www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:56:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1484 1485 1486 1487 1488 [1489] 1490 1491 1492 1493 1494 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801829 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #21091 Dátum: 2007 November 08, 18:40:33 »

mostanába igencsak szopóágon vagyok...

bogár ma az andrássy úton megadta magát... önindító meg sem mukkan.(most cseréltük 12V-sre, ma 5ször hiba nélkül beindult) akksi jó, minden fasza. nem tudtam alánézni... most megint tologatom... qwa jó  Undecided
valami testelési probléma?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #21090 Dátum: 2007 November 08, 18:30:37 »

mostanába igencsak szopóágon vagyok...

bogár ma az andrássy úton megadta magát... önindító meg sem mukkan.(most cseréltük 12V-sre, ma 5ször hiba nélkül beindult) akksi jó, minden fasza. nem tudtam alánézni... most megint tologatom... qwa jó  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21089 Dátum: 2007 November 08, 15:44:41 »

Az erősebb lehet, mint az AD-s? Bár papíron ugyanannyi, talán nyomatékra más?
Az AS-es motor már azt hiszem, hogy 8-as hengerfej csavaros és menetperselyes AS21-es blokk. Az AD meg még nem...
Nekem egy 1978-as AS blokk a tuningmotorom alapja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #21088 Dátum: 2007 November 08, 15:29:43 »

majd írj a tapasztalatokról,
sajnos én mér lassan egy hónapja gyalog járok Sad
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21087 Dátum: 2007 November 08, 15:27:06 »

erre kiváncsi vagyok, nekem is megfordult már a fejemben ez az adalék dolog, de nem mertem bele tenni

Asszem talán STP???? Kék flakonos... a Tecsoban volt múltkor akcióban: egyet fizet, kettőt kap...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21086 Dátum: 2007 November 08, 15:26:08 »

egy  nagyon kicsit nekem is csepeg, 5000KM alatt a max-ról lemegy a min-re az olajszint

Ezt most kezdte el, nemrég, a nyár óta nem volt, most meg megint... Nme szeretem, ha ilyet csinál...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #21085 Dátum: 2007 November 08, 15:25:31 »

Még nem határoltam be, hogy honna jön, de múltkor a Szabó Miki szerint az olajleerszetőnél lkévő csavarokkal volt probléma.. kicsit megszakadtak...
Most tettem bele olajtömítő adalékot, majd meglátom,,,

erre kiváncsi vagyok, nekem is megfordult már a fejemben ez az adalék dolog, de nem mertem bele tenni
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #21084 Dátum: 2007 November 08, 15:24:22 »

Pedig enyim még nem is annyira jó állapotú, mert megint elkezdett olajcsepegni egy kissé.... Undecided
Bár ez talán nem függ ettől...

egy  nagyon kicsit nekem is csepeg, 5000KM alatt a max-ról lemegy a min-re az olajszint
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21083 Dátum: 2007 November 08, 15:23:28 »

Az nekem már régóta folyik, naponta kb 2-3 csepp esik az aljáról. Attól düggetlenül teljesen üzembiztos, és  jó teljesítmányű a gép. Szerintem pár csepp olaj nem a világvége, fóleg, hogy a "szűrőnél" csepeg kicsit. Szar az a papí tömi, amit kapni lehet alá.

Még nem határoltam be, hogy honna jön, de múltkor a Szabó Miki szerint az olajleerszetőnél lkévő csavarokkal volt probléma.. kicsit megszakadtak...
Most tettem bele olajtömítő adalékot, majd meglátom,,,

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21082 Dátum: 2007 November 08, 15:18:09 »

Pedig enyim még nem is annyira jó állapotú, mert megint elkezdett olajcsepegni egy kissé.... Undecided
Az nekem már régóta folyik, naponta kb 2-3 csepp esik az aljáról. Attól düggetlenül teljesen üzembiztos, és  jó teljesítmányű a gép. Szerintem pár csepp olaj nem a világvége, fóleg, hogy a "szűrőnél" csepeg kicsit. Szar az a papí tömi, amit kapni lehet alá.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21081 Dátum: 2007 November 08, 15:16:05 »

nekem is AS és mint állat, a gép jelen pillantban legjobb állapotban lévő része

Pedig enyim még nem is annyira jó állapotú, mert megint elkezdett olajcsepegni egy kissé.... Undecided
Bár ez talán nem függ ettől...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #21080 Dátum: 2007 November 08, 15:14:55 »

1,6 Transporter motor... AS-es...Smiley


nekem is AS és mint állat, a gép jelen pillantban legjobb állapotban lévő része
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21079 Dátum: 2007 November 08, 15:13:35 »

Az erősebb lehet, mint az AD-s? Bár papíron ugyanannyi, talán nyomatékra más?

Jó kérdés, papíron ugyanúgy 50 lovas... de elég jól tud húzni...
 Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #21078 Dátum: 2007 November 08, 15:08:24 »

1,6 Transporter motor... AS-es...Smiley


Az erősebb lehet, mint az AD-s? Bár papíron ugyanannyi, talán nyomatékra más?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21077 Dátum: 2007 November 08, 14:55:39 »

Milyen mocid van, hogy ilyen rapid vagy? Grin

1,6 Transporter motor... AS-es...Smiley

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Robpanzer
« Hozzászólás #21076 Dátum: 2007 November 08, 14:48:40 »

Szerintem ugyanúgy mint másiknál.
Nagyvonalakban egy PDSIT karbi pont olyan mint a PICT és annál nagyon jól megoldották, sőt úgytudom nem is érzékeny ha nincs 100%-ra összelőve.


Köszi.
Esetleg valamilyen táblázatot, vagy ilyesmit tudnátok mutatni, hogy milyen karburátorokat lehet duálban felszerelni? Mi a legegyszerűbb megoldás? Legegyszerűbb legolcsóbb. És még egy, gyárilag milyen ikerkarburátorral szerelték pl a type 4-eseket? azok jók type 1-es motorra is?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21075 Dátum: 2007 November 08, 14:28:05 »

Én biztos nem állítottam... Undecided
Milyen mocid van, hogy ilyen rapid vagy? Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21074 Dátum: 2007 November 08, 13:54:36 »

Ilyet még nem láttam, csak mókolt, átállított km-óránál...

Én biztos nem állítottam... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21073 Dátum: 2007 November 08, 13:54:02 »

Az nem csak a 160 felett menőket bünteti, vagy az csak a bevezetéskor volt?
Mer akkor nem kell félnünk Wink

Érdekes dolog, mertt a múltkor a főnökömmel mentünk Győrbe és 130-135 körüli tempónál villant...
Viszont, mint azt Csendőr Kollégától megtudtam, a Tataival csinálnak ilyet, az utánfutósok, kaminosok lekapcsolására, hogy lejjebb állítják a határt és a nem kellőket kidobják...
Múlt hétvégén mente az Öcsisajttal Szőnybe, át azen a pályaszakaszon és ebelős sávabn előzött meg egy osztrák kocsi és akkor is villant, pedig szerintem ő sem ment 130-nál többel...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #21072 Dátum: 2007 November 08, 13:12:06 »


Azt mondják (nem saját tapasztalat), hogy a 3.875 difi nagyon érzékeny a teljesítményre és mindenképpen vagy egy oldalon bontható difiházba, vagy megerősített oldalfedeles difibe kell szerelni, mert a hagyományos, két oldalon nyitott difit a gyári fedéllel hajlamos széttörni, eldeformálni. Azt mondták kb. 150 keréklóig jó a 3.875-ös, megerősített fedéllel.

Jobb megoldásnak tartják (forrás : TheSamba.com) ha a 4.125-ös difit kombinálják busz (hosszabb) 3. és 4. fokozattal. A 2. és 3. között a nagyobb ejtést az erős motor elbírja.

Ráadásul a 4.125-ös (szinte mind) acél kapcsolóvillás (váltóvilla) edzett kapcsolófelülettel, a 3.875-ös meg mind bronz, aminek a siklási tulajdonságai jobbak (könnyebben kapcsolható) de kopik és deformálódik, ha belenyomsz egy keményet. (pl. gyorsulási verseny, jaszkarizás).
A hozzászólásodból azt olvasom ki, hogy te váltanál 4.125-re. Akkor azt kérdezném, hogy egy typ3-as váltó jó megoldás-e (mivel ilyet lehet, hogy tudok szerezni). Bár fogalmam sincs, hogy a 150 kerékpaci egyáltalán meg lesz-e.
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #21071 Dátum: 2007 November 08, 12:24:26 »

Az nem csak a 160 felett menőket bünteti, vagy az csak a bevezetéskor volt?
Mer akkor nem kell félnünk Wink

Az már talán 140 fölött villan. Addig biztosan jo, legalább is az én orám szerint.

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #21070 Dátum: 2007 November 08, 12:17:30 »


Nektek nem! Nekem igen!   Grin Grin Grin

Szoktál is vele 160 felett menni? Ja, persze csak a német autópályán

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21069 Dátum: 2007 November 08, 12:04:45 »

Az nem csak a 160 felett menőket bünteti, vagy az csak a bevezetéskor volt?
Mer akkor nem kell félnünk Wink


Nektek nem! Nekem igen!   Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21068 Dátum: 2007 November 08, 12:03:23 »

Figyelnem is kell egy kicsit, mert az órám kevsebbet mutat a GPS-nél és elég sokat megyek át az ótópályán Tatabánya és Tata közt... ott meg van egy telepített trafipax... Undecided

Ilyet még nem láttam, csak mókolt, átállított km-óránál...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #21067 Dátum: 2007 November 08, 12:02:32 »

Figyelnem is kell egy kicsit, mert az órám kevsebbet mutat a GPS-nél és elég sokat megyek át az ótópályán Tatabánya és Tata közt... ott meg van egy telepített trafipax... Undecided

Az nem csak a 160 felett menőket bünteti, vagy az csak a bevezetéskor volt?
Mer akkor nem kell félnünk Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21066 Dátum: 2007 November 08, 12:01:28 »

Stunt!

Az AO-s váltó vajon elég erős, ahhoz amit szeretnék? Vagy inkább keressek egy általad említett 4.125 végáttételűt? Kíváncsi vagyok a véleményedre! Mivel félek, hogy ledarálódnak a fogak.


Azt mondják (nem saját tapasztalat), hogy a 3.875 difi nagyon érzékeny a teljesítményre és mindenképpen vagy egy oldalon bontható difiházba, vagy megerősített oldalfedeles difibe kell szerelni, mert a hagyományos, két oldalon nyitott difit a gyári fedéllel hajlamos széttörni, eldeformálni. Azt mondták kb. 150 keréklóig jó a 3.875-ös, megerősített fedéllel.

Jobb megoldásnak tartják (forrás : TheSamba.com) ha a 4.125-ös difit kombinálják busz (hosszabb) 3. és 4. fokozattal. A 2. és 3. között a nagyobb ejtést az erős motor elbírja.

Ráadásul a 4.125-ös (szinte mind) acél kapcsolóvillás (váltóvilla) edzett kapcsolófelülettel, a 3.875-ös meg mind bronz, aminek a siklási tulajdonságai jobbak (könnyebben kapcsolható) de kopik és deformálódik, ha belenyomsz egy keményet. (pl. gyorsulási verseny, jaszkarizás).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21065 Dátum: 2007 November 08, 11:48:47 »

kisebb sebességnél kevesebet csal, ilyen tempónál marha sok szerintem

Figyelnem is kell egy kicsit, mert az órám kevsebbet mutat a GPS-nél és elég sokat megyek át az ótópályán Tatabánya és Tata közt... ott meg van egy telepített trafipax... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #21064 Dátum: 2007 November 08, 11:46:23 »

Ja ez így igaz.

Azonban nagyon sokféle váltó létezett, sokféle fogaskerékpárral. A leghosszabbat csak építeni lehet, 3.875-ös végáttétellel és 0.89-es negyedikkel.
A gyári 3.875-ösben 0.92-es negyedik volt.
Tudjuk, hogy a váltóház is sokat változott, kétoldalon szétszedhető, egy oldalon szétszedhető, stb. de a kapcsolóvillák (bronz, vas, széles körmű, keskeny), valamint a szinkronok is mások, néha kívülről nem is lehet eldönteni, hogy melyik változat van a váltón belül. A negyedik fokozat fogaskerékpárját is sokat módosították még a 0.92-áttételen belül, a kerékpár mérete változott, én már 3 félét is láttam. Ennek terhelés szempontból van jelentősége, egyik jobban bírja, erősebb, valamint a több fogú csendesebb üzemű.

Azt mondják, hogy a 4.125 végáttételű (középhosszúnak mondott) váltók a legerősebbek, ezekben 0.89-es negyedik van, ezeket szeretik drag bogarakba építeni, aminek számos oka van.

A normál (3 bordás) buszváltónak nagyon rövid a difije, de a 4. fokozata 0.82-es tehát ebből lehet overdrive-os hosszú váltót építeni. Amúgy a szinkron nem, de a fogaskerékpár csereszabatos.

stb. stb. stb.  A váltó egy külön tudomány.
Stunt!

Az AO-s váltó vajon elég erős, ahhoz amit szeretnék? Vagy inkább keressek egy általad említett 4.125 végáttételűt? Kíváncsi vagyok a véleményedre! Mivel félek, hogy ledarálódnak a fogak.
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 08, 11:48:33 írta Bill »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #21063 Dátum: 2007 November 08, 11:20:59 »

Érdekes... Nekem is 185/65R15 van fenn, igaz, 6 collos Mangelsen,de a GPS-el összehasonlítva kb 5-8 km/h az eltérés... (folymatos haladás esetén, mert tudom, vany egy kis késése, ingadozása)
kisebb sebességnél kevesebet csal, ilyen tempónál marha sok szerintem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21062 Dátum: 2007 November 08, 11:16:05 »

nekem is kiábrándító volt a gps 115 óra szerint 100 gps szerint. 185/65-ös gumi 5.5ös jubi felnin

Érdekes... Nekem is 185/65R15 van fenn, igaz, 6 collos Mangelsen,de a GPS-el összehasonlítva kb 5-8 km/h az eltérés... (folymatos haladás esetén, mert tudom, vany egy kis késése, ingadozása)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #21061 Dátum: 2007 November 08, 11:13:37 »

Nagyon sokat számít a gumi. Nekem a bogaramon a 195/50 gumival nagyon csalt a kilométeróra, jól gyorsult és óra szerint 140 felett ment (kiakadt a 140-es óra). Persze a GPS azonnal visszazökkentett a földre.

Ugyanez volt a typ3 175/60-as első gumijával, át kellet kalibrálnom a sebességmérőt....
nekem is kiábrándító volt a gps 115 óra szerint 100 gps szerint. 185/65-ös gumi 5.5ös jubi felnin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21060 Dátum: 2007 November 08, 11:06:03 »

A különbség 2.5% , nem sok.
Nekem nagyon azon jár az agyam, hogy 185R15-öt tennék hátra mert az a gyáritól 5%ban tér el, SZVSZ az az én vezetési stílusomhoz pont passzolna.
Csak ilyen gumit NEM"C"-sben nem lehet találni.  Undecided

Nagyon sokat számít a gumi. Nekem a bogaramon a 195/50 gumival nagyon csalt a kilométeróra, jól gyorsult és óra szerint 140 felett ment (kiakadt a 140-es óra). Persze a GPS azonnal visszazökkentett a földre.

Ugyanez volt a typ3 175/60-as első gumijával, át kellet kalibrálnom a sebességmérőt....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #21059 Dátum: 2007 November 08, 10:36:09 »

Azaz konkrét kérdés:
Azonos autónál a félhosszú váltó 165R15-el kb ugyanaz, mint a hosszú 155R15-el? (bocsi, nem értek hozzá, csak kérdezem)
A különbség 2.5% , nem sok.
Nekem nagyon azon jár az agyam, hogy 185R15-öt tennék hátra mert az a gyáritól 5%ban tér el, SZVSZ az az én vezetési stílusomhoz pont passzolna.
Csak ilyen gumit NEM"C"-sben nem lehet találni.  Undecided
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #21058 Dátum: 2007 November 08, 10:26:40 »

Kiszámoltam.
Fent félhosszu 165-el, allul hosszu 155-el

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #21057 Dátum: 2007 November 08, 10:15:37 »

Ezért jó félhosszú váltót venni, mert az 10-15-20eFt . A hosszú váltók meg 30eFt-tól kezdődnek. Ha valaki és játszik kicsit a csp oldalon a váltó kalkulátorral (http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/getriebeberechnung3.php), akkor arra a megállapításra juthat, hogy a félhosszú és a hosszú váltónál 4. fokozatban 4000 fordulatnál, kb. 3 Km/h sebesség különbség van.

Kicsit furcsán terjedt el a köztudatban a félhosszú és a hosszú váltó fogalma. 


viszont mikor a buszom váltójával mókoltam asszem megállapítára került, hogy hosszú váltó van benne (5 bordás, de szám alapján néztük), mikor megadta magát belekerült egy sima rövid (köszi PéZsé) és marhára semmi különbséget nem tudtam felfedezni. 1.6 motor. ugyanúgy gyorsult, ugyanott váltottam a 4.-et, ugyanannyi volt a végsebesség. most vagy rövid volt a régi váltóm is, vagy nemtom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #21056 Dátum: 2007 November 08, 10:15:27 »

tudom, kötözködés, de felni szélesség sem mindegy, mert nem ugyanúgy áll ugyanaz a gumi egy keskenyebb meg egy szélesebb felnin. ahogy olvastam lehet ezzel is játszani. de szerintem a 165ös meg a 155ös gumi 4.5-ös felnin kb ugyanolyan magas lehet, minimális eltéréssel

Nem azonos, magasabb a 165-ös. Látni is. Ja és 4 colos gyári felniről beszélünk, mivel nagyon sokáig az volt a gyári Ugytudom a diagonál gumi még magasabb, ezért csal mindig a bogár km órája, mert minden arra van méretezve. De lehet tévedek.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #21055 Dátum: 2007 November 08, 10:13:09 »

Azaz konkrét kérdés:
Azonos autónál a félhosszú váltó 165R15-el kb ugyanaz, mint a hosszú 155R15-el? (bocsi, nem értek hozzá, csak kérdezem)
tudom, kötözködés, de felni szélesség sem mindegy, mert nem ugyanúgy áll ugyanaz a gumi egy keskenyebb meg egy szélesebb felnin. ahogy olvastam lehet ezzel is játszani. de szerintem a 165ös meg a 155ös gumi 4.5-ös felnin kb ugyanolyan magas lehet, minimális eltéréssel

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21054 Dátum: 2007 November 08, 10:12:58 »

Ezért jó félhosszú váltót venni, mert az 10-15-20eFt . A hosszú váltók meg 30eFt-tól kezdődnek. Ha valaki és játszik kicsit a csp oldalon a váltó kalkulátorral (http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/getriebeberechnung3.php), akkor arra a megállapításra juthat, hogy a félhosszú és a hosszú váltónál 4. fokozatban 4000 fordulatnál, kb. 3 Km/h sebesség különbség van.

Kicsit furcsán terjedt el a köztudatban a félhosszú és a hosszú váltó fogalma. 


....

Azt mondják, hogy a 4.125 végáttételű (középhosszúnak mondott) váltók a legerősebbek, ezekben 0.89-es negyedik van, ezeket szeretik drag bogarakba építeni, aminek számos oka van.
...


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21053 Dátum: 2007 November 08, 10:10:15 »

Azaz konkrét kérdés:
Azonos autónál a félhosszú váltó 165R15-el kb ugyanaz, mint a hosszú 155R15-el? (bocsi, nem értek hozzá, csak kérdezem)
Tehát 155r15-el F es mocihoz a félhosszú lenne a nagy királyság?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #21052 Dátum: 2007 November 08, 10:08:35 »

Azaz konkrét kérdés:
Azonos autónál a félhosszú váltó 165R15-el kb ugyanaz, mint a hosszú 155R15-el? (bocsi, nem értek hozzá, csak kérdezem)
Oldalak: 1 ... 1484 1485 1486 1487 1488 [1489] 1490 1491 1492 1493 1494 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.