www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:33:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1495 1496 1497 1498 1499 [1500] 1501 1502 1503 1504 1505 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255663 alkalommal)
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #20637 Dátum: 2007 Október 30, 12:53:01 »

száraz féltengelyes jellemzően 1302,1303-ban van.a váltó menetirány szerinti jobb oldalán van a jelzése,az első két betű alapján táblázatból megmondható a véglehajtás áttétele.
Akkor ezek szerint buszon már csak olajos volt, vagy legalább is a t2-esektől?
Be tudnád linkelni a táblázatot?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20636 Dátum: 2007 Október 30, 12:21:34 »

A "bordák száma" jó útmutató!  Tongue
száraz féltengelyes jellemzően 1302,1303-ban van.a váltó menetirány szerinti jobb oldalán van a jelzése,az első két betű alapján táblázatból megmondható a véglehajtás áttétele.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #20635 Dátum: 2007 Október 30, 11:48:29 »

Miből gondolod hogy rövid?  Grin Szerintem az nem a mérete határozza meg hanem az áttételezés....  Grin
A "bordák száma" jó útmutató!  Tongue
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20634 Dátum: 2007 Október 30, 10:54:15 »

Tudsz valami szemléltető képet mutatni?
Miből tudom megállapítani, hogy az enyém milyen?
Az biztos, hogy rövid (a bordák számából gondolom), de hogy száraz, vagy nem?

Miből gondolod hogy rövid?  Grin Szerintem az nem a mérete határozza meg hanem az áttételezés....  Grin

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #20633 Dátum: 2007 Október 30, 10:39:54 »

akksi sarun alaphelyzetben 12V körül. járó motornál működő töltéssel ugyanitt 13.4-14V. nem baj ha megmarad a 13.4V akkor is ha felkapcsolod a fényszórókat.
kösz, majd megnézem.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #20632 Dátum: 2007 Október 30, 09:36:28 »

szárazféltengelyes váltóba gyakoribb ahosszú és félhosszú,ilettve korszerübb aváltóházu  vezetett kinyomo csapágy,vastag kiemelö villa
Tudsz valami szemléltető képet mutatni?
Miből tudom megállapítani, hogy az enyém milyen?
Az biztos, hogy rövid (a bordák számából gondolom), de hogy száraz, vagy nem?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20631 Dátum: 2007 Október 30, 09:29:49 »

És az miért jó?
Mik az előnyei?
szárazféltengelyes váltóba gyakoribb ahosszú és félhosszú,ilettve korszerübb aváltóházu  vezetett kinyomo csapágy,vastag kiemelö villa

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #20630 Dátum: 2007 Október 30, 09:26:49 »

hosszú vagy fékhosszú váltód legyen olajosba!át lehet alakitani azt aminek mind2oldalt bontható adifiháza!
És az miért jó?
Mik az előnyei?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20629 Dátum: 2007 Október 30, 09:21:21 »

Elmondaná neklem valaki, hogy miért jó/rossz a száraz féltengelyes váltó.
És pl miért alakítgatjék, amelyiket lehet olajossá?
hosszú vagy fékhosszú váltód legyen olajosba!át lehet alakitani azt aminek mind2oldalt bontható adifiháza!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #20628 Dátum: 2007 Október 30, 09:15:29 »

Elmondaná neklem valaki, hogy miért jó/rossz a száraz féltengelyes váltó.
És pl miért alakítgatjék, amelyiket lehet olajossá?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20627 Dátum: 2007 Október 30, 02:58:24 »

hívd *gabit 1 napon belül postázza...

A tobbiek ugyanigy elpostazzak ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20626 Dátum: 2007 Október 29, 22:17:23 »

Mifelénk egy ilyen "elszaladás" kb. 130 km, uszkve két és fél óra lenne (oda-vissza). Úgyhogy részemről a TMK (tervszerű megelőző karbantartás) híve vagyok. Az elmúlt hét évben bevált.

hívd *gabit 1 napon belül postázza...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #20625 Dátum: 2007 Október 29, 20:24:54 »

gyorsan elszaladsz bármelyik bogár boltba és veszel  Wink
Mifelénk egy ilyen "elszaladás" kb. 130 km, uszkve két és fél óra lenne (oda-vissza). Úgyhogy részemről a TMK (tervszerű megelőző karbantartás) híve vagyok. Az elmúlt hét évben bevált.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20624 Dátum: 2007 Október 29, 16:15:46 »

Help!
Gázbovden szakadás történt. Valakinek elfekvőben.
Vagy ötlet a probléma gyors orvoslására?

gyorsan elszaladsz bármelyik bogár boltba és veszel  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető versicolor
Hozzászólások: 346


« Hozzászólás #20623 Dátum: 2007 Október 29, 16:10:44 »

kerítésdrót az fasza.
jóóóóóó tipp Wink
A tövénél szakadt le. most épp egy régi réztollbetétet próbálok ráerőszakolni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20622 Dátum: 2007 Október 29, 15:48:35 »

Help!
Gázbovden szakadás történt. Valakinek elfekvőben.
Vagy ötlet a probléma gyors orvoslására?

kerítésdrót az fasza.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető versicolor
Hozzászólások: 346


« Hozzászólás #20621 Dátum: 2007 Október 29, 15:36:45 »

Help!
Gázbovden szakadás történt. Valakinek elfekvőben.
Vagy ötlet a probléma gyors orvoslására?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20620 Dátum: 2007 Október 29, 15:14:38 »

Lehet, csak dorombol.....

Nálam a kinyomócsapágy, de inkább sikolt. Sikíts, kurva... Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #20619 Dátum: 2007 Október 29, 14:06:19 »

az utángyártottat volt, de le lett cserélve eredeteri... (szerintem most a másik oldal a ludas->utángyártott)
miért nem mindkettőt cseréltétek? Tongue
de legalább akkor most tudod mi vár rád..
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20618 Dátum: 2007 Október 29, 13:57:50 »

Lehet, csak dorombol.....


megint rettenetesen morog a hátsó futómű...

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #20617 Dátum: 2007 Október 29, 13:48:15 »

Köszi a segitséget most pöcc röff!!180 fok volt. Smiley
szuper, szívesen  Cheesy
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #20616 Dátum: 2007 Október 29, 12:36:28 »

nekem annak idején az volt a baj, hogy azt hiszem 90 vagy 180 fokkal elfodítva voltak a gyertyakábelek a gyújtásra kötve, ezért úgy csinállt mintha majdnem beindulna, de persze nem tudott. ellenőrizd ezt is.
Köszi a segitséget most pöcc röff!!180 fok volt. Smiley

---Andris---
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20615 Dátum: 2007 Október 29, 12:18:01 »

hát multkor nem néztétek meg a másik oldalt is??
mi került bele? utángyártott dob?

biztos túl nagy a felnyieid súlya (tehetetlensége) és megeszi a kocsidat Tongue

az utángyártottat volt, de le lett cserélve eredeteri... (szerintem most a másik oldal a ludas->utángyártott)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #20614 Dátum: 2007 Október 29, 12:17:19 »

Ja majd mindjárt azt is meg lesem.Idegesit a dolog...

---Andris---
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #20613 Dátum: 2007 Október 29, 12:15:55 »

Sziasztok!!
Mindent megnéztem (gyujtás megszakito hézag ...)ami kapcsolatban lehet azzal hogy a motor beinduljan,de mégse akar.Valami tipp valakitöl??Sürgös lenne.Nem ide tartozik de remélem tegnap jol éreztétek magatokat itt rácalmás környékén!!
nekem annak idején az volt a baj, hogy azt hiszem 90 vagy 180 fokkal elfodítva voltak a gyertyakábelek a gyújtásra kötve, ezért úgy csinállt mintha majdnem beindulna, de persze nem tudott. ellenőrizd ezt is.
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #20612 Dátum: 2007 Október 29, 12:04:30 »

Sziasztok!!
Mindent megnéztem (gyujtás megszakito hézag ...)ami kapcsolatban lehet azzal hogy a motor beinduljan,de mégse akar.Valami tipp valakitöl??Sürgös lenne.Nem ide tartozik de remélem tegnap jol éreztétek magatokat itt rácalmás környékén!!

---Andris---
1303LS
« Hozzászólás #20611 Dátum: 2007 Október 29, 11:34:45 »

megint rettenetesen morog a hátsó futómű...

múltkor a féltengely megette a dobból a ricniket, a hangja szinte ugyan ilyen volt... (utána  féltengely elforgott a dobban, és a másik oldalon nem volt így nyomaték... a bogár megállt)  lehet, hogy most a másik oldalt eszi  Undecided (vagy csapágy)
túl sok a  nyomaték  Cool

nem véletlenül iratkoztam a fel a sárgabogár listára. mindenkinek legyen bekapcsolva a telefonja  Grin
A jobb hátulja meg mintha kicsit lejjebb lett volna, az mitől van?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #20610 Dátum: 2007 Október 29, 11:33:02 »

megint rettenetesen morog a hátsó futómű...

múltkor a féltengely megette a dobból a ricniket, a hangja szinte ugyan ilyen volt... (utána  féltengely elforgott a dobban, és a másik oldalon nem volt így nyomaték... a bogár megállt)  lehet, hogy most a másik oldalt eszi  Undecided (vagy csapágy)
túl sok a  nyomaték  Cool

nem véletlenül iratkoztam a fel a sárgabogár listára. mindenkinek legyen bekapcsolva a telefonja  Grin
hát multkor nem néztétek meg a másik oldalt is??
mi került bele? utángyártott dob?

biztos túl nagy a felnyieid súlya (tehetetlensége) és megeszi a kocsidat Tongue
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20609 Dátum: 2007 Október 29, 11:21:15 »

megint rettenetesen morog a hátsó futómű...

múltkor a féltengely megette a dobból a ricniket, a hangja szinte ugyan ilyen volt... (utána  féltengely elforgott a dobban, és a másik oldalon nem volt így nyomaték... a bogár megállt)  lehet, hogy most a másik oldalt eszi  Undecided (vagy csapágy)
túl sok a  nyomaték  Cool

nem véletlenül iratkoztam a fel a sárgabogár listára. mindenkinek legyen bekapcsolva a telefonja  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20608 Dátum: 2007 Október 29, 11:02:02 »

a soo...
Gond nélkül följöttem bp-re a Balatontól, megálltam közben tankolni akkor még gond nélkül indultam el.
Megálltam zuglóban és kb 5 perc után el szerettem volna indulni, de nem sikerült, csak betolással.
nem forgatott max 1et az indítómotor, aztán még annyit se.
Akksi vagy dinamó?
Hány V-t kéne mérnem egyes helyeken?
akksi sarun alaphelyzetben 12V körül. járó motornál működő töltéssel ugyanitt 13.4-14V. nem baj ha megmarad a 13.4V akkor is ha felkapcsolod a fényszórókat.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #20607 Dátum: 2007 Október 29, 10:57:59 »

a soo...
Gond nélkül följöttem bp-re a Balatontól, megálltam közben tankolni akkor még gond nélkül indultam el.
Megálltam zuglóban és kb 5 perc után el szerettem volna indulni, de nem sikerült, csak betolással.
nem forgatott max 1et az indítómotor, aztán még annyit se.
Akksi vagy dinamó?
Hány V-t kéne mérnem egyes helyeken?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20606 Dátum: 2007 Október 29, 08:43:33 »

benne
Köszi mindenkinek! Majd 7 végén szétkapom...

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20605 Dátum: 2007 Október 28, 23:12:39 »

Mondjátok meg nekem az oldal linkjét ahol pl bogarat tudok szerkeszteni mert sikerült elkevernem, köszi


vwbogar.lap.hu, és ott a flash doboz (ott a többi is)
Nem elérhető Wega
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #20604 Dátum: 2007 Október 28, 23:11:18 »

Mondjátok meg nekem az oldal linkjét ahol pl bogarat tudok szerkeszteni mert sikerült elkevernem, köszi
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #20603 Dátum: 2007 Október 28, 23:01:45 »

talán de akkor kiemeló vilát is kell cserélni mert vezetösnek más avillája!
De a vezetős villájának vastagabb a tengelye is.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20602 Dátum: 2007 Október 28, 22:39:46 »

Generátornál is van külső fesszab - nekem dinamósról lett átalakítva generátorosra, és kívül van a dobozka.
de ez egy dinamóhoz való fesszab
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20601 Dátum: 2007 Október 28, 22:34:29 »

de engem a tipusjelzése érdekelne, vagy száma, vagy neve, vagy valami konkrét.



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20600 Dátum: 2007 Október 28, 22:12:09 »

Ilyen generátorom van...Mitől van az, hogy néha nagyon durván el kezdenek világítani a lámpák (gondolom tölt vagy 20 voltot) aztán 10 mp mulva vissza??? Egyre gyakrabban. Feszszabályzó? Hol van az egyáltalán?
Ez belső fesszabos!
Ott van a lapka alatt afesszab,ahol a vezeték megy bele!
újonna 5-6 e ft, nekem egy éve szart be.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20599 Dátum: 2007 Október 28, 21:35:46 »

hőőő, még mindig szopok, hogy milyen kuplungot pászintsak a váltóhoz.
a képen jelölt lyukak le vannak sziloplasztozva, lehetnek ezek a vezető lyukai?
ha igen, akkor bedobok egy vezeőt és örvendek :-)

talán de akkor kiemeló vilát is kell cserélni mert vezetösnek más avillája!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20598 Dátum: 2007 Október 28, 21:16:19 »

hőőő, még mindig szopok, hogy milyen kuplungot pászintsak a váltóhoz.
a képen jelölt lyukak le vannak sziloplasztozva, lehetnek ezek a vezető lyukai?
ha igen, akkor bedobok egy vezeőt és örvendek :-)


[melléklet törölve az admin által]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1495 1496 1497 1498 1499 [1500] 1501 1502 1503 1504 1505 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.