www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:27:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1482 1483 1484 1485 1486 [1487] 1488 1489 1490 1491 1492 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13272624 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21158 Dátum: 2007 November 09, 19:58:40 »


jó, ok, de úgy tudtam,hogy 71 és utánna már a 4 csvarosa tengelyt és a hozzá való pumpát hazsnálták. akkor ez még épp a váltás előtti blokk lehet.


1971 09-től 4 rögzítésű (szegecs) a vezérműkerék, de minden tuningtengely 3 csavaros. Az engle  és scat tengelyek nem metrikus menettel vannak, erre figyelni kell.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21157 Dátum: 2007 November 09, 18:14:47 »

jah, közben utánnanéztem, csaka legismertebb előfordulási közege a víz.

az igaz és még pl a fötengely környéke túltöltött olajszintnél bizonyos motoroknál

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21156 Dátum: 2007 November 09, 18:12:08 »

a kavitáció közegfüggetlen

jah, közben utánnanéztem, csaka legismertebb előfordulási közege a víz.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21155 Dátum: 2007 November 09, 18:11:48 »

Beszéltem Merkivel holnap megyek!
THX Leon!
na jóvan! Örülök!
Vótam Bárdi autónál, kaptam is tömítést, hagytam neked még 2-t raktáron  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21154 Dátum: 2007 November 09, 18:07:26 »

kavitácó akkor nem csak folyadékokban valósulhat meg ?

osvat szelepekről tudtok valamit ? hol lehet kapni itthon ?  elvileg jó minőségű cuccok.

a kavitáció közegfüggetlen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21153 Dátum: 2007 November 09, 18:06:24 »

jogos Smiley
tuning tengelyek csavarosak!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21152 Dátum: 2007 November 09, 18:01:25 »

nem csavar szegecs! Grin


jogos Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21151 Dátum: 2007 November 09, 18:00:34 »

jó, ok, de úgy tudtam,hogy 71 és utánna már a 4 csvarosa tengelyt és a hozzá való pumpát hazsnálták. akkor ez még épp a váltás előtti blokk lehet.
nem csavar szegecs! Grin
ennyire nem jártam utána!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21150 Dátum: 2007 November 09, 17:34:22 »

gyári,nagynyomásut megismerni hidd el

jó, ok, de úgy tudtam,hogy 71 és utánna már a 4 csvarosa tengelyt és a hozzá való pumpát hazsnálták. akkor ez még épp a váltás előtti blokk lehet.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21149 Dátum: 2007 November 09, 17:31:11 »

most nézem csak. az AB s blokkomba 3 csavaros vezérműtengely , és az ehhez tatrozó olajpumpa volt benne. a pumpa belépő nyílása, az ojalfeszívó-cső átmérője ~ 15,5 mm, a puma kilépő meg kb 11,5. értelemszerűena blokkban is ekkoráka nyílások. akkor ez milyen pumpa ?
gyári,nagynyomásut megismerni hidd el

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21148 Dátum: 2007 November 09, 17:28:15 »

most nézem csak. az AB s blokkomba 3 csavaros vezérműtengely , és az ehhez tatrozó olajpumpa volt benne. a pumpa belépő nyílása, az ojalfeszívó-cső átmérője ~ 15,5 mm, a puma kilépő meg kb 11,5. értelemszerűena blokkban is ekkoráka nyílások. akkor ez milyen pumpa ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21147 Dátum: 2007 November 09, 16:51:56 »


popszegecs:) leglaább hegesztette volna oda.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #21146 Dátum: 2007 November 09, 16:48:05 »

ok akkor indulok
www.merki.hu
Beszéltem Merkivel holnap megyek!
THX Leon!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21145 Dátum: 2007 November 09, 16:14:59 »

kavitácó akkor nem csak folyadékokban valósulhat meg ?

osvat szelepekről tudtok valamit ? hol lehet kapni itthon ?  elvileg jó minőségű cuccok.
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 09, 16:17:34 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21144 Dátum: 2007 November 09, 15:52:54 »

milyen az a typ4 hütö van kép valakinek róla

Type4 olajhűtő installáció:

http://www.aircooledvwaddiction.com/modules.php?name=News&file=article&sid=66

'81 Hecho en México
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21143 Dátum: 2007 November 09, 15:45:08 »

7 végén dolgozik? egy számot tuf valaki dobni amin elérhetem?
Leon: Nekem sincs pedig lassan kéne!
ok akkor indulok
www.merki.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #21142 Dátum: 2007 November 09, 15:42:20 »

7 végén dolgozik? egy számot tuf valaki dobni amin elérhetem?
Leon: Nekem sincs pedig lassan kéne!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21141 Dátum: 2007 November 09, 15:27:06 »

Pisti! Elmegyek Bárdi autóhoz, de ha nem lesz szelepfedéltömítés kitucc segíteni 2 újjal ma?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21140 Dátum: 2007 November 09, 15:26:23 »

Probáld meg a Merkinél Nyíregyházán. A gömbfej kb 4eFt(lenfölder), a munkadíj sem lehet sokkal több.

a munkadí?   Grin
DE az egyik legnagyobb mester 
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21139 Dátum: 2007 November 09, 15:18:47 »

Probáld meg a Merkinél Nyíregyházán. A gömbfej kb 4eFt(lenfölder), a munkadíj sem lehet sokkal több.

Itt debrecen környékén nincs túl sok szerelő!
Szüval nem nagyon tudok válogatni

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #21138 Dátum: 2007 November 09, 15:17:01 »

Szerintem te is tudod a kérdésekre a választ...
Vidd el másik szerelőhöz!
Itt debrecen környékén nincs túl sok szerelő!
Szüval nem nagyon tudok válogatni
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21137 Dátum: 2007 November 09, 15:12:37 »

Sziasztok!

Lenne egy gyors kérdésem:
Elkezdett kopogni jobb elöl az alsó talpasom. Szerintem még nem vészes de lassan nagyon rossz úton már hallható, és mikor a kereket megrántgatom is. Kicseréltetném viszont nincs ideje a szerelőnek, nekem pedig folyamtosan kell a kocsi.
Kiszakadhat? Ha kiszakad mi van? Várhatóan milyen úton szakad ki? stb...
Szerintem te is tudod a kérdésekre a választ...
Vidd el másik szerelőhöz!

'81 Hecho en México
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #21136 Dátum: 2007 November 09, 15:09:29 »

Sziasztok!

Lenne egy gyors kérdésem:
Elkezdett kopogni jobb elöl az alsó talpasom. Szerintem még nem vészes de lassan nagyon rossz úton már hallható, és mikor a kereket megrántgatom is. Kicseréltetném viszont nincs ideje a szerelőnek, nekem pedig folyamtosan kell a kocsi.
Kiszakadhat? Ha kiszakad mi van? Várhatóan milyen úton szakad ki? stb...
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #21135 Dátum: 2007 November 09, 15:03:53 »

vki érdeklődött váltó felújítás után - friss info - most készült el a busz hosszú váltóm, 65 pénz  Cry Cry Cry Cry Cry Cry
pedig egész jónak tűnt (két csapágy csere, váltóház csere, plusz 1es kerék csere) munakdíj 25pénz

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #21134 Dátum: 2007 November 09, 13:34:03 »

Igen, a gyári turbina 5500-6000 főtengelyfordulat felett nem szállít több levegőt a kavitáció miatt. Ezért lassítják az áttételt.

A motor melegedését sok dolog befolyásolja, pl. az előgyújtás teljes fordulatszám tartományban, aztán a karburálás, a szegényre karburált motor melegebben üzemel, és még sok egyéb, a motor tisztasága, illesztése, tömítések...és nagyon fontos a burkolatok megléte ( a legkisebb is!) és a pontos illeszkedése.

Az 1600-as motor nagyon komolyan, 100 lóerő fölé kell tuningolni, hogy kelljen neki nagyobb hűtő, mint az AB-s aluhűtője, a megfelelő kutyaházzal. Meg amúgy is, elmondható, hogy 100 ló alatt nem kell semmilyen plusz hűtő.

Nekem akkor volt a legmagasabb olajhőfokom, amikor a Tökölről a gyorsulási verseny után el kellett száguldanom haza egy családi rendezvényre és a nulláson is 130 felett mentem, az új nullás szakaszom meg padlógázon 160 felett...meleg is volt, és így lett 120 fokos olajam...de ahogy belassultam 130 alá azonnal visszahűlt 100 fokosra, ami teljesen normális.
És a typ3-as nem a jó hűtéséről híres, hiába tökéletes az enyém teljes hűtőrendszere.
Na ez az, Te vagy az aki olvasgatja ezeket a fasz amerikai tunereket, meg van egy "tesztmotorod" amit az adott körülmények között tudsz elemezgetni.
Szóval a végkövetkeztetéseid gyakorlatilag kézpénznek vehetők.
Tehát nagyáltalánosságban felesleges a hatalmas olajhűtő, kb úgy mint a porschetárcsafék a 135-ös gumi alá.  Grin
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21133 Dátum: 2007 November 09, 12:35:24 »

ha aza szigetelés nincs szarrá szakadva, és nem pálmatexel van felnyalva, hanem a gyári körmökkel van rörzítve, akkor annak nem szabad lejöni a helyéről. ha lejön akkor ott valamit nagyon elb... valaki.
Nekem nem a gyári van rajt, és jobb félni mint megijedni. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21132 Dátum: 2007 November 09, 10:15:46 »

Ja, van többlapátos meg van amelyik szélesebb.
Biztos sokat számít.
Valahol olvastam, hogy tezstelve bebizonyosodott, hogy bizonyos fordulat felett a turbina nem szállít több levegőt, sőt a turbulenciák úgy alkulnak a lapátokon, hogy tán még kevesebbet is. SZóval a végtelenségig nem lehet a tárcsákat áttételezni.
A stabilmotorok amiket említessz pont nem a magas fordulatokról híresek, nem úgy mint a "tuningmocik" amiket mindenki 6000 főlé akar pörgetni.
Lényeg a lényeg minden használati formának megvannak a kívánalmai, meg persze a határai is.

Igen, a gyári turbina 5500-6000 főtengelyfordulat felett nem szállít több levegőt a kavitáció miatt. Ezért lassítják az áttételt.

A motor melegedését sok dolog befolyásolja, pl. az előgyújtás teljes fordulatszám tartományban, aztán a karburálás, a szegényre karburált motor melegebben üzemel, és még sok egyéb, a motor tisztasága, illesztése, tömítések...és nagyon fontos a burkolatok megléte ( a legkisebb is!) és a pontos illeszkedése.

Az 1600-as motor nagyon komolyan, 100 lóerő fölé kell tuningolni, hogy kelljen neki nagyobb hűtő, mint az AB-s aluhűtője, a megfelelő kutyaházzal. Meg amúgy is, elmondható, hogy 100 ló alatt nem kell semmilyen plusz hűtő.

Nekem akkor volt a legmagasabb olajhőfokom, amikor a Tökölről a gyorsulási verseny után el kellett száguldanom haza egy családi rendezvényre és a nulláson is 130 felett mentem, az új nullás szakaszom meg padlógázon 160 felett...meleg is volt, és így lett 120 fokos olajam...de ahogy belassultam 130 alá azonnal visszahűlt 100 fokosra, ami teljesen normális.
És a typ3-as nem a jó hűtéséről híres, hiába tökéletes az enyém teljes hűtőrendszere.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21131 Dátum: 2007 November 09, 08:29:25 »

Ez mi az?


menözés,villogás stb.... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21130 Dátum: 2007 November 09, 01:49:19 »

[...] de kopik és deformálódik, ha belenyomsz egy keményet. (pl. gyorsulási verseny, jaszkarizás).

Ez mi az?



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21129 Dátum: 2007 November 08, 23:33:50 »

ha aza szigetelés nincs szarrá szakadva, és nem pálmatexel van felnyalva, hanem a gyári körmökkel van rörzítve, akkor annak nem szabad lejöni a helyéről. ha lejön akkor ott valamit nagyon elb... valaki.
Én a szigetelés beszívása ellen védekeztem, vettem ilyen buggy-kra való "tésztaszűrőt" a turbina szívónyílásához.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21128 Dátum: 2007 November 08, 22:57:09 »

Én a szigetelés beszívása ellen védekeztem, vettem ilyen buggy-kra való "tésztaszűrőt" a turbina szívónyílásához.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21127 Dátum: 2007 November 08, 21:12:51 »

Lényeg a lényeg minden használati formának megvannak a kívánalmai, meg persze a határai is.

ERRE MONDTAM!
1303LS
« Hozzászólás #21126 Dátum: 2007 November 08, 21:09:11 »

Jól fogalmazol!
Shocked
Valami rosszat mondtam?  Embarrassed
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21125 Dátum: 2007 November 08, 21:04:02 »

Hát nem tudom. Elhiszem, hogy ment szépen, de akkor sem tetszik ez így ahogy ott a képen volt.
Tök totál telibe betakarja a turbina nyílását. hideg levegőt egyáltalán nem kap.
Meg ezt az olajhűtős misztéria sem a szívem csücske, pont tegnap mondta a Stunt, hogy neki a tankban ahol nem szellőzik a motortér egyáltalán nem hiányzik a plusz hűtés. És asszem az Ő motorja nem tekinthető gyáriközelinek.  Grin
Szóval én fenntartom, hogy a hüvös levegő a hengerekre, HFekre többet ér az olajhűtésnél.
mondjuk magamnak én sem raknék,csak azt mondom nem yolan roszsz ,
én motoromra következö már tervebe van  gyári(typ4 kombo)+külsö kör ami kering egy hütöbe

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21124 Dátum: 2007 November 08, 21:02:05 »

Ja, van többlapátos meg van amelyik szélesebb.
Biztos sokat számít.
Valahol olvastam, hogy tezstelve bebizonyosodott, hogy bizonyos fordulat felett a turbina nem szállít több levegőt, sőt a turbulenciák úgy alkulnak a lapátokon, hogy tán még kevesebbet is. SZóval a végtelenségig nem lehet a tárcsákat áttételezni.
A stabilmotorok amiket említessz pont nem a magas fordulatokról híresek, nem úgy mint a "tuningmocik" amiket mindenki 6000 főlé akar pörgetni.
Lényeg a lényeg minden használati formának megvannak a kívánalmai, meg persze a határai is.
Jól fogalmazol!
1303LS
« Hozzászólás #21123 Dátum: 2007 November 08, 20:57:23 »

A Hűtést úgy lehet javítani,hogy olyan turbinát keresel amiben több lapát van. Kisebb  ékszily tárcsát kell felszerelni.  Rengeteg turbinát lehet találni,és megdöbbensz hány féle létezik. Mi is véletlen jöttünk rá amikor egy sivatagi modelt tanulmányoztunk.
Ja, van többlapátos meg van amelyik szélesebb.
Biztos sokat számít.
Valahol olvastam, hogy tezstelve bebizonyosodott, hogy bizonyos fordulat felett a turbina nem szállít több levegőt, sőt a turbulenciák úgy alkulnak a lapátokon, hogy tán még kevesebbet is. SZóval a végtelenségig nem lehet a tárcsákat áttételezni.
A stabilmotorok amiket említessz pont nem a magas fordulatokról híresek, nem úgy mint a "tuningmocik" amiket mindenki 6000 főlé akar pörgetni.
Lényeg a lényeg minden használati formának megvannak a kívánalmai, meg persze a határai is.
1303LS
« Hozzászólás #21122 Dátum: 2007 November 08, 20:51:25 »

én 1,6os mocira raktam és  nyáron müszer szeribt megzavarva sem mnet föl 80c fölé igy az olaj!söt hengerfej sem melegedet nem csörgött be motor stb
Hát nem tudom. Elhiszem, hogy ment szépen, de akkor sem tetszik ez így ahogy ott a képen volt.
Tök totál telibe betakarja a turbina nyílását. hideg levegőt egyáltalán nem kap.
Meg ezt az olajhűtős misztéria sem a szívem csücske, pont tegnap mondta a Stunt, hogy neki a tankban ahol nem szellőzik a motortér egyáltalán nem hiányzik a plusz hűtés. És asszem az Ő motorja nem tekinthető gyáriközelinek.  Grin
Szóval én fenntartom, hogy a hüvös levegő a hengerekre, HFekre többet ér az olajhűtésnél.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21121 Dátum: 2007 November 08, 20:40:23 »

Vannak olyan motorok (ÁLLÓ MOTOR) Amik szivattyút hajtanak,vagy levegőt termelnek,amiknek nincs termosztátjuk. Egy rács van a helyén. Na ezeknek a turbina lapátai sűrűek. Legalább 5 db-al több van a turbinán. A NÉMETEK mindenre gondoltak a hiba bennünk van,mert nem jövünk rá mitől melegszik a motor.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21120 Dátum: 2007 November 08, 20:36:06 »

azért mondtam a főztét mert az olaj elfőt.. elveszítette a viszkozítását. Sad
éppen hogy nem sült be neki a motor.


de komoly a hangulat mindent oylan komolyan vesztek 

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #21119 Dátum: 2007 November 08, 20:34:28 »

Bogárnál joban hangzik hogy meg is sütötte Grin

azért mondtam a főztét mert az olaj elfőt.. elveszítette a viszkozítását. Sad
éppen hogy nem sült be neki a motor.
Oldalak: 1 ... 1482 1483 1484 1485 1486 [1487] 1488 1489 1490 1491 1492 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.