www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 21:56:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13196558 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74435 Dátum: 2015 április 17, 09:47:05 »

Sziasztok!
Kérném esetlges javaslatokat a problémára:kb 100Km után a motor kezd befulladni, mintha nem kapna elég üzemanyagot.
Nem áll le a motor, kuplungolás és alapjárat után a motor újra felpörög, de ismét befullad......fél órás pihenő után megint nincs gond!!
Többször is megcsinálta ezt!Gyertya gond lehet?
Szia!
Túlmelegszik?
Nem elérhető krisz77
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #74434 Dátum: 2015 április 17, 09:38:38 »

Sziasztok!
Kérném esetlges javaslatokat a problémára:kb 100Km után a motor kezd befulladni, mintha nem kapna elég üzemanyagot.
Nem áll le a motor, kuplungolás és alapjárat után a motor újra felpörög, de ismét befullad......fél órás pihenő után megint nincs gond!!
Többször is megcsinálta ezt!Gyertya gond lehet?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74433 Dátum: 2015 április 17, 09:15:20 »

Szerintm az nem olyan
Megis olyan

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74432 Dátum: 2015 április 15, 23:10:45 »

Én is igy tudom.A félautomata bogár váltoja olyan mint a typ4 automatájé.
ja meg a régi 911 is

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #74431 Dátum: 2015 április 15, 23:00:20 »

Szerintm az nem olyan
Én is igy tudom.A félautomata bogár váltoja olyan mint a typ4 automatájé.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74430 Dátum: 2015 április 15, 22:58:21 »

A typ4-es önindító,meg az automata bogár önindítója azonos én úgy tudom.Nekem két automata váltós bogaram van,és legalábbis nekem azt mondták,hogy az önindítóim jók,vagy azonosak a typ4-esben lévőkkel.
Szerintm az nem olyan

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74429 Dátum: 2015 április 15, 22:38:59 »

Megdoglott az oninditom, azt mondja az ember nem erdemes vele foglalkozni. Semmilyen azonosito nem szerepel rajta, ezert szeretnem kinyomozni, hogy mi lehetett az eredeti cikkszama/azonositoja. Ha jol tevedek ez egy AUTOMATA typ4-bol valo, mik azok a modellek, amiket meg ilyennel szereltek? T2? 911?
A typ4-es önindító,meg az automata bogár önindítója azonos én úgy tudom.Nekem két automata váltós bogaram van,és legalábbis nekem azt mondták,hogy az önindítóim jók,vagy azonosak a typ4-esben lévőkkel.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74428 Dátum: 2015 április 15, 22:29:11 »

Megdoglott az oninditom, azt mondja az ember nem erdemes vele foglalkozni. Semmilyen azonosito nem szerepel rajta, ezert szeretnem kinyomozni, hogy mi lehetett az eredeti cikkszama/azonositoja. Ha jol tevedek ez egy AUTOMATA typ4-bol valo, mik azok a modellek, amiket meg ilyennel szereltek? T2? 911?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74427 Dátum: 2015 április 15, 17:19:19 »

Legyen oly kedves valaki és rakja be azt a képet amin szerepel az össze csapágyméret a bogáron.

Köszönöm.
váci bogarasoknál:
http://vbklub.net/csapagy/3.jpg

http://vbklub.net
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74426 Dátum: 2015 április 15, 17:16:36 »

Legyen oly kedves valaki és rakja be azt a képet amin szerepel az össze csapágyméret a bogáron.

Köszönöm.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74425 Dátum: 2015 április 14, 13:26:58 »

Én még nem iratkoztam be a fúvóka tantárgyra, annak előfeltétele a szívócsőcsere vizsga kredit nem?
Nem feltétlenül, de javítja az esélyeket. Smiley
(Sima gyári Solexeken is volt többféle konfiguráció motorméret, torokméret és aktuális célok szerint, nem kell ahhoz dupla Weber.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #74424 Dátum: 2015 április 14, 13:17:48 »

Nézd meg a fúvókákat is, mik vannak benne... önmagában a torokméret nem jelent jobb gyorsulást... sőt.
Én még nem iratkoztam be a fúvóka tantárgyra, annak előfeltétele a szívócsőcsere vizsga kredit nem?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74423 Dátum: 2015 április 14, 10:14:27 »

Szia, köszi a tippeket:)
Nagyjából annyit kellene még kibírnia a bogárnak amíg elkészül a busz (hogy legalább egy autó menjen), illetve még az államvizsgát is megvárhatná... Utána első dolgom lesz amennyire csak tudom átnézni, beállítani és megismerni... Nekem a 34-es karbi nagyon nagyon el van kopva (a fogazott tárcsa fogain lényegében lecsúszott a csavar, a tengelynél csöpögött ki a benzin annyira lógott stb) és volt itthon egy 31-es ami kvázi tökéletes így nem annyira volt kérdés, hogy kicseréljem-e. Mondjuk az érdekes, hogy az átalakító nem megy fel csak úgy mert egy nagyobb gáz után nem engedte (volna) vissza a gázkart, mert a gyorsítómembránhoz menő kis kar odaszorult volna a fedeléhez... de egy kis rábeszélés után azért összeállt a kép...
Egyébként most a hétvégén megtett ~200 km alatt egészen szépen ment a kocsi, bár kicsit kevésbé gyorsult mint a 34-es karbival, de az alapjárat továbbra is bombabiztos, és talán a fogyasztás is kicsit kedvezőbb lesz(van honnan javulni...).
Én is eléggé laikus pöcs vagyok, de szeretnék egyszer majd nem laikussá válni:)
Nézd meg a fúvókákat is, mik vannak benne... önmagában a torokméret nem jelent jobb gyorsulást... sőt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74422 Dátum: 2015 április 14, 00:43:52 »

Nálam laikusabb pöcs nincs a témában, de ugyanezt szívtam végig azzal, hogy kitartottam a pict 34 mellett. Ami nekem segített megoldani a hezitálást:
http://www.vw-resource.com/hestate4.html

Szépen végigmentem [nyissz]

Szia, köszi a tippeket:)
Nagyjából annyit kellene még kibírnia a bogárnak amíg elkészül a busz (hogy legalább egy autó menjen), illetve még az államvizsgát is megvárhatná... Utána első dolgom lesz amennyire csak tudom átnézni, beállítani és megismerni... Nekem a 34-es karbi nagyon nagyon el van kopva (a fogazott tárcsa fogain lényegében lecsúszott a csavar, a tengelynél csöpögött ki a benzin annyira lógott stb) és volt itthon egy 31-es ami kvázi tökéletes így nem annyira volt kérdés, hogy kicseréljem-e. Mondjuk az érdekes, hogy az átalakító nem megy fel csak úgy mert egy nagyobb gáz után nem engedte (volna) vissza a gázkart, mert a gyorsítómembránhoz menő kis kar odaszorult volna a fedeléhez... de egy kis rábeszélés után azért összeállt a kép...
Egyébként most a hétvégén megtett ~200 km alatt egészen szépen ment a kocsi, bár kicsit kevésbé gyorsult mint a 34-es karbival, de az alapjárat továbbra is bombabiztos, és talán a fogyasztás is kicsit kedvezőbb lesz(van honnan javulni...).
Én is eléggé laikus pöcs vagyok, de szeretnék egyszer majd nem laikussá válni:)
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 14, 07:51:03 írta Protheus »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74421 Dátum: 2015 április 14, 00:37:27 »

[nyissz, mert idezni azt nem tudok.]
Már nem hezitál. Most eltömődött az előmelegítő, és kifúj.
Grin
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 14, 07:50:27 írta Protheus »

Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #74420 Dátum: 2015 április 13, 23:23:32 »

ÜdVW,

sikeresen újra él a bogarunk:) Feltettem egy 31 Pict 3 mas karbit:) Kicsit bénáztam vele, de ez rajtam múlt. Azóta pöccre indul és olyan alapjáratom lett mint egy diesel-es kocsinak. Sajnos a nagy gázra dadogás nem oldódott meg, de legalább holnap tudunk menni vele ( ha addig nem jön elő megint valami...)
Szép estét:)

Nálam laikusabb pöcs nincs a témában, de ugyanezt szívtam végig azzal, hogy kitartottam a pict 34 mellett. Ami nekem segített megoldani a hezitálást:
http://www.vw-resource.com/hestate4.html

Szépen végigmentem:
Karbi pillangószelep beállítás (becsavaros, hogy egy a4-es papírt ki tudj húzni szakadás nélkül, és onnan be fél fordulat),
levegő és benzincsavar, egyenletes alapjárat legyen.
Gyújtás egyes hengerre a második ékszíjtárcsa jelre, álmomban is megy.
amikor járt, fals megszüntetése: jobb oldalon a gumitömítésnél, és a karbi alatt!! Dupla tömítés, sok zsír kintről, perselyezett menetek (vcoil rulez), megcsiszolt szívócső és karbitalp, mert mindkettő görbe volt.
kondi és megszakító csere, megszakító beállítás.
Autó felgyújtása, megszakító szétégetve, új megszakítóval ugyanez. (mondom, laikus fasz, gyújtáson volt, és belenyúltam csavarhúzóval...)
Közben folyamatos próba, és midig szar volt, hol alapjárat nem volt, hol felpörgött, hol nem ment középgázon, hol feketét füstölt.
Aztán komplett elosztó csere, mert minden irányba lógott a tengelye.
Aztán AC csere, mert nem szállított eleget, és 1-2 perc padlógázas menet után kiürült az úszóház, és csak alapjáraton ment, vagy úgy se.
Végül gyertya és kábelcsere, és trafócsere.

Stroboszkóp vásárlás, a zárásszög intézményének  megismerése, a stroboszkóp használatának megtanulása.

Már nem hezitál. Most eltömődött az előmelegítő, és kifúj.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74419 Dátum: 2015 április 12, 20:30:35 »

a tükreimet folyton behajtja a menetszél, van erre valami jó megoldás? talbot tükör és a nem száguldozás nem játszik  Grin
Tisztítsad le a csapokat benzinnel.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #74418 Dátum: 2015 április 12, 11:59:06 »

a tükreimet folyton behajtja a menetszél, van erre valami jó megoldás? talbot tükör és a nem száguldozás nem játszik  Grin
Nincs bezsírozva a csap? Nekem akkor csapkodta be rendszeresen...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #74417 Dátum: 2015 április 11, 21:01:23 »

a tükreimet folyton behajtja a menetszél, van erre valami jó megoldás? talbot tükör és a nem száguldozás nem játszik  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
pecek
« Hozzászólás #74416 Dátum: 2015 április 11, 08:28:34 »

sikerült nyitni többször is, de a kart hátra kell húzni és még két emberes
van még mit csinálni vele...

Ez most már beállítás kérdése A bowdenház nem sérült? Esetleg nem támaszkodik a kar és a zár között, fotó kéne a doboz és a kar valamint a zárról akkor többet tudok mondani .Küld a privát e-mailomra.
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74415 Dátum: 2015 április 10, 20:32:48 »

Sziasztok,

segítséget kérnék motorszerelés témakörben, eléggé kezdő bogarasként:)
...

ÜdVW,

sikeresen újra él a bogarunk:) Feltettem egy 31 Pict 3 mas karbit:) Kicsit bénáztam vele, de ez rajtam múlt. Azóta pöccre indul és olyan alapjáratom lett mint egy diesel-es kocsinak. Sajnos a nagy gázra dadogás nem oldódott meg, de legalább holnap tudunk menni vele ( ha addig nem jön elő megint valami...)
Szép estét:)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74414 Dátum: 2015 április 10, 20:10:40 »

hi
ma reggel nem tudtam kinyitni a bogi csomagtér ajtaját
tegnap este még jó volt
hogyan kellene próbálkozni?
köszi
sikerült nyitni többször is, de a kart hátra kell húzni és még két emberes
van még mit csinálni vele...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74413 Dátum: 2015 április 10, 17:45:25 »

Ma próbakört mentem a szép íven forduló Ferdinánddal, és nem gyorsított, alig akart menni gázadásra. Nem akartam nagy melóba fogni a főfúvókát megnéztem, és talán volt benne valami. Drótot átdugtam rajta, és összeraktam. A következő körben már jól ment. Vissza álltam és várom a holnapot.
pecek
« Hozzászólás #74412 Dátum: 2015 április 10, 12:03:57 »

ezt kellett volna csinálni nekem is... amikor még nyílt  Wink

A kart 2 db poszegeccsel + 1 db lemezcsavarral kell rögzíteni de arra figyelj ,hogy az alsó csavart egy tartóba kell csavarni ami rögzítve van a kasztnihoz.És maga a doboz se mozogjon.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74411 Dátum: 2015 április 10, 11:23:31 »

egy csavar van a másik kettő szegecs.
újabb érdekes adat Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74410 Dátum: 2015 április 10, 11:13:56 »

na most megnéztem, eddig nem nagyon figyeltem ezt a részét a kocsinak
3 csavarhely van, és csak 1 csavar van bent.. Smiley (a kesztyűtartó külső részén van a csavar)
ami érdekes, hogy ez az 1 csavar is elég stabilan fogja, nem mozog, és közel a megfelelő pozícióban van, (lyukon van)
viszont maga a kesztyűtartó kicsit lötyögős
valószínű az lesz, hogy majd próbálok állítani ezen, lehet kicsit forgatom, plusz meghúzom az egészet
vagy ha az sem megy akkor kikapom azt az 1 csavart is, és az egész kart húzom magamfelé.
közben valaki majd nyitja
ez tuti megoldás lesz!
plusz szerzek bele plusz 2 csavart majd! Smiley
köszi mindenkinek!
egy csavar van a másik kettő szegecs.

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74409 Dátum: 2015 április 10, 10:45:51 »

A csomitetőt nyomd le és valaki húzza meg a kart,hogy ne feszüljön a zár.Valószínű a gomba nagyon be van tekerve A kar alsó csavarja bent van rendesen?Mert ha nem akkor mozog a kesztyűtartóban ,és nem marad feszesen a bowden.És azért nyílik nehezen.
na most megnéztem, eddig nem nagyon figyeltem ezt a részét a kocsinak
3 csavarhely van, és csak 1 csavar van bent.. Smiley (a kesztyűtartó külső részén van a csavar)
ami érdekes, hogy ez az 1 csavar is elég stabilan fogja, nem mozog, és közel a megfelelő pozícióban van, (lyukon van)
viszont maga a kesztyűtartó kicsit lötyögős
valószínű az lesz, hogy majd próbálok állítani ezen, lehet kicsit forgatom, plusz meghúzom az egészet
vagy ha az sem megy akkor kikapom azt az 1 csavart is, és az egész kart húzom magamfelé.
közben valaki majd nyitja
ez tuti megoldás lesz!
plusz szerzek bele plusz 2 csavart majd! Smiley
köszi mindenkinek!
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 10, 11:08:45 írta szilati »
pecek
« Hozzászólás #74408 Dátum: 2015 április 10, 10:26:47 »

ezt kellett volna csinálni nekem is... amikor még nyílt  Wink

A csomitetőt nyomd le és valaki húzza meg a kart,hogy ne feszüljön a zár.Valószínű a gomba nagyon be van tekerve A kar alsó csavarja bent van rendesen?Mert ha nem akkor mozog a kesztyűtartóban ,és nem marad feszesen a bowden.És azért nyílik nehezen.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 10, 10:29:43 írta pecek »
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74407 Dátum: 2015 április 10, 10:11:28 »

Ezzel próbálkoztam utána,benyúltam a lyukon,megoldottam a csillagcsavart,és húztam a bowdenen.
ezt kellett volna csinálni nekem is... amikor még nyílt  Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74406 Dátum: 2015 április 10, 10:09:03 »

aztán ha kinyílt, állítsd be jóra, mert talán megnyúlt a bovden, vagy kicsit engedett a rögzítő csavar a zárszerkezetnél
Ezzel próbálkoztam utána,benyúltam a lyukon,megoldottam a csillagcsavart,és húztam a bowdenen.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74405 Dátum: 2015 április 10, 10:06:18 »

Nekem az utólján vásárolt 1303-ason úgy van,hogy ha a kesztyűtartóból erőlteljesen többször is meghúzom,még akkor sem tudom kinyitni.Már pont azon voltam két napja,hogy leflexelem a krómozott fogantyút,szereztem is belőle egy pótot.Aztán véltelenül jöttem rá,ha egy ember meghúzza a kesztyűtartóban,de nem engedi vissza a kis kart hanem lenttartja,akkor elől simán fel tudom emelni a csomitetőt.Tehát próbáld ki,hogy valaki folyamatosan tartja a kis kart.
aztán ha kinyílt, állítsd be jóra, mert talán megnyúlt a bovden, vagy kicsit engedett a rögzítő csavar a zárszerkezetnél
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74404 Dátum: 2015 április 10, 10:06:15 »

Nekem az utólján vásárolt 1303-ason úgy van,hogy ha a kesztyűtartóból erőlteljesen többször is meghúzom,még akkor sem tudom kinyitni.Már pont azon voltam két napja,hogy leflexelem a krómozott fogantyút,szereztem is belőle egy pótot.Aztán véltelenül jöttem rá,ha egy ember meghúzza a kesztyűtartóban,de nem engedi vissza a kis kart hanem lenttartja,akkor elől simán fel tudom emelni a csomitetőt.Tehát próbáld ki,hogy valaki folyamatosan tartja a kis kart.
ja volt már ilyesmi próba reggel, meg régebben is volt h csak így nyílt
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74403 Dátum: 2015 április 10, 10:00:00 »

kesztyűtartós
mennyire fix azt megnézem majd
köszi
Nekem az utólján vásárolt 1303-ason úgy van,hogy ha a kesztyűtartóból erőlteljesen többször is meghúzom,még akkor sem tudom kinyitni.Már pont azon voltam két napja,hogy leflexelem a krómozott fogantyút,szereztem is belőle egy pótot.Aztán véltelenül jöttem rá,ha egy ember meghúzza a kesztyűtartóban,de nem engedi vissza a kis kart hanem lenttartja,akkor elől simán fel tudom emelni a csomitetőt.Tehát próbáld ki,hogy valaki folyamatosan tartja a kis kart.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74402 Dátum: 2015 április 10, 09:41:23 »

Állíts a rudazaton, hátha nem tolja be eléggé. Ha ez jó, akkor váltócsere, vagy tartod tolatás közben. Esetleg gumipók.
hátha. (a gumipók nekem is eszembe jutott)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74401 Dátum: 2015 április 10, 09:40:14 »

kesztyűtartóból nyitós, ugye?
miközben lefordítod a kis kart, próbáld magad felé is húzni az egészet, hátha úgy eléggé megfeszül a bovden. a kesztyűtartó bélése elég fixen van a helyén? nem mozog?
kesztyűtartós
mennyire fix azt megnézem majd
köszi
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74400 Dátum: 2015 április 10, 08:55:48 »

hi
ma reggel nem tudtam kinyitni a bogi csomagtér ajtaját
tegnap este még jó volt
hogyan kellene próbálkozni?
köszi
kesztyűtartóból nyitós, ugye?
miközben lefordítod a kis kart, próbáld magad felé is húzni az egészet, hátha úgy eléggé megfeszül a bovden. a kesztyűtartó bélése elég fixen van a helyén? nem mozog?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74399 Dátum: 2015 április 10, 08:55:38 »

Állíts a rudazaton, hátha nem tolja be eléggé. Ha ez jó, akkor váltócsere, vagy tartod tolatás közben. Esetleg gumipók.

erre semmi megoldás?
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 10, 08:57:29 írta stonemen »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74398 Dátum: 2015 április 10, 08:52:26 »

Lassan minden alakul, bár most fingom nincs néhány csavarról, hogy hova való.  Tongue
<beszúrt kép törölve>
de jól néznek ki! Cheesy
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74397 Dátum: 2015 április 10, 08:34:28 »

Hi
Ha a rükvercet kidobja a bogi, az javítható valamilyen egyszerű beállítással, vagy váltócsere?
köszi
erre semmi megoldás?
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74396 Dátum: 2015 április 10, 08:16:13 »

hi
ma reggel nem tudtam kinyitni a bogi csomagtér ajtaját
tegnap este még jó volt
hogyan kellene próbálkozni?
köszi
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.