www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 22:22:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13197062 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74475 Dátum: 2015 április 20, 23:29:01 »

olyan nincs, hogy valami nem helikopter.
ha rendben van a gyújtás (megszakítóhézag) és az üzemanyagellátó rendszer (fals levegő szívás), akkor atomstabilnak kell lenni az alapjáratnak
a zárójelben szereplő okokba futottam már be.
beállítás, szerelés után faszántos lett minden.
Gyújtás jó, fals ellenőrizve mindenhol. Alapjárat atomstabil.

Dugulásom ezzel a karbival sose volt. Benzin szint jó.

Csak és kizárólag akkor jelentkezik a hiba, ha meredek lejtőn lefelé motorfékkel megyek 2-esben, esetleg 3-asban.
Végén nyomok egy kuplungot és a motor leáll. Ha nyomok egy gázförcsöt miközben benyomom a kuplungot akkor nem áll le.

Leállás esetén a motor azonnal visszaindítható, sztem fél fordulatot nem megy a főtengely és már beindul.
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #74474 Dátum: 2015 április 20, 22:37:41 »

csak azt nem értem, miért nem tippelte még senki, hogy a karbiban is el lehet dugulva valami. vagy egy járat, vagy a fúvókában egy alig látható piszok...

Amikor nekem ment el teljesen az alapjaratom, es csak 1200 forulat folott jart a motor, akkor a karbitalpnal szivott falsot. Fordulaton odaszivta.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74473 Dátum: 2015 április 20, 21:56:25 »

Köszi! ,ezt is ki próbálom. Majd. Van tarcsim  Cheesy
csak azt nem értem, miért nem tippelte még senki, hogy a karbiban is el lehet dugulva valami. vagy egy járat, vagy a fúvókában egy alig látható piszok...
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74472 Dátum: 2015 április 20, 21:10:41 »

Miért, te a nyúl vagy, vagy a kutya
(Lásd: Blöff c. film)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74471 Dátum: 2015 április 20, 21:01:53 »

AC pl. lehet... fordulaton eleget szállít, alapjáraton már nem.
Köszi! ,ezt is ki próbálom. Majd. Van tarcsim  Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #74470 Dátum: 2015 április 20, 20:59:02 »

Az lenne a kerdesem hogy busznal a helyzetjelzore van visszajelzo lampa, tompitott kapcsolasakor ez elalszik igy kell ennek mukodnie?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74469 Dátum: 2015 április 20, 20:58:09 »

Szimpla! Akkor most basszam?
AC pl. lehet... fordulaton eleget szállít, alapjáraton már nem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74468 Dátum: 2015 április 20, 20:56:43 »

Szimpla! Akkor most basszam?
Miért, te a nyúl vagy, vagy a kutya
(Lásd: Blöff c. film)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74467 Dátum: 2015 április 20, 20:46:38 »

akkor bazd meg! :-PPP
dupla- vagy szimplaszívós?
duplánál szeret a gumi baszás a szívócsövön megmakkanni, ott szívja a friss levegőt, ami nem annyira jó.
Szimpla! Akkor most basszam?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #74466 Dátum: 2015 április 20, 20:40:04 »

Az úszószint értéke? Az előgyújtás szépen muzsikál. Megszakító hézag OK. Automata szívató működik. Gyorsítás OK. Nem rángat.
akkor bazd meg! :-PPP
dupla- vagy szimplaszívós?
duplánál szeret a gumi baszás a szívócsövön megmakkanni, ott szívja a friss levegőt, ami nem annyira jó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74465 Dátum: 2015 április 20, 20:26:44 »

Nem, nem az úgy nem nóórmáális. A Bodár egyszerű szerkezet, valami bagetell hiba kell hogy legyen. Ha a karbiban az úszószint, a fóvóka méret, az alapjárati csavar beállítása és a gyorsítófúvóka rudazatának beállítása és a membránok okések emellet az előgyújtás is okés meg a vaákumos szabályzása is akkor olyan betonstabilnak kell lennie és torpanás nélkül kell gyosulnia mint a szélvész mint egy jó ikarusnak... A gyorsító memmbrán jól lövell és a membrán nem szakadt? Szivató is visszamegy rendesen? Ha megszívod az előgyújtás csövét a gyújtásalaplap fordul?
Az úszószint értéke? Az előgyújtás szépen muzsikál. Megszakító hézag OK. Automata szívató működik. Gyorsítás OK. Nem rángat.
 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74464 Dátum: 2015 április 20, 20:17:53 »

Legfeljebb így használom továbbra én is. Már megszoktam. Legalább nem unatkozom a volánnál.
Nem, nem az úgy nem nóórmáális. A Bodár egyszerű szerkezet, valami bagetell hiba kell hogy legyen. Ha a karbiban az úszószint, a fóvóka méret, az alapjárati csavar beállítása és a gyorsítófúvóka rudazatának beállítása és a membránok okések emellet az előgyújtás is okés meg a vaákumos szabályzása is akkor olyan betonstabilnak kell lennie és torpanás nélkül kell gyosulnia mint a szélvész mint egy jó ikarusnak... A gyorsító memmbrán jól lövell és a membrán nem szakadt? Szivató is visszamegy rendesen? Ha megszívod az előgyújtás csövét a gyújtásalaplap fordul?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #74463 Dátum: 2015 április 20, 20:03:00 »

Ha mindent jónak találsz és a továbbra is meg van a probléma akkor ne keseredj el. Nekem is csinálja.
Még nem találtam meg a megoldást.
olyan nincs, hogy valami nem helikopter.
ha rendben van a gyújtás (megszakítóhézag) és az üzemanyagellátó rendszer (fals levegő szívás), akkor atomstabilnak kell lenni az alapjáratnak
a zárójelben szereplő okokba futottam már be.
beállítás, szerelés után faszántos lett minden.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74462 Dátum: 2015 április 20, 19:35:10 »

Valami f@sz az AC bakelitet ragasztva rakta fel a blokkra. Kiszedésekor természetesen eltört. Cry
A benne maradt részt M10 menetfúró behajtásával szedtem ki. Természetesen valamennyi bakelit por a menetfúráskor belehullott a blokkba. Amit tudtam porszívóval kiszipkáztam a porszívócsőre sufni módon felrakott szűkítőn keresztül Bakelit db.-k nem kerültek a blokkba.
Mit tegyek Huh átmossam a motort vagy használhatom tovább?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74461 Dátum: 2015 április 20, 14:20:08 »

Valaki megmondaná, hogy a fűtéscső, ami feljön a csomagtérbe, hány mm átmérőjű?
35, 38, vagy 50mm? Csak mert a csonk 45 mm...
Az Y most nincs kéznél. Ha valaki megmérné esetleg az ipszilont...

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74460 Dátum: 2015 április 20, 11:53:14 »

Ha mindent jónak találsz és a továbbra is meg van a probléma akkor ne keseredj el. Nekem is csinálja.
Még nem találtam meg a megoldást.

Megtanultam vele együtt élni, hosszabb lejtmenetnél (motorfék) a végén kuplungolás és kis gázfröccs és nem áll le.
Legfeljebb így használom továbbra én is. Már megszoktam. Legalább nem unatkozom a volánnál.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74459 Dátum: 2015 április 20, 08:55:41 »

Kis vasárnapi SZMB, Kiss Steve kollégával, akinek itt is szeretném megköszönni, a hathatós segítséget!!
Hétvégén kiderül, sikeres volt-e a műtét...



https://lh5.googleusercontent.com/-vImwCMuXIj8/VTSaoTojH5I/AAAAAAAAOQ0/7wl6Z5a5KlY/w1483-h834-no/2015-04-19%2B10.36.02.jpg

Lecseréltük az ékszíjtárcsát egy Scat gyártmányú, szimmeringes ékszíjtárcsára, plusz ha már ott voltunk, akkor az ékszíj is új lett... Cheesy

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74458 Dátum: 2015 április 20, 07:52:10 »

Komoly vállalás volt Smiley

[nyissz]
Próba holnap reggel élesben.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 20, 10:11:38 írta Protheus »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74457 Dátum: 2015 április 20, 07:36:21 »


Próba holnap reggel élesben.
jaj. remélem jó lesz már
1303LS
« Hozzászólás #74456 Dátum: 2015 április 20, 06:05:14 »

ropogott mint az égő nádas.
Milyen csapágy volt a régi?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74455 Dátum: 2015 április 19, 22:39:46 »

Este megvolt a tesztkör. Jó lett, de a csapágycserét majd meg kell ejtenem. Ha alapjáraton gurulok akkor hallom a hangját.
Lement a rajzás és csaptunk egy laza 200 km-t azon a hétvégén.

Hazafelé jövet, kezdett csúnya hangja lenni. Még 10 km volt hátra, úgy is tankolnom kellett le ellenőriztem. Meleg volt a tárcsa, de nem vészesen.
1 km-re a céltól már ropogott mint az égő nádas. Mindegy hazavitt, de egy gyönyörű hétvége után azért maradt bennem egy kis keserű szájíz. Család, nem nagyon vett észre belőle semmit (boldogság).

Hétfő délután volt egy órám, már rutinból kaptam szét az elejét. Lógott az egész, olvadt zsír a dísztárcsában szanaszét fröcskölve.
Külső csapágyat kivettem pici húzásnyom rajta, de ettől max zúg nincs ropogó hangja. Bontom tovább, féknyereg le. Hoppá féknyereg beleért a tárcsába. 2 cm szélesen érdes a tárcsa hátulja. Féktárcsát leveszem talán könnyebben mint kéne.
Belső csapágy darabokban, kosár egy része a tengelycsonkra ráolvadva. 

Bárdinál csapágyakat lerendeltem, szerdán el is tudom hozni. Febi komplett készlet 68-as tengelycsonkhoz 2500 Ft/db. Készlet tartalma: Külső és belső csapágy és szimering.
Szerda délután ismét neki álltam. Féktárcsából csapágyakat kiütöttem, minden elpucoltam új csapágyakkal összeraktam.
Tengelycsonkot megpucoltam, rakom fel a féktárcsát túl könnyen megy fel a tengelyre. Leszedtem, sacvas elő, tengelycsonk 27 mm belső csapágy belső gyűrűjének furata 29 mm. Hű itt valami nagyon nem jó. Rámérek a régi összetört csapágyra az is 29 mm-es.

Donát által linkelt csapágyas képet nézem, számok alapján túrom az internetet. Rossz a Bárdinál vett csapágykészlet. 72-től készültekhez jó. Korábbi évjárathoz más belső csapágy kell.

Csütörtökön megvettem a csapágyakat a 2db 9500 Ft.  Shocked
Eljött a vasárnap ismét akadt egy szabad délutánom. Összeraktam mindent, kipróbálni sajnos nem tudtam.

Próba holnap reggel élesben.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 19, 22:44:26 írta abes »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74454 Dátum: 2015 április 19, 21:51:36 »

Köszönöm szépen a segítségeteket. Csekkolok mindent amit írtatok! Előgyújtás OK!
Ha mindent jónak találsz és a továbbra is meg van a probléma akkor ne keseredj el. Nekem is csinálja.
Még nem találtam meg a megoldást.

Megtanultam vele együtt élni, hosszabb lejtmenetnél (motorfék) a végén kuplungolás és kis gázfröccs és nem áll le.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74453 Dátum: 2015 április 19, 21:15:57 »

Ja, a fűtéscsövet hogy tesszük fel elöl a küszöbre? Utólag lehet? Van valami bilincs rajta?
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 19, 21:17:28 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74452 Dátum: 2015 április 19, 20:54:55 »

Nagyon gondolja meg, aki belekezd...  Evil
Sok kitartás kell hozzá.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74451 Dátum: 2015 április 19, 19:44:59 »

Köszönöm szépen a segítségeteket. Csekkolok mindent amit írtatok! Előgyújtás OK!
Bite sőn! pusmogas

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74450 Dátum: 2015 április 19, 19:36:40 »

Azt nézd meg, hogy azt előgyújtás szabályzása működik-e.
Köszönöm szépen a segítségeteket. Csekkolok mindent amit írtatok! Előgyújtás OK!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74449 Dátum: 2015 április 19, 15:12:06 »

ÜdVW,

sikeresen újra él a bogarunk:) Feltettem egy 31 Pict 3 mas karbit:) Kicsit bénáztam vele, de ez rajtam múlt. Azóta pöccre indul és olyan alapjáratom lett mint egy diesel-es kocsinak. Sajnos a nagy gázra dadogás nem oldódott meg, de legalább holnap tudunk menni vele ( ha addig nem jön elő megint valami...)
Szép estét:)
Azt nézd meg, hogy azt előgyújtás szabályzása működik-e.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #74448 Dátum: 2015 április 19, 14:18:17 »

Ha a pillangószelep tengelye kicsit lóg, nem teljesen zár vissza a helyére. Ha ilyenkor állítasz alapjáratot, akkor utána, amikor néha zár rendesen, akkor lesz kevés a beállított alapjárati fordulatszám, és leáll.
Igen, szerintem is. Akartam ezt írni, de aztán nem írtam.
Sajnos csak egy perselyezés oldja meg ezt a problémát: Merki Pista
Utána megint jó lesz 30 évig.
Vagy szerezni kell egy olyan felső részt a karbihoz, aminél jó a tengely.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 19, 16:59:04 írta sparkafer »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74447 Dátum: 2015 április 19, 13:00:13 »

Sziasztok! Segítségeteket kérem. Téma: 31PICT-3 karbi alapjárati problem.
Csak az alapjáratom szarakodik. A menetteljesítménnyel semmi gond nincs. Nem rángat húz rendesen minden fokozatban.
Ha menet közben lassításkor üresbe rakom le akar állni.Ezt gázfröccsel orvoslom.Ekkor alapjárat beáll ,majd kis idő után ismét le akar állni. Mi okozhatja? Üzemanyag szint? ,tűszelep? ,vagy csak simán beállítási probléma? Köszönöm!
Ha a pillangószelep tengelye kicsit lóg, nem teljesen zár vissza a helyére. Ha ilyenkor állítasz alapjáratot, akkor utána, amikor néha zár rendesen, akkor lesz kevés a beállított alapjárati fordulatszám, és leáll.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #74446 Dátum: 2015 április 19, 11:51:04 »

Sziasztok! Segítségeteket kérem. Téma: 31PICT-3 karbi alapjárati problem.
Csak az alapjáratom szarakodik. A menetteljesítménnyel semmi gond nincs. Nem rángat húz rendesen minden fokozatban.
Ha menet közben lassításkor üresbe rakom le akar állni.Ezt gázfröccsel orvoslom.Ekkor alapjárat beáll ,majd kis idő után ismét le akar állni. Mi okozhatja? Üzemanyag szint? ,tűszelep? ,vagy csak simán beállítási probléma? Köszönöm!

Ha hidegen is csinálja akkor mágneses leállító szelep. Én azzal szoktam szopni általában. Nézd meg hogy mozog-e mindig a bele. Nekem volt már nem egy ami kontaktos volt. Egyszer jó volt egyszer nem, aztán kibasztam belőle, raktam be másikat és jó lett. Lekopogom.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #74445 Dátum: 2015 április 19, 08:20:34 »

Sziasztok! Segítségeteket kérem. Téma: 31PICT-3 karbi alapjárati problem.
Csak az alapjáratom szarakodik. A menetteljesítménnyel semmi gond nincs. Nem rángat húz rendesen minden fokozatban.
Ha menet közben lassításkor üresbe rakom le akar állni.Ezt gázfröccsel orvoslom.Ekkor alapjárat beáll ,majd kis idő után ismét le akar állni. Mi okozhatja? Üzemanyag szint? ,tűszelep? ,vagy csak simán beállítási probléma? Köszönöm!
falsot szív, szar a gyújtás.
én ezzel a kettővel találkoztam ilyen probléma esetén.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74444 Dátum: 2015 április 19, 08:19:25 »

Sziasztok! Segítségeteket kérem. Téma: 31PICT-3 karbi alapjárati problem.
Csak az alapjáratom szarakodik. A menetteljesítménnyel semmi gond nincs. Nem rángat húz rendesen minden fokozatban.
Ha menet közben lassításkor üresbe rakom le akar állni.Ezt gázfröccsel orvoslom.Ekkor alapjárat beáll ,majd kis idő után ismét le akar állni. Mi okozhatja? Üzemanyag szint? ,tűszelep? ,vagy csak simán beállítási probléma? Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74443 Dátum: 2015 április 18, 14:59:07 »

És próbálj valahol valami bontottat szerezni,mert újban nagyon húzós,ilyen 300-Euro körül van egy ilyen önindító.

inkább 150-180, de az is sok

Ugy tudom megoldodott.

Igen, holnap lesz biztos, ha felrakom!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #74442 Dátum: 2015 április 17, 17:42:46 »

És próbálj valahol valami bontottat szerezni,mert újban nagyon húzós,ilyen 300-Euro körül van egy ilyen önindító.
Ugy tudom megoldodott.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74441 Dátum: 2015 április 17, 17:07:40 »

Megdoglott az oninditom, azt mondja az ember nem erdemes vele foglalkozni. Semmilyen azonosito nem szerepel rajta, ezert szeretnem kinyomozni, hogy mi lehetett az eredeti cikkszama/azonositoja. Ha jol tevedek ez egy AUTOMATA typ4-bol valo, mik azok a modellek, amiket meg ilyennel szereltek? T2? 911?
És próbálj valahol valami bontottat szerezni,mert újban nagyon húzós,ilyen 300-Euro körül van egy ilyen önindító.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74440 Dátum: 2015 április 17, 17:06:28 »

Megis olyan
Ami automata váltós,legyen az bogár,T2-es,T3-as,typ3,typ4,azokban mind ilyen indítómotor van,a Kübelwagenekeben,a 914-es Porscheban a teljes gyártási periódus alatt,és a korai 911-es Porschekban is.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74439 Dátum: 2015 április 17, 16:36:15 »

A motor egyébként 96-os 1.6 i mexico, tanksapka gyári, bár levettem róla, de ugyanazt csinálta.Motorhoz nem lett nyúlva.Ősszel vettem, most lett kész külsőleg.
Első hosszú út pestre volt most a hétvégén.állítólag sokáig állt kb 6 évig egyhelyben.

lehet..
-ac
-üzemanyag szürő(mexikoiba ritkán cserélik eddig mindben gyári volt...
-szonda

első körbe

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető krisz77
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #74438 Dátum: 2015 április 17, 10:47:47 »

A motor egyébként 96-os 1.6 i mexico, tanksapka gyári, bár levettem róla, de ugyanazt csinálta.Motorhoz nem lett nyúlva.Ősszel vettem, most lett kész külsőleg.
Első hosszú út pestre volt most a hétvégén.állítólag sokáig állt kb 6 évig egyhelyben.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74437 Dátum: 2015 április 17, 10:20:22 »

Cseréltél-e tanksapkát: kap-e levegőt az ürülő tartály?

Sziasztok!
Kérném esetlges javaslatokat a problémára:kb 100Km után a motor kezd befulladni, mintha nem kapna elég üzemanyagot.
Nem áll le a motor, kuplungolás és alapjárat után a motor újra felpörög, de ismét befullad......fél órás pihenő után megint nincs gond!!
Többször is megcsinálta ezt!Gyertya gond lehet?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74436 Dátum: 2015 április 17, 09:49:44 »

Sziasztok!
Kérném esetlges javaslatokat a problémára:kb 100Km után a motor kezd befulladni, mintha nem kapna elég üzemanyagot.
Nem áll le a motor, kuplungolás és alapjárat után a motor újra felpörög, de ismét befullad......fél órás pihenő után megint nincs gond!!
Többször is megcsinálta ezt!Gyertya gond lehet?
lett felujitva?vagy hézagolva a fötengely ?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.