www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:27:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1481 1482 1483 1484 1485 [1486] 1487 1488 1489 1490 1491 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13272624 alkalommal)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #21198 Dátum: 2007 November 10, 15:54:41 »

ezzel már majdnem 30LE-s lehet a perecablakos  Grin
persze lehet, hogy nem ahhoz való, de arra asszociáltam a régi légszűrőből...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21197 Dátum: 2007 November 10, 15:54:29 »

Akinek nem elég kettő...
Tessék, egy igazi különlegesség:
<beszúrt kép törölve>

Grin
lehet hogy átkapcsolós Wink
takarékos üzem egy karbival, gyorsulásos üzem kettővel  Cool
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21196 Dátum: 2007 November 10, 15:50:59 »

Akinek nem elég kettő...
Tessék, egy igazi különlegesség:


'81 Hecho en México
Robpanzer
« Hozzászólás #21195 Dátum: 2007 November 10, 15:47:54 »

Solex 34 pict 3, Polski 125P meg ez...mindegyiket 'fel lehet rakni' kellő elszántsággal...de mi lesz a vége? A tervezés szerintem nem abból áll hogy legozok...


Csak tanácsot kérek, hogy nektek mi a véleményetek ezekről, mert ezeknek a véleményeknek a felhasználásával szeretném megtervezni.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21194 Dátum: 2007 November 10, 15:34:12 »


 Solex 34 pict 3, Polski 125P meg ez...mindegyiket 'fel lehet rakni' kellő elszántsággal...de mi lesz a vége? A tervezés szerintem nem abból áll hogy legozok...

'81 Hecho en México
Robpanzer
« Hozzászólás #21193 Dátum: 2007 November 10, 15:16:29 »

http://www.teszvesz.hu/show_item.php?item=266474230&msg=Az+e-mailt+sikeresen+elk%C3%BCldt%C3%BCk#photo

Ezt a T3-asról leoperált solexet fel lehet szerintetek rakni?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21192 Dátum: 2007 November 10, 12:55:18 »

84elötti kocsikon tedd hozzá mert után azokon sem idf volt
alfasud is az volt alfetta
  tényleg ! volt egy 88as 1.5 aranylóherésem azon delortó volt ( az ment  stoper óra szerint 2kilót)

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21191 Dátum: 2007 November 10, 12:29:04 »

meggyógyult  Cheesy (feltöltöttem az akksit)

a pösti dugót (2óra lépésben) nem nagyon szereti úgylátszik, nem tölt eleget... mennyit teljesít a generátor ? 180W ? lámpa, hifi, erölködő szerintem 300W körül van minyimum... alapjáraton gyengébben világít a lámpa és a hifi kijelzője is elhalványodik...

Ha tobbet menne az autod a sajat motorjaval, mint amennyit tolod meg huzzak, akkor nem merulne le az akksid! ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #21190 Dátum: 2007 November 10, 12:21:55 »

meggyógyult  Cheesy (feltöltöttem az akksit)

a pösti dugót (2óra lépésben) nem nagyon szereti úgylátszik, nem tölt eleget... mennyit teljesít a generátor ? 180W ? lámpa, hifi, erölködő szerintem 300W körül van minyimum... alapjáraton gyengébben világít a lámpa és a hifi kijelzője is elhalványodik...
Generátor?
Napelem?
Mókuskerék?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #21189 Dátum: 2007 November 10, 11:44:00 »

mostanába igencsak szopóágon vagyok...

bogár ma az andrássy úton megadta magát... önindító meg sem mukkan.(most cseréltük 12V-sre, ma 5ször hiba nélkül beindult) akksi jó, minden fasza. nem tudtam alánézni... most megint tologatom... qwa jó  Undecided

meggyógyult  Cheesy (feltöltöttem az akksit)

a pösti dugót (2óra lépésben) nem nagyon szereti úgylátszik, nem tölt eleget... mennyit teljesít a generátor ? 180W ? lámpa, hifi, erölködő szerintem 300W körül van minyimum... alapjáraton gyengébben világít a lámpa és a hifi kijelzője is elhalványodik...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21188 Dátum: 2007 November 10, 10:37:06 »

ááá
szép az időőő,süt a nap
melózhatok egész nap
akkkkkoris összerakom!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21187 Dátum: 2007 November 10, 08:37:56 »

én 1.7-ről szedtem le a 40-es karbikat sk.  Roll Eyes
  33- mas 1.3 ,1.5,1.6-on   az 1.7-esek már injektorosak

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21186 Dátum: 2007 November 10, 07:43:23 »

  33- mas 1.3 ,1.5,1.6-on   az 1.7-esek már injektorosak
84elötti kocsikon tedd hozzá mert után azokon sem idf volt
alfasud is az volt alfetta

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #21185 Dátum: 2007 November 10, 01:00:53 »

Ezt tényleg kikéne próbálni....

Felénk nincs ilyen kút, úgyhogy várom a mások véleményeit, beszámolóit !  Wink
Suzuki a mindennapi autóm. Erősen elgondolkodtam...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21184 Dátum: 2007 November 10, 00:40:05 »

melyik alfa tipusokon voltak ilyen karbik?
  33- mas 1.3 ,1.5,1.6-on   az 1.7-esek már injektorosak

Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21183 Dátum: 2007 November 10, 00:37:01 »

  én 10ezer ft-ért vettem 1pár 36os vebert  bontóba alfáról  szívócsövet meg majd másolok azthiszem  rozsdamentes csőből meg lézerrel vágatok karimát oszt kész  Roll Eyes

melyik alfa tipusokon voltak ilyen karbik?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21182 Dátum: 2007 November 10, 00:26:30 »

A Polski Fiat 125P karburátorát fel lehet vhogy tenni , ikerkarbinak?  http://www.vatera.hu/polski_fiat_125p_karburator_39823389.html   Így néz ki. 
  én 10ezer ft-ért vettem 1pár 36os vebert  bontóba alfáról  szívócsövet meg majd másolok azthiszem  rozsdamentes csőből meg lézerrel vágatok karimát oszt kész  Roll Eyes

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #21181 Dátum: 2007 November 10, 00:06:45 »

Ezt kell kicserélni a motoromban, hogy ne rángasson.
A karburátorban van, ha jól tudom.
Az eredetibe belement valami kosz, ezért néha nem lefele megy belőle a benzin, és olyankor rángat.
Nagyjából tudom, hogy hogy kell szétszedni.
Van valami jótanács, amire mindenképp oda kell figyelni?
Köszi!

Fújd ki a fúvókát sűrített levegővel és tegyél fel benzinszűrőt, ha még nincs.
A fúvóka ki- és beszereléséhez kényelmesebb és biztonságosabb leszedni a karbit.
Amikor visszateszed a fúvókát, ütögesd vissza rendesen a helyére, különben kilazulhat a helyéről és felszívhatja a motor. (én már jártam így, nem kellemes élmény)  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21180 Dátum: 2007 November 10, 00:02:16 »

A Polski Fiat 125P karburátorát fel lehet vhogy tenni , ikerkarbinak?  http://www.vatera.hu/polski_fiat_125p_karburator_39823389.html   Így néz ki. 

 Shocked  Huh  Undecided  Grin

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21179 Dátum: 2007 November 09, 23:48:41 »

A Polski Fiat 125P karburátorát fel lehet vhogy tenni , ikerkarbinak?  http://www.vatera.hu/polski_fiat_125p_karburator_39823389.html   Így néz ki. 

már elnézéstha megsértlek, ilyen gány ötletekre ne várj választ ebbena témában.
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 09, 23:52:21 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
« Hozzászólás #21178 Dátum: 2007 November 09, 23:27:34 »

gugli Smiley typ 3 karbik, alfa bontókból dellortok, weberek, aztán csillagos ég. árban.

A Polski Fiat 125P karburátorát fel lehet vhogy tenni , ikerkarbinak?  http://www.vatera.hu/polski_fiat_125p_karburator_39823389.html   Így néz ki. 
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #21177 Dátum: 2007 November 09, 23:23:56 »


Ezt tényleg kikéne próbálni....

Felénk nincs ilyen kút, úgyhogy várom a mások véleményeit, beszámolóit !  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #21176 Dátum: 2007 November 09, 23:05:50 »

a karbit ehhez nem is kell kiszedni a kocsiból. ott helyben leszedheted a fedelét, csak vigyázz valami bele ne essen
szerintem egyértelmű, menni fog.
ha beraktad az újat, húzd meg a gázt és úgy állítsd ezt a fúvókát be, be hogy jó helyre spricceljen (a lyukba)

biztos hogy ez dugult el? ha már ezt cseréled, a többi fúvókát is átfújtad, ott nincs-e valami kosz

Nagybátyámmal szedtük szét a karbit, amikor elhoztuk, mert akkor kezdett rángatni.
Ő húzta, és akkor láttuk, hogy spriccel oldalra.
Aztán, most a héten átrendeztem az alkatrészeket, amiket kaptam a kocsihoz, és ott találtam közte egy ilyet.
Aztán gondoltam, ha már van, akkor kicserélem...

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21175 Dátum: 2007 November 09, 23:00:36 »

Ezt kell kicserélni a motoromban, hogy ne rángasson.
A karburátorban van, ha jól tudom.
Az eredetibe belement valami kosz, ezért néha nem lefele megy belőle a benzin, és olyankor rángat.
Nagyjából tudom, hogy hogy kell szétszedni.
Van valami jótanács, amire mindenképp oda kell figyelni?
Köszi!

a karbit ehhez nem is kell kiszedni a kocsiból. ott helyben leszedheted a fedelét, csak vigyázz valami bele ne essen
szerintem egyértelmű, menni fog.
ha beraktad az újat, húzd meg a gázt és úgy állítsd ezt a fúvókát be, be hogy jó helyre spricceljen (a lyukba)

biztos hogy ez dugult el? ha már ezt cseréled, a többi fúvókát is átfújtad, ott nincs-e valami kosz
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 09, 23:02:30 írta Typ117 »
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #21174 Dátum: 2007 November 09, 22:52:58 »

Ezt kell kicserélni a motoromban, hogy ne rángasson.
A karburátorban van, ha jól tudom.
Az eredetibe belement valami kosz, ezért néha nem lefele megy belőle a benzin, és olyankor rángat.
Nagyjából tudom, hogy hogy kell szétszedni.
Van valami jótanács, amire mindenképp oda kell figyelni?
Köszi!


[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21173 Dátum: 2007 November 09, 22:40:21 »

<beszúrt kép törölve>
http://index.hu/gal/14/huge.php?dir=totalcar/magazin/technika/e85hasznalt/&width=1024&pic=e85hasznalt_032.jpg
erről a képről jut szembe: zöldkártyánál általában a co és a hc szokott a problémás lenni, nem? mármint hogy túl magas.

nem lenne akkor érdemes felesben alkoholt tankolni zöldkártya vizsgálat elött?  Roll Eyes

 Grin nekem is ez fordult meg a fejemben a cikk olvasása közben   Wink  Tongue

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #21172 Dátum: 2007 November 09, 22:32:11 »

nem lenne akkor érdemes felesben alkoholt tankolni zöldkártya vizsgálat elött?  Roll Eyes

rálöttyintesz egy adag jó kis házi guggolóst, oszt jólvan :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #21171 Dátum: 2007 November 09, 22:31:40 »

a kavitáció közegfüggetlen

túrót.
vákuumban pl. sosem nincsen kavitáció :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21170 Dátum: 2007 November 09, 22:24:33 »

<beszúrt kép törölve>
http://index.hu/gal/14/huge.php?dir=totalcar/magazin/technika/e85hasznalt/&width=1024&pic=e85hasznalt_032.jpg
erről a képről jut szembe: zöldkártyánál általában a co és a hc szokott a problémás lenni, nem? mármint hogy túl magas.

nem lenne akkor érdemes felesben alkoholt tankolni zöldkártya vizsgálat elött?  Roll Eyes
pont erre gondoltam Cheesy
 

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21169 Dátum: 2007 November 09, 22:23:01 »


http://index.hu/gal/14/huge.php?dir=totalcar/magazin/technika/e85hasznalt/&width=1024&pic=e85hasznalt_032.jpg
erről a képről jut szembe: zöldkártyánál általában a co és a hc szokott a problémás lenni, nem? mármint hogy túl magas.

nem lenne akkor érdemes felesben alkoholt tankolni zöldkártya vizsgálat elött?  Roll Eyes
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21168 Dátum: 2007 November 09, 22:18:08 »

érdekes Smiley

bár azt írja jobban kicsapódik, főleg hidegben. és bogárban ugye erre minden esélye megvan.
de érdekes lehet kipróbálni.

azt vajon lehet tudni hogy nem jár-e nagyobb hőve ezl az alkohollal járatás?

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21167 Dátum: 2007 November 09, 21:53:18 »

érdekes, szerintem én is kipróbálom  Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21166 Dátum: 2007 November 09, 21:27:01 »



Az ikerkarbikkal kapcsolatban segítsetek légysziii plíííííz Cry Nyáron szeretnék egy ikerkarbis átalakítást, +tárcsafékeket előre, és már időben meg szeretném tervezni a dolgokat. Köszi Smiley és még egy kérdésem lenne. A Type 3 tárcsafékje az jó az 1303-asra?  Mármint a kilóméterspirál az abban hun van?  Meg úgy összességében stimmel?  Köszi ezt is. Wink
nyereg tárcsa igen más nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21165 Dátum: 2007 November 09, 21:23:08 »



Az ikerkarbikkal kapcsolatban segítsetek légysziii plíííííz Cry Nyáron szeretnék egy ikerkarbis átalakítást, +tárcsafékeket előre, és már időben meg szeretném tervezni a dolgokat. Köszi Smiley és még egy kérdésem lenne. A Type 3 tárcsafékje az jó az 1303-asra?  Mármint a kilóméterspirál az abban hun van?  Meg úgy összességében stimmel?  Köszi ezt is. Wink

gugli Smiley typ 3 karbik, alfa bontókból dellortok, weberek, aztán csillagos ég. árban.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
« Hozzászólás #21164 Dátum: 2007 November 09, 21:07:13 »


Köszi.
Esetleg valamilyen táblázatot, vagy ilyesmit tudnátok mutatni, hogy milyen karburátorokat lehet duálban felszerelni? Mi a legegyszerűbb megoldás? Legegyszerűbb legolcsóbb. És még egy, gyárilag milyen ikerkarburátorral szerelték pl a type 4-eseket? azok jók type 1-es motorra is?



Az ikerkarbikkal kapcsolatban segítsetek légysziii plíííííz Cry Nyáron szeretnék egy ikerkarbis átalakítást, +tárcsafékeket előre, és már időben meg szeretném tervezni a dolgokat. Köszi Smiley és még egy kérdésem lenne. A Type 3 tárcsafékje az jó az 1303-asra?  Mármint a kilóméterspirál az abban hun van?  Meg úgy összességében stimmel?  Köszi ezt is. Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21163 Dátum: 2007 November 09, 20:22:55 »

Mérd meg a pumpakerék szélességét. A 22-es a legkisebb, a régi 1.2-esekben volt. Aztán volt 26-os, ez a normál AB-s és az újabb F-es motor szivattyúkereke és a 30-ast hívják HD vagy heavy duty pumpának.
(Lehet, hogy volt 24-es is, nem emlékszem)

stunt, neked vannak osvat szelepeid, hol vetted, a gépműhely adta ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21162 Dátum: 2007 November 09, 20:14:44 »

Mérd meg a pumpakerék szélességét. A 22-es a legkisebb, a régi 1.2-esekben volt. Aztán volt 26-os, ez a normál AB-s és az újabb F-es motor szivattyúkereke és a 30-ast hívják HD vagy heavy duty pumpának.
(Lehet, hogy volt 24-es is, nem emlékszem)

úgy rémlik 26 os, mad holnaplemérem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21161 Dátum: 2007 November 09, 20:11:20 »


1971 09-től 4 rögzítésű (szegecs) a vezérműkerék, de minden tuningtengely 3 csavaros. Az engle  és scat tengelyek nem metrikus menettel vannak, erre figyelni kell.



jah, buzi pudingfejűek és társaik. én épp szopok OFF (gitár) ügyben, 3/16 os, finommenetes belső kulcsnyílású csavar kéne, demég a faborynál sincs finommenet. majd ha esetleg arrajár egy ismerősöm, vetetek vele Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21160 Dátum: 2007 November 09, 20:01:16 »

most nézem csak. az AB s blokkomba 3 csavaros vezérműtengely , és az ehhez tatrozó olajpumpa volt benne. a pumpa belépő nyílása, az ojalfeszívó-cső átmérője ~ 15,5 mm, a puma kilépő meg kb 11,5. értelemszerűena blokkban is ekkoráka nyílások. akkor ez milyen pumpa ?

Mérd meg a pumpakerék szélességét. A 22-es a legkisebb, a régi 1.2-esekben volt. Aztán volt 26-os, ez a normál AB-s és az újabb F-es motor szivattyúkereke és a 30-ast hívják HD vagy heavy duty pumpának.
(Lehet, hogy volt 24-es is, nem emlékszem)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #21159 Dátum: 2007 November 09, 20:00:25 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/e85hasznalt!1
Oldalak: 1 ... 1481 1482 1483 1484 1485 [1486] 1487 1488 1489 1490 1491 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.431 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.