www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:32:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1494 1495 1496 1497 1498 [1499] 1500 1501 1502 1503 1504 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255648 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20677 Dátum: 2007 Október 31, 21:23:32 »


lehet, hogy a holnapi napot végigalszom kalmopirinnel meg sörrel.
Ez a recept igy nem jóóóó!
A képletböl ki kell emelni a kalmopirint,és be kell helyettesiteni vodkával!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20676 Dátum: 2007 Október 31, 21:18:50 »

szasz gecó! :-))
megtaknyosodtam, de azért megpróbálok gyuritó szerválni egy vezetőt, oszt akkor mehet össze a vas.

Megtaknyosodtál mi? ...
Gecis az orrod mert buzivagy! Má régen készen lehetnénk a vasaddal baszod! Ha gondolod holnap told át Gyuriékhoz a binyiglit!

Lázad van? (Meleg vagy?)  Grin Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20675 Dátum: 2007 Október 31, 21:17:31 »

Szega Bammeg!
Oszt mikor akarod csinálni?
HE?

nemtom.
ahogy sikerül.
lehet, hogy a holnapi napot végigalszom kalmopirinnel meg sörrel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20674 Dátum: 2007 Október 31, 21:12:19 »

szasz gecó! :-))
megtaknyosodtam, de azért megpróbálok gyuritó szerválni egy vezetőt, oszt akkor mehet össze a vas.

Szega Bammeg!

Oszt mikor akarod csinálni?
HE?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20673 Dátum: 2007 Október 31, 21:07:12 »

Tisztelt kollégák!
Kérdésem lenne ikerkarbit használó bogaras társaim felé!
Mindenféle variációban használatban lévő ikerkarbis bogik fogyasztása érdekelne illetve teljesítmény növekedés mértéke!
mindenki válaszát Nagyon Szépen Megköszönöm!
Több választ várok úgyhogy ne csak egy hozászólás érkezzen ha lehet!
ÜdVW!

szasz gecó! :-))
megtaknyosodtam, de azért megpróbálok gyuritó szerválni egy vezetőt, oszt akkor mehet össze a vas.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20672 Dátum: 2007 Október 31, 17:44:58 »

Tisztelt kollégák!

Kérdésem lenne ikerkarbit használó bogaras társaim felé!
Mindenféle variációban használatban lévő ikerkarbis bogik fogyasztása érdekelne illetve teljesítmény növekedés mértéke!
mindenki válaszát Nagyon Szépen Megköszönöm!
Több választ várok úgyhogy ne csak egy hozászólás érkezzen ha lehet!

ÜdVW!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20671 Dátum: 2007 Október 31, 17:44:29 »

Tavaszig el akarom végezni a helyreállítási munkákat a bogáron.
A műszerfalam más színű, mint eredetileg, de az a helyzet, hogy lehet, hogy jobban néz ki így, mint, ha egyszínű.
Szerintetek:
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

A hangszórók már nincsenek benne...
Nemtom, de ilyen kormáynra+ rúdra hajtok...  Grin Egyébként egyszínűen jobb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #20670 Dátum: 2007 Október 31, 17:19:26 »

tessék hülének tekinteni nyugodtan de a bakarikázott kapcsoló mire szolgál...
lehet, hogy utólagosan vészvillogót építettek bele....

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20669 Dátum: 2007 Október 31, 16:15:01 »

Valami ilyesmi. Esetleg billeg a fékbetét, mert elpattant a rugó a lefogó tányér alatt.

Szétesett a kézifék működtető karja, pl. Szedd le a dobot, a biztonság kedvéért..
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #20668 Dátum: 2007 Október 31, 12:12:52 »

tessék hülének tekinteni nyugodtan de a bakarikázott kapcsoló mire szolgál...

Nem'tom, nekem ilyen működteti az ablakmosómat... Undecided Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #20667 Dátum: 2007 Október 31, 11:20:37 »

65ös bogimnál jelentkező tünet: ha egy kicsit gyorsabban megy az autó - kb 35km/h fölött- vmi surlódó szerű hang hallatszik hátulról, ami szépen erősödik a sebesség növelésével - a kinyomom a kuplungot akkor is megmarad de ha nyomom a féket még ha kcsiit is akkor elmúlik...mi lehet ez? közlekedhetek biztonságosan vele így?
Szétesett a kézifék működtető karja, pl. Szedd le a dobot, a biztonság kedvéért..

Bácsi Győző
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #20666 Dátum: 2007 Október 31, 11:09:11 »

tessék hülének tekinteni nyugodtan de a bakarikázott kapcsoló mire szolgál...

[melléklet törölve az admin által]

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #20665 Dátum: 2007 Október 31, 10:41:28 »

65ös bogimnál jelentkező tünet: ha egy kicsit gyorsabban megy az autó - kb 35km/h fölött- vmi surlódó szerű hang hallatszik hátulról, ami szépen erősödik a sebesség növelésével - a kinyomom a kuplungot akkor is megmarad de ha nyomom a féket még ha kcsiit is akkor elmúlik...mi lehet ez? közlekedhetek biztonságosan vele így?

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #20664 Dátum: 2007 Október 31, 10:25:10 »

SZMG kérdés:
Téli gumit rakattam reggel a Golfra, és a gumis azt mondta, hogy a BH keréknél 2 csavart nem tud rendesen meghúzni, mert el van kopva a menet a dobban. Fékdobba lehet fúrni/esztergálni új (nagyobb) lyukat, hogy ne csak 2 csavar tartsa a kereket, vagy cserélni kell ilyenkor a dobot?
új menetet biztos lehet, de van nagyobb kerékcsavar?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #20663 Dátum: 2007 Október 31, 09:52:59 »

SZMG kérdés:
Téli gumit rakattam reggel a Golfra, és a gumis azt mondta, hogy a BH keréknél 2 csavart nem tud rendesen meghúzni, mert el van kopva a menet a dobban. Fékdobba lehet fúrni/esztergálni új (nagyobb) lyukat, hogy ne csak 2 csavar tartsa a kereket, vagy cserélni kell ilyenkor a dobot?
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20662 Dátum: 2007 Október 31, 07:30:40 »

Csak a képen tűnik fehérnek.Ez valójában olyan csont vagy krémszínű,és nem fényezve vannak,hanem szinterezve.


Nekem bejön ez a 2szinű műszerfal festés...

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20661 Dátum: 2007 Október 31, 01:23:55 »

Az első variációt hagynám, bár fehér helyett csont-, vagy a vajszín, vagy enyhe bézs jobb hangulatú.... Tudod, kicsit olyan, mint a fehér betétes lakkcipők anno...
Csak a képen tűnik fehérnek.Ez valójában olyan csont vagy krémszínű,és nem fényezve vannak,hanem szinterezve.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20660 Dátum: 2007 Október 30, 22:59:05 »

Az első variációt hagynám, bár fehér helyett csont-, vagy a vajszín, vagy enyhe bézs jobb hangulatú.... Tudod, kicsit olyan, mint a fehér betétes lakkcipők anno...

és közben szól komárlaci a videoton hangfalból....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #20659 Dátum: 2007 Október 30, 21:40:46 »

Tavaszig el akarom végezni a helyreállítási munkákat a bogáron.
A műszerfalam más színű, mint eredetileg, de az a helyzet, hogy lehet, hogy jobban néz ki így, mint, ha egyszínű.
Szerintetek:

A hangszórók már nincsenek benne...
Az első variációt hagynám, bár fehér helyett csont-, vagy a vajszín, vagy enyhe bézs jobb hangulatú.... Tudod, kicsit olyan, mint a fehér betétes lakkcipők anno...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #20658 Dátum: 2007 Október 30, 19:45:31 »

Esti kis SZMB-m: Defekt miatt kicseréltem a bal hátsó kereket a lakótelepen - sötétben. Nem volt gond, hogy szinte nem látok semmit: már annyiszor csináltam hogy szinte csukott szemmel is menne...  Cool
biztos, hogy ate autód volt Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #20657 Dátum: 2007 Október 30, 19:40:15 »

Vigyazz, h nehogy forditva rakd fel egyszer, mer' akkor visszafele forog! 

Kiprobáltam...nem forog visszafele   Wink

'81 Hecho en México
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20656 Dátum: 2007 Október 30, 19:34:34 »

Esti kis SZMB-m: Defekt miatt kicseréltem a bal hátsó kereket a lakótelepen - sötétben. Nem volt gond, hogy szinte nem látok semmit: már annyiszor csináltam hogy szinte csukott szemmel is menne...  Cool

Vigyazz, h nehogy forditva rakd fel egyszer, mer' akkor visszafele forog! 


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #20655 Dátum: 2007 Október 30, 19:30:56 »

Esti kis SZMB-m: Defekt miatt kicseréltem a bal hátsó kereket a lakótelepen - sötétben. Nem volt gond, hogy szinte nem látok semmit: már annyiszor csináltam hogy szinte csukott szemmel is menne...  Cool

'81 Hecho en México
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20654 Dátum: 2007 Október 30, 17:12:29 »

Az addig ok. De mégis mikor bemelegszik elkezd fogni. mennyit tekerjek visszább a súrlódástól? most 1fognyit tekertem de az kevésnek tűnik

Nálam akkor sincsen gond, ha nagyon finoman kicsit súrlódik a dobon, mert annyit be is kopik (tényleg nagyon finoman, alig hallható). Szóval szerintem sem itt a gond...
Visszahúzó rugók megvannak mind?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20653 Dátum: 2007 Október 30, 15:47:02 »

Tavaszig el akarom végezni a helyreállítási munkákat a bogáron.
A műszerfalam más színű, mint eredetileg, de az a helyzet, hogy lehet, hogy jobban néz ki így, mint, ha egyszínű.
Szerintetek:


A hangszórók már nincsenek benne...

a full kék szebb, de a hamutartó gombját ne kenyd le  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #20652 Dátum: 2007 Október 30, 15:02:13 »

Az addig ok. De mégis mikor bemelegszik elkezd fogni. mennyit tekerjek visszább a súrlódástól? most 1fognyit tekertem de az kevésnek tűnik
szerintem régia rendszered (el van koszolódva) és nem engedi teljesen vissza az olajat és attól melegszik be (szvsz)
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #20651 Dátum: 2007 Október 30, 14:58:02 »

Elvileg az első metódusod a jó. Már ha jók a munkahengerek, dobok, stb. Akkor a dobfék is szépen, egyformán fog.
Az addig ok. De mégis mikor bemelegszik elkezd fogni. mennyit tekerjek visszább a súrlódástól? most 1fognyit tekertem de az kevésnek tűnik
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20650 Dátum: 2007 Október 30, 14:46:57 »

Sziasztok!

A féket hogy lehet jól beállítani? Most kitarítottam és állítottam rajta. Úgy állítottam hogy megemeltem forgattam a kereket és mikor elkezdett surlódni kicsit visszabb tekertem. ez jo is volt mig nem melegedett. 20km után már alig birt menni szegény bogárkám. most kicsit tekertem visszabb viszont mindegyik össze vissza fog és félek hogy megint bemelegszik.
A doboknak van egy kis válla szóval a lehúzgálós technika nem tul jo.

Elvileg az első metódusod a jó. Már ha jók a munkahengerek, dobok, stb. Akkor a dobfék is szépen, egyformán fog.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20649 Dátum: 2007 Október 30, 14:45:26 »

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/sebvalto.htm  Wink

viszont az engem is érdeklne, hogy miért jobb vagy rosszabb az egyik mint a másik... Száraz Vs. Olajos  Huh

A legtöbb bogarat olajossal szerelték, így akinek olyan, az olyat keres.
Műszakilag az olajos sima lengőtengely, kirugózáskor változik a kerékdőlés és a nyomtáv, ami erősíti a túlkormányzottsági hajlamot. A száraz egy kettőcsuklós megoldás, ahol az előbbiek nem lépnek fel (korszerűbb megoldás).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #20648 Dátum: 2007 Október 30, 14:36:35 »

Sziasztok!

A féket hogy lehet jól beállítani? Most kitarítottam és állítottam rajta. Úgy állítottam hogy megemeltem forgattam a kereket és mikor elkezdett surlódni kicsit visszabb tekertem. ez jo is volt mig nem melegedett. 20km után már alig birt menni szegény bogárkám. most kicsit tekertem visszabb viszont mindegyik össze vissza fog és félek hogy megint bemelegszik.
A doboknak van egy kis válla szóval a lehúzgálós technika nem tul jo.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #20647 Dátum: 2007 Október 30, 14:23:35 »

Még azt meg merem kockáztatni, hogy angol linket nem tudsz (tud valaki), sajnos a német nem erősségem?

nekem sem...Smiley
CU:
http://vwbus2.dyndns.org/bulli/michaelk/vw_bus_d/TM10/002.jpg
véglehajtás:5,428
R:3.28
CA:
http://vwbus2.dyndns.org/bulli/michaelk/vw_bus_d/rlf_getriebe_hinterachse/teil_1/gross/H1_3_2-1.html
véglehajtás:5,375 (8:43)
R:3.61

1-4-ig az áttételek megegyeznek.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 30, 14:33:31 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #20646 Dátum: 2007 Október 30, 14:23:10 »

Még azt meg merem kockáztatni, hogy angol linket nem tudsz (tud valaki), sajnos a német nem erősségem?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #20645 Dátum: 2007 Október 30, 14:20:52 »

próbálkoztam gugli keresővel, de túl sok találat jött fel, még site-ra való szűrés esetén is Sad

http://vwbus2.dyndns.org/bulli/michaelk/vw_bus_d/getriebe.htm

'81 Hecho en México
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #20644 Dátum: 2007 Október 30, 14:19:50 »

Nemrég egyébként volt itt szó erről csak vissza kellene keresni, persze ha JÓL MŰKÖDNE AZ OLDALON A KERESŐ... 
 ...talán még esélyed is lenne!

 Vagy csinálni kelle vmi linkgyüjteményt ezekről.


próbálkoztam gugli keresővel, de túl sok találat jött fel, még site-ra való szűrés esetén is Sad
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #20643 Dátum: 2007 Október 30, 14:18:32 »

most a bogár vagy busz váltóra vonatkoznak a kérdéseid?

Jogos a kérdés!!
Busz t2-es.
Amúgy nem csereszavatosak a bogár<--->busz váltók?
Mi a különbség?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #20642 Dátum: 2007 Október 30, 14:16:24 »

A probléma ezzel a táblával, hogy busz váltó kódok egyáltalán nicsenek benne.
Nincs valakinek egy teljesebb? CA és CU váltókról?

 Nemrég egyébként volt itt szó erről csak vissza kellene keresni, persze ha JÓL MŰKÖDNE AZ OLDALON A KERESŐ... 
 ...talán még esélyed is lenne!

 Vagy csinálni kelle vmi linkgyüjteményt ezekről.


'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20641 Dátum: 2007 Október 30, 13:57:58 »

most a bogár vagy busz váltóra vonatkoznak a kérdéseid?

A probléma ezzel a táblával, hogy busz váltó kódok egyáltalán nicsenek benne.
Nincs valakinek egy teljesebb? CA és CU váltókról?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #20640 Dátum: 2007 Október 30, 13:53:36 »

Tavaszig el akarom végezni a helyreállítási munkákat a bogáron.
A műszerfalam más színű, mint eredetileg, de az a helyzet, hogy lehet, hogy jobban néz ki így, mint, ha egyszínű.
Szerintetek:




A hangszórók már nincsenek benne...

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #20639 Dátum: 2007 Október 30, 13:48:10 »

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/sebvalto.htm  Wink

viszont az engem is érdeklne, hogy miért jobb vagy rosszabb az egyik mint a másik... Száraz Vs. Olajos  Huh
A probléma ezzel a táblával, hogy busz váltó kódok egyáltalán nicsenek benne.
Nincs valakinek egy teljesebb? CA és CU váltókról?
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20638 Dátum: 2007 Október 30, 13:36:13 »

Akkor ezek szerint buszon már csak olajos volt, vagy legalább is a t2-esektől?
Be tudnád linkelni a táblázatot?

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/sebvalto.htm  Wink

viszont az engem is érdeklne, hogy miért jobb vagy rosszabb az egyik mint a másik... Száraz Vs. Olajos  Huh
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 30, 13:37:49 írta tom@SZ »

Oldalak: 1 ... 1494 1495 1496 1497 1498 [1499] 1500 1501 1502 1503 1504 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.