó  Grin

na megyek máá mert nem haladok, most tettem fel a kutyaházat.
azt néztem, hogy a váltó és a motor illeszkedésénél levő lemezt én a motor válla mögé fogom tenni, az a biztos,
nehogyy feltámasszon a váltó és a moci közt.
vélemény? ha így teszem nem befolyásol semmit, de ha úgy ahogy eredetileg kéne, akkor lehet (mivel elég vacak) beleérne valahova...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21228 Dátum: 2007 November 10, 22:14:20 »

menetirány szerinti jobb oldal a betű szám komináció.a bogár alapban nem erre van.mindenki szeretne fingatni suzukit,de azután(pár év) megnyugszik.
én a szuzukikat az 1.6 busszal is megfingatom ha próbálkozik bizonyítani....hogy Ő a király
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21227 Dátum: 2007 November 10, 22:10:21 »

Sík úton tudja tartani. De innen gyorsítani....  Tudod, városi közlekedésről beszéltem.

régen rossz ha hosszú váltóval 4.-ben az 50-60-at nem tudja tartani...
nekem a solexel, és a weberrel sem kezd el rángatni, szépen fut,
ha szar lenne, az elsősroban a krabi hibája lehet úgytudom.
(AT-s hosszúváltó)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21226 Dátum: 2007 November 10, 22:09:33 »

És még egy kérdésem lenne. A váltószámot hol tudom megnézni?  A rövidváltóval jobb a gyorsulás, mint a hosszúval? A végsebesség pedig hosszúval jobb?  Hallottam már azt is a hosszú váltó minden szempontból jobb( kivétel a vételár). Köszönöm szépen a segítségeteket.
menetirány szerinti jobb oldal a betű szám komináció.a bogár alapban nem erre van.mindenki szeretne fingatni suzukit,de azután(pár év) megnyugszik.
Robpanzer
« Hozzászólás #21225 Dátum: 2007 November 10, 22:09:19 »

1,6-os motorhoz jó a hosszú váltó. 1303-ashoz általában az AT kódút szerelték. Ahogy leírtad, egy széria 1,6-os motort építettél. Azzal már jól lehet autózni, a hosszú váltóval lehet tartani a 120-130-as sebességet. Városban gond lehet negyedik fokozatban 50-60 között. Rövid váltóval 110-120, városban praktikusabb, és jobban gyorsul, ahogy leírtad. SZVSZ rakd össze az autót, próbáld ki, és ha nem tetszik akkor piszkáld tovább. De tetszeni fog. Smiley


Már össze van rakva, a motort kell majd kiszerelni, mert a tömítéseknél itt, ott csöpög az olaj, és dzsuvás a motortér.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21224 Dátum: 2007 November 10, 22:09:05 »

meg a tuningon.

szerintem amig igazán ütős motort nem tud valaki megépíteni addig kár álmodozni...direktszűrő kadron stb mókolásokkal.....ha csinálja az ember minimum olyasmi motor legyen mint a Mareszé
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21223 Dátum: 2007 November 10, 22:06:56 »

1,6-os motorhoz jó a hosszú váltó. 1303-ashoz általában az AT kódút szerelték. Ahogy leírtad, egy széria 1,6-os motort építettél. Azzal már jól lehet autózni, a hosszú váltóval lehet tartani a 120-130-as sebességet. Városban gond lehet negyedik fokozatban 50-60 között. Rövid váltóval 110-120, városban praktikusabb, és jobban gyorsul, ahogy leírtad. SZVSZ rakd össze az autót, próbáld ki, és ha nem tetszik akkor piszkáld tovább. De tetszeni fog. Smiley

régen rossz ha hosszú váltóval 4.-ben az 50-60-at nem tudja tartani...
nekem a solexel, és a weberrel sem kezd el rángatni, szépen fut,
ha szar lenne, az elsősroban a krabi hibája lehet úgytudom.
(AT-s hosszúváltó)
Robpanzer
« Hozzászólás #21222 Dátum: 2007 November 10, 22:06:33 »

ha a véleményemre vagy kiváncsi megokolással,szólj.

Kíváncsi vagyok a véleményedre, és köszönöm, hogy segítesz.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21221 Dátum: 2007 November 10, 22:04:26 »

És még egy kérdésem lenne. A váltószámot hol tudom megnézni?  A rövidváltóval jobb a gyorsulás, mint a hosszúval? A végsebesség pedig hosszúval jobb?  Hallottam már azt is a hosszú váltó minden szempontból jobb( kivétel a vételár). Köszönöm szépen a segítségeteket.
lenyugvás a kulcsszó.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21220 Dátum: 2007 November 10, 22:02:59 »

A Váltókon?
meg a tuningon.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21219 Dátum: 2007 November 10, 22:02:47 »

1,6-os motorhoz jó a hosszú váltó. 1303-ashoz általában az AT kódút szerelték. Ahogy leírtad, egy széria 1,6-os motort építettél. Azzal már jól lehet autózni, a hosszú váltóval lehet tartani a 120-130-as sebességet. Városban gond lehet negyedik fokozatban 50-60 között. Rövid váltóval 110-120, városban praktikusabb, és jobban gyorsul, ahogy leírtad. SZVSZ rakd össze az autót, próbáld ki, és ha nem tetszik akkor piszkáld tovább. De tetszeni fog. Smiley

És még egy kérdésem lenne. A váltószámot hol tudom megnézni?  A rövidváltóval jobb a gyorsulás, mint a hosszúval? A végsebesség pedig hosszúval jobb?  Hallottam már azt is a hosszú váltó minden szempontból jobb( kivétel a vételár). Köszönöm szépen a segítségeteket.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21218 Dátum: 2007 November 10, 22:01:24 »

És még egy kérdésem lenne. A váltószámot hol tudom megnézni?  A rövidváltóval jobb a gyorsulás, mint a hosszúval? A végsebesség pedig hosszúval jobb?  Hallottam már azt is a hosszú váltó minden szempontból jobb( kivétel a vételár). Köszönöm szépen a segítségeteket.
ha a véleményemre vagy kiváncsi megokolással,szólj.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21217 Dátum: 2007 November 10, 22:01:16 »

rakom össze a mocit, képek majd...
volt pár szopás, dee megoldottam
basszus csak már járna...
holnap délre kész kell legyen!!
szurkoljatok  Wink
Robpanzer
« Hozzászólás #21216 Dátum: 2007 November 10, 22:01:04 »

ezeken mindannyiunk meditált.

A Váltókon?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21215 Dátum: 2007 November 10, 21:58:21 »


ezeken mindannyiunk meditált.
Robpanzer
« Hozzászólás #21214 Dátum: 2007 November 10, 21:56:21 »



És még egy kérdésem lenne. A váltószámot hol tudom megnézni?  A rövidváltóval jobb a gyorsulás, mint a hosszúval? A végsebesség pedig hosszúval jobb?  Hallottam már azt is a hosszú váltó minden szempontból jobb( kivétel a vételár). Köszönöm szépen a segítségeteket.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21213 Dátum: 2007 November 10, 21:56:10 »


Az, hogy egy picit jdinamikusabb legyen.  Valahol olvastam, hogy elektronikus gyújtással magasabb furdulatszámon egy picit jobban húz., no meg mintha azt is írták volna, hogy kevesebbet fogyaszt.
de, mint korábban is beláttad egy összetevőjét a rendszernek nincs sok értelme módosítani...inkább a tárcsafékre koncentrálj, annak tényleg van haszna. 80 körl kijön az átalakítás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Robpanzer
« Hozzászólás #21212 Dátum: 2007 November 10, 21:35:45 »


Az, hogy egy picit jdinamikusabb legyen.  Valahol olvastam, hogy elektronikus gyújtással magasabb furdulatszámon egy picit jobban húz., no meg mintha azt is írták volna, hogy kevesebbet fogyaszt.


Igaz, nem ehhez tartozik, de célom még egy első tárcsafékszett. Az 1.6-os motorhoz az jobban dukál. Aki 97-ben átalakította a gépet, ezt elfelejtette rátenni.
Robpanzer
« Hozzászólás #21211 Dátum: 2007 November 10, 21:32:34 »

egyszerűbb lenne leírni mi a célod


Az, hogy egy picit jdinamikusabb legyen.  Valahol olvastam, hogy elektronikus gyújtással magasabb furdulatszámon egy picit jobban húz., no meg mintha azt is írták volna, hogy kevesebbet fogyaszt.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21210 Dátum: 2007 November 10, 21:21:14 »

Az elektronikus gyújtásról mi a véleményed?  Szerinted azt megéri?
egyszerűbb lenne leírni mi a célod

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Robpanzer
« Hozzászólás #21209 Dátum: 2007 November 10, 21:19:24 »

Amiről beszéltem az egy másik autóban volt egy kényszerből belekerült "nemszámítmileszvele" motor volt.
A két karbi az pdsit 1.6-os TLből,
A mostaniban egy 1.2-es "D" szimplaszívós motor van asszem 30pict3 karbival, vagy 31 nem is tudom.  Undecided
Mikor megvettem és még nem mentem vele addíg nekem is előkelő helyen volt a tervek között egy minimum 1.5-ös motor belecsinálása, de most kb 10000km után múlik az érzés, tetszik a motor, más világ.
Az elektronikus gyújtásról mi a véleményed?  Szerinted azt megéri?
Robpanzer
« Hozzászólás #21208 Dátum: 2007 November 10, 21:10:57 »

Igen, és nagyon köszönöm a tanácsaidat. Azt hiszem akkor inkább hanyagolom ezt.

Nekem most egy gyári 1.6-os moci van bennt a 03-asban. Pontosabban 1.3-as volt de át lett alakítva 1.6-ra, duplaszívósra.  Így, hogy a karbi is át lett cserélve, a hangerek is, különbözik valamiben egy gyári 1.6-ostól?
1303LS
« Hozzászólás #21207 Dátum: 2007 November 10, 21:09:03 »

Köszi. Neked most milyen karburátor van fennt?
Amiről beszéltem az egy másik autóban volt egy kényszerből belekerült "nemszámítmileszvele" motor volt.
A két karbi az pdsit 1.6-os TLből,
A mostaniban egy 1.2-es "D" szimplaszívós motor van asszem 30pict3 karbival, vagy 31 nem is tudom.  Undecided
Mikor megvettem és még nem mentem vele addíg nekem is előkelő helyen volt a tervek között egy minimum 1.5-ös motor belecsinálása, de most kb 10000km után múlik az érzés, tetszik a motor, más világ.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21206 Dátum: 2007 November 10, 21:07:36 »

attól hogy valaki feltesz egy webert meg dellortot magában nem fog nagy eredményet eléreni....a tuning véleményem szerint egy összetett dolog nem lehet csak úgy összehányni dolgokat....
igy van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #21205 Dátum: 2007 November 10, 21:07:16 »

9 és 22 között.
9 mikor rájössz, hogy kurvasokat fogyaszt az autód és átváltassz nyúlszőrkalapos tata üzemmódba, de ekkor én az 1.2es mocimmal négyszeméllyel megelőzlek az érdi emelkedőn.
22 mikor a haveroknak bőgetve mutatod mit tud a csoda, ekkor én bár nem de egy jókarban lévő gyári egyhatos lehet hogy megfog a lámpánál, 10literes fogyasztással.
Remélem értessz és nem bántalak meg.

Igen, és nagyon köszönöm a tanácsaidat. Azt hiszem akkor inkább hanyagolom ezt.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21204 Dátum: 2007 November 10, 21:06:28 »


Köszi szépen, akkor inkább dellorto karbikat fogok keresni. Azokkal mennyit eszik a gép?

attól hogy valaki feltesz egy webert meg dellortot magában nem fog nagy eredményet eléreni....a tuning véleményem szerint egy összetett dolog nem lehet csak úgy összehányni dolgokat....
1303LS
« Hozzászólás #21203 Dátum: 2007 November 10, 21:02:52 »


Köszi szépen, akkor inkább dellorto karbikat fogok keresni. Azokkal mennyit eszik a gép?
9 és 22 között.
9 mikor rájössz, hogy kurvasokat fogyaszt az autód és átváltassz nyúlszőrkalapos tata üzemmódba, de ekkor én az 1.2es mocimmal négyszeméllyel megelőzlek az érdi emelkedőn.
22 mikor a haveroknak bőgetve mutatod mit tud a csoda, ekkor én bár nem de egy jókarban lévő gyári egyhatos lehet hogy megfog a lámpánál, 10literes fogyasztással.
Remélem értessz és nem bántalak meg.
Robpanzer
« Hozzászólás #21202 Dátum: 2007 November 10, 21:00:44 »

Én szintén próbáltam jópár éve.
A motor egy gyári 1.6 os motor volt pici kompresszió növeléssel.
Amíg normál körülmények között használtam addíg semmi előnye nem volt, max a kicsit több fogyasztás okokzta üzemanyagrendszer öblítés.  Grin
Viszont 2.-3. fokozatban megforgatva, lepadlózva érezhető volt a különbség.
Lórúgásra nem kell gondolni sőt pár nap után már fel sem tünt, hogy többet tud a motor, szóval kicsi de érezhető eredménye volt.
Viszont a fogyasztás ilyenkor már komolyabban mutatkozik.
Azonban más részeit érintetlenül hagyva a motornak csak a két karbit rábiggyesztve várni a csodát csalódás fog érni.
SZVSZ tengely/karbi/kipufogó hármas az ami az alap tuningoláshoz kell, bármelyik összetevő kihagyása megfogja a RENDSZERt. Ezentúl jöhet a HF piszkálgatás stb.
Mindezeket úgy írom, hogy 1 azaz egy tuning motort nem építettem még és csak a kis okos  Roll Eyes fejem használva gondolom végig a dolgot, szóval ezzel az összetevővel tessék osztani vagy szorozni a gondolataimat.  Grin
Én mindenkit lebeszélnék a tuningolásokról, mert az, hogy olyanoknak összejön akik értenek hozzá, és/vagy hatalmas lexikális tudás van a fejükben úgy hogy értik is azt amit tudnak nem garantálja, hogy mindenkinek tépni fog a gépe aki kitalálja, hogy rádob két polák karbit és uzsgyi.
A másik megoldás épíTTEtni egy motort, de az az a kategória amit itt magyarországon kevesen (khhm) tesznek meg.


Köszi. Neked most milyen karburátor van fennt?
Robpanzer
« Hozzászólás #21201 Dátum: 2007 November 10, 20:56:55 »

én próbáltam.
eleve dupla vákumdobos gyújtás kéne hozzá...
nem ment jobban mint egy 30PICT2vel.
sőt, még többet is evett.
nem ajánlom.


Köszi szépen, akkor inkább dellorto karbikat fogok keresni. Azokkal mennyit eszik a gép?
1303LS
« Hozzászólás #21200 Dátum: 2007 November 10, 20:55:56 »

én próbáltam.
eleve dupla vákumdobos gyújtás kéne hozzá...
nem ment jobban mint egy 30PICT2vel.
sőt, még többet is evett.
nem ajánlom.
Én szintén próbáltam jópár éve.
A motor egy gyári 1.6 os motor volt pici kompresszió növeléssel.
Amíg normál körülmények között használtam addíg semmi előnye nem volt, max a kicsit több fogyasztás okokzta üzemanyagrendszer öblítés.  Grin
Viszont 2.-3. fokozatban megforgatva, lepadlózva érezhető volt a különbség.
Lórúgásra nem kell gondolni sőt pár nap után már fel sem tünt, hogy többet tud a motor, szóval kicsi de érezhető eredménye volt.
Viszont a fogyasztás ilyenkor már komolyabban mutatkozik.
Azonban más részeit érintetlenül hagyva a motornak csak a két karbit rábiggyesztve várni a csodát csalódás fog érni.
SZVSZ tengely/karbi/kipufogó hármas az ami az alap tuningoláshoz kell, bármelyik összetevő kihagyása megfogja a RENDSZERt. Ezentúl jöhet a HF piszkálgatás stb.
Mindezeket úgy írom, hogy 1 azaz egy tuning motort nem építettem még és csak a kis okos  Roll Eyes fejem használva gondolom végig a dolgot, szóval ezzel az összetevővel tessék osztani vagy szorozni a gondolataimat.  Grin
Én mindenkit lebeszélnék a tuningolásokról, mert az, hogy olyanoknak összejön akik értenek hozzá, és/vagy hatalmas lexikális tudás van a fejükben úgy hogy értik is azt amit tudnak nem garantálja, hogy mindenkinek tépni fog a gépe aki kitalálja, hogy rádob két polák karbit és uzsgyi.
A másik megoldás épíTTEtni egy motort, de az az a kategória amit itt magyarországon kevesen (khhm) tesznek meg.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #21199 Dátum: 2007 November 10, 19:05:46 »


én próbáltam.
eleve dupla vákumdobos gyújtás kéne hozzá...
nem ment jobban mint egy 30PICT2vel.
sőt, még többet is evett.
nem ajánlom.
Oldalak: 1 ... 1480 1481 1482 1483 1484 [1485] 1486 1487 1488 1489 1490 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.438 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.